Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 21 Μαΐου 2011

Δεν είναι αυτό που σκέφτεσαι ....

dennis01 It is not what are you think!  Photos by Dennis Ziliotto
dennis02 It is not what are you think!  Photos by Dennis Ziliotto
dennis03 It is not what are you think!  Photos by Dennis Ziliotto

Την ήθελε σκλάβα του σεξ


vlcsnap2010062001h32m16 Την ήθελε σκλάβα του σεξ

Την έλουσε με κηροζίνη και της έβαλε φωτιά γιατί δεν ικανοποιούσε τις σεξουαλικές του ορέξεις! Το περιστατικό έλαβε χώρα στην πόλη Takli στην Ινδία όπου ένας 24χρονος απαιτούσε από τη γυναίκα του να υποδύεται στάσεις από πορνοταινίες  και να κάνει έρωτα μαζί της αντιγράφοντας σαδομαζοχιστικές σκηνές.

Ο λόγος για τον Ponna Rasappa ο οποίος ήταν παντρεμένος εδώ και δύο χρόνια με τη 21χρονη Godavari. Το άνεργο ζευγάρι είχε μετακομίσει στην πόλη Hyderabad προς αναζήτηση εργασίας. Στον ελεύθερο χρόνο του ο 24χρονος έβλεπε ταινίες πορνό και ήταν τόσο εθισμένος που ό,τι έβλεπε απαιτούσε από την σύζυγό του να το δοκιμάζει μαζί του.
Συνήθως κατέβαζε φωτογραφίες στο κινητό του αλλά και αποσπάσματα από ερωτικές ταινίες και ανάγκαζε τη 21χρονη όχι μόνο να τις βλέπει αλλά και να τις κάνει πράξη μαζί του.
Στις 12 του περασμένου Μάρτη όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η Deccan Chronicle η κοπέλα αντιστάθηκε στις ορέξεις του με αποτέλεσμα να τη λούσει με κηροζίνη. Αποτέλεσμα να υποστεί εγκαύματα 90% στο σώμα της και να βρίσκεται στο νοσοκομείο της Nizamabad.
Με δυσκολία κατάφερε να μιλήσει στον ανταποκριτή της εφημερίδας επιβεβαιώνοντας ότι ο σύζυγός της ήταν εθισμένος στην πορνογραφία. ” Μου έδειχνε πάντα άσεμνες φωτογραφίες και ας ήξερε ότι κάτι τέτοιο δε μου άρεσε” και πρόσθεσε “Θέλω να τιμωρηθεί ώστε καμιά γυναίκα να μην βιώσει κάτι τέτοιο στο μέλλον”.

Από το ένα άκρο στο άλλο .

From One Extreme To Another   awesome 2
From One Extreme To Another   awesome 2
From One Extreme To Another   awesome 2
From One Extreme To Another   awesome 2
From One Extreme To Another   awesome 2

Ελέγξτε τον πάτο του κουτιού από το γάλα που αγοράζετε


Ξέρετε ότι αν το γάλα στο χάρτινο μπουκάλι δεν πουληθεί στην καθορισμένη χρονική διάρκεια επιστρέφει στη βιομηχανία για να ανα-παστεριωθεί και να ξαναγυρίσει στο σουπερμάρκετ; Απίστευτο; Ο νόμος επιτρέπει τις μεγάλες βιομηχανίες να επαναλάβουν τη διαδικασία έως 5 φορές, κάτι που αφήνει το γάλα χωρίς γεύση και τελικά χωρίς ποιότητα και διατροφική αξία.

Όταν το γάλα φτάνει στο σουπερμάρκετ για την πώληση, φέρνει έναν αριθμό στο κάτω μέρος της συσκευασίας του. Αυτό το νούμερο είναι από το 1 έως το 5. Αρκεί να αγοράζετε γάλα που φέρει έως τον αριθμό 3, δηλαδή γάλα που έχει ανα-παστεριωθεί 2 φορές. Σας συμβουλεύουμε να μην αγοράζετε γάλα με αριθμό 4 ή 5 γιατί η ποιότητά του έχει καταστραφεί. Αν αγοράζετε κασόνι με μπουκάλια γάλα, ο ίδιος αριθμός αναγράφεται στο κάτω μέρος του, 1 έως 5. Αν έχει τον αριθμό 1 σημαίνει ότι βγαίνει από το εργοστάσιο για πρώτη φορά, αλλά αν έχει τον αριθμό 4 σημαίνει ότι έχει ήδη γυρίσει πίσω στη βιομηχανία 3 φορές.

Την επόμενη φορά που θα αγοράσετε γάλα, κοιτάχτε στον πάτο του μπουκαλιού. Μην αγοράσετε γάλατα με αριθμό 4 ή 5, ούτε ακόμα και με 3, αν είστε λεπτομερείς στις αγορές σας.

Σκεφτείται το MILKO που όλοι γνωρίζουμε ότι φτιαχνόταν από γάλατα που έχουν λήξει και έχουν επιστρέψει πίσω στο εργοστάσιο πόσες φορές έχουν αναπαστεριωθεί (από 5 και πάνω !!!!!) ΦΡΕΣΚΟΤΑΤΟ !!!!
Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/05/blog-post_127.html#ixzz1MxR6DdGJ

Ποιητικά τατουάζ .

Poetic Tattoos   arts
Poetic Tattoos   arts
Poetic Tattoos   arts
Poetic Tattoos   arts
Poetic Tattoos   arts
Poetic Tattoos   arts

ΑΓΙΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕNH


Η Αγία Ελένη γεννήθηκε το 249μ.Χ. στο Δρέπανο Βιθυνίας στην Μικρά Ασία. Ο πατέρας της ήταν πανδοχέας. Παρόλο που η Αγία μεγάλωσε στο περιβάλλον ενός πανδοχείου, από μικρή μελετούσε τις χριστιανικές γραφές και έγινε πιστή χριστιανή. Σε ηλικία 21 ετών, το 270μ.Χ., παντρεύτηκε τον Κωνσταντίνο Χλωρό, ο οποίος ήταν τότε αξιωματικός της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Η Αγία Ελένη ακολούθησε τον σύζυγο της σε όλες τις εκστρατείες, στις οποίες η θέση του τον υποχρέωνε να λάβει μέρος. Τέσσερα χρόνια μετά τον γάμο τους, το 274μ.Χ., απέκτησαν ένα γιο τον Κωνσταντίνο. 

. Η ιστορία έδειξε ότι ο γιος τους αυτός, έγινε ο Μέγας Κωνσταντίνος, ο πρώτος αυτοκράτορας του Βυζαντίου αλλά και Άγιος της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 

Ο Μέγας Κωνσταντίνος γεννήθηκε στην πόλη Ναϊσσό (στις μέρες μας η πόλη αυτή ονομάζεται Νίσσα και βρίσκεται στην Σερβική επικράτεια). Μεγάλωσε με τις χριστιανικές διδαχές της
μητέρας του, την στρατιωτική εκπαίδευση του πατέρα του και τα γράμματα μεγάλων διδασκάλων της εποχής. Αυτά τα τρία διαμόρφωσαν το πνεύμα και τον χαρακτήρα του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Ενός ανθρώπου γραμματισμένου, αξιόμαχου στρατιώτη και ταυτόχρονα φιλικά προσκείμενου στους χριστιανούς και την Χριστιανική πίστη. Το 293μ.Χ. ο τότε αυτοκράτορας της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, Διοκλητιανός, διόρισε τον πατέρα του Μεγάλου Κωνσταντίνου, Καίσαρα των δυτικών επαρχιών (Γαλατία, Ισπανία και Βρετανία) της αυτοκρατορίας. Όμως ο νόμος απαγόρευε στους ανώτατους αξιωματούχους να είναι σύζυγοι γυναικών ταπεινής καταγωγής. Έτσι μετά από 23 χρόνια γάμου, ο Κωνσταντίνος Χλωρός, έλυσε τον γάμο του με την Αγία Ελένη και παντρεύτηκε την Θεοδώρα η οποία ήταν αρχοντικής γενιάς. Ο Μέγας Κωνσταντίνος και η Αγία Ελένη παρέμειναν στην αυλή του Διοκλητιανού.
 Εκεί ο Μέγας Κωνσταντίνος συνεχίζει την εκπαίδευση του και ανέρχεται στην στρατιωτική ιεραρχία. Μετά από αγώνες, εκστρατείες αλλά και ιστορικές συγκυρίες καταφέρνει το 306μ.Χ. να ανακηρυχθεί Καίσαρας των Δυτικών Επαρχιών της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. 

Η ανοδική του πορεία συνεχίζεται και τελικά το 324μ.Χ., μετά την νίκη του στην Ανδριανούπολη επί του Λικίνου (Αυγούστου της Ανατολής), εγκαθίσταται στον αυτοκρατορικό θρόνο της Ρώμης. Δύο είναι οι σημαντικότερες πράξεις του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Η πρώτη, είναι η υπογραφή του Διατάγματος των Μεδιολάνων, το 313μ.Χ. Βάση αυτού, σταματούν οι διωγμοί εναντίων των Χριστιανών και τους επιτρέπεται να λατρεύουν τον Ιησού Χριστό, νόμιμα πλέον, στις εκκλησίες τους.
 Η δεύτερη σημαντική του πράξη, είναι η μεταφορά της πρωτεύουσας της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας από την Ρώμη στην Κωνσταντινούπολη. Αυτό ήταν η αρχή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας που έλαμψε για 1000 χρόνια και έσβησε στα χέρια ενός άλλου Κωνσταντίνου, του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου το 1453μ.Χ. Δύο χρόνια μετά την ανακήρυξη του Μέγα Κωνσταντίνου ως αυτοκράτορα, η Αγία Ελένη, ταξιδεύει στους Αγίους Τόπους με σκοπό να βρει τα μέρη που έζησε ο Ιησούς Χριστός και να τα αναδείξει. Πράγματι, στο ταξίδι της αυτό, διεξήγαγε ανασκαφές, έκτισε εκκλησίες, θεμελίωσε μοναστήρια και βρήκε τον Σταυρό του Μαρτυρίου του Κυρίου μας.

 Οι ναοί της Γεννήσεως και της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα, είναι δύο από τους ναούς που έκτισε η Αγία Ελένη στους Αγίους Τόπους. Μετά την δράση της εκεί, εγκαταστάθηκε στην Νικομήδεια όπου και παρέδωσε την ψυχή της στον Κύριο, σε ηλικία 80 ετών, το 329μ.Χ. Ο γιος της, Μεγάλος Κωνσταντίνος, βαπτίστηκε Χριστιανός λίγο πριν τον θάνατο του. Απεβίωσε στις 21 Μαΐου του 337μ.Χ. σε ηλικία 63 ετών. Την μνήμη των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης εορτάζουμε στις 21 Μαΐου. 

Απολυτίκιο του Αγίου Κωνσταντίνου
Του Σταυρού σου τον τύπον εν ουρανώ θεασάμενος, και ως ό Παύλος την κλήσιν ουκ εξ ανθρώπων δεξάμενος, ό εν Βασιλεύσιν Απόστολος σου Κύριε, Βασιλεύουσαν πόλιν τη χειρί σου παρέθετο ην περισώζε δια παντός εν ειρήνη, πρεσβείαις της Θεοτόκου, μόνε Φιλάνθρωπε. 

Aπολυτίκιο των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης
Πρώτος πέφηνας, εν Βασιλεύσι, θείον έδρασμα, της ευσέβειας, απ ουρανού δεδεγμένος τo χάρισμα όθεν Χριστού τον Σταυρόν έφανέρωσας, και την Όρθόδοξον πίστιν έφήπλωσας. Κωνσταντίνε Ίσαπόστολε, συν Μητρί Ελένη θεόφρονι, πρεσβεύσατε υπέρ των ψυχών ημών.

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/05/blog-post_20.html#ixzz1MxQMuwlF

ΑΝΑΠΗΡΙΑ και ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ,


Δεν υπάρχει κανένας λόγος, μια ακρωτηριασμένη κοπέλα να αντιμετωπίζεται, ή να επισημαίνεται, ως διαφορετική.
Μία αναπηρία δεν σε κάνει λιγότερο γυναίκα........



Η σύντομη ζωή της Katie Kirkpatrick,


Η Katie, αμερικανίδα 21 ετών έπασχε από καρκίνο και ενώ βρισκόταν στο τελευταίο στάδιο παντρεύτηκε τον εκλεκτό της καρδιάς της. Πραγματοποιήθηκε 11 Ιανουαρίου 2005 στις ΗΠΑ.Ο αρραβωνιαστικός της ήταν ο Nick Godwin, 23 . Αυτή είναι μια παλιά ιστορία (από το 2005) και έγινε γνωστή επειδή οι φωτογραφίες τους κέρδισαν το 2006 σε έναν διαγωνισμό.
Παρ 'όλο τον πόνο, την κακή λειτουργία των εσωτερικών οργάνων της, με ενέσεις μορφίνης, η Katie πραγματοποίησε τον γάμο της με ασυνήθιστα αξεσουάρ για τη γαμήλια δεξίωση με μια φιάλη οξυγόνου, την οποία χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια της τελετής.


Στον ήχο του Πιάνου,



Εφευρέτης του πιάνου είναι ο Ιταλός Μπαρτολομέο Κριστόφορι. Γεννήθηκε στην Πάδοβα το 1655. Καταγόταν από φτωχή οικογένεια και από μικρός έμαθε την τέχνη της κατασκευής μουσικών οργάνων



Ο βασιλιάς των οργάνων κατά τον Λιστ, ο κρουστός αυτοκράτορας των αισθήσεων κατά τον Προκόφιεφ, η ολοκληρωμένη φόρμα κρουστού οργάνου, κατά τον Μιγιό, το αινιγματικό κουτί με τις μακριές χορδές κατά τον Σνίτκε, ό,τι δεν είναι υπερβολή ή δεν είναι καλολογισμός είναι το πιάνο!
Χρειάστηκαν περίπου 300 χρόνια έρευνας ως τη συγκρότηση του μηχανισμού με τον οποίον το γνωρίζουμε σήμερα!


Είναι ένα σόλο μουσικό όργανο, που μπορεί να θεωρηθεί έγχορδο ή κρουστό. Παίζεται με πλήκτρα, τα οποία όταν πατηθούν από τον πιανίστα σηκώνουν σφυράκια που χτυπούν τις χορδές του, παράγοντας έτσι ήχους. Η δυνατότητα να δίνει μια διαφορετική νότα από το κάθε δάχτυλο και να κάνει κάθε νότα απαλή ή δυνατή, δίνει στο πιάνο μια εκπληκτική ποικιλία έκφρασης.
Στις αρχές του 18ου αιώνα τα κλαβίχορδα που βρίσκονταν στα σπίτια μόλις που ακούγονταν εκτός δωματίου, αν και χαρακτηρίζονταν από εκφραστικό ήχο. Στον αντίποδα τα κλαβεσέν, που ικανοποιούσαν χάρη στον διαπεραστικό ήχο αλλά η ποιοτική απόδοσή τους υστερούσε. Οι λάτρεις της μιας σχολής και οι θαυμαστές της άλλης υπεράσπιζαν με πάθος την επιλογή τους, στόχος των κατασκευαστών όμως παρέμενε το να ολοκληρώσουν ένα πληκτροφόρο που να αποδίδει μουσικά, να εκφράζει ωραία αισθήματα και να διαθέτει εύρωστο ήχο. Γράφει ο Κουπρέν το 1713: «Θα ήμουν υπόχρεος εφ' όρου ζωής σε όποιον κατασκεύαζε επιτέλους ένα όργανο που να μου επιτρέπει να παίζω σιγά και δυνατά, και να εξασφαλίζει την έξοδο της έκφρασής μου...».


Και όμως στη Φλωρεντία ο Μπαρτολομέο Κριστοφόρι το 1709 είχε κατασκευάσει ένα όργανο, gravicembalo col piano e forte, επιδιώκοντας να ικανοποιήσει την επιθυμία πολλών μουσικών να παίζουν με ευρεία χρωματική παλέτα, από πολύ σιγά ως (σχετικά έστω) δυνατά. Το νέο στοιχείο ήταν η αντικατάσταση του μηχανισμού με το τσίμπημα της μύτης του φτερού ­ κλαβεσέν ­ από τα γνωστά μας σφυράκια, τον ξύλινο μοχλό που μόλις χτυπήσει πάνω στη μεταλλική χορδή επανέρχεται στην αρχική του θέση επιτρέποντάς της να πάλλεται για λίγο χρόνο μετά. Αν και θεωρείται «εφευρέτης» του σύγχρονου πληκτροφόρου, ο Κριστοφόρι δεν ήταν ο μόνος που κλεισμένος στο εργαστήριο ονειρευόταν το τέλειο όργανο και δαπανούσε ατελείωτο χρόνο στη χειρωνακτική και πνευματική προσπάθεια.
Το πιάνο μπορεί να αποδώσει μουσική είτε ως σόλο όργανο, είτε μέσα σε μια ορχήστρα. Αν και πολλοί πιστεύουν πώς χρησιμοποιείται κυρίως στην κλασική μουσική, το πιάνο κατέχει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο και στην τζαζ, την μπλουζ και το ροκ εν ρολ, καθώς και στη λαϊκή μουσική όπου είτε κυριαρχεί είτε λειτουργεί ως βοηθητικό για άλλα όργανα.


Όσον αφορά τη λειτουργία του, πατώντας κάποιο πλήκτρο η χορδή που του αντιστοιχεί "χτυπιέται" από ένα μαλακό σφυράκι καλυμμένο από τσόχα που επιστρέφει πίσω στη θέση του όταν χτυπηθεί η χορδή.
Είναι εντυπωσιακό το ότι στην Ολλανδία τις αρχές μόλις του 17ου αιώνα ­ περίοδο ανεπανάληπτης ακμής της χώρας και εξέλιξης στην τέχνη και στην τεχνική ­ ένας άγνωστος είχε ήδη επιχειρήσει να κατασκευάσει μηχανισμούς, με ξύλινο βραχίονα κολλημένο στο πλήκτρο αλλά με ατελέστερο μοχλό, χωρίς μονωτήρες. Δύο οικογένειες (Ρούκερς, Αντβερπέν) κατασκεύασαν όργανα εντυπωσιακής τελειότητας για τα τότε δεδομένα, τα οποία κοσμούσαν όλα σχεδόν τα γνωστά αριστοκρατικά σπίτια. Η αλήθεια είναι ότι η κατάκτηση του Κριστοφόρι έδωσε φτερά στους σύγχρονους που γρήγορα πληροφορήθηκαν τα χαρμόσυνα νέα όπου και αν ήταν εγκατεστημένοι στον ευρωπαϊκό χώρο. Σε συνεργασία με τους συνθέτες και τους εκτελεστές επιδόθηκαν σε μια πεισματική προσπάθεια αξιοποίησης της νέας επινόησης.


Επιπρόσθετα το πιάνο έχει και δύο πεντάλ κάτω στο κέντρο στο ύψος του πέλματος. Το αριστερό είναι το σιγανό: πατώντας το, σηκώνεται ένας μοχλός που μετακινεί τα σφυράκια κοντύτερα στις χορδές με αποτέλεσμα ο ήχος να είναι σαφώς σιγανότερος. Το δεξί πεντάλ που ονομάζεται πεντάλ διαρκείας ή δυνατό πεντάλ ανασηκώνει τους σιωπητήρες από τις χορδές και διατηρεί τον ήχο.
Στη Γαλλία στα τέλη του αιώνα ένας νεωτερισμός θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του «τέλειου» μηχανισμού του πιάνου. Ο Sebastien Erard, τεχνίτης με μεγάλη πείρα, προτείνει τον μηχανισμό του διπλού χτυπήματος, τον οποίο, με τη συνεργασία δεξιοτεχνών, ολοκληρώνει το 1823, με τοποθέτηση στα πιάνα με οριζόντιο χορδικό σύστημα της «διπλής ρεπετισιόν». Ο μουσικός θα μπορεί να επαναλάβει με μεγάλη ταχύτητα την κρούση του ίδιου πλήκτρου χωρίς να χρειαστεί να το ανασηκώσει εντελώς. Το επόμενο στάδιο είναι το ντύσιμο των ξύλινων σφυριών με δέρμα (και λίγο αργότερα με τσόχα), για να βελτιωθεί επιτέλους αποφασιστικά η ποιότητα του παρεχόμενου ήχου. Στον ίδιο κατασκευαστή αποδίδεται και ο τελειότερος από τους πρώτους συγκροτημένους μηχανισμούς πεντάλ.


Είναι μουσικό όργανο, που μπορεί να θεωρηθεί έγχορδο ή κρουστό. Παίζεται με πλήκτρα, τα οποία όταν πατηθούν από τον πιανίστα σηκώνουν σφυράκια που χτυπούν τις χορδές του, παράγοντας έτσι ήχους. Η δυνατότητα να δίνει μια διαφορετική νότα από το κάθε δάχτυλο και να κάνει κάθε νότα απαλή ή δυνατή, δίνει στο πιάνο μια εκπληκτική ποικιλία έκφρασης. Το πιάνο μπορεί να αποδώσει μουσική είτε ως σόλο όργανο, είτε μέσα σε μια ορχήστρα. Αν και πολλοί πιστεύουν πώς χρησιμοποιείται κυρίως στην κλασική μουσική, το πιάνο κατέχει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο και στην τζαζ, την μπλουζ και το ροκ εν ρολ, καθώς και στη λαϊκή μουσική όπου είτε κυριαρχεί είτε λειτουργεί ως βοηθητικό για άλλα όργανα.


Τα καλύτερα καθώς και αρκετά ακριβά σε τιμή είναι τα πιάνα με ουρά που είναι μεγάλα όχι μόνο σε μέγεθος αλλά και σε ήχο. Τα όρθια πιάνα είναι ίσως πιο συνηθισμένα γιατί καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο αλλά και επειδή είναι λιγότερο ακριβά.
Η ποιότητα ενός πιάνου εξαρτάται από μεγάλο αριθμό ιδιοτήτων. Πρόκειται, σύμφωνα με τον Στάνγουεϊ, για έναν ζωντανό οργανισμό όπου, αν τα ζωτικά σημεία λειτουργούν και συνεργάζονται ικανοποιητικά, όλα πηγαίνουν κατ' ευχήν. Το πιάνο παρέχει ακουστικές και εκτελεστικές δυνατότητες χάρη στα ζωτικά σημεία του.


Το πιάνο ονομάστηκε έτσι διότι μπορούσε να παίζει "πιάνο" (piano) που στην ιταλική γλώσσα -και σύμφωνα με τους μουσικούς όρους- σημαίνει σιγά. Τα πρώτα πιάνα, τα πιανοφόρτε, όπως ονομάζονταν, (δηλαδή δυνατά-σιγά), εφευρέθηκαν γύρω στα 1700.
Τα σύγχρονα πιάνα απαντώνται με δύο σχήματα: το όρθιο υπηρετεί τις ανάγκες της καθημερινής ζωής, το πιάνο με ουρά τις ανάγκες της αισθητικής, μουσικής επικοινωνίας. Και οι δύο τύποι πιάνου αποτελούνται από ηχείο, σώμα υποστήριξης, πλαίσιο, χορδές, πληκτρολόγιο, πεντάλ και βασικό μηχανισμό. Η έκταση ήχου αγγίζει τα 88 πλήκτρα. Πάνω στο πλαίσιο ακουμπά η ηχητική τράπεζα, το ηχείο. Αποτελείται από ξύλο έλατου και μαντέμι. Οι χορδές δραστηριοποιούνται από τα σφυράκια, ολοκληρώνοντας τον κρουστικό μηχανισμό, μεταδίδουν μέσω ενός «καβαλάρη» το παλμικό τους άθροισμα και το ηχείο διαχέει τον ήχο στο περιβάλλον. Ο καβαλάρης τοποθετείται σε καθορισμένο σημείο του ηχείου. Πάνω του περνά το πίσω μέρος της χορδής και τον πιέζει. Τα σημερινά πιάνα διαθέτουν έναν καβαλάρη για τις χαμηλότονες χορδές και έναν για τις υψηλότονες.


Όσον αφορά τη λειτουργία του, πατώντας κάποιο πλήκτρο η χορδή που του αντιστοιχεί κρούεται από ένα μαλακό σφυράκι καλυμμένο από τσόχα που επιστρέφει πίσω στη θέση του όταν χτυπηθεί η χορδή. Επιπρόσθετα το πιάνο έχει και δύο ή τρία πεντάλ κάτω στο κέντρο στο ύψος του πέλματος. Το αριστερό είναι το σιγανό (una corda): πατώντας το, σηκώνεται ένας μοχλός που στα όρθια πιάνα μετακινεί τα σφυράκια κοντύτερα στις χορδές με αποτέλεσμα ο ήχος να είναι σαφώς σιγανότερος ενώ στα πιάνα με ουρά κινεί τα σφυράκια παράλληλα με τις χορδές έτσι ώστε να χτυπούν μόνο την μία από τις διπλές και τριπλές χορδές (εξ ου και το όνομα una corda - μια χορδή) κάνοντας τον ήχο πάλι πιο απαλό. Το δεξί πεντάλ, που ονομάζεται πεντάλ διαρκείας ή δυνατό πεντάλ, ανασηκώνει τους σιωπητήρες από τις χορδές και διατηρεί τον ήχο.


Τα περισσότερα έργα για πιάνο είναι γραμμένα αποκλειστικά γι' αυτό (έργα για πιάνο), ωστόσο έχουν γραφεί και αρκετά έργα στα οποία το πιάνο συμμετέχει σε συμφωνική ορχήστρα είτε ως όργανο με προεξάρχοντα ρόλο (κονσέρτα για πιάνο) είτε και ως απλό όργανο της ορχήστρας.


Το εκκλησιαστικό όργανο, που κάποτε θεωρούνταν «ο βασιλιάς των οργάνων», είναι ένα αερόφωνο πληκτροφόρο. Ο αέρας διοχετεύεται στους αυλούς του με μηχανικό τρόπο. Οι αυλοί ελέγχονται από δύο ή περισσότερα πληκτρολόγια και μια σειρά ποδόπληκτρα. Η αυξομείωση στον όγκο φωνής των σύγχρονων επιτυγχάνεται με τους διάφορους ρυθμιστικούς θαλάμους που ενεργοποιούνται με πεντάλ. Με τον πολυχρωματικό του ήχο, το εκκλησιαστικό όργανο μπορεί να γεμίσει ένα τεράστιο χώρο. Ηλεκτρικά ενισχυόμενα πληκτροφόρα, που μιμούνται εκκλησιαστικά όργανα και άλλα ηχοχρώματα, γνωρίζουν σήμερα ευρύτατη διάδοση και χρήση. Έχουν ανακαλυφθεί διάφορες μέθοδοι παραγωγής ήχου, όπως οι παλλόμενες μεταλλικές γλωττίδες, οι ταλαντωτές, και πρόσφατα η σύνθεση με ψηφιακές κυμματομορφές.








Επιτυχής η πρώτη διεθνής πτήση του ηλιακού αεροσκάφους,


Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η ιστορική, πρώτη διεθνής πτήση του Solar Impulse, ενός αεροσκάφους που τροφοδοτείται αποκλειστικά από τον Ήλιο. Με κυβερνήτη τον Ελβετό επιχειρηματία Αντρέ Μπόρσμπεργκ (φωτ.), το ηλιακό αεροσκάφος απογειώθηκε το πρωί από στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελβετίας και, αφού εισήλθε στον εναέριο χώρο του Λουξεμβούργου, προσγειώθηκε στις Βρυξέλλες, στις 10.38 μ.μ. ώρα Ελλάδος. Η καθυστέρηση οφείλεται στους ισχυρούς ανέμους. Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Solar Impulse, μέσω εφαρμογών για «έξυπνα» κινητά, αλλά και μέσω του Twitter, όσοι αδημονούσαν για την εξέλιξη του εγχειρήματος, μπορούσαν να βλέπουν και να ακούνε την επικοινωνία μεταξύ του κυβερνήτη και του πληρώματος εδάφους, να παρακολουθούν ζωντανά τα δεδομένα της πτήσης, ακόμη και να στέλνουν γραπτά μηνύματα και ερωτήσεις στον 51χρονο Μπόρσμπεργκ. «Στόχος μας είναι να δείξουμε πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ανανεώσιμη ενέργεια και να εξοικονομήσουμε ενέργεια χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα τεχνολογία», δήλωσε ο Μπόρσμπεργκ... κατά τη διάρκεια της πτήσης. «Έχει μεγάλη συμβολική βαρύτητα το να είσαι σε θέση να μετακινείσαι από το ένα μέρος στο άλλο χρησιμοποιώντας ηλιακή ενέργεια.» Το πρότζεκτ άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά το 2003, με τη συμμετοχή μηχανικών από την ελβετική εταιρία ανελκυστήρων Schindler και το βελγικό όμιλο χημικών Solvay. Η πρώτη πτήση, με τη χρήση 12.000 ηλιακών κυττάρων, πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2010 και κράτησε 26 ώρες, διάρκεια - ρεκόρ για ηλιακό αεροσκάφος. Το Solar Impulse δεν ανταγωνίζεται - προς το παρόν τουλάχιστον- τα εμπορικά αεροσκάφη, καθώς η μέση ταχύτητά του φθάνει μόλις τα 70 χιλιόμετρα την ώρα. Αυτή ήταν και μία από τις βασικές προκλήσεις της αποστολής που ολοκληρώθηκε επιτυχώς το βράδυ της Παρασκευής, καθώς η ένταξη του αεροσκάφους στο σύστημα εναέριας κυκλοφορίας αποδείχθηκε δύσκολη υπόθεση. Η πτήση αυτή ήταν η πέμπτη για το Solar Impulse, το οποίο ωστόσο δεν είχε βγει ποτέ από τον ελβετικό εναέριο χώρο. Ένα παρόμοιο, αλλά μεγαλύτερο ηλιακό αεροσκάφος, αναμένεται να κάνει το γύρο του κόσμου το 2013.



Το ομοσπονδιακό δικαστήριο αθώωσε τον Σωκράτη,


Στη δίκη συμμετείχαν κορυφαίοι δικαστές και διαπρεπείς δικηγόροι

Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Νέας Υόρκης αθώωσε τον Σωκράτη μετά από 2,410 χρόνια. Σε μια ιστορική δίκη, με αρχαιοελληνικά στοιχεία αλλά και σύγχρονες αντιλήψεις, δοσμένες με νομικές εκφάνσεις και χιούμορ, εκατοντάδες θεατές είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια εκπληκτική «παράσταση» της αλήθειας, του νόμου και της ελληνικής κληρονομιάς.

Τη μεταφορά της δίκης του Σωκράτη, σε μια από τις πιο αντιπροσωπευτικές δικαστικές αίθουσες της Αμερικανικής Δικαιοσύνης, ανέλαβε το Ίδρυμα Αλέξανδρος Ωνάσης, καταφέρνοντας να πετύχει τη συμμετοχή κορυφαίων δικαστών και διαπρεπών δικηγόρων της νεοϋορκέζικης νομικής ελίτ.

Το δικαστικό σώμα διχάστηκε μπροστά σε χείμαρρο επιχειρημάτων και ρητορικών λόγων από τις δυο πλευρές, αναδεικνύοντας παράλληλα το διαχρονικό σκεπτικισμό για την πολύκροτη δίκη του Σωκράτη.

Νέα εκδοχή

Στη δίκη του Μανχάταν, η οποία ουσιαστικά δεν αποτελούσε αναπαράσταση, αλλά μια νέα εκδοχή, εξετάστηκαν όλες οι κατηγορίες που βάρυναν το Σωκράτη το 399 π. χ., με σκοπό να αποφανθούν οι Αθηναίοι αν είναι «ένοχος» ή «αθώος», κατηγορούμενος για «ασέβεια προς τους Θεούς» και για «διαφθορά των νέων».

Κατά τη δίκη, ο Σωκράτης επέδειξε θάρρος, είχε χιούμορ και σε μερικές περιπτώσεις προκαλούσε το δικαστήριο. Η κατηγορούσα αρχή υποστήριξε ότι οι ιδέες του διαφθείρουν τους νέους και αποσταθεροποιούν τους θεσμούς της Πολιτείας, ενώ οι συνήγοροι υπεράσπισης στήριξαν τα επιχειρήματά τους σε κλασσικά ντοκουμέντα και με σύγχρονες διατυπώσεις.

Οι τρεις δικαστές ήταν ο Ντένις Τζέικομπς (πρόεδρος του δεύτερου ομοσπονδιακού εφετείου των ΗΠΑ), ο οποίος προήδρευσε, η Λορέτα Πρέσκα (πρόεδρος ομοσπονδιακού δικαστηρίου της νότιας περιφέρειας Νέας Υόρκης) και η Κάρολ Μπέγκλεϊ Έιμον (πρόεδρος ομοσπονδιακού δικαστηρίου της ανατολικής περιφέρειας Νέας Υόρκης).

Οι δυο πρώτοι ψήφισαν υπέρ της αθώωσης του Σωκράτη και η τρίτη τον καταδίκασε.

Οι συντελεστές

Δημόσιοι κατήγοροι, εκπροσωπώντας την Πόλη των Αθηνών, ήταν ο δικηγόρος, οικονομολόγος και πρόεδρος του Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάση, Αντώνης Παπαδημητρίου και ο έφεδρος συνταγματάρχης και νυν αναπληρωτής εισαγγελέας στη Νέα Υόρκη, Μάθιου Μπογδάνος.

Συνήγορος υπεράσπισης ήταν ο Έντι Χέις και την Απολογία του Σωκράτη έκανε ο Μπενζαμίν Μπράφμαν. Και οι δυο είναι διακεκριμένοι ποινικολόγοι.

Πριν το άκουσμα της ετυμηγορίας του δικαστηρίου, ο γνωστός συγγραφέας και καθηγητής του πανεπιστημίου Πρίνστον Αλέξανδρος Νεχαμάς έδωσε μια εικόνα της ακαδημαϊκής πλευράς για τη δίκη του Σωκράτη.

Με την απόφαση του δικαστηρίου συμφώνησαν 185 θεατές-ένορκοι, διαφώνησαν 29 και πολλοί άλλοι δεν συμμετείχαν στην ψηφοφορία.

Η δίκη σε DVD

Ο πρόεδρος του Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης, Αντώνης Παπαδημητρίου, ανέφερε ότι «δεν πρέπει να λησμονούμε ότι η δίκη του Σωκράτη ήταν απολύτως νόμιμη και ότι ο ίδιος ο Σωκράτης ήταν αυτός που προκάλεσε το θάνατό του. Όπως υποστήριξα στη δίκη, για λόγους δικανικούς, έπρεπε να καταδικαστεί. Αυτό όμως ήταν στην Αθήνα της εποχής εκείνης. Δηλαδή, πιστεύω ότι η Αθήνα έδωσε στο Σωκράτη μια δίκαιη δίκη και του επέτρεψε να αμυνθεί και να υπερασπιστεί τον εαυτό του».

Ο ακαδημαϊκός Αλέξανδρος Νεχαμάς δήλωσε ότι «Με τη μεγάλη συμμετοχή του κόσμου διαπιστώνουμε ότι η δίκη του Σωκράτη ενδιαφέρει πάντα το ευρύ κοινό, γιατί είναι πάντα επίκαιρη. Δεν ήταν αναπαράσταση. Ήταν μια πρόσθεση στον τεράστιο αριθμό απόψεων που έχουν ήδη εκφραστεί και αναμένεται να συνεχιστούν».

«Ανεπτύχθησαν σημαντικές απόψεις, με στοιχεία έξυπνου λόγου και έξυπνων αναφορών. Συμμετείχαν επιφανείς ποινικολόγοι και δικαστές, δίνοντας μια εικόνα πολύ ενδιαφέρουσα. Και είναι πολύ σημαντικό που το ίδρυμα Ωνάση θα κυκλοφορήσει σε DVD αυτή τη δίκη και θα τη δημοσιοποιήσει στο διαδίκτυο», τόνισε ο αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτριος.

Επίσης, ο εκτελεστικός διευθυντής του Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης στη Νέα Υόρκη, πρέσβης Λουκάς Τσίλας, δήλωσε ευτυχής με το αποτέλεσμα και σημείωσε: «Αθώωση μεν, αλλά και μια μειοψηφία που υποστήριξε ότι υπήρχαν και λόγοι που η Αθήνα έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει». Βεβαίως, γεννιούνται παγκόσμια και αιώνια ερωτήματα απ' αυτή τη δίκη που θα συνεχίσουν να προβληματίζουν τον κόσμο».


Retouch By Dr.ho (photoshop tutorial),

Από τον πάπυρο στο ηλεκτρονικό χαρτί ,


Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους σημερινούς επιστήμονες είναι η αναμέτρησή τους με τον Τσάι Λουν και τον Γουτεμβέργιο. Ο πρώτος ήταν ο Κινέζος οραματιστής , μέλος της Δυναστείας Χάου, ο οποίος εφηύρε το χαρτί το 105 π.Χ. Ο δεύτερος, ήταν ο Γερμανός οραματιστής, ο «πατέρας» της τυπογραφίας. Και τα δύο αυτά ονόματα στοιχειώνουν ακόμα, - αλλά όχι για πολύ – τους οραματιστές του ψηφιακού μας κόσμου. Το χαρτί έθεσε τέλος στην κυριαρχία του πάπυρου και της περγαμηνής ήδη από το 12 αι. μ.Χ. Το στοίχημα των σημερινών επιστημόνων είναι πλέον αν το χαρτί θα υποκύψει στο χαρτί του μέλλοντος , το ηλεκτρονικό «χαρτί».


Οι πρώτες προσπάθειες ξεκίνησαν στα μέσα της δεκαετίας του ΄70 και φαίνεται πως τώρα είμαστε αρκετά κοντά στη νέα επανάσταση στο υλικό γραφής, στο πρωτοποριακό ηλεκτρονικό «χαρτί», το οποίο σε μια σελίδα σχήματος Α4 θα φιλοξενεί μια ολόκληρη εφημερίδα, η οποία στη συνέχεια με τη σειρά της θα εξαφανίζεται για να «τυπωθεί»-εμφανιστεί ηλεκτρονικά πάνω της νέο υλικό!
Οι μεγαλύτερες εταιρείες Πληροφορικής συναγωνίζονται για τη νέα εφεύρεση-δυνατότητα-επαναστατική καινοτομία. Ακόμη και η γνωστή για τα ελαστικά της εταιρεία Bridgestone έχει δραστηριοποιηθεί σ΄αυτόν τον τομέα και πρόσφατα ανακοίνωσε ότι κατά το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγάλει στην παραγωγή το πιο λεπτό e-paper, το οποίο θα έχει πλαστικό υπόστρωμα, θα είναι εύκαμπτο, θα διπλώνεται, θα έχει πάχος 29 χιλιοστά και δυνατότητα απεικόνισης 4.096 χρωμάτων!
Ενδέχεται επομένως σε μερικά χρόνια από τώρα να ξεχάσουμε την υφή του χαρτιού όπως το έχουμε συνηθίσει. Οι επιστήμονες επιμένουν ότι το ηλεκτρονικό χαρτί θα μοιάζει με ζελατίνα, η οποία γεμίζει με κείμενα και πληροφορίες μέσω ασυρμάτου δικτύου από το διαδίκτυο.



Μορφή και λεπτομερής περιγραφή του ηλεκτρονικού χαρτιού

Η ζελατίνα, δηλαδή η κύρια επιφάνεια του ηλεκτρονικού χαρτιού, μοιάζει με πολύ μικρή μεμβράνη και έχει σχήμα σελίδας Α4 και επάνω της θα αποτυπώνεται όλη η δυνατή πληροφορία. Θα έχει έτσι κάποιος τη δυνατότητα να διαβάζει, για παράδειγμα, όλες τις εφημερίδες ή τα περιοδικά που βρίσκονται στο διαδίκτυο, στη συνέχεια θα τυλίγει το «χαρτί» και θα το βάζει στην τσέπη του.
Το ηλεκτρονικό «χαρτί» θα έχει βέβαια αντικαταστήσει το μελάνι γιατί έχει ενσωματωμένη μεμβράνη με ηλεκτρονικό «μελάνι», το e-ink, το οποίο επινοήθηκε το 1997 στο ΜΙΤ.
Έντεκα χρόνια μετά, η εξέλιξη του ηλεκτρονικού χαρτιού είναι αξιοθαύμαστη, αφού πρόκειται για τεχνολογία απεικόνισης με υψηλή ανάλυση και αντίθεση ίδια με αυτή του τυπωμένου χαρτιού.


Μπορεί το ηλεκτρονικό χαρτί να αντικαταστήσει το συμβατικό;

Στο ερώτημα αυτό η απάντηση δεν είναι εύκολη, αν και οι επιστήμονες επιμένουν ότι οι εξελίξεις τα επόμενα χρόνια θα είναι ραγδαίες. Το ηλεκτρονικό χαρτί προσφέρεται περισσότερο για τις εφημερίδες και λιγότερο για τα βιβλία, με τα οποία ο αναγνώστης έχει μια τελείως διαφορετική σχέση. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι ότι μπορεί να «γραφτεί» και να «σβηστεί» άπειρες φορές, ενώ, χάρη στην υψηλή ανάλυση, η ανάγνωση είναι εύκολη με οποιοδήποτε φωτισμό.
Δεν προκαλείται γι αυτό πρόβλημα στα μάτια. Οι ερευνητές υπολογίζουν ότι οι μελλοντικές, άμεσες εφαρμογές του, θα είναι, για παράδειγμα, στα σούπερ μάρκετ, όπου θα καταργηθούν οι ετικέτες για την αναγραφή των τιμών, σε πίνακες ανακοινώσεων και αφίσες, σε καταστήματα για την αναγραφή πληροφοριών για προϊόντα, σε εστιατόρια για τους τιμοκαταλόγους και στις υπαίθριες διαφημίσεις. Άμεση εκτιμάται ότι θα είναι και η εφαρμογή του στις εφημερίδες, λιγότερο, όμως, άμεση στα περιοδικά και στα βιβλία.
Βέβαια, οι εραστές του παραδοσιακού χαρτιού και του παραδοσιακού μελανιού, θέτουν μια σημαντική και άκρως ανθρώπινη και ρομαντική παράμετρο στους ερευνητές: αν και οι e-paper εφημερίδες, περιοδικά και βιβλία μπορούν να αλλάξουν τα πάντα στο χώρο του χαρτιού και της τυπογραφίας, δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την ικανοποίηση σημαντικών αισθήσεων. Την ικανοποίηση της αίσθησης της αφής και της αίσθησης της όσφρησης που σου προσφέρει, μεταξύ άλλων, ένα καλοτυπωμένο βιβλίο.

www.e-telescope.gr



Καλλιόπη Βέττα,





Η Καλλιόπη Βέττα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λιβαδερό Κοζάνης. Από τα γυμνασιακά της χρόνια άρχισε να τραγουδάει με το συγκρότημα «Κονάκι» του αδερφού της - μουσικού και συνθέτη - Βαγγέλη Βέττα. Σπούδασε στη Γυμναστική Ακαδημία της Μόσχας, όπου κατά τη διάρκεια των σπουδών της τραγουδούσε στο ελληνικό συγκρότημα «Ερμής».

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και συνέχισε τις σπουδές της στο Ωδείο Αθηνών παρακολουθώντας μαθήματα λυρικού τραγουδιού.

Συνεργάστηκε με τον Λουδοβίκο των Ανωγείων με πολλές συναυλίες σε όλη τη χώρα και συμμετείχε στο δίσκο του «Χαρματούσα» με δύο τραγούδια, το «Ρόδι» και την «Ισμήνη». Ταυτόχρονα εργάστηκε ως καθηγήτρια φυσικής αγωγής σε σχολείο.

Το 1995 αρχίζει η συνεργασία της με το συνθέτη και ενορχηστρωτή Γιάννη Κ. Ιωάννου. Βάζουν μπρος το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ, το οποίο κυκλοφορεί το Μάιο του1997 με τίτλο «Στη Χώρα των Ασμάτων» από τη Virgin Records Grrece. Στο μεταξύ, συμμετέχει στους δίσκους:

� «Πολιτεία Δ» του Μίκη Θεοδωράκη
� «Στην Πολιορκία Πέφτει Πάντα η Τροία» του Γιώργου Σταυριανού
� «Πέσμου Ενα Ψέμα να Αποκοιμηθώ» του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, τους οποίους ενορχήστρωσε ο Γιάννης Κ. Ιωάννου.

Συμμετείχε σε συναυλίες με τους: Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης», Μάριο Φραγκούλη, Νότη Μαυρουδή, Μανώλη Μητσιά, Γρηγόρη Μπιθικώτση, Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Αρλέτα, Βασίλη Λέκκα, Σωτηρία Λεονάρδου, Μελίνα Κανά, Βασίλη Σαλέα κ.ά. Επίσης, έχει κάνει αρκετές προσωπικές συναυλίες με μεγάλη επιτυχία.


Το πρώτο άλμπουμ της «Στη Χώρα των Ασμάτων» έχει πάρει μόνο καλές κριτικές! Από αυτό ξεχώρισαν τα τραγούδια:
� «Στο Λιβυκό» των Γιάννη Κ. Ιωάννου - Γιώργου Μπακλαβά, το οποίο έγινε μουσική τίτλων στη σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΤ1 «Τα Μυστικά του Απόλυτου Γαλάζιου», του σκηνοθέτη Πάνου Κέκα.
� "Vals" του Γιάννη Κ. Ιωάννου, το οποίο έγινε μουσική τίτλων στη σειρά μουσικών αφιερωμάτων της NET και ΕΤ1, «Η Άλλη Μεριά του Φεγγαριού» του Λευτέρη Παπαδόπουλου και στη σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΤ1. Συμπεριλήφθηκε επίσης και σε αρκετές συλλογές διεθνώς.

Ο Γιώργος Νταλάρας άκουσε το δίσκο και κάλεσε τη Καλλιόπη Βέττα να συμμετάσχει στο πρόγραμμα 1997-1998 της «Ιεράς Οδού», μαζί με την Ελένη Τσαλιγοπούλου και τον Μάριο Φραγκούλη. Το Νοέμβριο του 1997 τον συνοδεύει σε δύο συναυλίες του στο Τελ-Αβίβ με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Ισραήλ (οι συναυλίες ηχογραφήθηκαν και κυκλοφορούν σε CD).

Το δεύτερο άλμπουμ της «ΣΤΟ ΦΩΣ», κυκλοφόρησε τον Μάιο του 1999 και περιέχει εκτός των άλλων, την παγκόσμια επιτυχία που της εμπιστεύτηκε η Lorenna Mc Kennit:
� «MARAKESH NIGHT MARKET» με τον τίτλο «ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΕΣ»
� «ΙΑΝΟΣ» του Γιάννη Κ. Ιωάννου, που έγινε σήμα στην ελληνική καμπάνια της WWF στο Mega Channel.

Το καλοκαίρι του 1999 έκανε επιτυχημένη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα με τον συνθέτη Γιάννη Κ. Ιωάννου στο πιάνο και συνθεσάιζερ, με τίτλο «Ρεσιτάλ στο Φως» που κορυφώθηκε με την ιδιαιτέρως πετυχημένη συναυλία τους στη «Σφεντόνα» στις 23 Νοεμβρίου 1999.

Στις 14 Οκτωβρίου 1999, συνόδεψε τον Γιώργο Νταλάρα στον Καθεδρικό Ναό "Notre Dame Basilica" του Μόντρεαλ, όπου με την «Συμφωνική Ορχήστρα και Χορωδία του Μόντρεαλ» υπό την δ/νση του «Σαρλ Ντιντουά» ερμήνευσε σαν σολίστ τα τραγούδια από το μπαλέτο «Ζορμπάς» του Μίκη Θεοδωράκη.

Τον χειμώνα του 1999 εκτός των προσωπικών της εμφανίσεων, συμμετείχε στο πρόγραμμα της Λαϊκής Ορχήστρας «Μίκης Θεοδωράκης», μαζί με τον Βασίλη Λέκκα, την Σωτηρία Λεονάρδου και τον Κώστα Θωμαΐδη.

Τραγούδια της όπως το "Vals" του Γιάννη Κ. Ιωάννου έχει περιληφθεί στις διεθνείς συλλογές "Essential Moods", "Harmonia", "Soundscapes". Επίσης το «Κονσέρτο για μία Φωνή» έχει περιληφθεί στη συλλογή "Excursions" και οι «Μεταξοσκώληκες» στην συλλογή "Arabian Nights - Party 2000".

To 2000 κυκλοφορεί το CD single «Κονσέρτο για μία Φωνή» στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Μερικά από τα κομμάτια που περιλαμβάνει είναι:
� «Κονσέρτο για μία Φωνή» σε διασκευή του Γιάννη Κ. Ιωάννου
� «Η Ζωή Είναι Ωραία», που της εμπιστεύτηκε ο Nicola Piovanni

Παράλληλα τραγούδησε σε περιοδεία του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης με τη σύνθεση έργων του F.G Lorca - «Το Τραγούδι του Έρωτα» από τη Νανά Νικολάου.

Στις 4 Οκτωβρίου 2000 τραγούδησε επίσης σε συναυλίες προσωπικές με τον Γιάννη Κ. Ιωάννου, και άλλες με τον Βασίλη Σαλέα και το Κουαρτέτο Εγχόρδων L' Anima, όπως αυτή στο Μέγαρο Φίλων της Μουσικής - Θεσσαλονίκης.
Τον Οκτώβριο του 2000, τραγουδά ξανά δίπλα στο Μάριο Φραγκούλη, σε φιλανθρωπική συναυλία στο Palais des Sports στη Θεσσαλονίκη, που γίνεται από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Ιούνιος 2001: Η Καλλιόπη Βέττα κυκλοφορεί το καινούριο της άλμπουμ με τίτλο «Καλειδοσκόπιο» με διασκευές γνωστών ελληνικών και ξένων τραγουδιών από τον μουσικοσυνθέτη και συνεργάτη της Καλλιόπης Γιάννη Κ. Ιωάννου. Σε αυτό το άλμπουμ περιέχονται τραγούδια όπως: Ο Pastor (Madradeus), Μέρες Αδέσποτες (Χρήστος Θηβαίος), Dust In the Wind (Don Kirshner), Ο Παλιάτσος και ο Ληστής (Β. Dylan-Δ. Σαββόπουλος), Όμορφη Πόλη (Μ. Θεοδωράκης), Δεν Μπορώ (Ν. Ζουδιάρης), Όταν (Ν. Πετρίδης, Φ. Νικολάου) καθώς και τα ήδη γνωστά από το cd single που είχε κυκλοφορήσει «Η Ζωή Είναι Ωραία» και "Concert for One Voice". To άλμπουμ είναι ένα μουσικό κράμα, που πραγματικά αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις στον ακροατή, που του αρέσουν οι μουσικές ακροβασίες και η ποικιλία.

Το 2001 ετοιμάζει και το πρώτο άλμπουμ της για το εξωτερικό μαζί με τον γάλλο παραγωγό Rhillipe Eidel και τον Γιάννη Κ. Ιωάννου.

Δεκέμβριος 2001: Η Καλλιόπη Βέττα συμμετέχει στην έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων για τα Χριστούγεννα στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά μαζί με τον Μάριο Φραγκούλη.

Μάρτιος 2003: Η Καλλιόπη Βέττα κυκλοφορεί νέο album με τίτλο "Horizon". Αυτή η δισκογραφική δουλειά χαρακτηρίζεται από την συνύπαρξη πολλών μουσικών στοιχείων. Είναι ένα σταυροδρόμι μουσικών ακουσμάτων, ένα χωνευτήρι μελωδιών με συνεκτικό κρίκο την μαγευτική φωνή της Καλλιόπης Βέττα.
Ο γάλλος παραγωγός Philippe Eidel, γνωστός για τη μουσική των ταινιών The Mahabharata" του Peter Brook, "Home of the Brave" καθώς και για την υποψηφιότητα του για τα βραβεία "Victoire de la Musique" το 1998, εντυπωσιασμένος από την φωνή της Καλλιόπης ήρθε στην Ελλάδα για να κάνει την παραγωγή σε αυτή τη νέα δουλειά σε συνεργασία με τον μόνιμο συνεργάτη και παραγωγό της Καλλιόπης, Γιάννη Κ. Ιωάννου. Οι στίχοι των τραγουδιών είναι στα ελληνικά γιατί στην μητρική γλώσσα κάποιου μπορεί να αποδοθεί καλύτερα η αυθεντικότητα της ερμηνείας, όπως χαρακτηρίστηκα προσδιόρισε ο Philippe Eidel. Πρόκειται για ένα μουσικό σταυροδρόμι της Ανατολής με τη Δύση που συνενώνονται από την φωνή της Καλλιόπης Βέττα.


Τα Δελφικά Παραγγέλματα,


Ο γιατρός Κώστας Σουρέας φίλος της ιστοσελίδας μας έστειλε το παρακατω ωραίο θέμα!

Δελφοί ο ομφαλός της γης!!!

Τα Δελφικά Παραγγέλματα είναι οι εντολές που άφησαν στους Έλληνες οι σοφοί της Αρχαίας Ελλάδας.

Μια πολύτιμη κληρονομιά γνώσης και σοφίας για τις επερχόμενες γενεές.

Οι αρχαίοι Έλληνες ιερείς δεν έδιναν συμβουλές ούτε άκουγαν τις εξομολογήσεις των πιστών, αλλά ασχολούνταν μόνο με την τέλεση των θυσιών και των άλλων ιεροτελεστιών.

Η ηθική εκπαίδευση και καθοδήγηση των πολιτών ξεκινούσε μεν από τους παιδαγωγούς και παιδοτρίβες της νεαρής ηλικίας, αλλά συνεχιζόταν αργότερα στα μαντεία, τα οποία, εκτός από τις χρησμοδοτήσεις τους για τα μελλούμενα και τις θελήσεις των θεών, έδιναν και ένα πλήθος ηθικών παραγγελμάτων και προτροπών συμβουλευτικού χαρακτήρα για τα προβλήματα της καθημερινής ζωής.

Περίoπτη θέση βέβαια, κατείχε σε όλα αυτά ,το διάσημο σε όλο τον κόσμο Μαντείο των Δελφών, του οποίου τα ομώνυμα ηθικά παραγγέλματα είχαν καταγραφεί στους τοίχους του Προνάου του Ναού του Απόλλωνος,στο υπέρθυρο ή ακόμα και σε διάφορες στήλες που είχαν τοποθετηθεί περιμετρικά στις πλευρές του ναού.

Τα 147 Δελφικά Παραγγέλματα ή Πυθίας Γράμματα, ήταν λιτά αποφθέγματα ελαχίστων λέξεων και ανήκαν στους 7 σοφούς της αρχαιότητας:

Τον Θαλή τον Μιλήσιο, τον Πιττακό τον Μυτιληναίο, τον Βία τον Πρηνεύ, τον Σόλωνα τον Αθηναίο, τον Κλεόβουλο τον Ρόδιο, τον Περίανδρο τον Κορίνθιο και τον Χίλωνα τον Λακεδαιμόνιο.

Στο αέτωμα του ναού δέσποζαν τα τρία σπουδαιότερα Δελφικά Παραγγέλματα, τα οποία εύκολα μπορούσε να διακρίνει ο πλησιάζων επισκέπτης:


* Κάτω αριστερά το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ (να γνωρίσεις τον εαυτό σου).

* Κάτω δεξιά το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ (να κάνεις τα πάντα με μέτρο, αποφεύγοντας την υπερβολή).

* Ανάμεσά τους, στη κορυφή, το περίφημο «ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ Ε» (ή ΕΙ), για το οποίο ο ιερέας των Δελφών Πλούταρχος έγραψε ολόκληρη πραγματεία («Περί τού έν Δελφοίς Ε»), προσπαθώντας να ερμηνεύσει την απωλεσθείσα σημασία του.

Ο θαυμασμός των αρχαίων Ελλήνων για τα ανηρτημένα αυτά αποφθέγματα στο Μαντείο των Δελφών ήταν τόσο μεγάλος, ώστε ο λυρικός ποιητής Πίνδαρος (522 π.Χ.) θεωρούσε τους επτά σοφούς, γιους του Ήλιου, που με την ακτινοβολία τους φώτιζαν και καθοδηγούσαν τον άνθρωπο στην οδό της αρετής. Αυτά τα σοφά παραγγέλματα χρησιμοποιήθηκαν στην συνέχεια και απο άλλους λαούς ,που τα παρουσίασαν σαν «θρησκευτικές εντολές».

Σας παραθέτουμε τα παραγγέλματα αυτά, όπως οι επισκέπτες της αρχαιότητας αντίκριζαν στους Δελφούς.

«Εν δέ τώ προνάω τά έν Δελφοίς γεγραμμένα, έστιν ώφελήματα άνθρώποις»

Παυσανίας



* Έπου θεώ. Ακολούθα τον θεό.

* Νόμω πείθου. Να πειθαρχείς στο Νόμο.

* Θεούς σέβου. Να σέβεσαι τους θεούς.

* Γονείς αίδου. Να σέβεσαι τους γονείς σου.

* Ηττώ υπέρ δικαίου. Να καταβάλεσαι για το δίκαιο.

* Γνώθι μαθών. Γνώρισε αφού μάθεις.

* Ακούσας νόει. Κατανόησε αφού ακούσεις.

* Σαυτόν ίσθι. Γνώρισε τον εαυτό σου.

* Εστίαν τίμα. Να τιμάς την εστία σου.

* Άρχε σεαυτού. Να κυριαρχείς τον εαυτό σου.

* Φίλους βοήθει. Να βοηθάς τους φίλους.

* Θυμού κράτε. Να συγκρατείς το θυμό σου.

* Όρκω μη χρω. Να μην ορκίζεσαι.

* Φιλίαν αγάπα. Να αγαπάς τη φιλία.

* Παιδείας αντέχου. Να προσηλώνεσαι στην εκπαίδευσή σου.

* Σοφίαν ζήτει. Να αναζητάς τη σοφία.

* Ψέγε μηδένα. Να μην κατηγορείς κανένα.

* Επαίνει αρετήν. Να επαινείς την αρετή.

* Πράττε δίκαια. Να πράττεις δίκαια.

* Φίλοις ευνόει. Να ευνοείς τους φίλους.

* Εχθρούς αμύνου. Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς.

* Ευγένειαν άσκει. Να είσαι ευγενής.

* Κακίας απέχου. Να απέχεις από την κακία.

* Εύφημος ίσθι. Να έχεις καλή φήμη.

* Άκουε πάντα. Να ακούς τα πάντα.

* Μηδέν άγαν. Να μην υπερβάλλεις.

* Χρόνου φείδου. Να μη σπαταλάς το χρόνο.

* Ύβριν μίσει. Να μισείς την ύβρη.

* Ικέτας αίδου. Να σέβεσαι τους ικέτες.

* Υιούς παίδευε. Να εκπαιδεύεις τους γιους σου.

* Έχων χαρίζου. Όταν έχεις, να χαρίζεις.

* Δόλον φοβού. Να φοβάσαι το δόλο.

* Ευλόγει πάντας. Να λες καλά λόγια για όλους.

* Φιλόσοφος γίνου. Να γίνεις φιλόσοφος.

* Όσια κρίνε. Να κρίνεις τα όσια.

* Γνους πράττε. Να πράττεις με επίγνωση.

* Φόνου απέχου. Να μη φονεύεις.

* Σοφοίς χρω. Να συναναστρέφεσαι με σοφούς.

* Ήθος δοκίμαζε. Να επιδοκιμάζεις το ήθος.

* Υφορώ μηδένα. Να μην είσαι καχύποπτος.

* Τέχνη χρω. Να ασκείς την Τέχνη.

* Ευεργεσίας τίμα. Να τιμάς τις ευεργεσίες.

* Φθόνει μηδενί. Να μη φθονείς κανένα.

* Ελπίδα αίνει. Να δοξάζεις την ελπίδα.

* Διαβολήν μίσει. Να μισείς τη διαβολή.

* Δικαίως κτω. Να αποκτάς δίκαια.

* Αγαθούς τίμα. Να τιμάς τους αγαθούς.

* Αισχύνην σέβου. Να σέβεσαι την εντροπή.

* Ευτυχίαν εύχου. Να εύχεσαι ευτυχία.

* Εργάσου κτητά. Να κοπιάζεις για πράγματα άξια κτήσης.

* Έριν μίσει. Να μισείς την έριδα.

* Όνειδος έχθαιρε. Να εχθρεύεσαι τον χλευασμό.

* Γλώσσαν ίσχε. Να συγκρατείς τη γλώσσα σου.

* Ύβριν αμύνου. Να προφυλάσσεσαι από την ύβρη.

* Κρίνε δίκαια. Να κρίνεις δίκαια.

* Λέγε ειδώς. Να λες γνωρίζοντας.

* Βίας μη έχου. Να μην έχεις βία.

* Ομίλει πράως. Να ομιλείς με πραότητα.

* Φιλοφρόνει πάσιν. Να είσαι φιλικός με όλους.

* Γλώττης άρχε. Να κυριαρχείς τη γλώσσα σου.

* Σεαυτόν ευ ποίει. Να ευεργετείς τον εαυτό σου.

* Ευπροσήγορος γίνου. Να είσαι ευπροσήγορος.

* Αποκρίνου εν καιρώ. Να αποκρίνεσαι στον κατάλληλο καιρό.

* Πόνει μετά δικαίου. Να κοπιάζεις δίκαια.

* Πράττε αμετανοήτως. Να πράττεις με σιγουριά.

* Αμαρτάνων μετανόει. Όταν σφάλλεις, να μετανοείς.

* Οφθαλμού κράτει. Να κυριαρχείς των οφθαλμών σου.

* Βουλεύου χρήσιμα. Να σκέπτεσαι τα χρήσιμα.

* Φιλίαν φύλασσε. Να φυλάττεις τη φιλία.

* Ευγνώμων γίνου. Να είσαι ευγνώμων.

* Ομόνοιαν δίωκε. Να επιδιώκεις την ομόνοια.

* Άρρητα μη λέγε. Να μην λες τα άρρητα.

* Έχθρας διάλυε. Να διαλύεις τις έχθρες.

* Γήρας προσδέχου. Να αποδέχεσαι το γήρας.

* Επί ρώμη μη καυχώ. Να μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου.

* Ευφημίαν άσκει. Να επιδιώκεις καλή φήμη.

* Απέχθειαν φεύγε. Να αποφεύγεις την απέχθεια.

* Πλούτει δικαίως. Να πλουτίζεις δίκαια.

* Κακίαν μίσει. Να μισείς την κακία.

* Μανθάνων μη κάμνε. Να μην κουράζεσαι να μαθαίνεις.

* Ους τρέφεις αγάπα. Να αγαπάς αυτούς που τρέφεις.

* Απόντι μη μάχου. Να μην μάχεσαι αυτόν που είναι απών.

* Πρεσβύτερον αιδού. Να σέβεσαι τους μεγαλύτερους.

* Νεώτερον δίδασκε. Να διδάσκεις τους νεότερους.

* Πλούτω απόστει. Να αποστασιοποιείσαι από τον πλούτο.

* Σεαυτόν αιδού. Να σέβεσαι τον εαυτό σου.

* Μη άρχε υβρίζων. Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία.

* Προγόνους στεφάνου. Να στεφανώνεις τους προγόνους σου.

* Θνήσκε υπέρ πατρίδος. Να πεθάνεις για την πατρίδα σου.

* Επί νεκρώ μη γέλα. Να μην περιγελάς τους νεκρούς.

* Ατυχούντι συνάχθου. Να συμπάσχεις με το δυστυχή.

* Τύχη μη πίστευε. Να μην πιστεύεις την τύχη.

* Τελεύτα άλυπος. Να πεθαίνεις χωρίς λύπη.






Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory