Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

Οι ταινίες της εβδομάδας,

Ο Κέβιν Σπέισι (μέσον) στον ρόλο του «Casino Jack»


Ο Τζίμι Χέντριξ είναι μια από τις προσωπικότητες που εμφανίζονται στο επαναστατικό φιλμ «Κοτόπουλο δυναμίτης»


Ρόλος ζωής για τον Ορσον Γουέλς ο Χάρι Λάιμ του «Τρίτου ανθρώπου»


Ο Τζιάνι ντι Γκρεγκόριο φροντίζει την μαμά του (Βαλέρια ντε Φραντσίζις Μπεντόνι) στο «Ο Τζιάνι και οι γυναίκες»

Τατουάζ και όμορφες κοπέλες .

Cool Tattoos And Beautiful Girls   arts
Cool Τατουάζ και Beautiful Girls τέχνες
Cool Τατουάζ και Beautiful Girls τέχνες
Cool Τατουάζ και Beautiful Girls τέχνες
Cool Τατουάζ και Beautiful Girls τέχνες
Cool Τατουάζ και Beautiful Girls τέχνες

Guan Υin ~ Ο χορός των 1000 χεριών~



Ονομάζεται "ο χορός των 1000 χεριών"

Ενα μεγαλείο χορού ,κίνησης , ο συγχρονισμός και ο πολύ καλός συντονισμός που υποδεικνύουν οι χορεύτριες είναι εντυπωσιακός. Και σίγουρα δεν μπορείτε να φανταστείτε πως όλες οι χορεύτριες του χορού των 1000 χεριών είναι κωφάλαλες! Η τεχνική τους βασίζεται αποκλειστικά σε σήματα που γίνονται από τους εκπαιδευτές του Chinese Disabled People's Perfoming Art Troupe πάνω στη σκηνή.

Αξίζει να το δείτε...
                             


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/08/guan-in-1000.html#ixzz1U99c0b00

Δημιουργική φαντασία .

Δημιουργικές τέχνες Μείγμα
Δημιουργικές τέχνες Μείγμα
Δημιουργικές τέχνες Μείγμα
Δημιουργικές τέχνες Μείγμα
Δημιουργικές τέχνες Μείγμα
Δημιουργικές τέχνες Μείγμα

Προέλευση διαφόρων φράσεων .

Απο http://molemou1.blogspot.com/2011/08/blog-post_04.html
Τον πήραν στο ψηλό
Από που βγήκαν διάφορες γνωστές φράσεις;Παρόλη τη σκληρότητα και τον τρόμο που βασίλευαν στο Βυζάντιο, οι επαναστάσεις δεν ήταν σπάνιο φαινόμενο. Πολύ συχνά, ο καταπιεζόμενος λαός ξεσηκωνόταν, άρπαζε… τσεκούρια και μαχαίρια κι έπεφτε πάνω στους δυνάστες του, που τους κατακρεουργούσε. Όταν μια λαϊκή εξέγερση πετύχαινε, οι επαναστάτες ανακήρυσσαν δικό τους βασιλιά, έδιωχναν τους παλιούς αξιωματούχους της Αυλής κι έβαζαν δικούς τους στη θέση τους. Στη «Βασιλεύουσα» υπήρχε -έξω από το Επταπύργιο- ένα μέρος που ονομαζόταν Ψηλό, όπως εξακολουθεί να λέγεται ακόμη και σήμερα. Κι αυτό, γιατί η τοποθεσία ήταν πάνω από τη θάλασσα, δηλαδή ήταν μέρος ψηλό. Στο σημείο αυτό, οι επαναστάτες έσερναν αλυσοδεμένους τους πρώην βασανιστές τους, τους κρεμούσαν σ’ ένα δέντρο κι άρχιζαν να τους διαπομπεύουν με το χειρότερο τρόπο. Μικροί και μεγάλοι, περνούσαν μπρος από τον τιμωρούμενο και τον έφτυναν ή του έριχναν λεμονόκουπες κλπ. Ύστερα τον ξεκρεμούσαν κι έτσι δεμένο τον πετούσαν στη θάλασσα. Με τον ίδιο σχεδόν τρόπο, τιμώρησαν τη Μαρία Κομνηνή, την ωραία αλλά σκληρή αυτοκράτειρα του Βυζαντίου. Από το περιστατικό αυτό και από την ονομασία της τοποθεσίας που πήγαιναν τους τιμωρημένους βγήκε η φράση «τον πήραν στο ψηλό».
Πλήρωσε τα μαλλιά της κεφαλής του
Οι φόροι πριν από το 19ο αιώνα ήταν τόσοι πολλοί στην Ελλάδα, ώστε, όσοι δεν είχαν

Φριχτές διαφημίσεις .

Πιο φρικτό Διαφήμιση φοβερό 2
Πιο φρικτό Διαφήμιση φοβερό 2
Πιο φρικτό Διαφήμιση φοβερό 2
Πιο φρικτό Διαφήμιση φοβερό 2
Πιο φρικτό Διαφήμιση φοβερό 2

...Η Κλεψύδρα της Ακρόπολης..

Κρυμενα Αρχαία μυστικά!
"Κλέβει" εδω και 5.500 χιλιάδες χρόνια αλλά αντί να τιμωρηθεί την λατρεύουν.
 Μεταμορφώθηκε από πηγή σε πηγάδι, σε εκκλησία με αγίασμα και σε προμαχώνα των αγωνιστών της Ελληνικής Επανάστασης. 
Η πιο σημαντική φυσική πηγή της Ακρόπολης, η Κλεψύδρα, έφτασε να «δει» νεκρό τον Οδυσσέα Ανδρούτσο το καλοκαίρι του 1824.
«Μόνο οι ψαγμένοι» – όπως μας λένε οι φύλακες – φτάνουν σήμερα στις βορειοδυτικές υπώρειες της Ακρόπολης – στη συμβολή του αρχαίου Περιπάτου και της οδού των Παναθηναίων, όπου βρίσκεται κρυμμένη η «κλέφτρα» πηγή η οποία πήρε το όνομά της επειδή το νερό της υψωνόταν και....
ξεχείλιζε όταν έπνεαν οι ετησίες και εξαφανιζόταν όταν εκείνες έπαυαν, ό,τι δηλαδή συνέβαινε και με τον Νείλο ποταμό.
Η ιστορία της κρήνης φαίνεται να αρχίζει περί το 3500 π.Χ., οπότε και ανοίγονται 22 φρέατα στο σημείο. Στα χρόνια του Κίμωνα (470/60 π.Χ.) αποκτά τη σημερινή της εικόνα με την αυλή, έργο που φαίνεται πως έμεινε στη μέση όταν ήρθε στην εξουσία ο Περικλής και έθεσε διαφορετικές προτεραιότητες.
Μπροστά από την Κλεψύδρα – εκεί όπου λατρευόταν η νύμφη Εμπεδώ και για τον λόγο αυτό η κρήνη ονομαζόταν και Εμπεδώ – άρχιζε το τελευταίο και πιο ανηφορικό τμήμα της πομπής των Παναθηναίων, της μεγαλύτερης γιορτής στην Αθήνα προς τιμήν της θεάς Αθηνάς.
Τον 2ο αι. μ.Χ. γκρεμίζεται η στέγη της και μετατρέπεται σε πηγάδι και η πρόσβαση πλέον γίνεται μόνο από την Ακρόπολη μέσω εσωτερικής κλίμακας, ενώ από τον 1ο αιώνα μ.Χ. και εξής πραγματοποιούνται ριζικές αναμορφώσεις στον χώρο της Κλεψύδρας λόγω των διαδοχικών κατολισθήσεων του βράχου.
Στα χρόνια του Ιουστινιανού (6ος αι.) αρχίζει να τροφοδοτεί δεξαμενή και τετρακόσια χρόνια μετά μετατρέπεται σε ναΰδριο των Αγίων Αποστόλων με αγίασμα.
Οι περιπέτειές της συνεχίζονται όσο περνούν οι αιώνες. Τον 13ο αι. περιβάλλεται με προμαχώνα και το 1822 ανακαλύπτεται εκ νέου από τον αρχαιολόγο Κυριάκο Πιττάκη για να έχουν νερό οι πολιορκημένοι Ελληνες στην Ακρόπολη, καθώς η κρήνη επικοινωνεί με τα Προπύλαια μέσω κλίμακας που έχει 69 σκαλοπάτια. Και πράγματι κατάφερναν να εφοδιάζονται με 1.600 οκάδες ημερησίως.
Εναν χρόνο αργότερα, μια επιγραφή μαρτυρεί πως μετατρέπεται και πάλι σε προμαχώνα από τον Οδυσσέα Ανδρούτσο. Το 1897 κατεδαφίζεται ο προμαχώνας και αποκαλύπτεται η Κλεψύδρα.
Οσοι αποφασίσουν σήμερα να την ανακαλύψουν δεν έχουν τη δυνατότητα να δουν το εσωτερικό της. Μπορούν να είναι βέβαιοι όμως πως το νερό αναβλύζει γάργαρο καθώς όχι απλώς αρκεί για να ποτίζονται τα φυτά γύρω από την πηγή αλλά όταν βρέχει η ποσότητα είναι τόση που το νερό φτάνει ώς την Αρχαία Αγορά


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/08/blog-post_05.html#ixzz1U98spt85

Μεσόγειος: ένα από τα 20 θαλάσσια οικοσυστήματα που κινδυνεύουν,


Οι επιστήμονες μελέτησαν 10.000 τετρ. χλμ. παγκοσμίως με θαλάσσια ζωή,

Επιστήμονες του Εθνικού Αυτόνομου Πανεπιστημίου του Μεξικού (UNAM) δημοσίευσαν τα πορίσματα μεγάλης έρευνας για την απειλούμενη βιοποικιλότητα των θαλάσσιων οικοσυστημάτων και των υγροτόπων παγκοσμίως.

Ανάμεσα στις 20 περιοχές με έντονο πρόβλημα περιλαμβάνονται η Μεσόγειος, η Κασπία Θάλασσα, τα αρχιπέλαγος της Χαβάης, οι ακτές του Περού, η βόρειο-ανατολική Αμερική, η Νότιος Αφρική και η Αυστραλία. Από τις απειλούμενες περιοχές δεν λείπουν μεγάλοι ποταμοί, όπως ο Αμαζόνιος στη νότιο Αμερική και ο Γάγγης στην ινδική υποήπειρο.

Οι μεξικανοί ερευνητές μελέτησαν την πιθανότητα επιβίωσης 129 θαλάσσιων θηλαστικών, από την ενυδρίδα έως τις φώκιες. Σε μόλις εννέα περιοχές απαντά το 84% των θαλάσσιων θηλαστικών, ενώ το υπόλοιπο 16% βρίσκεται σε 11 περιοχές, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν «αναντικατάστατες» από τους μελετητές, αφού περιλαμβάνουν μοναδικά είδη.

Η περιβαλλοντολόγος Σάντρα Πόμπα, επιβλέπουσα της έρευνας, εξήγησε ότι οι ειδικοί μελέτησαν περίπου 10.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα με θαλάσσια ζωή. Εξέτασαν ποια είδη μπορούν να ζήσουν πού, στο βαθμό που υπάρχει ποικιλία τόσο ως προς τις ποσότητες τροφής όσο και ως προς τον αριθμό των ειδών της πανίδας και της χλωρίδας.

«Τα θαλάσσια οικοσυστήματα σε όλο τον κόσμο καταστρέφονται ταχύτατα λόγω της ανθρώπινης παρέμβασης και της υπερ-εκμετάλλευσης των φυσικών πηγών ενέργειας. Μεγάλο μέρος του πληθυσμού των θηλαστικών έχει μειωθεί σημαντικά και ορισμένα, όπως η γκρι φάλαινα του Ατλαντικού, εξαφανίστηκαν τον 20ο αιώνα λόγω του εμπορίου του τριχώματός τους, του λίπους της φάλαινας και του κρέατος των υδρόβιων θηλαστικών» δήλωσε η Πόμπα.

Τα κινεζικά εργοστάσια αναστέλλουν την Κλιματική Αλλαγή;


Οι υποστηρικτές της επικρατούσας θεωρίας περί Κλιματικής Αλλαγής πασχίζουν να εξηγήσουν γιατί τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια θερμοκρασία υποχωρεί αντί να αυξάνεται σε αντιστοιχία με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Οι ερευνητές τώρα υποστηρίζουν πως τη θεωρία «ανατρέπουν» στην πράξη οι εκπομπές θείου των ηλεκτροπαραγωγικών μονάδων στην Κίνα!

Ο χρόνος των ωρίμων,


Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα, ότι μου υπολείπεται λιγότερος χρόνος ζωής απ'ό,τι έχω ζήσει μέχρι τώρα...

Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.

Δεν έχω πια χρόνο για ατέρμονες συγκεντρώσεις όπου συζητούνται, καταστατικά, νόρμες, διαδικασίες και εσωτερικοί κανονισμοί, γνωρίζοντας ότι δε θα καταλήξει κανείς πουθενά.

Δεν έχω πια χρόνο για να ανέχομαι παράλογους ανθρώπους που παρά τη χρονολογική τους ηλικία, δεν έχουν μεγαλώσει.

Δεν έχω πια χρόνο για να λογομαχώ με μετριότητες.

Δεν θέλω να βρίσκομαι σε συγκεντρώσεις όπου παρελαύνουν παραφουσκωμένοι εγωϊσμοί.

Δεν ανέχομαι τους χειριστικούς και τους καιροσκόπους.

Τομ Χανκς: «Εχουμε χάσει τον κώδικα ηθικής»,

 
Ο πρωταγωνιστής πλαισιωμένος από τους «Cadric» Antonio Kyles (αριστερά) και Tarali Ρ. Henson,

Της ΕΡΣΗΣ ΔΑΝΟΥ

Πολύ παραγωγικός και αγαπητός, ο Τομ Χανκς εκπροσωπεί αυτό που λέμε «ποιοτικό Χόλιγουντ». Διαλέγει πάντα ρόλους με θετικό ανθρωπιστικό μήνυμα που του έχουν χαρίσει βραβεία Οσκαρ (Philadelphia 1993, Forrest Gump 1994), υποψηφιότητες για το Οσκαρ (Big 1989, Saving Private Ryan 1998, Cast Away 2000) και πολλές άλλες διακρίσεις στη χώρα του και σε όλο τον κόσμο. Τον θυμόμαστε να κλαίει από συγκίνηση στη σκηνή των Οσκαρ, αφιερώνοντας τα βραβεία του στην ελληνικής καταγωγής σύζυγό του Rita Wilson, για χάρη της οποίας ασπάσθηκε την ορθοδοξία. Αλλωστε χάρη σ' αυτήν γνώρισε και τη δική μας Nia Vardalos, την οποία, μαζί με τη Rita Wilson, «βάφτισε» στο επάγγελμα.
Παρά όλη την κλίση του στο κλασικό και συναισθηματικό δράμα, ο Χανκς βρήκε τον «άλλο» του εαυτό μέσα από τη δημιουργική του σχέση με τη σύζυγό του και τη Nia Vardalos πάνω σε κωμωδίες (My Big Fat Greek Wedding 2002, Connie and Carla 2004, Mama Mia! 2008, My Life In Ruins 2009) με... ελληνικό άρωμα. Ετσι δεν μπορούμε να αποφύγουμε μια αίσθηση ότι ο Τομ Χανκς είναι... «δικός μας», πράγμα που επιβεβαιώνεται περισσότερο από κάθε άλλη φορά στην τελευταία του ταινία και δεύτερη σκηνοθεσία, Larry Crowne, αφού αυτή τη φορά δεν βοήθησε αυτός τη Nia αλλά μάλλον η Nia βοήθησε αυτόν στη συγγραφή του σεναρίου.

Χάρισε το Οσκαρ για τον «Ζορμπά» σε ταβέρνα,


Του ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΒΙΑΚΗ

«Με τον Μιχάλη Κακογιάννη είχαμε πάντοτε καλή συνεργασία γιατί είχαμε το ίδιο βλέμμα. Το σενάριο ήταν γραμμένο σε εικόνες, όχι σε σκηνές». Με αυτά τα λόγια ο 84χρονος οπερατέρ Γουόλτερ Λάσαλι, ο οποίος ήρθε πρώτη φορά στην Ελλάδα ύστερα από πρόσκληση του Μιχάλη Κακογιάννη με τον οποίο γύρισε έξι ταινίες, μιλάει για τη γνωριμία του με το μεγάλο σκηνοθέτη που έφυγε προχθές από τη ζωή.

Παράλληλα, φέρνει στο νου του αναμνήσεις από τα γυρίσματα του «Ζορμπά» (1964) και από άλλες ταινίες, όπως την «Ηλέκτρα», την οποία θεωρεί την καλύτερή του. Στα Χανιά πρωτοήρθε λόγω του «Ζορμπά». Στον Σταυρό Ακρωτηρίου, όπου έγιναν γυρίσματα, κατοικεί μόνιμα από τότε που πήρε σύνταξη, εδώ και δεκατρία χρόνια. Σε ταβέρνα, απέναντι από την παραλία στην οποία έγιναν γυρίσματα, έχει δώσει το Οσκαρ φωτογραφίας με το οποίο βραβεύτηκε για τον «Ζορμπά».

Ο Γουόλτερ Λάσαλι γεννήθηκε στο Βερολίνο τον Ιούλιο του 1926 και μετανάστευσε στην Αγγλία με την οικογένειά του. «Ηρθα -μας λέει- στην Ελλάδα πρώτη φορά το 1955. Με είχε καλέσει ο Μιχάλης Κακογιάννης χωρίς να με έχει δει, χωρίς να με γνωρίζει. Ηταν μετά από κάποια συνάντηση που είχε με τον Λίντσεϊ Αντερσον στις Κάνες όταν ο Κακογιάννης είχε πάει τη "Στέλλα" και ετοίμαζε "Το κορίτσι με τα μαύρα".

Ο νεαρός λογοτέχνης Τσόρτσιλ,


Του Μανώλη Πιμπλή,

Προτού γίνει πολιτικός, ήταν ήδη συγγραφέας. Στα 25 του είχε μάλιστα γράψει και το μοναδικό του μυθιστόρημα, που τώρα επανεκδίδεται

Το 1953 η Σουηδική Ακαδημία έδωσε κάπως απρόσμενα σε έναν εν ενεργεία πρωθυπουργό, τον Ουίνστον Τσόρτσιλ, το Βραβείο Νομπέλ Λογοτεχνίας. Του το έδωσε αμέσως μετά τον Φρανσουά Μοριάκ και έναν χρόνο πριν το δώσει στον Ερνεστ Χέμινγουεϊ, όχι για το - ανύπαρκτο - λογοτεχνικό του έργο, αλλά για το μνημειώδες εξάτομο έργο του για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο που είχε κυκλοφορήσει τότε. Παρέκκλιση, για ένα βραβείο που όπως λέει και ο τίτλος του δίνεται σε λογοτεχνικά έργα.
Κι όμως: ο Ουίνστον Τσόρτσιλ είχε δοκιμάσει τις δυνάμεις του και στη λογοτεχνία. Αυτές τις μέρες μας το θυμίζει η επανέκδοση, στην Ευρώπη, του νεανικού - και μοναδικού - του μυθιστορήματος με τίτλο «Σαβρόλα».
Το δημοσίευσε το 1900, έχοντας μόλις κλείσει τα 25 του χρόνια και περιγράφει εκεί τις τελευταίες μέρες στην εξουσία ενός φανταστικού δικτάτορα, του στρατηγού Μολάρα σε μια φανταστική μπανανία, τη Λορανία, μικρή χώρα που βρέχεται από τη Μεσόγειο. Τον στρατηγό τον ρίχνει από την εξουσία ο Σαβρόλα, ένας ιδεολόγος αντίπαλος του δικτάτορα και φανατικός αναγνώστης του Σεν-Σιμόν.

Το πιο ψηλό κτίριο στον κόσμο ετοιμάζει η Σαουδική Αραβία,


Το 1 χλμ θα φτάνει το πιο ψηλό κτίριο στον κόσμο σε πέντε χρόνια. Ο πύργος αυτός θα κατασκευαστεί βόρεια της Τζέντα, στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, και θα διεκδικεί επάξια την πρωτιά από το μέχρι σήμερα ψηλότερο κτίριο, το Μπουρτζ Χαλίφα-φτάνει τα 828 μέτρα- που βρίσκεται στο Ντουμπάι.

Ο πανύψηλος πύργος θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο της αλυσίδας Four Seasons, διαμερίσματα και θα ενσωματώνει πολυτελή συγκροτήματα και γραφεία. Το κτίριο αυτό θα αποτελέσει και το παρθενικό κτίσμα της περιοχής, η οποία θα εξελιχθεί σταδιακά σε αυτό που αποκαλείται Kingdom City (Πόλη του Βασιλείου).

Η συνολική έκτασή της θα είναι 5,3 εκατομ. τετραγωνικά μέτρα, θα βρίσκεται βόρεια της Τζέντα, ενώ το σχέδιό της είναι εμπνευσμένο από ένα λουλούδι της ερήμου.

Το Πάνθεον φώτιζε το μεγαλείο του Αδριανού!

Το Πάνθεον κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις διαταγές του Αδριανού και ολοκληρώθηκε το 128 μ.Χ., ενώ ο ημισφαιρικός θόλος φέρει ένα κυκλικό άνοιγμα, γνωστό ως «oculus»

Νέα θεωρία, θέλει τον ναό να χτίστηκε έτσι ώστε να κατευθύνει τις ηλιακές ακτίνες προς τον Ρωμαίο αυτοκράτορα,

Μία νέα θεωρία για τον επιβλητικό φωτισμό που κυριαρχεί στο Πάνθεον, τον πασίγνωστο ναό που έκτισε στη καρδιά της Ρώμης ο αυτοκράτορας Αδριανός, διατύπωσαν δυο επιστήμονες: ότι ενδεχομένως ο «ναός όλων των θεών» να λειτουργούσε σαν τεράστιο ηλιακό ρολόι, με μια ισχυρή δέσμη φωτός να απλώνεται στην πελώρια είσοδο τη στιγμή που ο αυτοκράτορας εισερχόταν στο κτίριο. Με άλλα λόγια, να ήταν έτσι κατασκευασμένος ώστε να «λούζει με φως» τον ρωμαίο αυτοκράτορα μία συγκεκριμένη ώρα της μέρας, για να αναδεικνύει το θεϊκό μεγαλείο του ενώπιον των κοινών θνητών.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory