Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

Μπορείς να νικήσεις την πάμελα .

It`s Hard to Beat Pamela
It`s Hard to Beat Pamela
It`s Hard to Beat Pamela
It`s Hard to Beat Pamela
It`s Hard to Beat Pamela
It`s Hard to Beat Pamela
It`s Hard to Beat Pamela

ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΡΧΑΙΟΣ ΑΣΩΠΟΣ....



Φωτογραφική Επιμέλεια ΧΡΟΝΟΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!!

Βάλαμε τις μάσκες μας . πήραμε και τις φωτογραφικές μας μηχανές και σας παρουσιάζουμε άλλη μια βυθισμένη αρχαία πολιτεία...
Στην Πλύτρα, στην περιοχή "ΚΟΚΚΙΝΕΣ", υπάρχει η βυθισμένη πόλη του Αρχαίου Ασωπού, της οποίας τα ερείπια διακρίνονται μέχρι σήμερα με γυμνό μάτι μέσα στη θάλασσα αλλά και κατά μήκος της ακτής.
Ο Ασωπός, μέλος του Κοινού των Ελευθερολακώνων, ήταν αρχαία πόλη που είχε ασφαλές λιμάνι και δικό της νόμισμα με την επιγραφή ΑΣΩΠΕΙΤΩΝ. Ένα τέτοιο νόμισμα φυλάσσεται στο Αρχαιολογικό μουσείο Σπάρτης.
Για την προέλευση της ονομασίας ΑΣΩΠΟΣ υπάρχουν δύο εκδοχές: Η πρώτη προέρχεται από το όνομα κάποιου ήρωα που κατέβηκε στην περιοχή με τους Ηρακλειδείς και η δεύτερη από τον ποταμό που διέσχιζε την πεδιάδα. Πιθανότερη είναι η δεύτερη αφού η ονομασία Ασωπός απαντάται σε πολλούς ποταμούς στην Κορινθία, στην Αττική και στην Βοιωτία και αλλού.

Τα χειρότερα τατουάζ .







Ομορφα γυναικεία εσώρουχα .






Κίνα: Αναζητούνται παρθένες για φεστιβάλ

Η αθρόα προσέλευση ...υποψηφίων προβληματίζει τις Αρχές

Παγκόσμιο βραβείο έξυπνης και πρωτοπόρας διαφήμισης διεκδικούν οι οργανωτές του Λαϊκού Φεστιβάλ της επαρχίας Χουνάν, στην Κινα. Ανακοίνωσαν ότι «προσφέρουν δωρεάν επίσκεψη, συμμετοχή στις εκδηλώσεις και τα σχετικά σε κάθε κοπέλα άνω των 22 χρονών που εξακολουθεί να παραμένει παρθένος».

Πολλοί βρήκαν την διαφήμιση «χυδαία», άλλοι έβαλαν στοίχημα ότι καμιά κοπέλα δεν θα τολμήσει να ενδιαφερθεί και κάποιοι προθυμοποιήθηκαν να είναι εξεταστές. Προς κατάπληξη όλων, από την πρώτη ήμερα άρχισαν να εμφανίζονται «κατά δεκάδες» κινέζες νεαρές, αλλά και «κάποιας ηλικίας», με τα απαιτούμενα...προσόντα. Γεγονός το οποίο έδωσε την ευκαιρία στην κομματική ηγεσία της επαρχίας να οργανώσει σεμινάριο, στα μέσα Οκτωβρίου, που θα εξετάσει «τα βαθύτερα αίτια» του προβλήματος της «παρατεταμένης παρθενικής κατάστασης».
 

Γονείς, αφήστε το αμάξι στο σπίτι!


Ενα πρόγραμμα που προσπαθεί να κάνει τα νήπια... εχθρούς του αυτοκινήτου.
Με σύνθημα «άσε το αμάξι κάτι μπορεί να αλλάξει», ψυχολόγοι και νηπιαγωγοί στην ανατολική Θεσσαλονίκη προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά 3,5 έως 5 ετών στη χρήση των εναλλακτικών, του Ι.Χ., τρόπων μετακίνησης. Μέσα από παραμύθια, βιωματικό παιχνίδι και χειροτεχνία, που κεντρικό τους θέμα έχουν τα λεωφορεία, τα ποδήλατα και φυσικά τα... πόδια.

«Το παραμύθι, που παρουσιάζεται οπτικοακουστικά, έχει θέμα δύο μικρά αδέλφια που πηγαίνουν στο σχολείο με το αυτοκίνητο των γονιών τους. Στην πορεία το αυτοκίνητο χαλάει και έτσι τα παιδιά πηγαίνουν με τα πόδια. Στον δρόμο βλέπουν κόσμο να πηγαίνει στη δουλειά του, χαιρετούν τους άλλους συμμαθητές τους και γενικά έχουν μια κοινωνικοποίηση που δεν θα είχαν αν πήγαιναν με το αυτοκίνητα» λέει η κυρία Κλειώ Σαββάκη, ψυχολόγος της Αναπτυξιακής Εταιρείας ΟΤΑ Ανατολικής ΑΕ, η οποία έχει αναλάβει την υλοποίηση της πρωτοβουλίας που γίνεται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού πογραμματός Bambini/Intelligent Energy Europe.

«Σε ευρωπαϊκές χώρες που εφαρμόζεται το πρόγραμμα, όπως η Αυστρία, οι δράσεις του αφορούν και ακόμα μικρότερα παιδιά, ακόμα και μεθόδους προκειμένου οι έγκυες γυναίκες να μην χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο» λέει η κυρία Ελένη Πατήλα υπεύθυνη των προγραμμάτων ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού της Ανατολικής ΑΕ.
Το πρόγραμμα εφαρμόζεται έως τώρα στους Δήμους Καλαμαριάς και Θέρμης αλλά και στην κοινότητα Πευκών του δήμου Νεαπόλεως- Συκεών, σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία που εξυπηρετούν συνολικά 650 παιδιά. «Από αυτά η συντριπτική πλειοψηφία φτάνει στο σχολείο με το αυτοκίνητο των γονιών τους» λέει η κυρία Σαββάκη.

Σημειωτέον, ότι αφού μιλάμε για παιδιά προσχολικής ηλικίας, στόχος της όλης διαδικασίας είναι τα παιδιά να λειτουργήσουν ως... μοχλός πίεσης προς τους γονείς. «Αν ο σπόρος για την αγάπη της μετακίνησης με τα εναλλακτικά μέσα φυτευτεί σε μικρή ηλικία, έχει πιθανότητα να ανθίσει. Ηδη κάποιες νηπιαγωγοί μας είπαν ότι κάποιοι γονείς "διαμαρτύρονται": "Με αυτά που τους λέτε, θέλουν να έρχονται στο νηπιαγωγείο με τα πόδια, και εμείς δεν προλαβαίνουμε να το κάνουμε αυτό"μας λένε, πράγμα που δείχνει ότι σε κάποιο βαθμό πετυχαίνουμε το στόχο μας», παρατηρεί η κυρία Σαββάκη.

Και στους δήμους της ανατολικής Θεσσαλονίκης, όπως και σε όλη την Ελλάδα, η μετακίνηση με ποδήλατο κερδίζει νέουςοπαδούς. «Και αυτό γίνεται όταν οι υποδομές για το ποδήλατο, κάθε άλλο παρά αρκετές είναι» λέει η κυρία Πατήλα. «Ελπίζω οι μελλοντικές γενιές να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο μόνο όταν πραγματικά το έχουν ανάγκη», καταλήγει.

Τι είναι το Ιntelligent Energy Europe
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Intelligent Energy Europe ξεκίνησε το 2007 και θα διαρκέσει έως το 2013, με συνολικό κονδύλι 730 εκ. ευρώ. Στόχος του η βελτίωση των κατασκευαστικών τεχνικών, προκειμένου τα νεόδμητα κτίρια να εξοικονομούν ακόμα και 50% ενέργεια σε σχέση με τα παραδοσιακά, η μεγαλύτερη συμμετοχή των ΑΠΕ στην παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, και η βοήθεια προς τις ευρωπαϊκές πόλεις να αναπτύξουν μεγαλύτερη ενεργειακή αυτάρκεια, καθώς και μεταφορές φιλικότερες προς το περιβάλλον.
 

Δακρυσμένες συγνώμες…


Λένε πως από τότε που βγήκε η «συγνώμη» χάθηκε το φιλότιμο. Σε γενικές γραμμές έχουν δίκιο. Όχι πάντα. Μπορεί η ισορροπία να είναι λεπτή, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που τα όρια είναι ευδιάκριτα.

Υπάρχουν άνθρωποι που σου ζητούν συγνώμη τυπικά. Άλλοι από ευγένεια. Κάποιοι με βαριά καρδιά. Πολλοί ψεύτικα. Και το ψέμα, δυστυχώς, φαίνεται ξεκάθαρα.

Είναι κι εκείνοι, όμως, που σου ζητούν συγνώμη και το εννοούν με όλη τους την καρδιά. Σε κοιτούν στα μάτια και το ψιθυρίζουν, γιατί δεν έχουν άλλη δύναμη μέσα τους. Ζητούν συγνώμη γιατί ξέρουν πως σε πόνεσαν χωρίς να το θέλουν. Διαβάζεις τη συντριβή στο βλέμμα τους, το τρέμολο στη φωνή τους.

Η συγχώρεση δεν είναι δύναμη, είναι αντίδραση. Η δράση είναι η συγνώμη, η πράξη και οι συνέπειές της, ο πόνος που προκαλεί. Από εκεί και πέρα είσαι υποχρεωμένος να περιμένεις την αντίδραση.

Πόσες φορές είσαι διατεθειμένος να συγχωρέσεις πραγματικά κάποιον και για ποιους λόγους; Πόσο μπορείς να αντέξεις να δεχθείς τη συγνώμη του άλλου, ειδικά αν έχεις πονέσει πολύ; Κι αν γίνει αυτό, το έχεις κάνει πραγματικά;
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory