Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

Δικαίωση για 36χρονη Βραζιλιάνα: Δικαστήριο της επέτρεψε να αυνανίζεται εν ώρα εργασίας


Το «δικαίωμα» να αυνανίζεται καθώς και να βλέπει ταινίες ερωτικού περιεχομένου εν ώρα εργασίας διεκδίκησε και κατοχύρωσε με δικαστική απόφαση μια γυναίκα από τη Βραζιλία.
Το (ερωτικά) τερπνόν μετά του (επαγγελματικά) ωφελίμου μπορεί πλέον να συνδυάζει «και με το νόμο» η 36χρονη Άννα Καταριάν Μπεζέρα. Δικαστήριο της Βραζιλίας φέρεται να αναγνώρισε στην 36χρονη το «δικαίωμα» να αυνανίζεται καθώς και να απολαμβάνει ταινίες σεξουαλικού περιεχομένου στον υπολογιστή της, εν ώρα εργασίας.

Λογίστρια στο επάγγελμα, η Άννα ισχυρίζεται ότι πάσχει από μια ορμονική διαταραχή που της προκαλεί κρίσεις άγχους και «εκρήξεις» υπερ-σεξουαλικότητας, εκρήξεις οι οποίες αντιμετωπίζονται καλύτερα με άμεση αυτοϊκανοποίηση.

«Είχα φτάσει στο σημείο να αυνανίζομαι έως και 47 φορές την ημέρα», δηλώνει η Άννα η οποία ζήτησε ιατρική βοήθεια και σήμερα πασχίζει να χαλιναγωγήσει τις ορμές της με τη βοήθεια ενός κοκτέιλ φαρμάκων. Ακόμη και με την φαρμακευτική αγωγή ωστόσο, η 36χρονη εξακολουθεί να αυνανίζεται περίπου 18 φορές ημερησίως.

Δεδομένου μάλιστα ότι πολλές από τις εν λόγω «κρίσεις» λαμβάνουν χώρα στο γραφείο, η Άννα προσέφυγε τον Απρίλη σε δικαστήριο και, επικαλούμενη λόγους υγείας, ζήτησε να της αναγνωριστεί το δικαίωμα στην αυτοϊκανοποίηση εν ώρα δουλειάς. Όπερ και εγένετο.

Ως εκ τούτου, πλέον η νυμφομανής Βραζιλιάνα μπορεί να συνδυάζει τη δουλειά με την απόλαυση. Όσο για τον εργοδότη, αυτός οφείλει να σεβαστεί την ιδιαιτερότητα της υπαλλήλου του.
ΕΘΝΟΣ
sourta-ferta

Σκέτη αποτυχία .

Στο φως τα μυστικά του γυναικείου οργασμού...

Αποτελεί πηγή προβληματισμού για τους περισσότερους άντρες και πηγή απογοήτευσης για αρκετές γυναίκες. Ελληνας επιστήμονας ωστόσο κατάφερε να ρίξει φως στα μυστικά του γυναικείου οργασμού.

Ο καθηγητής Γιαννίκος Γεωργιάδης (φωτ.) και οι συνάδελφοί του από το Πανεπιστήμιο Γκρόνιγκεν της Ολλανδίας μελέτησαν τις μαγνητικές τομογραφίες γυναικών κατά τη διέγερσή τους από τον σεξουαλικό τους σύντροφο και ανακάλυψαν ότι η περιοχή του προμετωπιαίου λοβού, μια περιοχή που ελέγχει τη φαντασία, τις επιθυμίες και τη λήψη αποφάσεων, απενεργοποιούνταν τη συγκεκριμένη στιγμή.

Το γεγονός αυτό δείχνει ότι η κορύφωση με τη βοήθεια παρτενέρ έρχεται μόνο όταν η γυναίκα «αφήνεται» και φτάνει σε μια «μεταβαλλόμενη κατάσταση συνείδησης». «Δεν νομίζω ότι ο οργασμός απενεργοποιεί το συνειδητό, αλλά σίγουρα το αλλάζει. Οταν ρωτάς κάποιον πώς αντιλαμβάνεται τον οργασμό, τον περιγράφει σαν αίσθηση απώλειας ελέγχου» εξηγεί ο Γιαννίκος Γεωργιάδης.

Οι ειδικοί ωστόσο πιστεύουν πως κατάφεραν να ανακαλύψουν ότι υπάρχουν τουλάχιστον δύο μονοπάτια ηδονής. Το ένα εξ αυτών, όπως ανακάλυψε ο Ελληνας ερευνητής, τίθεται σε λειτουργία όταν η γυναίκα διεγείρεται σεξουαλικά από τον σύντροφό της, ενώ το άλλο, σύμφωνα με Αμερικανούς συναδέλφους του, ενεργοποιείται όταν η γυναίκα είναι μόνη της και φαντασιώνεται.

Οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου Ράτζερτς στο Νιου Τζέρσεϊ, με επικεφαλής τον Μπάρι Κομισάρουκ, μελέτησαν σε ξεχωριστή έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στην επιθεώρηση «New Scientist», τις μαγνητικές τομογραφίες εθελοντριών που ήρθαν σε κορύφωση μέσω φαντασίωσης προκειμένου να μελετήσουν τον ρόλο της φαντασίας στην πρόκληση σωματικής αντίδρασης. Οπως ανακάλυψαν, κατά τη διαδικασία αυτή παρατηρήθηκε δραστηριότητα σε περισσότερες από τριάντα περιοχές του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένου του προμετωπιαίου λοβού.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ
sourta-ferta

Η εκδίκηση της γκόμενας .

Το μεθύσι μιας βραδιάς κάνει κακό στη μνήμη των νέων


Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ καταστρέφει εγκεφαλικά κύτταρα.
Ισπανοί ερευνητές υποστηριζουν πως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μέσα σε ένα βράδυ μπορεί να καταστρέψει πολλά εγκεφαλικά κύτταρα τα οποία σχετίζονται με τη μνήμη, ειδικά σε άτομα κάτω των 18 ετών.
Οι επιστήμονες από το πανεπιστήμιο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα χώρισαν 122 ισπανούς ηλικίας 18 έως 20 ετών σε δυο ομάδες. Στην πρώτη ομάδα των 61 εθελοντών τους έβαλαν να πιουν μέχρι… τελικής πτώσεως, ενώ στη δεύτερη ομάδα τους ανάγκασαν να μείνουν μακριά από το αλκοόλ.

«Καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ επιδρά αρνητικά πάνω στην λεγόμενη δηλωτική μνήμη των ατόμων αυτών, εμποδίζοντας τους από το να απομνημονεύσουν νέες πληροφορίες και γνώσεις», τονίζει η επικεφαλής της έρευνας, Μαρία Παράδα. Δηλωτική είναι η μνήμη που ονομάζουμε "θύμηση" και σχετίζεται με την ανάκληση καταστάσεων, προσώπων και εικόνων.

Η μελέτη αυτή έρχεται να αντικρούσει μια πρόσφατη έρευνα από το Ερευνητικό Κέντρο Αλκοόλ και Τοξικομανίας του Πανεπιστημίου του Τέξας, που υποστηρίζει ότι όταν βρισκόμαστε σε κατάσταση μέθης, ενεργοποιούνται ορισμένες περιοχές του εγκεφάλου μας που σχετίζονται με την μνήμη.

«Συνήθως, όταν μιλάμε για τη μάθηση και τη μνήμη, μιλάμε για τη συνειδητή μνήμη. Το αλκοόλ μειώνει την ικανότητά μας να κρατήσουμε κομμάτια πληροφοριών, όπως, για παράδειγμα, το όνομα του συναδέλφου μας ή τον ορισμό μιας λέξης ή πού παρκάραμε το αυτοκίνητό μας το πρωί», τονίζει ο νευροβιολόγος Χιτόσι Μορικάβα, καταλήγοντας πως «το υποσυνείδητό μας, όμως, μαθαίνει και θυμάται πράγματα και το αλκοόλ μπορεί να αυξήσει ουσιαστικά τη μαθησιακή του ικανότητα».
ΒΗΜΑ
sourta-ferta

Παράξενη γέφυρα στην Αυστρία .

Με ελεύθερη είδοδο γιορτάζεται η Διεθνής Ημέρα Μουσείων


Ο εορτασμός έχει φέτος ως γενικό θέμα τα «Μουσεία και τη Μνήμη»
Με εκδηλώσεις κάθε είδους αλλά προ πάντων με ελεύθερη είσοδο για το κοινό και σε μερικές περιπτώσεις με διευρυμένο ωράριο τα μουσεία της χώρας γιορτάζουν για την Διεθνή Ημέρα Μουσείων που είναι η 18η Μαΐου . Ο εορτασμός έχει φέτος ως γενικό θέμα τα «Μουσεία και τη Μνήμη», με επιμέρους αναφορές στις συλλογές και τα τεκμήρια, την ιστορία των μουσείων, τις ξεχασμένες μνήμες, τη σχέση μνήμης, κοινωνίας και ταυτότητας και ακόμη την πολιτιστική προσφορά της Αφρικής στον κόσμο.

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. «Καταλόγια» από την ομάδα «Κύκλος». Παρουσίαση τελετουργικής παράστασης τριών ελληνικών παραλογών με θέμα τη θυσία (17 Μαΐου, ώρα 21.00). Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά 5-12 ετών με θέμα «Το τελετουργικό του γάμου στην αρχαιότητα και σήμερα» (22 Μαΐου, ώρες 11.00-12.00 και 12.15-1.15)

Μουσείο Ακρόπολης. Στις 18 Μαΐου το μουσείο θα είναι ανοιχτό από τις 8 το πρωί έως τις 12 τα μεσάνυχτα και η είσοδος θα είναι ελεύθερη. Στις 8: 30 μ το μουσείο θα φιλοξενήσει στο προαύλιό του τη Συμφωνική Ορχήστρα και τη Μικτή Χορωδία του Δήμου Αθηναίων.

Μουσείο Μπενάκη (Κτίριο Πειραιώς). «Ερχομαι από την Ακτή Ελεφαντοστού» _ Εισαγωγή στην αφρικανική τέχνη. «Παραμύθια του φεγγαριού» από την Σάσα Βούλγαρη (14 Μαΐου, ώρα 11.00). «Ιστορίες των αντικειμένων: Μορφές πρόσβασης στα τεκμήρια του Μουσείου Μπενάκη» (18 Μαΐου). Συνέδριο με θέμα «Ιδεολογία, Μουσειολογία, Αρχιτεκτονική» (20-21-22 Μαΐου)

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Στις 14 Μαΐου το μουσείο θα είναι ανοιχτό από 18.30 ως 24.00 με ξεναγήσεις στις μόνιμες συλλογές, στην περιοδική έκθεση «The last grand tour. Οι σύγχρονοι περιηγητές στην Ελλάδα» και εικαστικό εργαστήρι για ενήλικες. Στις 15 Μαΐου, ώρες 11.00 _ 17.00 θα γίνουν ξεναγήσεις, παιδικές δραστηριότητες, εργαστήρια κ. α.

Επιγραφικό Μουσείο. Έκθεση με τίτλο «Χαράσσοντας στα γραμμένα» (18 Μαΐου)

Νομισματικό Μουσείο. Εκδήλωση για την Νύχτα Μουσείων με την προβολή του ψηφιακού έργου «The art of sleep» - «Η Τέχνη του Ύπνου» των Κορεατών Young - Hae Chang Heavy Industries. Στον αύλειο χώρο σε συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (14 Μαΐου, ώρα 20:00). Εκδήλωση με τίτλο «Τα αρχαιολογικά ταξίδια του Ερρίκου Σλήμαν» (18 Μαΐου, ώρα 12.00)

Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο. Eκδήλωση με τίτλο «Περιπλανώμενη μνήμη» από την καλλιτέχνη Νάντια Παπαθεοδώρου (19 Μαΐου, ώρα 20.30.) Εκδήλωση με τίτλο «9 αντικείμενα, 9 άγνωστες ιστορίες». Το επιστημονικό προσωπικό του Μουσείου θα μυήσει τους επισκέπτες στις ιστορίες που κρύβονται πίσω από επιλεγμένα εκθέματα της μόνιμης έκθεσης. (22 Μαΐου, ώρες έναρξης: 9.30, 10.30, 11.30, 12.20, 13.30)

Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. «Εκμυστηρεύσεις». Μία δράση με οπτικοακουστικά και ηχητικά έργα από τη συλλογή του ΕΜΣΤ, που προτείνουν διαφορετικές προσεγγίσεις στο θέμα της μνήμης και της προσωπικής εκμυστήρευσης (18 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Μουσικοθεατρική παρουσίαση δημοτικών τραγουδιών, εθίμων και δρώμενων της Άνοιξης με τίτλο «Τα εαρινά», σε συνεργασία με το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α. Π. Θ. (18 Μαΐου, ώρα 19.30). Το μουσείο θα είναι ανοιχτό από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ.

Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού. Έκθεση αντικειμένων - προσωπικών κειμηλίων, τα οποία θα φέρουν στο μουσείο οι επισκέπτες, οι οποίοι στις 15 και 18 Μαΐου, ώρα 12.00 θα αφηγηθούν τις ιστορίες τους. Επίσης: Έκθεση, προβολή ταινίας και μουσική εκδήλωση με τίτλο «Τοπίο και μνήμες: η περιοχή του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού». Αφήγηση λαϊκών παραμυθιών για ενήλικες από το «Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών» (15 _ 22 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων. Θεματική ξενάγηση για το ευρύ κοινό με τίτλο «Μνημεία και εθνική αφήγηση: παραδείγματα από την αρχαιολογική μαρτυρία στην Ήπειρο». Εκπαιδευτική εκδήλωση για μαθητές με τίτλο «Ροδόπη, ετών 16» (18 Μαΐου).

Ακρόπολη. Ξενάγηση για ΑμεΑ με θέμα «Η ανασκαφική δράση του 19ου αιώνα στην Ακρόπολη των Αθηνών». (18 Μαΐου)

Ιερό Αιγυπτίων θεών στην Μπρεξίζα Μαραθώνος. Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο (18 Μαΐου, ώρα 10.00-14.00. Πληροφορίες: 22940-551555)

Αρχαιολογικό Μουσείο Ναυπλίου. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά 4-8 ετών με τίτλο «Ο Προίτος, η πανοπλία και οι δεκατέσσερις χρυσοί ρόδακες» (22 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών. Εκπαιδευτική δράση σε συνεργασία με το Κέντρο Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών με τίτλο «Παλιές Ιστορίες – Αρχαίες ψηφίδες» (14 και 15 Μαΐου, ώρα 11.30). Ομιλία του καθηγητή Αρχαιολογίας Ιωάννη Α. Παπαποστόλου με θέμα «Τα ψηφιδωτά των Πατρών» (18 Μαΐου, ώρα 20.00). Επίσης στις 18 Μαΐου το Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών και το Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου θα έχουν διαιρημένο ωράριο: 8.30 - 15.00 και 18.30 - 22.30.

Αρχαία Ολυμπία. Εκδήλωση στο συνεδριακό κέντρο ΣΠΑΠ με τίτλο «Ολυμπία. Η Ιστορία των Μουσείων της» (18 Μαΐου, ώρα19.00).

Μουσείο Παλαιόπολης _ Μον Ρεπό, Κέρκυρα. Ξεναγήσεις με τίτλο «Η ιστορία ενός μουσείου, ιστορία μιας πόλης». (18 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών. Ξεναγήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά, μαθητές, ηλικιωμένους και τα εγγόνια τους.

Αρχαιολογικό Μουσείο Χαλκίδας. Ξεναγήσεις στη μόνιμη έκθεση (18 Μαΐου, ώρα 10.00).

Αρχαιολογικό Μουσείο Καρύστου. Θεματική ξενάγηση με τίτλο «Μνήμες…χαμένες. Τα ταφικά έθιμα και οι πρακτικές στην αρχαιότητα: ομοιότητες και διαφορές με τη σημερινή εποχή». (18 Μαΐου, ώρες 10.00 και 12.00)

Αρχαιολογικό Μουσείο Αλμυρού. Ξεναγήσεις για μαθητές και το ευρύ κοινό και εκδήλωση μνήμης για τα 100 χρόνια από την ίδρυση του Μουσείου και για τον ιδρυτή του Νικόλαο Γιαννόπουλο (18 Μαΐου). Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά προσχολικής ηλικίας με θέμα το Νεολιθικό Πολιτισμό στη Θεσσαλία (19 Μαΐου).

Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου. Έκθεση έργων ζωγραφικής σε συνεργασία με τον Καλλιτεχνικό Οργανισμό του Δήμου Βόλου (20 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Λαμίας. Ξεναγήσεις με θέμα «Μουσεία και μνήμη». (18 Μαΐου, ώρα 10)

Αρχαιολογικό Μουσείο Αταλάντης. Ξεναγήσεις με θέμα «Μουσεία και μνήμη». (18 Μαΐου, ώρα 10.00)

Αρχαιολογικό Συλλογή Ελάτειας. (18 Μαΐου, ώρα 10.00)

Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας. Ομιλίες και φωτογραφική έκθεση με θέμα τις συλλογές του Μουσείου (19 Μαΐου, ώρα 18.00).

Πολυκεντρικό Μουσείο Αιγών. Ανοιχτή ημέρα για το κοινό στο Ανάκτορο των Αρχαίων Αιγών. Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη διαδικασία εργασιών συντήρησης και αναστήλωσης του μνημείου. (18 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας. Διάλεξη με τίτλο «Η διάδοση του οικουμενικού πολιτισμού ως πολιτική διαφύλαξης της μνήμης» και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (18 Μαΐου).

Αρχαιολογικό Μουσείο Κομοτηνής. Εκδήλωση για τις ομάδες δημιουργικής απασχόλησης και ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων με θέμα «Ξεχασμένες μνήμες: παίζοντας, κατασκευάζοντας και μαθαίνοντας» (18 Μαΐου).

Αρχαιολογικό Μουσείο Ρόδου. «Νέα ποίηση ανάμεσα σε αρχαίες μνήμες» : Ξενάγηση και απαγγελία ποίησης (18 Μαΐου, ώρα 20.30)

Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων. Εγκαίνια – επίσημη παρουσίαση της μεγάλης συλλογής αρχαίων κρητικών νομισμάτων, τα οποία αγοράστηκαν για το Μουσείο το 2008 με χορηγία της «Club Hotel Casino Λουτράκι, με τίτλο «Αρχαία κρητικά νομίσματα: επαναπατρισμός μέσω μιας χορηγίας» (18 Μαΐου).

Αρχαιολογικό Μουσείο Δίου. Ξεναγήσεις και συναυλία από μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου Κατερίνης (18 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής. Εκδήλωση αφιερωμένη στην ιστορία ίδρυσης του μουσείου και στην ιστορία εντοπισμού, ανασκαφής και ανάδειξης των αρχαιολογικών χώρων της Αιανής με τίτλο «Ένα μουσείο, χίλιες μνήμες». (18 Μαΐου, ώρα 10.00)

Αρχαιολογικό Μουσείο Αβδήρων. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές δημοτικού με τίτλο «Τα αντικείμενα αφηγούνται την ιστορία σου». (18 Μαΐου, ώρα 9.00). Φωτογραφική έκθεση με θέμα την ιστορία του Μουσείου «Το μουσείο θυμάται….»

Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας. Έκθεση φωτογραφιών με θέμα τη Θεσπρωτία του 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα από το αρχείο του Κέντρου Ιστορικών Μελετών Θεσπρωτίας και ξεναγήσεις στη μόνιμη έκθεση. (14 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Νικόπολης. Εγκαίνια της μόνιμης εικονικής έκθεσης με τίτλο «Τα αντικείμενα της Νικόπολης αφηγούνται μια ιστορία…». (18 Μαΐου). Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές των πρώτων τάξεων του Δημοτικού με τίτλο «Πες μου ένα παραμύθι» (16 _ 20 Μαΐου). Περιοδική έκθεση με θέμα τα «Κλωστήρια Πρεβέζης» (18 _28 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Αρτας. Έκθεση πόστερ με τίτλο «Από το χθες... στο σήμερα, η αρχαιολογική έρευνα και η δημιουργία του Αρχαιολογικού Μουσείου Άρτας». Ξεναγήσεις για το κοινό. (18 _ 31 Μαΐου). Την Τετάρτη, 18/5 το μουσείο θα είναι ανοικτό από τις 8.00 έως τις 24.00 με αφορμή και τον εορτασμό της «Νύχτας Μουσείων».

Αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας. Έκθεση έργων ζωγραφικής με θέμα την αρπαγή της Κόρης - Περσεφόνης (18 _ 28 Μαΐου)

Αρχαιολογικό Μουσείο Μεσσηνίας. Εκδήλωση - συζήτηση με το κοινό με θέμα την ανάδειξη του μουσείου ως χώρου ατομικής και συλλογικής μνήμης και τίτλο «Μουσείο και Μνήμη, Δημοτική Αγορά _ Αρχαιολογικό Μουσείο Μεσσηνίας» (18 Μαΐου).

Αρχαιολογικό Μουσείο Τεγέας. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές του Δημοτικού με αφορμή την κτιριακή αναβάθμιση του Μουσείου και τίτλο «Ελάτε να στήσουμε το Μουσείο Τεγέας». (18 και 19 Μαΐου).

Μουσείο Μυστρά. Αφήγηση παραμυθιού για μαθητές Δημοτικού (18 Μαΐου). Εκδήλωση με θέμα την παρουσίαση του έργου της συντήρησης της 5ης ΕΒΑ στο ευρύ κοινό και τίτλο «Συντηρώ και μαθαίνω» (18 Μαΐου)

Βυζαντινό Μουσείο - Κάστρο Ιωαννίνων. Διάλεξη της μουσειολόγου Εσθήρ Σολομών με θέμα «Μουσεία: o αντιφατικός κόσμος της συλλογικής μνήμης» (18 Μαΐου)

Κρύπτη Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης. Εκδήλωση με θέμα «Συλλογές και τεκμήρια: επιμέλεια και πρόσβαση» (18 Μαΐου)

Επταπύργιο. Εκδήλωση με θέμα «Ξεχασμένες μνήμες» (18 Μαΐου)

Μουσείο Πύργου Ουρανούπολης. Εκδηλώσεις με τίτλο «Η Joice Loch και η Ουρανούπολη των προσφύγων» (18 Μαΐου, ώρα 9.00).

Βυζαντινό Μουσείο Βέροιας. Εκπαιδευτική ξενάγηση και εργαστήριο με τίτλο «Βυζαντινό Μουσείο Βέροιας. Μνήμες του παλιού μύλου του Μάρκου και της βυζαντινής οχύρωσης της πόλης» (18 Μαΐου).

Κάστρο Αρτας. Άνοιγμα του μνημείου στο κοινό και πολιτιστική εκδήλωση (18 Μαΐου)..

Μουσείο Μαρμαροτεχνίας Τήνου (Πολιτιστικό Ιδρυμα Ομίλου Πειραιώς). «Ταμπάκης στο Μουσείο Μαρμαροτεχνίας;» Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές. (13 Μαΐου)

Βυζαντινό Μουσείο Φθιώτιδας, Υπάτη. Εκδήλωση με τίτλο «Οι μνήμες του κτιρίου» (18 Μαΐου).

Φρούριο Πύλου (Νιόκαστρο). Ξεναγήσεις στη συλλογή χαλκογραφιών του φιλέλληνα Ρενέ Πυό (18 Μαΐου).
ΒΗΜΑ
sourta-ferta

...ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ...



Στον αγιότατο ιερέα George είχαν οργανώσει δείπνο αποχαιρετισμού για να εορτάσουν τα 25 χρόνια ιεροσύνης του στην εκκλησία της συνοικίας. Ένας πολιτικός εκπρόσωπος, μέλος της κοινότητας, είχε προσκληθεί για να δώσει προς τιμήν του ιερέα έναν σύντομο ιστορικό λόγο για την ιερατική διαδρομή του...
...Επειδή ο βουλευτής καθυστερούσε, ο ιερέας απoφάσισε να πει λίγες κουβέντες ώστε να καλύψει τον κενό χρόνο της καθυστερήσεως..

-Η πρώτη μου εικόνα/εντύπωση για το εκκλησιαστικό κοινό υπήρξε κατά την πρώτη εξομολόγηση που έτυχε να ακούσω. Σκέφθηκα ότι με είχε στείλει ο Επίσκοπος σε ένα χώρο φοβερό, μια και το πρώτο πρόσωπο, που μου εξομολογήθηκε, μου είπε ότι είχε κλέψει μία τηλεόραση, οτι είχε ληστεύσει τους γονείς του, ότι είχε ληστεύσει επίσης την επιχείρηση όπου εργαζόταν, και επιπλέον ότι είχε σεξουαλικές σχέσεις με την γυναίκα του εργοδότη του. Επίσης, μερικές φορές έκανε λαθρεμπόριο και εμπόριο ναρκωτικών. Και τελειώνοντας, εξομολογήθηκε ότι είχε μεταδώσει μία σεξουαλική ασθένεια στην αδελφή του.

Έμεινα κατάπληκτος, σκανδαλίσθηκα και καταφοβήθηκα. Αλλά, με το πέρασμα του χρόνου, γνώρισα περισσότερα πράγματα για τον κόσμο της ενορίας και διαπίστωσα ότι δεν ήσαν όλοι ίδιοι, είδα μία συνοικία γεμάτη με υπεύθυνο κόσμο, με ηθικές αξίες, και γεμάτο πίστη στον Θεό.

Και έτσι έχω ζήσει 25 χρόνια, τα πιο θαυμάσια της ιεροσύνης μου.
Ακριβώς την στιγμή που τελείωσε τον λόγο του έφθασε ο βουλευτής, προς τον οποίο και έδωσε το βήμα για την ομιλία..

Φυσικά και ζήτησε συγνώμη ο βουλευτής επειδή καθυστέρησε και άρχισε να ομιλεί, λέγοντας:

" Ποτέ δεν θα λησμονήσω την πρώτη ημέρα που έφθασε ο αγιότατος πατέρας στην εκκλησιαστική συνοικία μας, και αυτό διότι έτυχα της τιμής να εξομολογηθώ πρώτος σε αυτόν......."

Ηθικό Δίδαγμα : Ποτέ να μην αργείς

Αρχαία ψηφιδωτά στα λουτρά της «Αράπισσας» στη Σπάρτη,

Εξαιρετικά ψηφιδωτά δάπεδα με παραστάσεις νέων ανδρών σε σκηνές πάλης έφερε στο φως η αρχαιολογική έρευνα έξω από την Σπάρτη, συγκεκριμένα στο χωριό Μαγούλα

Εξαιρετικά ψηφιδωτά δάπεδα με παραστάσεις νέων ανδρών σε σκηνές πάλης έφερε στο φως η αρχαιολογική έρευνα έξω από την Σπάρτη, συγκεκριμένα στο χωριό Μαγούλα. Τα λουτρά της «Αράπισσας» είναι σήμερα η ονομασία της περιοχής όπου ήρθαν στο φως τα ψηφιδωτά και πράγματι λουτρά, όπως φαίνεται, υπήρχαν εκεί ήδη από την αρχαιότητα.

Onirama στα καλύτερά τους!


Οι Onirama είναι ένα ελληνικό ποπ ροκ συγκρότημα που αντέχει στο χρόνο και με πολλές επιτυχίες. Από την αρχή της πορείας τους έχουν συνεργαστεί με καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως Διονύση Σαββόπουλο, Λάκη Λαζόπουλο, Έλενα Παπαρίζου, Αντώνη Ρέμο, Μιχάλη Χατζηγιάννη και πολλούς άλλους σπουδαίους ερμηνευτές.

Το συγκρότημα συστάθηκε τον Οκτώβριο του 2000 ως αποτέλεσμα μιας ιδέας του Θοδωρή Μαραντίνη και του Διονύση Φραντζή όταν συναντήθηκαν στη διάρκεια της στρατιωτικής τους θητείας.

Από το 2007 οι Onirama είναι υποψήφιοι αλλά και νικητές σε σχεδόν όλες τις κατηγορίες των Mad Video Music Awards.

Και φέτος είναι υποψήφιοι σε 3 διαφορετικές κατηγορίες ανάμεσα στις οποίες είναι και αυτή για το «Καλύτερο Συγκρότημα» το οποίο κερδίζουν τα τελευταία 3 συνεχόμενα χρόνια!!

Ο Παπακωνσταντίνου στα... μπουζούκια!!!


Στο Posidonio διασκέδασε «ο ένας και μοναδικός» όπως τον αποκάλεσε ο Πάνος Κιάμος, Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Η κορυφαία φωνή της ελληνικής ροκ μουσικής, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, παρέλαβε το μικρόφωνο από τον Κιάμο κι ερμήνευσε την επιτυχία « Σε ακολουθώ» με τους παρευρισκόμενους να τραγουδούν παρέα του και να τον χειροκροτούν!

Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου σε λίγες μέρες μαζί με τους Θρυλικούς Deep Purple ξεκινούν συναυλίες! Η περιοδεία θα ξεκινήσει στις 20 Μαΐου από την Αθήνα στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ στο Ελληνικό, θα συνεχίσει στις 21 Μαΐου στην Πάτρα και θα περάσει από την Θεσσαλονίκη στις 23 Μαΐου.

Στο νυχτερινό κέντρο γλέντησε κι η κριτής του "Dancing with the stars" , Έρρικα Πρεζεράκου, πρώτο τραπέζι πίστα. Ο Κώστας Μαρτάκης της αφιέρωσε τραγούδια του κι εκείνη του χάρισε ένα φιλί.

Προλαβαίνετε να δείτε 77 εκατοµµύρια πίνακες;


Εβδοµήντα επτά εκατοµµύρια πίνακες εκτίθενται σε µουσείο του Μεξικού. Θα µπορούσε κανείς να πάρει άδεια από την εργασία του για να χαζεύει καθηµερινά την έκθεση. Ενώ τα έργα θα γέµιζαν άνετα µια ολόκληρη πόλη. Μόνο που όλα αυτά ανήκουν στη φαντασία του πολυπράγµονος Μπράιαν Ινο, ο οποίος βάπτισε την εγκατάστασή του «Εβδοµήντα επτά εκατοµµύρια πίνακες» ενώ στην ουσία πρόκειται για περίπου 300 εικόνες. Εµπνευσµένος από τις επίπεδες τηλεοράσεις, προβάλλει σε µεγάλες οθόνες τα έργα του εµπλουτισµένα µε άφθονο φως και µε ηχητική υπόκρουση, καθώς οι εικόνες εναλλάσσονται. Σύµφωνα µε «πειράµατά» του, οι διαφορετικοί συνδυασµοί των εικόνων έχουν ως αποτέλεσµα 77 εκατοµµύρια διαφορετικά έργα. Ο Μπράιαν Ινο _ γνωστός ως ιδρυτικό µέλος των Roxy Μusic, µουσικός παραγωγός των Ντέιβιντ Μπάουι, Τalking Ηeads, U2 _ συνέθεσε µόνο για την εγκατάσταση το κοµµάτι «Ιkebukuro».

Αναδημοσιευση απο τα Νεα

Greecelands

Μελωδίες 37 αιώνων 55χρονος μουσικός κατασκευάζει αρχαία μουσικά όργανα ,



«Για αρχή, έφτιαξα μια αρχαία λύρα, με καβούκι χελώνας για ηχείο, εντέρινες χορδές, καπάκι από δέρμα προβάτου και βραχίονες από κέρατο τράγου. Στην πορεία, κατασκεύασα συνολικά 40 διαφορετικά αρχαία μουσικά όργανα, τα οποία κι έμαθα να παίζω».

Δίνει, όπως λέει, «πνοή εκ του μηδενός», σ΄ ένα κομμάτι ξύλο, σ΄ ένα κόκαλο ή και δέρμα. Επαγγελματίας μουσικός, ο 55χρονος κ. Παναγιώτης Στέφος είναι πιθανότατα ο μοναδικός από τους συνολικά δυο τρεις έλληνες κατασκευαστές αρχαίων μουσικών οργάνων, που ξέρει και να χαρίζει μ΄ αυτά ασυνήθιστους μελωδικούς ήχους σε συναυλίες του. «Πριν από 12 χρόνια, μια ασθένεια με υποχρέωσε να σταματήσω από τρομπονίστας στην Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, στην Εθνική Λυρική Σκηνή και στην Ορχήστρα των Χρωμάτων του Μάνου Χατζιδάκι. Αυτή, ωστόσο, η ατυχία στη ζωή μού έφερε κι ένα δώρο, τη στροφή μου έκτοτε στην αναδημιουργία αρχαίων μουσικών οργάνων. Ανέκαθεν αγαπούσα την ιστορία μας, θέλησα έτσι και να αξιοποιήσω, επαγγελματικά πια, τη συστηματική δυο δεκαετίες τώρα έρευνά μου για το πώς έπαιζαν μουσική οι πρόγονοί μας από το 1700 π.Χ., μέχρι και το 300 μ.Χ. Από περιέργεια, λοιπόν, άρχισα να σκαλίζω το παρελθόν», εξηγεί στα «ΝΕΑ».

Απομονώθηκε στο εργαστήριό του, στην Πετρούπολη. Πειραματίστηκε για τα καλά, πριν πετύχει το άρτιο αποτέλεσμα. «Ταξίδεψα και πάρα πολύ, σε μουσεία και βιβλιοθήκες ανά τον κόσμο. Εκεί αναζήτησα τις κατάλληλες πηγές που θα με βοηθούσαν να ανακατασκευάσω μόνος μου- αφού η τέχνη αυτή δεν διδάσκεται πουθενά- τα αρχαία μουσικά όργανα που είχα κατά νου, να τα αποδώσω στη μέγιστη δυνατή προσέγγισή τους. Μου πήρε, θυμάμαι, μήνες ολόκληρους ώσπου να τελειοποιήσω το πρώτο δημιούργημά μου, τη λύρα, ταυτόχρονα έφτιαχνα κι άλλα δύο έγχορδα, την αρχαία κιθάρα και τη φόρμιγγα. Σήμερα, ήδη έχω βάλει μπρος και την ύδραυλι- το πολύπλοκο αρχαίο αρμόνιο. Θα την προσθέσω στη συλλογή μου, που αποτελείται πλέον από διάφορα έγχορδα, κρουστά και πνευστά των αρχαίων χρόνων, ανάμεσά τους και αυλούς και δίαυλους, καλαμένιους ή ξύλινους, φτιαγμένους κι από φτερούγες πουλιών ή πόδια προβάτων, που προμηθεύομαι από τσοπάνηδες», περιγράφει, ενώ σπεύδει να ξεκαθαρίσει. «Δεν τα εμπορεύομαι, γιατί δεν είμαι σε θέση να φτιάχνω περισσότερα, καθώς όλα τους είναι χειροποίητα, άρα χρονοβόραμόνο η περίπλοκη αρχαία κιθάρα, η κίθαρις, χρειάστηκε ένα εξάμηνο. Από την άλλη, δεν μ΄ ενδιαφέρει και να πουλήσω αυτά τα όργανα. Αντιθέτως, σταθερή επιδίωξή μου είναι να αποτελούν εργαλεία, προκειμένου να μαθαίνει ο κόσμος τα βασικά χρήσιμα πράγματα για την αρχαία ελληνική μουσική. Μ΄ άλλα λόγια, σκοπός μου δεν είναι να τα εκθέσω σε μια βιτρίνα, αλλά να παίζουν και σωστά. Αυτή ακριβώς είναι και η γοητεία τους, όταν δηλαδή διαπιστώνεις πως τελικά βγάζουν έναν “ζουμερό”, όχι “εξωγήινο”, ήχο, αν και φτιαγμένα με φθαρτά υλικά της φύσης», υποστηρίζει.

Δημιουργός του Κέντρου Ελληνικής Μουσικής Κληρονομιάς και της Ορχήστρας Αρχαιοελληνικών Μουσικών Οργάνων με την επωνυμία Λύραυλος, που συγκροτούν ο ίδιος, η σύζυγος και τα δυο παιδιά τους- κατά καιρούς και άλλοι μουσικοί- ο κ. Στέφος έχει κάνει, 10 χρόνια τώρα, υπόθεση οικογενειακή και τη διάδοση της αρχαίας μουσικής παράδοσης μέσα από δεκάδες συναυλίες τους σε Ελλάδα κι εξωτερικό, αλλά και επιδείξεις ενώπιον μαθητών. «Δεν παίζουμε απλά μουσική, το θέμα είναι να βιώσει κανείς από κοντά τα συναισθήματα που μεταδίδουμε μ΄ αυτά τα μοναδικά όργανα. Τότε είναι που βλέπουμε τη συγκίνηση και την έκπληξη σε μικρούς και μεγάλους, που εκστασιάζονται, όταν μας βλέπουν για παράδειγμα να βγάζουμε ήχους ακόμα και μέσα από ένα κοχύλι, μια μπουρού! Δεν αναπαριστούμε απλά τα μόλις εξήντα σωζόμενα κομμάτια- αρχαίες παρτιτούρες που έχουν αποκρυπτογραφηθεί, αλλά συνθέτουμε και τη δική μας μουσική γι΄ αυτά τα σπάνια μουσικά όργανα».


Λύραυλος- Κέντρο Ελληνικής Μουσικής Κληρονομιάς, http://www.lyravlos.gr


Greecelands

Retouch By Dr.ho (photoshop tutorial),

Καλλιόπη Βέττα,





Η Καλλιόπη Βέττα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λιβαδερό Κοζάνης. Από τα γυμνασιακά της χρόνια άρχισε να τραγουδάει με το συγκρότημα «Κονάκι» του αδερφού της - μουσικού και συνθέτη - Βαγγέλη Βέττα. Σπούδασε στη Γυμναστική Ακαδημία της Μόσχας, όπου κατά τη διάρκεια των σπουδών της τραγουδούσε στο ελληνικό συγκρότημα «Ερμής».

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές της στο Ωδείο Αθηνών παρακολουθώντας μαθήματα λυρικού τραγουδιού.

Συνεργάστηκε με τον Λουδοβίκο των Ανωγείων με πολλές συναυλίες σε όλη τη χώρα και συμμετείχε στο δίσκο του «Χαρματούσα» με δύο τραγούδια, το «Ρόδι» και την «Ισμήνη». Ταυτόχρονα εργάστηκε ως καθηγήτρια φυσικής αγωγής σε σχολείο.

Το 1995 αρχίζει η συνεργασία της με το συνθέτη και ενορχηστρωτή Γιάννη Κ. Ιωάννου. Βάζουν μπρος το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ, το οποίο κυκλοφορεί το Μάιο του1997 με τίτλο «Στη Χώρα των Ασμάτων» από τη Virgin Records Grrece. Στο μεταξύ, συμμετέχει στους δίσκους:

� «Πολιτεία Δ» του Μίκη Θεοδωράκη
� «Στην Πολιορκία Πέφτει Πάντα η Τροία» του Γιώργου Σταυριανού
� «Πέσμου Ενα Ψέμα να Αποκοιμηθώ» του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, τους οποίους ενορχήστρωσε ο Γιάννης Κ. Ιωάννου.

Συμμετείχε σε συναυλίες με τους: Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης», Μάριο Φραγκούλη, Νότη Μαυρουδή, Μανώλη Μητσιά, Γρηγόρη Μπιθικώτση, Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Αρλέτα, Βασίλη Λέκκα, Σωτηρία Λεονάρδου, Μελίνα Κανά, Βασίλη Σαλέα κ.ά. Επίσης, έχει κάνει αρκετές προσωπικές συναυλίες με μεγάλη επιτυχία.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory