Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

....ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ..

1 ....Άνθρωποι των δρόμων....


Ενώ ξεκίνησε την καριέρα του φωτογραφίζοντας αθλητικά γεγονότα, ένα τυχαίο γεγονός άλλαξε την πορεία του. Από τότε φωτογραφίζει άστεγους αλλά μ’ένα τρόπο συγκλονιστικό, που σε βάζει σε σκέψεις.

Οι εικόνες που θα δείτε δεν είναι ωραιοποιημένες και  αν τις δεις δύσκολα τις ξεχνάς.






Το παλαιότερο μοντέλο στον κόσμο είναι 82 χρονών .

Worlds Oldest Cover Girl   awesome 2
Worlds Oldest Cover Girl   awesome 2
Worlds Oldest Cover Girl   awesome 2
Worlds Oldest Cover Girl   awesome 2

.....ΤΟ ΣHMEIO....





Aνοίξτε τον ήχο και κάντε απλά ενα κλικ πάνω στον πίνακα.....»


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz1MdAuojcU

Χτενίσματα που σκοτώνουν .

Killer Hairstyles   arts
Killer Hairstyles   arts
Killer Hairstyles   arts
Killer Hairstyles   arts
Killer Hairstyles   arts
Killer Hairstyles   arts
Killer Hairstyles   arts

Αιώνια αγάπη και ομως υπάρχει..


Αν ο άντρας ή η γυναίκας σας επικαλείται τα έντονα συναισθήματα που προκαλεί ένας νέος έρωτας στην αρχή μιας σχέσης και υποστηρίζει ότι ο έρωτας φθίνει με τα χρόνια, μια νέα μελέτη έρχεται να δικαιώσει εσάς που προφανώς πρεσβεύεται το αντίθετο.


Οι ερευνητές της μελέτης που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Social Cognitive and Affective Neuroscience διαπιστώνουν ότι οι νευρολογικές αντιδράσεις του εγκεφάλου των πρόσφατα ερωτοχτυπημένων είναι παρόμοιες με αυτές των «ώριμων» ζευγαριών.

Η μελέτη αρχικά κατέγραψε τα αισθήματα εκείνων που ξεκίναγαν μια σχέση. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αυτά τα άτομα όταν κοιτούσαν μια φωτογραφία του αγαπημένου τους η περιοχή του εγκεφάλου τους ελέγχει την έκκριση ντοπαμίνης (νευροδιαβιβαστής ντοπαμίνης) εμφάνιζε έντονη δραστηριότητα. Η συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου σχετίζεται με την κατανάλωση φαγητού, αλκοόλ αλλά και με τις επιθυμίες μας.

Ο Άρθουρ Άρον, νευροεπιστημόνας ειδικός σε κοινωνικά θέματα από το Παν/μίο Στόνυ Μπρουκ, εξέτασε στη συνέχεια 17 άτομα που είχαν μακροχρόνιες σχέσεις και δήλωναν ερωτευμένοι όπως στην αρχή. Με τη βοήθεια μαγνητικού τομογράφου διαπίστωσε ότι όταν αυτοί οι άνθρωποι κοιτούσαν φωτογραφίες των αγαπημένων τους η ντοπαμίνη του εγκεφάλου τους εμφάνιζε την ίδια ακριβώς δραστηριότητα που εμφάνιζε η ντοπαμίνη στον εγκέφαλο των πρόσφατα ερωτευμένων. Μάλιστα όσο πιο ερωτευμένοι ένιωθαν στη σχέση τους τόσο πιο έντονη ήταν η δραστηριότητα της ντοπαμίνης.

Οι επιστήμονες καταλήγουν ότι τελικά η ‘αιώνια αγάπη’ είναι πιθανή. Διαπίστωση που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην κατανόηση των συναισθημάτων και φυσικά του εγκεφάλου

http://www.teamgr.gr/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=162&id=3768&Itemid=282

Πως περνάνε τα ναρκωτικά στα σύνορα .

How To Smuggle Drugs Over The Border   awesome 2
How To Smuggle Drugs Over The Border   awesome 2
How To Smuggle Drugs Over The Border   awesome 2
How To Smuggle Drugs Over The Border   awesome 2
How To Smuggle Drugs Over The Border   awesome 2

Ποιος διαθέτει 1 εκατ. ευρώ για να σωθεί το Alter

Το κυρίαρχο θέμα της συζήτησης ήταν η πρόταση που μετέφερε στους εργαζόμενους του καναλιού ο Κώστας Χαρδαβέλλας εκ μέρους του Γιώργου Κουρή, πως ο Γιώργος Κουρής είναι έτοιμος να διαθέσει 1.200.000 ευρώ, προκειμένου το κανάλι από την ερχόμενη εβδομάδα να βρίσκεται και πάλι στον αέρα.
Και πως θα γινόταν αυτό; Σύμφωνα πάντα με την αρχική πρόταση της πλευράς Κουρή, το 1.000.000 θα δινόταν για να εξοφληθούν οι τεχνικοί και οι 200.000 ευρώ, κάτι σαν… έναντι στους δημοσιογράφους. Μία πρόταση η οποία προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, αφού οι περισσότεροι την έκριναν ως μία… «διασπαστική κίνηση» από την πλευρά της διοίκησης, η οποία είχε σαν στόχο να βάλει τεχνικούς και δημοσιογράφους να έρθουν – που λέει ο λόγος – στα… χέρια !
Μία πρόταση η οποία απορρίφθηκε από τους εργαζόμενους, αφού οι δημοσιογράφοι δεν προτίθενται να επιστρέψουν στην εργασία τους, αν δεν έχουν πάρει πρώτα τα δεδουλευμένα τους. Βλέπετε, πιστεύουν πως αν τώρα μετά από τόσο αγώνα κάνουν πίσω και συμβιβαστούν, πως κινδυνεύουν να τινάξουν στον αέρα όλη αυτή την επίπονη προσπάθεια των τελευταίων μηνών και πως στο τέλος θα βγουν οριστικά χαμένοι.
Επίσης, αξίζει να σας πω, πως σύμφωνα και με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκαναν αυτό το 1.000.000 ευρώ λέει, δεν φτάνει καν για να εξοφληθούν ολοκληρωτικά ακόμα και οι τεχνικοί, όπως υποστηρίζει ο Γιώργος Κουρής, ενώ την ίδια ώρα, για τα δεδουλευμένα των διοικητικών, δεν γίνεται καν λόγος.
Με την πρόταση Κουρή πάντως συνέπλευσε ο Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος φρόντισε να στείλει κι αυτός το μήνυμά του στους εργαζόμενους του Alter και τους κάλεσε να το σκεφτούν σοβαρά μήπως θα πρέπει σε αυτή την κίνηση που γίνεται από την πλευρά Κουρή να πουν το «ναι», γιατί σύμφωνα με την δική του εκτίμηση, αυτή η κίνηση μπορεί να είναι μία χαραμάδα φωτός, έτσι ώστε το κανάλι να τα καταφέρει και να βγει από το σκοτάδι.
Στην συνέχεια έπεσε στο τραπέζι και η πρόταση από την πλευρά Κουρή, την Τετάρτη όλοι οι δημοσιογράφοι να δουν στον λογαριασμό τους να μπαίνει ο ένας μισθός, σαν μία κίνηση… καλής θελήσεως για να ξεκινήσει να μεταδίδεται και πάλι το ζωντανό, πρόγραμμα του καναλιού, με την συμφωνία βέβαια πως όλοι από την Δευτέρα θα βρίσκονται στο πόστο τους.
Τι απόφαση τελικά πάρθηκε; Τόσο οι τεχνικοί, όσο και οι δημοσιογράφοι εμένουν στην θέση τους πως αν δεν τους δοθούν τα δεδουλευμένα τους, πίσω δεν κάνουν και ορίστηκε νέα γενική συνέλευση για την Πέμπτη.
Επίσης αποφασίστηκε από τις 9.00 το πρωί, να ξεκινήσει να υπάρχει… περιφρούρηση στο κανάλι, έτσι ώστε να μην υπάρξουν… φαινόμενα δημοσιογράφων, που θα παρουσιαστούν και θα προσπαθήσουν να δουλέψουν στο κανάλι, ενώ δεν ανήκουν στο προσωπικό του Αlter.
Τέλος, εκτός από τον Κώστα Χαρδαβέλλα, από τα… πρωτοκλασάτα ονόματα του καναλιού, ο μοναδικός που ανταποκρίθηκε σε αυτό το έκτακτο κάλεσμα, ήταν ο Γιώργος Αυτιάς, ο οποίος παρόλα αυτά, καθόλη την διάρκεια της συνέλευσης, προτίμησε να μείνει σιωπηλός.

http://ektiesthisi.blogspot.com/

Τζόνι Ντεπ: «Χωρίς τον Μάρλον Μπράντο δεν θα υπήρχα»,


Ο διασημότερος «πειρατής» εντυπωσίασε με την παρουσία του στο φεστιβάλ των Καννών 2011

Η απίστευτη γενναιοδωρία του Τζόβνι Ντεπ κυριάρχησε στην συνέντευξη Τύπου της ταινίας «Πειρατές της Καραϊβικής: σε άγνωστα νερά» που δόθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 14 Μαίου. Η αίθουσα έσφυζε από κόσμο, πολλοί δημοσιογράφοι που δεν μπόρεσαν να μπουν καθόντουσαν αχόρταγοι μπροστά τις τηλεοράσεις προσπαθώντας να ακούσουν τα όσα λέγονταν και πολύς κόσμος περίμενε με αγωνία απ’ έξω τον Ντεπ για ένα αυτόγραφο.

«Ενας από τους λόγους για τους οποίους στεναχωριέμαι που δεν βλέπω ποτέ τις ταινίες που έχω κάνει είναι που χάνω την ευκαιρία να παρακολουθήσω την δουλειά των συναδέλφων μου» είπε ο Ντεπ. «Εχω σκεφτεί την επόμενη φορά να θέσω όρο στο συμβόλαιό μου να υπάρχει κόπια της ταινίας χωρίς εμένα μέσα! Μόνο και μόνο για να δω τους άλλους!» Ο Ντεπ ωστόσο παραδέχθηκε ότι διασκεδάζει τόσο πολύ με τον πειρατή Τζακ Σπάροου (που έχει υποδυθεί σε τέσσερις ταινίες μέχρι σήμερα). «Αν το σενάριο είναι καλό θα μπορούσα να τον υποδύομαι εφ’όρου ζωής!».

Οι καλύτεροι σύμβουλοί του είναι τα παιδιά του. «Καταλαβαίνω από τις αντιδράσεις τους αν έχω κάνει καλή δουλειά ή όχι» είπε χαρακτηριστικά αναφερόμενος μάλιστα στην σκληρή κριτική των παιδιών του που κατάλαβε όταν έπαιζε μαζί τους κούκλες Barbie και μιμούνταν τις κούκλες. «”Σταμάτα δεν σε αντέχουμε!” μου έλεγαν και νομίζω ότι είχαν δίκιο».

Εξίσου γενναιόδωρη όμως ήταν και η Πενέλοπε Κρους που συμπρωταγωνιστεί με τον Ντεπ στους «Πειρατές». «Είναι δώρο να δουλεύεις με τον Τζόνι Ντεπ και πάντοτε ήθελα να ξανασυνεργαστώ μαζί του μετά το “Blow”» είπε. «Ευτυχώς τα καταφέραμε!»

βρείτε εύκολα όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για μια διεύθυνση IP,


IPNetInfo,

Το IPNetInfo είναι ένα μικρό βοηθητικό πρόγραμμα που σας επιτρέπει να βρείτε εύκολα όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για μια διεύθυνση IP: Ο κάτοχος της διεύθυνσης IP, η χώρα / το όνομα,το εύρος της IP διευθύνσης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, φαξ και e-mail), και περισσότερα. Αυτή η λειτουργία μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη για τη διαπίστωση της προέλευσης των ανεπίκλητων ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Μπορείτε απλά να αντιγράψετε τις κεφαλίδες των μηνυμάτων e-mail από το λογισμικό σας και να τα επικολλήσετε στο IPNetInfo.Το IPNetInfo εξάγει αυτόματα όλες τις διευθύνσεις IP από τις κεφαλίδες των μηνυμάτων, και εμφανίζει τις πληροφορίες σχετικά με αυτές τις διευθύνσεις IP.

Οι πληροφορίες της διεύθυνσης IP ανακτούνται από αίτησή προς το whois server της ARIN. Αν η ARIN δεν διατηρεί τις πληροφορίες σχετικά με την αρμόδια διεύθυνση IP, μια δεύτερη αίτηση αποστέλλεται στο whois server του RIPE, APNIC, LACNIC ή AfriNIC. Μετά τις πληροφορίες της διεύθυνσης IP που ανακτώνται, το IPNetInfo αναλύει το Whois record και το εμφανίζει σε έναν πίνακα. Ανακοίνωση: Από καιρό σε καιρό, ο διακομιστής WHOIS της ARIN είναι κάτω και δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα WHOIS του IPNetInfo, και ως εκ τούτου το IPNetinfo αποτυγχάνει να ανακτήσει τη διεύθυνση IP. Όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει, απλά προσπαθήστε ξανά αργότερα.

Ανάκτηση των κεφαλίδων των μηνυμάτων από πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Εάν δεν ξέρετε πώς να πάρετε τις κεφαλίδες των μηνυμάτων από τον e-mail client σας, αυτό το site μπορεί να σας βοηθήσει - παρέχει λεπτομερείς εξηγήσεις για το πώς να πάρει τις κεφαλίδες των μηνυμάτων για κάθε πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Χρησιμοποιώντας το IPNetInfo

ΤΟ IPNetInfo είναι αυτόνομο πρόγραμμα, έτσι ώστε δεν απαιτεί καμία διαδικασία εγκατάστασης ή πρόσθετα DLLs.

Για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτό, απλά να αντιγράψετε το εκτελέσιμο αρχείο (ipnetinfo.exe) σε οποιοδήποτε φάκελο και να το εκτελέσετε όποτε θέλετε, . Όταν εκτελείτε το IPNetInfo, η "Επιλογή διευθύνσεων IP" εμφανίζεται στο παράθυρο. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε μία ή περισσότερες διευθύνσεις IP χωρίζοντας με κόμμα, το χώρο, ή CRLF χαρακτήρες.

Αν θέλετε να βρείτε την προέλευση του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λάβατε, αντιγράψετε ολόκληρη την κεφαλίδα του μηνύματος στο πρόχειρο, και στη συνέχεια πατήστε το κουμπί "Επικόλληση" . Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες επιλογές για προχωρημένους:

Resolve IP addresses:( Επίλυση διευθύνσης IP:) Αν επιλέξετε αυτή την επιλογή, όλες οι διευθύνσεις IP θα μετατραπούν ξανά στο όνομα του κεντρικού υπολογιστή( Host name). Η επιλυση του όνοματος του κεντρικού ( Resolved host name )εμφανίζεται στη στήλη 'Resolved Name'. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την επιλογή αν θέλετε να μάθετε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της διεύθυνση IP στη συγκεκριμένη τοποθεσία Web (Για παράδειγμα: Αν πληκτρολογείτε«www.yahoo.com» , θα πάρετε τις πληροφορίες για την διεύθυνση IP του site Yahoo Web) \r\nΔεν θα πρέπει να επιλέξετε αυτή την επιλογή για κεφαλίδες των μηνυμάτων. Τοποθετήστε μόνο την τελευταία διεύθυνση IP: Στα περισσότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την τελευταία διεύθυνση IP στις κεφαλίδες του μηνύματος είναι η διεύθυνση του υπολογιστή που έστειλε το μήνυμα. Έτσι, αν επιλέξετε αυτή την επιλογή για κεφαλίδες των μηνυμάτων, θα έχετε την επιθυμητή διεύθυνση IP στις περισσότερες περιπτώσεις (αλλά όχι σε όλα!). Ωστόσο, για τη διαπίστωση της προέλευσης των ανεπιθύμητων μηνυμάτων, δεν συνιστάται η χρήση αυτής της επιλογής, επειδή πολλοί spammers προσθέτουν πλαστές κεφαλίδες και διευθύνσεις IP προκειμένου να εξαπατήσουν το χρήστη που προσπαθεί να τους εντοπίσει. Κατά την προσπάθειά σας για τον εντοπισμό της προέλευσης των ανεπίκλητων ηλεκτρονικών μηνυμάτων, θα πρέπει να εξετάσει όλες τις διευθύνσεις IP που εμφανίζονται στις κεφαλίδες του μηνύματος.

Αφού επιλέξετε τις επιθυμητές επιλογές και τις διευθύνσεις IP, κάντε κλικ στο 'ΟΚ' για να αρχίσετε να ανακτάτε τις πληροφορίες για τις IP διευθύνσεις . Μετά τα δεδομένα που ανακτώνται, το ανώτερο τμήμα του παραθύρου εμφανίζει μια περίληψη όλων των διευθύνσεων IP που ζητήσατε, όπως και το όνομα του ιδιοκτήτη, τη χώρα, το όνομα δικτύου IP , στοιχεία επικοινωνίας, και άλλα. Μπορείτε να δείτε την περίληψη αυτή στο πρόγραμμα περιήγησής σας ως έκθεση HTML, να το αντιγράψετε στο πρόχειρο, ή να το αποθηκεύσετε ως κείμενο / HTML / αρχείο XML.

Όταν κάνετε κλικ σε ένα συγκεκριμένο σημείο στο επάνω τμήμα του παραθύρου, το κάτω τμήμα του παραθύρου εμφανίζει την αρχική εγγραφή WHOIS. Μπορείτε να αντιγράψετε τις πρωτότυπες εγγραφές WHOIS στο πρόχειρο, ή να τα αποθηκεύσετε σε αρχείο κειμένου με την επιλογή "Αποθήκευση Whois Records" .

Μη δημόσιες διευθύνσεις:

Το IP IPNetInfo αγνοεί πάντα τα ακόλουθα ειδικά μπλοκ διεύθυνσης IP, επειδή δεν χρησιμοποιούνται ως δημόσιες διευθύνσεις του Διαδικτύου:

10.0.0.0 - 10.255.255.255

127.0.0.0 - 127.255.255.255

169.254.0.0 - 169.254.255.255

172.16.0.0 - 172.31.255.255

192.168.0.0 - 192.168.255.255

224.0.0.0 - 239.255.255.255

Επιλογές της γραμμής εντολών / ipfile Τοποθετήστε τις διευθύνσεις IP από το καθορισμένο αρχείο. Για παράδειγμα: ipnetinfo.exe / ipfile "c: \\ temp \\ ip-list.txt" / ip IPNetInfo Τοποθετήστε με τη συγκεκριμένη διεύθυνση IP. Για παράδειγμα: ipnetinfo.exe / ip 216.239.59.103

Το IPNetInfo είναι επίσης διαθέσιμο σε άλλες γλώσσες. Για να αλλάξετε τη γλώσσα του IPNetInfo, κατεβάστε το κατάλληλο αρχείο zip γλώσσας, απόσπασμα της «ipnetinfo_lng.ini», και το βάζετε στον ίδιο φάκελο που έχετε εγκαταστήσει το IPNetInfo.

Afrikaans,Arabic,Brazilian Portuguese,Bulgarian,Czech,Danish,Dutch,French,Galician,German,Greek,Hebrew,Hungarian,Italian,Japanese,Korean,Norwegian,Polish,Portuguese,Portuguese Brazil,
Romanian,Russian,Simplified Chinese,Serbian Latin,Simpchinese,Slovak,Spanish,Swedish,Taiwanes,Traditional Chinese,Turkish,Ukrainian,Valencian.






Καλλιόπη Βέττα,





Η Καλλιόπη Βέττα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λιβαδερό Κοζάνης. Από τα γυμνασιακά της χρόνια άρχισε να τραγουδάει με το συγκρότημα «Κονάκι» του αδερφού της - μουσικού και συνθέτη - Βαγγέλη Βέττα. Σπούδασε στη Γυμναστική Ακαδημία της Μόσχας, όπου κατά τη διάρκεια των σπουδών της τραγουδούσε στο ελληνικό συγκρότημα «Ερμής».

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές της στο Ωδείο Αθηνών παρακολουθώντας μαθήματα λυρικού τραγουδιού.

Συνεργάστηκε με τον Λουδοβίκο των Ανωγείων με πολλές συναυλίες σε όλη τη χώρα και συμμετείχε στο δίσκο του «Χαρματούσα» με δύο τραγούδια, το «Ρόδι» και την «Ισμήνη». Ταυτόχρονα εργάστηκε ως καθηγήτρια φυσικής αγωγής σε σχολείο.

Το 1995 αρχίζει η συνεργασία της με το συνθέτη και ενορχηστρωτή Γιάννη Κ. Ιωάννου. Βάζουν μπρος το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ, το οποίο κυκλοφορεί το Μάιο του1997 με τίτλο «Στη Χώρα των Ασμάτων» από τη Virgin Records Grrece. Στο μεταξύ, συμμετέχει στους δίσκους:

� «Πολιτεία Δ» του Μίκη Θεοδωράκη
� «Στην Πολιορκία Πέφτει Πάντα η Τροία» του Γιώργου Σταυριανού
� «Πέσμου Ενα Ψέμα να Αποκοιμηθώ» του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, τους οποίους ενορχήστρωσε ο Γιάννης Κ. Ιωάννου.

Συμμετείχε σε συναυλίες με τους: Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης», Μάριο Φραγκούλη, Νότη Μαυρουδή, Μανώλη Μητσιά, Γρηγόρη Μπιθικώτση, Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Αρλέτα, Βασίλη Λέκκα, Σωτηρία Λεονάρδου, Μελίνα Κανά, Βασίλη Σαλέα κ.ά. Επίσης, έχει κάνει αρκετές προσωπικές συναυλίες με μεγάλη επιτυχία.

Το πρώτο άλμπουμ της «Στη Χώρα των Ασμάτων» έχει πάρει μόνο καλές κριτικές! Από αυτό ξεχώρισαν τα τραγούδια:
� «Στο Λιβυκό» των Γιάννη Κ. Ιωάννου - Γιώργου Μπακλαβά, το οποίο έγινε μουσική τίτλων στη σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΤ1 «Τα Μυστικά του Απόλυτου Γαλάζιου», του σκηνοθέτη Πάνου Κέκα.
� "Vals" του Γιάννη Κ. Ιωάννου, το οποίο έγινε μουσική τίτλων στη σειρά μουσικών αφιερωμάτων της NET και ΕΤ1, «Η Άλλη Μεριά του Φεγγαριού» του Λευτέρη Παπαδόπουλου και στη σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΤ1. Συμπεριλήφθηκε επίσης και σε αρκετές συλλογές διεθνώς.

Ο Γιώργος Νταλάρας άκουσε το δίσκο και κάλεσε τη Καλλιόπη Βέττα να συμμετάσχει στο πρόγραμμα 1997-1998 της «Ιεράς Οδού», μαζί με την Ελένη Τσαλιγοπούλου και τον Μάριο Φραγκούλη. Το Νοέμβριο του 1997 τον συνοδεύει σε δύο συναυλίες του στο Τελ-Αβίβ με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Ισραήλ (οι συναυλίες ηχογραφήθηκαν και κυκλοφορούν σε CD).

Το δεύτερο άλμπουμ της «ΣΤΟ ΦΩΣ», κυκλοφόρησε τον Μάιο του 1999 και περιέχει εκτός των άλλων, την παγκόσμια επιτυχία που της εμπιστεύτηκε η Lorenna Mc Kennit:
� «MARAKESH NIGHT MARKET» με τον τίτλο «ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΕΣ»
� «ΙΑΝΟΣ» του Γιάννη Κ. Ιωάννου, που έγινε σήμα στην ελληνική καμπάνια της WWF στο Mega Channel.

Το καλοκαίρι του 1999 έκανε επιτυχημένη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα με τον συνθέτη Γιάννη Κ. Ιωάννου στο πιάνο και συνθεσάιζερ, με τίτλο «Ρεσιτάλ στο Φως» που κορυφώθηκε με την ιδιαιτέρως πετυχημένη συναυλία τους στη «Σφεντόνα» στις 23 Νοεμβρίου 1999.

Στις 14 Οκτωβρίου 1999, συνόδεψε τον Γιώργο Νταλάρα στον Καθεδρικό Ναό "Notre Dame Basilica" του Μόντρεαλ, όπου με την «Συμφωνική Ορχήστρα και Χορωδία του Μόντρεαλ» υπό την δ/νση του «Σαρλ Ντιντουά» ερμήνευσε σαν σολίστ τα τραγούδια από το μπαλέτο «Ζορμπάς» του Μίκη Θεοδωράκη.

Τον χειμώνα του 1999 εκτός των προσωπικών της εμφανίσεων, συμμετείχε στο πρόγραμμα της Λαϊκής Ορχήστρας «Μίκης Θεοδωράκης», μαζί με τον Βασίλη Λέκκα, την Σωτηρία Λεονάρδου και τον Κώστα Θωμαΐδη.

Τραγούδια της όπως το "Vals" του Γιάννη Κ. Ιωάννου έχει περιληφθεί στις διεθνείς συλλογές "Essential Moods", "Harmonia", "Soundscapes". Επίσης το «Κονσέρτο για μία Φωνή» έχει περιληφθεί στη συλλογή "Excursions" και οι «Μεταξοσκώληκες» στην συλλογή "Arabian Nights - Party 2000".

To 2000 κυκλοφορεί το CD single «Κονσέρτο για μία Φωνή» στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μερικά από τα κομμάτια που περιλαμβάνει είναι:
� «Κονσέρτο για μία Φωνή» σε διασκευή του Γιάννη Κ. Ιωάννου
� «Η Ζωή Είναι Ωραία», που της εμπιστεύτηκε ο Nicola Piovanni

Παράλληλα τραγούδησε σε περιοδεία του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης με τη σύνθεση έργων του F.G Lorca - «Το Τραγούδι του Έρωτα» από τη Νανά Νικολάου.

Στις 4 Οκτωβρίου 2000 τραγούδησε επίσης σε συναυλίες προσωπικές με τον Γιάννη Κ. Ιωάννου, και άλλες με τον Βασίλη Σαλέα και το Κουαρτέτο Εγχόρδων L' Anima, όπως αυτή στο Μέγαρο Φίλων της Μουσικής - Θεσσαλονίκης.
Τον Οκτώβριο του 2000, τραγουδά ξανά δίπλα στο Μάριο Φραγκούλη, σε φιλανθρωπική συναυλία στο Palais des Sports στη Θεσσαλονίκη, που γίνεται από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Ιούνιος 2001: Η Καλλιόπη Βέττα κυκλοφορεί το καινούριο της άλμπουμ με τίτλο «Καλειδοσκόπιο» με διασκευές γνωστών ελληνικών και ξένων τραγουδιών από τον μουσικοσυνθέτη και συνεργάτη της Καλλιόπης Γιάννη Κ. Ιωάννου. Σε αυτό το άλμπουμ περιέχονται τραγούδια όπως: Ο Pastor (Madradeus), Μέρες Αδέσποτες (Χρήστος Θηβαίος), Dust In the Wind (Don Kirshner), Ο Παλιάτσος και ο Ληστής (Β. Dylan-Δ. Σαββόπουλος), Όμορφη Πόλη (Μ. Θεοδωράκης), Δεν Μπορώ (Ν. Ζουδιάρης), Όταν (Ν. Πετρίδης, Φ. Νικολάου) καθώς και τα ήδη γνωστά από το cd single που είχε κυκλοφορήσει «Η Ζωή Είναι Ωραία» και "Concert for One Voice". To άλμπουμ είναι ένα μουσικό κράμα, που πραγματικά αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις στον ακροατή, που του αρέσουν οι μουσικές ακροβασίες και η ποικιλία.

Το 2001 ετοιμάζει και το πρώτο άλμπουμ της για το εξωτερικό μαζί με τον γάλλο παραγωγό Rhillipe Eidel και τον Γιάννη Κ. Ιωάννου.

Δεκέμβριος 2001: Η Καλλιόπη Βέττα συμμετέχει στην έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων για τα Χριστούγεννα στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά μαζί με τον Μάριο Φραγκούλη.

Μάρτιος 2003: Η Καλλιόπη Βέττα κυκλοφορεί νέο album με τίτλο "Horizon". Αυτή η δισκογραφική δουλειά χαρακτηρίζεται από την συνύπαρξη πολλών μουσικών στοιχείων. Είναι ένα σταυροδρόμι μουσικών ακουσμάτων, ένα χωνευτήρι μελωδιών με συνεκτικό κρίκο την μαγευτική φωνή της Καλλιόπης Βέττα.
Ο γάλλος παραγωγός Philippe Eidel, γνωστός για τη μουσική των ταινιών The Mahabharata" του Peter Brook, "Home of the Brave" καθώς και για την υποψηφιότητα του για τα βραβεία "Victoire de la Musique" το 1998, εντυπωσιασμένος από την φωνή της Καλλιόπης ήρθε στην Ελλάδα για να κάνει την παραγωγή σε αυτή τη νέα δουλειά σε συνεργασία με τον μόνιμο συνεργάτη και παραγωγό της Καλλιόπης, Γιάννη Κ. Ιωάννου. Οι στίχοι των τραγουδιών είναι στα ελληνικά γιατί στην μητρική γλώσσα κάποιου μπορεί να αποδοθεί καλύτερα η αυθεντικότητα της ερμηνείας, όπως χαρακτηρίστηκα προσδιόρισε ο Philippe Eidel. Πρόκειται για ένα μουσικό σταυροδρόμι της Ανατολής με τη Δύση που συνενώνονται από την φωνή της Καλλιόπης Βέττα.


Συμφωνία για το διασυνοριακό Πάρκο Πρεσπών,

Στις Πρέσπες αναπαράγεται ο παγκοσμίως απειλούμενος αργυροπελεκάνος














Εγκρίθηκε η συμφωνία για την προστασία του διασυνοριακού Πάρκου Πρεσπών μεταξύ Ελλάδας, ΠΓΔΜ και Αλβανίας από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, υπερψηφίζοντας τη σχετική έκθεση του ευρωβουλευτή, κ. Κρίτωνα Αρσένη.

Με τη συμφωνία αυτή μεταξύ των τριών χωρών και της Ευρωπαϊκής Ένωσης δρομολογούνται λύσεις στα προβλήματα αυτής της ευαίσθητης περιοχής των Βαλκανίων.

Για πρώτη φορά θεσπίζονται μόνιμες δομές διακρατικής συνεργασίας ώστε να διασφαλιστεί η ολοκληρωμένη προστασία του οικοσυστήματος. Επίσης θα καταρτιστούν ολοκληρωμένα σχέδια διαχείρισης της λεκάνης απορροής, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα.

Η μεγαλύτερη έκταση της Μικρής Πρέσπας ανήκει στην Ελλάδα, εκτός από ένα μικρό τμήμα της το οποίο βρίσκεται εντός των συνόρων της Αλβανίας. Αντίθετα, όσον αφορά τη Μεγάλη Πρέσπα, το μεγαλύτερο τμήμα της ανήκει στην πΓΔΜ και το υπόλοιπο μοιράζονται η Ελλάδα και η Αλβανία.

Το Πάρκο Πρεσπών αποτελεί τόπο αναπαραγωγής σπάνιων υδρόβιων πουλιών _ μεταξύ των οποίων και ο παγκοσμίως απειλούμενος αργυροπελεκάνος.

Το οικοσύστημα των Πρεσπών

Σήμερα στις Πρέσπες φύονται περισσότερα από 1.500 είδη φυτών από το σύνολο των 6.500 που υπάρχουν στην Ελλάδα. Μάλιστα ορισμένα απ΄ αυτά, προστατεύονται από διεθνείς συνθήκες.
Η πλούσια πανίδα της περιοχής περιλαμβάνει 23 είδη ψαριών, 11 αμφίβια, 22 ερπετά, περίπου 46 είδη θηλαστικά και περίπου 270 είδη πουλιών. Σε μια τόσο μικρή έκταση συνυπάρχουν υγρότοποι, ακτές, αγροτικά τοπία, λιβάδια, δάση, αλπικά λιβάδια, ρέματα κ.ά.

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Μη προσβάσιμα στα ΑΜΕΑ τα κτίρια των δημοσίων υπηρεσιών,


Δεν ξεπερνούν το 9% οι υπηρεσίες που προσεγγίζονται χωρίς πρόβλημα

Χαμηλά ποσοστά προσβασιμότητας των ΑΜΕΑ (Ατομα Με Ειδικές Ανάγκες) σε κτίρια δημοσίων υπηρεσιών κατέδειξαν οι έλεγχοι του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Αλλά και τα στοιχεία που έχει επεξεργαστεί γενικότερα το υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για τις υφιστάμενες υποδομές προσβασιμότητας των συνανθρώπων μας που χρήζουν ειδικής μέριμνας, δείχνουν ότι τα κτίρια που στεγάζουν δημόσιες υπηρεσίες μόνο σε ποσοστό 9% είναι πλήρως προσβάσιμα και σε ποσοστό 40% είναι μερικώς προσβάσιμα.

Με έγγραφο του υφυπουργού Εσωτερικών, Γιώργου Ντόλιου, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή, έπειτα από ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Κώστα Γκιουλέκα, για την ανάγκη εξασφάλισης της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ΑΜΕΑ σε δημόσια κτίρια, η Βουλή ενημερώνεται για τα αποτελέσματα των ελέγχων του Σώματος Ελεγκτών-Επιθεωρητών σε Υπηρεσίες του Νομού Λάρισας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Οπως ειδικότερα προκύπτει από τις σχετικές εκθέσεις - επιθεωρήσεις του Σώματος των Ελεγκτών, στον Νομό Λάρισας τα κτίρια είναι προσβάσιμα σε ποσοστό 48%.

Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου διαπιστώθηκε ότι στην πόλη του Ναυπλίου τα κτίρια είναι προσβάσιμα σε ποσοστό 21% επί του συνόλου, στην πόλη της Καλαμάτας είναι προσβάσιμα σε ποσοστό 34%, στην πόλη της Τρίπολης είναι προσβάσιμα σε ποσοστό 40% και στην πόλη της Σπάρτης είναι προσβάσιμα σε ποσοστό 42%.

Το Διαδίκτυο και οι συνέπειές του, το θέμα των Πανελλαδικών,


Το θέμα και οι απαντήσεις,

Με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και θέμα στο κλίμα «των ημερών» ξεκίνησαν οι πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στα Ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης. Τα θέμα που επέλεξαν για την έκθεση και την πρεμιέρα των πανελλαδικών εξετάσεων τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων αφορά το Διαδίκτυο, την χρήση του σχολείο, την θετική και την αρνητική του πλευρά.

«Εύχομαι σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καλή επιτυχία και αποτελέσματα αντάξια των προσδοκιών και της προσπάθειάς τους» δήλωσε πριν από λίγο η υπουργός Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου. «Έχετε φτάσει με μεγάλο κόπο ως εδώ, αλλά δεν θα κριθεί η ζωή σας από μία στιγμή. Η νέα πορεία που ξεκινάτε θα είναι γεμάτη προκλήσεις και ευκαιρίες για όλους» συνέχισε.

«Θα ήθελα, για ακόμα μία χρονιά, να ευχαριστήσω τους εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα, που στηρίζουν τα παιδιά σε αυτή την προσπάθειά τους, καθώς και όλους τους διοικητικούς υπαλλήλους του υπουργείου, που εργάζονται για την καλή οργάνωση των εξετάσεων» κατέληξε η υπουργός Παιδείας.

Κάννες: Σκληρές ταινίες με θέμα το παιδί,


Θέματα όπως η παιδοφιλία και η κακοποίηση παιδιών δίνουν το κοινωνικό στίγμα της διοργάνωσης

Ο κόσμος του παιδιού πρωταγωνιστεί στο εφετινό Φεστιβάλ των Καννών. Μην φανταστείτε όμως έναν κόσμο ρόδινο και ροζ αλλά έναν κόσμο ανεπανόρθωτα τραυματισμένο, τσακισμένος και κατά πάσα πιθανότητα, χωρίς θεραπεία.

Στο εξαιρετικό «We need to talk about Kevin» της σκωτσέζας Λιν Ράμσεϊ η Τίλντα Σουίντον υποδύεται μια γυναίκα ακατάλληλη για τον ρόλο της μητέρας που τελικά «παράγει» ένα ευφυές δολοφονικό τέρας, ενώ το «Μάικλ» του Γερμανού Μάρκους Σλάιτζερ , εστιάζει στην περίπτωση της αναγκαστικής συμβίωσης ενός 10χρονου με έναν 35χρονο.

Στο «Polisse» μας η γαλλίδα σκηνοθέτις Μαϊουάν μπήγει το μαχαίρι στο κόκαλο ενώ ανιχνεύει πραγματικές υποθέσεις παιδοφιλίας και κακοποίησης παιδιών σε μια μεγάλης διάρκειας ταινία μυθοπλασίας πολύ κοντά στο ύφος του ντοκιμαντέρ. Το φιλμ καταγράφει ανακρίσεις γονέων που έχουν βιαιοπραγήσει στα παιδιά τους, δείχνει παιδιά που καταθέτουν στην αστυνομία για τις αμαρτίες των γονιών τους και την ίδια ώρα ερευνά την θέση της ίδιας της αστυνομίας απέναντι σε όλες αυτές τις δυσάρεστες καταστάσεις τις οποίες, όμως η Μαϊουάν ποτίζει με στάλες χιούμορ.

Ολες οι ιστορίες που περιγράφει η ταινία είναι παρμένες από αληθινή περιστατικά, αν και κανένα πραγματικό πρόσωπο που έπαιξε ρόλο σε αυτά τα περιστατικά δεν εμφανίζεται στην ταινία στην οποία παίζουν αποκλειστικά ηθοποιοί. Οσο για τον παράξενο τίτλο της ταινίας, «Polisse» (κανονικά γράφεται Police) η Μαϊουάν τον χρησιμοποίησε χάρη στον γιό της, που τον έγραψε λανθασμένα σε μια έκθεση στο σχολείο του.



Χένρι Χόπερ

Ενα αστέρι γεννιέται

Ενα από τα πρόσωπα που φαίνεται να ξεχωρίζουν στο 64 φεστιβάλ των Καννών είναι ο Χένρι Χόπερ, γιός του θρυλικού Ντένις Χόπερ ο οποίος το 1969 έγραψε Ιστορία στο φεστιβάλ των Κανών με τον «Ξέγνοιαστο καβαλάρη».

Ο Χένρι Χόπερ που είναι φτυστός ο πατέρας του στην μεταεφηβική ηλικία του «Επαναστάτης χωρίς αιτία») πρωταγωνιστεί στην τελευταία ταινία του Γκας Βαν Σαντ «Restless» που άνοιξε την Πέμπτη το βράδυ το τμήμα του Un Certain Regard.

Κώστας Σιαφάκας, παράθυρο σε Αθήνα και Κύθνο,


H νέα ατομική έκθεσή του ανερχόμενου ζωγράφου πραγματοποιείται στον Χώρο Τέχνης «24»

«Η ζωγραφική είναι ένα παράθυρο που εμμένει στη δική του θέα» λέει ο Κώστας Σιαφάκας (γεν. 1975), από τα ανερχόμενα με ιδιαίτερη δυναμική πρόσωπα στην εικαστική σκηνή. Στη νέα ατομική έκθεσή του, η οποία εγκαινιάζεται σήμερα Πέμπτη 12 Μαΐου, στις 20:00, στον Χώρο Τέχνης «24», ο ζωγράφος ανοίγει τα «παράθυρα» του προς την Αθήνα και την Κύθνο. Οι εικόνες που βλέπουμε από το «παράθυρο» μοιάζουν στατικές, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι. Στην πραγματικότητα είναι ζωντανές και μπορείς να τις απολαύσεις με πολλούς τρόπους. Ο ίδιος ο ζωγράφος γράφει στον κατάλογο της έκθεσης:

Ωκεανός μάγματος στην Ιώ,

Μαζί με την μελέτη δημοσιεύεται και το παραπάνω σχεδιάγραμμα που δείχνει την ύπαρξη του ωκεανού μάγματος στο εσωτερικό της Ιούς

Ο δορυφόρος του Δία είναι η πιο ηφαιστειογενής περιοχή του ηλιακού συστήματος

Η ανάλυση των στοιχείων που έστειλε το διαστημικό σκάφος «Γαλιλαίος» δείχνουν ότι τα εκατοντάδες ενεργά ηφαίστεια στην Ιώ τροφοδοτούνται από έναν ωκεανό μάγματος. Σύμφωνα με την μελέτη επιστημόνων στις ΗΠΑ που δημοσιεύεται στην έγκυρη επιθεώρηση Science o αυτός ο ωκεανός λιωμένων πετρωμάτων βρίσκεται σε βάθος 50 χιλιομέτρων κάτω από την επιφάνεια του δορυφόρου. Εκτιμούν επίσης ότι ο ωκεανός έχει πάχος τουλάχιστον 50 χιλιομέτρων και η θερμοκρασία του ξεπερνά τους 1.200 βαθμούς Κελσίου.

Η Ιώ

Η Ιώ είναι γεωλογικά το πιο δραστήριο σώμα στο Ηλιακό μας σύστημα και βρίσκεται "αιχμαλωτισμένη" σε μια βαρυτική παγίδα ανάμεσα στο Δία και τους γειτονικούς της δορυφόρους Ευρώπη, Γανυμήδη και Καλλιστώ, που την έλκουν από διαφορετικές συνεχώς γωνίες.

Μέσα σ’ αυτές τις παλιρροιακές δυνάμεις η επιφάνεια του εδάφους της Ιούς ανεβοκατεβαίνει συνεχώς. Τα ηφαίστειά της ανακαλύφθηκαν το 1979, από το σκάφος "Voyager" και η κρατούσα θεωρία είναι ότι οι παλίρροιες θερμαίνουν το εσωτερικό του δορυφόρου λιώνοντας τους βράχους και μαζί με θειούχα αέρια αυτοί ξεπετάγονται συνεχώς στην επιφάνεια με βίαιες ηφαιστειακές εκρήξεις. Υπολογίζεται ότι στην Ιώ παράγεται κάθε χρόνο 100 φορές περισσότερη λάβα από όλα μαζί τα ηφαίστεια στην Γη. Η ανακάλυψη του ωκεανού μάγματος προσθέτει νέα δεδομένα στην γεωλογική ανάλυση του δορυφόρου.
«Ο ωκεανός μάγματος είναι εκατομμύρια φορές καλύτερος ως αγωγός του ηλεκτρισμού, σε σχέση με τα πετρώματα στην επιφάνεια της Γης» αναφέρει ο Κρίσαν Κουράνα, γεωφυσικός του πανεπιστημίου UCLA που ήταν ο επικεφαλής της μελέτης.


Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory