Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011

Κόβει αγγούρια με τραπουλόχαρτα!


Το νέο αστέρι του διαδικτύου έχει γίνει ένας Κινέζος ονόματι, Baj Dengchun, ταλέντο του οποίου είναι να κόβει από αγγούρια μέχρι αυγά με μία τράπουλα! Ο λάτρης των πολεμικών τεχνών μπορεί ακόμα να σκάει μπαλόνια και να σπάει αυγά με τον ίδιο τρόπο.

Ο Bai λέει ότι ανακάλυψε το ταλέντό του, όταν έχανε σε μία παρτίδα πόκερ και τα τραπουλόχαρτα μακριά με δύναμη. Ισχυρίζεται πως μπορεί να κόψει με ακρίβεια με αυτό τον τρόπο από απόσταση 50 μέτρων. Μέχρι τώρα δε στη ζωή του έχει πετάξει περισσότερες από 20.000 τράπουλες.

Ο Κινέζος εμφανίστηκε στην εκπομπή «Κίνα έχεις Ταλέντο», όπου μάγεψε κοινό και κριτές.
newsbomb.gr
sourta-ferta

Απώλεια στύσης λόγω... προφυλακτικού


Είναι ευρέως γνωστό ότι το προφυλακτικό αποτελεί μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους αντισύλληψης και το μοναδικό και απαραίτητο μέτρο προστασίας από σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.

Δυστυχώς, η προστασία που παρέχει φαίνεται πως δεν αρκεί για να κινητοποιήσει τους άνδρες να το χρησιμοποιούν συστηματικά. Δεν είναι λίγες οι φορές που η χρήση του προφυλακτικού δημιουργεί άμεσα προβλήματα, όπως η απώλεια στύσης.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, το 37% των ανδρών ανέφερε τουλάχιστον μία εμπειρία απώλειας της στύσης που σχετίζονταν με τη χρήση του προφυλακτικού (Graham, 2006). Σε άλλη μελέτη με δείγμα άνδρες 18-35 ετών, διαπιστώθηκε πως οι άνδρες που έχαναν τη στύση τους με τη χρήση του προφυλακτικού είχαν διπλάσιες πιθανότητες να βγάλουν το προφυλακτικό πριν από την ολοκλήρωση της σεξουαλικής επαφής και ανέφεραν αποφυγή της χρήσης του (Yarber, 2007).

Ένας παράγοντας που μπορεί να οδηγεί σε απώλεια της στύσης κατά τη χρήση του προφυλακτικού είναι η δυσχερής προσαρμογή του στο πέος. Κάποιες φορές μάλιστα, το φαινόμενο επαναλαμβάνεται σε κάθε απόπειρα χρήσης του προφυλακτικού, λόγω του άγχους που δημιουργεί η αναμονή δυσκολίας στην τοποθέτησή του και στη διατήρηση της στύσης.

Μια πρώτη συμβουλή των σεξολόγων είναι η ενημέρωση για τη σωστή χρήση του προφυλακτικού. Μια δεύτερη είναι να εντάξουν τη χρήση του προφυλακτικού στο ερωτικό παιχνίδι. Σε αυτούς που το πρόβλημα είναι σταθερό και η απώλεια της στύσης με τη χρήση του είναι πλέον κανόνας, η επίσκεψη σε ειδικό αποτελεί τη μοναδική λύση ώστε να απολαμβάνουν το σεξ με ασφάλεια.
newsbomb.gr
sourta-ferta

Το πιό αποτελεσματικό ξυπνητήρι στον κόσμο .

Most Effective Alarm Clock In The World   awesome 2
Most Effective Alarm Clock In The World   awesome 2
Most Effective Alarm Clock In The World   awesome 2

Pamela Anderson βγαλμένη από το Baywatch!

Μια εμφάνιση από τα παλιά.
Συνήθως οι διαγωνιζόμενες στο «Dancing With The Stars» φοράνε αέρινα μακριά φορέματα με ανοίγματα για να δώσουν έμφαση στις κινήσεις τους.

Η εκρηκτική Pamela Anderson και παρά τα 43 της χρόνια εμφανίστηκε στο αργεντίνικο Dancing με ένα κόκκινο αστραφτερό κορμάκι που θύμιζε την Σι Τζέι από το Baywatch.

Η Pam βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα κάτι που φάνηκε άλλωστε από το χορό της στο σόου.


Οι πειρατές της Καραιβικής με μιά άλλη ματιά .

Piratesse Of The Carribean: Prettier Tides   awesome 2
Piratesse Of The Carribean: Prettier Tides   awesome 2
Piratesse Of The Carribean: Prettier Tides   awesome 2
Piratesse Of The Carribean: Prettier Tides   awesome 2
Piratesse Of The Carribean: Prettier Tides   awesome 2
Piratesse Of The Carribean: Prettier Tides   awesome 2
Piratesse Of The Carribean: Prettier Tides   awesome 2

Μία «ευλύγιστη» οθόνη αφής


Δεν είναι ακριβώς ευλύγιστη οθόνη αφής, αλλά ο όρος «ευλύγιστος» αναφέρεται πρακτικά στην «επαφή» με τον χρήστη.

Αυτή η τεχνολογία οθόνης αναπτύχθηκε από ερευνητές σε πανεπιστήμιο της Οσάκα, και πρόκειται για μία αρκετά καινοφανή αίσθηση. Αντί να περιηγείστε πάνω στο εμφανιζόμενο περιεχόμενο της οθόνης γραμμικά, σταθερά, στη συγκεκριμένη μπορείτε πρακτικά να λειτουργήσετε όπως σε μία «ελαστική» ως προς τη περιήγηση οθόνη.

Αντί να προχωράτε, ας πούμε στους χάρτες της Google, «απόλυτα» και να τραβάτε το περιεχόμενο προς τα έξω, ουσιαστικά εδώ όσο τραβάτε προς τις άκρες της οθόνης συμπιέζεται το περιεχόμενο, επιτρέποντας σας να βλέπετε ακόμα το σημείο στο οποίο είχατε εστιάσει. Οι δημιουργοί υποστηρίζουν ότι θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι σε εφαρμογές κινητών τηλεφώνων ή σε συσκευές με μεγάλες οθόνες αφής.
sourta-ferta

Φάτε χρωματιστά αυγά .

Awesome Boiled Egg Recepy   arts
Awesome Boiled Egg Recepy   arts
Awesome Boiled Egg Recepy   arts
Awesome Boiled Egg Recepy   arts
Awesome Boiled Egg Recepy   arts
Awesome Boiled Egg Recepy   arts
Awesome Boiled Egg Recepy   arts
Awesome Boiled Egg Recepy   arts

Σφιχτοί, γυμνασμένοι γλουτοί σε τρία βήματα!

Η καθιστική ζωή τόσο στο γραφείο όσο και στο σπίτι, σε συνδυασμό με τα ακατάστατα γεύματα οδηγούν το λίπος στην περιοχή που όλες φοβόμαστε περισσότερο, τους γλουτούς! Μήπως ήρθε η ώρα να μπείτε σε πρόγραμμα...

Γέφυρες: Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πέλματά σου να ακουμπούν πάνω σε ένα step. Η λεκάνη σας πρέπει να είναι σε μια ευθεία με το υπόλοιπο κορμί σας. Σηκώστε τις μύτες των ποδιών σας και ρίξτε όλο το βάρος στις φτέρνες σας. Πάρτε ανάσα, πιέστε τη λεκάνη σας ψηλά και σφίξτε τους γλουτούς. Πάρτε ξανά μια βαθιά ανάσα, και κατεβάστε πίσω στην αρχική θέση. Κρατήστε την κοιλιά σας σφιγμένη.

Άρσεις ποδιών εναλλάξ από στήριξη στα τέσσερα: Βάλτε ένα στρωματάκι στο έδαφος, πέστε πάνω του και στηριχθείτε στα τέσσερα (με τους αγκώνες και τα γόνατα στο έδαφος). Ανεβάστε το ένα πόδι προς τα πάνω, κρατώντας το λυγισμένο σε ορθή γωνία και με τη φτέρνα να κοιτάει προς το ταβάνι. Κάντε μικρές επαναλήψεις προσέχοντας το γόνατο να μη πλησιάζει στο έδαφος. Αλλάξτε πόδι.

Καθίσματα με το ένα πόδι σε step: Σταθείτε όρθια, δίπλα από ένα step. Από αυτή τη θέση, ανεβάστε το ένα σας πόδι πάνω στο step κρατώντας τα πόδια σε παράλληλη θέση. Ρίξτε το βάρος στη φτέρνα τού άλλου ποδιού. Κατεβάστε προς τα κάτω (κάντε κάθισμα) λυγίζοντας και τα δύο γόνατα, τραβώντας προς τα πίσω τη λεκάνη σας και πιέζοντας το πόδι που είναι επάνω με τη φτέρνα. Προσέχετε τα γόνατα να παραμένουν πίσω από τις μύτες των ποδιών σε όλη τη διάρκεια της κίνησης.
sourta-ferta

Οταν τα νησιά ήταν νύμφες και ο Βόσπορος κοιλάδα,

Οι μύθοι γεννιόντουσαν ως «εξηγήσεις» γεωλογικών φαινομένων υποστηρίζει ο καθηγητής κ. Η. Μαριολάκος

Η εποχή που, όταν οι θεοί «θύμωναν», γίνονταν σεισμοί και κατακλυσμοί, δημιουργούνταν νέες στεριές, νησιά αναδύονταν από τη θάλασσα και άλλα καταποντίζονταν χαρακτηρίζεται σήμερα απλώς μυθική, άρα στη σφαίρα της φαντασίας. Στην πραγματικότητα όμως αυτοί οι μύθοι αντανακλούσαν μεγάλα φυσικογεωλογικά γεγονότα, που διασώθηκαν έτσι στο πέρασμα χιλιετιών. Αυτός είναι και ο λόγος που ο καθηγητής Γεωλογίας κ. Ηλίας Μαριολάκος θέτει το ζήτημα της επανεξέτασης της Προϊστορικής εποχής κάτω από τα νέα δεδομένα της γεωλογικής έρευνας.

«Θεοί, θεότητες, ήρωες, τέχνες και τεχνολογία, οικονομική δραστηριότητα, ακόμα και το πολίτευμα συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με το φυσικογεωλογικό περιβάλλον και τις μεταβολές του. Γι΄ αυτό πιστεύω ότι θα μπορούσε να αναπτυχθεί η γεωμυθολογική ανάλυση διαφόρων συμβάντων στη Γη και ιδιαίτερα στον δικό μας χώρο», λέει ο κ. Μαριολάκος. Αλλωστε θεωρεί ότι η βάση της ελληνικής μυθολογίας χρονολογικά πρέπει να φτάνει ως το 16.000 πριν από σήμερα!

Για το θεό Αχελώο δεν ήταν τίποτε να ξαποστείλει τις νύμφες που ζούσαν γύρω από τις εκβολές του, στη... θάλασσα _ «σε έναν άλλο τόπο» όπως λέει χαρακτηριστικά ο μύθος_ για να τις τιμωρήσει που δεν τον τιμούσαν όπως έπρεπε ενώ αντίθετα τιμούσαν άλλους θεούς. Και όντως έτσι έγινε, με αποτέλεσμα οι Εχινάδες νύμφες να γίνουν τα μικρά νησάκια, που βρίσκονται... έκτοτε στο Ιόνιο, κατά μήκος των ακτών της Αιτωλοακαρνανίας.

Ο περιγραφόμενος από τον Διόδωρο τον Σικελιώτη κατακλυσμός της Σαμοθράκης που, όπως λέει, ήταν ο αρχαιότερος από όλους και στον οποίο εμπλέκεται και ο Δάρδανος, που σύμφωνα με διάφορες εκδοχές θεωρείται ο θεμελιωτής της Τροίας ήταν πραγματικό γεγονός. Άλλωστε, η ονομασία Δαρδανέλια αλλά και η προϊστορική χώρα Δαρδανία φέρουν το όνομά του. Ο κατακλυσμός αυτός, πριν από 14.000 _ 12.500 χρόνια προέκυψε από την είσοδο της Μαύρης θάλασσας στο Αιγαίο έτσι, που η περιοχή του Βοσπόρου (πόρος βοός) από κοιλάδα που ήταν, να αποκτήσει ένα στενό θαλάσσιο πέρασμα. Αλλά και τα πολλά επίθετα του Ποσειδώνα «Ισθμιος», «Γεωσείστης», «Σεισίχθων» κ. ά. φανερώνουν μεγάλες γεωλογικές μεταβολές, όπως και οι μύθοι που σχετίζονται με τους Τιτάνες.

«Σε όλα αυτά υπάρχει ταύτιση του μύθου με γεωφυσικά γεγονότα, κι επειδή, όσο πάμε σε παλαιότερες εποχές, τόσο περισσότερο ο άνθρωπος – στην προκειμένη περίπτωση ο Homo sapiens – εξαρτάται από το περιβάλλον, τόσο η ελληνική μυθολογία είναι γεμάτη από περιγραφές τέτοιων φαινομένων, που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο πολιτισμικό γίγνεσθαι των προϊστορικών ανθρώπων», λέει ο Μαριολάκος, που ανέπτυξε το βράδυ της Δευτέρας το θέμα «Η παλαιότητα της Ελληνικής Μυθολογίας _ Μία Φυσικογεωλογική – Γεωμυθολογική Προσέγγιση» σε ομιλία στο Αμφιθέατρο Δρακόπουλου του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός συνδέεται άμεσα με το γεωπεριβάλλον και τις μεταβολές του, κατά τα τελευταία 18.000 χρόνια κυρίως, πιστεύει ο κ. Μαριολάκος. «Στον Αιγαιακό και Περι - Αιγαιακό χώρο οι ρίζες του πολιτισμού συνδέονται όχι μόνον με τις ευνοϊκές κλιματικές συνθήκες της περιοχής αλλά και με το γεωτεκτονικό δυναμικό.

Μέσα σε 12.000 χρόνια είχε αλλάξει εντελώς ολόκληρο το παράκτιο τοπίο. Οι ρίζες λοιπόν του αρχαιοελληνικού πολιτισμού συνδέονται με αυτές τις φυσικογεωλογικές μεταβολές και με το γεωδυναμικό καθεστώς που επικρατούσε στην περιοχή», λέει.

Κι επειδή, όσο η μελέτη πηγαίνει βαθύτερα στο παρελθόν, τόσο περισσότερο ο άνθρωπος – στην προκειμένη περίπτωση ο Homo sapiens – εξαρτάται από το περιβάλλον, τόσο η μυθολογία είναι γεμάτη από περιγραφές τέτοιων φαινομένων. Επομένως, όπως λέει ο κ. Μαριολάκος «Η ελληνική μυθολογία δεν είναι μόνον αποκύημα της φαντασίας των ευφάνταστων Ελλήνων αλλά υπάρχει άμεση σχέση ανάμεσα σε πολλούς μύθους και σε φυσικογεωλογικές διεργασίες που εξελίχθηκαν στον Περι - Αιγαιακό και Παρα - Ευξείνιο χώρο ενώ υπάρχουν αναφορές που συνδέονται με πάρα πολύ παλαιά φυσικογεωλογικά φαινόμενα και διεργασίες, δηλαδή κατά την Άνω Παλαιολιθική Εποχή».

Αναπόφευκτα όμως δημιουργούνται έτσι και πολλά εύλογα ερωτήματα, που ζητούν απάντηση: Πως είναι δυνατόν δηλαδή να διατηρήθηκαν όλοι αυτοί οι μύθοι, δηλ. η προφορική παράδοση ως την ιστορική εποχή. Σε ποια γλώσσα έγινε η προφορική μετάδοση από γενιά σε γενιά. Δηλαδή σε ποια γλώσσα μεταβιβάστηκε η φυσικογεωλογική αυτή εξέλιξη από τις γενιές της Άνω Παλαιολιθικής εποχής, της Μεσολιθικής και της Νεολιθικής εποχής, ως την εποχή του Ησιόδου και των άλλων που τα κατέγραψαν. Επιπλέον, αν οι Έλληνες έφτασαν στον ευρύτερο Αιγαιακό χώρο γύρω στο 2000 π. Χ. (ή κατ’ άλλους γύρω στο 3000 π. Χ)., σε ποια γλώσσα συνεννοηθήκαν με τους «Προέλληνες» ντόπιους. Και εν τέλει αν ήλθαν από το Βορρά (ινδογερμανική εκδοχή), γιατί δεν έφεραν μαζί τους κάποιον μύθο, που να συνδέεται με τους παγετώνες, και γενικότερα τα φαινόμενα που συνδέονται με το ψύχος.


Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Το λαμπερό αντίο της Όπρα,


Οι θαυμαστές της Οπρα ετοιμάζονται να μπουν στο στάδιο

Ο Τομ Χανκς εκτελούσε καθήκοντα παρουσιαστή

Με τη Μαρία Σράιβερ - Σβαρτσενέγκερ

Η Οπρα αποχαιρετά τους θαυμαστές της

Η Οπρα μετον Τομ Κρουζ

Από τη βραδιά δεν έλειψε η Μαντόνα

Η Οπρα με την Μπιγιόνσε και τη Ντακότα Φάνινγκ

Χάλι Μπέρι, Κέιτι Χολμς και Κουίν Λατίφα

Στην αγκαλιά του Μάικλ Τζόρνταν

Με τη μεγάλη κυρία της σόουλ, Αρίθα Φράνκλιν

Με την ποιήτρια Μάγια Ανγκέλου

Η Όπρα Γουίνφρι, η πιο ισχυρή γυναίκα της αμερικανικής τηλεόρασης, ξεκίνησε χθες, Δευτέρα 23 Μαΐου, τις τελευταίες εμφανίσεις της. Με ένα σούπερ γκαλά, το πρώτο μέρος του οποίου μεταδόθηκε χθες και το δεύτερο σήμερα και στο οποίο εμφανίστηκαν τα μεγαλύτερα ονόματα της σώουμπιζ η Όπρα αποχαιρέτησε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο το κοινό της, που την ανέδειξε σε βασίλισσα της TV, σε μία χώρα όπου η τηλεόραση έχει τρομακτική δύναμη.

Με δάκρια στα μάτια η Όπρα υποδέχτηκε στο United Center στο Σικάγο την αφρόκρεμα της βιομηχανίας του θεάματος, ενώ 13.000 θεατές παραληρούσαν από ενθουσιασμό. «Το ευχαριστώ δεν είναι αρκετό, αλλά σας ευχαριστώ για την αγάπη σας και την υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια» είπε η Όπρα στους θεατές που την υποδέχτηκαν όρθιοι με ενθουσιώδη χειροκροτήματα.

Η ντίβα της σόουλ Αρίθα Φράνκλιν τραγούδησε το Amazing Grace, ενώ ο Τομ Χάνκς εκτελούσε χρέη παρουσιαστή. Ο Τομ Κρουζ και η Μαντόνα δήλωσαν ότι ανήκουν στα εκατομμύρια αμερικανούς που ενέπνευσε η Όπρα. Στη συνέχεια ο ένας μετά τον άλλον σταρ του σινεμά και της μουσικής σκηνής άρχισαν να εμφανίζονται στη σκηνή : Τζέιμι Φοξ, Στίβι Γουόντερ, Πάτι Λαμπέλ, Χάλι Μπέρι, Μπιγιόνσε, Νταιάν Σόγερ και Ντακότα Φάνινγκ ήταν μερικοί μόνο από τους λαμπερούς καλεσμένους της Όπρα. Από το σώου δεν έλειψε και η Μαρία Σράιβερ, σύζυγος του πρώην κυβερνήτη της Καλιφόρνια Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ, η οποία εμφανίστηκε στο αποχαιρετιστήριο γκαλά την ίδια ημέρα που ανακοίνωσε ότι κίνησε διαδικασία έκδοσης διαζυγίου με τον Κόναν τον Άπιστο.

Αύριο θα μεταδοθεί η τελευταία της εκπομπή και το ποιος θα είναι καλεσμένος αποτελεί εφτασφράγιστο μυστικό. Σύμφωνα με πληροφορίες που διαρρέουν στα αμερικανικά ΜΜΕ, ένα μεγάλο μέρος της τελευταίας της εκπομπής θα είναι αφιερωμένο στην οικογένεια του Γουίλ Σμιθ, που αυτή τη στιγμή είναι ο πλέον διάσημος και ακριβοπληρωμένος αφροαμερικανός σταρ του Χόλιγουντ.

Την ίδια στιγμή ένας πυρετός έχει πιάσει την αμερική για την μετα-Όπρα εποχή. Σε εκατοντάδες τηλεοπτικές εκπομπές αναλυτές και ψυχολόγοι αναλύουν τις επιπτώσεις που θα έχει στο συλλογικό συνειδητό η απουσία της Όπρα από τα ερτζιανά. Η υστερία ίσως φαίνεται αδικαιολόγητη για τους μη αμερικανούς, αλλά σε μία χώρα όπου η τηλεόραση αποτελεί την πρωταρχική συλλογική διασκέδαση η Όπρα κυριαρχούσε τα τελευταία 25 χρόνια.

Έχοντας αποφασίσει να εγκαταλείψει τον δερμάτινο καναπέ της μετά από τόσα χρόνια σχεδιάζει να μετακομίσει στο Λος Άντζελες προκειμένου να ασχοληθεί πιο δυναμικά με το τηλεοπτικό της δίκτυο, που δεν πάει και τόσο καλά.



Η άνοδος και τα ρεκόρ της Όπρα



Η εκπομπή της ήταν το talk show με τη μεγαλύτερη ακροαματικότητα στα χρονικά της αμερικανικής τηλεόρασης. Προβάλλεται κάθε εβδομάδα από τις 8 Σεπτεμβρίου του 1986 και μέχρι σήμερα έχουν μεταδοθεί περισσότερα από 4.000 επεισόδια, ενώ την βλέπουν τηλεθεατές σε περισσότερες από 140 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τον Σεπτέμβριο του 2010, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes η προσωπική της περιουσία ξεπέρασε τα 2,7 δις δολάρια γεγονός που την ανακήρυξε στην πιο πλούσια αυτοδημιούργητη αμερικανίδα. Το 2006 ήταν η πιο ακριβοπληρωμένη γυναίκα στην αμερικανική βιομηχανία του θεάματος με έσοδα που ξεπέρασαν τα 260 εκατ. δολάρια.

Το 1973 σε ηλικία μόλις 19 ετών ήταν ήδη η νεώτερη γυναίκα και η πρώτη μαύρη αμερικανίδα που παρουσίασε δελτίο ειδήσεων σε έναν τοπικό σταθμό στο Νάσβιλ του Τενεσί. Είκοσι επτά χρόνια αργότερα την εκπομπή της παρακολουθούν κάθε εβδομάδα περισσότεροι από 5 εκατ. τηλεθεατές στις ΗΠΑ και πολύ περισσότεροι σε όλη την υφήλιο.

Η Όπρα είναι κάτι παραπάνω από μία ισχυρή και πλούσια γυναίκα. Είναι στην πραγματικότητα ένας επιχειρησιακός κολοσσός που με πυρήνα το σώου της απλώνεται στον χώρο των εκδόσεων, της τηλεόρασης, του κινηματογράφου και της φιλανθρωπίας. Εκτός από ελάχιστες αποτυχίες, μέχρι στιγμής έχει αποδείξει ότι διαθέτει το άγγιγμα του Μίδα: ό,τι αγγίζει μεταμορφώνεται σε χρυσό.

Ήταν από τις πρώτες τηλεοπτικές περσόνες που συνειδητοποίησαν ότι η τηλεόραση είχε τη δύναμη να συνδυάσει τη δημόσια με την ιδιωτική ζωή. Οι κατά καιρούς αποκαλύψεις της για την ιδιωτική της ζωή έστελναν την τηλεθέαση της εκπομπής της στα ύψη. Την πρώτη χρονιά του σώου της «αποκάλυψε» στους θεατές με δάκρυα στα μάτια ότι σε ηλικία μόλις 9 ετών την κακοποιούσαν σεξουαλικά ένας εξάδελφος, ένας θείος και ένας οικογενειακός φίλος. Το ρεκόρ της τηλεθέασης που έκανε εκείνο το επεισόδιο πρέπει να άφησε βαθιά εντύπωση στην Όπρα. Στα επόμενα χρόνια έκανε κατά καιρούς ανάλογες αποκαλύψεις – για την εγκυμοσύνη της όταν ήταν 14 ετών και τον θάνατο του παιδιού της, για την περιπετειώδη ερωτική της ζωή στα νιάτα της, για την μάχη της εναντίον της παχυσαρκίας – βλέποντας το κοινό της να γίνεται όλο και πιο μεγάλο με κάθε αποκάλυψη. Ήταν σχεδόν σαν μία ψυχανάλυση που γινόταν εμπρός στα μάτια εκατομμυρίων ανθρώπων, με τραυματικές εμπειρίες να ανασύρονται από τα βάθη της μνήμης για να αιχμαλωτίσουν την προσοχή του κοινού. Όπως ήταν αναμενόμενο όσο μεγάλωνε το κοινό, τόσο μεγάλωναν τα κέρδη της Όπρα.

Στη συνέχεια, όταν οι σκοτεινές λεπτομέρειες της προσωπικής ζωής είχαν στερέψει, άρχισε να ερεθίζει τη φαντασία των οπαδών της με αμφιλεγόμενες διαψεύδεις περί ομοφυλοφιλίας και της σχέσης της με την κολλητή της φίλη Γκέιλ Κινγκ. Ο συνδυασμός των διασημοτήτων που εκμυστηρεύονταν στον καναπέ της τα πιο προσωπικά μυστικά τους και των προσωπικών αποκαλύψεων της Όπρα αποδείχτηκε ακατανίκητος.

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Ο Γιάννης Μπακογιαννόπουλος καταθέτει 10 φιλμ που αγάπησε,

Ο Γιάννης Μπακογιαννόπουλος

Ο γκουρού της ελληνικής σινε- κριτικής είναι το τιμώμενο πρόσωπο του εφετινού Ταινιοράματος
«Σένσο» με την Αλίντα Βάλι και τον Φάρλεϊ Γκρέιντζερ

«Επάγγελμα ρεπόρτερ»: Τζακ Νίκολσον και Μαρία Σνάιντερ

Ζαν Πολ Μπελμοντό, ο «Τρελός Πιερό» του Ζαν Λικ Γκοντάρ

Ο Μπάστερ Κίτον στην αξέχαστη ταινία του βωβού σινεμά «Ο στρατηγός»

Η Κατρίν Ντενέβ υπήρξε «Η ωραία της ημέρας» στην ταινία του Λουίς Μπονιουέλ

«Ταξίδι στο Τόκιο», Γιασουτζίρου Οζου, μια ταινία για το τώρα και το αύριο

Η Λιβ Ούλμαν στην «Περσόνα» του Ινγκμαρ Μπέργκμαν

Ενας έρωτας σε ποταμόπλοιο: Η Ντίτα Πάρλο στην «Αταλάντη» του Ζαν Βιγκό

Η «Αιχμάλωτος της ερήμου» του Τζον Φορντ, ένα από τα σπουδαιότερα γουέστερν όλων των εποχών

Ο Ζαν Λουί Τρεντινιάν είναι ο «Κονφορμίστας» του Αλμπέρτο Μοράβια έτσι όπως τον «είδε» ο Μπερνάρντο Μπερτολούτσι

«Οι λίστες και οι κατατάξεις είναι μια πρόσφατη μανία του αφυδατωμένου πολιτιστικού τοπίου της εποχής μας» υποστηρίζει ο κριτικός κινηματογράφου και δημοσιογράφος Γιάννης Μπακογιαννόπουλος. «Οι καλές ταινίες όμως, όπως όλα τα έργα τέχνης, δεν είναι αλογάκια που τρέχουν στον ιππόδρομο. Είναι μορφοποιήσεις της εμπειρίας και του συναισθήματός μας, του βλέμματός μας στον έξω και στον μέσα κόσμο μας. Η σχέση μας μαζί τους μεταβάλλεται όπως αλλάζουμε και εμείς».

Ο κ. Μπακογιαννόπουλος, του οποίου τα κείμενα εξακολουθούν να διαβάζονται με ευλάβεια από τους κινηματογραφόφιλους και όχι μόνο, είναι το τιμώμενο πρόσωπο του εφετινού Ταινιοράματος, του μαραθωνίου ταινιών που εδώ και τόσα χρόνια διοργανώνει η κινηματογραφική εταιρεία διανομής AMA Films και που εφέτος πραγματοποιείται στο Αστυ (πλ. Κοραή) από τις 19 Μαΐου ως τις 13 Ιουλίου.
«Οι καλές ταινίες όπως όλα τα έργα τέχνης, δεν είναι αλογάκια που τρέχουν στον ιππόδρομο. Είναι μορφοποιήσεις της εμπειρίας και του συναισθήματός μας, του βλέμματός μας στον έξω και στον μέσα κόσμο μας. Η σχέση μας μαζί τους μεταβάλλεται όπως αλλάζουμε και εμείς».

Οπως πάντα το Ταινιόραμα δίνει στους ακραιφνείς σινεφίλ την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δεκάδες ταινίες επιλεγμένες ανάμεσα στις σημαντικότερες του παλαιού ή του σύγχρονου σινεμά. Αρκεί να αναφέρουμε ορισμένα ονόματα δημιουργών: Ορσον Γουέλς, Πιερ Πάολο Παζολίνι, Ναγκίσα Οσίμα Λουίς Μπουνιουέλ, Μικελάντζελο Αντονιόνι, Γιασουτζίρο Οζου, Ακίρα Κουροσάβα, Αμπάς Κιαροστάμι, Μάικ Λι, Aτόμ Εγκογιάν. Μερικά από τα γνωστά ονόματα, ταινίες των οποίων περιλαμβάνονται στο εφετινό Ταινιόραμα, μαζί με άλλα λησμονημένα διαμάντια που θα προβληθούν μέσα σε αυτούς τους δύο γεμάτους μήνες. «Τις περισσότερες από τις ταινίες που επιλέξαμε», λένε οι διοργανωτές, «ο Γιάννης Μπακογιαννόπουλος τις έχει παρουσιάσει παλαιότερα αλλά και πιο πρόσφατα, προβάλλοντάς τες με τα τόσο εύστοχα και διεισδυτικά σχόλιά του στην “Κινηματογραφική Λέσχη”, μια από τις μακροβιότερες εκπομπές της ΕΤ1». Με αφορμή αυτό το γεγονός ζητήσαμε από τον Γιάννη Μπακογιαννόπουλο να μας δώσει τη δική του δεκάδα, όχι των ταινιών που θεωρεί καλύτερες (κάτι που ίσως δεν θα κάνει ποτέ) αλλά, για κάποιον λόγο, αγαπημένες. Οπως άλλωστε λέει ο ίδιος ο κ. Μπακογιαννόπουλος, «είναι διαφορετικό να μιλήσουμε για ταινίες που αγαπήσαμε, που μας επηρέασαν, γιατί τότε ενσωματώνουμε τη χρονική στιγμή, την αλήθεια του βιώματός μας».

«Σένσο», 1954 ,Λουκίνο Βισκόντι
Μια ιταλίδα κόμισσα προδίδει την πατρίδα της για έναν λιποτάκτη αυστριακό αξιωματικό. Η έκπτωση των τραγικών ηρώων, η ιστορικο-κοινωνική κριτική, ενσαρκώνονται ιδανικά και μεγαλύνονται με την ένταση του μελοδράματος, με την τελειότητα της εικονογραφικής παράδοσης (η ταινία προβάλλεται στο Αστυ τη Δευτέρα 4 Ιουλίου).

«Επάγγελμα ρεπόρτερ», 1975, Μικελάντζελο Αντονιόνι
Να φύγεις από τη φυλακή του εαυτού σου, να ξεκινήσεις από το μηδέν. Κραυγή εκ βαθέων του καθενός μας, αλλά για τον παγιδευμένο ήρωα είναι φυγή προς τον θάνατο. Ο Τζακ Νίκολσον θαρρείς αιμορραγεί συνεχώς τρέχοντας, ενώ ο Αντονιόνι, στην πιο υπαρξιακή ταινία του, ατενίζει ήρεμα το τελικό μυστήριο.

«Ο τρελός Πιερό», 1965, Ζαν-Λυκ Γκοντάρ
Ο Πιερό αγαπάει σαν τρελός. Ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ αγαπά σαν τρελός. Στη σάπια καινούργια εποχή, ο αθώος θα ανατιναχθεί από μια κοπέλα με ελαφίσια χάρη και το ψέμα στην καρδιά. Ζωή και σινεμά, η ταινία περνάει συνεχώς από το ένα στο άλλο, ο παλμός της εντείνεται ως τον σπασμό, μέσα σε μια θριαμβική χρωματική παλέτα (η ταινία προβάλλεται στο Αστυ την Πέμπτη 7 Ιουλίου).

«Ο στρατηγός», 1926, Μπάστερ Κίτον
Ο Μπάστερ Κίτον ένα μελαγχολικό ανδρείκελο. Ο τελειότερος ισορροπιστής κωμικών ευρημάτων. Διακινδυνεύει τα πάντα για να σώσει την αγαπημένη του… ατμομηχανή, μέσα στον αμερικανικό εμφύλιο. Η νίκη της πλαστικότητας και της αρμονίας, τελικά του ανθρώπινου πνεύματος.

«Η ωραία της ημέρας», 1967, Λουίς Μπουνιουέλ
Γιατί ερωτευόμαστε το αδύνατον; Η φωτεινή Κατρίν Ντενέβ διαπερνά ακηλίδωτη το σκοτεινό πεδίο των ασύνειδων σαδομαζοχιστικών πόθων. Ονειρο και πραγματικό σε αξεδιάλυτη σαγηνευτική σύντηξη, ο ειρωνικός υπερρεαλισμός του Λουίς Μπουνιουέλ κοιτάζει με αταραξία το αξεδιάλυτο μυστήριο της ανθρώπινης ύπαρξης.

«Ταξίδι στο Τόκιο», 1953, Γιασουτζίρο Οζου
Τα παιδιά απομακρύνονται από τους γονείς τους που θα αντιμετωπίσουν καρτερικά το τέλος. Ενας απαράβατος νόμος της φύσης που συγκρούεται με το παραδοσιακό οικογενειακό χρέος, κλασικό θέμα του Ιάπωνα Γιασουτζίρο Οζου. Πάντα με εύθραυστη γέφυρα την αγάπη. Το τώρα και το αιώνιο, αυτό που έρχεται και αυτό που φεύγει, η ένταση της φευγαλέας στιγμής, όλα με γαλήνια, φιλοσοφική, αλλά τόσο σπαραχτική οπτική (η ταινία προβάλλεται στο Αστυ την Τετάρτη 15 Ιουνίου).

«Περσόνα», 1966, Ινγκμαρ Μπέργκμαν
Μια ηθοποιός αποσύρεται με τρόμο στη σιωπή, μια νοσοκόμα εξομολογείται συνεχώς τη δύσκολη ζωή της. Ψυχαναλυτική μεταβίβαση, σύγκρουση, ανταλλαγή, ένωση μέσα σε όνειρο. Ο καλλιτέχνης ως βαμπίρ και τσαρλατάνος, αλλά απαραίτητος διαμεσολαβητής, το σταθερό γοητευτικό θέμα του Ινγκμαρ Μπέργκμαν.

«Η Αταλάντη», 1934, Ζαν Βιγκό
Μια απλή ιστορία αγάπης πάνω σε ένα ποταμόπλοιο. Ωστόσο η λυρική έκφραση του έρωτα, των νερών και της κίνησης, η απώλεια και η επανασύνδεση, ντύνονται με πρωτογενείς πανέμορφες εικόνες, με υπερρεαλιστικές πινελιές και με παράξενα παιχνίδια σε ένα από τα πιο γνήσια ποιητικά έργα του κινηματογράφου.

«Η αιχμάλωτη της ερήμου», 1956, Τζον Φορντ
Ο μεγάλος Τζον Φορντ βιάζει όλους τους κανόνες του γουέστερν με αυτόν τον καταραμένο ήρωα που κυνηγά λυσσαλέα τον φονιά Ινδιάνο αλλά και την ίδια του την ανιψιά. Η στιγμή της επιφοίτησης, της σωτηρίας, είναι συγκλονιστική, αλλά ο Τζον Γουέιν αποχωρεί πάλι στο φινάλε, τραγικά μόνος.

«Ο κονφορμίστας», 1970, Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Ο αντιφατικός αντιήρωας του Μοράβια αγωνιά να επιστρέψει στην ουδετερότητα, προδίδοντας τους πάντες ως το τελευταίο σκαλί. Ο Μπερνάρντο Μπερτολούτσι αφαιρεί κάθε ψυχολογική ανάλυση και το μαρμάρινο πρόσωπο του Τρεντινιάν γίνεται καθρέφτης του αδυσώπητα λείου και λαμπερού φασιστικού τοπίου.


Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory