Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2011

Εθισμένο ψάρι στη σοκολάτα μπαίνει σε δίαιτα,


Σε δίαιτα με φρούτα υποβάλλεται ένα εξωτικό ασιατικό... ψάρι που οι ιδιοκτήτες του το μεγάλωσαν ταΐζοντάς το γκοφρέτες και όταν πια δεν χωρούσε στη δεξαμενή του το δώρισαν σε ενυδρείο του Λονδίνου.
Ο "Γκάρι", το γιγαντιαίο γκουράμι, ένα είδος ψαριού που προέρχεται από τη νοτιοανατολική Ασία, έχει μήκος 40 εκατοστά και ζυγίζει 4 κιλά.

Η άρνηση του Γκάρι να φάει είχε φέρει σε απόγνωση το προσωπικό του ενυδρείου, μέχρι που ανακάλυψαν ότι οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες του ψαριού το τάιζαν αποκλειστικά γκοφρέτες Kit Kat. "Δεν είχα ακούσει ποτέ να δίνουν σοκολάτα σε ψάρια, πόσο μάλλον να μεγαλώνουν ένα ψάρι αποκλειστικά με σοκολάτες", είπε η Ρεμπέκα Κάρτερ. "Τα γκουράμι συνήθως τρέφονται με φρούτα. Ο Γκάρι δεν φαίνεται να έχει κάποια ασθένεια εξαιτίας του εθισμού του στη σοκολάτα, όμως δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να δίνει γλυκά και ζαχαρωτά στα ψάρια του", πρόσθεσε.

Ρολόγια για όλα τα γούστα .

Fancy τέχνες Ρολόγια
Fancy τέχνες Ρολόγια
Fancy τέχνες Ρολόγια
Fancy τέχνες Ρολόγια
Fancy τέχνες Ρολόγια
Fancy τέχνες Ρολόγια

...Το αλφάβητο των Βίκινγκς


Το Μυστικό αλφάβητο των Βίκινγκς
Ρούνοι ή Ρούνες, ανάλογα με τον συγγραφέα, είναι το αλφάβητο των βορείων λαών, των τευτονικών λαών και κατά πολλούς, αυτό των Βίκινγκς.
Η ίδια η λέξη, Ρούνος, προέρχεται από το «ρου»που σημαίνει «μυστικό», ή «ψίθυρος». Η παράδοση της γνώσης ήταν προφορική και μετεδίδετο από ιερέα σε ιερέα της εποχής. Η χρήση των συμβόλων, βοηθούσε στην απομνημόνευση της σοφίας αυτής. Μετά των εκχριστιανισμό των βορείων λαών, ορισμένοι καλόγεροι πήραν την ρουνική γραφή και την μετέτρεψαν σε αλφάβητο, παραβλέποντας εσκεμμένα την μυστική ερμηνεία των ρούνων. Αυτό συνέβη περίπου τον 11ο αιώνα μ.Χ. Κάποια ποιήματα και γραπτά εκείνης της εποχής, μας προσφέρουν στοιχεία της σοφίας των βορείων λαών της Ευρώπης, αλλά δυστυχώς όχι όλα τα μυστικά. 
Μέσα στα διάφορα έπη, διαπιστώνουμε τη μεγάλη δύναμη των ρούνων και την πίστη των 
τευτονικών λαών. Παρά τους διωγμούς και την σκληρότητα απέναντι σε κάθε παλιά γνώση, ο λαός της υπαίθρου δεν έπαψε να συντηρεί όσα απέμειναν και να τα ασκεί κρυφά, σαν τελετουργίες. Η παγανιστική παράδοση, λοιπόν, διατηρήθηκε και έφθασε μέχρι τις μέρες μας. Η τελευταία χώρα που διατηρούσε φανερά την χρήση των ρούνων, ήταν η Ισλανδία, όπου και απαγορεύτηκε το 1639. Όμως, αν και είχαν τον φόβο του χριστιανικού ιερατείου, καθώς η ρουνική παράδοση δεν είχε οργανωμένη θρησκεία, παρά μόνον σαμάνους, κρυφά συνέχισε να μεταδίδει τη γνώση αυτή. 
Οι ρούνοι άρχισαν να έρχονται στο προσκήνιο από γερμανούς αποκρυφιστές και τα τελευταία χρόνια παίρνουν την θέση που τους αξίζει. Από το 1973, στην Ισλανδία, τελευταίο προπύργιο του καιρού των διώξεων από τους χριστιανούς ιερείς, η βόρεια θρησκεία είναι αναγνωρισμένη και ισότιμη με τη χριστιανική. Οι οπαδοί της συνεχώς πληθαίνουν.
Το ρουνικό αλφάβητο ονομάζεται «Φούθαρκ», από την ονομασία των πρώτων γραμμάτων του. Υπάρχουν τρία είδη: το αρχαίο, το γερμανικό και το αγγλοσαξονικό. Όπως είναι κατανοητό, το αρχαίο είναι η βάση για τα δύο επόμενα. Αποτελείται από 24 γράμματα ή σύμβολα. Το γερμανικό έχει 22 σύμβολα και το αγγλοσαξονικό 33. Δεν είναι προεκτάσεις ή μειώσεις γραμμάτων, αλλά ανάγκες φωνητικές των λαών που το χρησιμοποιούσαν. Αλλά, είναι γνωστό, πως και στις δύο νεώτερες εκδοχές, οι σαμάνοι στις τελετουργίες χρησιμοποιούσαν το αρχαίο. 
Κάθε Ρούνος έχει το όνομα ενός ζώου, αντικειμένου, φυσικού φαινομένου ή ακόμα και Θεού. Είναι η αλληγορία μίας βασικής συμπαντικής δύναμης. Οι συμβολισμοί που την ακολουθούν, συνδυάζονται με το μήνυμα που μεταφέρει ο Ρούνος. Αν και υπάρχουν έτοιμα πακέτα με ρούνους, είτε σε χαρτί, είτε σε ξύλο, συνίσταται, να προσπαθήσει ο καθένας να κατασκευάσει το δικό του σετ. Μπορεί να κόψει τεμάχια από ένα κλαδί, ή να βρει βότσαλα της θάλασσας και να ζωγραφίσει επάνω τα σύμβολα. Σίγουρα, η προσωπική επαφή με το σετ είναι πιο ισχυρή. Στα διάφορα εγχειρίδια, υπάρχουν απλοί και σύνθετοι τρόποι για το ρίξιμο των Ρούνων. Σε βιβλία, το οποία διαθέτουν πλούσιο υλικό, υπάρχουν τα γενικά χαρακτηριστικά των ρούνων, η γενική ερμηνεία, η προσωπική, η οικονομική και η ερμηνεία στην υγεία.
Λίλιαν Σίμου


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/08/blog-post_03.html#ixzz1U2p2hWnp

Ανεξήγητα παπούτσια .

Ανεξήγητο τέχνες παπούτσια
Ανεξήγητο τέχνες παπούτσια
Ανεξήγητο τέχνες παπούτσια
Ανεξήγητο τέχνες παπούτσια
Ανεξήγητο τέχνες παπούτσια

Aνοιχτοί οι Αρχαιολογικοί Χώροι στην Πανσέληνο του Αυγούστου


Με μελωδίες, ξεναγήσεις, θεατρικές παραστάσεις και προβολή ταινιών αρχαιολογικού περιεχομένου, κάτω από το αυγουστιάτικο φεγγάρι, θα υποδεχτεί το κοινό την πανσέληνο του Σαββάτου, 13 Αυγούστου.
Έπειτα από γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ), περισσότεροι από 60 αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία απ’ άκρου σ’ άκρο της χώρας θα παραμείνουν ανοιχτά το συγκεκριμένο βράδυ, ώστε οι επισκέπτες τους να έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το μεγαλείο των ελληνικών αρχαιοτήτων υπό το φως της μεγαλύτερης πανσέληνου του έτους.

Ωστόσο, το αιώνιο μνημείο, ο αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης, δεν θα συμμετάσχει στη φετινή διοργάνωση. Θα παραμείνει κλειστός για λόγους προστασίας των μνημείων του βράχου αλλά και των ίδιων των επισκεπτών, καθώς σύμφωνα με την Α’ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων οι προηγούμενοι εορτασμοί σημαδεύτηκαν από σοβαρά προβλήματα.

Ένα από αυτά ήταν ο αριθμός των επισκεπτών, ο οποίος την περσινή χρονιά ξεπέρασε τα 15.000 άτομα (σσ. φέτος εκτιμάται ότι θα αυξανόταν κατά τουλάχιστον 35%). Το γεγονός είχε ως αποτέλεσμα να παρατηρηθούν συνωστισμοί, εκνευρισμοί, καθυστερήσεις, αλλά και φαινόμενα παραβατικότητας, από άτομα που επωφελήθηκαν του συνωστισμού και του ημίφωτος.

Επιπλέον, το σκοτάδι εμποδίζει την κίνηση των επισκεπτών στην ολισθηρή και ανώμαλη επιφάνεια του ιερού Βράχου, ενώ υπάρχει κίνδυνος τραυματισμών, κυρίως στο σημείο της μεταλλικής κλίμακας του Μνημείου του Αγρίππα, το οποίο είναι κατηφορικό και σκοτεινό.

Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των μνημείων, η αρμόδια Εφορεία θεωρεί ότι, λόγω του όγκου των επισκεπτών, δεν είναι δυνατή η σωστή φύλαξη και προφύλαξη του χώρου. Ιδιαίτερο πρόβλημα παρατηρείται στο δυτικό τμήμα του Παρθενώνα και στη νότια πλευρά των Προπυλαίων, όπου υπάρχουν εγκαταστάσεις και σκαλωσιές των έργων της αναστήλωσης.

http://thenewmail.blogspot.com/2011/08/anoixtoi-oi.html

Ανθρωποι και ρόλερ .

Roller Coaster Διασκέδαση και άτυχες στιγμές φοβερό 2
Roller Coaster Διασκέδαση και άτυχες στιγμές φοβερό 2
Roller Coaster Διασκέδαση και άτυχες στιγμές φοβερό 2
Roller Coaster Διασκέδαση και άτυχες στιγμές φοβερό 2
Roller Coaster Διασκέδαση και άτυχες στιγμές φοβερό 2
Roller Coaster Διασκέδαση και άτυχες στιγμές φοβερό 2

Cano Cristales-.To πιο ...ερωτικό ποτάμι στον κόσμο...


Το ποτάμι του παραδείσου ,των πέντε χρωμάτων είναι μερικά απο τα ονόματα..
 Δύσκολα θα περίμενε κανείς οτι μπορεί να υπάρξει .. ενα ερωτικό ποτάμι.
Το ποτάμι θαύμα Caño Cristales στην περιοχή La Macarena, κοντά στη Bogota, ονομάζεται και ποτάμι των πέντε χρωμάτων, αφού δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύχρωμο. Αυτό συμβαίνει γιατί έχει φύκια και βρύα, στα οποία αντανακλάται το φως του ήλιου και ανάλογα με την ώρα και την εποχή, τα νερά του παίρνουν τα χρώματα: πράσινο, μπλε, μαύρο, κόκκινο και κίτρινο, σε όλες τις αποχρώσεις.
Άλλοτε γίνεται έντονο ροζ ή φούξια, άλλες φορές βαθύ κόκκινο ή μωβ και γι το λόγο αυτό, λέγεται πως τα ερωτευμένα ζευγάρια αν πλυθούν στα νερά του, θα κρατήσουν αιώνιο τον έρωτά τους. Έτσι λοιπόν, εσείς οι ρομαντικοί όταν ταξιδέψετε στην όμορφη Κολομβία με το ταίρι σας, μην ξεχάσετε να το επισκεφθείτε και να πλυθείτε στα νερά του Cano Cristales. Θα είναι ένα μαγευτικό ελιξίριο του έρωτα που ζείτε και μοναδική εμπειρία για τους φυσιολάτρες.
Ο μόνος τρόπος για να φθάσετε εκεί είναι με άλογο! 
Το ποτάμι είναι ένας τουριστικός πόλος έλξης, ιδιαίτερα για εκείνους που αρέσκονται στην περιπέτεια και γυρεύουν το άγγιγμα του παραδείσου! Παρακολουθείστε αυτό το βίντεο και θα καταλάβετε το γιατί θεωρείται παράδεισος.
                                  

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/08/cano-cristales-to-i.html#ixzz1U45rRo3N

Οι μύθοι του Αισώπου σε 3D κινουμένων σχεδίων,


Εμπνευστής και δημιουργός του, ο Παναγιώτης Ράππας,

«Οι μύθοι του Αισώπου παρουσιάζονται στη σειρά ''Ζωολογικός Κήπος: Ο Αίσωπος'' χωρίς επεμβάσεις ή αλλοιώσεις, σαν συμβάντα της ζωής στο πάρκο», εξηγεί ο animator Παναγιώτης Ράππας,

...Η Σπηλιά του Κύκλωπα...


Σπάνια ευρήματα ανακαλύφθηκαν στη σπηλιά του Κύκλωπα, που βρίσκεται στο νησί Γιούρα των Βορείων Σποράδων, στη διάρκεια πολύμηνης ανασκαφικής έρευνας που διενήργησε η Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας Νότιας Ελλάδος, με επικεφαλής τον κ. Αδαμάντιο Σάμψων, καθηγητή προϊστορικής αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου. Ο ερευνητικός άθλος της ομάδας, που τόλμησε να προσεγγίσει το θρυλικό σπήλαιο κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, απέφερε καρπούς που μεταφράζονται σε εκπληκτικά ευρήματα, τα οποία εκτείνονται από την προϊστορική περίοδο, φτάνοντας έως τα Ρωμαϊκά και Βυζαντινά χρόνια.
Το συγκεκριμένο σπήλαιο, που χρησιμοποιήθηκε 11.000 χρόνια πριν, διερευνήθηκε από το 1992 έως το 1996, αποκαλύπτοντας τα μυστικά που έκρυβε επί πολλούς αιώνες. Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν πλήθος κεραμικών υψηλής αισθητικής, εργαλεία από πέτρα και οστά ζώων, κοσμήματα φτιαγμένα από θαλασσινά όστρακα και δεκάδες ακόμη αντικείμενα, που αποτελούν τεκμήρια του μακρινού παρελθόντος.
Το σπήλαιο βρίσκεται στη νότια πλευρά του νησιού, έχει μήκος 50 μέτρα, πλάτος 40 μ. και ύψος 15 μ., ενώ το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι γίνεται βαραθρώδες καθώς προχωράει κανείς στο εσωτερικό του, με αποτέλεσμα να καθίσταται επικίνδυνη η προσέγγιση. Οι όποιες δυσκολίες, ωστόσο, δεν πτόησαν την ερευνητική ομάδα.
Οι ανασκαφές επεκτάθηκαν «κυρίως στην πρώτη αίθουσα, πολύ κοντά στην είσοδο, όπου υπάρχει μεγάλη πυκνότητα κατοίκησης, ενώ στο εσωτερικό του, η έρευνα απέδωσε λίγα δείγματα χρήσης κατά την κλασική, ελληνιστική και ρωμαϊκή περίοδο. Ιδιαίτερα οι ρωμαϊκοί χρόνοι (1ος-2ος αι. μ.Χ.) αντιπροσωπεύονται από πλούσια ευρήματα σε όλους τους χώρους του σπηλαίου, και κυρίως λύχνους, που μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τη συγκεκριμένη περίοδο, το σπήλαιο χρησιμοποιήθηκε ως χώρος λατρείας» επισημαίνει ο κ. Σάμψων.
Μοναδικά ευρήματα
Τα σημαντικά ευρήματα που αποκαλύφθηκαν συμπληρώνουν το παζλ των πληροφοριών που
αφορούν στη νεολιθική περίοδο (6500-4000 π.Χ.) καθώς εκτείνονται από την αρχαιότερη, μέση και στο πρώιμο τμήμα της νεότερης νεολιθικής. Στη συγκεκριμένη περίοδο ανάγεται η γραπτή κεραμική που έχει βρεθεί, η οποία στη μέση νεολιθική περίοδο φτάνει σε «ύψιστη τελειότητα» όπως υπογραμμίζει ο επικεφαλής της έρευνας.Έκπληξη προκάλεσαν, εξάλλου, στους αρχαιολόγους τα θραύσματα είκοσι περίπου αγγείων που βρέθηκαν στο εσωτερικό του σπηλαίου, τα οποία είχαν διακοσμητικά θέματα επηρεασμένα από την υφαντική και σύμφωνα με την επισήμανση του καθηγητή προϊστορικής αρχαιολογίας «δημιουργήθηκαν κατά πάσα πιθανότητα από γυναικεία χέρια σε τοπικό εργαστήριο». Στη νεότερη νεολιθική περίοδο η χρήση του σπηλαίου έγινε πιο εντατική και οι άνθρωποι ασχολούνταν περισσότερο με την κτηνοτροφία, όπως δείχνουν άλλωστε τα πολυάριθμα οστά ζώων που έχουν βρεθεί.
Το μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα βαθύτερα στρώματα, στις τομές που ανοίχθηκαν κοντά στην είσοδο, που ανήκουν στη μεσολιθική εποχή και χρονολογούνται από την 9η έως την 7η χιλιετία π.Χ. «Πρόκειται για επάλληλα δάπεδα κατοίκησης, πάνω στα οποία βρέθηκαν εστίες και υπολείμματα τροφών, που συνίστανται σε εκατοντάδες χιλιάδες οστά ζώων, πουλιών και κυρίως ψαριών, ενώ επίσης βρέθηκαν τεράστιες ποσότητες θαλάσσιων οστρέων και σαλιγκαριών», σημειώνει ο ερευνητής του σπηλαίου. Τα συγκεκριμένα ευρήματα είναι πολύ σημαντικά, διότι φωτίζουν μια εποχή που για πρώτη φορά δείχνει το πρόσωπό της, στον χώρο του Αιγαίου.
Ανάμεσα στα άλλα ευρήματα ξεχωρίζουν τα αγκίστρια, 45 περίπου, διαφόρων μεγεθών, που όμοιά τους δεν έχουν ξαναβρεθεί μέχρι σήμερα στον ελλαδικό χώρο. Επίσης βρέθηκαν κοσμήματα από όστρακα, πεταλίδες που είχαν μετατραπεί σε κουτάλια, καθώς και πλήθος από λίθινα και οστέινα εργαλεία. Το τμήμα ανθρώπινου κρανίου που βρέθηκε στα βαθύτερα στρώματα της ανασκαφής ανήκει, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σε γυναίκα ηλικίας 65-70 ετών και θεωρείται σπάνιο φαινόμενο αν αναλογιστεί κανείς ότι ήταν χαμηλός ο μέσος όρος ζωής.
Αλιείς και ναυτικοί
Τα δεδομένα που προέκυψαν από την καθ’ όλα γόνιμη έρευνα στο σπήλαιο του Κύκλωπα δείχνουν ότι πριν από 11.000 χρόνια, οι ένοικοι του σπηλαίου εκτός από το κυνήγι ασχολούνταν συστηματικά με τη συλλογή θαλάσσιων οστρέων και το ψάρεμα. Επίσης η παρουσία εργαλείων από οψιανό της Μήλου, στα μεσολιθικά στρώματα, δείχνει ότι είχε αναπτυχθεί η ναυσιπλοΐα και η θαλάσσια επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων περιοχών. Οι μετέπειτα έρευνες τα τελευταία 15 χρόνια από τον ίδιο ερευνητή έχουν δείξει ότι ο νησιωτικός αυτός μεσολιθικός πολιτισμός επεκτείνεται σε όλο το Αιγαίο.Οι ανασκαφές των τελευταίων χρόνων στο μεσολιθικό οικισμό του Μαρουλά της Κύθνου, στο Κεραμέ της Ικαρίας και οι επιφανειακές έρευνες στη Νάξο και στη Χάλκη της Δωδεκανήσου αποκαλύπτουν έναν δραστήριο πληθυσμό που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αλιεία και στις θαλάσσιες μετακινήσεις.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα, εξάγεται το συμπέρασμα ότι το σπήλαιο του Κύκλωπα αποτελεί μια από τις αρχαιότερες, μέχρι στιγμής, θέσεις του νησιωτικού Αιγαίου. Όσο για τα αποτελέσματα της έρευνας απέσπασαν δικαιολογημένα το ενδιαφέρον της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας και μάλιστα πρόσφατα εκδόθηκε και δεύτερος τόμος στην Αμερική, για το συγκεκριμένο σπήλαιο.
Μέρος των ευρημάτων που περιλαμβάνουν τμήματα αγγείων, διάφορα μικροαντικείμενα, οστά ζώων και θαλάσσια όστρεα φυλάσσονται στις αποθήκες του Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου και στις προθέσεις των ιθυνόντων είναι να παρουσιαστούν μελλοντικά στο κοινό, στο πλαίσιο περιοδικής έκθεσης στην ειδική αίθουσα του Μουσείου, ενώ άλλα ευρήματα βρίσκονται στην Εφορεία Σπηλαιολογίας. Στη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας έχουν πραγματοποιηθεί δεκάδες δημοσιεύσεις σχετικά με το μοναδικό αυτό εύρημα, που αποκαλύπτει, χάρη σε μια τολμηρή ερευνητική προσπάθεια, τα δεδομένα που επικρατούσαν χιλιάδες χρόνια πριν.
http://paysanias.blogspot.com/

Η κουζίνα του Πλάτωνα, του Οδυσσέα και του Αρχέστρατου,

Από την Αρχαιότητα ως το Βυζάντιο και τη σύγχρονη εποχή η ελληνική κουζίνα μοιράζεται τα ίδια μυστικά


Ελλη Ισμαηλίδου

Στοιχεία της ελληνικής κουζίνας δημιουργούνται καθ' όλη της διάρκεια της ιστορίας του ελλαδικού χώρου,

Όποιος επιθυμεί να μελετήσει την ελληνική ιστορία από την αρχαιότητα μέχρι τις ημέρες μας δεν έχει παρά να εντρυφήσει στις υπέροχες γεύσεις που προσφέρει κάθε γεύμα της μεσογειακής κουζίνας. Από το «Συμπόσιον» του Πλάτωνα ως τη γαστρονομική ποίηση του Αρχέστρατου, από το ούζο των Βυζαντινών ως την κατοχύρωση της κρητικής διατροφής ως «αυλής πολιτιστικής κληρονομιάς» από την UNESCO, η ελληνική κουζίνα είναι στενά συνυφασμένη με την ιστορία του τόπου μας.
Γαστρονομία: ο νόμος του… στομαχιού
Λίγοι γνωρίζουν ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν οι πρώτοι που μελέτησαν ενδελεχώς την έννοια της απόλαυσης του φαγητού. Η εφεύρεση της λέξης «γαστρονομία» (δηλαδή κανόνες του… στομαχιού, από τις λέξεις γαστήρ και νόμος) ανήκει στον πρώτο σεφ της ιστορίας, στον Συρακούσιο Αρχέστρατο. Ο διάσημος ποιητής και φιλόσοφος έζησε τον 4ο Αι π. Χ. και ήταν ο πρώτος που μελέτησε τους κανόνες περί ορέξεως. Στο περίφημο ποίημά του με τίτλο «Ηδυπάθεια» ο ποιητής ξεναγεί με γλαφυρές λεπτομέρειες τον αναγνώστη στα μυστικά της αρχαιοελληνικής κουζίνας, αφιερώνοντας ολόκληρα κεφάλαια στο ψάρι, στα όσπρια και στο κρασί - με άλλα λόγια στα τρόφιμα που χαρακτηρίζουν ως σήμερα την ελληνική διατροφή.
Οι υλικές απολαύσεις, με το φαγητό να κατέχει δεσπόζουσα θέση ανάμεσά τους, ανάγονται σε φιλοσοφία από τον μαθητή του Σωκράτη και ιδρυτή της «ηδονιστικής σχολής», τον φιλόσοφο Αρίστιππο. Λίγους αιώνες αργότερα, η άντληση «ευδαιμονίας» από απλά καθημερινά στοιχεία, όπως η ικανοποίηση της πείνας, ήταν στοιχείο και του μεγάλου φιλοσόφου της Ελληνιστικής εποχής, του Επίκουρου.
Από το γλυκάνισο στο «Uso Massalia»

Σπίτι του σκίτσου στον Φαλατάδο της Τήνου,


Γιάννης Ζουμπουλάκης

Σπίτι του σκίτσου στον Φαλατάδο της Τήνου
Με πρωτοβουλία του Κώστα και του Βασίλη Μητρόπουλου,

Σκίτσο του Βασίλη Μητρόπουλου,

Καθώς σε ολόκληρη την υφήλιο τα μουσεία γελοιογραφίας ήταν ως σήμερα μόλις… εννιά, φαίνεται ότι το χιουμοριστικό πολιτικό σκίτσο είναι σπάνιο είδος και ακόμα πιο σπάνια η... «μουσειοποίησή» του. Δύο από τα εν λόγω μουσεία βρίσκονται στην Αμερική και τα υπόλοιπα στην Ευρώπη. Ολα δε, και μάλλον παραδόξως, βρίσκονται μακριά από μεγαλουπόλεις: το γαλλικό βρίσκεται στο χωριό Σεν Ζυστ Λεμαρτέλ, το ιταλικό στην κωμόπολη Μπορντιγκέρα, το βελγικό στο θέρετρο Χάιστ - Ντουίμπεργκεν, το ελβετικό στην επαρχία Μπαλ και το βουλγαρικό στο μικρό χωριό Γκάμπροβο.

Βλαστικά κύτταρα ενάντια στη σκλήρυνση κατά πλάκας,

Τη χρήση βλαστικών κυττάρων ενάντια στη σκλήρυνση κατά πλάκας θα μελετήσουν οι επιστήμονες στο πλαίσιο κλινικών δοκιμών,

Τρεις κλινικές δοκιμές οι οποίες αφορούν χρήση βλαστικών κυττάρων για την αντιμετώπιση της σκλήρυνσης κατά πλάκας ξεκινούν σε Ευρώπη και Αμερική. Οι ασθενείς που θα συμμετάσχουν στις δοκιμές θα λάβουν κύτταρα που θα έχουν ληφθεί από τον μυελό των οστών τους με την ελπίδα ότι τα κύτταρα αυτά θα «μεταναστεύσουν» στις πληγείσες από τη νόσο περιοχές του νευρικού συστήματος και θα αποκαταστήσουν τις βλάβες.

Ο μυελός των οστών αποτελεί πλούσια πηγή βλαστικών κυττάρων τα οποία σύμφωνα με τους ειδικούς μπορούν να «επιδιορθώσουν» πολλούς και διαφορετικούς κατεστραμμένους ιστούς του οργανισμού. Στο πλαίσιο της δοκιμής οι ειδικοί από διαφορετικές χώρες θα συλλέξουν βλαστικά κύτταρα από τον μυελό των οστών των ασθενών, θα τα υποβάλουν σε ειδική επεξεργασία και θα τα καλλιεργήσουν στο εργαστήριο ώστε να αυξήσουν τον αριθμό τους προτού τα επανεγχύσουν στην κυκλοφορία του αίματος.

Διεθνείς δοκιμές

Με αυτοψία θα κριθεί η τύχη του κινηματογράφου «Αστρον»,



Επιτροπή του ΚΣΝΜ θα εξετάσει το κτίριο από κοντά προκειμένου να έχει πληρέστερη εικόνα,

Μία αυτοψία του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων θα κρίνει πλέον την τύχη του κινηματογράφου «Αστρον» της λεωφόρου Κηφισίας στους Αμπελοκήπους. Δύο συνεδριάσεις του συμβουλίου δεν στάθηκαν ικανές να δώσουν απάντηση στο ερώτημα, αν το κτίριο μπορεί να κατεδαφιστεί, όπως ζητούν οι ιδιοκτήτες του ή θα πρέπει να κηρυχθεί διατηρητέο κατά το αίτημα του Πολιτιστικού - Περιβαλλοντικού Συλλόγου Κέντρου Αμπελοκήπων και του πολιτιστικού φορέα MOnuMENTA. Ετσι τώρα επιτροπή του ΚΣΝΜ θα εξετάσει το κτίριο από κοντά προκειμένου να έχει πληρέστερη εικόνα.

Το καλό μάσημα γλιτώνει θερμίδες,

Το αργό και παρατεταμένο μάσημα της τροφής θα μπορούσε να μας γλιτώσει από παραπανίσια κιλά υποστηρίζουν κινέζοι επιστήμονες,

ΕΙΡΗΝΗ ΒΕΝΙΟΥ

Βοηθά στον αγώνα ενάντια στα παραπανίσια κιλά, εκτιμούν οι ειδικοί,

Θέλετε να χάσετε κιλά; Τότε μασήστε την κάθε μπουκιά σας 40 φορές. Αυτό σας προτείνουν κινέζοι ειδικοί οι οποίοι ανακάλυψαν ότι το καλό μάσημα της τροφής οδηγεί στην πρόσληψη λιγότερων θερμίδων έως και κατά 12%.

Ουρολοίμωξη: O εφιάλτης των διακοπών,


Πίνετε άφθονο νερό και αποφύγετε τη συχνή χρήση ειδικών αντισηπτικών,

Δεν υπάρχει χειρότερη εκδοχή διακοπών, από αυτή που στιγματίζεται από κάποια πάθηση, αδιαθεσία, ή πρόβλημα υγείας. Η …ύπουλη ουρολοίμωξη αποτελεί υπ΄ αριθμόν ένα κίνδυνο, καθώς την τρέχουσα περίοδο περισσεύουν οι βουτιές σε πισίνες και οι επαφές με άμμο που δεν είναι απαλλαγμένη από μικρόβια.

Ελληνική νίκη στο Χόλιγουντ,

Ο ελληνικής καταγωγής Κώστας Νίκας απέσπασε το πρώτο βραβείο πειραματικής ταινίας στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στο Λος Αντζελες

Γιάννης Ζουμπουλάκης

Το «Φως» του Κώστα Νίκα διακρίθηκε στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους του Λος Αντζελες,

Ο ελληνικής καταγωγής αυστραλός συγγραφέας και κινηματογραφιστής Κώστας Νίκας πέτυχε μια μικρή νίκη στο Χόλιγουντ, όταν πριν από λίγες μέρες το φιλμ του «Light» (Φως) απέσπασε το πρώτο βραβείο πειραματικής ταινίας στο πλαίσιο του φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους που λαμβάνει χώρα στο Λος Αντζελες.

Αμερικανίδα καλλιτέχνις θα εμφυτεύσει web-camera στο μάτι της,


Θα αντικαταστήσει τον αριστερό της οφθαλμό, τον οποίο έχασε σε τροχαίο,

Ουάσινγκτον Μία αμερικανίδα εικαστικός ετοιμάζεται να εμφυτέψει μικροκάμερα σε ένα τεχνητό μάτι το οποίο θα αντικαταστήσει το αριστερό της μάτι, που το έχασε σε τροχαίο.

Η καλλιτέχνιδα Τάνια Βλάτς, από το Σαν Φρανσίσκο, ήταν συντετριμμένη, όταν το 2005 συνέβη το ατύχημα. Η απώλεια, πέρα από τις ιατρικές συνέπειες, είχε επιπτώσεις στην επαγγελματική της πορεία. Έπειτα από μία περίοδο μελαγχολίας, η Τάνια συνειδητοποίησε πως θα της προσφέρονταν ποικίλες καλλιτεχνικές ευκαιρίες από ένα προσθετικό μάτι- μικροκάμερα, το οποίο μάλιστα θα μορεί να είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο και όποιοι επιθυμούν θα "βλέπουν" αυτό που "βλέπει" η κοπέλλα.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory