Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

Θλιβερή ιστορία γάμου .

Ζει στο ισραήλ αλλά παντρεύεται σύριο . Για αυτό πρέπει να υπογράψει ένα χαρτί οτι εαν παντρευτεί δεν πρέπει να επιστρέψει ποτέ ξανά στο Ισραήλ .
Και αυτό κάνει .
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
Truly Sad Wedding Story   featured
μινι μαρκετ

Συμβαίνουν και αυτά.

...ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΥΡΩ...!!

Συναλλαγές χωρίς ευρώ‎,Συναλλαγές,ευρώ‎,ΤΕΜ,Μαγνησία,Δίκτυο Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης,Τοπική Εναλλακτική Μονάδα,
Δεν αλλάζει χέρια. Δεν τυπώνεται σε χάρτινη µορφή ούτε κόβεται σε νόµισµα. Οι κάτοχοί της όµως τη χρησιµοποιούν ως µέσο για να αγοράσουν και να πουλήσουν. Από το περασµένο καλοκαίρι, στις γειτονιές του Βόλου, οι συναλλαγές δεν γίνονται αποκλειστικά µε ευρώ. Η οικονοµική κρίση και η έλλειψη ρευστότητας γέννησαν ένα δίκτυο ανταλλαγών και µια νέα µονάδα: την ΤΕΜ.
Ονοµάζεται  και, σύµφωνα µε τους δηµιουργούς της, έχει θεωρητικά ίση αξία µε το ευρώ, αλλά όχι την ίδια δύναµη κατανάλωσης έξω από το Δίκτυο. «Δεν είναι νόµισµα ούτε υπάρχει ανταγωνιστικά στο ευρώ. Είναι µια µονάδα που αντιπροσωπεύει την αξία των ανταλλαγών που κάνουµε µεταξύ µας», λέει ο κοινωνιολόγος Γιάννης Γρηγορίου, ένα από τα πρώτα µέλη του Δικτύου.
Η ΤΕΜ χρησιµοποιείται στη Μαγνησία, στο Δίκτυο Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης που ξεκίνησε τον περασµένο Ιούνιο. Από µια παρέα φίλων το Δίκτυο µεγάλωσε και έφτασε τα 50 µέλη µέσα σε έναν µήνα και σήµερα φτάνει τα 200. Για να συµµετάσχει κάποιος, απαιτείται φωτοτυπία της αστυνοµικής ταυτότητας. Με την εγγραφή, το Δίκτυο του δίνει πίστωση 300 ΤΕΜ (χωρίς την επιβάρυνση τόκου), τις οποίες µπορεί να ξοδέψει στις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρουν τα υπόλοιπα µέλη. Ο λογαριασµός του καθενός και οι συναλλαγές καταγράφονται σε ηλεκτρονική βάση δεδοµένων. Στην ίδια ιστοσελίδα τα µέλη καταχωρίζουν αγγελίες για προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων. Οποιος δεν έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο εξυπηρετείται µε κουπόνια (εντολές πληρωµής).
Μεταξύ των µελών υπάρχουν αγρότες, υδραυλικοί, δικηγόροι, λογιστές, ηλεκτρολόγοι, ένας

Νερό , δύναμη ζωής .

HDR Water Photography   arts
HDR Water Photography   arts
HDR Water Photography   arts
HDR Water Photography   arts
HDR Water Photography   arts
HDR Water Photography   arts
HDR Water Photography   arts

Και μπλουζάκι μεφωτό του νεκρού Μπίν λάντεν!!!


Οσάμα Μπιν Λάντεν,μπλουζάκι ο θάνατος του Μπιν Λάντεν,t-shirt Osama, παράξεναΗ είδηση ότι ο Osama bin Laden είναι νεκρός έσκασε σαν βόμβα και σόκαρε την κοινή γνώμη. Άλλοι θεώρησαν ότι είναι ψέματα και άλλοι, βασισμένοι στις δηλώσεις του Αμερικανού προέδρου, Barack Obama, βεβαιώθηκαν ότι προκλήθηκε ένα μεγάλο και παγκόσμιο πλήγμα κατά της τρομοκρατίας.Ωστόσο οι έμποροι είναι έμποροι και το νέο έγινε ...μπλουζάκι!

Το επιχειρηματικό μυαλό, όμως, δεν «χαμπαριάζει» από αυτά και είναι άγρυπνο 24 ώρες το 24ωρο. Έτσι, αν πέρασε μόλις μια μέρα, δεκάδες είναι τα μπλουζάκια προς πώληση που «ξεφύτρωσαν» στο Διαδίκτυο και που, μέσω έξυπνων «μότο», πανηγυρίζουν το θάνατο ενός από τους μεγαλύτερους τρομοκράτες παγκοσμίως. Στους δρόμους της Αμερικής, μάλιστα, έπειτα από σχεδόν 12 ώρες, στήθηκαν πάγκοι σε διάφορες γωνιές, με μηνύματα για όλα τα γούστα.
«Φρέσκα νέα! Αγοράστε τα μπλουζάκια σας από εδώ», φωνάζει ένας πωλητής σε πάρκο έξω από το Λευκό Οίκο, στη Washington, κρατώντας ένα t- shirt, που γράφει «Obama Got Osama», αξίας 10 δολαρίων.
«It took Obama to catch Osama», διαβάζει κανείς σε ένα άλλο μπλουζάκι, το οποίο μάλιστα κοσμεί μια καρικατούρα με τον Ομπάμα ντυμένο ως πρόσκοπο και τον Οσάμα να βγαίνει έξω από μια σπηλιά με τα χέρια ψηλά, ενώ από κάτω υπάρχει υποσημείωση, που λέει «1.461 ημέρες της θητείας του Ομπάμα ως προέδρου».
Άλλα σχέδια που μπορεί κανείς να βρει στο Διαδίκτυο περιλαμβάνουν το πρόσωπο του Βin Laden με το σύνθημα «Osama got Obama’d», «Rest in Piss» ή «Rest in Pieces».
Πάντα υπερβολικοί οι αμερικλάνοι!!

Πηγή:greekradar

Τα 7 αμαρτήματα σήμερα!


Ο μνημειώδης πίνακας του Ιερώνυμου Μπος, «Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα και τα Τέσσερα Τελευταία Αγαθά»

Εχουν αξιολογηθεί από τη θρησκεία ως παραπτώματα που επισείουν την ύψιστη τιμωρία και καταδικάζονται εδώ και χιλιετίες από την εκάστοτε ηθική τάξη ως ελαττώματα που πρέπει να καταπολεμούνται. Παρ' όλα αυτά η αλαζονεία, η απληστία, η ζηλοφθονία, η λαγνεία, η οργή και η λαιμαργία αποτελούν αδυναμίες που εξακολουθούν να «βασιλεύουν» στη σύγχρονη εποχή. Και αυτό γιατί είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ανθρώπινη φύση.

Οι επιστήμονες, οι οποίοι έχουν αρχίσει τα τελευταία χρόνια να αφιερώνουν σε αυτές τις μελέτες τους, τις θεωρούν εκφράσεις οικουμενικών χαρακτηριστικών, ενστίκτων που συνοδεύουν το ανθρώπινο είδος «εκ κατασκευής», εξυπηρετώντας την πορεία της εξέλιξης. Και αν ακόμα τις έχουν απαλλάξει από τη «θανάσιμη» διάστασή τους _ ορισμένες μάλιστα, όπως την παχυσαρκία, αποφεύγουν να τις καταλογίσουν στην ελεύθερη βούληση _ δεν παύουν να τις θεωρούν προβληματικές, αφού πολλές από αυτές φαίνεται να συνδέονται με αντικοινωνικές συμπεριφορές και διαταραχές της προσωπικότητας.
Το παν, τονίζουν οι ψυχολόγοι, είναι να χρησιμοποιούμε αυτά τα «εξελικτικά εργαλεία» που μας έχει χαρίσει η φύση με τον σωστό τρόπο, χωρίς να χάνουμε το μέτρο. Και επειδή κάθε εποχή έχει τα δικά της πρότυπα και τις δικές της αδυναμίες, επτά εδικοί προτείνουν για τους αναγνώστες του «Βήματος» επτά νέα αμαρτήματα για τη σύγχρονη εποχή

Αλαζονεία, απληστία, ζηλοφθονία, λαγνεία, οργή, λαιμαργία, οκνηρία. Επτά θανάσιμα αμαρτήματα «βαραίνουν» εδώ και αιώνες τη χριστιανική συνείδηση και έχουν εντυπωθεί μέσω της τέχνης στην κουλτούρα ολόκληρου του δυτικού κόσμου. Τα βρίσκουμε παντού, από τις αλληγορικές μορφές των έργων των αναγεννησιακών ζωγράφων, τη «Θεία Κωμωδία» και τους «Θρύλους του Καντέρμπουρι» ως τα έργα του Σαίξπηρ, τη σάτιρα του Μπέρτολτ Μπρεχτ και του Κουρτ Βάιλ ή, σε απολύτως σύγχρονη εκδοχή, τη δολοφονική εμμονή της ταινίας «Seven».

Τα βλέπουμε επίσης να εκδηλώνονται σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό γύρω μας - στις καθημερινές ειδήσεις, στον κοινωνικό μας περίγυρο, ενδεχομένως και στον ίδιο τον εαυτό μας. Οι επίπονες προσπάθειες της θρησκείας να εξορίσει αυτές τις αδυναμίες μαζί με τους δαίμονές τους εις το πυρ το εξώτερον δεν φαίνεται να έχουν αποδώσει. Ισως επειδή αποτελούν εκφράσεις χαρακτηριστικών που είναι απολύτως συνυφασμένα με την ανθρώπινη φύση. Ετσι ακριβώς αντιμετωπίζονται σήμερα από την επιστήμη, η οποία βλέπει στη βάση του καθενός από αυτά τα «θανάσιμα αμαρτήματα» ένα εξελικτικό «εργαλείο» το οποίο εξυπηρετεί την επιβίωση και τη διαιώνιση του είδους. Τα προβλήματα, λένε οι ειδικοί, αρχίζουν όταν χάνουμε τον έλεγχο και ξεπερνάμε τη σωστή «δόση».

«Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα απεικονίζουν τον αιώνιο αγώνα της ανθρωπότητας να υπερβεί τα ζωώδη ένστικτά της και να κυριαρχήσει στα συναισθήματά της» επισημαίνει μιλώντας στο «Βήμα» ο δρ Κρίστιαν Τζάρετ, ο οποίος υπογράφει ένα σχετικό άρθρο σε πρόσφατο τεύχος του περιοδικού «Psychologist» της Βρετανικής Εταιρείας Ψυχολόγων. «Η ανικανότητά μας να επιτύχουμε απόλυτα αυτόν τον έλεγχο είναι αυτή που τα κάνει επίκαιρα ακόμη και σήμερα». Η «διαχρονικότητα» αυτών των ενστίκτων είναι έκδηλη στο γεγονός ότι όλα αποτελούν τα τελευταία χρόνια αντικείμενο μελέτης από τους ειδικούς.

Αλαζονεία,

Η αλαζονεία θεωρείται από τη θρησκεία η «μητέρα» όλων των αμαρτημάτων - δεν είναι τυχαίο ότι ο δαίμονας με τον οποίο συνδέεται είναι ο Εωσφόρος. Για τους ψυχολόγους ωστόσο η υπερηφάνεια είναι απλώς ένα ανθρώπινο συναίσθημα - δευτερεύον μεν και σύνθετο, αλλά απολύτως οικουμενικό και, σε μια «υγιή» διάσταση, εξαιρετικά χρήσιμο. Η έκφρασή του στη «γλώσσα του σώματος» - ελαφρό χαμόγελο, κεφάλι ψηλά, σώμα στητό και χέρια ανασηκωμένα ή στη μέση - αναγνωρίζεται, όπως δείχνουν οι επιστημονικές μελέτες, από όλους τους λαούς, ακόμη και από τετράχρονα παιδιά.
«Σε διαπολιτισμικές έρευνες που κάναμε διαπιστώσαμε ότι η μη λεκτική έκφραση της υπερηφάνειας αναγνωρίζεται ακόμη και από πληθυσμούς της Μπουρκίνα Φάσο, οι οποίοι δεν είχαν καμία επαφή με τον δυτικό πολιτισμό, ούτε καν μέσω της τηλεόρασης ή των περιοδικών» τονίζει μιλώντας στο «Βήμα» η Τζέσικα Τρέισι, καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας, η οποία ειδικεύεται στη μελέτη των συναισθημάτων.

Σε μια άλλη εργασία η κυρία Τρέισι και οι συνάδελφοί της μελέτησαν τους αθλητές στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Διαπίστωσαν ότι όλοι, από όποια χώρα και αν προέρχονταν, επιδείκνυαν την ίδια ακριβώς «γλώσσα του σώματος» ύστερα από κάποια επιτυχία. Το ίδιο ίσχυε και για τους εκ γενετής τυφλούς αθλητές των Παραολυμπιακών, οι οποίοι δεν είχαν δει ποτέ την έκφραση της υπερηφάνειας σε κάποιον άλλο ώστε να τη μιμούνται. «Αυτό» τονίζει «αποτελεί για μένα μία από τις πιο ισχυρές ενδείξεις ότι το εν λόγω συναίσθημα είναι οικουμενικό, προφανώς έμφυτο, αποτελεί μέρος της γενετικής κατασκευής μας».

Η υπερηφάνεια είναι για την ψυχολογία μια θετική συναισθηματική εμπειρία. «Είναι ένα ευχάριστο συναίσθημα· οι άνθρωποι το επιδιώκουν και θέλουν να το έχουν» λέει η ψυχολόγος. «Τώρα το κατά πόσον οι συνέπειές του είναι θετικές, αυτό εξαρτάται». Οι ερευνητές έχουν «εντοπίσει» δύο μορφές του: την αυθεντική και την υβριστική υπερηφάνεια. Η πρώτη θεωρείται θετική. Η δεύτερη εκφράζει μάλλον αυτό που έχει οριστεί ως το αμάρτημα της αλαζονείας.

«Η αυθεντική υπερηφάνεια» εξηγεί η ειδικός «είναι η υπερηφάνεια την οποία οι άνθρωποι αισθάνονται όταν έχουν επιτύχει κάτι - όταν έχουν “δοκιμάσει” τις δυνάμεις τους, όταν αισθάνονται άξιοι και παραγωγικοί». Αυτού του είδους η υπερηφάνεια κινητοποιεί κάθε θετική κοινωνική συμπεριφορά, την αίσθηση της προσφοράς, της φιλοπονίας και της οικοδόμησης καλών σχέσεων. «Από την άλλη πλευρά όμως» προσθέτει «υπάρχει η υβριστική υπερηφάνεια η οποία, αν και είναι εξίσου ευχάριστη ως συναίσθημα, συνδέεται με τον ναρκισσισμό και φαίνεται να έχει περισσότερο αρνητικές πλευρές». Στις έρευνές τους οι ειδικοί έχουν διαπιστώσει ότι οι άνθρωποι στους οποίους το συγκεκριμένο συναίσθημα εκδηλώνεται με αυτόν τον τρόπο συνδέονται με αντικοινωνικές συμπεριφορές και τάσεις: τείνουν να είναι επιθετικοί, αντιπαθείς στον περίγυρό τους και επιρρεπείς σε διαταραχές της προσωπικότητας.

Τι είναι αυτό που κάνει τη διαφορά; «Μπορεί κάποιος να νιώσει αυθεντική ή υβριστική υπερηφάνεια από το ίδιο ακριβώς γεγονός» λέει η κυρία Τρέισι. Το «κρίσιμο» σημείο βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο θα το εκτιμήσει. «Εχουμε διαπιστώσει ότι, όταν κάποιος θεωρεί πως το γεγονός αυτό είναι αποτέλεσμα προσπάθειας, είναι πιο πιθανό να νιώσει αυθεντική υπερηφάνεια. Αν όμως θεωρήσει ότι είναι κάτι πιο γενικό - π.χ., αν πει “α, εγώ έχω ταλέντο, είμαι έξυπνος, είμαι καλύτερος από τους άλλους” -, τότε υπάρχει μια χροιά ανωτερότητας, κοινωνικής σύγκρισης που συνδέεται με την υβριστική υπερηφάνεια».

Απληστία,


Για τη θρησκεία η απληστία είναι ένα ελάττωμα που υποκινείται από τον Μαμμωνά, το δαίμονα του υλικού πλούτου και του χρήματος. Για την ψυχολογία αποτελεί την υπερβολική έκφραση ενός βασικού «υλιστικού» ενστίκτου, το οποίο αποδεικνύεται επίσης οικουμενικό και εποικοδομητικό, αφού μας βοηθά να προοδεύουμε και να βελτιώνουμε τη θέση μας.
«Τη συναντάμε σε όλους τους πολιτισμούς και σε όλες τις εποχές» τονίζει μιλώντας στο «Βήμα» ο Τιμ Κάσερ, καθηγητής Ψυχολογίας στο Κολέγιο Νοξ του Ιλινόι, ο οποίος ειδικεύεται στη μελέτη των υλιστικών αξιών. « Η επιθυμία για χρήματα, κοινωνική θέση και άλλα ανάλογα αγαθά αποτελεί μία από τις βασικές αξίες που κινούν τις φαντασιώσεις των ανθρώπων. Οταν όμως η αίσθηση αυτών των υλιστικών αξιών γίνεται ακραία, οι άνθρωποι υιοθετούν άπληστες συμπεριφορές».

Μελέτες που έχουν αρχίσει να διεξάγονται τα τελευταία χρόνια έχουν εντοπίσει ορισμένους παράγοντες οι οποίοι ενισχύουν τις υλιστικές τάσεις και την απληστία μας. «Ενα πράγμα που γνωρίζουμε είναι ότι όταν οι άνθρωποι αισθάνονται ψυχολογικά ανασφαλείς τείνουν να ενεργούν με περισσότερο υλιστικούς τρόπους» λέει ο κ. Κάσερ. «Το ίδιο ισχύει για όσους μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον με γονείς ψυχρούς ή καταπιεστικούς, χωρίς φροντίδα, όπως και για εκείνους που βιώνουν το διαζύγιο των γονιών τους ως παιδιά ή που μεγαλώνουν σε καταστάσεις φτώχειας ή σε οικονομικά δύσκολους καιρούς». Επίσης, μερικές έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι οι άνθρωποι που σκέφτονται ή φοβούνται τον θάνατό τους έχουν την τάση να είναι περισσότερο υλιστές.

Μια άλλη σημαντική παράμετρος εντοπίζεται στα κοινωνικά πρότυπα. Οι έρευνες δείχνουν ότι όσο περισσότερο εκτίθεται κανείς σε μηνύματα από το περιβάλλον του που υπονοούν πως το πιο σημαντικό είναι να αποκτήσει χρήματα, αγαθά και κοινωνική θέση τόσο πιθανότερο είναι να υιοθετήσει και αυτός την ίδια άποψη. «Αυτά τα μηνύματα μπορεί να έρχονται από τη μητέρα σας, μπορεί να έρχονται από τους φίλους σας, μπορεί να έρχονται από την τηλεόραση και τις διαφημίσεις που προβάλλει» εξηγεί ο ψυχολόγος.

Οι πιο πρόσφατες μελέτες έχουν αναδείξει, τέλος, σε υπολογίσιμο «υπεύθυνο» τα οικονομικά μοντέλα των κρατών. Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι οι πολίτες των χωρών που έχουν υιοθετήσει απολύτως φιλελεύθερα και ανταγωνιστικά καπιταλιστικά συστήματα εστιάζουν περισσότερο σε αξίες όπως το χρήμα ή η κοινωνική θέση. Αντιθέτως, στα κράτη που έχουν ηπιότερες μορφές καπιταλισμού, με πνεύμα πρόνοιας και συνεργασίας, όπως οι σκανδιναβικές χώρες, οι άνθρωποι δεν επικεντρώνονται τόσο στις υλιστικές αξίες. «Και αυτό είναι λογικό» σχολιάζει ο κ. Κάσερ. «Τα νεοφιλελεύθερα ανταγωνιστικά οικονομικά συστήματα για να λειτουργήσουν πρέπει να εξασφαλίσουν ότι ο καθένας θα επιδιώκει το συμφέρον του και θα καταναλώνει όσο το δυνατόν περισσότερο, αφού αυτοί οι δύο παράγοντες κινούν τους τροχούς της οικονομίας τους».

Οργή,



Ο θυμός ανήκει στα βασικά συναισθήματα, μαζί με τη λύπη, τον φόβο, την αηδία και την ευτυχία. Τον συναντάμε σε όλους τους ανθρώπους, αλλά και στα ζώα, και η χρησιμότητά του για την επιβίωση είναι προφανής. Ο Δαρβίνος έγραφε ότι κινητοποιεί «τα ζώα κάθε είδους ώστε όταν δέχονται επίθεση ή απειλή από κάποιον εχθρό να πολεμήσουν και να προστατευθούν». Αναγνωρίζεται στην έκφραση - κοκκινισμένο πρόσωπο, σφιγμένα δόντια - και, όπως συμπληρώνει, διαφέρει από την οργή - την οποία η θρησκεία συνδέει με τον ίδιο τον Σατανά - «μόνο ως προς την ένταση, χωρίς να υπάρχει καμία εμφανής διάκριση στα χαρακτηριστικά τους».

Προσλήψεις µέσω facebook,


Αν έχετε σκοπό στοµέλλον να ψάξετε γιαδουλειά ή γιασύντροφο ή αν δεν θέλετε να χάσετε τη θέση και το ταίρι που έχετε ήδη, ξανασκεφτείτε τι είδους σχόλια και φωτογραφίες ανεβάζετε στο facebook. Μόλις την περασµένη εβδοµάδα προκάλεσε αίσθηση η περίπτωση µιας πρώην υπαλλήλου αεροπορικής εταιρείας, η οποία απολύθηκε επειδή έµπαινε στο facebook εν ώρα εργασίας. Οταν εκείνη προσέφυγε στη ∆ικαιοσύνη, ο δικαστής δικαίωσε τον εργοδότη, κρίνοντας απολύτως νόµιµη την απόλυσή της. Το τελευταίο διάστηµα, κυρίως λόγω της ραγδαίας εξάπλωσης των κοινωνικών δικτύων, το Ιντερνετ έχει εξελιχθεί σε έναν Μεγάλο Αδελφό, µε τη διαφορά ότι οι πληροφορίες που κινδυνεύουν να αποκαλυφθούν για τον εαυτό µας έχουν τοποθετηθεί εκεί από εµάς τους ίδιους. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις ανά τον κόσµο – και στην Ελλάδα – περνούν από κόσκινο τους υποψήφιους υπαλλήλους που τους στέλνουν βιογραφικό σηµείωµα, ξεψαχνίζοντας τις αναρτήσεις που κάνουν, τις φωτογραφίες που ανεβάζουν, ακόµη και τις σελίδες στις οποίες κάνουν «like».

Τα στελέχη των γραφείων προσωπικού απλά πληκτρολογούνσε µια µηχανή αναζήτησηςτο όνοµα του υποψηφίου και ανακαλύπτουν ολόκληρο το on-line παρελθόν του. Πρόσφατη έρευνα τηςεταιρείας στελέχωσης προσωπικού Jobvite έδειξε ότι το 54,6% των επιχειρήσεων χρησιµοποιεί το facebook για να συλλέξει πληροφορίες σχετικά µε υποψήφιους εργαζοµένους.

Οι ειδικοί συνιστούν στους χρήστες να προσέχουν ιδιαίτερα την on-line συµπεριφορά τους λόγω του δηµόσιου και ανοιχτού χαρακτήρα των κοινωνικών δικτύων.

Τον τελευταίο χρόνο έχουνκαταγραφεί πάρα πολλά περιστατικά απόλυσης ή επιβολής πειθαρχικών κυρώσεων έπειτα από ανάρµοστα σχόλια στο ∆ιαδίκτυο.

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγµα στην Ελλάδα είναι εκείνο του ειδικού γραµµατέαγια τις ∆ΕΚΟ,ο οποίος διορίστηκε τον∆εκέµβριο του 2009 και έµεινε στη θέση του… µόλις µία ηµέρα. Η κυβέρνηση τον απέπεµψε όταν αποκαλύφθηκε ότι είχε αναρτήσει στο facebook «χυδαίους, υβριστικούς και ακραίους χαρακτηρισµούς» εναντίον της.

Τον περασµένο Αύγουστο, τα κοινωνικά δίκτυα στέρησαν από µια αµερικανίδα φοιτήτρια το όνειρο να γίνει δασκάλα. Η Στέισι Σνάιντερ είχε περάσει όλες τις εξετάσεις και, λίγες ηµέρες πριν από την αποφοίτησή της, οι καθηγητές της έκριναν ότι δεν αξίζει να γίνει εκπαιδευτικός, επειδή είχε ανεβάσει στο ΜySpace µια φωτογραφία που την απεικόνιζε να πίνει ένα απροσδιόριστο υγρό από ένα κύπελλο.

Πάντως, τον περασµένοΝοέµβριο η Εθνική Επιτροπή Εργασιακών Σχέσεων των ΗΠΑ είχεκρίνει παράνοµη την απόλυση µιας γυναίκας η οποία είχε γράψει στο facebook επικριτικά σχόλια για τονεργοδότη της. Η Επιτροπή είχε επισηµάνει την ανάγκη να θεσπιστούν νέοι κανόνες, «καθώς οδεύουµε προς το ταχέως µεταβαλλόµενο περιβάλλον (της κοινωνικής δικτύωσης)».

Τον περασµένο Αύγουστο, ο πρόεδρος της Google, Ερικ Σµιτ,είχε δηλώσει στην εφηµερίδα «The Wall Street Journal»ότι πολλοί νεαροί χρήστες του Ιντερνετ θα αναγκαστούν να αλλάξουν τοόνοµά τους όταν µεγαλώσουν, αν θέλουν να προστατευθούν από όσα τους εκθέτουν. «∆είξτε µας 14 φωτογραφίες σας και µπορούµε να βρούµε όλα τα στοιχεία σας. Νοµίζετε πως δεν έχετε 14 φωτογραφίες στο Ιντερνετ;Εχετε, στο facebook!».

Το facebook έχει ανακοινώσει ότι κάθε µέρα που περνάτα µέλη του ανεβάζουν στα προφίλ τους 100 εκατοµµύρια νέες φωτογραφίες.

«Σήµερα υπάρχουνεκατοµµύρια νέα παιδιά και έφηβοι οι οποίοι σε δέκα χρόνια που θα βγουν στην αγορά εργασίας θα διαπιστώσουν ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλές ενοχλητικές πληροφορίες γι’ αυτούς στο ∆ιαδίκτυο, τις οποίες δεν µπορούν να διαγράψουν», εκτιµά ο Ντίλαν Σαρπ, στέλεχος της οργάνωσης προστασίας της ιδιωτικότητας Βig Βrother Watch.

«Αυτό που δεν συνειδητοποιούν πολλοί άνθρωποι είναι ότι µε το που ανεβάζεις κάτι στο Ιντερνετ, αυτοµάτως παύεις να έχεις τηνκατοχή και τον έλεγχό του. Οποιοσδήποτε µπορεί να το κατεβάσει, να το αποθηκεύσει και να το διανείµει», σύµφωνα µε τον Ρικ Φέργκιουσον, ειδικό σε θέµατα ασφαλείας ∆ιαδικτύου.

Ολο και περισσότερα Ελληνόπουλα

Τα τελευταία χρόνια, η διείσδυση του facebook στις µικρές ηλικίες έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Στη χώρα µας πάνω από ένα στα δύο Ελληνόπουλα (54%) ηλικίας 9-16 χρονών διαθέτουν προφίλ σε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης, σύµφωνα µε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επιπλέον, το 12% από αυτά τα παιδιά δηλώνει ότι έχει ορατά στο προφίλ του τη διεύθυνση και τον αριθµό τηλεφώνου του

Αναδημοσιευση Απο Νεα

Greecelands

Θανασης Βεγγος,


- Ο μεγάλος μας ηθοποιός "κατέληξε" σήμερα λίγο μετά τις 7 το πρωί στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός
- Ο "καλός μας άνθρωπος" νοσηλευόταν πολλούς μήνες με προβλήματα υγείας
- 'Ηταν ο τελευταίος των "μεγάλων" του ελληνικού κινηματογράφου

Ο Θανάσης Βέγγος γεννήθηκε στο Νέο Φάληρο το 1927. Γεννήθηκε στα Θολάρια της Αιγιάλης από την πλευρά της μητέρας του Ευδοκίας, του γένους Ιωάννη Σμυρνή. Η γιαγιά του η Μαρουλιώ ήταν πρακτική μαία στα Θολάρια της Αμοργού.

'Ηταν το μοναχοπαίδι του κυρ Βασίλη και της κυρα-Ευδοκίας. Ο πατέρας Βέγγος, υπάλληλος στο εργοστάσιο της Ηλεκτρικής Εταιρίας στο Φάληρο, αγωνίστηκε επί Κατοχής για να το σώσει από την ανατίναξη που σχεδίαζαν οι Γερμανοί.

Oι μαρτυρίες λένε πως το εργοστάσιο σώθηκε χάρη στις προσπάθειες αυτού ακριβώς του ανθρώπου, ο οποίος στη συνέχεια απολύθηκε από τη δουλειά του εξαιτίας των αριστερών φρονημάτων του. Αλλά και ο Θανάσης αντιμετώπισε την εκδικητικότητα του κράτους: βρέθηκε στη Μακρόνησο, το κολαστήριο και τόπο μαρτυρίου για χιλιάδες αριστερούς φαντάρους αλλά και πολίτες.

Εκεί, συνδέθηκε φιλικά με τον Νίκο Κούνδουρο, τον άνθρωπο που θα άλλαζε την πορεία της ζωής του.

Tο 1953 τον κάλεσε ο Κούνδουρος να παίξει στη «Μαγική πόλη», την πρώτη ταινία της καριέρας του: υποδύεται τον πωλητή λεμονιών στη λαχαναγορά, μέλος μιας παρέας νεαρών βιοπαλαιστών. Ο ήρωας λέγεται Θανάσης.


O Βέγγος παίζει τον εαυτό του. To όνομα μπαίνει αργότερα και στους τίτλους των ταινιών του («Ο Θανάσης, η Ιουλιέτα και τα λουκάνικα», «Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση;», «Θανάση, πάρε τ' όπλο σου», «Δικτάτωρ καλεί Θανάση», «Ο Θανάσης στη χώρα της σφαλιάρας» κτλ.), όταν βέβαια δεν μπαίνει το επώνυμό του («Είναι ένας τρελός τρελός Βέγγος», «Δόκτωρ Ζι-Βέγγος», «Ενας Βέγγος για όλες τις δουλειές»).



Στον «Δράκο», τη δεύτερη ταινία του Κούνδουρου, ο Βέγγος υποδύεται τον μπάρμαν σε ένα κέντρο διασκέδασης, ο οποίος είναι συγχρόνως και μπράβος του αρχηγού μιας συμμορίας απατεώνων.

Εκεί τρώει και τις τρεις πρώτες θεαματικές φάπες, τις οποίες θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές σε ολόκληρη την κινηματογραφική σταδιοδρομία του.

Ετσι ο εκφραστικός ηθοποιός με τη φαλάκρα, το συμπαθητικό πρόσωπο, την αβέβαιη έκφραση, μπήκε δυναμικά στον χώρο του κινηματογράφου, χωρίς να έχει προϋπηρεσία στο θέατρο. Ηταν ένας ερασιτέχνης που για να επιβιώσει έκανε ένα σωρό δουλειές ­ κυρίως του φροντιστή σε ταινίες ­, δουλειές κοπιαστικές, επίπονες και γλίσχρα αμειβόμενες.

Στη συνέχεια πήρε την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος, γράφτηκε στο σωματείο, έπαιξε στο θέατρο και πήρε σημαντικότερους ρόλους.

Μολονότι συμμετείχε σε αρκετές ενδιαφέρουσες και ονομαστές ταινίες («Το κορίτσι με τα μαύρα» του Μιχάλη Κακογιάννη, «Ο Μιμίκος και η Μαίρη» του Γρηγόρη Γρηγορίου, «Ο Ηλίας του 16ου» του Αλέκου Σακελλάριου, «Μανταλένα» του Ντίνου Δημόπουλου, «Ποτέ την Κυριακή» του Ζυλ Ντασσέν, «Ψηλά τα χέρια, Χίτλερ» του Ροβήρου Μανθούλη, «Ησυχες μέρες του Αυγούστου» του Παντελή Βούλγαρη, «Το βλέμμα του Οδυσσέα» του Θόδωρου Αγγελόπουλου, «Το αίνιγμα» του Γιάννη Σολδάτου), ως κινηματογραφικός τύπος καθιερώθηκε από άλλες κωμικές παραγωγές όπου ενσάρκωνε τον μέσο Ελληνα: τον φουκαρά, τον γκαφατζή, τον αγαθό, τον περιδεή, τον αγχωμένο, τον κυνηγημένο, αλλά και τον καπάτσο.

Συγκλονιστική όμως ήταν και η μικρής διάρκειας εμφάνιση του στην ταινία του Παντελή Βούλγαρη "Ψυχή Βαθιά" με θέμα τον Εμφύλιο Πόλεμο.




Εκανε συνολικά 120 ταινίες με τελευταία το Πέταγμα του Κύκνου που προβλήθηκε φέτος στους κινηματογράφους.


- Ο μεγάλος μας ηθοποιός "κατέληξε" σήμερα λίγο μετά τις 7 το πρωί στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός
- Ο "καλός μας άνθρωπος" νοσηλευόταν πολλούς μήνες με προβλήματα υγείας
- 'Ηταν ο τελευταίος των "μεγάλων" του ελληνικού κινηματογράφου

Ο Θανάσης Βέγγος γεννήθηκε στο Νέο Φάληρο το 1927. Γεννήθηκε στα Θολάρια της Αιγιάλης από την πλευρά της μητέρας του Ευδοκίας, του γένους Ιωάννη Σμυρνή. Η γιαγιά του η Μαρουλιώ ήταν πρακτική μαία στα Θολάρια της Αμοργού.

'Ηταν το μοναχοπαίδι του κυρ Βασίλη και της κυρα-Ευδοκίας. Ο πατέρας Βέγγος, υπάλληλος στο εργοστάσιο της Ηλεκτρικής Εταιρίας στο Φάληρο, αγωνίστηκε επί Κατοχής για να το σώσει από την ανατίναξη που σχεδίαζαν οι Γερμανοί.

Oι μαρτυρίες λένε πως το εργοστάσιο σώθηκε χάρη στις προσπάθειες αυτού ακριβώς του ανθρώπου, ο οποίος στη συνέχεια απολύθηκε από τη δουλειά του εξαιτίας των αριστερών φρονημάτων του. Αλλά και ο Θανάσης αντιμετώπισε την εκδικητικότητα του κράτους: βρέθηκε στη Μακρόνησο, το κολαστήριο και τόπο μαρτυρίου για χιλιάδες αριστερούς φαντάρους αλλά και πολίτες.

Εκεί, συνδέθηκε φιλικά με τον Νίκο Κούνδουρο, τον άνθρωπο που θα άλλαζε την πορεία της ζωής του.

Tο 1953 τον κάλεσε ο Κούνδουρος να παίξει στη «Μαγική πόλη», την πρώτη ταινία της καριέρας του: υποδύεται τον πωλητή λεμονιών στη λαχαναγορά, μέλος μιας παρέας νεαρών βιοπαλαιστών. Ο ήρωας λέγεται Θανάσης.



O Βέγγος παίζει τον εαυτό του. To όνομα μπαίνει αργότερα και στους τίτλους των ταινιών του («Ο Θανάσης, η Ιουλιέτα και τα λουκάνικα», «Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση;», «Θανάση, πάρε τ' όπλο σου», «Δικτάτωρ καλεί Θανάση», «Ο Θανάσης στη χώρα της σφαλιάρας» κτλ.), όταν βέβαια δεν μπαίνει το επώνυμό του («Είναι ένας τρελός τρελός Βέγγος», «Δόκτωρ Ζι-Βέγγος», «Ενας Βέγγος για όλες τις δουλειές»).




Στον «Δράκο», τη δεύτερη ταινία του Κούνδουρου, ο Βέγγος υποδύεται τον μπάρμαν σε ένα κέντρο διασκέδασης, ο οποίος είναι συγχρόνως και μπράβος του αρχηγού μιας συμμορίας απατεώνων.

Εκείτρώει και τις τρεις πρώτες θεαματικές φάπες, τις οποίες θα ακολουθήσουν και άλλες πολλές σε ολόκληρη την κινηματογραφική σταδιοδρομία του.

Ετσι ο εκφραστικός ηθοποιός με τη φαλάκρα, το συμπαθητικό πρόσωπο, την αβέβαιη έκφραση, μπήκε δυναμικά στον χώρο του κινηματογράφου, χωρίς να έχει προϋπηρεσία στο θέατρο. Ηταν ένας ερασιτέχνης που για να επιβιώσει έκανε ένα σωρό δουλειές ­ κυρίως του φροντιστή σε ταινίες ­, δουλειές κοπιαστικές, επίπονες και γλίσχρα αμειβόμενες.

Στη συνέχεια πήρε την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος, γράφτηκε στο σωματείο, έπαιξε στο θέατρο και πήρε σημαντικότερους ρόλους.

Μολονότι συμμετείχε σε αρκετές ενδιαφέρουσες και ονομαστές ταινίες («Το κορίτσι με τα μαύρα» του Μιχάλη Κακογιάννη, «Ο Μιμίκος και η Μαίρη» του Γρηγόρη Γρηγορίου, «Ο Ηλίας του 16ου» του Αλέκου Σακελλάριου, «Μανταλένα» του Ντίνου Δημόπουλου, «Ποτέ την Κυριακή» του Ζυλ Ντασσέν, «Ψηλά τα χέρια, Χίτλερ» του Ροβήρου Μανθούλη, «Ησυχες μέρες του Αυγούστου» του Παντελή Βούλγαρη, «Το βλέμμα του Οδυσσέα» του Θόδωρου Αγγελόπουλου, «Το αίνιγμα» του Γιάννη Σολδάτου), ως κινηματογραφικός τύπος καθιερώθηκε από άλλες κωμικές παραγωγές όπου ενσάρκωνε τον μέσο Ελληνα: τον φουκαρά, τον γκαφατζή, τον αγαθό, τον περιδεή, τον αγχωμένο, τον κυνηγημένο, αλλά και τον καπάτσο.

Συγκλονιστική όμως ήταν και η μικρής διάρκειας εμφάνιση του στην ταινία του Παντελή Βούλγαρη "Ψυχή Βαθιά" με θέμα τον Εμφύλιο Πόλεμο.





Εκανε συνολικά 120 ταινίες με τελευταία το Πέταγμα του Κύκνου που προβλήθηκε φέτος στους κινηματογράφους.

Εδώ μία από τις σκηνές του στην τελαυταία του ταινία.





Καλό ταξίδι καλέ μας άνθρωπε...


Αναδημοσιευση Απο Newsit

Greecelands

H τεχνολογία Ufo των Ναζί,




Nazi Ufo Technology - H τεχνολογία Ufo των Ναζί


Μέρος του ρωσικού ντοκιμαντέρ με Ελληνικούς υπότιτλους σχετικά με την τεχνολογία UFO των Ναζί, οι βάσεις στην Ανταρκτική , το διάστημα και τα ταξίδια στο χρόνο.





Υποθαλάσσια έργα τέχνης,

Εντυπωσιακά όντα του βυθού κατάφεραν να σαγηνεύσουν κριτές και κοινό με την απαράμιλλη ομορφιά τους 
Ο μικροσκοπικός πυγμαίος ιππόκαμπος κρύβεται πίσω από τα κοράλλια

Ο εντυπωσιακός «πανκ» θαλάσσιος γυμνοσάλιαγκας

Το κίτρινο Chilomycterus antillarum της αμερικανής Σούζαν Μίαρς

Ο μικρός «νάρκισσος» του βέλγου Λικ Ρουμάν

Μια τρυγόνα εν μέσω καρδιναλίων

Σουπιές κατά την αναπαραγωγή τους στα νερά της Ολλανδίας

Ένα κοπάδι μπαρακούντα στην Ερυθρά Θάλασσα

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory