Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

Το άσπρο ψωμί “σκοτώνει” το σεξ

Το ξέρατε ότι η υπερβολική κατανάλωση άσπρου ψωμιού και άλλων επεξεργασμένων υδατανθράκων μπορεί να ρίξει την ερωτική μας επιθυμία στα Τάρταρα; Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η κ. Έλεν Μποντ από την Βρετανική Διαιτητική Εταιρεία.

«Τα επεξεργασμένα τρόφιμα αυξάνουν πολύ γρήγορα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, τα οποία με τη σειρά τους σχετίζονται με κατακόρυφη πτώση της ενεργητικότητας, με συνέπεια να μην έχει κανείς ενέργεια για να κάνει σεξ», εξηγεί.

Επιπλέον, το πολύ σάκχαρο αφ’ ενός μας παχαίνει, αφ’ ετέρου αυξάνει τα επίπεδα οιστρογόνων στον οργανισμό, με συνέπεια να ελαττώνονται τα επίπεδα της τεστοστερόνης, λέει ο γυναικολόγος δρ Πήτερ Μπόουεν-Σίμπκινς.

Τι σχέση έχει αυτό με την ερωτική επιθυμία; Πολλοί παχύσαρκοι άντρες και γυναίκες, αισθάνονται ελάχιστα ελκυστικοί, ενώ έχουν και μειωμένη ροή αίματος στα γεννητικά όργανα, οπότε το σεξ δεν είναι το... φόρτε τους.

Επιπλέον, μπορεί η τεστοστερόνη να θεωρείται (και να είναι) η ορμόνη του ανδρικού φύλου, αλλά κυκλοφορεί και στο γυναικείο σώμα και είναι υπεύθυνη για την ερωτική επιθυμία.

Γι’ αυτό λοιπόν αντί για άσπρο ψωμί και επεξεργασμένα δημητριακά, να προτιμάτε τις ολικής αλέσεως εκδοχές τους.

Κέικ 5,5 μέτρων!

Κέικ βάρους 640 κιλών, με σαντιγί και φρούτα, παρασκευάστηκε στην περιοχή Σφάντου Γκεόργκε της κεντρικής Ρουμανίας και το πρώτο κομμάτι αυτού κόπηκε με ξίφος από τα μέλη του βρετανικού συγκροτήματος Smokie, που είχαν προσκληθεί για να λάβουν μέρος σε γιορτές που οργάνωσε ο ομώνυμος δήμος.

Το κέικ παρασκεύασαν ζαχαροπλάστες της περιοχής, επί τη ευκαιρία της συμπλήρωσης 550 χρόνων από την ίδρυση της πόλης. Ο επικεφαλής της ομάδας των ζαχαροπλαστών, Φέρεντς Φάρκας, δήλωσε στο ρουμανικό πρακτορείο ειδήσεων Agerpres ότι για την παρασκευή του γιγάντιου κέικ χρησιμοποιήθηκαν 2.200 αυγά, 160 κιλά φρούτα, 200 κιλά σαντιγί, 100 κιλά ζάχαρη και 15 κιλά σοκολάτα.

Το κέικ, μήκους 5,5 μέτρων, διακοσμήθηκε με φρούτα και αμυγδαλόπαστα και κόπηκε σε 6.000 κομμάτια προκειμένου να μοιραστεί στους παρευρισκόμενους.

Το μικρότερο σπίτι στην Αγγλία .

Smallest House In England   awesome 2
Smallest House In England   awesome 2
Smallest House In England   awesome 2
Smallest House In England   awesome 2
Smallest House In England   awesome 2

Τίνα Μπιρμπίλη η κόρη της τραγουδίστριας Σούλας Μπιρμπίλη.




Οι περισσότεροι από εμάς την γνωρίσαμε ως συνεργάτιδα του Δημήτρη Αβραμόπουλου στον Δήμο Αθηναίων.  Μια τυχαία, καθώς λέγεται, γνωριμία της με τον κ. Γιώργο Παπανδρέου στην αίθουσα ενός γυμναστηρίου ανέτρεψε για πάντα την προσωπική της πορεία και την έφερε στο κέντρο ενός κόσμου που από αντίληψη αντιμετώπιζε τουλάχιστον με επιφυλακτικότητα. Από προσωπική θέση και άποψη δεν είχε ποτέ καλές σχέσεις με τον χώρο της εξουσίας η  Τίνα, αλλά ενθουσιάστηκε τόσο με τις ιδέες του Γιώργου, που τον ακολούθησε πιστά στο υπουργείο Εξωτερικών. Διαθέτει ακόμη οργανική θέση εμπειρογνώμονα στο κόμμα και μετά τις εκλογές του 2009 στην κυβέρνηση έλαβε το πιο ενδιαφέρον, ίσως χαρτοφυλάκιο.
Λεπτομέρειες για τη ζωή της έχουν γίνει γνωστές, αλλά αυτό που παραμένει σχετικά «αφώτιστο» είναι η προσωπικότητα της μητέρα της, της εκλεκτής τραγουδίστριας Σούλας Μπιρμπίλη.
Η κυρία Σούλα Μπιρμπίλη, που γεννήθηκε στην Δραμα στις 14.04.1943 αγάπησε το τραγουδι απο νωρίς και ερμήνευσε Μίκη Θεοδωράκη, Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Σπανό, Νότη Μαυρουδή.Το 1965 κέρδισε το Α’ βραβείο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης: «Ηταν μεγάλη η νύχτα» (Σούλα Μπιρμπίλη / Γιάννης Κακρυλίδης – Νότης Μαυρουδής – Γιώργος Κουρουπός) και αργότερα έφυγε για την Γαλλια, μένοντας μακριά απο το τραγούδι τις ταινίες και γενικά την δημοσιότητα.
Είχε συμμετοχή σε μια ταινία τον «Ανεμοστρόβιλο» που προβλήθηκε το 1964 με τους Γιώργο Φούντα, Κώστα Κακαβά, Δέσποινα Στυλιανοπούλου, Γιώργο Μούτσιο κ.α. σε σκηνοθεσια Κώστα Καραγιάννη και σε σενάριο Τάσου Κατραπά.
Το γεγονός ότι η μητέρα της υπουργού η κυρία Σούλα Μπιρμπίλη,ήταν τραγουδίστρια και είχε μια σύντομη αλλά επιτυχημένη καριέρα στις μπουάτ τις δύσκολες πολιτικές εποχές εκείνης της περιόδου έχει προσδώσει συγκεκριμένα στοιχεία στην προσωπικότητα της κόρης της.
Ίσως αυτό εξηγεί και τον εναλλακτικό τρόπο ζωής της νέας υπουργού Περιβάλλοντος που διαταράσσει την καθεστηκυία πολιτική «τάξη».
Όπως η μητέρα της Σούλα, έτσι και η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη μεγαλώνει μόνη της το παιδί της, χωρίς την παρουσία πατέρα, ο οποίος μάλιστα και στις δύο περιπτώσεις όχι μόνο είναι απών, αλλά ανώνυμος.
Η Τίνα Μπιρμπίλη είναι ντροπαλή και της φαίνεται, αλλά διαθέτει απύθμενο θάρρος και άγνοια κινδύνου για ό,τι συμβαίνει γύρω της, γι’ αυτό και συνήθως διατυπώνει δημοσίως ό,τι σκέπτεται προκαλώντας συχνά αναταράξεις. Της αρέσει να επιμένει ότι δεν είναι πολιτικός και ότι δεν έχει σκοπό να γίνει, αν και κατέχει εξόχως πολιτική θέση και ασκεί εξουσία με πολλαπλές επιπτώσεις στην οικονομία και την κοινωνία.
Η κυρία Κωνσταντίνα (Τϊνα) Μπιρμπίλη έχει επιλέξει έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής και η εμπλοκή της στην περιπέτεια της πολιτικής μοιάζει με απόλυτη διαστροφή. Δεν θαυμάζει πολιτικούς παρά μόνο τον Γιώργο Παπανδρέου, καθώς θεωρεί ότι στο πρόσωπό του βρήκε την απόλυτη ταύτιση των ιδεών της. Εμφανιζόμενη με πολύ καλές σπουδές (μάστερ και διδακτορικό) στο Imperial η Τίνα είχε χαράξει τον δικό της δρόμο, που συνοψίζεται ίσως και στη μελέτη της για τη ζωή με το ποδήλατο σε 17 πόλεις της Ελλάδας. Παρά ταύτα η ενεργός ανάμειξη στην πολιτική άλλαξε τη ζωή της, αν και δεν φαίνεται να της έχει φουσκώσει τα μυαλά για να τολμήσει και το επόμενο βήμα, που λογικά θα ήταν να πολιτευθεί. Η ίδια το αποκλείει ως ενδεχόμενο. Μάλιστα στις φήμες που τη θέλουν να διαφοροποιείται από την κυβέρνηση για να αποτελέσει το εν δυνάμει πρόσωπο-σύμβολο των οικολόγων της χώρας απαντά πως πρόκειται για σενάρια φαντασίας. 
Η μόνη «πολυτέλεια» που κρατά με θυσίες για τον εαυτό της είναι το γυμναστήριο «Holmes» στο «Αττικα», το οποίο προσπαθεί να επισκέπτεται καθημερινά, αν και αναγκάζεται να ξυπνά πολύ πρωί για να προλάβει.Η ζωή της δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο όχι μόνο γιατί αρκετές φορές δέχτηκε φίλια πυρά για το περιεχόμενο της δουλειάς της, αλλά και γιατί εν τω μεταξύ τής προέκυψε η εγκυμοσύνη. Όντας ανύπαντρη μητέρα εκ πεποιθήσεως, η εργασιομανής Τίνα Μπιρμπίλη συνέχιζε να πηγαίνει κανονικά στο γραφείο της με οδηγό τη μητέρα της καθώς ο γιατρός της είχε απαγορεύσει να οδηγεί. Μένει ακόμα στο πατρικό της σπίτι, ένα τυπικό διαμέρισμα στη Νέα Σμύρνη, οι φήμες λένε πως είναι Πανιώνιος και εξακολουθεί να προτιμά φανατικά τα τζιν, τις ανώνυμες τσάντες και παπούτσια και να αποφεύγει το κομμωτήριο. Ακόμα, της αρέσει το πράσινο τσάι ενώ δεν λέει όχι σε ένα σπιτικό μπισκότο – όταν θυμηθεί να φάει.
Ακούστε την υπέροχη Σούλα Μπιρμπίλη σ’ ένα χαρακτηριστικό τραγούδι του νέου κύματος.

Εργα τέχνης απο μέταλο .

Mechano Artworks   arts
Mechano Artworks   arts
Mechano Artworks   arts
Mechano Artworks   arts
Mechano Artworks   arts
Mechano Artworks   arts

Παντρεύτηκαν μετά απο ..τριάντα χρόνια.!


Αγάπη να υπάρχει και ποτέ δεν είναι αργά. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα η ρομαντική ιστορία της Ρόουζ και του Φόρεστ που παντρεύτηκαν πρόσφατα μετά από 30 χρόνια.
Το ζευγάρι που ζει στην Καλιφόρνια έκανε πρόσφατα τους γάμους του με τον γαμπρό να έχει πατήσει τα 100 και τη νύφη τα 90. Με την απόφασή τους αυτή έγιναν τόσο γνωστοί που είχαν ευχετήρια κάρτα ακόμη και από τον πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.

Οι δύο τους γνωρίστηκαν τη δεκαετία του 80 σε τυφλό ραντεβού σε ένα κέντρο για ηλικιωμένα άτομα. Χόρεψαν μαζί και σύντομα αγάπησε ο ένας τον άλλο.

Και οι δύο ήταν χήροι ενώ η Ρόουζ – λόγω της αρρώστιας του πρώτου άνδρα της από την οποία πέθανε – είχε αποφασίσει να μην ξαναπαντρευτεί καθώς της είχε στοιχίσει. Έτσι, όταν ο Φόρεστ της ζήτησε το χέρι της του απάντησε: “Θα σε παντρευτώ στα 100στα σου γενέθλια”.

Έτσι έμειναν μαζί για 30 χρόνια, ταξιδεύοντας, χορεύοντας και περνώντας καλά. Όταν ο Φόρεστ έγινε εκατό τήρησε την υπόσχεσή της και τον παντρεύτηκε προς μεγάλη τέρψη των ΜΜΕ που δεν τους αφήνουν ήσυχους.

Η ίδια η Ρόουζ δεν φαίνεται να καταλαβαίνει γιατί όλη αυτή φασαρία και το αποδίδει στο ότι ο κόσμος έχει ανάγκη για μία καλή είδηση, έτσι δύσκολα που είναι τα πράγματα.

Εξυπνη διαφίμηση .

Simply Ingenious Advertising   arts
Simply Ingenious Advertising   arts
Simply Ingenious Advertising   arts
Simply Ingenious Advertising   arts
Simply Ingenious Advertising   arts
Simply Ingenious Advertising   arts
Simply Ingenious Advertising   arts

Γουρούνι τρώει… με δύο στόματα

Δεν είναι τρόπος του λέγειν… Ένα μικρό γουρουνάκι από επαρχία της Κίνας τρώει διπλάσια τροφή από τα αδέρφια του, επειδή γεννήθηκε με δύο στόματα! Όπως λέει ο ιδιοκτήτης του, το μοναδικό γουρουνάκι δεν μπορούσε να θηλάσει λόγω της ιδιομορφίας του και έτσι από μικρό έχει αναλάβει αποκλειστικά ο ίδιος να το ταΐζει.

Όπως λέει ο κτηνοτρόφος, και τα δύο στόματα λειτουργούν κανονικά, με αποτέλεσμα το μικρό ζωάκι να τρώει ασταμάτητα! Μάλιστα το γουρουνάκι έχει κινήσει και την περιέργεια των κατοίκων της περιοχής που συρρέουν καθημερινά να το δουν από κοντά.
newsbomb

Ποιόν τραγουδιστή κάλεσε ο πρίγκηπας Κάρολος?




Μεγάλες τιμές για τον Αντώνη μας! 
Σε φιλανθρωπικό γκαλά στο Λονδίνο θα βρεθεί ο διάσημος τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος στις 10 Ιουνίου, καλεσμένος της διοργανώτριας Χρυσάνθης Λαιμού.
Ο λόγος για ένα γκαλά που θα πλαισιώνεται με την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου υπό την αιγίδα του πρίγκιπα Καρόλου στο Covent Garden.
Guest star στο μουσικό ρεσιτάλ ανθρωπιάς θα είναι ο Αντώνης Ρέμος.
Τον δημοφιλή τραγουδιστή λατρεύει το εφοπλιστικό lobby του City, οπότε μετά την Άννα Βίσση και τον Σάκη Ρουβά επελέγη να τραγουδήσει στο περίφημο γκαλά.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Αντώνης Ρέμος λείπει ήδη στο εξωτερικό και από το πλευρό του φυσικά δεν λείπει η αγαπημένη του Υβόννη Μπόσνιακ, η οποία φυσικά και θα πάει μαζί του.
Λέτε να πιεί τσάι και με την Ελισάβετ? Και ..λόρδος Αντώνη μου!!

Το ρομάντζο ταιριάζει στους προλετάριους,


Είμαι μάλλον βέβαιος πως από τα περίπου δύο δισεκατομμύρια θεατές που παρακολούθησαν, παγκοσμίως, τους πρόσφατους πριγκιπικούς γάμους, συγκριτικά ελάχιστοι είδαν το γεγονός επειδή είχαν όντως ανάγκη από πρίγκιπες και παραμύθια. Αλλά και εκείνοι, οι λίγοι έστω, προφανώς δεν θα είχαν μόνο αυτόν τον λόγο να παρακολουθήσουν τα δρώμενα... Οι γάμοι αυτοί, παράλληλα με τη λαμπρή τους όψιν ως θέαμα, συνιστούν άλλη μια ευτυχή απόληξη ενός ρομάντζου (;), το οποίο ωστόσο προσαποκτά μιαν επιπλέον αίγλη, καθώς οι πρωταγωνιστές είναι επιφανείς.

Το αυτό συμβαίνει και στην τραγωδία: οι επιφανείς είναι που φέρουν σε πέρας το δράμα. Οι μη επιφανείς βλέπουν και συμμετέχουν αντανακλαστικά. Υπό την έννοια αυτή, η πρωτογενής δομή των βασιλικών γάμων είναι πανομοιότυπη με τη δομή του γάμου δύο δικών μας παιδιών, που τελέστηκε το απόγευμα της ίδιας Παρασκευής. Η διαφορά βρίσκεται στη διασημότητα του γεγονότος, η ουσία παραμένει η ίδια: οι νέοι, ωραίοι, στεφανωμένοι ήρωες- συγχωριανοί μου ή γαλαζοαίματοι- με τις λαμπερές φορεσιές, με τις ευχές για ανθόσπαρτο βίο και ευγονία αναζωογονούν την παμπάλαια φαντασίωσή μας για μια απρόσκοπτη και ευτυχή πορεία προς τα άνω.

Ένα από τα πιο ερωτικά έθιμα του τόπου μας,










Συνεχίζοντας την παράδοση χρόνων ο Πολιτιστικός- Εξωραϊστικός Σύλλογος Βλαχογιαννίου πραγματοποίησε την εκδήλωση «Καλωσόρισμα του Μάη- Κλήδονα 2011». Η εκδήλωση έγινε το Σάββατο 30 Απριλίου στις 9:30 το βράδυ στην πλατεία του Βλαχογιαννίου της δημοτικής κοινότητας Ποταμιάς του δήμου Ελασσόνας.

Οι εκδηλώσεις τέλεσαν υπό την αιγίδα της περιφέρειας Θεσσαλίας - της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Ελασσόνας (Κ.Ε.Δ.Ε.) και με τη σημαντική συμβολή του προέδρου της κ. Αθανασίου Ζιώγα.

Τα «Κλήδονα» είναι το έθιμο των κοριτσιών που ζητούν να μαντέψουν το τυχερό τους.

Έχει τις ρίζες του από την εποχή του Ομήρου ενώ αργότερα τα συναντάμε στο Βυζάντιο ως λατρεία του Ήλιου. Με το πέρασμα του χρόνου το έθιμο χάνει το χαρακτήρα της γενικής μαντείας και περιορίζεται μόνο στους ερωτικούς χρησμούς.

Την παραμονή της Πρωτομαγιάς τα κορίτσια του χωριού κρατώντας στα χέρια τους ένα μπουκέτο λουλούδια κατευθύνονται στο ποτάμι του χωριού όπου παίρνουν νερό μέσα σε ένα πήλινο σκεύος. Περνώντας από τους δρόμους του χωριού καταλήγουν στην πλατεία όπου γίνεται η αναπαράσταση του εθίμου, τραγουδώντας τα ανάλογα τραγούδια.

Μετά την αναπαράσταση εμφανίστηκαν τα χορευτικά τμήματα του Βλαχογιαννίου και της Ανάληψης-Πραιτωρίου με χοροδιδάσκαλο τον κ. Νικόλαο Χατζηγιάννη, της Τσαριτσάνης με χοροδιδάσκαλο τον κ. Ζιώγα, της Όσσας με χοροδιδάσκαλο τον κ. Τσακνάκη και της Βερδικούσιας με χοροδιδάσκαλο τον κ. Δημήτρη Χατζή.

Πρόκειται για ένα έθιμο που έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα και του οποίου η πρώτη γραπτή περιγραφή ανέρχεται στους βυζαντινούς χρόνους.



Tα Κλήδονα του Μαΐου

Από την Αρετή Σουλτάνα – Σωτηρίου

Στο Βλαχογιάννι μια από τις γιορτές της Άνοιξης ήταν και τα Κλήδονα. Γιορτάζονταν μόνο από γυναίκες και περισσότερο την περίμεναν οι ανύπαντρες.

Την παραμονή της Πρωτομαγιάς τα κορίτσια πήγαιναν και μάζευαν λουλούδια. Μ' αυτά έκαναν «χεριές», μπουκετάκια στο μέγεθος της παλάμης τους. όταν ερχόταν το βράδυ, μαζεύονταν στις γειτονιές τους για να βάλουν τα Κλήδονα.

Ανάμεσα στα λουλούδια κυρίαρχη θέση είχε ο «Μάης», το ομώνυμο λουλούδι, και τα φύλλα καρυδιάς.

Αφού συγκεντρώνονταν οι παρέες, οι μεγαλύτερες γυναίκες είχαν την ευθύνη της διοργάνωσης, αλλά αυτές δεν έβαζαν κλήδονα. Κλήδονα έβαζαν μόνο οι ανύπαντρες, αλλά το γλέντι ήταν για όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας.

Το πρώτο βήμα ήταν να βρεθεί μια «φτήνα», ένα πήλινο δοχείο υγρών, την οποία στόλιζαν με λουλούδια και όλες οι γυναίκες πήγαιναν μαζί στο ποτάμι ή στα δύο πηγάδια, για να πάρουν νερό. Την φτήνα την κρατούσαν δυο κορίτσια. Στο δρόμο τραγουδούσαν διάφορα τραγούδια. Γέμιζαν τη φτήνα με νερό και ξαναγύριζαν τραγουδώντας στη γειτονιά τους.

Τοποθετούσαν τη φτήνα στη μέση και μια γυναίκα παντρεμένη αναλάμβανε να βάλει τα Κλήδονα. Της έδινε κάθε κοπέλα τη χεριά της και όλες μαζί τραγουδούσαν:

«Βάζουμε τα Κλήδονα το Μάη τ' Αηθανασιού.

Τίνος είναι η χεριά;

Της .......... Είναι η χεριά»

Οι χεριές είχαν πάνω τους και κάποιο σημάδι, ώστε να την αναγνωρίζει η κοπέλα στην οποία ανήκε. Αφού τελείωναν όλες οι χεριές, τότε με τη φτήνα πάντα στη μέση χόρευαν με τραγούδια που τραγουδούσαν οι ίδιες.

Τα τραγούδια ήταν διάφορα και συχνά είχαν άσεμνα λόγια. Τραγουδούσαν όμως και τούτο:

«Ήρθες Μάη μ' ήρθες,

ήρθες, καλωσήρθες.

Μάη μ' τι γυρεύεις;

Εγώ γυρεύω δρεπάνι

κι παλαμαρίτσα.

Κι ένας βλάχος – βλάχος

κι ένας ακαμάτης

έσπερνε κριθάρι

στην κορφή του δέντρου.

Κλαίει η βλάχα, κλαίει,

ποιος θα το θερίσει,

ποιος θα τ' αλουνίσει;

Σώπα, Βλάχα μ', σώπα!

Εγώ θα του θερίσω,

εγώ θα τ' αλουνίσου!»

Οι άντρες δεν συμμετείχαν σ' αυτήν τη γιορτή. Παρακολουθούσαν όμως. Έριχναν στις γυναίκες αυτά, για να χαλάσουν τη γιορτή ή γιατί τα αυγά ήταν σύμβολα της γέννησης. Τα αυτά πολλές φορές ήταν και κλούβια. Αυτό συνέβαινε επειδή οι νοικοκυρές δεν έδιναν αυγά στους άντρες. Για το λόγο αυτό αυτοί τα έκλεβαν ή έπαιρναν από τις φωλιές τα «φώλια» που ήταν πάντα κλούβια. Κάποιοι πήγαιναν και μάζευαν από τις φωλιές των άγριων πουλιών. Αυτοί που είχαν σπάσει πόδια ή χέρια, καθώς σκαρφάλωναν στα δέντρα για να βρουν αυγά δεν ήταν και λίγοι. Οι γυναίκες προσπαθούσαν να φυλαχτούν, αλλά πολλές φορές τις πετύχαιναν ακόμη και στο κεφάλι.

Αργά τη νύχτα τελείωνε το γλέντι και κάποια γυναίκα αναλάμβανε να φυλάξει τη φτήνα με τα Κλήδονα, γιατί τ' αγόρια προσπαθούσαν να σπάσουν τη φτήνα ή να πετάξουν τα Κλήδονα.

Στις δύο Μαΐου πάλι, την ημέρα του Αηθανασιού, μαζεύονταν και πάλι οι γυναίκες στο ίδιο μέρος για να βγάλουν τα Κλήδονα. Έβαζαν τη φτήνα στη μέση και η ίδια γυναίκα που τα έβαλε, τα έβγαζε. Έπαιρνε μία – μία χεριά. Έβλεπαν το σημάδι που είχε η καθεμιά και τραγουδούσαν:

«Βγάζουμε τα Κλήδονα το Μάη τ' Αηθανασιού.

Τίνος είναι η χεριά;

Της .......... Είναι η χεριά»

Όποιας η χεριά έβγαινε πρώτη αυτή θα παντρευόταν νωρίτερα. Γιατί Κλήδονας είναι ένα είδος λαϊκής μαντικής και πίστευαν πως όπως έβγαιναν τα σημάδια, έτσι και θα γινόταν. Αφού τελείωναν τις χεριές ξανά τραγουδούσαν και χόρευαν με τη φτήνα στη μέση. Οι άντρες ξανάριχναν αυγά. (Κι αυτός είναι ένας λόγος που το έθιμο χάθηκε).

Το νερό της φτήνας το θεωρούσαν θεραπευτικό και όλες βρέχονταν με αυτό. Περισσότερο οι ηλικιωμένες, γιατί αυτές ήταν προς το τέλος της ζωής τους και χρειάζονταν τη μαγική του δύναμη.

Αργά τη νύχτα τελείωνε η γιορτή. Όλες οι γυναίκες ευχαριστημένες, αλλά όχι όλες ικανοποιημένες, είτε γιατί οι χεριές τους είχαν βγει τελευταίες είτε γιατί είχαν λερωθεί με αυγά, έφευγαν για τα σπίτια τους ευχόμενες υγεία και να είναι γερές για όλη τη χρονιά, για να ξαναγιορτάσουν και να ξαναβάλουν Κλήδονα.



Η ιστορία του Κλήδονα

Ο «Κλήδονας» είναι μια λαϊκή μαντική διαδικασία, από τις πιο τελετουργικές όλων των παραδόσεων του τόπου μας, σύμφωνα με τον οποίο αποκαλύπτεται στις άγαμες κοπέλες η ταυτότητα του μελλοντικού τους συζύγου.

Η ίδια η λέξη υπάρχει από την εποχή του Ομήρου, «κλήδων» ονομαζόταν ο προγνωστικός ήχος, και κατ' επέκταση το άκουσμα σιωνισμού ή προφητείας, ο συνδυασμός τυχαίων και ασυνάρτητων λέξεων ή πράξεων κατά τη διάρκεια μαντικής τελετής, στον οποίο αποδιδόταν προφητική σημασία.

Την παραμονή του Αη-Γιαννιού, οι ανύπανδρες κοπέλες μαζεύονται σε ένα από τα σπίτια του χωριού, όπου αναθέτουν σε κάποιο μέλος της συντροφιάς, συνήθως σε μια «Μαρία» (στη Θράκη ο ρόλος αυτός δίνεται στην ονομαζόμενη «Καλλινίτσα»), της οποίας και οι δύο γονείς είναι εν ζωή, να φέρει από το πηγάδι ή την πηγή το «αμίλητο νερό».

Η ονομασία αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι η εν λόγω κοπέλα και η συνοδεία της πρέπει να ολοκληρώσουν την αποστολή αυτή, τηρώντας απόλυτη σιωπή.

Επιστρέφοντας στο σπίτι όπου τελείται ο κλήδονας, το νερό αδειάζετε σε πήλινο -ως επί το πλείστον- δοχείο, στο οποίο η κάθε κοπέλα ρίχνει ένα αντικείμενο, το λεγόμενο ριζικάρι. Συνήθως, πρόκειται για κάποιο προσωπικό αντικείμενο, συχνά μάλιστα πολύτιμο.

Στη συνέχεια, το δοχείο σκεπάζεται με κόκκινο ύφασμα «κλειδώνεται» και τοποθετείται σε ανοιχτό χώρο.

«Κλειδώνουμε τον κλήδονα με τ' Αγιαννιού τη χάρη,

κι όποια 'χει καλό ριζικό να δώσει να τον πάρει».

Εκεί παραμένει όλη τη νύχτα υπό το φως των άστρων, για να «ξαστριστεί».

Οι κοπέλες επιστρέφουν ύστερα στα σπίτια τους. Λέγεται ότι τη νύχτα αυτή θα δουν στα όνειρα τους το μελλοντικό τους σύζυγο.

Την παραμονή της γιορτής των γενεθλίων του Αγίου Ιωάννη, εκτός από την τέλεση του κλήδονα, οι κάτοικοι του χωριού ανάβουν φωτιές, τις λεγόμενες «μπουμπούνες». Μια μεγάλη φωτιά στήνεται στην πλατεία του χωριού ή σ' ένα μέρος ανοιχτό, ώστε να φαίνεται από παντού.

Άλλες μικρότερες φωτιές ανάβουν σε όλους τους μαχαλάδες προσπαθώντας ο κάθε ένας να ανάψει την μεγαλύτερη φωτιά, πάνω από τις οποίες πηδάνε όλοι οι κάτοικοι του χωριού. Έλεγαν ότι αν πηδούσαν 3 φορές θα έφευγαν οι ψύλλοι και οι κοριοί.

Ανήμερα του Αϊ-Γιαννιού, αλλά πριν βγει ο ήλιος - ώστε να μην εξουδετερωθεί η μαγική επιρροή των άστρων-, η υδροφόρος νεαρή της προηγουμένης φέρνει μέσα στο σπίτι το αγγείο. Το μεσημέρι, ή το απόγευμα, συναθροίζονται πάλι οι ανύπανδρες κοπέλες.

Αυτήν τη φορά όμως στην ομήγυρη μπορούν να συμμετέχουν και παντρεμένες γυναίκες, συγγενείς και γείτονες και των δύο φύλων, καλεσμένοι για να παίξουν το ρόλο μαρτύρων της μαντικής διαδικασίας. Καθισμένη στο κέντρο της συντροφιάς, η «Μαρία» ανοίγει τον κλήδονα.

«Ανοίγουμε τον κλήδονα με τ' Αγιαννιού την χάρη,

και όποια έχει καλό ριζικό σήμερα ναν το πάρει».

Και ανασύρει ένα-ένα από το αγγείο τα αντικείμενα, που αντιστοιχούν στο «ριζικό» κάθε κοπέλας, απαγγέλλοντας ταυτόχρονα δίστιχα, είτε όπως τα θυμάται, είτε από συλλογή τραγουδιών ή ακόμη από ημεροδείκτες.

Το δίστιχο που αντιστοιχεί στο αντικείμενο της κάθε κοπέλας θεωρείται ότι προμηνύει το μέλλον της και σχολιάζεται από τους υπόλοιπους, που προτείνουν τη δική τους ερμηνεία σε σχέση με την ενδιαφερόμενη.

Προς το σούρουπο, όταν τελειώσει η μαντική διαδικασία, η κάθε κοπέλα γεμίζει το στόμα της με μια γουλιά αμίλητο νερό και στέκεται μπροστά σε ανοιχτό παράθυρο, έως ότου ακούσει το πρώτο ανδρικό όνομα. Λυτό πιστεύεται ότι θα είναι και το όνομα του άνδρα που θα παντρευτεί.

Μετά το τέλος όλης αυτής της διαδικασίας στήνεται μεγάλο γλέντι στο οποίο συμμετέχει όλο το χωριό.

Μερικά από τα δίστιχα...

"Σαν μάθει ο σκύλος γράμματα

κι η γάτα να διαβάζει,

Τότε και συ θα παντρευτείς

να κάνει ο κόσμος χάζι".



"Τα φρύδια σου στενά-στενά

κασάπικα μαχαίρια,

το ένα με σφάζει στην καρδιά

και τ' άλλο στα τζιγέρια".



"Μαυριδερή και νόστιμη κοντούλα

και γεμάτη,

απ' όλες τις γειτόνισσες

εσένα έχω στο μάτι".



"Αγάπησα ένα μικρό-μικρό

και ντελικάτο,

όταν γυρίσω να το δω

ρίχνει τα μάτια κάτω".



"Θα πάρεις άντρα όμορφο

με αετίσιο μάτι,

Το ριζικό του κλήδονα

τον λέει......... ακαμάτη".



"Γαρύφαλλο τσαταλωτό

στου Βασιλιά το χέρι,

Τούρκοι - Ρωμιοί το μαρτυρούν

πού'σαι δικό μου ταίρι".

Νέα δεδομένα στην υπόθεση Alter- Χαράζει φως στο τούνελ;


Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση Alter, καθώς η "Ελέυθερη Τηλεόραση" υπέβαλε τελικά αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα... Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συμφωνήσουν οι πιστωτές που τους ανήκει το 62% του χρέους των 550 εκατ. ευρώ, ότι η εταιρία θα προχωρήσει σε ρύθμιση των οφειλών της, χωρίς να κινδυνεύει με κατάσχεση των περιουσιακών της στοιχείων.

Αντώνης Κανάκης:«Κερασάκι στην τούρτα η απόφαση του ΕΣΡ»,


- Εκείνοι τι σας λένε στον δρόμο;

Η αλήθεια είναι ότι οι συναντήσεις μας με τους ανθρώπους που μας παρακολουθούν είναι πολύ ζεστές, είναι σαν να είμαστε φίλοι πολλά χρόνια.

Μας εκφράζουν με έναν πολύ γλυκό και τρυφερό τρόπο την αγάπη τους και τους ευχαριστούμε πάρα πολύ για αυτό.

Κάποιοι «δήθεν» ενοχοποιούν ακόμη και το γέλιο

-Οι Ελληνες σε περίοδο κρίσης έχουν χιούμορ;

Οι Ελληνες φυσικά και έχουν χιούμορ σε περίοδο κρίσης. Οι δύσκολες αυτές χρονικές στιγμές, που -αν τις φιλοσοφήσουμε- δεν είναι τελικά και τόσο δύσκολες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, οι δύσκολες αυτές λοιπόν χρονικές στιγμές πάντα ευνοούν, και ειδικά στην Ελλάδα, το χιούμορ. Γιατί χρησιμοποιείται ως άμυνα, ως στάση ζωής, ως διαχείριση όλης αυτής της δυσκολίας.

- Το γέλιο είναι βάλσαμο;

Ναι, φυσικά είναι βάλσαμο το γέλιο. Το γέλιο είναι πάρα πολλά πράγματα, ένα από αυτά είναι ότι είναι και βάλσαμο, είναι καταφύγιο, είναι αντικαταθλιπτικό, είναι πολλά πράγματα.

- Είναι τρόπος για να αποφύγουμε το... ντιβάνι του ψυχιάτρου;

Ισως και να είναι τρόπος για να αποφύγουμε το ντιβάνι του ψυχιάτρου, δεν ξέρουμε, δεν είμαστε ειδικοί. Αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι ένας άνθρωπος που στη ζωή του γελάει πολύ και με την καρδιά του, έχει λιγότερες πιθανότητες να καταλήξει εκεί. Πρέπει να γελάμε ελεύθερα, είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί διάφοροι δήθεν τύποι σε αυτήν τη χώρα κοντεύουν να ενοχοποιήσουν ακόμα και το γέλιο.

- Η παρέα κουβαλάει μια... ανδρική αθωότητα. Τελικά οι άνδρες μένουν πάντα παιδιά;

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι όλοι οι άνθρωποι λίγο-πολύ μένουν πάντα παιδιά. Οι άντρες ίσως λίγο περισσότερο, αλλά όλοι οι άνθρωποι κρατάνε αυτό το παιδί μέσα τους, και καλό είναι να το κρατάνε ζωντανό και καλό είναι να μη βιάζονται να μεγαλώσουν, να μη θέλουν τόσο έντονα να μπουν στον κόσμο των «μεγάλων». Μακάρι να μπορέσουμε όλοι να κρατήσουμε την παιδική μας αθωότητα μέχρι την τελευταία στιγμή.

Πώληση μαμούθ για την Warner!


Ο Ρώσος δισεκατομμυριούχος Λεν Μπλαβάτνικ και η εταιρία του Access Industries απέκτησε τον ολοκληρωτικό έλεγχο της Warner, της τρίτης μεγαλύτερης δισκογραφικής εταιρίας στον κόσμο. Η Warner Music Group πωλήθηκε έναντι του μυθικού ποσού των 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ ο νέος ιδιοκτήτης αναλαμβάνει και τα χρέη ύψους 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συνολικά δέκα εταιρίες είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του ελέγχου της εταιρίας, η συνολική επένδυση που ξεπερνά τα 5 δισεκατομμύρια.

Στους καλλιτέχνες της Warner συγκαταλέγονται οι Brunos Mars, Green Day, Led Zeppelin, Βee Gees, James Blunt, Eric Clapton, Genesis και R.E.M, η δισκογραφική θα διατηρήσει το όνομα και τα γραφεία της

Από μετεωρίτες οι λίμνες Ζερέλια,


Ιχνη που άφησε μετεωρίτης προσκρούοντας στη γη πριν από 10.000 περίπου χρόνια είναι οι λίμνες Ζερέλια που βρίσκονται νοτιοδυτικά του Αλμυρού. Επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι δίδυμες λίμνες είναι κρατήρες που δημιουργήθηκαν από πρόσπτωση μετεωρίτη και δεν προήλθαν από ηφαιστειακή έκρηξη όπως πιστευόταν μέχρι σήμερα. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό εύρημα, καθώς είναι η πρώτη φορά που αναγνωρίζεται τέτοιο φαινόμενο στην Ελλάδα!

Οι λίμνες Ζερέλια είναι δύο κυκλικές λίμνες διαμέτρου 150 και 250 μέτρων με αντίστοιχα βάθη 6 και 8 μέτρων και απόσταση περί τα 250 μέτρα μεταξύ τους και βρίσκονται νοτιοδυτικά του Αλμυρού.

Ο σχηματισμός των λιμνών με βάση τα πρόσφατα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά αποδίδεται χρονολογικά στην Ολόκαινο περίοδο και δύναται να περιοριστεί στο διάστημα πριν από 12.500 έως 8.000 έτη. Η θεώρηση ότι η δημιουργία τους οφείλεται σε πρόσκρουση μετεωρίτη βασίζεται κυρίως στα σημαντικά και πολυπληθή ευρήματα από κροκάλες και λατύπες στο πηλώδες περιβάλλον των όχθεων των λιμνών.

Ειδικότερα το κλειδί για να ξεδιπλωθεί αυτή η πραγματικά παράξενη και ιδιαίτερα σημαντική ιστορία - πρόκειται για μια σπουδαία ανακάλυψη αν σκεφτεί κανείς ότι σε ολόκληρη την Ευρώπη οι αντίστοιχες θέσεις δεν φτάνουν τις 40 σε αριθμό – ήταν τα ευρήματα από λιωμένο ζιρκόνιο στα πετρολογικά δείγματα καθώς πρόκειται για ένα μέταλλο το οποίο τήκεται σε θερμοκρασίες πολύ υψηλότερες από αυτές που αναπτύσσονται στο ηφαιστειακό μάγμα. Μάλιστα από τις διαστάσεις των κρατήρων εκτιμάται ότι το μέγεθος των μετεωριτικών θραυσμάτων θα πρέπει να κυμαινόταν από 10 έως 30 μέτρα.

Πιο συγκεκριμένα λεπτομερειακές πετρολογικές και ορυκτολογικές εργαστηριακές έρευνες ικανού αριθμού δειγμάτων διαφορετικών διαστάσεων, σε συνδυασμό με την παρατηρούμενη εικόνα των αποτελεσμάτων από τις γεωφυσικές διασκοπήσεις, επιβεβαίωσαν την παραπάνω θεώρηση περί πρόσκρουσης μετεωριτικών θραυσμάτων.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες το πλέον πειστικό επιχείρημα στην προκειμένη περίπτωση συνίσταται στην εργαστηριακή μαρτυρία εύρεσης μερικώς τετηγμένου ζιρκονίου στα συλλεχθέντα πετρολογικά δείγματα, για την τήξη του οποίου απαιτούνται θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 1.400 – 1.800°C, οι οποίες όμως δεν απαντώνται σε διαδικασίες μαγματισμού και φαινόμενα μεταμόρφωσης στον γήινο φλοιό και τον ανώτερο μανδύα.

Στο επόμενο στάδιο της έρευνας θα πραγματοποιηθεί λήψη δειγμάτων από το εσωτερικό των λιμνών, με σκοπό την ανεύρεση υπολειμμάτων από τον μετεωρίτη που έπεσε στη γη της Μαγνησίας πριν από χιλιάδες χρόνια.

Πρέπει να αναφερθεί ότι η γεωφυσική και ορυκτολογική μελέτη των δίδυμων κρατήρων υποστηρίχθηκε οικονομικά από το Κοινωφελές Ιδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, στο πλαίσιο σχετικού προγράμματος που εκπονείται τα τέσσερα τελευταία χρόνια και πρόκειται για μία από τις 21 μελέτες που στηρίχτηκαν από ένα σύνολο 604 προτάσεων που υποβλήθηκαν και συμμετείχαν 96 ερευνητές της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Οι 21 μελέτες εντάσσονται στο ετήσιο πρόγραμμα ενίσχυσης της επιστημονικής έρευνας στην Ελλάδα που υλοποιεί το Ίδρυμα με τον τίτλο «Επιστημονικές Μελέτες» και παρουσιάστηκαν την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση στην Αθήνα.

Τις μελέτες εκπόνησαν το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Ινστιτούτο Μεταλλειολογίας και Πετρογραφίας και το ΕΤΗ Ζυρίχης με συντονιστή ερευνητή τον Ευάγγελο Λάγιο καθηγητή Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και μέλη της ομάδας τους κκ. Dietrich Volker, καθηγητής στο Ινστιτούτο Μεταλλειολογίας και Πετρογραφίας, Ελβετικό Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Τεχνολογίας, ΕΤΗ Ζυρίχη, Γκάρτζος Ευθύμιος Καθηγητής στο Εργαστήριο Ορυκτολογίας-Γεωλογίας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Σακκάς Βασίλειος Διδάσκων στο Τομέα Γεωφυσικής-Γεωθερμίας στο Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Reusser Eric Καθηγητής στο Ινστιτούτο Μεταλλειολογίας και Πετρογραφίας στο Ελβετικό Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Τεχνολογίας ΕΤΗ Ζυρίχης.

Αναδημοσιευση Ταχυδρομο Βολου

Greecelands

Διχρωμα βημα,



ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΜΑΛΛΑΣ



Christian Louboutin, ENNY MONACO

Christian Louboutin, ENNY MONACO

Fendi, FENDI BOUTIQUE

Pierre Hardy, FREE SHOP

Christian Dior

Christopher Kane

 
Cafenoir, HARALAS

Miu Miu, SOTRIS

Mε ρετρό αναφορές ή μίνιμαλ ύφος, με τακούνι, πλατφόρμα ή στιλέτο, τα παπούτσια του καλοκαιριού πατούν πάνω στην πιο έντονη χρωματική χρωματική παλέτα των τελευταίων χρόνων.

Style Fix

Για ισορροπημένο λουκ φρόντισε η υπόλοιπη εμφάνισή σου να ταυτίζεται με ένα από τα χρώματα των παπουτσιών.
Απόφυγε τα σκούρα ρούχα. Πρόκειται για μια αντίθεση που είναι passe και καθόλου καλοκαιρινή. Προτίμησε λευκά, khakis, μπεζ και, φυσικά, συμβατά χρωματιστά ρούχα.

Αναδημοσιευση Απο Madame Figaro

Greecelands

Gps teamGr ( ιστοσελίδα ),


ΑΥΤΗ η ιστοσελίδα που σας παρουσιάζουμε είναι για όσους δεν τα πάνε καλά με τα Gps
Και θέλουν να βρουν από το σημείο αφετηρίας τους έως τον προορισμό τους, την απόσταση σε χιλιόμετρα / μίλια / ακόμα και το υψόμετρο της περιοχή σας.
Ψάχνετε και θα σας βοηθήσει αρκετά.

ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΟΣΟΧΉ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΘΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ η ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ




Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory