Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 10 Αυγούστου 2011

Λαμπερές πρεμιέρες,


Η Πατρίτσια Κλάρκσον στην πρεμιέρα της ταινίας «One Day» όπου συμμετέχει

Το μοντέλο Κόκο Ρόσα στην πρεμιέρα της ταινίας «One Day»

Αφρικανοί δικτάτορες και το εσωτερικό των αεροπλάνων τους .

Αφρικανούς δικτάτορες και Προσωπικά εσωτερικό αεροσκάφους τους φοβερό 2
Αφρικανούς δικτάτορες και Προσωπικά εσωτερικό αεροσκάφους τους φοβερό 2
Αφρικανούς δικτάτορες και Προσωπικά εσωτερικό αεροσκάφους τους φοβερό 2
Αφρικανούς δικτάτορες και Προσωπικά εσωτερικό αεροσκάφους τους φοβερό 2
Αφρικανούς δικτάτορες και Προσωπικά εσωτερικό αεροσκάφους τους φοβερό 2
Αφρικανούς δικτάτορες και Προσωπικά εσωτερικό αεροσκάφους τους φοβερό 2
Αφρικανούς δικτάτορες και Προσωπικά εσωτερικό αεροσκάφους τους φοβερό 2

Το καπέλο Παναμά, σύμβολο της ανεμελιάς και της κομψότητας, κρύβει μια ενδιαφέρουσα ιστορία που δεν έχει – μεγάλη - σχέση με την ομώνυμη πόλη.


We will always have Panama
Είναι 1939 και ο Ρετ Μπάτλερ οδηγεί με την άμαξά του την τρομαγμένη Σκάρλετ Ο’Χάρα μέσα από τα συντρίμμια φορώντας ένα «ξανθό» Monte Carlo. To 1942 o Βίκτορ Λάζλο με ένα κλασσικό Fedora φεύγει με τη συζύγό του Ισλα αφήνοντας για πάντα πίσω την Καζαμπλάνκα και τον Ρικ. Το 1988 ο θρυλικός ντετέκτιβ Ηρακλής Πουαρό εξιχνιάζει τη δολοφονία της Εμιλι Μπόιντον χωρίς να αποχωριστεί το καπέλο Παναμά του κάτω από το δυνατό ήλιο της Ιερουσαλήμ.
Το δημοφιλές καπέλο κάνει την εμφάνισή του στη μεγάλη οθόνη από πολύ νωρίς, ανάγεται σε σήμα κατατεθέν του στιλ την χρυσή εποχή του Χόλιγουντ και επιβιώνει μέχρι σήμερα ως διαχρονικό καλαίσθητο αξεσουάρ. Η ιστορία του όμως ανιχνεύεται πολύ παλαιότερα στο νότιο ημισφαίριο και παραδόξως στο Εκουαδόρ!
Ηδη από τον 16ο αιώνα υπάρχουν αναφορές ότι οι Ισπανοί έποικοι βρήκαν τους κατοίκους του Εκουαδόρ να φορούν στο κεφάλι ένα είδος καπέλου φτιαγμένο από υφασμένο άχυρο το οποίο κάλυπτε τα αυτιά και το λαιμό, το οποίο ονόμασαν «toquilla». Τον 17ο αιώνα οι έποικοι χρησιμοποιούν τους ντόπιους σε μικρά υφαντήρια στο Μοντεκρίστι για να εξελίξουν το   «toquilla» σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Το όνομα του χωριού συνδέεται άρρηκτα με το εν λόγω καπέλο. Η πρώτη ύλη εξάγεται από ένα συγκεκριμένο είδος φοίνικα που μεγαλώνει μόνο στις ακτές του Εκουαδόρ και σε υψόμετρο 100 έως 400 μέτρων. 
Μετά την ανεξαρτησία του Εκουαδόρ, δημιουργείται το 1835 η πρώτη εκσυγχρονισμένη  επιχείρηση παραγωγής καπέλων στο Μοντεκρίστι και  το αχυρένιο καπέλο γίνεται σημαντικό εγχώριο προϊόν. Αντίστοιχη παραγωγή αναπτύσσεται και στο χωριό Κουένκα με μικρές διαφορές ως προς το πάχος και το χρώμα του επεξεργασμένου άχυρου. Οι παραγωγοί θέλοντας να διευρύνουν την αγορά τους εξάγουν και ανοίγουν καταστήματα στον Παναμά, ο οποίος είναι σημαντικότερο εμπορικό πέρασμα σε σχέση με το Εκουαδόρ.
Το καλοφτιαγμένο καπέλο γίνεται ανάρπαστο και οι πωλήσεις εκτινάσσονται, καθώς με την ανακάλυψη χρυσού στην Καλιφόρνια πολυάριθμοι επίδοξοι χρυσωρύχοι περνούν από τον Παναμά. Αναπόφευκτα και λανθασμένα ο τόπος αγοράς ταυτίζεται με τον τόπο καταγωγής και το δημοφιλές καπέλο γίνεται γνωστό ως Panama Hat. Τα έργα της διώρυγας του Παναμά εντείνουν την παρεξήγηση καθώς οι εργάτες φορούν το ίδιο καπέλο, με το οποίο φωτογραφίζεται και ο προέδρος Ρούσβελτ  στις 16 Νοεμβρίου του 1906 στο εργοτάξιο: Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε στον Τύπο με ιδιαίτερο σχολιασμό για το «καπέλο Παναμά» του προέδρου.
Το προσφιλές καπέλο γίνεται περιζήτητο, εισβάλλει στην Ευρώπη και την Παρισινή μόδα και γίνεται διάσημο με την ονομασία που γνωρίζουμε σήμερα  παρόλο που φυσικά στο Εκουαδόρ το ονομάζουν ακόμη «toquilla».
Σήμερα, οι παλαιότερες βιοτεχνίες στην Κουένκα και το Μοντεκρίστι εξακολουθούν να διατηρούν την παράδοση αν και οι παραλλαγές πλέον είναι δεκάδες, με τα σχέδια να ποικίλουν ανάλογα με το χρώμα του άχυρου, την πυκνότητα ύφανσης, την κορδέλα, το μέγεθος, το γείσο και τον τόπο παραγωγής: Το κλασικό Fedora, το Μοnte Carlo,  τo «Κόλπος του Παναμά» (που προτιμάται από τους παίκτες γκολφ), το Μοntecristi και τόσα άλλα. «Δεν τίθεται θέμα απομίμησης, λέει ο Γεώργιος Πολυχρονόπουλος, ιδιοκτήτης καταστήματος καπέλων στο κέντρο της Αθήνας, «είναι Παναμά όλα όσα είναι φτιαγμένα από τη συγκεκριμένη μαλακή ψάθα» και εξηγεί ότι δουλεύουν τόσο με εισαγόμενα καπέλα, όσο και με εισαγόμενες πρώτες ύλες που επεξεργάζονται σε ελληνικές βιοτεχνίες. Τέλος, βεβαιώνει ότι οι Αθηναίοι αγοράζουν καπέλα Παναμά από όλες τις διαθέσιμες μάρκες.
Αν παρόλα αυτά κάποιος προτιμήσει να παραγγείλει το κομψό αυτό αξεσουάρ, το μόνο που μένει είναι να διαλέξει ανάμεσα στα δεκάδες στιλ και να βρει το ακριβές νούμερό του μετρώντας την περίμετρο του κεφαλιού πάνω από τα αυτιά όπως συμβουλεύουν οι ειδικοί.

Ο ναός των πιθήκων στην Σρι-λάνκα .

Πίθηκοι Ναός της Σρι Λάνκα ζώα 2
Πίθηκοι Ναός της Σρι Λάνκα ζώα 2
Πίθηκοι Ναός της Σρι Λάνκα ζώα 2
Πίθηκοι Ναός της Σρι Λάνκα ζώα 2
Πίθηκοι Ναός της Σρι Λάνκα ζώα 2
Πίθηκοι Ναός της Σρι Λάνκα ζώα 2

Η μόδα ως έμπνευση


Η μόδα ως έμπνευση



Για το 2011, ο οίκος BALLY συνεργάστηκε με τον ελβετό καλλιτέχνη Ολαφ Μπρένινγκ, ο οποίος δημιούργησε τη συλλογή BALLY Love #2 που θα περιλαμβάνει μια αντρικά και γυναικεία παπούτσια, αξεσουάρ και t-shirts.
Ο Μπρένινγκ εμπνευσμένος από τα vintage posters του οίκου BALLY, δημιούργησε ένα έργο που ονόμασε “Marilyns” και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση Art 42 Basel στις 14 Ιουνίου.
Εν συνεχεία, η συλλογή BALLY Love #2, θα παρουσιαστεί στην έκθεση Art Basel Miami Beach τον Δεκέμβριο.
Τα προϊόντα της συλλογής θα είναι διαθέσιμα προς πώληση μόνο σε επιλεγμένα καταστήματα BALLY από τον Μάρτιο του 2012.

Τότε και τώρα .

Τώρα και έπειτα τέχνες
Τώρα και έπειτα τέχνες
Τώρα και έπειτα τέχνες
Τώρα και έπειτα τέχνες
Τώρα και έπειτα τέχνες
Τώρα και έπειτα τέχνες

..Η Αρχή του κενού!


Απλές αλήθειες που μας διαφεύγουν: ( από τον Joseph Newton, Αμερικανό καθηγητή Πανεπιστημίου (Τέξας).

Έχεις τη συνήθεια να φυλάς άχρηστα πράγματα, πιστεύοντας πως μια μέρα… (άγνωστο πότε) …θα τα χρειαστείς;
Έχεις τη συνήθεια να κρατάς χρήματα, μόνο και μόνο για να μην τα ξοδέψεις, γιατί μπορεί να σου λείψουν στο μέλλον;
Έχεις τη συνήθεια να φυλάς ρούχα, παπούτσια, έπιπλα, οικιακές συσκευές και άλλα πράγματα του νοικοκυριού που δεν χρησιμοποιείς εδώ και πολύ καιρό;


Και μέσα σου…;
Έχεις τη συνήθεια να κρατάς κακίες, στεναχώριες, φόβους και άλλα; 
Αυτό να μην το κάνεις ποτέ! Είναι αντίθετο με την ευημερία σου!
Είναι σημαντικό να αφήσεις χώρο, ένα κενό, για να έρθουν καινούρια πράγματα στη ζωή σου.
Όσο εσύ γεμίζεις, υλικά ή συναισθηματικά, με παλιά και άχρηστα, δεν αφήνεις κενό για νέες ευκαιρίες. Τα αγαθά πρέπει να ανακυκλώνονται… Καθάρισε τα συρτάρια, τις ντουλάπες, την αποθήκη, το γκαράζ…


Δώρισε όλα εκείνα που πια δεν χρησιμοποιείς…
Το να φυλάς ένα σωρό από άχρηστα πράγματα το μόνο που καταφέρνεις είναι να δένεις την ίδια σου τη ζωή. Το πρόβλημα δεν είναι τα αντικείμενα που στιβάζονται στη ζωή σου…

Αλλά το νόημα του “να κρατάς”…
Όταν κρατάς, όταν φυλάς πράγματα, υπάρχει πρόβλημα έλλειψης, απουσίας…
Πιστεύεις ότι αύριο μπορεί να τα χρειαστείς, και ίσως τότε να μην υπάρχει τρόπος να καλύψεις αυτή σου την ανάγκη…


Με αυτό το σκεπτικό, το μήνυμα που στέλνεις τόσο στο μυαλό σου όσο και στη ζωή σου… είναι ότι δεν εμπιστεύεσαι το αύριο… καθώς επίσης και ότι το καινούριο και το καλύτερο ΔΕΝ είναι για σένα,

Γι’ αυτό βρίσκεις ικανοποίηση στο να φυλάς όλα αυτά τα παλιά και άχρηστα πράγματα…
Ξεφορτώσου όλα αυτά που έχασαν το χρώμα και τη λάμψη τους…

Επέτρεψε να μπει το καινούριο στο σπίτι σου… Και μέσα σου…


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/08/blog-post_04.html#ixzz1UbPZHkPP

Αλματα στην τεχνητή σκέψη,

Ο ισχυρότερος υπολογιστής του κόσμου, με 1 δισεκατομμύριο νευρώνες και τις συνάψεις τους, καίει μόλις 20 Watt και βρίσκεται στο κεφάλι μας.

ΤΑΣΟΣ ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ

Το όραμα δημιουργίας τεχνητού εγκέφαλου ή βιονικού υπολογιστή βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίησή του,

Είναι πλέον κοινό μυστικό ότι το «Αγιο Δισκοπότηρο» που συνενώνει στην αναζήτησή του μηχανικούς, βιολόγους και γιατρούς είναι η λειτουργία του εγκεφάλου. Γνωρίζουμε πια όλα σχεδόν τα δομικά στοιχεία του εγκεφάλου μας και θα μπορούσαμε να τον ανασυνθέσουμε τεχνητά, φτάνει να... μη μας ζητήσουν να τον «βάλουμε μπρος»! Ο λόγος είναι ότι αγνοούμε ακόμη τη διαφορετικότητα λειτουργίας του κάθε δομικού του στοιχείου και το πώς συνδυάζονται αυτές οι λειτουργίες μεταξύ τους. Το πρόβλημα είναι, θα λέγαμε, ανάλογο εκείνου μιας ορχήστρας: Από το να συναθροίσεις απλά σε μια αίθουσα όλα τα μουσικά όργανα που την απαρτίζουν ως το να απολαύσεις συμφωνία του Μπετόβεν, μεσολαβεί δρόμος πολύς.

Η αυτοβιογραφία ενός αλόγου,


Εκδόθηκε το 1877 και από τότε αποτελεί μια από τις πιο αγαπημένες ιστορίες που γράφτηκαν ποτέ με κεντρικό ήρωα ένα ζώο. Η δραματική ιστορία της Μαύρης Καλλονής δεν συγκλόνισε μόνο όσους τη διάβασαν, αλλά αποτέλεσε την αφορμή για να δημιουργηθούν δεκάδες φιλοζωικές οργανώσεις (τότε) για τη βελτίωση της μεταχείρισης των αλόγων από τους ανθρώπους.

Και μπορεί η Αννα Σίγουελ –που έγραψε το βιβλίο αυτό επειδή αγαπούσε τα ζώα και κυρίως τα άλογα– να απεβίωσε μόλις πέντε μήνες μετά την έκδοσή του, έχοντας αποκομίσει μόνο 20 λίρες· ωστόσο η πρωταγωνίστρια του μυθιστορήματός της, η Μαύρη Καλλονή, ζει αναλλοίωτη στο χρόνο, συνεχίζοντας να συγκλονίζει και να συγκινεί τους όσους διαβάσουν την ιστορία της.

«Πράσινη παλίρροια» από φύκια πνίγει την ΒΑ Κίνα,


Εχουν εισβάλλει σε πολλές πολυσύχναστες παραλίες, προκαλώντας προβλήματα στους λουόμενους,

To τσίμπημα της νοσταλγίας,


Της Μαρίας Μαρκουλή,

Κύματα νοσταλγίας. Επανακυκλοφορίες, αφιερώματα, σπέσιαλ πακέτα. Θυμάσαι τότε που άκουγες Nirnava; Θυμάσαι τις διακοπές στην Αμοργό; Θυμάσαι που πάτησες τον αχινό;
Αν δεν θυμάσαι, googlάρισέ το και θα σου έρθουν οι αναμνήσεις μέχρι να πεις «θυμήθηκα». Το καλοκαίρι πνίγεται στη νοσταλγία του, και κάπου κάπου έρχεται και κάτι νοσταλγικό μεν, αλλιώτικο δε, που έχει και κάτι καλό να πει.
Οπως Madmen, η σειρά και το «Kaputt» των Destroyer.
Η πρόσκληση έρχεται με το σωστό ντιζάιν.
Ο Νταν Μπεζάρ από το Βανκούβερ του Καναδά, με έντιμο βίο στους New Pornographers, ντύνεται με το κομψό κοστουμάκι των Destroyer και σε καλεί σε κοκτέιλ πάρτι. Τι παίζει εκεί;
Ολα όσα μένουν στον αφρό, αλλά και οι μουσικές που πέρασαν από το σουρωτήρι στο ξεκαθάρισμα.

Μια «Σκιά» ρίχνει φως στον άγνωστο Αλφρεντ Χίτσκοκ,


Επιμέλεια: Μαρία Μαρκουλή,

Η πρώτη φορά που το όνομα του μετρ του μυστηρίου γράφτηκε στη μεγάλη οθόνη, ήταν για μια ταινία του 1923, της οποίας μέρο βρέθηκε στη Νέα Ζηλανδία

Πρώτα από όλα ο ίδιος θα το είχε λατρέψει. Μια έκπληξη! Μια χαμένη στα μακρινά αρχεία της Νέας Ζηλανδίας ταινία. Μετά οι φανατικοί θαυμαστές του θα είχαν τρελαθεί από τη χαρά τους. Αγνωστη ταινία του Αλφρεντ Χίτσκοκ στο φως. Οχι ακριβώς ολόκληρη ταινία, ένα μεγάλο μέρος της, αλλά - κρατηθείτε - είναι, λέγεται, η πρώτη φορά που το όνομα του γράφεται στους τίτλους. Και, φυσικά, υπάρχει και μυστήριο. Ποτέ δεν θα μάθουμε τι έγινε στο τέλος.
Η «Λευκή σκιά» (γι' αυτήν πρόκειται) έχει τη δύναμη αυτές τις ημέρες να επισκιάσει το «Αφεντικά για σκότωμα» και τους «Πιθήκους», τις μεγάλες παραγωγές που παίζονται στα σινεμά. Γιατί «μίλησαν» τα αρχεία και έδειξαν Χίτσκοκ. Για να γίνει και εδώ βέβαια σωστή η δουλειά, χρειάστηκε οι ερευνητές να γίνουν από την πλευρά τους και λίγο Σέρλοκ Χολμς. Πώς αλλιώς;
Η ιστορία έχει ως εξής: το Κινηματογραφικό Αρχείο της Νέας Ζηλανδίας αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα κινηματογραφικό θησαυρό - τα πρώτα 30 λεπτά μιας βωβής βρετανικής ταινίας του 1923, στους τίτλους της οποίας εμφανίζεται το όνομα του Αλφρεντ Χίτσκοκ, που ήταν τότε 24 χρονών. Ως σεναριογράφος, βοηθός σκηνοθέτη και παραγωγός.
Οι τρεις μπομπίνες από την ταινία βρέθηκαν ανάμεσα σε κόπιες αμερικάνικων φιλμ, που είχαν αφεθεί το 1989 στη Ν. Ζηλανδία. Χάρη στην οικογένεια του συλλέκτη Τζακ Μάρταγκ βρήκαν τον δρόμο τους προς το Κινηματογραφικό Αρχείο. Εκεί, αποστολές ειδικών από την Αμερική άρχισαν το ψάξιμο.

Χίτλερ Το γυναικείο κρανίο και τα σενάρια διαφυγής,


Επιμέλεια: Σάκης Μαλαβάκης,

Απρίλιος του 1945: το Βερολίνο, ερειπιώνας ήδη, είναι περικυκλωμένο από τον Κόκκινο Στρατό. Ο ουρανός είναι γεμάτος σύννεφα που περιορίζουν την ορατότητα. Σε μια κατεστραμμένη λεωφόρο γεμάτη συντρίμμια, δυο βήματα από την Πύλη του Βρανδεμβούργου, από την Καγκελαρία και από το μπούνκερ (οκτώ μέτρα κάτω από τη γη) όπου ο Αδόλφος Χίτλερ περνάει τις τελευταίες μέρες του ως δικτάτορας, προσγειώνεται ένα μικρό αεροπλάνο.
Μέσα βρίσκεται η ναζίστρια αεροπόρος Χάνα Ράιτς, η οποία αψηφά τον θάνατο για να φτάσει στον Φύρερ της και να τον σώσει. Μάταια όμως, καθώς σύμφωνα με αυτά που η ίδια δήλωνε μέχρι τον θάνατό της το 1979, ο Χίτλερ στις 28 Απριλίου 1945, όταν η Ράιτς αναχώρησε από το Βερολίνο, δεν ήταν μαζί της. Ο Φύρερ της, παρέμεινε στο μπούνκερ, όπου δύο ημέρες αργότερα αυτοκτόνησε μαζί με την Εύα Μπράουν, χρησιμοποιώντας ένα φιαλίδιο υδροκυανίου και ένα πιστόλι.

Πριβέ λέσχη σε εικαστικό περιβάλλον,

Άποψη των χώρων φιλοξενίας των VIP που έστησε στην Art Athina η ομάδα του Quintessentially

Κατερίνα Λυμπεροπούλου

Ποιοι παρέλασαν στο VIP πάρτι του club Quintessentially στην Art Athina,

Ένα ορφανοτροφείο στα σχέδια της Μαντόνα,

H Μαντόνα με την υιοθετημένη από το Μαλάουι κόρη της Μέρσι

Η ιδιαίτερη σχέση και το ενδιαφέρον της Μαντόνα για το Μαλάουι είναι γνωστή καθώς από την φτωχή αφρικανική χώρα η βασίλισσα της ποπ έχει υιοθετήσει τον γιο της Ντέιβιντ και την κόρη της Μέρσι.

Επίσης, η διάσημη τραγουδίστρια είχε στο παρελθόν δημιουργήσει μια φιλανθρωπική οργάνωση με στόχο την συγκέντρωση $15 εκατομμυρίων προκειμένου να οικοδομήσει ένα σχολείο για 400 κορίτσια. Ωστόσο, το σχέδιό της απέτυχε και οι διαδικασίες σταμάτησαν τον περασμένο Μάρτιο.

Αυτή τη φορά όμως η 52χρονη σούπερ σταρ είναι αποφασισμένη να πετύχει. Σε συνέντευξή της στο αμερικανικό κανάλι «E! Online» -στο πλαίσιο του ντοκιμαντέρ «American Revolutionaries: The Hitmakers» που αφορά σε επιτυχημένους καλλιτέχνες της ποπ μουσικής- αποκάλυψε την είδηση.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory