Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

Γυναικείος οργασμός: όλα είναι στον εγκέφαλο


Επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι γυναίκες τη στιγμή του οργασμού φθάνουν σε διαφορετική κατάσταση συνείδησης, συμπέρασμα που στο μέλλον μπορεί να οδηγήσει σε θεραπεία των περιπτώσεων ανοργασμίας. Εξετάζοντας μαγνητικές τομογραφίες εγκεφάλων, ερευνητές του πανεπιστημίου του Γκρόνινγκεν στην Ολλανδία διαπίστωσαν τυχαία ότι μία περιοχή γνωστή ως κογχομετωπιαίος φλοιός, «κλείνει» καθώς η γυναίκα φθάνει σε οργασμό.

Εκτιμάται ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες μία στις τέσσερις γυναίκες έχει δυσκολία στην επίτευξη οργασμού, ενώ 5 με 10% των γυναικών υποφέρουν από ανοργασμία. Μιλώντας στο περιοδικό New Scientist, ο ερευνητής Γιαννίκο Γεωργιάδης, είπε ότι ο κογχομετωπιαίος φλοιός ενδέχεται να συνιστά τη βάση του «σεξουαλικού ελέγχου» και τα συμπεράσματα της έρευνας θα βοηθήσουν τις γυναίκες που δεν πετυχαίνουν οργασμό.

«Δεν πιστεύω ότι ο οργασμός "κλείνει" τη συνείδηση αλλά τη μεταβάλει. Οταν ρωτάς κάποιον πώς βιώνει τον οργασμό, περιγράφει ένα αίσθημα απώλειας του ελέγχου. Δεν είμαι βέβαιος αν αυτή η κατάσταση βοηθάει στην επίτευξη μεγαλύτερης απόλαυσης ή είναι απλά μία παρενέργεια», σημείωσε ο ερευνητής.

Οι επιστήμονες συνέδεσαν τις γυναίκες με έναν μαγνητικό τομογράφο και έπειτα οι σύντροφοί τους ανέλαβαν να τις ευχαριστήσουν μέχρι εκείνες να φθάσουν σε οργασμό, ενώ παράλληλα παρακολουθείτο η εγκεφαλική τους δραστηριότητα.

Συγκρίνοντας τις μαγνητικές των γυναικών που φθάνουν σε οργασμό με εκείνων που δεν μπορούν, οι επιστήμονες ελπίζουν να «προπονήσουν» τις γυναίκες με ανοργασμία να επιτύχουν την κλιμάκωση. Μία παρόμοια διαδικασία ελέγχου της δραστηριότητας του εγκεφάλου ακολουθείται στα άτομα με χρόνιους πόνους.
ΒΗΜΑ
sourta-ferta

Γιατί δεν μένουν στον αριθμό 13;


Η Παρασκευή και 13 δεν είναι η μόνη προκατάληψη για τους Βρετανούς που έχει να κάνει με τον αριθμό 13. Μία από τις πιο περίεργες, που απ’ ότ,ι φαίνεται έχει και πρακτικό αντίκτυπο στις «αντικειμενικές» αξίες, είναι το γεγονός ότι οι Βρετανοί δεν μένουν σε σπίτια που φέρουν τον αριθμό 13 του δρόμου τους.

Σύμφωνα με έρευνα, τα σπίτια αυτά πωλούνται κατά μέσο όρο 4.000 λίρες (πάνω από 4.500 ευρώ) φθηνότερα σε σχέση με τα γειτονικά τους, που τις περισσότερες φορές είναι πανομοιότυπα!

Μάλιστα, η απέχθεια των Βρετανών είναι τέτοια, που πάνω από το ένα τρίτο των δρόμων δεν έχουν καν αριθμό 13!
Ιστοσελίδα ακινήτων υπολόγισε τη μέση τιμής πώλησης σπιτιών με τον αριθμό 13 στη διεύθυνση να είναι 205.085 λίρες, ενώ η μέση τιμή για τους αριθμούς 11,12, 14 και 15 ανέρχεται σε 209.009 λίρες.

Ο Νίκολας Λίμινγκ, διευθυντής της μεσιτικής ιστοσελίδας λέει σχετικά: «Οι θαρραλέοι μπορούν να επιτύχουν καλή αγορά. Και το να αγοράσεις ένα σπίτι, όμοιο με το διπλανό του, με μοναδική εξαίρεση τον αριθμό του, κατά 2% φθηνότερα κι έτσι να γλιτώσεις σχεδόν 4.000 λίρες κατά μέσον όρο, είναι σαν να σου έχουν προπληρώσει τα έξοδα δικηγόρου και το χαρτόσημο, μία προοπτική που ακόμη και οι πιο προληπτικοί θα δυσκολευτούν να απορρίψουν».

Ο δήμος του East Sussex επιτρέπει στους κατασκευαστές κατοικιών να «πηδούν» τον αριθμό 13 στις νεόδμητες κατοικίες, εφόσον υπάρξει σχετικό αίτημα.

Ακόμα και η πιο διάσημη οδός του Λονδίνου, η Downing Street, δεν αποτελεί εξαίρεση από τη δεισιδαιμονία του αριθμού 13. Σύμφωνα με το θρύλο, υπήρχε μια πόρτα με τον αριθμό 13, αλλά εξαφανίστηκε μετά από μια πυρκαγιά περισσότερο από 100 χρόνια πριν. Όταν ξαναχτίστηκαν τα κτήρια στη συγκεκριμένη πλευρά του δρόμου, η κατοικία στη θέση με τον αριθμό 13 «μετονομάστηκε» σε 12.

Ο γενικός φόβος για τον αριθμό 13, γνωστός στη Βρετανία ως «τρισκαιδεκαφοβία», είναι συνδεδεμένος με την κακή τύχη. Μια θεωρία για την προέλευση αυτής της δεισιδαιμονίας είναι ότι στο Μυστικό Δείπνο παρευρίσκονταν 13 άτομα, ο Ιησούς και οι 12 μαθητές του. Άλλες μακάβριες θεωρίες υποστηρίζουν ότι όποιος κόψει τα μαλλιά του Παρασκευή και 13, κάποιος στην οικογένειά του θα πεθάνει.

Σύμφωνα με άλλους, όποιο παιδί γεννηθεί μια τέτοια ημέρα θα είναι για πάντα κακότυχο…
newsbomb.gr
sourta-ferta

Ηλιακά laptop παρουσίασαν Fujitsu και Samsung


Την προηγούμενη εβδομάδα δύο Αμερικανοί σχεδιαστές παρουσίασαν για λογαριασμό της Fujitsu το σχέδιο του φορητού υπολογιστή Lifebook Leaf που λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια .

Τo Lifebook Leaf είναι εφοδιασμένο με ηλιακές κυψέλες, εύκαμπτη οθόνη ΟLED και είναι κατασκευασμένο ανθεκτικά πολυκαρβονικά υλικά.

Ο διοργανωτής του διαγωνισμού στο πλαίσιο του οποίου παρουσιάστηκε το Lifebook Leaf εξέφρασε την πεποίθηση πως η εν λόγω τεχνολογία δεν θα μεταφραστεί σε εμπορικά εκμεταλλεύσιμο προϊόν, αλλά η κορεατική Samsung βάλθηκε να διαψεύσει του «άπιστους».

Στο δεύτερο Africa Regional Forum που πραγματοποιήθηκε στο Ναϊρόμπι της Κένυας η Samsung αποκάλυψε το ηλιακό netbook NC215S.

Παρότι η τεχνολογία ακόμα δεν θεωρείται εμπορικά εκμεταλλεύσιμη η Samsung ευελπιστεί να εισέλθει δυναμικά με τον ηλιακό φορητό υπολογιστή στην αναδυόμενη αφρικανική αγορά, χωρίς ωστόσο να ανακοινώσει σαφές χρονοδιάγραμμα.

Από την άλλη πλευρά η Fujitsu δεν έχει δείξει την πρόθεση να επιδιώξει την ανάπτυξη του ηλιακού υπολογιστή.
econews
sourta-ferta

Τεσσάρων ετών και τρώει για... έξι ανθρώπους


Η 91 κιλών (!) Σουμάν Χατούν από την Ινδία έχει καταδικάσει στην πείνα την φτωχή υπόλοιπη οικογένειά της.
Η όρεξή της μοιάζει ακόρεστη και όταν δεν της δίνουν φαγητό, κλαίει μέχρι αποπληξίας, κυλιέται στο πάτωμα και τρώει λάσπη. Με ύψος μόλις ένα μέτρο και βάρος 91 κιλά, η 6χρονη Σουμάν Χατούν από την Ινδία είναι ίσως το παχύτερο κορίτσι στον κόσμο και ζυγίζει όσο πέντε παιδιά της ηλικίας της. Για να την ταΐζουν, οι γονείς της που είναι φτωχοί αγρότες αναγκάζονται να αφήνουν τα άλλα τέσσερα παιδιά τους να πεινάνε!

Η Σουμάν καταβροχθίζει δύο γιγαντιαίο πιάτα ρύζι, δύο βαθιά πιάτα με τηγανητό ψάρι, δύο τηγανητά αυγά και μερικές ομελέτες – και αυτά για μεσημεριανό, μετά από δύο πρωινά γεύματα, με μπισκότα, μπανάνες, ρύζι και αυγά.

Η μητέρα της Μπέλι Μπίμπι δεν είναι σίγουρη ακριβώς πόσο τρώει η κόρη της γιατί αμέσως μετά το μεσημεριανό πηγαίνει ασθμαίνοντας στους γείτονες και ζητιανεύει κι άλλο φαγητό
.
«Πεινάει συνέχεια και το μόνο που κάνει είναι να κλαίει. Δεν μου αρέσει να βλέπω την κόρη μου τόσο λυπημένη και για αυτό την ταΐζω. Τι θα έπρεπε να κάνω;», λέει η 32χρονη.

Ο πατέρας της Σουμάν, Τζαλάλ κερδίζει μόλις 14,5 ευρώ την εβδομάδα ως αγρότης, τα οποία ξοδεύει σχεδόν εξ ολοκλήρου για σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει την απληστία της 6χρονης, αφήνοντας συχνά την υπόλοιπη οικογένεια πεινασμένη.

«Το γάλα είναι ακριβό στην Ινδία και δεν μπορούσα να της αγοράζω όσο ήθελε όταν ήταν μικρή. Η μοναδική μου επιλογή ήταν να της δίνω λιωμένους σπόρους με την ελπίδα να χορτάσει. Ίσως φταίω εγώ γιατί έως δύο ετών ζύγιζε μόλις 24 κιλά.», εξηγεί.

Σε μία εβδομάδα, η Σουμάν χλαπακιάζει την εκπληκτική ποσότητα των 14 κιλών ρύζι, οκτώ κιλών πατάτες, οκτώ κιλών ψάρι και περίπου 180 μπανάνες, καθώς και τα αγαπημένα της γλυκά και πίτες με κρέμα.

Το ανησυχητικά παχύσαρκο παιδί καταναλώνει αρκετό φαγητό για να θρέψει μια μέση οικογένεια τεσσάρων ατόμων και πάλι παραπονιέται στους απελπισμένους γονείς του ότι το ξελιγώνουν της πείνας. Δεν αθλείται καθόλου και, όταν περπατήσει για περισσότερο από ένα λεπτό εξαντλείται και καταρρέει στο πάτωμα κάθιδρη. Περνάει ολόκληρη την ημέρα μπροστά στην τηλεόραση ή παρακολουθώντας την 13χρονη αδερφή της που έχει το μισό της βάρος να παίζει στην παιδική χαρά.

«Έχω προσπαθήσει τα πάντα για να ελέγξω την όρεξη της Σουμάν, αλλά κλαίει τόσο πολύ που δεν έχω άλλη επιλογή παρά να υποκύπτω στις απαιτήσεις της. Προσπάθησαν να είμαι αυστηρή, αλλά χτυπιέται στο πάτωμα, την ανοίγει η μύτη από το κλάμα και τρώει λάσπη.», λέει η μητέρα της.

Ο οικογενειακός γιατρός της οικογένειας ο οποίος παρακολουθεί την Σουμάν από τότε που γεννήθηκε, επισημαίνει ότι είναι ώρα πι γονείς να πάρουν το θέμα πραγματικά σοβαρά. «Αν συνεχίσει να τρώει με αυτούς τους ρυθμούς κινδυνεύει πολύ σύντομα να πάθει καρδιακή προσβολή», τονίζει.

Η ημερήσια «δίαιτα» της Σουμάν
Πρωινό αρ. 1 στις 7.00 π. μ. : 20 μπισκότα και 12 μπανάνες
Πρωινό αρ. 2 στις 9.30 π. μ. : δύο πιάτα ρύζι και πέντε αυγά
Δεκατιανό: 15 μπισκότα, 1-2 πακέτα πατατάκια (ή όποιο άλλο σνακ υπάρχει) και 10 μπανάνες
Μεσημεριανό στις 12 μ. μ. : 2 πιάτα ρύζι, 2 βαθιά πιάτα κάρυ με ψάρι και πατάτες, 2 ομελέτες και τουρσί
Απογευματινό: 10 γλυκά, 15 μπισκότα, 10 μπανάνες, 2 πακέτα πατατάκια
Βραδινό: 2 πιάτα ρύζι, 2 βαθιά πιάτα κάρυ με ψάρι και πατάτες και τσάτνεϊ ντομάτας.
ΒΗΜΑ
sourta-ferta

SOS..!Δέκα Λόγοι Για Να Πετάξετε Τον Φούρνο Μικροκυμάτων σας..


Σε αυτό πήρε φιλτραρισμένο νερό και το χώρισε σε δύο μέρη.
Το πρώτο μέρος θερμάνθηκε μέχρι βρασμού σε μια κατσαρόλα στο μάτι της κουζίνας και το δεύτερο μέρος θερμάνθηκε μέχρι βρασμού σε φούρνο μικροκυμάτων.


Στη συνέχεια, μετά την ψύξη του, χρησιμοποίησε το νερό σε δύο ίδια φυτά για να δει αν θα υπήρχε καμία διαφορά στην ανάπτυξη μεταξύ του κανονικού βρασμένου νερού και του βρασμένου νερού σε φούρνο μικροκυμάτων. Σκέφτηκε ότι η δομή ή η ενέργεια του νερού μπορεί να αλλοιώνεται από τον φούρνο μικροκυμάτων.


Όπως αποδείχθηκε έμεινε κατάπληκτη με τη διαφορά:
Γνωρίζω εδώ και χρόνια ότι το πρόβλημα με τα μικροκύματα δεν είναι να ανησυχούμε με την ακτινοβολία που χρησιμοποιείται από τους ανθρώπους.
Είναι πως καταστρέφει το DNA στα τρόφιμα, έτσι που το σώμα δεν μπορεί να το αναγνωρίσει.
Έτσι το σώμα το τυλίγει σε λιπώδη κύτταρα για να προστατεύσει τον εαυτό του από τη νεκρή 
τροφή ή την αποβάλει γρήγορα.
Σκεφτείτε όλες τις μητέρες να ζεσταίνουν το γάλα στις «ασφαλείς» αυτές συσκευές.
Τι γίνεται με τη νοσοκόμα στον Καναδά που θερμαίνει το αίμα για μετάγγιση σε ασθενή και κατά λάθος τον σκοτώνει, αφού το αίμα είναι νεκρό.
Όμως οι κατασκευαστές λένε ότι είναι ασφαλείς.

Όμως, η απόδειξη είναι στις εικόνες, όπου τα φυτά πεθαίνουν..
ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΕΡΕΥΝΑΣ
Εκπονήθηκε από: William P. Kopp

Από συμπεράσματα ελβετικών, ρωσικών και γερμανικών επιστημονικών κλινικών μελετών, δεν μπορούμε πλέον να αφήνουμε το φούρνο μικροκυμάτων εγκατεστημένο στις κουζίνες μας.
Με βάση αυτή την έρευνα, θα ολοκληρώσουμε αυτό το άρθρο με το ακόλουθο κείμενο:

1) Τρώγοντας συνεχώς τροφές που έχουν τροποποιηθεί από έναν...φούρνο μικροκυμάτων, προκαλείται μακροπρόθεσμα -μόνιμη- εγκεφαλική βλάβη από «βραχυκύκλωμα» ηλεκτρικών παλμών στον εγκέφαλο [απο-πόλωση ή απο-μαγνήτιση του εγκεφαλικού ιστού].

2) Το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να μεταβολίσει [σπάσει] τα άγνωστα υποπροϊόντα που δημιουργούνται σε τροφές από τα μικροκύματα.

3) Η παραγωγή ανδρικών και γυναικείων ορμονών σταματά και/ή τροποποιείται από την συνεχή κατανάλωση μικροκυματικών τροφών.

4) Οι επιπτώσεις των υποπροϊόντων των μικροκυματικών τροφών εναπομένουν [μακροπρόθεσμα, μόνιμα] μέσα στο ανθρώπινο σώμα.

5) Τα μέταλλα, οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά όλων των τροφών από τα μικροκύματα μειώνονται ή τροποποιούνται, έτσι ώστε το ανθρώπινο σώμα παίρνει λίγο ή δεν ωφελείται, ή το ανθρώπινο σώμα απορροφά τροποποιημένες ενώσεις που δεν μπορεί να διασπάσει.

6) Τα μέταλλα στα λαχανικά μετατρέπονται σε καρκινικές ελεύθερες ρίζες, όταν μαγειρεύονται σε φούρνους μικροκυμάτων.

7) Οι μικροκυματικές τροφές προκαλούν στο στομάχι και στο έντερο καρκινικούς όγκους. Αυτό μπορεί να εξηγήσει τη ραγδαία αύξηση του ποσοστού του καρκίνου του παχέως εντέρου στην Αμερική.

8) Η παρατεταμένη κατανάλωση τροφών από μικροκύματα προκαλεί αύξηση καρκινικών κυττάρων στο ανθρώπινο αίμα.

9) Η συνεχής πρόσληψη τροφών από μικροκύματα προκαλεί ανεπάρκεια του ανοσοποιητικού συστήματος μέσω λεμφαδένων και αλλοιώσεις στον ορό του αίματος.

10) Τρώγοντας τρόφιμα από μικροκύματα προκαλείται απώλεια μνήμης, συγκέντρωσης, συναισθηματική αστάθεια και μείωση της νοημοσύνης.

Δεν πετάξατε το φούρνο μικροκυμάτων σας ακόμα ;

Αφού πετάξετε το φούρνο μικροκυμάτων σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν κλασικό φούρνο σαν αντικαταστάτη. Λειτουργεί το ίδιο καλά και είναι σχεδόν το ίδιο γρήγορα.

Η χρήση της τεχνητής μετάδοσης μικροκυμάτων για υποσυνείδητο ψυχολογικό έλεγχο, γνωστή ως «πλύση εγκεφάλου», έχει επίσης αποδειχθεί.

Προσπαθούμε να λάβουμε αντίγραφα ρωσικών εγγράφων (της δεκαετίας του 1970) και αποτελεσμάτων έρευνας που γράφτηκε από τους Δρ. Luria και Perov διευκρινίζοντας τα κλινικά πειράματα τους στον τομέα αυτό.
Νίκος Φιλιππόγλου 

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/05/sos.html#ixzz1MIet27R3

Πώς να αποφύγετε τους πόνους στον αυχένα


Πόνοι στην περιοχή του αυχένα... Πρόκειται για ένα πρόβλημα που αναφέρεται πολύ συχνά, και αυτό γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα σ' αυτό το σημείο.

Το αυχενικό σύνδρομο δεν είναι μια συγκεκριμένη πάθηση, όπως πολλοί νομίζουν, αλλά μία σειρά από συμπτώματα που μπορεί να οφείλονται σε διάφορες παθήσεις (σοβαρές ή μη, επίμονες ή παροδικές), οι οποίες εκδηλώνονται με δυσκαμψία και πόνο στον αυχένα. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις που μπορούν να σας απαλύνουν τον πόνο.

1.Κάντε διατάσεις για τον αυχένα σας

Σταθείτε ή καθίστε σε όρθια στάση στην καρέκλα σας. Γείρετε το δεξί αυτί προς τον δεξιό ώμο σας, έτσι ώστε να νιώσετε ένα ήπιο τέντωμα στην αριστερή πλευρά του λαιμού σας. Χαλαρώστε και αφήστε τον αριστερό ώμο να «πέσει» προς τα κάτω, και στη συνέχεια, τοποθετήστε το δεξί χέρι σας στο κεφάλι σας και τραβήξτε προς τα κάτω ελαφρά. Κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε την αριστερή πλευρά.

Συμβουλή: Ακόμα και απλές εργασίες, όπως είναι η δακτυλογράφηση, επιφορτίζει τον οργανισμό σας με άγχος καθώς και το σώμα σας. Προσπαθήστε να τεντώνετε τουλάχιστον μία φορά το πρωί, μία το απόγευμα, και πάλι στο τέλος της εργάσιμης ημέρας.

2. «Σπρώξτε» το σαγόνι σας προς το στήθος σας

«Ρίξτε» το κεφάλι σας προς τα κάτω και πιέστε το πηγούνι σας προς τα μέσα. Στέψτε αργά το σαγόνι σας προς τον αριστερό σας ώμο, και στη συνέχεια, σιγά-σιγά γυρίστε το προς το δεξί σας ώμο. Επαναλάβετε αυτή την κίνηση έως και 10 φορές.

Συμβουλή: Μην κάνετε πλήρεις κύκλους, γέρνοντας το κεφάλι σας προς τα πίσω, καθώς αυτό μπορεί να βάλει πίεση στην σπονδυλική στήλη σας.
sourta-ferta

Σε "έξαρση" η πειρατεία λογισμικού στην Ελλάδα

Σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα παρέμεινε η πειρατεία λογισμικού στην Ελλάδα και το 2010, καθώς παράνομο ήταν το 59% του λογισμικού που εγκαταστάθηκε πέρυσι... Διατηρώντας την τρίτη υψηλότερη θέση ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η χώρα μας αύξησε το ποσοστό της πειρατείας κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες, από το 2008.


Μαζί με τη Βουλγαρία (65%) και τη Ρουμανία (64%) συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα των χωρών όπου παρατηρείται σε μεγαλύτερο βαθμό παράνομη διακίνηση λογισμικού. Η εμπορική αξία του παράνομα εγκατεστημένου λογισμικού στην Ελλάδα έφθασε τα 227 εκατ. ευρώ.

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την όγδοη ετήσια παγκόσμια μελέτη για την πειρατεία λογισμικού, που πραγματοποίησε η Business Software Alliance (BSA), διεθνής Οργανισμός που εκπροσωπεί τη βιομηχανία εμπορικού λογισμικού, σε συνεργασία με την IDC, εταιρεία ερευνών και προβλέψεων του κλάδου της Πληροφορικής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, ο μέσος όρος της πειρατείας λογισμικού στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται σταθερά στο 35%, με την εμπορική αξία του κλεμμένου λογισμικού να ξεπερνά τα 10 δισ. ευρώ. Αντίθετα, σε παγκόσμιο επίπεδο, η αξία του παράνομου λογισμικού ανέβηκε στα 44,3 δισ. ευρώ, δηλαδή σχεδόν διπλασιάστηκε, από όταν ξεκίνησε η μελέτη, το 2003.

Όπως διαπιστώθηκε, σχεδόν οι μισές από τις 116 γεωγραφικές περιοχές, που μελετήθηκαν, παρουσίασαν ποσοστό πειρατείας υψηλότερο από 62%, με τον παγκόσμιο μέσο όρο να βρίσκεται στο 42%.

Στη μελέτη αναφέρεται ότι μία από τις συνηθέστερες μορφές πειρατείας είναι η αγορά μίας άδειας χρήσης λογισμικού και η εγκατάστασή της σε περισσότερους από έναν Η/Υ, ενώ από τα πιο δημοφιλή πλεονεκτήματα του νόμιμου λογισμικού είναι η τεχνική υποστήριξη (88%) και η προστασία επιθέσεων από "κυβερνο-επιθέσεις" (hackers - malware) (81%).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πλειοψηφία χρηστών Η/Υ πιστεύει ότι τα δικαιώματα και η προάσπιση της πνευματικής ιδιοκτησίας συμβάλλουν στην οικονομική δραστηριότητα. Επίσης, το 59% των ερωτηθέντων ισχυρίζεται ότι τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας ωφελούν τις τοπικές οικονομίες, ενώ το 61% πιστεύει ότι δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας.

Η νέα διάσταση, που περιλαμβάνεται στη συγκεκριμένη μελέτη, αφορά μία δημοσκόπηση χρηστών Η/Υ, σχετικά με τις κοινωνικές απόψεις και συμπεριφορές απέναντι στην πειρατεία λογισμικού, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Ipsos Public Affairs.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, τα δικαιώματα της πνευματικής ιδιοκτησίας βρίσκουν σημαντική υποστήριξη, με 7 στους 10 να τάσσονται υπέρ στην πληρωμή των δημιουργών, ώστε να προωθείται η τεχνολογική ανάπτυξη. Παραδόξως, η υποστήριξη των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ήταν ισχυρότερη στις αγορές με υψηλά ποσοστά πειρατείας.

Επίσης, η δημοσκόπηση αποκάλυψε ότι οι χρήστες Η/Υ αναγνωρίζουν την αξία του νόμιμου λογισμικού. Παρόλα αυτά, επικρατεί σύγχυση, αναφορικά με το τι είναι νόμιμο και τι παράνομο.
sourta-ferta

Διαθήκη Κροίσου εκτελείται 92 χρόνια μετά


Όταν ο Wellington Burt απεβίωσε το 1919 σε ηλικία 87 ετών, στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ, κανείς από την οικογένεια του δεν είχε υπολογίσει τους όρους που είχε βάλει ο άνδρας στη διαθήκη του.
Ο Wellington ήταν ένας πραγματικός Κροίσος, μέσα στους 10 πλουσιότερους Αμερικανούς της εποχής του και πριν ταξιδέψει για τον άλλο κόσμο, έβαλε ως όρο στη διαθήκη, η περιουσία του να μην μοιραστεί πριν περάσουν 21 χρόνια από το θάνατο του τελευταίου εγγονού του.
Και αυτό έγινε καθώς το τελευταίο του εγγόνι, η Marion Lansill πέθανε. Έτσι λοιπόν έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να εκπληρωθεί η διαθήκη
Εκτός από κάποια μικροεισοδήματα που άφησε στα παιδιά του, η υπόλοιπη περιουσία του δεσμεύτηκε με αυτό το πολύ περίεργο όρο.Οι μακρινοί του απόγονοι θα μοιραστούν την τεράστια περιουσία των 100 εκατομμυρίων δολαρίων.
Είναι 12 τον αριθμό και αναμένεται να λάβουν από 3 έως 16 εκ. δολάρια έκαστος, ανάλογα με τη συγγενική σχέση.
http://ektiesthisi.blogspot.com/

«Βάρκες» θα εξερευνήσουν τον Τιτάνα,

Ενας πλωτός δίσκος θα πέσει με αλεξίπτωτο σε μια λίμνη του Τιτάνα και θα την μελετήσει

Θα ταξιδεύουν στις λίμνες μεθανίου του δορυφόρου για να τις μελετήσουν

Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση μελετά η NASA αφού οι επιτελείς της σκέπτονται να εξερευνήσουν για πρώτη φορά ένα άλλο κόσμο όχι από αέρος ή από ξηράς αλλά με πλωτά μέσα. Μελετούν το ενδεχόμενο να στείλουν κάποια πλοιάρια στις λίμνες μεθανίου και υδρογονανθράκων που εντοπίστηκαν στον Τιτάνα, τον μεγαλύτερο δορυφόρο του Κρόνου. Ο Τιτάνας είναι το μοναδικό σώμα στο ηλιακό μας σύστημα στο οποίο έχει εντοπιστεί υγρό στοιχείο ενώ η ατμόσφαιρά του διαθέτει μια σειρά από οργανικές ύλες - συνδυασμός που θεωρητικώς μπορεί να παράξει ζωή.

Η NASA σκοπεύει να στείλει μια αποστολή εξερεύνησης στο Τιτάνα το 2016 και στο πλαίσιο αυτό δέχτηκε διάφορες προτάσεις. Από αυτές τα στελέχη της NASA ξεχώρισαν τελικά τρεις μια εκ των οποίων είναι η TiME (Titan Mare Explorer) η οποία προτείνει την μεταφορά με ένα σκάφος μιας ειδικά σχεδιασμένης "βάρκας" η οποία θα πέσει με αλεξίπτωτο σε κάποια από τις λίμνες του Τιτάνα.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό η "βάρκα" αυτή θα έχει σφαιρικό σχήμα και θα κινείται επί τρεις μήνες στην λίμνη. Θα συλλέγει δείγματα και θα κάνει αναλύσεις και μετρήσεις τόσο στο περιεχόμενο της λίμνης όσο και στο ευρύτερο περιβάλλον της (ανέμους, υγρασία, θερμοκρασία, βροχές κ.α).

SOS για την ερημοποίηση των εδαφών,


Στο κόκκινο το 35% της χώρας, σοβαρές και οι οικονομικές συνέπειες

Ολοένα και πιο έντονα κάνει την παρουσία της στα εδάφη της χώρας μας το φαινόμενο της ερημοποίησης και εν όψει της έντασης των κλιματικών αλλαγών, με αύξηση της θερμοκρασίας και μείωση των βροχοπτώσεων. «Δεν αποκλείεται τα επόμενα χρόνια να αυξηθεί σημαντικά το ποσοστό των περιοχών του ελλαδικού χώρου που απειλούνται», επισημαίνει ο καθηγητής Εδαφολογίας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κωνσταντίνος Κοσμάς.

«Η διαδικασία της ερημοποίησης έχει ξεκινήσει για τα καλά στη χώρα μας και η κατάσταση θα είναι μη αναστρέψιμη, εάν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα για την καταπολέμησή της», υπογράμμισε ο καθηγητής, στο περιθώριο του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου ESSC (European Society for Soil Conservation) που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη, με τίτλο «Καινοτόμες Στρατηγικές και Πολιτικές για τη Συντήρηση των Εδαφών».

Τι δείχνουν οι μετρήσεις

Η καπελαδούρα της Βεατρίκης στον πλειστηριασμό,


Βασιλικός γάμος δίχως καπέλα, δεν ήταν δυνατόν να γίνει! Και μπορείς στις 29 Απριλίου να ασχοληθήκαμε με το νυφικό της Κάθριν και τη στολή του πρίγκιπα Γουίλιαμ και τις επόμενες ημέρες την παράσταση να έκλεψε λίγο, η αδερφή της νύφης Πίπα, άντε και η εγκυμονούσα Βικτόρια Μπέκαμ, όμως η μεγάλη πρωταγωνίστρια του γάμου ήταν άλλη τελικά.
Ο λόγος για την πριγκίπισσα Βεατρίκη που στο γάμο της Κέιτ με το Γουίλιαμ έδωσε τροφή για ποικίλα σχόλια, φορώντας επί κεφαλής ένα καπέλο – υπερπαραγωγή.
Τόσα σχόλια άκουσε άλλωστε για το καπέλο που προτίμησε κι έτσι με τόσο ντόρο που έγινε, η 22χρονη Βεατρίκη αποφάσισε να βγάλει το καπέλο σε πλειστηριασμό και μάλιστα στο eBay.
Το γεγονός δημοσιοποίησε η μητέρα της Βεατρίκη, Sarah Ferguson στο σόου της Όπρα Γουίνφρεϊ (Oprah Winfrey) όπου μεταξύ άλλων εξέφρασε κι την πικρία της που δεν καλέσθηκε στο γάμο!
Το γεγονός επιβεβαίωσε και το παλάτι ενώ το θετικό της υπόθεσης είναι πως όλα τα έσοδα θα διατεθούν σε φιλανθρωπικό σκοπό και συγκεκριμένα στην UNICEF και στην οργάνωση Children in Crisis.
Η ίδια η Βεατρίκη μίλησε για την κίνησή της αυτή και εξήγησε:

Στον ήχο του Πιάνου,



Εφευρέτης του πιάνου είναι ο Ιταλός Μπαρτολομέο Κριστόφορι. Γεννήθηκε στην Πάδοβα το 1655. Καταγόταν από φτωχή οικογένεια και από μικρός έμαθε την τέχνη της κατασκευής μουσικών οργάνων



Ο βασιλιάς των οργάνων κατά τον Λιστ, ο κρουστός αυτοκράτορας των αισθήσεων κατά τον Προκόφιεφ, η ολοκληρωμένη φόρμα κρουστού οργάνου, κατά τον Μιγιό, το αινιγματικό κουτί με τις μακριές χορδές κατά τον Σνίτκε, ό,τι δεν είναι υπερβολή ή δεν είναι καλολογισμός είναι το πιάνο!
Χρειάστηκαν περίπου 300 χρόνια έρευνας ως τη συγκρότηση του μηχανισμού με τον οποίον το γνωρίζουμε σήμερα!


Είναι ένα σόλο μουσικό όργανο, που μπορεί να θεωρηθεί έγχορδο ή κρουστό. Παίζεται με πλήκτρα, τα οποία όταν πατηθούν από τον πιανίστα σηκώνουν σφυράκια που χτυπούν τις χορδές του, παράγοντας έτσι ήχους. Η δυνατότητα να δίνει μια διαφορετική νότα από το κάθε δάχτυλο και να κάνει κάθε νότα απαλή ή δυνατή, δίνει στο πιάνο μια εκπληκτική ποικιλία έκφρασης.
Στις αρχές του 18ου αιώνα τα κλαβίχορδα που βρίσκονταν στα σπίτια μόλις που ακούγονταν εκτός δωματίου, αν και χαρακτηρίζονταν από εκφραστικό ήχο. Στον αντίποδα τα κλαβεσέν, που ικανοποιούσαν χάρη στον διαπεραστικό ήχο αλλά η ποιοτική απόδοσή τους υστερούσε. Οι λάτρεις της μιας σχολής και οι θαυμαστές της άλλης υπεράσπιζαν με πάθος την επιλογή τους, στόχος των κατασκευαστών όμως παρέμενε το να ολοκληρώσουν ένα πληκτροφόρο που να αποδίδει μουσικά, να εκφράζει ωραία αισθήματα και να διαθέτει εύρωστο ήχο. Γράφει ο Κουπρέν το 1713: «Θα ήμουν υπόχρεος εφ' όρου ζωής σε όποιον κατασκεύαζε επιτέλους ένα όργανο που να μου επιτρέπει να παίζω σιγά και δυνατά, και να εξασφαλίζει την έξοδο της έκφρασής μου...».


Και όμως στη Φλωρεντία ο Μπαρτολομέο Κριστοφόρι το 1709 είχε κατασκευάσει ένα όργανο, gravicembalo col piano e forte, επιδιώκοντας να ικανοποιήσει την επιθυμία πολλών μουσικών να παίζουν με ευρεία χρωματική παλέτα, από πολύ σιγά ως (σχετικά έστω) δυνατά. Το νέο στοιχείο ήταν η αντικατάσταση του μηχανισμού με το τσίμπημα της μύτης του φτερού ­ κλαβεσέν ­ από τα γνωστά μας σφυράκια, τον ξύλινο μοχλό που μόλις χτυπήσει πάνω στη μεταλλική χορδή επανέρχεται στην αρχική του θέση επιτρέποντάς της να πάλλεται για λίγο χρόνο μετά. Αν και θεωρείται «εφευρέτης» του σύγχρονου πληκτροφόρου, ο Κριστοφόρι δεν ήταν ο μόνος που κλεισμένος στο εργαστήριο ονειρευόταν το τέλειο όργανο και δαπανούσε ατελείωτο χρόνο στη χειρωνακτική και πνευματική προσπάθεια.
Το πιάνο μπορεί να αποδώσει μουσική είτε ως σόλο όργανο, είτε μέσα σε μια ορχήστρα. Αν και πολλοί πιστεύουν πώς χρησιμοποιείται κυρίως στην κλασική μουσική, το πιάνο κατέχει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο και στην τζαζ, την μπλουζ και το ροκ εν ρολ, καθώς και στη λαϊκή μουσική όπου είτε κυριαρχεί είτε λειτουργεί ως βοηθητικό για άλλα όργανα.


Όσον αφορά τη λειτουργία του, πατώντας κάποιο πλήκτρο η χορδή που του αντιστοιχεί "χτυπιέται" από ένα μαλακό σφυράκι καλυμμένο από τσόχα που επιστρέφει πίσω στη θέση του όταν χτυπηθεί η χορδή.
Είναι εντυπωσιακό το ότι στην Ολλανδία τις αρχές μόλις του 17ου αιώνα ­ περίοδο ανεπανάληπτης ακμής της χώρας και εξέλιξης στην τέχνη και στην τεχνική ­ ένας άγνωστος είχε ήδη επιχειρήσει να κατασκευάσει μηχανισμούς, με ξύλινο βραχίονα κολλημένο στο πλήκτρο αλλά με ατελέστερο μοχλό, χωρίς μονωτήρες. Δύο οικογένειες (Ρούκερς, Αντβερπέν) κατασκεύασαν όργανα εντυπωσιακής τελειότητας για τα τότε δεδομένα, τα οποία κοσμούσαν όλα σχεδόν τα γνωστά αριστοκρατικά σπίτια. Η αλήθεια είναι ότι η κατάκτηση του Κριστοφόρι έδωσε φτερά στους σύγχρονους που γρήγορα πληροφορήθηκαν τα χαρμόσυνα νέα όπου και αν ήταν εγκατεστημένοι στον ευρωπαϊκό χώρο. Σε συνεργασία με τους συνθέτες και τους εκτελεστές επιδόθηκαν σε μια πεισματική προσπάθεια αξιοποίησης της νέας επινόησης.


Επιπρόσθετα το πιάνο έχει και δύο πεντάλ κάτω στο κέντρο στο ύψος του πέλματος. Το αριστερό είναι το σιγανό: πατώντας το, σηκώνεται ένας μοχλός που μετακινεί τα σφυράκια κοντύτερα στις χορδές με αποτέλεσμα ο ήχος να είναι σαφώς σιγανότερος. Το δεξί πεντάλ που ονομάζεται πεντάλ διαρκείας ή δυνατό πεντάλ ανασηκώνει τους σιωπητήρες από τις χορδές και διατηρεί τον ήχο.
Στη Γαλλία στα τέλη του αιώνα ένας νεωτερισμός θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του «τέλειου» μηχανισμού του πιάνου. Ο Sebastien Erard, τεχνίτης με μεγάλη πείρα, προτείνει τον μηχανισμό του διπλού χτυπήματος, τον οποίο, με τη συνεργασία δεξιοτεχνών, ολοκληρώνει το 1823, με τοποθέτηση στα πιάνα με οριζόντιο χορδικό σύστημα της «διπλής ρεπετισιόν». Ο μουσικός θα μπορεί να επαναλάβει με μεγάλη ταχύτητα την κρούση του ίδιου πλήκτρου χωρίς να χρειαστεί να το ανασηκώσει εντελώς. Το επόμενο στάδιο είναι το ντύσιμο των ξύλινων σφυριών με δέρμα (και λίγο αργότερα με τσόχα), για να βελτιωθεί επιτέλους αποφασιστικά η ποιότητα του παρεχόμενου ήχου. Στον ίδιο κατασκευαστή αποδίδεται και ο τελειότερος από τους πρώτους συγκροτημένους μηχανισμούς πεντάλ.


Είναι μουσικό όργανο, που μπορεί να θεωρηθεί έγχορδο ή κρουστό. Παίζεται με πλήκτρα, τα οποία όταν πατηθούν από τον πιανίστα σηκώνουν σφυράκια που χτυπούν τις χορδές του, παράγοντας έτσι ήχους. Η δυνατότητα να δίνει μια διαφορετική νότα από το κάθε δάχτυλο και να κάνει κάθε νότα απαλή ή δυνατή, δίνει στο πιάνο μια εκπληκτική ποικιλία έκφρασης. Το πιάνο μπορεί να αποδώσει μουσική είτε ως σόλο όργανο, είτε μέσα σε μια ορχήστρα. Αν και πολλοί πιστεύουν πώς χρησιμοποιείται κυρίως στην κλασική μουσική, το πιάνο κατέχει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο και στην τζαζ, την μπλουζ και το ροκ εν ρολ, καθώς και στη λαϊκή μουσική όπου είτε κυριαρχεί είτε λειτουργεί ως βοηθητικό για άλλα όργανα.


Τα καλύτερα καθώς και αρκετά ακριβά σε τιμή είναι τα πιάνα με ουρά που είναι μεγάλα όχι μόνο σε μέγεθος αλλά και σε ήχο. Τα όρθια πιάνα είναι ίσως πιο συνηθισμένα γιατί καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο αλλά και επειδή είναι λιγότερο ακριβά.
Η ποιότητα ενός πιάνου εξαρτάται από μεγάλο αριθμό ιδιοτήτων. Πρόκειται, σύμφωνα με τον Στάνγουεϊ, για έναν ζωντανό οργανισμό όπου, αν τα ζωτικά σημεία λειτουργούν και συνεργάζονται ικανοποιητικά, όλα πηγαίνουν κατ' ευχήν. Το πιάνο παρέχει ακουστικές και εκτελεστικές δυνατότητες χάρη στα ζωτικά σημεία του.


Το πιάνο ονομάστηκε έτσι διότι μπορούσε να παίζει "πιάνο" (piano) που στην ιταλική γλώσσα -και σύμφωνα με τους μουσικούς όρους- σημαίνει σιγά. Τα πρώτα πιάνα, τα πιανοφόρτε, όπως ονομάζονταν, (δηλαδή δυνατά-σιγά), εφευρέθηκαν γύρω στα 1700.
Τα σύγχρονα πιάνα απαντώνται με δύο σχήματα: το όρθιο υπηρετεί τις ανάγκες της καθημερινής ζωής, το πιάνο με ουρά τις ανάγκες της αισθητικής, μουσικής επικοινωνίας. Και οι δύο τύποι πιάνου αποτελούνται από ηχείο, σώμα υποστήριξης, πλαίσιο, χορδές, πληκτρολόγιο, πεντάλ και βασικό μηχανισμό. Η έκταση ήχου αγγίζει τα 88 πλήκτρα. Πάνω στο πλαίσιο ακουμπά η ηχητική τράπεζα, το ηχείο. Αποτελείται από ξύλο έλατου και μαντέμι. Οι χορδές δραστηριοποιούνται από τα σφυράκια, ολοκληρώνοντας τον κρουστικό μηχανισμό, μεταδίδουν μέσω ενός «καβαλάρη» το παλμικό τους άθροισμα και το ηχείο διαχέει τον ήχο στο περιβάλλον. Ο καβαλάρης τοποθετείται σε καθορισμένο σημείο του ηχείου. Πάνω του περνά το πίσω μέρος της χορδής και τον πιέζει. Τα σημερινά πιάνα διαθέτουν έναν καβαλάρη για τις χαμηλότονες χορδές και έναν για τις υψηλότονες.


Όσον αφορά τη λειτουργία του, πατώντας κάποιο πλήκτρο η χορδή που του αντιστοιχεί κρούεται από ένα μαλακό σφυράκι καλυμμένο από τσόχα που επιστρέφει πίσω στη θέση του όταν χτυπηθεί η χορδή. Επιπρόσθετα το πιάνο έχει και δύο ή τρία πεντάλ κάτω στο κέντρο στο ύψος του πέλματος. Το αριστερό είναι το σιγανό (una corda): πατώντας το, σηκώνεται ένας μοχλός που στα όρθια πιάνα μετακινεί τα σφυράκια κοντύτερα στις χορδές με αποτέλεσμα ο ήχος να είναι σαφώς σιγανότερος ενώ στα πιάνα με ουρά κινεί τα σφυράκια παράλληλα με τις χορδές έτσι ώστε να χτυπούν μόνο την μία από τις διπλές και τριπλές χορδές (εξ ου και το όνομα una corda - μια χορδή) κάνοντας τον ήχο πάλι πιο απαλό. Το δεξί πεντάλ, που ονομάζεται πεντάλ διαρκείας ή δυνατό πεντάλ, ανασηκώνει τους σιωπητήρες από τις χορδές και διατηρεί τον ήχο.


Τα περισσότερα έργα για πιάνο είναι γραμμένα αποκλειστικά γι' αυτό (έργα για πιάνο), ωστόσο έχουν γραφεί και αρκετά έργα στα οποία το πιάνο συμμετέχει σε συμφωνική ορχήστρα είτε ως όργανο με προεξάρχοντα ρόλο (κονσέρτα για πιάνο) είτε και ως απλό όργανο της ορχήστρας.


Το εκκλησιαστικό όργανο, που κάποτε θεωρούνταν «ο βασιλιάς των οργάνων», είναι ένα αερόφωνο πληκτροφόρο. Ο αέρας διοχετεύεται στους αυλούς του με μηχανικό τρόπο. Οι αυλοί ελέγχονται από δύο ή περισσότερα πληκτρολόγια και μια σειρά ποδόπληκτρα. Η αυξομείωση στον όγκο φωνής των σύγχρονων επιτυγχάνεται με τους διάφορους ρυθμιστικούς θαλάμους που ενεργοποιούνται με πεντάλ. Με τον πολυχρωματικό του ήχο, το εκκλησιαστικό όργανο μπορεί να γεμίσει ένα τεράστιο χώρο. Ηλεκτρικά ενισχυόμενα πληκτροφόρα, που μιμούνται εκκλησιαστικά όργανα και άλλα ηχοχρώματα, γνωρίζουν σήμερα ευρύτατη διάδοση και χρήση. Έχουν ανακαλυφθεί διάφορες μέθοδοι παραγωγής ήχου, όπως οι παλλόμενες μεταλλικές γλωττίδες, οι ταλαντωτές, και πρόσφατα η σύνθεση με ψηφιακές κυμματομορφές.








Μαλέλης: «Για επτά χρόνια ήμουν καταθλιπτικός»,


Αποκαλύπτοντας πως έψαξε την ευτυχία πολλές φορές αλλά δεν μπόρεσε να την βρει γιατί κάπου την τσάκιζε ο ίδιος μέσα του, ο διευθυντής του Star Σταμάτης Μαλέλης έκανε μια κατάθεση ψυχής αφοπλίζοντας με την ειλικρίνεια του.

Το υψηλόβαθμο στέλεχος του σταθμού δε δίστασε να παραδεχτεί πως όταν ήταν κοντά στην ευτυχία έδινε μια κλοτσιά και την απομάκρυνε, ενώ παράλληλα ανέφερε για το άγνωστο στους πολλούς κομμάτι της ζωή του:

«Έχω πληγωθεί πολλές φορές. Οι άνθρωποι αποδεικνύονται αχάριστοι. Δεν πειράζει. Πατώ στα πόδια μου και δεν έχω ανάγκη από στηρίγματα. Στην κορύφωση της καριέρας μου δεν είχα ζωή. Έφευγα τρέμοντας το βράδυ από το κοντρόλ και το μόνο που ήθελα ήταν να πέσω γρήγορα να κοιμηθώ γιατί ξυπνάω επτά παρά τέταρτο το πρωί για να διαβάσω νούμερα. Για μια επταετία ήμουν καταθλιπτικός. Ήταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής μου. Γι’ αυτό λέω σε όσους κάνουν τέτοιες δουλειές να μην νομίζουν ότι είναι το κέντρο του κόσμου, να μην τους τρελαίνει η ματαιοδοξία. Μετράνε κι άλλα πράγματα στη ζωή, όχι μόνο το να είσαι αναγνωρίσιμος και να έχεις λεφτά. Είμαι ενάντια στο χρήμα. Και όταν, επί χρόνια, έπαιρνα πολλά λεφτά, προτιμούσα να τα μοιράζομαι. Όποιος ανοίξει τον λογαριασμό μου, θα πάθει πλάκα».

Αναδημοσιευση Απο stifora

Greecelands

Εσύ δεν πίνεις νερό... πίνεις Βίσση!


«Εσύ δεν πίνεις νερό, πίνεις βιλούδο» έλεγε κάποτε μία διαφήμιση και τώρα στο «βιλούδο» μπορείς να κολλήσεις μία... Βίσση! Μεγάλες στιγμές, έζησε η «απόλυτη» στο Τορόντο, όπου οι ομογενείς τής επεφύλαξαν μία τεράστια surprise... την εμφιάλωσαν!

Έβαλαν δηλαδή το «απόλυτο» πρόσωπο σε εμφιαλωμένο νερό, δείχνοντας έτσι τη λατρεία που έχουν για εκείνη. Η ιδέα ανήκει στο «Greek World Music», το οποίο η αοιδός επισκέφτηκε κατά τη διάρκεια της περιοδείας της, για να υπογράψει αυτόγραφα. Πάντως, τη Βίσση την υποδέχτηκαν με τρελό ενθουσιασμό και όπου πήγαινε την αποθέωναν.

Αναδημοσιευση Απο womenonly

Greecelands

Nέα Τάξη εφ'ολης της ύλης,




Δείτε αυτό το ενδιαφέρον βίντεο.Αν δεν βλέπετε υποτιτλους κλικ στο κουμπί κάτω δεξιά στο βίντεο με το τρίγωνο μέσα και ξανά κλικ στο cc για ενεργοποίηση των captions.



Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory