Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

.. EΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΙΘΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ....

 



Αγκαλιασμένο ζευγάρι, θαμμένο πριν έξι έως πέντε περίπου χιλιάδες χρόνια ανακάλυψαν Ιταλοί αρχαιολόγοι κοντά στην πόλη Μάντοβα, στην βόρεια Ιταλία. Η Έλενα Μενότι, επικεφαλής της ομάδας των ανασκαφών, δήλωσε ότι «πρόκειται για μια πολύ σπάνια περίπτωση», διευκρινίζοντας ότι «δεν έχει ξαναβρεθεί διπλή ταφή που να χρονολογείται στη νεολιθική περίοδο, πόσο δε μάλλον δύο άνθρωποι που ετάφησαν αγκαλιασμένοι».

Η Ε. Μενότι εξέφρασε την πεποίθηση πως τα δύο άτομα, σχεδόν σίγουρα ένας άνδρας και μια γυναίκα, παρ’ όλο που
αυτό πρέπει να επιβεβαιωθεί, πέθαναν νέοι επειδή τα δόντια τους βρέθηκαν σχεδόν ανέπαφα και χωρίς φθορές. «Ασκώ αυτό το επάγγελμα επί 25 χρόνια. Ποτέ όμως δεν συγκινήθηκα τόσο, διότι αυτή η ανακάλυψη είναι κάτι το εξαιρετικό» δήλωσε στο Reuters η Ε. Μενότι.

Εργαστηριακά θα γίνει προσπάθεια να διευκρινιστεί η ηλικία του ζευγαριού τη στιγμή του θανάτου του, τι προκάλεσε το θάνατο,  αν ήταν ξαφνικός θάνατος ή μια τελετουργική θυσία, αν πρόκειται για έναν άνδρα και μια γυναίκα ή για δύο άτομα του ίδιου φύλου και για πόσο χρονικό διάστημα παρέμειναν θαμμένοι. Ωστόσο, οι αρχαιολόγοι έκριναν ότι θα ήταν ιεροσυλία να χωρίσουν το ζευγάρι έπειτα από τόσα χρόνια και γι’ αυτό αποφάσισαν, αντί να συλλέξουν ξεχωριστά τα οστά, να αφαιρέσουν όλο το κομμάτι της γης, στο οποίο είναι θαμμένοι οι δυο νεκροί. Κατ’ αυτόν τον τρόπο ο εδώ και χιλιάδες χρόνια εναγκαλισμός του ζεύγους θα διατηρηθεί ως την αιωνιότητα.


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/06/e.html#ixzz1PLwICLwF

Το πλανητάριο της Μόσχας .

Opening Of Moscow Planetarium   awesome 2
Opening Of Moscow Planetarium   awesome 2
Opening Of Moscow Planetarium   awesome 2
Opening Of Moscow Planetarium   awesome 2
Opening Of Moscow Planetarium   awesome 2
Opening Of Moscow Planetarium   awesome 2

....ΠΕΡΙ ΦΙΛΙΑΣ......


Δεν μπορώ να σου δώσω λύσεις
για όλα τα προβλήματα της ζωής σου,
ούτε έχω απαντήσεις
για τις αμφιβολίες και τους φόβους σου˙
όμως μπορώ να σ’ ακούσω
και να τα μοιραστώ μαζί σου. 

Δεν μπορώ ν’ αλλάξω
το παρελθόν ή το μέλλον σου.
Όμως όταν με χρειάζεσαι
θα είμαι εκεί μαζί σου.

Δεν μπορώ να αποτρέψω τα παραπατήματα σου.
Μόνο μπορώ να σου προσφέρω το χέρι μου
να κρατηθείς και να μη πέσεις.

Οι χαρές σου, οι θρίαμβοι και οι επιτυχίες σου
δεν είναι δικές μου.
Όμως ειλικρινά απολαμβάνω να σε βλέπω ευτυχισμένο. 

Δεν μπορώ να περιορίσω μέσα σε όρια
αυτά που πρέπει να πραγματοποιήσεις,
όμως θα σου προσφέρω τον ελεύθερο χώρο
που χρειάζεσαι για να μεγαλουργήσεις.

Δεν μπορώ να αποτρέψω τις οδύνες σου
όταν κάποιες θλίψεις
σου σκίζουν την καρδιά,
όμως μπορώ να κλάψω μαζί σου
και να μαζέψω τα κομμάτια της
για να την φτιάξουμε ξανά πιο δυνατή.

Δεν μπορώ να σου πω ποιος είσαι
ούτε ποιος πρέπει να γίνεις.
Μόνο μπορώ
να σ' αγαπώ όπως είσαι
και να είμαι φίλος σου.

Αυτές τις μέρες σκεφτόμουν
τους φίλους μου και τις φίλες μου,
δεν ήσουν πάνω
ή κάτω ή στη μέση. 

Δεν ήσουν πρώτος
ούτε τελευταίος στη λίστα.
Δεν ήσουν το νούμερο ένα ούτε το τελευταίο.

Να κοιμάσαι ευτυχισμένος.
Να εκπέμπεις αγάπη.
Να ξέρεις ότι είμαστε εδώ περαστικοί.

Ας βελτιώσουμε τις σχέσεις με τους άλλους.

Να αρπάζουμε τις ευκαιρίες.
Να ακούμε την καρδιά μας.
Να εκτιμούμε τη ζωή. 

Πάντως δεν έχω την αξίωση να είμαι
ο πρώτος, ο δεύτερος ή ο τρίτος
στη λίστα σου.

Μου αρκεί που με θέλεις για φίλο.
Ευχαριστώ που είμαι.

Χόρχε Λουίς Μπόρχες


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/05/blog-post_22.html#ixzz1PLvl0dEY

Πάει και αυτό .

Sinking Boat   awesome 2
Sinking Boat   awesome 2
Sinking Boat   awesome 2
Sinking Boat   awesome 2

HMEΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ

1 Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Κακοποίησης των Ηλικιωμένων.


ilikiwmenos1 300x200 Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Κακοποίησης των Ηλικιωμένων

Η 15η Ιουνίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Κακοποίησης των Ηλικιωμένων, προκειμένου να ευαισθητοποιηθεί το κοινό, όσον αφορά στην κακομεταχείριση που υφίστανται οι ηλικιωμένοι ακόμη και μέσα στο ίδιο τους το σπίτι, από ανθρώπους της οικογένειάς τους ή ανθρώπους υπεύθυνους για τη φροντίδα τους γενικότερα.
Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι απαραβίαστη. Η ηλικία και η ανάγκη υποστήριξης δεν μπορούν ποτέ να είναι η αφορμή για επιβολή περιορισμών, αφαίρεσης ανθρώπινων δικαιωμάτων και αρχών ελευθερίας του ατόμου που ορίζονται από ένα δημοκρατικό σύνταγμα. Το προχωρημένο της ηλικίας σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπει στέρηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά τα ηλικιωμένα άτομα θα πρέπει να συνεχίσουν να ζουν και να αντιμετωπίζονται ίσα με τα υπόλοιπα μέλη μιας κοινωνίας και να προστατεύουν πάντα το απαράβατο δικαίωμά τους να απολαμβάνουν τα δικαιώματά τους.
Η μεγάλη πλειοψηφία ευπαθών και ευπρόσβλητων σε κακοποίηση ηλικιωμένων είναι γυναίκες: 2 στους 3 ηλικιωμένους άνω των 80 ετών στην Ευρώπη είναι γυναίκες. Περισσότερο από το ένα τρίτο αυτών των γυναικών υποφέρει από την νόσο του Αλτσχάιμερ ή από άνοια, γεγονός που τις καθιστά ακόμα περισσότερο ευπρόσβλητες σε κακοποίηση.
Κανείς δεν πρέπει να ανέχεται την κακοποίηση. Η βοήθεια υπάρχει και είναι διαθέσιμη σε όλους.
 
Το αγαπημένο μου βίντεο :τι είναι αυτό?
                        

Ζώα φτιαγμένα από φυτά .

Flower Animals   arts
Flower Animals   arts
Flower Animals   arts
Flower Animals   arts
Flower Animals   arts
Flower Animals   arts

Η απατημένη σύζυγος του Arnold Schwarzenegger κάνει έκκληση να την αφήσουν ήσυχη


arnold gineka Η απατημένη σύζυγος του Arnold Schwarzenegger κάνει έκκληση να την αφήσουν ήσυχη
Από τότε που έγινε γνωστό ότι ο σύζυγος της είχε σχέση με μια υπηρέτρια του και πως απέκτησε μαζί της ένα παιδί, το κυνηγητό με τους παπαράτσι είναι για εκείνη, ένα κομμάτι της καθημερινότητάς της και…
όταν πια ήρθε στα όριά της, αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της.
Πλησίασε έναν από αυτούς, ενώ η ίδια είχε βγει βόλτα με τα παιδιά της και του ζήτησε να την αφήσει ήσυχη.
“Θα το εκτιμούσα αν με άφηνες να έχω τις προσωπικές στιγμές μου με τα παιδιά μου” του είπε.
“Ξέρω ότι η κάμερά σου γράφει και τώρα που μιλάμε αλλά στο ζητάω. Ο Θεός να σε έχει καλά…”
Δείτε το βίντεο:

Μαρία Θεοδότου:Όσα δήλωσε για τη διαμάχη της με την επιτροπή του «Greek Idol»

maria theodotou Μαρία Θεοδότου:Όσα δήλωσε για τη διαμάχη της με την επιτροπή του «Greek Idol»

Σε επικοινωνία της με την εκπομπή «Κους Κους» η Μαρία Θεοδότου, η Κύπρια παίκτρια του «Greek Idol», που στο  live του Σαββάτου ήρθε σε έντονη διαμάχη με την κριτική επιτροπή του talent show, μίλησε για το αδικαιολόγητο επιθετικό ξέσπασμά της στο πλατό.


Επιμένοντας ότι είδε την επιτροπή να κάνει ειρωνικούς μορφασμούς πριν ακόμα ξεκινήσει να τραγουδάει (γεγονός που δεν επιβεβαιώνει κανείς άλλος), η Μαρία είπε: «Αυτό που είδα το Σάββατο, δεν ήταν η πρώτη φορά που το είδα» ενώ όταν πρόσθεσε πως κάποια σχόλια της επιτροπής έθιξαν τον πατέρα της, ο Δημήτρης Παπανώτας επεσήμανε πως ο ίδιος ο πατέρας της, όταν ρωτήθηκε, δήλωσε πως δεν αισθάνθηκε προσβεβλημένος: «Ο πατέρας μου είναι ένας άνθρωπος με επίπεδο και θέλοντας να μην το συνεχίσει, είπε ότι δεν προσβλήθηκε. Εγώ ένιωσα ότι τον προσέβαλαν» απάντησε εκείνη.

«Ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του όρια» συνέχισε αργότερα, όταν το πάνελ του «Κους Κους» σχολίασε πως οι τηλεθεατές το Σάββατο, ένιωσαν ότι βλέπουν από μέρους της μια έκρηξη χωρίς κάποιο λόγο. «Έχω τραγουδήσει σε οκτώ live και στα επτά άκουσα ότι πρέπει να αποχωρήσω. Σε τραγούδια που δεν έχουν γίνει τραγικά λάθη, άκουσα πολύ καυστικά σχόλια και γι’ αυτό αντέδρασα. Και όταν είχα την καλύτερή μου ερμηνεία -κάτι που οι ίδιοι οι κριτές είπαν- δεν άκουσα τα αποθεωτικά σχόλια που έχουν ακούσει άλλα παιδιά» πρόσθεσε κάνοντας την Ρούλα Χάμου να αντιδράσει και να της εξηγήσει πως μπορεί απλά να μην άξιζε αποθεωτικά σχόλια και -σε σύγκριση με τους υπόλοιπους παίκτες- να υστερεί.

Στρατής Λιαρέλης: «Το θέμα είναι να μη μας κάνουν νούμερα, τα νούμερα»


Ο Διευθυντής ειδήσεων του ΑΝΤ1, Στρατής Λιαρέλης, μίλησε στο "7 Μέρες TV" για το ανανεωμένο δελτίο του καναλιού, αλλά και για τα νούμερα τηλεθέασης: «Όποιος αναφέρει στην ελληνική τηλεόραση ότι δεν τον ενδιαφέρουν τα νούμερα τηλεθέασης, πολύ απλά λέει ψέματα. Το πρόβλημα είναι να μη μας κάνουν… νούμερα τα νούμερα. Πιστεύω ότι όντως είχαμε μια σαφή αυξητική πορεία. Ξέρουμε όμως ότι εάν κάνουμε καλά τη δουλειά μας και είμαστε ευχαριστημένοι θα έρθουν. Τα νούμερα άλλωστε είναι ο μόνος τρόπος για να αξιολογηθεί η δουλειά σου σε μια ιδιωτική αγορά».

Αναδημοσιευση Απο MarkosTv


Greecelands

Γιώργος Αυτιάς:Σ’ αυτή τη δύσκολη ώρα υπήρξαν και φίλοι ,


Ο Γιώργος Αυτιάς μιλά σε συνέντευξη του για τους ανθρώπους που στάθηκαν στο πλευρό στις δύσκολες στιγμές του καναλιού. «Καθ΄ όλη τη διάρκεια της κρίσιμης περιόδου μιλούσα με τον Νίκο Χατζηνικολάο, τον Κώστα Χαρδαβέλλα, την Αγγελική Νικολούλη και τον Γιώργο Τράγκα. Ο Νίκος Χατζηνικολάου μου πρότεινε να πάω στο ραδιόφωνο και τον ευχαριστώ. Θέλω να πως μέσα σ’ αυτή τη δύσκολη ώρα υπήρξαν και φίλοι,

Γ. Μητσικώστας: ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ,


Για τη δύσκολη φετινή τηλεοπτική σεζόν, τη δική του 2χρονη απουσία από τη μικρή οθόνη, αλλά και το είδος της εκπομπής που θα ήθελε να παρουσιάσει, μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «TV Έθνος», ο Γιώργος Μητσικώστας.

Ελληνοφρένεια: «Τρεις οι τηλεοπτικές προτάσεις!»,


Τρία τηλεοπτικά κανάλια έχουν κάνει προτάσεις στην παρέα της «Ελληνοφρένειας». Αυτό υποστηρίζει ρεπορτάζ των Τυπολογιών της εφημερίδας ΠΑΡΟΝ. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ALPHA, ΑΝΤ1 και MEGA έχουν κάνει προτάσεις στην ομάδα για την μεταγραφή τους στον τηλεοπτικό αέρα. Η στροφή σε σατιρικές εκπομπές, λόγω και της δύσκολης οικονομικής κατάστασης αλλά και το νεανικό κοινό –κυρίως ανδρικό- στο οποίο απευθύνεται η «Ελληνοφρένεια» έχει κάνει τους δημιουργούς περιζήτητους.

Ζεις µονάχα 23 φορές,


Του Ακη Καπράνου,

Είναι το µεγάλο ερώτηµα των σινεφίλ: υπάρχουν ακόµη αναξιοποίητες ιδέες; Η επικρατέστερη άποψη είναι ότι επί δεκαετίες βλέπουµε παραλλαγές πάνω στα ίδια θέµατα. Τα σίκουελ (και τα ριµέικ), όµως, διαθέτουν το µεγάλο οικονοµικό πλεονέκτηµα. Ακόµη και αν σύσσωµη η κριτική ρίξει την ταινία στον Καιάδα, ο µόνος δείκτης που έχει σηµασία είναι αυτός των εισπράξεων.

Αναδημοσιευση Απο Νεα


Greecelands

Πες µου πότε γεννήθηκες, να σου πω για τις αρρώστιες σου,


Η εποχή του χρόνου κατά την οποία γεννιόµαστε επηρεάζει µακροπρόθεσµα την υγεία µας

Τα µωρά που γεννιούνται την άνοιξη διατρέχουν µεγαλύτερο κίνδυνο από ό,τι όσα γεννιούνται το φθινόπωρο να εκδηλώσουν διάφορα σοβαρά νοσήµατα, σύµφωνα µε βρετανούς επιστήµονες. Ασθένειες όπως τοάσθµα, η σκλήρυνση κατά πλάκας, ο αυτισµός, ησχιζοφρένειακαι η νόσος Αλτσχάιµερ σχετίζονται µε την έκθεση τηςµητέρας στην ηλιακή ακτινοβολία κατά τη διάρκειατης εγκυµοσύνης, όπως υποστηρίζει ο δρ Ράσελ Φόστερ, επικεφαλής του ΤµήµατοςΚιρκαδικής Νευροεπιστήµης στο Πανεπιστήµιο της Οξφόρδης.

Παρουσιάζοντας τα ευρήµατά του στο Φεστιβάλ Επιστήµης Cheltenham, που διοργάνωσε η εφηµερίδα «Times» του Λονδίνου, ο δρ Φόστερ είπε πως «η εποχή του χρόνου κατά την οποία γεννιόµαστε φαίνεται ότι διαδραµατίζει σηµαντικό ρόλο στην ψυχική και σωµατική µας υγεία. «Ακούγεται εξωφρενικό ότι ο µήνας κατά τον οποίο κάποιος γεννιέται ή συλλαµβάνεται µπορεί να επηρεάσει τη ζωή του στο µέλλον. Ωστόσο το πόσο θα ζήσει κάποιος και το πόσο πιθανό είναι να εµφανίσει µία σειρά ασθενειών, συµπεριλαµβανοµένων ψυχικών νοσηµάτων όπως η σχιζοφρένεια, φαίνεται να συνδέονται µε τον µήνα της γέννησής του».

Το µεγάλο παζάρι της 54ης Μπιενάλε,


Γιουροβίζιον της τέχνης, που έχει επεκταθεί και εκτός Ευρώπης µε τις ανάλογες πολιτικές προεκτάσεις;
Αγοραπωλησίες που καλύπτονται κάτω από το πέπλο µιας διεθνούς οργάνωσης µε εγνωσµένο κύρος;
Ή ένα παγκόσµιο εικαστικό γεγονός που φιλοξενεί την τελευταία λέξη των εικαστικών εξελίξεων;

ΒΕΝΕΤΙΑ, Ιούνιος

Oποιος βρεθεί στη Βενετία αυτές τις ηµέρες θα διαπιστώσει πως η Μπιενάλε είναι λίγο από όλα. Κοσµική γιορτή και αφορµή για να επιδειχθούν πολυτελείς θαλαµηγοί µε κορυφαία αναµφισβήτητα τη «Luna» (µήκους 115 µ.) του ρώσου µεγιστάνα Ροµάν Αµπράµοβιτς, αραγµένη µπροστά στην είσοδο της Μπιενάλε και όχι κοντά στα παλιά τελωνεία που έχουν δέσει οι υπόλοιπες.

Λίγο από Γιουροβίζιον µε τις συµµετέχουσες χώρες να µην επιλέγουν απαραιτήτως να εκπροσωπηθούν από εγχώριους καλλιτέχνες,αρκεί να κερδίσουν τις εντυπώσεις. ∆ιότι πόσοι ασχολήθηκαν µε το γεγονός ότι οι Ηνωµένες Πολιτείες διάλεξαν καλλιτέχνες µε καταγωγή από την Κούβα και έδρα το Πουέρτο Ρίκο; Oλοι φωτογράφιζαν µε µανία τους αθλητές που έτρεχαν πάνω σε έναν διάδροµο βάζοντας σε κίνηση της θορυβώδεις ερπύστριες ενός τανκ στους βενετσιάνικους κήπους όπου βρίσκονται τα εθνικά περίπτερα. Ή πόσοι γνώριζαν ότι το περίπτερο της ∆ανίας αποτελούσε ένα παγκόσµιο µωσαϊκό, καθώς την επιµέλεια είχε η Ελληνίδα Κατερίνα Γρέγου, η οποία µε τη σειρά της είχε επιλέξει έργα 18 καλλιτεχνών ηλικίας από 29 έως 77 ετών από την Παλαιστίνη και την Κίνα έως την Ελλάδα και το Ιράν; Ο εικόνες εναλλάσσονται µε τόσο µεγάλη ταχύτητα ώστε δύσκολα προλαβαίνει κάποιος να συγκρατήσει τους συντελεστές που κρύβονται κάτω από την εθνική µαρκίζα.

Μέσα σε ένα τέτοιο κλίµα η πολιτική είναι δύσκολο να είναι απούσα. Ισορροπίες και παιχνίδια βρίσκονται σε πρώτο πλάνο µε δύο κυρίως τρόπους. Ο πρώτος είναι µέσω έργων που παίρνουν τολµηρές πολλές φορές πολιτικές θέσεις - όπως το έργο της ισραηλινής Γιαέλ Μπαρτάνα, η οποία έχει δηµιουργήσει την εικονική οργάνωση «Ιουδαϊκή Αναγεννησιακή Κίνηση Πολωνίας» για τον επαναπατρισµό 3,3 εκατ. Εβραίων. Το επιτηδευµένα ειρωνικό της υπόθεσης; Εκπροσωπεί την Πολωνία. Ο δεύτερος είναι µέσω της επιστράτευσης προσωπικοτήτων της πολιτικής ζωής - όπως ο πρόεδρος του Ισραήλ Σιµόν Πέρες ή η πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Φερνάντες ντε Κίρχνερ - προς ενίσχυσητων εθνικών τους περιπτέρων. Υστερα από όλα αυτά, η εικαστική πλευρά της Μπιενάλε µοιάζει να έχει µπει σε δεύτερη µοίρα. Και ίσως όχι άδικα δεδοµένου ότι πριν από δυο δεκαετίες τόσο οι εθνικές συµµετοχές στα Τζιαρντίνι (τους κήπους της πόλης, όπου είναι διάσπαρτα τα εθνικά περίπτερα) όσο και η κεντρική έκθεση της διοργάνωσης στην Αρσενάλε (τα ναυπηγεία του 16ου αιώνα που έχουν µετατραπεί σε εκθεσιακό χώρο) έδειχναν την τελευταία λέξη της τέχνης. Κάτι που σήµερα πλέον τίθεται προς συζήτηση, δεδοµένου ότι πολλές φορές έχεις την αίσθηση ότι «κάπου έχεις ξαναδεί» τα έργα που βρίσκονται µπροστά σου, χωρίς βεβαίως να λείπουν και οι εξαιρέσεις.


Πίσω από τις επιλογές έργων και καλλιτεχνών υπάρχουν στρατηγικοί υπολογισµοί ώστε να λειτουργήσει καλύτερα το παζάρι της τέχνης
Περίπτερα φτιαγµένα από παλιές πόρτες ντουλαπών. Προϊστορικά τέρατα από κορδέλες και λάτεξ. Κέρινα αντίγραφα αναγεννησιακών γλυπτών που λειώνουν αργά µπροστά στα µάτια των θεατών. Λεκάνες τουαλέτας και νιπτήρες. Καναπέδες µε λερωµένα καλύµµατα. Υφάσµατα κατεστραµµένα από υδροχλωρικό οξύ και χλωρίνη. ∆ωµάτια που µε οπτικά παιχνίδια και φωτιστικά εφέ αποπροσανατολίζουν τον επισκέπτη και τον κάνουν να αισθάνεται πως αιωρείται στο χρώµα.

∆εν πρόκειται για άσχετα µεταξύ τους αντικείµενα, αλλά για έργα τέχνης, που επέλεξε η επιµελήτρια της φετινής έκθεσης της Μπιενάλε, η Ελβετίδα Μπίτσε Κάριγκερ για να υπηρετήσουν το θέµα της «ILLUMInations», που έπαιζε ανάµεσα στο φως, τον ∆ιαφωτισµό και τα έθνη. Παρά τη γοητεία του θέµατος,οι επισκέπτες δεν έφυγαν ενθουσιασµένοι, καθώς οι περισσότεροι έβρισκαν τα έργα αδύναµα και τις επιλογές σε αρκετές περιπτώσεις άστοχες. Οσοι δε περίµεναν να αποζηµιωθούν από τα τρία έργα του σπουδαίου εκπροσώπου της βενετσιάνικης σχολής

Μπαμπινιώτης: «Οι νέοι θα πληρώσουν ακριβά τα greeklish»,


Τον κίνδυνο της «αποξένωσης» από την εικόνα των ελληνικών λέξεων επισήμανε ο καθηγητής της Γλωσσολογίας,

Τον κίνδυνο της «αποξένωσης» από την εικόνα των ελληνικών λέξεων, λόγω της αυξανόμενης χρήσης των «greeklish», επισήμανε ο καθηγητής της Γλωσσολογίας Γεώργιος Μπαμπινιώτης.

Μιλώντας στα Χανιά, σε ημερίδα του Ινστιτούτου Επαρχιακού Τύπου για τη γλώσσα, ο πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών αναφέρθηκε στην ανάγκη στήριξης της ελληνικής γλώσσας σε ένα επίπεδο ποιότητας.

«Εγώ θα έλεγα στον κόσμο που μας ακούει: ‘’τη γλώσσα και τα μάτια σας’’. Θα έλεγα ότι σε ημέρες κρίσης θα πρέπει να σκύψουμε σε ό,τι καλύτερο διαθέτει αυτός ο τόπος, που είναι ο πολιτισμός μας, η παράδοση μας και με τον πιο εύγλωττο τρόπο η γλώσσα μας», ανέφερε ο κ. Μπαμπινιώτης και πρόσθεσε:

«Δεν είναι απλό εργαλείο η γλώσσα. Είναι ο πολιτισμός μας, είναι η ιστορία μας, είναι η σκέψη μας, είναι η νοοτροπία μας, είναι η ταυτότητά μας. Πάνω από όλα η γλώσσα είναι αξία».

Αναφερόμενος στην ευρέως διαδεδομένη χρήση των «greeklish» (Ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) μεταξύ των νέων που στέλνουν γραπτά μηνύματα από τα κινητά τηλέφωνα ή συνομιλούν μέσω του Διαδικτύου, ο Ομότιμος και Επίτιμος Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής, και πρόεδρος του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, τόνισε:
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory