Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Ταμπέλες σε τουαλέτες .

Toilet Tourism   awesome 2
Toilet Tourism   awesome 2
Toilet Tourism   awesome 2
Toilet Tourism   awesome 2
Toilet Tourism   awesome 2
Toilet Tourism   awesome 2

Επανάσταση στη θεραπεία της δισκοκηλης-δισκοπάθειας!!!

Οκτώ στους δέκα ενήλικες βιώνουν, μόνιμα ή περιστασιακά, οδυνηρούς πόνους στη μέση, τον αυχένα ή σε κάποιο από τα άκρα, ως συνέπεια τραυματισμών, απότομων κινήσεων και μηχανικών βλαβών που καταστρέφουν τους μεσοσπονδύλιους δίσκους. Ως εναλλακτική λύση φέρεται ένεση με ενδοδισκικό τζελ.
Με την καταστροφή των μεσοσπονδύλιων δίσκων καταρρέει πλήρως το κύριο σταθεροποιητικό και στηρικτικό στοιχείο μεταξύ των σπονδύλων, οπότε εμφανίζονται οι γνωστές μας δισκοκήλες. Η χειρουργική αντιμετώπιση μιας τέτοιας βλάβης ήταν και παραμένει η βασική λύση εκλογής, εντούτοις η εμπειρία από επώδυνα, με μακρά περίοδο ανάρρωσης, ή ακόμη και αποτυχημένα χειρουργεία, αποτρέπει τους περισσότερους ασθενείς από την απόφαση να υποβληθούν σε επέμβαση.
Εναλλακτική λύση, όμως, υπάρχει. Είναι μη χειρουργική, εντελώς αναίμακτη και ανώδυνη, και-αν και καινούρια- εξαιρετικά αποτελεσματική. Πρόκειται για την έγχυση ενδοδισκικού gel, το οποίο εγχύεται μέσα στο μεσοσπονδύλιο δίσκο, στην περιοχή της βλάβης, μέσω μιας λέπτης βελόνας και με τοπική αναισθησία, σε μια διαδικασία που διαρκεί περίπου 20 λεπτά. Το γεγονός, επιπλέον, ότι το gel εγχύεται υπό ακτινοσκοπική καθοδήγηση, εξασφαλίζει απόλυτη ασφάλεια, καθώς αποκλείεται το ενδεχόμενο τραυματισμών ή αστοχίας του υλικού.
Σε πολύ σύντομο, μάλιστα, χρονικό διάστημα (από μισή ώρα έως τρεις εβδομάδες) μετά την έγχυση, επιτυγχάνεται πλήρης αναγέννηση του πηκτοειδούς πυρήνα του μεσοσπονδύλιου δίσκου, ο οποίος επανέρχεται στην αρχική του μορφή. Ως αποτέλεσμα, σταματά η πίεση που ασκείται στο νεύρο, καθώς και ο εντοπισμένος πόνος που χαρακτηρίζει την ισχιαλγία, τη μηραλγία, την οσφυαλγία κ.ο.κ. Ο ασθενής δε, είναι σε θέση να επιστρέψει αμέσως στις καθημερινές του δραστηριότητες.
Για αυτή τη νέα, πρωτοποριακή εφαρμογή του ενδοδισκικού gel θα δοθεί συνέντευξη τύπου από τον Ορθοπαιδικό Χειρουργό Σπονδυλικής Στήλης κ. Νικόλαο Μπενάρδο, στις 31/5/2011 και ώρα 12:00 μμ στο ξενοδοχείο Hilton, αίθουσα: Θάλεια 1. Παρόντες θα είναι επίσης οι πρώτοι Έλληνες ασθενείς που υποβλήθηκαν σε αυτή τη μη χειρουργική μέθοδο, για να μοιραστούν την εμπειρία τους.

Μαύροι άγγελοι .

Dark Angels   awesome 2
Dark Angels   awesome 2
Dark Angels   awesome 2
Dark Angels   awesome 2
Dark Angels   awesome 2
Dark Angels   awesome 2
Dark Angels   awesome 2
Dark Angels   awesome 2

...ΠΡΙΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ...


Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων κάθεται σε μια καφετέρια και θυμάται τα νιάτα του.
- Θυμάσαι, λέει ο γέρος στην γριά, που πρωτοσυναντηθήκαμε πριν 50 χρόνια σε ετούτη εδώ την καφετέρια και μόλις βγήκαμε από εδώ, σε πήγα πίσω στον φράχτη του διπλανού εργοστασίου και κάναμε σεξ?
- Και βέβαια το θυμάμαι, λέει η γριά.
- Ε, λοιπόν για χάρη εκείνης της μέρας, λέω να το ξανακάνουμε απόψε.
- Βεβαίως, λέει η γριά και σηκώνονται και οι δυο να βγουν από την καφετέρια.

Ένας τυπάκος που καθόταν εκεί δίπλα και άκουσε την συνομιλία, σκέφτηκε:
"Γούστο θα έχει να πάρω μάτι τα γερόντια" και τους ακολούθησε.

Βλέπει λοιπόν την γριά να σηκώνει την φούστα και να πιάνεται στον φράχτη και από πίσω ο γέρος έχοντας κατεβάσει τα παντελόνια.
Το τι ακολούθησε μετά δεν περιγράφεται. Το πιο άγριο σεξ που είχε δει ποτέ ο ματάκιας! Για 40 λεπτά, χωρίς διακοπή, το ζευγάρι τιναζόταν έξαλλα, κουνιόταν σπασμωδικά και οι δυο τους ούρλιαζαν με τεντωμένες τις φλέβες και γουρλωμένα μάτια. Στο τέλος κατέρρευσαν και έπεσαν στο χώμα.
Ο ματάκιας έπαθε πλάκα. Ποτέ δεν είχε δει, ούτε ακούσει για τόσο παρατεταμένο και τόσο άγριο σεξ πόσο μάλλον από δυο γερόντια. "Πρέπει να μάθω το μυστικό τους" σκέφτηκε. Περίμενε να συνέλθουν και πλησίασε τον γέρο.

- Παππού, χωρίς να το θέλω είδα το σκηνικό και εντυπωσιάστηκα.
Ποιο είναι το μυστικό σου; Έτσι το έκανες και πριν πενήντα χρόνια;

- Παιδί μου, απαντά ο γέρος, πριν πενήντα χρόνια αυτός ο φράχτης δεν ήταν ηλεκτροφόρος

http://www.teamgr.gr/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=104&id=4019&Itemid=282

Τι μπορείς να κάνεις με τα παλιά CD

Things You Could Do With Old CDs...   awesome 2
Things You Could Do With Old CDs...   awesome 2
Things You Could Do With Old CDs...   awesome 2
Things You Could Do With Old CDs...   awesome 2
Things You Could Do With Old CDs...   awesome 2
Things You Could Do With Old CDs...   awesome 2

Και όμως μπορείτε....


Να το διαβάσετε....
Ο Ανθρώπινος εγκέφαλος...
Σνφμύωα με μαι έυρενα στο Πμανιπσητετο του Κμτρπιαιζ, δεν πζαιει ρλόο με τι σρειά είναι τοθοπεμέτενα τα γτάμαμρα μσέα σε μία λξλέη, αρεκί το πώτρο κια το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι στη στωσή θσέη.
Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς και να μροπετίε να τις δαβαιάεστε χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξηέ αλλά την λξηέ σαν σνύλοο.
Ατίπτσυεο ε;

Το μυστήριο του πίνακα που δεν καίγεται!

Το πορτρέτο ενός δακρυσμένου αγοριού αναστάτωσε το 1985 από άκρη σ’ άκρη τη Μ. Βρετανία. Από τότε, συνεχίζει να απασχολεί τη μνήμη των ανθρώπων που παρακολούθησαν μέσω του Τύπου τις προσπάθειες να λυθεί το μυστήριο του πορτρέτου που δεν μπορεί να καεί.
Πώς ξεκίνησε ο θρύλος του πίνακα που δεν... καίγεται!

Όλα ξεκίνησαν όταν ένας πυροσβέστης πρόσεξε ότι σε ένα σπίτι του Yorkshire που είχε καταστραφεί από φωτιά, ο πίνακας που απεικόνιζε ένα αγόρι που έκλεγε είχε παραμείνει άθικτος. Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που παρατηρούσε ότι ο πίνακας με το αγόρι έβγαινε σώος από καμμένα σπίτια.

Η συγκεκριμένη ζωγραφιά είχε αναπαραχθεί σε περίπου 50 χιλιάδες αντίτυπα και απ’ ότι φαίνεται αποτελούσε συνηθισμένη επιλογή διακόσμησης εκείνη την εποχή.

Μετά την αναφορά του πυροσβέστη, άνθρωποι από όλη τη Βρετανία άρχισαν να στέλνουν παρόμοιες ιστορίες και να υποστηρίζουν πως και ο δικός τους πίνακας με κάποιον "ανεξήγητο" τρόπο παραμένει άθικτος από τις φλόγες!

Η υπόθεση άρχισε να παίρνει τροπή ιστορίας …τρόμου όταν αναπτύχθηκαν θεωρίες ότι όχι μόνο γλιτώνει από τις φλόγες το αγόρι που κλαίει, αλλά προκαλεί τις πυρκαγιές!

Οι εκδοχές για τον καλλιτέχνη του μυστηριώδους έργου.

Ο καλλιτέχνης που ζωγράφισε τη σειρά των αγοριών που κλαίνε λεγόταν Bragolin και πέθανε το 1981. Οι πίνακές του πωλούνταν σε τουριστικά σημεία της μεταπολεμικής Βενετίας.

Αυτά τα βιογραφικά στοιχεία του καλλιτέχνη, βέβαια, δεν συμβαδίζουν με την πιο δημοφιλή εκδοχή που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο.

Σύμφωνα με αυτή, το αγόρι ήταν ένα ορφανό που είχε χάσει τους γονείς του σε μια πυρκαγιά. Ο ζωγράφος πήρε υπό την προστασία του το αγόρι, παρά τις φήμες που το συνόδευαν, ότι μπορούσε να βάζει φωτιά σε αντικείμενα χωρίς να τα αγγίζει, με τηλεπάθεια.

Μετά από καιρό, το στούντιο του ζωγράφου έπιασε φωτιά και το αγόρι το έσκασε. Από τότε χάθηκαν τα ίχνη του. Δέκα χρόνια αργότερα, από ένα αυτοκινητικό δυστύχημα, στο οποίο το όχημα κάηκε ολοσχερώς, ανασύρθηκε νεκρός ένας νεαρός άνδρας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της άδειας οδήγησης, ο νεκρός άνδρας ήταν το ορφανό αγόρι!

Αξιόπιστα ή όχι τα πειράματα που γίνονται πάνω στον πίνακα;

Αρκετά πειράματα έχουν γίνει από το 1985 μέχρι σήμερα για να λυθεί το μυστήριο. Ένας ραδιοφωνικός παραγωγός και κωμικός, ο Steve Punt, βρήκε έναν τέτοιο πίνακα και τον πήγε σε ένα ερευνητικό κέντρο, όπου θα μπορούσε να δοκιμάσει να τον κάψει με ασφάλεια (με πρόθεση να διακωμωδήσει την υπόθεση).

Το αποτέλεσμα τον εξέπληξε. Μια φλόγα ξεπήδησε στη γωνία του πίνακα και συνέχισε να καίει, όμως μόνο την κορνίζα. Στη συνέχεια έσβησε και το πρόσωπο του αγοριού έμεινε άθικτο. Το σχετικό βίντεο, προβλήθηκε τότε από το BBC:
To βίντεο στο λινκ που ακολουθει...
http://www.teamgr.gr/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=86&id=4017&Itemid=282

Τυφλοί βλέπουν με την «όραση της νυχτερίδας»,

Την ικανότητα ηχοεντοπισμού που διαθέτουν οι νυχτερίδες προκειμένου να βρίσκουν τη λεία τους διαθέτουν και ορισμένα τυφλά άτομα ώστε να κινούνται στον χώρο

Ορισμένα τυφλά άτομα έχουν την ικανότητα να χρησιμοποιούν την ηχώ προκειμένου να «δουν» πού βρίσκονται τα αντικείμενα γύρω τους. Με τον τρόπο αυτό διαθέτουν ένα εσωτερικό ηχητικό «GPS» το οποίο τους βοηθά να κινούνται στον χώρο. Τώρα μια νέα μελέτη μαρτυρεί ότι τα άτομα αυτά είναι πιθανό να χρησιμοποιούν ακόμη και οπτικά τμήματα του εγκεφάλου τους ώστε να επεξεργάζονται τους ήχους. Η μελέτη αυτή που ανήκει σε καναδούς επιστήμονες εντοπίζει για πρώτη φορά την περιοχή του εγκεφάλου των ατόμων που έχουν την «όραση της νυχτερίδας».

Ο ηχοεντοπισμός αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό των νυχτερίδων οι οποίες εκπέμπουν ήχους σε υψηλό τόνο και στη συνέχεια χρησιμοποιούν την ηχώ που παράγεται για να εντοπίσουν τη λεία τους στο σκοτάδι. Ωστόσο και κάποια τυφλά άτομα χρησιμοποιούν τον ηχοεντοπισμό παράγοντας συγκεκριμένους ήχους με τη βοήθεια της γλώσσας τους ώστε να εντοπίζουν τα εμπόδια μέσα στον χώρο. Η νέα μελέτη, η οποία δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση «PLoS ONE», είναι η πρώτη που διερευνά τον εγκέφαλο των τυφλών ατόμων που χρησιμοποιούν τον ηχοεντοπισμό.

Η μελέτη

Η μελέτη διεξήχθη σε δύο τυφλούς άνδρες που έχουν την ικανότητα του ηχοεντοπισμού. Ο ένας εξ αυτών, ο οποίος αναφέρεται με τα αρχικά ΕΒ, ήταν ηλικίας 43 ετών και είχε τυφλωθεί στους 13 μήνες ζωής ενώ ο δεύτερος, με τα αρχικά LB, ήταν ηλικίας 27 ετών και τυφλώθηκε στα 14 έτη του.

Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι όταν οι δύο αυτοί ασθενείς άκουγαν ηχογραφήσεις του εαυτού τους στις οποίες χρησιμοποιούσαν ήχους για να εντοπίζουν αντικείμενα, ενεργοποιούνταν περιοχές του εγκεφάλου τους οι οποίες υπό φυσιολογικές συνθήκες συνδέονται με την όραση. Οι επιστήμονες κατάφεραν να αποτυπώσουν τη δραστηριότητα των εγκεφαλικών περιοχών των εθελοντών μέσω λειτουργικής μαγνητικής τομογραφίας η οποία μετρά τη ροή του αίματος σε διαφορετικές περιοχές του εγκεφάλου παρέχοντας στοιχεία για τη δραστηριότητά του σε πραγματικό χρόνο.

Ενεργοποίηση του οπτικού φλοιού

Συγκεκριμένα οι τομογραφίες έδειξαν ότι όταν οι εθελοντές άκουγαν τις ηχογραφήσεις τους ενεργοποιείτο ο οπτικός φλοιός του εγκεφάλου. Ηταν επίσης αξιοσημείωτο το γεγονός ότι όταν οι δύο άνδρες άκουγαν ήχους με ή χωρίς ηχώ, ο οπτικός φλοιός τους αποκρινόταν με βάση την ύπαρξη της ηχούς. Την ίδια στιγμή ο ακουστικός φλοιός που είναι υπεύθυνος για την επεξεργασία των ήχων, δεν εμφάνιζε διαφορές στην απόκρισή του είτε υπήρχε ηχώ είτε όχι.

Η υποβολή στα ίδια ακριβώς τεστ δύο ανδρών που δεν ήταν τυφλοί και δεν διέθεταν ικανότητα ηχοεντοπισμού έδειξε ότι δεν εμφανίστηκε ιδιαίτερη δραστηριότητα στον οπτικό φλοιό τους.

Ηχοεντοπισμός όπως …όραση

«Τα στοιχεία μας δείχνουν σαφώς ότι οι δύο ασθενείς χρησιμοποιούν τον ηχοεντοπισμό με έναν τρόπο που μοιάζει με την όραση» σημειώνουν οι συγγραφείς της μελέτης από το Ερευνητικό Ινστιτούτο Ρότμαν στο Τορόντο και προσθέτουν: «Με αυτόν τον τρόπο τα στοιχεία δείχνουν ότι ο ηχοεντοπισμός μπορεί να προσφέρει στα τυφλά άτομα έναν μεγάλο βαθμό ανεξαρτησίας και αυτοπεποίθησης».

Οι ερευνητές υπογραμμίζουν πως με δεδομένο ότι τα τυφλά άτομα προχωρούν σε «αναδιοργάνωση» του εγκεφάλου τους σε σύγκριση με τα άτομα που έχουν όραση, απαιτούνται περαιτέρω μελέτες σε μεγάλους αριθμούς ατόμων προκειμένου να αποκαλυφθούν τα μυστικά του εγκεφάλου. Σε κάθε περίπτωση, όπως λένε οι ειδικοί, η μελέτη αποτελεί ένα πρώτο βήμα στην κατανόηση σχετικά με το πώς ο εγκέφαλος ορισμένων τυφλών ατόμων καταφέρνει να ακολουθεί μια διαδικασία η οποία είναι ουσιαστικώς 2 σε 1 – συγχωνεύει δηλαδή τον ήχο με την όραση.

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Πορτοφίνο, το λιμάνι της καρδιάς μας,


Ενα κοσμοπολίτικο καταφύγιο με χολιγουντιανή λάμψη και φυσική ομορφιά,

Εως τις αρχές του 1900, το μικροσκοπικό λιμάνι του Πορτοφίνο ήταν ένα απρόσιτο ψαροχώρι. Στη δεκαετία του 1950, όμως, ο γραφικός όρμος στη γνωστή Ιταλική Ριβιέρα, στην περιφέρεια της Λιγουρίας, κατέκτησε τις καρδιές των αστέρων του Χόλιγουντ και κάπως έτσι γεννήθηκε ο θρύλος.

Πηγή: Shutterstock,

Εντυπωσιακές επαύλεις σκαρφαλωμένες επάνω στον βράχο, με θέα στη θάλασσα της Λιγουρίας

Πηγή: Shutterstock
Ενα ανηφορικό μονοπάτι οδηγεί στο Καστέλο Μπράουν, το οποίο λειτουργεί ως μουσείο και οφείλει το όνομά του στον βρετανό πρόξενο που το μετέτρεψε σε κατοικία το 1870

Πηγή: Shutterstock,
Οι πολύχρωμες προσόψεις είναι χαρακτηριστικές των κτισμάτων της περιοχής, πολλά από τα οποία κάποτε ανήκαν στους ψαράδες ενώ σήμερα αποτελούν καταφύγια πολυκεκατομμυριούχων

To παραλιακό ξενοδοχείο «Splendido Mare» στην καρδιά του Πορτοφίνο

Πηγή: Shutterstock,
Η Μονή των Βενεδικτίνων, με θέα στον κόλπο San Fruttuoso Αν δεν αντέχετε την πεζοπορία, πάρτε ένα από τα καραβάκια ή τα θαλάσσια ταξί που φεύγουν από το λιμάνι και επισκεφτείτε το διά θαλάσσης

Πηγή: Shutterstock,
Ο φάρος επάνω στον επιβλητικό βράχο, στην είσοδο του λιμανιού

Ζωσμένο από σφιχταγκαλιασμένες, ζωηρά ζωγραφισμένες προσόψεις σπιτιών που κάποτε ανήκαν στους ψαράδες και σήμερα αποτελούν καταφύγια πολυεκατομμυριούχων, το Πορτοφίνο σαγηνεύει τον επισκέπτη όταν το πρωτοαντικρίζει.

Σε απόσταση αναπνοής από τη θάλασσα, οι πευκόφυτες πλαγιές, το ζεστό κλίμα, η νόστιμη ιταλική κουζίνα, οι αμμουδεροί κολπίσκοι που συναντούν τα τυρκουάζ νερά της Μεσογείου αλλά και το αγαπημένο των Ιταλών «dolce far niente» (η γλύκα τού να μην κάνεις τίποτε) συνθέτουν το απόλυτο σκηνικό για ξένοιαστες διακοπές.

Τι να δείτε
- Περπατήστε στη μικρή πόλη με τα γραφικά, χρωματιστά σπίτια, τις κομψές μπουτίκ, τα μαγαζιά με τα ντόπια προϊόντα και τα εντυπωσιακά γιοτ, δεμένα στη μαρίνα. Διασχίστε την κεντρική πλατεία, περιπλανηθείτε κατά μήκος της προβλήτας και αφεθείτε στις μαγικές αποχρώσεις της θάλασσας. Ακολουθήστε το ανηφορικό μονοπάτι προς το Καστέλο Μπράουν.

Το φρούριο του 16ου αιώνα, που άλλοτε έπαιξε σημαντικό αμυντικό ρόλο στην Iστορία του τόπου και σήμερα λειτουργεί ως μουσείο, οφείλει το όνομά του στον βρετανό πρόξενο που το μετέτρεψε σε ιδιωτική κατοικία το 1870. Από την πίσω πλευρά του κάστρου, το βραχώδες, πυκνά δασωμένο ακρωτήρι αποτελεί προστατευόμενο πάρκο από το 1935.


- Πλήθος σηματοδοτημένων μονοπατιών πεζοπορίας διασχίζουν το δάσος. Προτιμήστε αυτό που θα σας οδηγήσει, έπειτα από έναν δίωρο περίπατο, στον κόλπο San Fruttuoso, με τη Μονή των Βενεδικτίνων του 10ου αιώνα. Αν δεν αντέχετε την πεζοπορία, πάρτε ένα από τα καραβάκια ή τα θαλάσσια ταξί που φεύγουν από το λιμάνι και επισκεφτείτε το διά θαλάσσης (www.traghettiportofino.it).

- Ο Καθεδρικός Ναός του Αγίου Μαρτίνου, του 11ου αιώνα, είναι ένα κομψοτέχνημα στη γωνία του λιμανιού, που αξίζει να επισκεφτείτε. Κάντε μια εκδρομή με το καραβάκι στη διπλανή Σάντα Μαργκερίτα και ανακαλύψτε την αγορά των αντικέρ, την παραλία και τα όμορφα μαγαζιά και εστιατόρια.

- Φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Μιλάνου απευθυνθείτε σε μία από τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, διαφορετικά προτιμήστε το τρένο ως τη Σάντα Μαργκερίτα (διάρκεια ταξιδιού δυόμισι ώρες). Από εκεί μπορείτε να πάρετε λεωφορείο, ταξί ή καραβάκι για το Πορτοφίνο. Με το αυτοκίνητο ακολουθήστε τον αυτοκινητόδρομο Α7 με κατεύθυνση Μιλάνο - Γένοβα και βγείτε στην έξοδο Rapallo, Santa Margherita. Προσοχή, στο Πορτοφίνο απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων. Οι καλύτεροι μήνες για να το επισκεφτείτε είναι αυτήν την εποχή και από τον Σεπτέμβριο ως τον Οκτώβριο.

Πού να μείνετε
Πανοραμική θέα από τον καταπράσινο λόφο προσφέρει το ξενοδοχείο Splendido (Salita Baratta 16. Το κτίριο, ένα μοναστήρι του 16ου αιώνα, μετατράπηκε σε ξενοδοχείο το 1901 και ο δούκας του Γουίνδσορ φιγουράρει ανάμεσα στους πρώτους καταγεγραμμένους επισκέπτες. Το ιστορικό πολυτελές ξενοδοχείο, ένα από τα κορυφαία της Ευρώπης, διαθέτει 64 δωμάτια και παράθυρα με θέα στα γιοτ που πλέουν αγέρωχα στον κόλπο. Η «κρεμαστή» πισίνα, ανάμεσα σε πολύχρωμες τριανταφυλλιές και φουντωτούς θάμνους, μοιάζει να γίνεται ένα με το μπλε της Μεσογείου. Ακριβώς δίπλα, το εστιατόριο La Terrazza υπόσχεται κορυφαίες γαστρονομικές απολαύσεις. Για όσους προτιμούν να είναι «μέσα στα πράγματα», το παραθαλάσσιο Splendido Mare (Via Roma 2, τηλ. 0039 0185 267802) – της ίδιας αλυσίδας –, στην καρδιά του Πορτοφίνο, αποτελεί την ιδανική επιλογή.

Πού να φάτε
Η κλασική επιλογή του Puny (5 Piazza Martiri dell’Olivetta, τηλ. 0039 0185 269037) εγγυάται το καλύτερο δείπνο στην πόλη, με την κουζίνα της Λιγουρίας στα καλύτερά της. Ο ίδιος ο Puny κλέβει την παράσταση επί το έργον, με ανέκδοτα και προσωπικά καλοπιάσματα στους θαμώνες. Χρειάζεται απαραιτήτως κράτηση. Kάθε Πέμπτη είναι κλειστά.

Σπαγκέτι με φρέσκα θαλασσινά και λαζάνια με πέστο ξεχωρίζουν από τον κατάλογο του Da U Mariu Di Denaro (Calata Marconi 7 και κερδίζουν τις εντυπώσεις σε αυτήν τη μικρή, φιλική τρατορία επάνω στη θάλασσα.

Στο τέλος του μόλου, ένα μέτρο από το κύμα, στο Winterose (Calata Marconi 42,) επιλέξτε ανάμεσα σε εκλεκτά ιταλικά κρασιά, Pino Griccio και Vino Nobile, και απολαύστε τα με θέα στο ηλιοβασίλεμα.


Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Εικονες Μαιου 2011,

 
Πηγή: Reuters
ΑΘΗΝΑ
Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα...

Πηγή: REUTERS
ΙΣΛΑΝΔΙΑ,
Σε νέο εφιάλτη για τις αεροπορικές εταιρείες τείνει να εξελιχθεί η ηφαιστειακή τέφρα από το ηφαίστειο Γκρίμσβετν στην Ισλανδία, το οποίο εμφανίζεται εδώ σε δορυφορική φωτογραφία της NASA

Πηγή: ΑΠΕ
ΜΟΣΧΑ,
Ο καθεδρικός ναός του Αγίου Βασιλείου στην Κόκκινη Πλατεία ήταν το επίκεντρο των εκδηλώσεων, στις 24 Μαΐου, στη μνήμη των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου. Στους δύο ισαποστόλους από τη Θεσσαλονίκη αποδίδεται ο εκχριστιανισμός των Σλάβων και η σύγχρονη γραφή των σλαβικών διαλέκτων.

Πηγή: REUTERS
ΛΟΝΔΙΝΟ,
Ο Αμερικανός πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα επιθεωρεί το τιμητικό άγημα κατά την άφιξή του στα ανάκτορα του Μπάγκιγχαμ

ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ,
Εικόνα πλήρους καταστροφής από τους ανεμοστρόβιλους στις κεντρικές πολιτείες των ΗΠΑ. Οι νεκροί φθάνουν τους 122 και οι τραυματίες τους 750. Το Τζόπλιν του Μιζούρι υπέστη τις μεγαλύτερες καταστροφές

ΣΕΡΒΙΑ
Πηγή: REUTERS
ΣΕΡΒΙΑ,
Ώρα ανάπαυσης για τις νεαρές Σέρβες μετά την παράσταση στο Βελιγράδι για την 118η επέτειο από τη γέννηση του στρατάρχη Τίτο

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Χαμόγελα, χρώματα κι αρώματα.. σαν ένα μικρό ουράνιο τόξο..May Day - Γυάλινη Σφαίρα


Αυτή η Γυάλινη Σφαίρα δεν είναι σαν τις άλλες. Έχει κλεισμένη μέσα της και τις 4 εποχές, είναι γεμάτη χιλιάδες χαμόγελα, χρώματα κι αρώματα… σαν ένα μικρό ουράνιο τόξο… κάθε κομμάτι ένα χρώμα, ένα συναίσθημα, μια γεύση, ένα άρωμα, ένα όνειρο. Ένας δίσκος με πρωτότυπα, νεανικά, κομμάτια σε ποπ – ροκ των MAY DAY.


H δισκογραφική τους δουλειά κυκλοφόρησε πριν ένα χρόνο (Μάιος 2010) από την εταιρία ΛΥΡΑ και λέγεται "Γυάλινη Σφαίρα".

Παυσίπονο τα ...σταυρωμένα χέρια,

Δε γνωρίζει η δεξιά ...εάν πονά η αριστερά. Με αυτή την απλή μέθοδο «σύγχυσης» του εγκεφάλου μπορούμε να μειώσουμε τον πόνο σε περίπτωση τραυματισμού στα χέρια, σύμφωνα με νέα μελέτη

Μπερδεύουν τον εγκέφαλο, μειώνοντας την αντίληψη του πόνου,

Το σταύρωμα των χεριών μετά από τραυματισμό τους περιορίζει σημαντικά τον πόνο, σύμφωνα με νέα βρετανική μελέτη.

Όπως δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό «Pain», οι ειδικοί του University College του Λονδίνου ανακάλυψαν πως η συγκεκριμένη θέση των χεριών αποπροσανατολίζει τον εγκέφαλο, ώστε να μην μπορεί να προσδιορίσει από ποια πλευρά του σώματος προέρχεται ο πόνος. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα την περιορισμένη αντίληψη της έντασης του πόνου.

Πείραμα με σταυρωμένα τα χέρια

Στην ενδιαφέρουσα μελέτη, έλαβαν μέρος 20 εθελοντές στα χέρια των οποίων οι ειδικοί με τη βοήθεια λέιζερ προκάλεσαν πόνο παρόμοιο με το τσίμπημα μιας καρφίτσας.

Κατά τη διάρκεια του πειράματος μέσω ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος (EEG) καταγραφόταν η ηλεκτρική δραστηριότητα του εγκεφάλου, ενώ αμέσως μετά τη λήξη του οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν την ένταση του πόνου που ένιωσαν.

Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι η αντίληψη του πόνου ήταν περιορισμένη σε όσους είχαν τα χέρια τους σταυρωμένα στον κορμό τους ενόσω δέχονταν τα τσιμπήματα του λέιζερ.

«Συνήθως χρησιμοποιούμε το αριστερό μας χέρι για να αγγίξουμε αντικείμενα που υπάρχουν στα αριστερά μας, και το δεξί μας χέρι για ό,τι βρίσκεται στα δεξιά μας» εξηγεί ο δρ Τζιαντομένικο Ιανέτι, από το Τμήμα Φυσιολογίας, Φαρμακολογίας και Νευροεπιστήμης του βρετανικού πανεπιστημίου.

«Αυτό σημαίνει ότι οι περιοχές του εγκεφάλου που περιέχουν τον χάρτη της δεξιάς πλευράς του σώματος και εκείνον του δεξιού εξωτερικού χώρου συνήθως ενεργοποιούνται ταυτόχρονα, οδηγώντας έτσι σε μια πολύ αποδοτική επεξεργασία των αισθητηριακών ερεθισμάτων που δεχόμαστε» λέει ο ειδικός και προσθέτει: «Όταν όμως σταυρώνουμε τα χέρια μας, οι χάρτες αυτοί παύουν να ενεργοποιούνται ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα η επεξεργασία των αισθητηριακών ερεθισμάτων να είναι λιγότερο αποδοτική. Για παράδειγμα ο πόνος γίνεται αντιληπτός ως ασθενέστερος» καταλήγει ο δρ Ιανέτι.

Ξεγελώντας τον εγκέφαλο

Όπως συμβουλεύουν οι επιστήμονες, την επόμενη φορά που θα χτυπήσουμε στα άνω άκρα καλό θα ήταν να καθίσουμε με …σταυρωμένα χέρια! Ενδεχομένως κάτι τέτοιο θα μπορούσε μελλοντικά να οδηγήσει στην ανάπτυξη παυσίπονων θεραπειών που να βασίζονται στη ...σύγχυση του εγκεφάλου.

Στην παρούσα φάση μάλιστα, οι Βρετανοί σε συνεργασία με αυστραλούς ερευνητές, δοκιμάζουν την ενδιαφέρουσα θεωρία σε ασθενείς που ταλαιπωρούνται από χρόνιο πόνο.

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Τα ρομπότ μιλάνε την δική τους γλώσσα,

Τα Lingodroids ανέπτυξαν δική τους γλώσσα για να επικοινωνήσουν μεταξύ τους

Τα Lingodroids ανέπτυξαν το δικό τους ξεχωριστό λεξιλόγιο,

Ερευνητές στην Αυστραλία έδωσαν στα ρομπότ την ευκαιρία να αναπτύξουν δική τους γλώσσα προκειμένου να διευκολυνθούν στην πλοήγηση στον χώρο και να συννενοούνται μεταξύ τους. Τα ρομποτάκια Lingodroids τα κατάφεραν μια χαρά! Ανέπτυξαν δικό τους αυτοσχέδιο λεξιλόγιο πολύ αποτελεσματικό στη μεταξύ τους επικοινωνία.

Η ρομποτική γλώσσα

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κουίνσλαντ με επικεφαλής την Ρουθ Σούλτζ κατασκεύασαν μια ομάδα ρομπότ που τα ονόμασαν Lingodroids (γλωσσο-ανδροειδή σε ελεύθερη μετάφραση). Τα ρομπότ αυτά κινούνται με ρόδες, διαθέτουν μια κάμερα, ένα αποστασιόμετρο λέιζερ και ένα σόναρ χαρτογράφησης του χώρου. Οι ερευνητές τοποθέτησαν επίσης στα ρομπότ ένα μικρόφωνο και ηχεία ώστε να μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και τα άφησαν σε έναν λαβύρινθο περιμένοντας να δουν αν και πώς θα καταφέρουν να βρουν τον δρόμο τους.

Τα Lingodroids αρχικά χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό τους χαρτογράφησαν το χώρο και στην συνέχεια σε κάθε περιοχή έδιναν ένα ξεχωριστό όνομα σχηματίζοντας λέξεις με τυχαίους συνδυασμούς συλλαβών. Για παράδειγμα, τα ρομπότ ονόμασαν το κέντρο του λαβύρινθου «jaya» και αφού συμφώνησαν γι αυτήν την ονομασία, συνέχισαν την ονοματοδοσία και στις άλλες περιοχές του χώρου με την ίδια μέθοδο δημιουργώντας έτσι στην ουσία τελικά ένα δικό τους λεξιλόγιο.

Αψογη συνεργασία

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο τρόπος που αντέδρασαν τα ρομπότ μέσα στον λαβύρινθο και το πώς συνεργάστηκαν. Όταν ένα ρομπότ συναντούσε κάποιο άλλο επικοινωνούσαν και αντάλλασσαν πληροφορίες για το τι είχαν δει και ανακαλύψει στην πορεία τους. Στην συνέχεια τα ρομπότ άρχισαν να ανταλάσσουν προτάσεις για ονόματα καταλήγοντας σε μια κοινά αποδεκτή λύση.

«Αποφασίσαμε να επιτρέψουμε στα ρομπότ να αναπτύξουν το δικό τους λεξιλόγιο επειδή η ανθρώπινη γλώσσα είναι φορτωμένη με μεγάλο όγκο πληροφοριών τις οποίες τα ρομπότ είναι εξαιρετικά δύσκολο να κατανοήσουν. Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας ώστε να εκπαιδεύσουμε τα ρομπότ έτσι ώστε να κατανοούν πιο περίπλοκες έννοιες» δήλωσε στο BBC η Σουλτς.


Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Το μυστήριο του πίνακα που δεν καίγεται!




Το πορτρέτο ενός δακρυσμένου αγοριού αναστάτωσε το 1985 από άκρη σ’ άκρη τη Μ. Βρετανία. Από τότε, συνεχίζει να απασχολεί τη μνήμη των ανθρώπων που παρακολούθησαν μέσω του Τύπου τις προσπάθειες να λυθεί το μυστήριο του πορτρέτου που δεν μπορεί να καεί.



Πώς ξεκίνησε ο θρύλος του πίνακα που δεν... καίγεται!

Όλα ξεκίνησαν όταν ένας πυροσβέστης πρόσεξε ότι σε ένα σπίτι του Yorkshire που είχε καταστραφεί από φωτιά, ο πίνακας που απεικόνιζε ένα αγόρι που έκλεγε είχε παραμείνει άθικτος. Μάλιστα, ισχυρίστηκε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που παρατηρούσε ότι ο πίνακας με το αγόρι έβγαινε σώος από καμμένα σπίτια.

Η συγκεκριμένη ζωγραφιά είχε αναπαραχθεί σε περίπου 50 χιλιάδες αντίτυπα και απ’ ότι φαίνεται αποτελούσε συνηθισμένη επιλογή διακόσμησης εκείνη την εποχή.

Μετά την αναφορά του πυροσβέστη, άνθρωποι από όλη τη Βρετανία άρχισαν να στέλνουν παρόμοιες ιστορίες και να υποστηρίζουν πως και ο δικός τους πίνακας με κάποιον "ανεξήγητο" τρόπο παραμένει άθικτος από τις φλόγες!

Η υπόθεση άρχισε να παίρνει τροπή ιστορίας …τρόμου όταν αναπτύχθηκαν θεωρίες ότι όχι μόνο γλιτώνει από τις φλόγες το αγόρι που κλαίει, αλλά προκαλεί τις πυρκαγιές!

Οι εκδοχές για τον καλλιτέχνη του μυστηριώδους έργου.

Ο καλλιτέχνης που ζωγράφισε τη σειρά των αγοριών που κλαίνε λεγόταν Bragolin και πέθανε το 1981. Οι πίνακές του πωλούνταν σε τουριστικά σημεία της μεταπολεμικής Βενετίας.

Αυτά τα βιογραφικά στοιχεία του καλλιτέχνη, βέβαια, δεν συμβαδίζουν με την πιο δημοφιλή εκδοχή που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο.

Σύμφωνα με αυτή, το αγόρι ήταν ένα ορφανό που είχε χάσει τους γονείς του σε μια πυρκαγιά. Ο ζωγράφος πήρε υπό την προστασία του το αγόρι, παρά τις φήμες που το συνόδευαν, ότι μπορούσε να βάζει φωτιά σε αντικείμενα χωρίς να τα αγγίζει, με τηλεπάθεια.

Μετά από καιρό, το στούντιο του ζωγράφου έπιασε φωτιά και το αγόρι το έσκασε. Από τότε χάθηκαν τα ίχνη του. Δέκα χρόνια αργότερα, από ένα αυτοκινητικό δυστύχημα, στο οποίο το όχημα κάηκε ολοσχερώς, ανασύρθηκε νεκρός ένας νεαρός άνδρας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της άδειας οδήγησης, ο νεκρός άνδρας ήταν το ορφανό αγόρι!

Αξιόπιστα ή όχι τα πειράματα που γίνονται πάνω στον πίνακα;

Αρκετά πειράματα έχουν γίνει από το 1985 μέχρι σήμερα για να λυθεί το μυστήριο. Ένας ραδιοφωνικός παραγωγός και κωμικός, ο Steve Punt, βρήκε έναν τέτοιο πίνακα και τον πήγε σε ένα ερευνητικό κέντρο, όπου θα μπορούσε να δοκιμάσει να τον κάψει με ασφάλεια (με πρόθεση να διακωμωδήσει την υπόθεση).

Το αποτέλεσμα τον εξέπληξε. Μια φλόγα ξεπήδησε στη γωνία του πίνακα και συνέχισε να καίει, όμως μόνο την κορνίζα. Στη συνέχεια έσβησε και το πρόσωπο του αγοριού έμεινε άθικτο. Το σχετικό βίντεο, προβλήθηκε τότε από το BBC:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory