Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011

Μαρίζα: Το γαϊδουράκι που χορεύει!


Το video animation που μπορείτε να δείτε παρακάτω περιγράφει την ιστορία της Μαρίζας.

Η Μαρίζα είναι ένα γαϊδουράκι από αυτά που ταλαιπωρούν αφάνταστα οι νησιώτες μας, που χορεύοντας τον «Ζορμπά» του Μίκη Θεοδωράκη κατάφερε να τα βγάλει πέρα στην ανηφόρα.

Ανέβηκε μέχρι την Άνω Χώρα, αν και τα ψάρια από τα καφάσια σκόρπισαν τελικά στη διαδρομή.

Απευθύνεται σε φιλόζωους, ή σε όσους δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.

Κυκλοφορεί καιρό στο διαδίκτυο από το 2008 και βλέποντάς το, σίγουρα θα σας φτιάξει τη διάθεση.

Το φιλμάκι είναι του Ελληνοαυστραλού Constantine Krystallis και παρουσιάστηκε από το University of Technology Sidney.
Πηγή: www.zoosos.gr
sourta-ferta

Μην τα βάζεις με καμήλα .

Dont Mess With The Camel!   animals 2
Dont Mess With The Camel!   animals 2
Dont Mess With The Camel!   animals 2
Dont Mess With The Camel!   animals 2
Dont Mess With The Camel!   animals 2
Dont Mess With The Camel!   animals 2

Την κατέβασαν από το τρένο επειδή μιλούσε στο τηλέφωνο


Μία νεαρή γυναίκα, η οποία δεν έπαψε στιγμή να μιλά στο κινητό τηλέφωνό της πολύ δυνατά, στο 15ωρο νυκτερινό σιδηροδρομικό ταξίδι, από το Λος Άντζελες προς το Σίατλ, τελικά απομακρύνθηκε παρά τη θέλησή της από το βαγόνι της, από αστυνομικούς που επιβιβάστηκαν, ανέφερε η εκπρόσωπος της σιδηροδρομικής εταιρείας Amtrak στο Οκλαντ της Καλιφόρνιας, κυρία Βέρνι Γκράχαμ.

Τρεις αστυνομικοί επιβιβάστηκαν στο τρένο, ύστερα από την κλήση του μηχανοδηγού, όμως σχεδόν στο τέλος της διαδρομής, ύστερα απ αλλεπάλληλες διαμαρτυρίες-παράπονα των συνεπιβατών της νεαρής γυναίκας, που η συνεχής ομιλία της στο κινητό τούς θορυβούσε.
Η εταιρεία Amtrak δεν σχεδιάζει να ασκήσει δίωξη στην απείθαρχη επιβάτη της, διευκρίνισε η κυρία Γκράχαμ.
sourta-ferta

Οταν τα δέντρα ήταν μεγαλα .

When Trees Were Tall   awesome 2
When Trees Were Tall   awesome 2
When Trees Were Tall   awesome 2
When Trees Were Tall   awesome 2
When Trees Were Tall   awesome 2
When Trees Were Tall   awesome 2
When Trees Were Tall   awesome 2

Νέα απάτη με κουμπί Dislike στο Facebook

Dislike Button,Dislike,Button, Facebook,fb,απατη στο Facebook,απατη
Μία νέα απάτη ήρθε εδώ και μερικές μέρες για να μας σπάσει τα νεύρα και να απειλήσει κάποιους ανυποψίαστους χρήστες του Facebook. Ο λόγος για το «Dislike Button».
Θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τις προηγούμενες απάτες που έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας ένα javascript exploit ώστε να διαδοθεί αυτόματα σε όλους τους φίλους του θύματος. Το μήνυμα που εμφανίζεται στον τοίχο, αναφέρει ότι το Facebook πλέον διαθέτει κουμπί Dislike και με ένα κλικ μπορεί να ενεργοποιηθεί. (“Facebook now has a ….dislike button! Click ‘Enable Dislike Button’ to turn on the new feature”)
Ο σύνδεσμος οδηγεί το χρήστη σε μία σελίδα, της οποία σκοπός είναι να τοποθετήσει μία μπάρα (bar) κάτω από τη μπάρα διευθύνσεων του internet browser, με όχι καλό σκοπό φυσικά.
Η απάτη «Dislike Button» έχει ήδη διαδοθεί σε αρκετούς χρήστες όλου του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Εσείς, σα γνώστες, δεν έχετε παρά να ενημερώσετε τους φίλους σας που έπεσαν στην παγίδα και αναζήτησαν το υποτιθέμενο νέο κουμπί του Facebook, ότι πρόκειται για ακόμα μία απάτη.

Ασυνήθιστο δώρο γενεθλίων .

Unusual Birthday Present   awesome 2
Unusual Birthday Present   awesome 2
Unusual Birthday Present   awesome 2
Unusual Birthday Present   awesome 2

Τα νυφικά εσώρουχα της Kate Upton

Η νέα φιλενάδα του Kanye West, Kate Upton βάζει φωτιά στις φαντασιώσεις των αντρών με τη νέα της φωτογράφηση. Η 18χρονη ξανθιά καλλονή αποφάσισε για μία ακόμη φορά να αποχωριστεί τα ρούχα της, αυτή τη φορά για να διαφημίσει τη νυφική κολεξιόν εσωρούχων της εταιρείας Beach Bunny.

.....ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Μ ΕΧΑΣΑ....


Την πατρίδαμ’ έχασα,
έκλαψα και πόνεσα.
Λύουμαι κι’αρόθυμο, όι-όι
ν’ ανασπάλω κι’ επορώ.

Τά ταφία μ’ έχασα
ντ’ έθαψα κι’ ενέσπαλα.
Τ’ εμετέρτς αναστορώ, όι-όι
και ΄ς σο ψυόπο μ’ κουβαλώ.

Εκκλησίας έρημα,
μοναστήρα ακάντηλα,
πόρτας και παράθυρα, όι-όι
επέμναν ακρόνυχτα

Μίαν κι’ άλλο ΄σην ζωή μ’
σο πεγάδι μ’ σην αυλή μ’.
Νέροπον ας έπινα, όι-όι
και τ’ ομμάτα μ’ έπλυνα.




Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz1MmZKyinB

Dia (Portable) με Ελληνικό Περιβάλλον Εργασίας,

Το Dia είναι ένα πρόγραμμα δημιουργίας διαγραμμάτων και σχεδίων. Αρκετά βολικό και εύχρηστο. Μπορεί να κάνει αρκετά πράγματα. Είναι διαθέσιμο για το GNU / Linux, Unix και τα Windows.







ΠΕΡΙΣ ΣΟΤΕΡΑ



Forum TeamGr, Αναρτηθηκε Απο sirlinuxas, Δειτε Ολο το θεμα και Αλλα θεματα θα βρειτε που σιγουρα σας ενδιαφερουν



Στον ήχο του Πιάνου,





Εφευρέτης του πιάνου είναι ο Ιταλός Μπαρτολομέο Κριστόφορι. Γεννήθηκε στην Πάδοβα το 1655. Καταγόταν από φτωχή οικογένεια και από μικρός έμαθε την τέχνη της κατασκευής μουσικών οργάνων






Ο βασιλιάς των οργάνων κατά τον Λιστ, ο κρουστός αυτοκράτορας των αισθήσεων κατά τον Προκόφιεφ, η ολοκληρωμένη φόρμα κρουστού οργάνου, κατά τον Μιγιό, το αινιγματικό κουτί με τις μακριές χορδές κατά τον Σνίτκε, ό,τι δεν είναι υπερβολή ή δεν είναι καλολογισμός είναι το πιάνο!
Χρειάστηκαν περίπου 300 χρόνια έρευνας ως τη συγκρότηση του μηχανισμού με τον οποίον το γνωρίζουμε σήμερα!




Είναι ένα σόλο μουσικό όργανο, που μπορεί να θεωρηθεί έγχορδο ή κρουστό. Παίζεται με πλήκτρα, τα οποία όταν πατηθούν από τον πιανίστα σηκώνουν σφυράκια που χτυπούν τις χορδές του, παράγοντας έτσι ήχους. Η δυνατότητα να δίνει μια διαφορετική νότα από το κάθε δάχτυλο και να κάνει κάθε νότα απαλή ή δυνατή, δίνει στο πιάνο μια εκπληκτική ποικιλία έκφρασης.
Στις αρχές του 18ου αιώνα τα κλαβίχορδα που βρίσκονταν στα σπίτια μόλις που ακούγονταν εκτός δωματίου, αν και χαρακτηρίζονταν από εκφραστικό ήχο. Στον αντίποδα τα κλαβεσέν, που ικανοποιούσαν χάρη στον διαπεραστικό ήχο αλλά η ποιοτική απόδοσή τους υστερούσε. Οι λάτρεις της μιας σχολής και οι θαυμαστές της άλλης υπεράσπιζαν με πάθος την επιλογή τους, στόχος των κατασκευαστών όμως παρέμενε το να ολοκληρώσουν ένα πληκτροφόρο που να αποδίδει μουσικά, να εκφράζει ωραία αισθήματα και να διαθέτει εύρωστο ήχο. Γράφει ο Κουπρέν το 1713: «Θα ήμουν υπόχρεος εφ' όρου ζωής σε όποιον κατασκεύαζε επιτέλους ένα όργανο που να μου επιτρέπει να παίζω σιγά και δυνατά, και να εξασφαλίζει την έξοδο της έκφρασής μου...».




Και όμως στη Φλωρεντία ο Μπαρτολομέο Κριστοφόρι το 1709 είχε κατασκευάσει ένα όργανο, gravicembalo col piano e forte, επιδιώκοντας να ικανοποιήσει την επιθυμία πολλών μουσικών να παίζουν με ευρεία χρωματική παλέτα, από πολύ σιγά ως (σχετικά έστω) δυνατά. Το νέο στοιχείο ήταν η αντικατάσταση του μηχανισμού με το τσίμπημα της μύτης του φτερού ­ κλαβεσέν ­ από τα γνωστά μας σφυράκια, τον ξύλινο μοχλό που μόλις χτυπήσει πάνω στη μεταλλική χορδή επανέρχεται στην αρχική του θέση επιτρέποντάς της να πάλλεται για λίγο χρόνο μετά. Αν και θεωρείται «εφευρέτης» του σύγχρονου πληκτροφόρου, ο Κριστοφόρι δεν ήταν ο μόνος που κλεισμένος στο εργαστήριο ονειρευόταν το τέλειο όργανο και δαπανούσε ατελείωτο χρόνο στη χειρωνακτική και πνευματική προσπάθεια.
Το πιάνο μπορεί να αποδώσει μουσική είτε ως σόλο όργανο, είτε μέσα σε μια ορχήστρα. Αν και πολλοί πιστεύουν πώς χρησιμοποιείται κυρίως στην κλασική μουσική, το πιάνο κατέχει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο και στην τζαζ, την μπλουζ και το ροκ εν ρολ, καθώς και στη λαϊκή μουσική όπου είτε κυριαρχεί είτε λειτουργεί ως βοηθητικό για άλλα όργανα.




Όσον αφορά τη λειτουργία του, πατώντας κάποιο πλήκτρο η χορδή που του αντιστοιχεί "χτυπιέται" από ένα μαλακό σφυράκι καλυμμένο από τσόχα που επιστρέφει πίσω στη θέση του όταν χτυπηθεί η χορδή.
Είναι εντυπωσιακό το ότι στην Ολλανδία τις αρχές μόλις του 17ου αιώνα ­ περίοδο ανεπανάληπτης ακμής της χώρας και εξέλιξης στην τέχνη και στην τεχνική ­ ένας άγνωστος είχε ήδη επιχειρήσει να κατασκευάσει μηχανισμούς, με ξύλινο βραχίονα κολλημένο στο πλήκτρο αλλά με ατελέστερο μοχλό, χωρίς μονωτήρες. Δύο οικογένειες (Ρούκερς, Αντβερπέν) κατασκεύασαν όργανα εντυπωσιακής τελειότητας για τα τότε δεδομένα, τα οποία κοσμούσαν όλα σχεδόν τα γνωστά αριστοκρατικά σπίτια. Η αλήθεια είναι ότι η κατάκτηση του Κριστοφόρι έδωσε φτερά στους σύγχρονους που γρήγορα πληροφορήθηκαν τα χαρμόσυνα νέα όπου και αν ήταν εγκατεστημένοι στον ευρωπαϊκό χώρο. Σε συνεργασία με τους συνθέτες και τους εκτελεστές επιδόθηκαν σε μια πεισματική προσπάθεια αξιοποίησης της νέας επινόησης.




Επιπρόσθετα το πιάνο έχει και δύο πεντάλ κάτω στο κέντρο στο ύψος του πέλματος. Το αριστερό είναι το σιγανό: πατώντας το, σηκώνεται ένας μοχλός που μετακινεί τα σφυράκια κοντύτερα στις χορδές με αποτέλεσμα ο ήχος να είναι σαφώς σιγανότερος. Το δεξί πεντάλ που ονομάζεται πεντάλ διαρκείας ή δυνατό πεντάλ ανασηκώνει τους σιωπητήρες από τις χορδές και διατηρεί τον ήχο.
Στη Γαλλία στα τέλη του αιώνα ένας νεωτερισμός θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του «τέλειου» μηχανισμού του πιάνου. Ο Sebastien Erard, τεχνίτης με μεγάλη πείρα, προτείνει τον μηχανισμό του διπλού χτυπήματος, τον οποίο, με τη συνεργασία δεξιοτεχνών, ολοκληρώνει το 1823, με τοποθέτηση στα πιάνα με οριζόντιο χορδικό σύστημα της «διπλής ρεπετισιόν». Ο μουσικός θα μπορεί να επαναλάβει με μεγάλη ταχύτητα την κρούση του ίδιου πλήκτρου χωρίς να χρειαστεί να το ανασηκώσει εντελώς. Το επόμενο στάδιο είναι το ντύσιμο των ξύλινων σφυριών με δέρμα (και λίγο αργότερα με τσόχα), για να βελτιωθεί επιτέλους αποφασιστικά η ποιότητα του παρεχόμενου ήχου. Στον ίδιο κατασκευαστή αποδίδεται και ο τελειότερος από τους πρώτους συγκροτημένους μηχανισμούς πεντάλ.




Είναι μουσικό όργανο, που μπορεί να θεωρηθεί έγχορδο ή κρουστό. Παίζεται με πλήκτρα, τα οποία όταν πατηθούν από τον πιανίστα σηκώνουν σφυράκια που χτυπούν τις χορδές του, παράγοντας έτσι ήχους. Η δυνατότητα να δίνει μια διαφορετική νότα από το κάθε δάχτυλο και να κάνει κάθε νότα απαλή ή δυνατή, δίνει στο πιάνο μια εκπληκτική ποικιλία έκφρασης. Το πιάνο μπορεί να αποδώσει μουσική είτε ως σόλο όργανο, είτε μέσα σε μια ορχήστρα. Αν και πολλοί πιστεύουν πώς χρησιμοποιείται κυρίως στην κλασική μουσική, το πιάνο κατέχει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο και στην τζαζ, την μπλουζ και το ροκ εν ρολ, καθώς και στη λαϊκή μουσική όπου είτε κυριαρχεί είτε λειτουργεί ως βοηθητικό για άλλα όργανα.




Τα καλύτερα καθώς και αρκετά ακριβά σε τιμή είναι τα πιάνα με ουρά που είναι μεγάλα όχι μόνο σε μέγεθος αλλά και σε ήχο. Τα όρθια πιάνα είναι ίσως πιο συνηθισμένα γιατί καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο αλλά και επειδή είναι λιγότερο ακριβά.
Η ποιότητα ενός πιάνου εξαρτάται από μεγάλο αριθμό ιδιοτήτων. Πρόκειται, σύμφωνα με τον Στάνγουεϊ, για έναν ζωντανό οργανισμό όπου, αν τα ζωτικά σημεία λειτουργούν και συνεργάζονται ικανοποιητικά, όλα πηγαίνουν κατ' ευχήν. Το πιάνο παρέχει ακουστικές και εκτελεστικές δυνατότητες χάρη στα ζωτικά σημεία του.




Το πιάνο ονομάστηκε έτσι διότι μπορούσε να παίζει "πιάνο" (piano) που στην ιταλική γλώσσα -και σύμφωνα με τους μουσικούς όρους- σημαίνει σιγά. Τα πρώτα πιάνα, τα πιανοφόρτε, όπως ονομάζονταν, (δηλαδή δυνατά-σιγά), εφευρέθηκαν γύρω στα 1700.
Τα σύγχρονα πιάνα απαντώνται με δύο σχήματα: το όρθιο υπηρετεί τις ανάγκες της καθημερινής ζωής, το πιάνο με ουρά τις ανάγκες της αισθητικής, μουσικής επικοινωνίας. Και οι δύο τύποι πιάνου αποτελούνται από ηχείο, σώμα υποστήριξης, πλαίσιο, χορδές, πληκτρολόγιο, πεντάλ και βασικό μηχανισμό. Η έκταση ήχου αγγίζει τα 88 πλήκτρα. Πάνω στο πλαίσιο ακουμπά η ηχητική τράπεζα, το ηχείο. Αποτελείται από ξύλο έλατου και μαντέμι. Οι χορδές δραστηριοποιούνται από τα σφυράκια, ολοκληρώνοντας τον κρουστικό μηχανισμό, μεταδίδουν μέσω ενός «καβαλάρη» το παλμικό τους άθροισμα και το ηχείο διαχέει τον ήχο στο περιβάλλον. Ο καβαλάρης τοποθετείται σε καθορισμένο σημείο του ηχείου. Πάνω του περνά το πίσω μέρος της χορδής και τον πιέζει. Τα σημερινά πιάνα διαθέτουν έναν καβαλάρη για τις χαμηλότονες χορδές και έναν για τις υψηλότονες.




Όσον αφορά τη λειτουργία του, πατώντας κάποιο πλήκτρο η χορδή που του αντιστοιχεί κρούεται από ένα μαλακό σφυράκι καλυμμένο από τσόχα που επιστρέφει πίσω στη θέση του όταν χτυπηθεί η χορδή. Επιπρόσθετα το πιάνο έχει και δύο ή τρία πεντάλ κάτω στο κέντρο στο ύψος του πέλματος. Το αριστερό είναι το σιγανό (una corda): πατώντας το, σηκώνεται ένας μοχλός που στα όρθια πιάνα μετακινεί τα σφυράκια κοντύτερα στις χορδές με αποτέλεσμα ο ήχος να είναι σαφώς σιγανότερος ενώ στα πιάνα με ουρά κινεί τα σφυράκια παράλληλα με τις χορδές έτσι ώστε να χτυπούν μόνο την μία από τις διπλές και τριπλές χορδές (εξ ου και το όνομα una corda - μια χορδή) κάνοντας τον ήχο πάλι πιο απαλό. Το δεξί πεντάλ, που ονομάζεται πεντάλ διαρκείας ή δυνατό πεντάλ, ανασηκώνει τους σιωπητήρες από τις χορδές και διατηρεί τον ήχο.




Τα περισσότερα έργα για πιάνο είναι γραμμένα αποκλειστικά γι' αυτό (έργα για πιάνο), ωστόσο έχουν γραφεί και αρκετά έργα στα οποία το πιάνο συμμετέχει σε συμφωνική ορχήστρα είτε ως όργανο με προεξάρχοντα ρόλο (κονσέρτα για πιάνο) είτε και ως απλό όργανο της ορχήστρας.




Το εκκλησιαστικό όργανο, που κάποτε θεωρούνταν «ο βασιλιάς των οργάνων», είναι ένα αερόφωνο πληκτροφόρο. Ο αέρας διοχετεύεται στους αυλούς του με μηχανικό τρόπο. Οι αυλοί ελέγχονται από δύο ή περισσότερα πληκτρολόγια και μια σειρά ποδόπληκτρα. Η αυξομείωση στον όγκο φωνής των σύγχρονων επιτυγχάνεται με τους διάφορους ρυθμιστικούς θαλάμους που ενεργοποιούνται με πεντάλ. Με τον πολυχρωματικό του ήχο, το εκκλησιαστικό όργανο μπορεί να γεμίσει ένα τεράστιο χώρο. Ηλεκτρικά ενισχυόμενα πληκτροφόρα, που μιμούνται εκκλησιαστικά όργανα και άλλα ηχοχρώματα, γνωρίζουν σήμερα ευρύτατη διάδοση και χρήση. Έχουν ανακαλυφθεί διάφορες μέθοδοι παραγωγής ήχου, όπως οι παλλόμενες μεταλλικές γλωττίδες, οι ταλαντωτές, και πρόσφατα η σύνθεση με ψηφιακές κυμματομορφές.
















Τρίφωνο: η ερμηνευτική ισχύς εν τη ενώσει,

Η Ερωφίλη, ο Νίκος Κουρουπάκης και ο Δημήτρης Υφαντής, κατάφεραν να βρουν ένα κενό στην ελληνική μουσική και να το καλύψουν. Ποιό είναι αυτό; Τραγούδια βασισμένα, τα περισσότερα, σε τριφωνίες


Τριφωνίες χωρίς όρια και δεσμεύσεις από τους Ερωφίλη, Νίκο Κουρουπάκη και Δημήτρη Υφαντή


Ξεκίνησαν μάλλον σαν «στοίχημα» χωρίς και οι ίδιοι να το καλογνωρίζουν. Πριν εννέα χρόνια ανέβηκαν στο Αερικό (μουσική σκηνή) και από τότε δεν ξανακατέβηκαν. Η Ερωφίλη, ο Νίκος Κουρουπάκης και ο Δημήτρης Υφαντής, κατάφεραν να βρουν ένα κενό στην ελληνική μουσική και να το καλύψουν. Ποιό είναι αυτό; Τραγούδια βασισμένα τα περισσότερα σε τριφωνίες αφού και αυτό ήταν που τους ένωσε εξ αρχής, η χρήση της φωνής σαν μουσικό όργανο πάνω στην βασική μελωδία. Τρεις τραγουδιστές επί σκηνής, ένα συγκρότημα. Ρεπερτόριο πολυποίκιλο. Εντεχνα αλλά και παραδοσιακά χωρίς να λείπουν και οι επιρροές από το εξωτερικό. Και η αποδοχή από το κοινό πλήρης. Δεν χρειάζονται άλλωστε και περισσότερα πράγματα για να γίνει μια ομάδα επιτυχημένη.


Το Τρίφωνο, από τα πλέον δημιουργικά συγκροτήματα τα τελευταία χρόνια κατάφεραν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να κάνουν αυτό που οραματίστηκαν. Οπως σημειώνει στο «Βήμα» η Ερωφίλη «αν και συναντηθήκαμε μάλλον τυχαία και οι τρεις εντούτοις καταφέραμε να ενώσουμε και να αναπτύξουμε αυτό το παιχνίδι με τις φωνές. Δεν ήταν κάτι το προσχεδιασμένο. Δουλέψαμε πολύ ενώ και το κοινό ήταν εκείνο που μας παρότρυνε να το κάνουμε και να συνεχίσουμε στο δρόμο που χαράξαμε. Και αυτή η αγάπη του κόσμου είναι που μας κάνει να βάζουμε κάθε φορά τα δυνατά μας».

Nέα Τάξη εφ'ολης της ύλης,







Δείτε αυτό το ενδιαφέρον βίντεο.Αν δεν βλέπετε υποτιτλους κλικ στο κουμπί κάτω δεξιά στο βίντεο με το τρίγωνο μέσα και ξανά κλικ στο cc για ενεργοποίηση των captions.






Θερμίδες και καλοπέραση,

Οι λιχουδιές, ανέκαθεν μέσο σαγήνευσης της ανθρώπινης φύσης, πολλαπλασιάζονται καθώς ο καιρός ανοίγει, και τα βράδια το σπίτι δεν χωράει κανέναν


Πώς θα αποφύγετε τις πολλές θερμίδες σε ουζερί, και ταβερνάκια


Η Κίρκη τάϊσε τους 22 συντρόφους του Οδυσσέα με αλεύρι, βότανα και κρασί για να τους αποπλανήσει και να τους μετατρέψει σε χοίρους. Οι λιχουδιές, ανέκαθεν μέσο σαγήνευσης της ανθρώπινης φύσης, πολλαπλασιάζονται καθώς ο καιρός ανοίγει, και τα βράδια το σπίτι δεν χωράει κανέναν. Η καλοπέραση συνοδεύεται ωστόσο από περιττά κιλά: μπορούν να αποφευχθούν με εφαρμογή απλών συμβουλών, χωρίς ιδιαίτερες στερήσεις.


Θαλασσινά vs κρεατικά
Αν η παρέα θέλει μεζέδες και ουζάκι, γιατί να παραγγείλετε τηγανητά κεφτεδάκια, και κροκέτες; Δοκιμάστε λιχουδιές στα κάρβουνα, χταπόδι (93 θερμίδες) και γαρίδες, ενώ αποφύγετε τα λουκάνικα και το σπεντζοφάϊ. Το πρώτο, ακόμη και ψητό, αποτελεί διατροφική βόμβα με 345 θερμίδες, ενώ το δεύτερο, με 596 θερμίδες, μοιάζει σαν έχετε μόλις απολαύσει μία μερίδα μουσακά. Προσοχή στην κατανάλωση ούζου, μία δόση παρέχει 150 θερμίδες.


Επιλογές στην ταβέρνα
Η ταβέρνα έχει πλούσιο κατάλογο ορεκτικών, η επιλογή των λιπαρών δεν είναι μονόδρομος. Αντί για παράδειγμα να πάρετε τυρόπιτα που είναι και η πλέον παχυντική (479 θερμίδες) από τις πίτες, παραγγείλετε χορτόπιτα ή σπανακόπιτα (350 θερμίδες) — αν μάλιστα είναι φτιαγμένες με φύλο, θα είναι πιο υγιεινές από αυτές με τη σφολιάτα. Γευθείτε φάβα και μαυρομάτικα φασόλια ενώ αν θέλετε τυρί φέτα, ζητήστε να σας τη φέρουν χωρίς λάδι.


Και η σαλάτα παχαίνει
Μη σας ξεγελά το γεγονός ότι η χωριάτικη είναι σαλάτα. Ενα πιάτο με 2 ντομάτες, αγγούρι, πιπεριά, 2 κουταλιές λάδι, τυρί φέτα, 2-3 ελιές και κρεμμύδι μπορεί να σας δώσει γύρω στις 465 θερμίδες! Σε συνδυασμό μάλιστα με το ψωμί, οι θερμίδες που θα πάρετε θα φτάσουν τις 600. Είναι καλύτερη επιλογή μία μερίδα χόρτα (95 θερμίδες), κολοκυθάκια βραστά με 1 κουταλιά λάδι (140 θερμίδες), ή μαρουλοσαλάτα (145 θερμίδες). Ακόμη και η καβουροσαλάτα έχει 180 θερμίδες.


Αφοβα ψαρόσουπες
Αφοβα, παραγγείλετε ψαρόσουπες (300-350 θερμίδες χωρίς αυγολέμονο) — μπορείτε να τις συνοδεύσετε με βραστά λαχανικά και μία φέτα ψωμί. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα τηγανητά ψάρια, επιλέξτε μία μερίδα μπαρμπούνια τηγανητά (251 θερμίδες). Το ψωμί θέλει μέτρο. Aν φάτε μία φέτα, αποφύγετε στη συνέχεια να παραγγείλετε άλλο αμυλούχο φαγητό, όπως πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά. Εννοείται ότι η καλύτερη επιλογή, ως κυρίως πιάτο, είναι τα φαγητά της ώρας.


Αναδημοσιευση Απο Βημα



Greecelands

Retouch By Dr.ho (photoshop tutorial),

Καλλιόπη Βέττα,





Η Καλλιόπη Βέττα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λιβαδερό Κοζάνης. Από τα γυμνασιακά της χρόνια άρχισε να τραγουδάει με το συγκρότημα «Κονάκι» του αδερφού της - μουσικού και συνθέτη - Βαγγέλη Βέττα. Σπούδασε στη Γυμναστική Ακαδημία της Μόσχας, όπου κατά τη διάρκεια των σπουδών της τραγουδούσε στο ελληνικό συγκρότημα «Ερμής».

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές της στο Ωδείο Αθηνών παρακολουθώντας μαθήματα λυρικού τραγουδιού.

Συνεργάστηκε με τον Λουδοβίκο των Ανωγείων με πολλές συναυλίες σε όλη τη χώρα και συμμετείχε στο δίσκο του «Χαρματούσα» με δύο τραγούδια, το «Ρόδι» και την «Ισμήνη». Ταυτόχρονα εργάστηκε ως καθηγήτρια φυσικής αγωγής σε σχολείο.

Το 1995 αρχίζει η συνεργασία της με το συνθέτη και ενορχηστρωτή Γιάννη Κ. Ιωάννου. Βάζουν μπρος το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ, το οποίο κυκλοφορεί το Μάιο του1997 με τίτλο «Στη Χώρα των Ασμάτων» από τη Virgin Records Grrece. Στο μεταξύ, συμμετέχει στους δίσκους:

� «Πολιτεία Δ» του Μίκη Θεοδωράκη
� «Στην Πολιορκία Πέφτει Πάντα η Τροία» του Γιώργου Σταυριανού
� «Πέσμου Ενα Ψέμα να Αποκοιμηθώ» του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, τους οποίους ενορχήστρωσε ο Γιάννης Κ. Ιωάννου.

Συμμετείχε σε συναυλίες με τους: Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης», Μάριο Φραγκούλη, Νότη Μαυρουδή, Μανώλη Μητσιά, Γρηγόρη Μπιθικώτση, Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Αρλέτα, Βασίλη Λέκκα, Σωτηρία Λεονάρδου, Μελίνα Κανά, Βασίλη Σαλέα κ.ά. Επίσης, έχει κάνει αρκετές προσωπικές συναυλίες με μεγάλη επιτυχία.

Lingoes Free Portable( Dictionary and full text translation ) ( Μεταφράστε ότι θέλετε ),


LINGOES PORTABLE FREE DICTIONARY AND FULL TEXT

TRANSLATION,

Lingoes είναι ένα εύκολο και διαισθητικό λεξικό και λογισμικό μετάφρασης κειμένου , Προσφέρει αναζήτηση λεξικών, την πλήρη μετάφραση κειμένου, τη σύλληψη λέξεων στην οθόνη, μπορεί να μεταφράσει επιλεγμένο κείμενο και με την προφορά των λέξεων σε πάνω από 80 γλώσσες. Αυτές οι γλώσσες είναι τα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά, πορτογαλικά, ρωσικά, ελληνικά, σουηδικά, τουρκικά, κινέζικα, ιαπωνικά, κορεατικά, πολωνικά, αραβικά, εβραϊκά, Βιετναμέζικα, Ταϊλανδέζικα ... και άλλα ..



METAΦΡΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Το Lingoes προσφέρει μετάφραση κειμένου και λεξικών σε πάνω από 60 γλώσσες στον κόσμο, υποστηρίζει την πολλαπλή μετάφραση μεταξύ διαφορετικών γλωσσών. Οι γλώσσες αυτές περιλαμβάνουν Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ρωσικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά, Ολλανδικά, Σουηδικά, Κινέζικα, Ιαπωνικά, Κορεατικά, Βιετνάμ, η Εσπεράντο και άλλα ... Κινέζικα, Ιαπωνικά, Κορεατικά, Βιετναμέζικα, η Εσπεράντο και άλλα ...

Μετάφραση κειμένου πάνω από 34 γλώσσες online

Η online υπηρεσία μετάφρασης που προσφέρεται από το Lingoes ενσωματώνει τις πλέον προηγμένες μηχανές μετάφραση κειμένου στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Systran, promt, Cross, το Yahoo, το Google και το Altavista, κλπ, η οποία κάνει την μετάφραση κειμένου να είναι απίστευτα εύκολη. Μπορείτε να επιλέξετε ελεύθερα μια απο αυτές τις μηχανές για τις μεταφράσεις σας και να συγκρίνετε τα διαφορετικά αποτελέσματα που παράγονται από διάφορες μηχανές για να σας βοηθήσει να καταλάβετε τα κείμενα σε γλώσσες που δεν είστε εξοικειωμένοι με.
Οι γλώσσες περιλαμβάνουν: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ρωσικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Ολλανδικά, Ελληνικά, Σουηδικά, Κινέζικα (S), Κινέζικα (T), Ιαπωνικά, Κορεατικά, Αραβικά, Βιετναμέζικα και άλλα ..


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

Ctrl + Δεξί πλήκτρο πλήκτρο του ποντικιού για τη μετάφραση δρομέα

Μπορείτε να περάσετε τον δρομέα σε λέξεις σε όλα τα σημεία της οθόνης χρησιμοποιώντας τη συνάρτηση δρομέα μετάφρασης Lingoes.

Απλά πιέζοντας το πλήκτρο Shift, το σύστημα αυτόματα θα αναγνωρίζει τις λέξεις που επιλέγονται από τον δρομέα στην οθόνη. Τώρα ο μεταφραστής δρομέα υποστηρίζει αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ρωσικά, ισπανικά, κινέζικα, γιαπωνέζικα, κορεάτικα και άλλα ...





Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory