Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

To Μουντιάλ των ψαράδων,

Ο κυπρίνος έχει αλιευθεί και επιστρέφεται στο νερό Το ίδιο θα συμβεί και με τα ψάρια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Γ. ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Οι έλληνες ερασιτέχνες ψαράδες παίρνουν τα καλάμια τους και ετοιμάζονται για... ψαριές σε διεθνές σκηνικό,



Ο Γιάννης Σκούρτης, μετά από κάποια πετυχημένη...αθλητική προσπάθεια

Ο κ. Ανδρέας Σωτηρόπουλος, σε μια πετυχημένη...ρίψη

Το ψάρεμα ως ερασιτεχνική δραστηριότητα είναι συνυφασμένο με δύο φαινόμενα. Το ένα είναι ο υπομονετικός χαρακτήρας του ψαρά, ο οποίος μπορεί να περιμένει ώρες ολόκληρες από τη στιγμή που θα ρίξει την πετονιά στο νερό μέχρι να «τσιμπήσει» το ψάρι του.

Τα παιδιά σας θα το αγαπήσουν .

Το μουσείο των απανταχού χωρισμένων!!

Το μουσείο των απανταχού χωρισμένων
Μπορεί οι χωρισμένοι να μη γιορτάζουνε ποτέ όπως λέει το ασμα εχουν όμως το ...μουσείο τους.!
Ραβασάκια από τις πρώτες μέρες του φλερτ, αρκουδάκια από τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, χειροπέδες από τις καυτές νύχτες, κινητά τηλέφωνα με μηνύματα γεμάτα υπονοούμενα… Τα δώρα και τα αντικείμενα που ανταλλάσσει ένα ζευγάρι την περίοδο που είναι φουλ ερωτευμένο είναι προορισμένα να καταλήξουν στα σκουπίδια ή ακόμα στο τζάκι, όταν η σχέση αυτή διαλυθεί. Eνα ζευγάρι όμως από την Κροατία που χώρισε διατηρώντας φιλικές σχέσεις αποφάσισε να δώσει νέα ζωή σε όλα αυτά τα αναμνηστικά από ειδύλλια που είχαν άδοξο τέλος, εκθέτοντάς τα στο Μουσείο των Διαλυμένων Σχέσεων.

Η πρωτοποριακή αυτή ιδέα ανήκει στην κινηματογραφική παραγωγό Ολίνκα Βίστικα και τον καλλιτέχνη Ντράζεν Γκρούμπισιτς. Ηταν πριν από οχτώ χρόνια, όταν ο τετραετής δεσμός τους έλαβε τέλος. Το ζευγάρι όμως αποφάσισε να μην αντιμετωπίσει τον χωρισμό του ως κάτι λυπηρό, αλλά αντίθετα να γιορτάσει την περίοδο που έμεινε μαζί. Κάπως έτσι, λοιπόν, έκανε την αρχή και συγκέντρωσε αγαπημένα αντικείμενα που είχε ανταλλάξει στο διάστημα των τεσσάρων χρόνων και στη συνέχεια ζήτησε και από χωρισμένους φίλους του να του δωρίσουν παλιά ερωτικά ενθύμια. Μέσα σε λίγο καιρό η συλλογή μεγάλωσε εντυπωσιακά και πλέον περιοδεύει ανά την Ευρώπη - αυτές τις μέρες εκτίθεται στο Λονδίνο.

Μεταξύ των εκθεμάτων, πέρα από ερωτικές επιστολές, αρκουδάκια και ερωτικά αξεσουάρ, μπορεί να δει κανείς καυτά εσώρουχα με σημειώσεις τύπου «Ηταν τόσο φτηνός και ελεεινός όσο και τα δώρα του». Ακόμα, εκτίθενται κλειδιά από ερωτικές φωλίτσες, κινητά τηλέφωνα με φραγή κλήσεων, αλλά και ένα προσθετικό πόδι με τη λεζάντα «Αυτό άντεξε περισσότερο από την αγάπη μας».
Espressonews.gr

Εικόνες της coogle από την Βραζιλία .

google street brazil13 Odd And Crazy Google Street View Images from Brazil
google street brazil09 Odd And Crazy Google Street View Images from Brazil
google street brazil07 Odd And Crazy Google Street View Images from Brazil
google street brazil05 Odd And Crazy Google Street View Images from Brazil
google street brazil03 Odd And Crazy Google Street View Images from Brazil
google street brazil02 Odd And Crazy Google Street View Images from Brazil

Έρευνα: Ο έρωτας είναι τυφλός!

Σίγουρα  έχετε δει πολλά αταίριαστα ζευγάρια στο δρόμο και αναρωτιέστε, μα δεν βλέπει πως είναι; Η εξήγηση είναι μια, ο έρωτας είναι …τυφλός!
Ολλανδοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι πράγματι ο έρωτας κάνει κάποιον να βλέπει το άλλο του μισό πιο ελκυστικό απ΄ ότι είναι στην πραγματικότητα! Τα αποτελέσματα της έρευνας  εξηγούν έτσι γιατί υπάρχουν πολλά ζευγάρια που δεν ταιριάζουν εμφανισιακά ωστόσο δεν χωρίζουν εύκολα!
Όταν ο έρωτας περνάει τότε οι άνδρες και οι γυναίκες βλέπουν καθαρά ποιον έχουν ...απέναντί τους!
Και σίγουρα δεν μιλάμε για τον τύπο της φωτό, αυτόν δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον δεις!


Star

Τρελοί άνθρωποι στο ίντερνετ .






0 "Πλατωνικός έρωτας" ξεχάστε ότι ...ξέρατε!


Μία νέα έρευνα έρχεται να ανατρέψει την επικρατούσα, μέχρι σήμερα, άποψη για τον Πλάτωνα και τον πλατωνικό έρωτα.
Όπως υποστηρίζει ο δρ. Τζέι Κένεντι στην ιστοσελίδα αρχαιολογικών ειδήσεων Heritage Daily, "ο Πλάτωνας, ο Αϊνστάιν της ελληνικής Χρυσής Εποχής, θεωρήθηκε υπέρμαχος του έρωτα χωρίς σεξ. Ωστόσο, οι νέες έρευνες αποκαλύπτουν ότι ο ίδιος δεν υπήρξε ποτέ σεμνότυφος".
Σύμφωνα με τον δρ. Κένεντι, τα αποκωδικοποιημένα σύμβολα αποδεικνύουν ότι ο αρχαίος φιλόσοφος παρότρυνε τη λεγόμενη μέση οδό, δηλαδή την αποφυγή των άκρων, όπως η ακολασία και η αποχή. Για εκείνον, ηθική σήμαινε μετριοπάθεια.
Ο Πλάτωνας, κατά τον δρ. Κένεντι σηματοδότησε μια στροφή στην ιστορία της σεξουαλικότητας στον
 δυτικό κόσμο, ενώ πολλοί θεωρούν ότι εφηύρε τον ρομαντισμό.
Ο συμβολισμός των πλατωνικών κειμένων, κατά τον δρ. Κένεντι, λειτούργησε ως εξής:
Ο Πλάτωνας, φοβούμενος ότι θα είχε το ίδιο τέλος με τον δάσκαλό του τον Σωκράτη, ο οποίος κατηγορήθηκε για διαφθορά των νέων, έκρυψε τη φιλοσοφία του, χρησιμοποιώντας μουσικούς συμβολισμούς.
Διαίρεσε κάθε έργο του σε 12 μέρη, συμβολίζοντας το καθένα με μια μουσική νότα. Στις αρμονικές νότες τοποθετούσε τις θετικές ιδέες, όπως η αγάπη και η καλοσύνη, και στις παράφωνες τις αρνητικές, όπως η απόρριψη, η φιλονικία και το κακό.
Ο όρος "πλατωνικός έρωτας" επινοήθηκε τον 15ο αιώνα, παίζοντας πολύ σημαντικό ρόλο ως προς την κατεύθυνση της ισότητας των δύο φύλων. Την εποχή που μεταχειρίζονταν τις γυναίκες ως σκλάβες ή παραγωγικές μηχανές, ο πλατωνικός έρωτας ήρθε να δώσει στο γυναικείο πληθυσμό -τουλάχιστον της βασιλικής αυλής- περισσότερο χρόνο για φλερτ και συμμετοχή στα καλλιτεχνικά και πολιτιστικά δρώμενα.
Ο δρ. Τζέι Κένεντι είναι ιστορικός επιστήμονας στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ στη Βρετανία και ερευνητής του Κέντρου για την Ιστορία της Επιστήμης, της Τεχνολογίας και της Ιατρικής. Είναι επίσης ειδικός στα πυθαγόρεια μαθηματικά και στη θεωρία της μουσικής.

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/08/blog-post_1072.html#ixzz1VyPblCjj

Ιατρικά εργαλεία 2.500 ετών,


Της Μαίρης Αδαμοπούλου,

«Ακούν» στο ίδιο όνομα και στην εμφάνιση είναι απαράλλακτα εδώ και χιλιετίες. Θα μπορούσαν με άνεση να βρίσκονται στην τσάντα ενός σημερινού γιατρού ή στον εξοπλισμό ενός σύγχρονου χειρουργείου. Κι όμως βρίσκονται εκτεθειμένα σε μια προθήκη του Αρχαιολογικού Μουσείου Πειραιά, στον όροφο του κτιρίου που πλαισιώνει στη δυτική και νότια πλευρά το ελληνιστικό θέατρο της Ζέας, στην προθήκη με τα μικροαντικείμενα δεξιά στην αίθουσα με τον αριθμό δύο.
Σπάτουλες, λαβίδες και κοχλιάρια είναι μερικά μόνο από τα εργαλεία που συνόδευσαν έναν γιατρό στον τάφο του και τα έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη και μαρτυρούν πόσο ανεπτυγμένη ήταν η Ιατρική στον αρχαίο ελληνικό κόσμο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως από τα χρόνια που κρατούσε το σκήπτρο ο Αγαμέμνων στις πολύχρυσες Μυκήνες οι γιατροί προχωρούσαν σε ανατρήσεις κρανίων για να απομακρύνουν θραύσματα οστών και πηγμένο αίμα αλλά και για να αφαιρέσουν όγκους που προκαλούσαν πόνο, ενώ υπάρχουν παραδείγματα που τα κρανία φέρουν πολλαπλές επεμβάσεις και φαίνεται πως οι ασθενείς είχαν επιβιώσει της επέμβασης.

Ο τρυφερός Σκληρός,


Του Σάκη Μαλαβάκη,

Ο εισηγητής του μαρξιστικού στοχασμού στην Ελλάδα γίνεται πρωταγωνιστής μιας μυθιστορίας, που στοχεύει να αναδείξει την ταραχώδη ζωή του και την εξαιρετική προσωπικότητά του

Αρχές του 20ού αιώνα. Η Ελλάδα είναι ακόμη μικρή και αδύναμη όπως μικροί και αδύναμοι είναι ακόμη οι Ελλαδίτες, που αδυνατούν όχι μόνο να διακρίνουν το μέλλον αλλά και να αντιληφθούν το κρίσιμο παρόν: «Βρισκόντουσαν στις πύλες της Δύσης και είχες την αίσθηση πως ήταν χωμένοι και χαμένοι στα βάθη μιας δικής τους Ανατολής που με τίποτα δεν ήθελαν να αποχωρισθούν».
Πέρα από την Ελλάδα όμως και τους Ελλαδίτες της, υπήρχε και ο υπόλοιπος Ελληνισμός, ο εκτός των συνόρων, τα μέλη του οποίου είτε βρισκόντουσαν στην Αίγυπτο είτε στο Βλαδιβοστόκ, στα παράλια της Μικράς Ασίας ή στις δυτικές μητροπόλεις και όπου αλλού, το μόνο που (οι περισσότεροι) επιθυμούσαν ήταν να βρεθούν στη χώρα τους και κυρίως να τη δουν να προκόβει.
Σημαίνουσα προσωπικότητα αυτού του Απόδημου και νοσταλγικού κατά κάποιον τρόπο Ελληνισμού υπήρξε και ο Γεώργιος Κωνσταντινίδης, που εξελίχθηκε σε πρωτοπόρο μαρξιστή διανοούμενο και έγινε γνωστός ως Σκληρός. Η συγγραφέας Αλεξάνδρα Δεληγιώργη όμως, καθηγήτρια στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, αναζητά τον άνθρωπο πίσω από τον στοχαστή και στο καινούργιο βιβλίο της προτείνει ένα κατά μία έννοια ψυχαναλυτικό πορτρέτο του.

Γυρίσματα μετ’ εμποδίων,


Για χάρη ενός Ελληνα που τις βοήθησε πολύ αλλά είχε απαχθεί από τους Ταλιμπάν, του Θανάση Λερούνη, οι γυναίκες της φυλής των Καλάσα έφυγαν από τη γη τους, ταξίδεψαν στην Πεσαβάρ και έδωσαν συνέντευξη Τύπου κάνοντας έκκληση για την απελευθέρωσή του!

Τα γυρίσματα έχουν τη δική τους - με δόση περιπέτειας - ιστορία. Η Αννέτα Παπαθανασίου χρειάστηκε δύο χρόνια για να κάνει το ντοκιμαντέρ. «Κατέβηκα για πρώτη - κι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα - και μοναδική φορά, τον Οκτώβριο του 2008», λέει η σκηνοθέτις στα «ΝΕΑ». Είχε προηγηθεί πολύμηνη προετοιμασία με πολύ διάβασμα.
Το ταξίδι ώς τα χωριά των Καλάσα είχε τον δικό του βαθμό επικινδυνότητας λόγω του έντονου ανάγλυφου του εδάφους και του κακού οδικού δικτύου με τους στενούς κακοτράχαλους δρόμους, που είναι χαραγμένοι ψηλά σε απόκρημνες ορθοπλαγιές.
Τα πράγματα θα ήταν πιο δύσκολα σε οποιαδήποτε άλλη εποχή του έτους, διότι ο χειμώνας είναι βαρύς στα μέρη εκείνα με το μεγάλο υψόμετρο (έως 4.000) και την άνοιξη που λειώνουν τα χιόνια, τα ποτάμια και οι χείμαρροι πλημμυρίζουν.

«Σκέψεις και πράξεις» στη Νέα Μάκρη,

Από την Κυριακή 28 Αυγούστου έως το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου το Συνέδριο - Φεστιβάλ «Σκέψη και Πράξη» στο Λαογραφικό Μουσείο της Νέας Μάκρης,

Γιάννης Ζουμπουλάκης

Η σχέση ανθρώπου - πλούτου είναι ο θεματικός πυρήνας του 3ου Συνεδρίου- Φεστιβάλ που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Λαογραφικού Μουσείου,

Ποια θα μπορούσε να είναι η σχέση του ανθρώπουμε τον πλούτου; Τι σημαίνει πλούτος και πώς μεταφράζεται σε χρήμα η ποιότητα ζωής γύρω μας; Κατά πόσο η δύναμη της σκέψης και της διαμόρφωσης της πραγματικότητάς μας; Τι είναι ο άυλος πλούτος. Ενδιαφέροντα ερωτήματα που προκαλούν διάλογο, φτιάχνουν τον σκελετό του 3ου Συνεδρίου- Φεστιβάλ «Σκέψη & Πράξη» που θα πραγματοποιηθεί για 15 μέρες (Κυριακή, 28 Αυγούστου -Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου) στο χώρο του Λαογραφικού Μουσείου Νέας Μάκρης.

Η τριλογία του Στιγκ Λάρσον έχει και συνέχεια,

Ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Στιγκ Λάρσον πέθανε από καρδιακή προσβολή το 2004 πριν ακόμα εκδοθεί η τριλογία "Μιλένιουμ" που πούλησε κάπου 30 εκατομμύρια αντίτυπα σ' όλο τον κόσμο,

Γρηγόρης Μπέκος

«Κατά 70% ολοκληρωμένο» ήταν το... 5ο μυθιστόρημα της σειράς «Μιλένιουμ» σύμφωνα με τον φίλο του Κούρντο Μπάκσι,

Το τέταρτο μυθιστόρημα του σουηδού Στιγκ Λάρσον, του συγγραφέα της τριλογίας «Μιλένιουμ» που έχει πουλήσει κάπου 30 εκατομμύρια αντίτυπα σ' όλο τον κόσμο, είναι κατά 70% ολοκληρωμένο, αναφέρει ο βρετανικός Guardian.

Το βιβλίο παρουσιάζει την Καμίλα Σάλαντερ, τη δίδυμη αδελφή της πρωταγωνίστριας Λίσμπετ της σειράς, και τοποθετείται «μεταξύ Ιρλανδίας, Σουηδίας και Η.Π.Α.» σύμφωνα με τον πρώην συνάδελφο του Λάρσον Κούρντο Μπάκσι.

Ο «Ορφέας και η Ευρυδίκη» σε καναδέζικες πιρουέτες,

Ενα εξαιρετικά περίτεχνο και πολύπλοκο μπαλέτο εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία παρουσιάζει ο Εντουαρντ Λοκ,

Γιάννης Ζουμπουλάκης

Το διεθνώς αναγνωρισμένο χορευτικό γκρουπ La La La Human Steps παρουσιάζει ένα εκρηκτικό υπερθέαμα τον Οκτώβριο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης,

Από τις σημαντικότερες και διασημότερες χορευτικές ομάδες της σύγχρονης διεθνούς σκηνής και ταυτόχρονα το πιο αντιπροσωπευτικό καλλιτεχνικό σχήμα του Καναδά, οι περίφημοι La La La Human Steps, έρχονται για την παρθενική τους εμφάνιση στην Αθήνα. Το σημαντικό χορευτικό γκρουπ καταπιάνεται με δυο αριστουργήματα της μπαρόκ όπερας και μάλιστα ελληνοκεντρικού ενδιαφέροντος, τα έργα «Ορφέας και Ευρυδίκη» και «Διδώ και Αινείας».

Λουκ Αλφάντ: «Ο φόβος δεν ανήκει στο λεξιλόγιο μου»,

Ο Λουκ Αλφάντ σε ρόλο μαθητευόμενου ιστιοπλόου με το νέο "προπονητή" του Μαρκ Τιερσελίν

Πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής του σκι, πρώην νικητής του ράλι Παρίσι-Ντακάρ και νυν μαθητευόμενος ιστιοπλόος, ο Λουκ Αλφάντ δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται,

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής του σκι και νικητής του ράλι Παρίσι-Ντακάρ, μιλά στο «Βήμα» για την επιβίωσή του ενάντια στα προγνωστικά από ένα σοβαρό τροχαίο και για τη μετατροπή του σε… ιστιοπλόo,

Ελλη Ισμαηλίδου

Σε αντίθεση με την εικόνα μιας ευθείας ανοδικής πορείας (στην οποία παραπέμπει συνήθως η καριέρα των διακεκριμένων αθλητών), η ζωή του Γάλλου παγκόσμιου πρωταθλητή σκιέρ, ραλίστα και πρόσφατα… ιστιοπλόου, κ. Λουκ Αλφάντ, θυμίζει περισσότερο ένα κακοτράχαλο, επικίνδυνο αλλά και άκρως γοητευτικό μονοπάτι, με πολλές ανατροπές, απογοητεύσεις αλλά και θριάμβους.

Ρύζι με λαχανικά και κάρυ,



Τα υλικά μας:
180-200 γρ, ρύζι σπυρωτό
2-3 κρεμμυδάκια φρέσκα
1 κρεμμύδι ξερό
1 μικρό καρότο
1 πράσινη πιπεριά
2 πράσινα κολοκυθάκια
3 σκελίδες σκόρδο
10-12 μπουκετάκια μπρόκολο
250 γρ. μανιτάρια κομμένα σε φετάκια
1 φλιτζανάκι κρασί λευκό
1 φλιτζανάκι νερό
4 κουταλάκια του γλυκού (γεμάτα) κάρυ
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory