Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ολα τα μοντέλα της porsce τα τελευταία χρόνια .

Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2
Porsche Συλλογή φοβερό 2

Το πρώτο αραβικό εξωφυλο με γυμνό μοντέλο


Το πρώτο αραβικό εξώφυλλο με γυμνό μοντέλο

Πολύ πρωτοποριακό για τον αραβικό κόσμο το πρώτο περιοδικό που φωτογραφίζει μοντέλο και το βάζει εξώφυλλο, να φοράει μόνο το μαγιό του. Αφού φωτογραφίες σε εφημερίδες και περιοδικά που αφήνουν να φαίνεται η πλάτη, η γάμπα ή οι ώμοι απαγορεύεται να έρθουν στην δημοσιότητα. Η διευθύντρια του περιοδικού Lilac με έδρα το Ισραήλ, θεώρησε πως έχει φτάσει η ώρα να σταματήσει η λογοκρισία και να κάνει μία πρωτοποριακή κίνηση για τον Αραβικό λαό βάζοντας στο εξώφυλλο του περιοδικού το μοντέλο Huda Naccache με bikini.
H ίδια η διευθύντρια δήλωσε σε συνέντευξη της πως σκοπός του περιοδικού είναι να σπάσει τον κοινωνικό ρατσισμό ανάμεσα στους άντρες και της γυναίκες στη μέση ανατολή. Και νιώθει περήφανη που το lilac είναι το πρώτο περιοδικό που τολμάει να κάνει κάτι τέτοιο - πουθενά αλλού στις Αραβικές χώρες κανείς άλλος δεν έχει τολμήσει να κάνει μία τέτοια κίνηση. Το μοντέλο με τη σειρά του δήλωσε πως στην αρχή είχε αμφιβολίες λόγο των κοινωνικών πρέπει και περιορισμών που επιβάλει η κουλτούρα της. Αλλά στην πορεία συνειδητοποίησε πως είναι επαγγελματίας μοντέλο και δεν έχει περιθώρια επιλογής. Πλέον δεν το μετανιώνει ούτε στιγμή αφού είναι περήφανη που είναι η πρώτη που βγάζει προς τα έξω τη νέα γυναίκα της μέσης ανατολής που είναι ελεύθερη και ανεξάρτητη.
Η ίδια είπε επίσης πως για την κίνηση της αυτή ζήτησε την έγκριση των γονιών της αφού δεν κάνει τίποτα χωρίς πρώτα να πάρει την ευχή τους.

Αντίγραφο του σταρ-γουόρς με 43.000 κομμάτια lego .

Imperial LEGO Cruiser φοβερό 2
Imperial LEGO Cruiser φοβερό 2
Imperial LEGO Cruiser φοβερό 2
Imperial LEGO Cruiser φοβερό 2

Κατέρρευσε όροφος πολυκατοικίας στην Κηφισιά – Πέντε τραυματίες

polykatikia 300x224 Κατέρρευσε όροφος πολυκατοικίας στην Κηφισιά   Πέντε τραυματίες
Αναστάτωση στην περιοχή της Κηφισιάς από κατάρρευση ορόφου νεοαναγειρόμενης πολυκατοικίας  επί της οδού Προμηθέως 12.
Από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, λίγο πριν τις δυο το μεσημέρι, κατέρρευσε ο δεύτερος όροφος της πολυκατοικίας.
Άμεσα στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Πυροσβεστικής οι οποίοι έχουν απεγκλωβίσει πέντε εργάτες, δυο Έλληνες και τρεις Αλβανούς που τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στον Ερυθρό Σταυρό.

Αlvin Ailey American Dance Theater στην Ν. Υόρκη .

Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts
Alvin Ailey American Dance Theater Arts

Τα βαθύτερα αίτια των σεισμών πέρα από τις «πλάκες πού συγκρούονται μεταξύ τους…» και άλλες αναπόδεικτες θεωρίες…

Τα βαθύτερα αίτια των σεισμών,αναπόδεικτες θεωρίες,σεισμοι,σεισμος,Τά παλαιότερα χρόνια, τότε πού οί άνθρωποι είχαν κάποιο φόβο Θεού «πού φυλάει τα έρημα…» ( όπως λέει θυμόσοφα και ο απλός λαός) πάντοτε, ή σχεδόν πάντοτε, οί άνθρωποι συνέδεαν κάθε ταρακούνημα της γής με σχετική υπενθύμιση από τον Θεό για να προσέξουμε την όποια, κακή συνήθως διαγωγή μας, για να συνέλθουμε, για να μετανοήσουμε, και να γλιτώσουμε από την…..οργή Του…
Τά νεώτερα όμως χρόνια, αφ΄ ότου η γνώση και η Επιστήμη «διευρύνθηκαν», και βάλαμε ως ασύνετοι μύρμηγκες στην άκρη τον Θεό, ανακαλύψαμε ( πλέον των άλλων σοβαρών και επιστητών ανακαλύψεων…), πώς ο Θεός δεν ασχολείται σήμερα μ΄ αυτά, αλλά έχει αφήσει στην τύχη την Δημιουργία Του…
Ναύπακτος: μιά πολυκατοικία υπό κατάρευση…
Και πώς αυτά τα ταρακουνήματα της γής πού λέγαμε, και πού πολλές φορές μάλιστα καταλήγουν και σε θανάσιμα γκρεμίσματα, γίνονται από μόνα τους και δεν έχουν σχέση με καμία Άνωθεν εποπτεία…
Και αφού ο μύρμηγκας – άνθρωπος πάλεψε για δεκάδες χρόνια με διάφορες θεωρίες πού θα μπορούσαν κάπως να σταθούν στο ανήσυχο μυαλό του και να «τεκμηριώσουν» μιά επί τέλους σοβαρή περί σεισμών θεωρία του, στο τέλος κατέληξε στην αποδοχή της θεωρίας των τεκτονικών πλακών πού συγκρούονται μεταξύ τους και μας δίνουν τους σεισμούς…
Προς απόδειξη όμως αυτής της θεωρίας θα περίμενε κάποιος περισσότερα πρακτικά και χειροπιαστά «περί πλακών» στοιχεία, αλλά εδώ ακριβώς η υπόθεση κόλλησε μια και κάθε θεωρία είναι στην ουσία μία άπιαστη φαντασία πού μπορεί σήμερα μέν να δίνει μία απάντηση σ΄ αυτό πού ψάχνουμε, αλλά πού κινδυνεύει να γίνει καταγέλαστη αύριο, όταν κάποια νεώτερα στοιχεία προκύψουν και την ανατρέψουν…
Επειδή λοιπόν, κανείς Ατομικός Ερευνητής, ή εξειδεικευμένος «φωτογράφος» δεν έχει κατεβεί μέχρι σήμερα στα κατώτερα και στα εσώτερα μέρη της γής για να «φωτογραφίσει» επιτέλους αυτές τις πλάκες πού… συγκρούονται μεταξύ τους, και να αποδείξει πρακτικά αυτή την θεωρία, γι΄ αυτό άς είμαστε επιφυλακτικοί σε κάθε άπιαστη «αποτομία» της γής, και άς είμαστε κουμπωμένοι απέναντι τών διαβεβαιώσων κάποιων σεισμολόγων ότι «σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία μας δεν έχουμε φόβο για μεγάλο σεισμό γιατί η περιοχή μας δεν δίνει μεγάλα και επικίνδυνα νούμερα…».
Και μακάρι αφέντες μου να είναι έτσι όπως τα λέτε και συγχωρείστε με για τις επιφυλάξεις μου, αλλά όταν αρχίζει ένας σεισμός και περνάνε κάποια δευτερόλεπτα και δεν λέει να σταματήσει τότε ενδόμυχα σκέπτομαι πώς πάμε για φούντο και για μεγάλες καταστροφές γιατί αν συνεχιστεί για λίγο ακόμη αυτό το κακό τότε θα ξεθεμελιώσει τα πάντα…
Και δεν σας το κρύβω αφέντες μου, πώς περιμένοντας από δευτερόλεπτο σε δευτερόλεπτο την «λήξη του συναγερμού», και διερωτώμενος ενδόμυχα « αν είναι αυτή η ώρα, ή κάποια άλλη στιγμή; », μού έρχονται στο μυαλό κακοί συνειρμοί και παλαιές, λαϊκές έστω προφητείες, για «βύθιση της Πάτρας από τά Ψηλαλώνια και κάτω» όταν η αμετανοησία των ανθρώπων εγγίσει στα άκρα και φθάσουν νά κυκλοφορούν σχεδόν γυμνοί στους δρόμους…» όπως κάποιοι παλαιότεροι μας έλεγαν καί όπως σήμερα βλέπουμε, ( κυρίως από τίς γυναίκες να γίνεται…), ακόμη καί μέσα στίς Εκκλησίες !…
Και μπορεί βέβαια όλα αυτά να είναι ψιλά και εχθρικά γράμματα στην αποστατημένη από τον Θεό εποχή μας, αλλά μία ακόμη σκέψη ανάμεσα στις άλλες και χιλιάδες πού κυκλοφορούν, άς έχει κι΄ αυτή την θέση της έστω και στην άκρη του μυαλού μας…
ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ…
Σε 5 Ρίχτερ προσδιορίζεται η σεισμική δόνηση που ταρακούνησε Αχαΐα, Αιτωλοακαρνανία και άλλες περιοχές, στις 5.35 μ.μ. της Κυριακής.
Σημειωτέον ότι η προκαταρκτική εκτίμηση του Ευρωμεσογειακού Σεισμολογικού Κέντρου έκανε λόγο για 4,7 Ρίχτερ, αλλά σύντομα η εκτίμηση αυτή αναθεωρήθηκε προς τα πάνω.
Το επίκεντρο της δόνησης εντοπίστηκε στην ξηρά, σε περιοχή ένα χιλιόμετρο βόρεια της πόλης της Ναυπάκτου και 20 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Πάτρας.
Ο σεισμός έγινε ιδιαίτερα αισθητός στην πόλη της Ναυπάκτου -άλλωστε ήταν επιφανειακός, με το εστιακό του βάθος να υπολογίζεται μόλις στα πέντε χιλιόμετρα-, αλλά και σε όλα τα παράλια του Κορινθιακού Κόλπου.
Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, τρομοκρατημένοι λουόμενοι, που ένιωσαν στη θάλασσα το… άγγιμα του Εγκέλαδου, προτίμησαν να βγουν αμέσως στην ξηρά.
Υπενθυμίζεται ότι το φετινό καλοκαίρι και ιδιαίτερα από τον Ιούλιο και μετά έχουν σημειωθεί εκατοντάδες ασθενείς δονήσεις, με επίκεντρο τις περιοχές Ρίου, Αντιρρίου, Ναυπάκτου, Αγίου Βασιλείου, Καστριτσίου κλπ., αναστατώνοντας συχνά τους κατοίκους της αχαϊκής πρωτεύουσας και των ανατολικών της προαστίων.
Πάντως, οι σεισμολόγοι, αφού, όπως συνηθίζεται, αρχικά είχαν κρατήσει κάποιες επιφυλάξεις, τελικά προέβησαν σε καθησυχαστικές δηλώσεις, εκτιμώντας ότι το φαινόμενο εξελισσόταν ομαλά και έβαινε προς εκτόνωση.
Και είναι γεγονός ότι τα τελευταία 24ωρα δεν υπήρξαν ενοχλήσεις από τον Εγκέλαδο στην ευρύτερη περιοχή.
Ωστόσο, ο σημερινός σεισμός -από τον οποίο, πάντως, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν προκλήθηκαν ζημιές- εκτός από μία πτώση τοίχου σε δρόμο της άνω πόλης της Πάτρας, και σε μία 3όροφη πολυκατοικία στην Ναύπακτο, επανέφερε πιο έντονα την ανησυχία, καθώς ήταν και ο πλέον ισχυρός όσων είχαν σημειωθεί το τελευταίο διάστημα.

Δεν κηρύχθηκε νεότερο μνημείο ο κινηματογράφος «Αστρον»,

Δεν κηρύχθηκε νεότερο μνημείο ο κινηματογράφος «Αστρον»

Ανοίγει ο δρόμος για την ανακατασκευή ή την κατεδάφισή του,

Δεν κηρύσσεται μνημείο ο κινηματογράφος Αστρον της λεωφόρου Κηφισιάς, όπως αποφάσισε εκ νέου χθες κατά τη συνεδρίασή του το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού. Η απόφαση ελήφθη μετά από την αυτοψία που είχε γίνει τον περασμένο Αύγουστο - πριν οι εργασίες του Συμβουλίου διακοπούν λόγω θέρους - και αυτήν τη φορά μόνον δύο από τα μέλη του μειοψήφησαν.

Το αίτημα της κήρυξης του κινηματογράφου έχει διατυπωθεί από το 2008 από φορείς πολιτών της περιοχής ωστόσο τώρα ανοίγει ο δρόμος για την ανακατασκευή του ή και την κατεδάφισή του.
Το ΚΣΝΜ κατέληξε στην απόρριψη του αιτήματος με το σκεπτικό ότι δεν έχει ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό και ιστορικό ενδιαφέρον και δεν αποτελεί τοπόσημο για την περιοχή και παρά την αντίδραση του Δήμου Αθηναίων και του Πολιτιστικού - Περιβαλλοντολογικού Συλλόγου Αμπελοκήπων, ο οποίος ζήτησε να κηρυχθεί διατηρητέο διότι μπορεί να αποτελέσει μαζί με τον κινηματογράφο Ελληνίς ένα πολιτιστικό πόλο της πρωτεύουσας.

Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι είναι ζωντανό τεκμήριο της εξάπλωσης της μεταπολεμικής Αθήνας προς τα βόρεια, αλλά και σηματοδοτεί, μαζί με μία ομάδα συνοικιακών κινηματογράφων, την αποκέντρωση των ταινιών πρώτης προβολής.

Διαφορετική άποψη είχε η σημερινή ιδιοκτησία του κινηματογράφου, το Κοινό Συνεγγυητικό Κεφάλαιο Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών, που δεν ήθελε τη κήρυξη του ως νεώτερο μνημείο, προκειμένου να μην διαταραχθεί η προοπτική αξιοποίησης ενός οικοπέδου - φιλέτου στη λεωφόρο Κηφισιάς.

Παιδικό βιβλίο από την Έμμα Τόμσον,

Παιδικό βιβλίο από την Έμμα Τόμσον

«Βουτιά» στο χώρο της συγγραφής από τη βραβευμένη με όσκαρ ηθοποιό,

Ένα καινούργιο βιβλίο με ήρωα τον Πίτερ Ράμπιτ γράφει η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, Έμμα Τόμσον.

Το βιβλίο θα εκδοθεί από τον οίκο Penguin τον Σεπτέμβριο του 2012. Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο τίτλος του βιβλίου θα είναι:«The Further Tale of Peter Rabbit» («Η νέα ιστορία του Πίτερ Ράμπιτ»).

Το στόρι του βιβλίου θα διαδραματίζεται στη Σκωτία. Η Έμμα Τόμσον έχει δουλέψει πάνω και σε άλλες παιδικές ιστορίες μεταξύ των οποίων και η «Νάνι ΜακΦι: Η μαγική νταντά», η ταινία στην οποία συμπρωταγωνίστησε με τον Κόλιν Φερθ.

Το ντοκιμαντέρ στα σχολεία,

Το ντοκιμαντέρ στα σχολεία
Η σκηνοθέτιδα κυρία Κατερίνα Ευαγγελάκου, εκ των ομιλητριών του σεμιναρίου,

Σεμινάριο στο Ινστιτούτο Γκέτε εξετάζει την αναγκαιότητα διδαχής της ταινίας τεκμηρίωσηςστην εκπαίδευση,

Διήμερο σεμινάριο που αποσκοπεί την ένταξη του ντοκιμαντέρ στα σχολεία συνδιοργανώνει το εκπαιδευτικό ινστιτούτο StoryDoc με το ινστιτούτο γερμανικής γλώσσας Γκέτε στην Αθήνα . Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο auditorium του ινστιτούτου Γκέτε (Ομήρου 14- 16) την Πέμπτη 22 και την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου.

Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα μιλήσουν καθηγητές πανεπιστημίου και γυμνασίου, καλλιτεχνικοί διευθυντές φεστιβάλ και σκηνοθέτες ταινιών τεκμηρίωσης για την σημασία αλλά και αναγκαιότητα της διδαχής του ντοκιμαντέρ στα σχολεία αλλά και τους ευρηματικούς τρόπους με το οποίο ένα τέτοιο «μάθημα» θα μπορούσε να γίνει ελκυστικό.

Καλεσμένη για το σεμινάριο άλλωστε είναι και η κυρία Γκούντρουν Ζόμερ ειδική σε προγράμματα γύρω από το ντοκιμαντέρ αλλά και διευθύντρια του doxs! Documentaries, ενός φεστιβάλ που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους.
Το αναλυτικό πρόγραμμα της διήμερης εκδήλωσης που γίνεται σε συνεργασία επικοινωνίας περιοδικό Nέα Παιδεία έχει ως εξής:

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011
16.45
Παρουσίαση του θέματος από τον Κώστα Σπυρόπουλο, Διευθυντή Story Doc

17.00
Αλέξης Δημαράς, καθηγητής - Μαριάννα Οικονόμου, σκηνοθέτις
Η κάμερα ως στυλό. «Παθήματα -Μαθήματα» στα σχολεία.

Το «1Q84» του Χαρούκι Μουρακάμι στα ελληνικά,

Το «1Q84» του Χαρούκι Μουρακάμι στα ελληνικά
Η μεγάλη επιτυχία της τριλογίας στην Ιαπωνία εξώθησε τους εκδότες του 62χρονου Μουρακάμι στις Η.Π.Α. (Knopf) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (Harvill Secker) να επισπεύσουν τη μετάφραση των βιβλίων στην αγγλική γλώσσα.

Γρηγόρης Μπέκος

Ο Ιάπωνας λογοτέχνης αποτείει φόρο τιμής στο έργο «1984» του Τζορτζ Οργουελ,

Το «1Q84» δεν είναι κάποιος διαβολικός κωδικός που πρέπει να αποκρυπτογραφηθεί. Έτσι ονομάζεται η νέα μυθιστορηματική τριλογία του ιάπωνα συγγραφέα Χαρούκι Μουρακάμι που αγγίζει τις 1.000 σελίδες. Είναι πρόδηλη η παιγνιώδης αναφορά του συγγραφέα στο κλασικό δυστοπικό έργο του Τζορτζ Όργουελ «1984», καθώς το αγγλικό γράμμα «Q» προφέρεται όπως ακριβώς ο αριθμός «9» στα ιαπωνικά (kyu).

Τα «best of» της πασαρέλας,

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Δαντέλα, πέλρες και απόλυτο λευκό ορίζουν το ρομαντικό στιλ για το Καλοκαίρι του 2012

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Στο σόου του Marc Jacobs οι κουρτίνες ανοίγουν και τα μοντέλα ποζάρουν πάνω ή δίπλα σε καρέκλες σε μια σκηνή που θυμίζει αίθουσα χορού

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Εμπνευσμένη από τα '20ς και το «Great Gatsby», η συλλογή «Ralph Lauren» ήταν πλούσια σε μεταξωτά φορέματα, καπέλα και μποα με φτερά, όλα σε λευκό και ρομαντικά παστέλ

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Για μια ακόμη σεζόν τα αξεσουάρ έβαλαν την δική τους σφραγίδα στο καλοκαιρινό στιλ του 2012

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Μια ακόμη συλλογή του διάσημου οίκου «Oscar de la Renta» που επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για τον μετρ της απόλυτης φινέτσας και του ladylike look

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Οι σχεδιαστές στη Νέα Υόρκη ψήφισαν... εν λευκώ

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Καπέλα, κορδέλες για τα μαλλιά και γυαλιά ηλίου σε φάνκι, girly ή κλασική εκδοχή δίνουν την δική τους πινελιά στο στιλ του 2012

Σε καθημερινά σύνολα ή σε βραδινές τουαλέτες το χρώμα ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις πασαρέλες της Νέας Υόρκης
Μεγάλοι φάκελοι-τσάντες από φίδι στο σόου της Donna Karan

Φεστιβάλ Μεσογειακής Λογοτεχνίας στην Ιταλία,

Φεστιβάλ Μεσογειακής Λογοτεχνίας στην Ιταλία
O πεζογράφος Βαγγέλης Ραπτόπουλος είναι η ελληνική συμμετοχή στο 9ο Φεστιβάλ Λογοτεχνίας της Μεσογείου στη Λουτσέρα της Ιταλίας,

Με την ελληνική συμμετοχή του Βαγγέλη Ραπτόπουλου,

«Γνωρίζουμε τον Ουμπέρτο Έκο αλλά πόσα ξέρουμε για την υπόλοιπη λογοτεχνία που γράφεται σήμερα στην Ιταλία; Έχουμε στρέψει το βλέμμα μακριά, δεν κοιτάμε από κοντά τους γείτονές μας και από τους συγγραφείς τους γνωρίζουμε συνήθως εκείνους που κάνουν διεθνή καριέρα», λέει στο «Βήμα» ο πεζογράφος Βαγγέλης Ραπτόπουλος. Είναι ο έλληνας συγγραφέας που έχει προσκληθεί στο 9ο Φεστιβάλ Λογοτεχνίας της Μεσογείου που διεξάγεται στη Λουτσέρα της Ιταλίας, από τις 21 ως τις 25 Σεπτεμβρίου.

Για να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλον και να συνυπάρξουμε ειρηνικά γύρω από τη Μεσόγειο είναι σημαντικό να είμαστε γνώστες του πολιτισμού των γειτονικών λαών υποστηρίζουν οι εμπνευστές του φεστιβάλ, το οποίο διοργανώνεται από το 2003. Επιδίωξή τους είναι να κατευθύνουν το ενδιαφέρον φορέων και πολιτών στη λογοτεχνία, στις τέχνες και γενικότερα στον πολιτισμό ως προνομιακό χώρο συνάντησης και διαλόγου. Ο βραβευμένος Τούρκος συγγραφέας Ζουλφού Λιβανελί, η Λιβανέζα Χόντα Μπαρακάτ, οι δημοφιλείς στην Ελλάδα Αιγύπτιοι Αλάα Αλ-Ασουάνι και Γκαμάλ Γιτάνι συγκαταλέγονται στους συγγραφείς που έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν στις εκδηλώσεις του φεστιβάλ. Ανάμεσά τους και οι δικοί μας Ιωάννα Καρυστιάνη (2003) και Πέτρος Μάρκαρης (2006).

Δύο χρόνια «Νοσηλεία στο Σπίτι» με τη Φλόγα,

Δύο χρόνια «Νοσηλεία στο Σπίτι» με τη Φλόγα
Δύο χρόνια ζωής και 6.000 επισκέψεις συνπληρώνει ο Σύλλογος Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα»,

Πάνω από 6.000 επισκέψεις στους 24 μήνες λειτουργίας του προγράμματος του Συλλόγου,

Ο Σύλλογος Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα» έχει κάθε λόγο να γιορτάζει. Το πρόγραμμα «Νοσηλεία στο Σπίτι» κλείνει δύο χρόνια και οι 6.000 επισκέψεις που έχουν πραγματοποιηθεί αυτό το διάστημα αποτελούν τεκμήριο επιτυχίας και μάλιστα μετρήσιμο.

Τα «γενέθλια» του προγράμματος θα γιορταστούν τη Δευτέρα, στις 16.30, οπότε τα παιδιά της Φλόγας με τους γονείς τους θα περάσουν ένα απόγευμα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, ειδικά σχεδιασμένο για αυτούς, με ζωγραφικό παιχνίδι, ξενάγηση στους χώρους του πάρκου και διάφορα δώρα.

Ταξίδι στην ιστορία της ΔΕΘ,

Ταξίδι στην ιστορία της ΔΕΘ
Οι καλύτερες στιγμές κάθε Γενικής Έκθεσης και ολόκληρη η ιστορία της ΔΕΘ μέσα σε ένα βιβλίο,

Αχιλλέας Χεκίμογλου

Μία σπάνια «βουτιά» στην ιστορία της ΔΕΘ μέσα από το βιβλίο «75 χρόνια επί 15 ημέρες» του γενικού διευθυντή της ΔΕΘ ΑΕ,

Μία σπάνια «βουτιά» στην ιστορία της ΔΕΘ και ένα ταξίδι μέσα στο χρόνο, που αποκωδικοποιεί την πορεία της ελληνικής οικονομίας και της πολιτικής προσφέρει στον αναγνώστη το βιβλίο «75 χρόνια επί 15 ημέρες» του γενικού διευθυντή της ΔΕΘ ΑΕ, κ. Κυρ. Ποζρικίδη.

Ο κ. Ποζρικίδης πραγματοποίησε ενδελεχή έρευνα μέσα στα αρχεία της δημόσιας επιχείρησης, αλλά και σε άλλες πηγές, ταξινομώντας και παρουσιάζοντας τις σπουδαιότερες στιγμές, αλλά και άγνωστα γεγονότα κάθε Γενικής Έκθεσης από το 1926, όταν και διοργανώθηκε η 1η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης έως την 75η ΔΕΘ του 2010.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory