Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 9 Αυγούστου 2011

Τι σου κάνει το μέικ - απ .

Θαυμαστά Make Up φοβερό 2
Θαυμαστά Make Up φοβερό 2
Θαυμαστά Make Up φοβερό 2
Θαυμαστά Make Up φοβερό 2
Θαυμαστά Make Up φοβερό 2
Θαυμαστά Make Up φοβερό 2

ΜΟΝΩΣΗ - ΣΤΕΓΑΝΩΣΗ ΔΩΜΑΤΟΣ (ΤΑΡΑΤΣΑΣ)




Οι καιρικά φαινόμενα είναι, σε πολλές περιπτώσεις, ακραία λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου και τα κτήρια δεν ανταποκρίνονται όπως θα έπρεπε, εάν και εφόσον τα φαινόμενα ήταν φυσιολογικά. Για παράδειγμα, μία απότομη νεροποντή μπορεί να κάνει ένα κτήριο να έχει εισροή υδάτων από το δώμα. Η μία φορά είναι αρκετή για να γίνει πια σύνηθες το φαινόμενο της υγρασίας σε ένα κτήριο όπου δεν έχει στεγάνωση και έχει περάσει πολύς καιρός από το χρόνο κατασκευής. Τέτοιου είδους προβλήματα εμφανίζονται σε κτήρια πολλών ετών, όπου το δώμα δεν έχει σωστές κλίσεις ώστε να γίνεται σταδιακή απορροή των ομβρίων υδάτων. Μία τέτοια στεγάνωση μπορεί να είναι οικονομική και με μεγάλη διάρκεια ζωής, εάν γίνει σωστή προετοιμασία, χρησιμοποιηθεί η κατάλληλη τεχνική (κατά περίπτωση) και τοποθετηθούν άριστα υλικά.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Η προετοιμασία της επιφάνειας προϋποθέτει την απομάκρυνση οποιονδήποτε ξένων σωμάτων από την επιφάνεια (αδρανή, σκόνες κ.ά.) με πολύ καλό σκούπισμα. Κατόπιν με μηχανικά μέσα στοχεύουμε στο να εξυγιάνουμε και να ενισχύσουμε την πρόσφυση των υλικών στο δώμα. Η απομάκρυνση των προϊόντων γίνεται με υδροβολή. Εφόσον στεγνώσει το νερό της υδροβολής, θα γίνουν τοπικές επισκευές σε σημεία όπου μπορεί να έχει φύγει η επικάλυψη του ωπλισμού και έχει γίνει εμφανής.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΕΓΑΝΩΣΗΣ
1. Σύστημα επιφανείακής στεγάνωσης δώματος με αντιηλιακές μεμβράνες PVC
Βήματα
α. Προετοιμασία
β. Διάστρωση γεωυφάσματος
γ. Εφαρμογή στεγανωτικής αντιηλιακής μεμβράνης PVC με θερμοκόληση και αγκύρωση
2. Σύστημα επιφανειακής στεγάνωσης δώματος με χυτή πολυουρεθανική μεμβράνη
Βήματα
α. Προετοιμασία
β. Εφαρμογή στρώσης ασταρώματος ως γέφυρα συνάφειας μεταξύ υποστρώματος και στεγανωτικής στρώσης
γ. Εφαρμογή χυτής πολυουρεθανικής μεμβράνης
δ. Προστασία έναντι της UV ηλιακής ακτινοβολίας της κυρίως στεγανωτικής στρώσης με κατάλληλα επιλεγμένο υλικό
3. Σύστημα επιφανειακής στεγάνωσης δώματος με ασφαλτική μεμβράνη
Βήματα
α. Προετοιμασία
β. Αστάρωμα με ελαστομερές γαλάκτωμα διαλυτου
γ. Εφαρμογή στεγανωτικής ασφαλτικής μεβράνης με φλόγιστρο και επικάλυψη λευκής ψηφίδας αντοχής στο ψύχος στους -20ο βαθμούς C
δ. Εξασφάλιση των αδύνατων σημείων της στεγάνωσης επικουρικά με ασφαλτική μαστίχη
Σε αυτή την εφαρμογή είναι απαραίτητη η αποκατάσταση των κλίσεων του δώματος με κονίαμα.
Σε περίπτωση που θέλουμε και θερμομόνωση αυτή μπορεί να τοποθετηθεί: κάτω από τη μεμβράνη PVC, μπορεί να μπει πάνω από την πολυουρεθανική μεμβράνη στεγάνωσης και κάτω από το κονίαμα κλίσεων με μία επιπλέον στρώση φραγής υδρατμών.


Για περαιτέρω ενημέρωση: 
Ε. Γεωργιάδου
Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.
email : georveta@gmail.com

Η μόδα της ανατομίας .

Ανατομικά σωστή τέχνες μόδας
Ανατομικά σωστή τέχνες μόδας
Ανατομικά σωστή τέχνες μόδας
Ανατομικά σωστή τέχνες μόδας
Ανατομικά σωστή τέχνες μόδας
Ανατομικά σωστή τέχνες μόδας






Όλοι θυμόμαστε το μικρό αγγελούδι, με τα μεγάλα πράσινα μάτια, που εξαφανίστηκε ξαφνικά, το Μάιο του 2007.


Μιλάμε, βεβαίως, για τη Madeleine McCann, η υπόθεση της οποίας είχε συγκλονίσει ολόκληρο το πανελλήνιο… 






Η μικρή Madeleine είχε απαχθεί από συμμορία παιδεραστών, όταν έκανε διακοπές με τους δικούς της στην Πορτογαλία. Και εκεί που όλες οι ελπίδες για την ανεύρεση της είχαν χαθεί, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, σύμφωνα με τις αρχές, το κορίτσι να ζει και να βρίσκεται στην Ινδία! 
Το ξανθό αγγελούδι, που είναι τώρα 8 χρονών, βρίσκεται, αυτές τις ώρες, στις Αρχές της Ινδίας. Η οικογένεια περιμένει με μεγάλη ανυπομονησία τα αποτελέσματα του test DNA, ενώ όσοι την έχουν δει από κοντά, λένε ότι μοιάζει πάρα πολύ…




http://periergaa.blogspot.com/2011/08/madeleine.html

Ρομαντικές κάρτες .

Ρομαντικό τέχνες Κάρτες
Ρομαντικό τέχνες Κάρτες
Ρομαντικό τέχνες Κάρτες
Ρομαντικό τέχνες Κάρτες
Ρομαντικό τέχνες Κάρτες
Ρομαντικό τέχνες Κάρτες

Άγνωστες μορφές του Ελληνισμού: Αγνοδίκη, η πρώτη γυναικο γυναικολόγος..



]Η Αγνοδίκη γεννήθον 4ο π.Χ. αιώνα στην ηλιόλουστη και τρισένδοξη πόλη της Παλλάδας Αθηνάς. Από μικρό κορίτσι φάνηκε πως είχε γεννηθεί για να απαλλάξει τον κόσμο απ’ τον πόνο. Ήθελε να σπουδάσει ιατρική, αλλά αυτό στην εποχή της απαγορευόταν στις γυναίκες. Επειδή όμως, το πείσμα νικάει πάντα τις προκαταλήψεις, αποφασίζει μια μέρα πως για να γίνει γιατρός, αυτό που πρέπει να κάνει είναι να γίνει άνδρας. 
Έτσι λοιπόν, βάζει αντρικά ρούχα και κρύβει κάθε θηλυκότητα απ’ το παρουσιαστικό της.Εκείνη την εποχή είχε έρθει στο κλεινόν άστυ ο Ηρόφιλος ο Χαλκηδόνιος ....(Χαλκηδών, αρχαία Ελληνική αποικία στην ανατολική πλευρά του Βοσπόρου, απέναντι ακριβώς από το αρχαίο Βυζάντιο - Κωνσταντινούπολη). Ο Ηρόφιλος ήταν ήδη ονομαστός γιατρός και από τους πρώτους ανατόμους της ιστορίας. Η σχολή που είχε ιδρύσει στην Αλεξάνδρεια ήταν ονομαστή. Σ’ αυτόν τον σπουδαίο διδάσκαλο λοιπόν πήγε να μαθητεύσει η Αγνοδίκη. 
Ο Ηρόφιλος της δίδαξε τα πάντα γύρω από την γυναικολογία και την μαιευτική, τομείς που την ενδιέφεραν περισσότερο απ’ όλους. Ρούφηξε σαν σφουγγάρι κάθε λέξη που έλεγε ο Ηρόφιλος και παρακολούθησε κάθε πρακτική που εφάρμοζε ο διάσημος γιατρός. Με την οξύνοια και το πάθος της, εντυπωσίασε τους πάντες που μιλούσαν με εξαιρετικά λόγια για τον οξυδερκή νεαρό.

Σ’ εκείνα τα χρόνια, στην Αθήνα, πολλές έγκυες γυναίκες πέθαιναν από τις επιπλοκές στην γέννα, επειδή ντρέπονταν να εξεταστούν από τους άνδρες γιατρούς κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, πόσο μάλλον να τις βοηθήσουν να ξεγεννήσουν. Η Αγνοδίκη δεν το άντεχε, γι’ αυτό άλλωστε έγινε γιατρός. Βιάστηκε να ολοκληρώσει τις σπουδές της και να βγει έξω στον κόσμο να βοηθήσει με τις γνώσεις που απέκτησε τις, επίτοκες (έγκυες) γυναίκες.
Όταν αποφοίτησε από την σχολή του Ηρόφιλου ήταν μια ολοκληρωμένη γιατρός – γυναικολόγος - μαιευτήρας, έτοιμη να προσφέρει τις υπηρεσίες της σ’ όποια γυναίκα είχε ανάγκη, πλούσια η φτωχή, μορφωμένη η αγράμματη.

Μπαίνει στα σπίτια των γυναικών σαν άντρας για να τις βοηθήσει και οι γυναίκες που χρειάζονται την βοήθειά της παραξενεύονται με τα λεπτά χέρια του νεαρού γιατρού και εν γένει με το όλο παρουσιαστικό του. Η Αγνοδίκη αποκαλύπτει στις γυναίκες που πηγαίνει πως δεν πρέπει να την φοβούνται ή να ντρέπονται, γιατί δεν είναι άνδρας, αλλά γυναίκα σαν και αυτές. Οι γυναίκες με το που το μαθαίνουν είναι πολύ χαρούμενες που μια γυναίκα είναι γυναικολόγος - μαιευτήρας κι έτσι η μια το λέει στην άλλη. Το όνομά της πλέον γίνεται πασίγνωστο στην Αθήνα και όλες οι γυναίκες θέλουν αυτήν και μόνο. Οι άντρες γιατροί νομίζοντας πως η Αγνοδίκη είναι άντρας την καταγγέλλουν στον Άρειο Πάγο ότι συνάπτει παράνομες ερωτικές επαφές με τις ασθενείς του για αυτό και τον θέλουν όλες. Η Αγνοδίκη δεν αντέχει άλλο αυτές τις συκοφαντίες, οπότε αποκαλύπτει στο δικαστήριο ότι είναι γυναίκα. Οι δικαστές τα χάνουν! Αυτό είναι πρωτάκουστο. Γυναίκα γιατρός! Στην αίθουσα επικρατεί αναταραχή. Οι κατήγοροι γιατροί απαιτούν τον Θάνατό της για παραδειγματισμό. Βάσει του αττικού δικαίου απαγορεύεται μια γυναίκα να ασκεί το λειτούργημα του ιατρού. 
Οι γυναίκες που έσωσε από δύσκολους τοκετούς την υποστηρίζουν με όλη τους την καρδιά. Οι δικαστές μπροστά σε όλο αυτό το πλήθος που την στηρίζει και μην έχοντας κάνει κάτι επιλήψιμο ή μη έχοντας προκαλέσει βλάβη στις γυναίκες ασθενείς της, την αθωώνουν και η χαρά πλημμυρίζει το δικαστήριο. Απ’ αυτήν την στιγμή επιτρέπεται σε όλες τις γυναίκες να σπουδάσουν ιατρική χωρίς να κρύβονται. Η Αγνοδίκη με αυτό το πείσμα της καταφέρνει το ακατόρθωτο, να σπάσει ένα άβατο. Το όνομά της πλέον γράφεται με χρυσά γράμματα στο λειτούργημα της γυναικολογίας - μαιευτικής. Όπως συμβαίνει με κάθε πραγματικό πρωτοπόρο, το όνομά της είναι άγνωστο τελείως σήμερα.

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/08/blog-post_06.html#ixzz1UWhr7RDt

Η Λίμνη των Κύκνων στο Badminton,


Ο σπουδαιότερος εν ζωή Ρώσος χορογράφος και για 30 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής των Μπολσόι, έρχεται στην Ελλάδα με 70 συντελεστές και παρουσιάζει την ιστορική χορογραφία του για τον δούλο μονομάχο 'Σπάρτακο' που κατάφερε να αντισταθεί σε ολόκληρη την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία αλλά και την τρυφερή διασκευή του για τη μοναδική 'Λίμνη των Κύκνων'.
Η Λίμνη των Κύκνων. Μια συγκινητική ιστορία που ο Τσαϊκόφσκι έκανε αθάνατη, σε χορογραφία των Μάριους Πετιπά και Λεβ Ιβάνωφ που ο Γιούρι Γκριγκορόβιτς διασκεύασε το 1969 για τα Μπολσόι.

Τη μουσική της παράστασης έγραψε ο Ρώσος συνθέτης Πιότρ Τσαϊκόφσκι τη διετία 1875 - 1876, ενώ η ιστορία της βασίζεται σε ρωσικά λαϊκά παραμύθια καθώς και σε έναν αρχαίο γερμανικό μύθο. Η πρωτότυπη χορογραφία ανήκει στον Julius Reisinger. Η πρεμιέρα της παράστασης δόθηκε στο θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στις 20 Φεβρουαρίου 1877 και στέφθηκε από αποτυχία. Αρκετά χρόνια αργότερα όμως, και συγκεκριμένα στο θέατρο Μαριίνσκι της Αγίας Πετρούπολης στις 15 Ιανουαρίου 1895 (ένα χρόνο μετά το θάνατο του Τσαϊκόφσκι) με νέα χορογραφία τη φορά αυτή από τους Μάριους Πετιπά και Λεβ Ιβάνωφ, η παράσταση γνωρίζει την αποθέωση. Το 1969 ο μεγάλος ρώσος χορογράφος Γιούρι Γκριγκορόβιτς διασκευάζει την κλασική χορογραφία και γνωρίζει νέα αποθέωση με τα μπαλέτα Μπολσόι.

Ο θρύλος των Μπολσόι στην Αθήνα,

Στιγμιότυπο από τον «Σπάρτακο» όπως τον παρουσίασε το Grigorovich Ballet Theatre of Russia

Της ΕΛΕΝΑΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

Στα 84 του χρόνια ο Γιούρι Γκριγκορόβιτς είναι ο τελευταίος από τους μεγάλους Ρώσους χορογράφους. Στην περίπτωσή του χαρακτηρισμοί όπως «ζωντανός θρύλος» δεν ηχούν καθόλου υπερβολικοί. Η τριαντάχρονη παραμονή του (1964-1995) στο τιμόνι των Μπαλέτων Μπολσόι δεν είναι η μόνη περίτρανη απόδειξη.
Ακόμη μία είναι το γεγονός ότι ο ίδιος, τον Οκτώβριο, θα ταξιδέψει ώς την Αθήνα προκειμένου να καθοδηγήσει ώς την τελευταία στιγμή τους 70 χορευτές της ομάδας του «Grigorovich Ballet Theatre of Russia». Το άγρυπνο βλέμμα του θα επιτηρεί τις πρόβες τους στο Γουδή, στο θέατρο Badminton. Και, φυσικά, θα ανέβει στη σκηνή τη στιγμή της υπόκλισης ώστε να εισπράξει αυτοπροσώπως το χειροκρότημα και του αθηναϊκού κοινού, που έχει πολλά χρόνια να απολαύσει δουλειά του. Τελευταία φορά ήταν το 1992 με την «Ηλέκτρα» του, στο Φεστιβάλ Αθηνών.

Τίτλοι τέλους για το φιλμ;


Από τις ταλαιπωρημένες κινηματογραφικές κόπιες του χθες, στις γυαλισμένες του σήμερα και από αυτές, στις άφθαρτες του αύριο. Δηλαδή στις ψηφιακές. Οι κινηματογραφικές αίθουσες στην Αθήνα που προβάλλουν ψηφιακά μπορεί να μην ξεπερνούν τις «παραδοσιακές», στον μακρινό Βορρά όμως η Νορβηγία έκανε ήδη την αρχή, ξορίζοντας το φιλμ από τις δικές της αίθουσες

Σε κινηματογραφική αίθουσα του κέντρου παρακολουθώ μια παλιά ταινία. Η κόπια είναι φθαρμένη και οι υπότιτλοι σε πολυτονικό. Γραντζουνιές, μικρή απώλεια στα χρώματα, κοψίματα. Κι όμως, τίποτα από όλα αυτά δεν με ενοχλεί. Βλέποντάς την αναρωτιέμαι από πόσες μηχανές προβολής να έχει περάσει, σε πόσες αίθουσες να έχει προβληθεί. Προσπαθώ να φανταστώ την ατμόσφαιρα της εποχής, τις αντιδράσεις του κοινού, τη μυρωδιά στην αίθουσα. Ρομαντζάρω κινηματογραφικώς. «Αυτό είναι κάτι δικό σου, κάτι προσωπικό, δεν αφορά όμως τον περισσότερο κόσμο που πηγαίνει σινεμά. Δεν είναι λύση να αρχίσουμε να στιγματίζουμε τις κόπιες για να γοητεύονται οι σκηνοθέτες ή οι κριτικοί κινηματογράφου!», μου αποκρίνεται ο Νίκος Γραμματικός, σκηνοθέτης μερικών διαμαντιών του ελληνικού κινηματογράφου (όπως οι «Απόντες» και ο «Βασιλιάς»), ο οποίος τώρα γυρίζει το δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ «Αναζητώντας τη Μήδεια» σε ψηφιακό βίντεο.

«ΡΙΧΑΡΔΟΣ Γ’» Οπως Μουσολίνι...


Του Γιώργου Σαρηγιάννη,

ΤΟ ΕΡΓΟ. Το απόλυτο κακό: ο Ριχάρδος, δούκας του Γκλόστερ. Του Οίκου των Γιορκ. Γιος του Δούκα του Γιορκ Ριχάρδου Πλανταζενέ, διεκδικητή του αγγλικού θρόνου από τον Οίκο του Λάνκαστερ. Διεκδίκηση που ήταν το έναυσμα για τον - εμφύλιο - Πόλεμο των Δύο Ρόδων ο οποίος ταλάνισε την Αγγλία από το 1455 έως το 1485.
Οταν ο αδελφός του ανατρέπει τον Ερρίκο ΣΤ' των Λάνκαστερ και στέφεται βασιλιάς ως Εδουάρδος Δ', ο Ριχάρδος, κυφός και χωλός - ένα τέρας της φύσης κατά τον Σαίξπηρ -, ζηλόφθονος και ιδιαίτερα φιλόδοξος αλλά και άτομο σαγηνευτικό, με τρομακτικές ικανότητες να πείθει, θα αναρριχηθεί και θα αρχίσει να εποφθαλμιά τον θρόνο οργανώνοντας ύπουλα αλλά συστηματικά την εξολόθρευση όσων είναι εμπόδια στον σκοπό του αυτό.
Θα υπονομεύσει τον μεγαλύτερο - και πιο κοντά στη διαδοχή - αδελφό του, Γεώργιο, Δούκα του Κλάρενς, τον οποίο ο βασιλέας αδελφός τους θα κλείσει στη φυλακή όπου ο Ριχάρδος στέλνει πληρωμένους φονιάδες και τον σκοτώνουν, ρίχνοντας στον βασιλιά το φταίξιμο. Θα πλευρίσει για λόγους σκοπιμότητας τη Λαίδη Αννα (Νέβιλ), νεαρή χήρα του πρίγκιπα της Ουαλίας Εδουάρδου του Οίκου των Λάνκαστερ, διαδόχου του Ερρίκου ΣΤ' - τον οποίο ο ίδιος σκότωσε όπως και τον πατέρα του, τον έκπτωτο Ερρίκο - την ημέρα της κηδείας του πεθερού της και, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο, θα καταφέρει να τη στρέψει από το μίσος που τρέφει στο πρόσωπό του στην απόφαση να τον παντρευτεί (!) - όπερ και γίνεται.

Ο ακροατής φτιάχνει το άλμπουμ!


Της Μαρίας Μαρκουλή

«Διαλέξτε τραγούδια, διαλέξτε εξώφυλλο, φτιάξτε το CD μας όπως θέλετε», λένε οι βρετανοί ροκάδες Kaiser Chiefs, και αλλάζουν το παιχνίδι της μουσικής

Στη μουσική σήμερα μπορεί κανείς να δοκιμάσει τα πάντα. Κάθε ιδέα είναι καλή, αρκεί να είναι λίγο διαφορετική από την προηγούμενη. Και αν η ανακύκλωση έχει τον πρώτο λόγο στο πώς ακούγεται κάτι τώρα, στο πώς φτάνει στα αυτιά μας αυτό όλο και κάτι καινούργιο «παίζει».
Οι τελευταίοι που ανακάτεψαν τα χαρτιά είναι το βρετανικό συγκρότημα των Kaiser Chiefs. Η μπάντα από το Λιντς έκανε την πιο κολακευτική κίνηση προς τους φαν της και πολύ απλόχερα τους έδωσε το δικαίωμα να φτιάξουν εκείνοι το καινούργιο CD του γκρουπ. Τι καλύτερο!
Ο ακροατής αποκτά λόγο, έχει άποψη και μπορεί να φτιάχνει όπως θέλει το δικό του, προσωπικό νέο άλμπουμ των Kaiser Chiefs. «Θέλαμε να κάνουμε κάτι καινούργιο πρώτα από όλα για εμάς τους ίδιους», λένε.

Ο «Αντρέας» πίσω στο Κέντρο Διάσωσης,

Οι σοβαρότερες απειλές για τις θαλάσσιες χελώνες στη Μεσόγειο είναι η τουριστική ανάπτυξη των παραλιών ωοτοκίας και η τυχαία σύλληψή τους σε αλιευτικά εργαλεία.

Μάχη Τράτσα

Περίπου 50 τραυματισμένες χελώνες φτάνουν κάθε χρόνο στο «Αρχέλων»,

Ο Αντρέας, μια θαλάσσια χελώνα Caretta caretta επέστρεψε, μετά από περιπλανήσεις δύο εβδομάδων, στο Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιων Χελωνών της οργάνωσης «Αρχέλων» στη Γλυφάδα Αττικής. Τυχερός μέσα στην ατυχία του, εντοπίστηκε από μια παρέα με φουσκωτό, κάπου μεταξύ Υδρας και Πελοποννήσου, την ώρα που προσπαθούσε ανεπιτυχώς και εναγωνίως να καταδυθεί.

Το πλήρωμα του σκάφους πλησίασε το τραυματισμένο ζώο και παρατήρησε μια σφραγίδα στο πόδι του η οποία δηλώνει ότι κάποια στιγμή στο παρελθόν είχε τραυματιστεί και είχε απελευθερωθεί από τους επιστήμονες της «Αρχέλων». Ο Ανδρέας είχε βρεθεί για πρώτη φορά τραυματισμένος στο κεφάλι το 2010 και είχε παραμείνει έναν χρόνο στο Κέντρο Διάσωσης. Πριν από δύο εβδομάδες απελευθερώθηκε στο φυσικό του περιβάλλον, στο οποίο όμως, όπως φάνηκε, δεν κατάφερε να προσαρμοστεί.

Μετά τις απαραίτητες συνεννοήσεις με το λιμεναρχείο Ερμιόνης, το πλήρωμα του φουσκωτού κατάφερε να επικοινωνήσει με εκπρόσωπο της οργάνωσης, ο οποίος έδωσε τηλεφωνικώς τις απαραίτητες οδηγίες για τις πρώτες βοήθειες και την ασφαλή μεταφορά της χελώνας. Η βάρους 55 κιλών χελώνα μεταφέρθηκε στην Υδρα όπου με τη βοήθεια των ανδρών του Λιμενικού Σώματος και κατοίκων του νησιού μεταφορτώθηκε στο πρώτο ιπτάμενο δελφίνι της Hellenic Seaways για Πειραιά από όπου παρελήφθη από την «ΑΡΧΕΛΩΝ» και έκτοτε βρίσκεται υπό την προστασία και παρακολούθησή της.

Οι επιστήμονες της οργάνωσης δεν εντόπισαν κάποια εξωτερική κακοποίηση του ζώου. Ωστόσο, τις επόμενες ημέρες θα την υποβάλλουν σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί να καταδυθεί.

Σήμερα στο Κέντρο Διάσωσης βρίσκονται 28 χελώνες. «Κατά μέσο όρο κάθε χρόνο περίπου 50 χελώνες στέλνονται στο Κέντρο από όλη την Ελλάδα», όπως επισημαίνει ο υπεύθυνος του Κέντρου Διάσωσης κ. Παύλος Τσάρος. Οι συχνότερες αιτίες τραυματισμών είναι η εμπλοκή τους σε αλιευτικά εργαλεία, η πρόσκρουση σε ταχύπλοα, η κατάποση πλαστικών υλικών τα οποία συγχέουν με τροφή και σπανιότερα ο σκόπιμος τραυματισμός τους από ψαράδες. Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των ασυνείδητων ψαράδων είναι πολύ μικρότερος από τον αριθμό των αλιέων που ενδιαφέρονται και στέλνουν άμεσα στο Κέντρο Διάσωσης τα τραυματισμένα ζώα μόλις τα εντοπίσουν. Από τις χελώνες που νοσηλεύονται στο Κέντρο μόνο οι μισές καταφέρνουν τελικά, μετά από την κατάλληλη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, να επιστρέψουν στο φυσικό τους περιβάλλον.

Ο άρχοντας των μαργαριταριών,


Είναι Κινέζος, μυώδης, σαραντάρης, και όταν δεν οδηγεί τη Ferrari του προτιμά μια Maserati Quattroporte. Είναι το αφεντικό της Grace Pearls και τον τρέμει όλη η παγκόσμια βιομηχανία μαργαριταριών. Γιατί; Η εταιρεία του καλλιεργεί μαργαριτάρια εξαιρετικά καλής ποιότητας σε τιμές προσιτές για τη μέση εργαζόμενη γυναίκα.

Ταξιδιωτικά «εύσημα» για Παρθενώνα & Σαντορίνη,


Συγκαταλέγονται στις 43 καλύτερες ταξιδιωτικές προτάσεις σύμφωνα με αμερικάνικο περιοδικό,

Παρθενώνας και Σαντορίνη συγκαταλέγονται στη λίστα με τις 43 καλύτερες ταξιδιωτικές προτάσεις, που δημοσίευσε το αμερικανικό περιοδικό Smithsonian. Σύμφωνα με το άρθρο, που φέρει τον τίτλο «43 τόποι που πρέπει να δεις πριν πεθάνεις», οι λάτρεις των ταξιδιών και της περιπέτειας δεν θα πρέπει να χάσουν προορισμούς, όπως οι Πυραμίδες της Γκίζας, η Έφεσος, η Κόστα Ρίκα, τα Νησιά Γκαλαμπάγκος, το Μάτσου Πίτσου, αλλά και ο Παρθενώνας και η Σαντορίνη.

Για τον Παρθενώνα, τον Ναό της Αθηνάς, που στέκεται αγέρωχος για περισσότερα από 2.400 χρόνια, το περιοδικό δημοσιεύει αρκετές πληροφορίες, όπως ότι το κτίριο, που αρχικά έφερε ζωντανά χρώματα του κόκκινου, του πράσινου και του μπλε, παρέμενε σχεδόν ανέπαφο έως την πολιορκία του Μοροζίνι το 1687, όταν ανατινάχθηκε από βόμβα των Ενετών, καταστρέφοντας μεγάλο μέρος του.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory