Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Οχι και οτι καλύτερο πού βλέπουμε στο φέις-μπούκ .

weird photos of girls from social sites31
weird photos of girls from social sites28
weird photos of girls from social sites24
weird photos of girls from social sites16
weird photos of girls from social sites14
weird photos of girls from social sites09
weird photos of girls from social sites08
weird photos of girls from social sites01

Το πάτημα των σταφυλιών γίνεται τέχνη στην Ακαδημία Πλάτωνος

Το πάτημα των σταφυλιών γίνεται τέχνη στην Ακαδημία Πλάτωνος
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης με το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και τον Δήμο Αθηναίων, το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου στις 6 μμ, θα δημιουργηθεί στο αρχαιολογικό άλσος της Ακαδημίας Πλάτωνος ένα νέο έργο – ύμνος στον Διόνυσο, με τίτλο In Vino Veritas.
Το έργο θα περιλαμβάνει μια εγκατάσταση και μια σειρά δράσεων που διαχειρίζονται τις καταβολές της εκφοράς του δημόσιου ποιητικού λόγου στο διονυσιακό θέατρο και δημιουργήθηκε ως ανταπόκριση στην σημερινή κατάσταση της πόλης της Αθήνας και σε συσχετισμό με την εποχή του φθινοπώρου και τον τρύγο.
Η δράση στοχεύει στην ανάδειξη της ενεργούς σχέσης ανάμεσα στην συνάθροιση, την εκφώνηση, την συν-διατροφή, τον χορό και το σώμα.
Στην συγκεκριμένη περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος, τα συνδηλούμενα είναι η σχέση της πολυπολιτισμικότητας, του ξένου (κάτοικοι της περιοχής) με τον Διόνυσο, θεότητας που αφορά το «ξένο» μέσα στον κάθε πολίτη, την μέθη, αυτό που ως «άγριο» ή «μη πολιτισμένο» καταλαμβάνει τον άνθρωπο στον διονυσιασμό. Ταυτόχρονα, η δομή της δράσης αναφέρεται από τη μία με το πάτημα σταφυλιών στον συλλογικό και ανώνυμο χορό και από την άλλη με την ποιητική απαγγελία στο εξατομικευμένο πρόσωπο, τα δύο συστατικά στοιχεία της δομής του αρχαίου δράματος.
Μαζί με τα παραπάνω, σε αναφορά με την αρχαία θέση της Ακαδημίας, γίνεται ένα σχόλιο στον Πλάτωνα και το θέμα της πλατωνικής «ιδέας», με την τελική μορφή που παίρνει η εγκατάσταση, καθώς διαμορφώνεται ως ένα είδος ίχνους/μνημείου/αναπαράστασης της ίδιας της δράσης μετά το πέρας της.
Συγκεκριμένα η εγκατάσταση και η δράση περιγράφονται ως εξής:
1. ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ ΘΕΑΤΡΟ
Στο αρχαιολογικό πάρκο της Ακαδημίας Πλάτωνος θα εγκατασταθεί ένα «θέατρο-πατητήρι». Επί του δαπέδου της πλατείας
θα τοποθετηθεί ένα κεντρικό πατητήρι (ορχήστρα). Μπροστά του θα τοποθετηθούν περίπου ενενήντα δεμάτια σταριού σε παράλληλες σειρές. Τα δεμάτια θα χρησιμοποιούνται ως πρόχειρες θέσεις για τους θεατές του πατήματος του σταφυλιού (κοίλον). Τέλος, οι ομιλητές (υποκριτές) της δράσης θα στέκουν σε ιδεατό «βήμα», μπροστά σε υπάρχοντες διάσπαρτους αρχαίους δομικούς λίθους (σκηνή).
Η προτεινόμενη διάταξη του χώρου έχει απευθείας αναφορά στην αρχική διάταξη του ελληνικού θεάτρου, με την σκηνή-λογείον, την ορχήστρα και το κοίλον. Η διονυσιακή διάσταση του ανοικτού θεάτρου τονίζεται από την σχέση ανάμεσα στον χορό και το πάτημα των σταφυλιών.
2. ΔΡΑΣΕΙΣ
Μετά την εγκατάσταση του «θεάτρου», θα ξεκινήσει η δράση του «πατήματος του σταφυλιού», το απόγευμα του Σαββάτου από τις 6 μμ.
Η δράση/δράμα χωρίζεται σε τρεις φάσεις:
α. Το πάτημα των σταφυλιών με συνοδεία κρουστού.
Στο ρυθμικό πάτημα σταφυλιών συμμετέχουν οι συντελεστές του συμβάντος καθώς και παρευρισκόμενοι.
β. Την παρασκευή μουσταλευριάς και την εκφορά λόγου.
Κατά την διάρκεια της παρασκευής της μουσταλευριάς θα γίνει οργανωμένη δράση εκφοράς λόγου διάρκειας 20-25ʼ γύρω από την θεματική του οίνου και την μέθη, με κολλάζ ποιητικών και άλλων κειμένων. Στην δράση χρησιμοποιούνται κείμενα από διαφορετικές πηγές, όπως: Όμηρο, Οσίπ Μάντελσταμ, Δημοτικά τραγούδια, Διοσκουρίδη, Ανακρεόντεια, Μαρίνα Τσβετάγεβα, Καρλ Μαρξ, Φρήντριχ Χέλντερλιν, Μισέλ Σερ, Φρήντριχ Νίτσε, Αρχίλοχο, Αντόνιο Νέγκρι, Συνταγές, Πιερ-Πάολο Παζολίνι, Μαγικούς Παπύρους, Έμιλυ Ντίκινσον.
γ. Τη διανομή μουσταλευριάς στους παρευρισκομένους.
3. ΜΝΗΜΕΙΟ
Μετά το τέλος της δράσης, από τα χρησιμοποιημένα δεμάτια του «κοίλου» θα δημιουργηθεί (ως αναφορά στον Πλάτωνα) υπό μορφή διάτρητου πύργου το μνημείο της, ένα είδος «ίχνους» της δράσης. Από τον πύργο θα εκπέμπεται ως ηχητική εγκατάσταση η τεκμηρίωση από επανασυντεθειμένα ηχητικά θραύσματα των δράσεων της 24/9. Το μνημείο θα διατηρηθεί στη θέση του κατά την διάρκεια της έκθεσης.
Διάρκεια: 25/09- 02/10
Ώρες λειτουργίας: 10.00-19.00
Δράση Απαγγελίας: Δραματουργία και Εκφορά Κειμένων: Ισαβέλλα Μαρτζοπούλου, Στέργιος Μπαρρές
Συμμετέχουν οι ποιητές και εικαστικοί καλλιτέχνες: Αντώνης Βολανάκης, Φοίβη Γιαννίση, Γιάννης Γρηγοριάδης,
Ορέστης Δαβίας, Κατερίνα Ηλιοπούλου, Νάντια Καλαρά, Ζήσης Κοτιώνης, Πάνος Κούρος, Κωνσταντίνος Ματσούκας, Γιάννα Μπούκοβα, Ιορδάνης Παπαδόπουλος, Νάνα Σαχίνη, Ελένη Τζιρτζιλάκη, Γιώργος Τζιρτζιλάκης, Γιώργος Χαντζής
Την δράση παρασκευής μουσταλευριάς οργανώνει η Ελένη Ψυχούλη
Βίντεο και ηχητική εγκτάσταση: Γιάννης Ισιδώρου
Μουσική: Πέτρος Κούρτης, συγκρότημα κρουστών Drumvoice
Με την ευγενική υποστήριξη του ΟΠΑΠ
Υποστηρικτής : ΑσπρολίθιΔιαβάστε περισσότερα:Πολιτισμ

Η καλύτερη θέση για ένα σλόγκαν .

Η καλύτερη θέση για ένα σλόγκαν;  φοβερό 2
Η καλύτερη θέση για ένα σλόγκαν;  φοβερό 2
Η καλύτερη θέση για ένα σλόγκαν;  φοβερό 2
Η καλύτερη θέση για ένα σλόγκαν;  φοβερό 2
Η καλύτερη θέση για ένα σλόγκαν;  φοβερό 2
Η καλύτερη θέση για ένα σλόγκαν;  φοβερό 2

Γλίτωσε το φόνο λόγω έρωτα


Αυτο και αν είναι ..'ερωτας!
Πληρωμένος δολοφόνος ερωτεύτηκε το θύμα του και αφού την «έριξε» σκηνοθέτησαν μαζί το θάνατό της, με τη βοήθεια δύο μπουκαλιών κέτσαπ.
Ο εκτελεστής Κάρλος Ρομπέρτο ντε Χεσούς από τη Βραζιλία πήρε σχεδόν 400 ευρώ από τη Μαρία Νίλζα Σιμόες για να δολοφονήσει την Ιράνιλδες Αγουιάρ Αραούχο, με την οποία η Σιμόες πίστευε ότι είχε παράνομο δεσμό ο σύζυγός της.
Όταν όμως ο ντε Χεσούς αντίκρισε το θύμα του, την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα και την ομολόγησε ότι είχε προσληφθεί για να τη σκοτώσει. Μάλιστα, αποφάσισε μαζί με την Αραούχο, με την οποία εν τω μεταξύ έγινε ζευγάρι, να σκηνοθετήσουν το θάνατό της, ώστε η εργοδότριά του να πιστέψει ότι η αποστολή εξετελέσθη.
Η σκηνοθεσία ήταν άκρως εντυπωσιακή: Η Αραούχο φιμωμένη, με δεμένα χέρια, σκισμένα ρούχα, γεμάτα με αίμα – που προερχόταν από δύο μπουκάλια κέτσαπ – και ένα τεράστιο μαχαίρι σφηνωμένο στη μασχάλη της, φαίνεται στη φωτογραφία που έστειλε ο δολοφόνος στην Σιμόες ότι είναι νεκρή και μάλιστα πέθανε με άσχημο τρόπο.
Ωστόσο, τρεις μέρες μετά την αποστολή της φωτογραφίας, η «εργοδότρια» είδε τυχαία στο δρόμο το δολοφόνο να φιλιέται με την πεθαμένη πρώην ερωμένη του άντρα της. Για να τους εκδικηθεί, κατήγγειλε στην αστυνομία ότι ο ντε Χεσούς της έκλεψε 1000 δολάρια και όταν αυτός κλήθηκε να απολογηθεί, αποκάλυψε στους αστυνομικούς όλη την ιστορία.
Σύμφωνα με τη Daily Mail, μετά από ανακρίσεις η αστυνομία άφησε και τους τρεις εμπλεκόμενους στην υπόθεση ελεύθερους με εγγύηση.

Αν οι μύθοι ήταν ακόμη ζωντανοί .

Αν το Legends ήταν ακόμα ζωντανοί φοβερό 2
Αν το Legends ήταν ακόμα ζωντανοί φοβερό 2
Αν το Legends ήταν ακόμα ζωντανοί φοβερό 2
Αν το Legends ήταν ακόμα ζωντανοί φοβερό 2

H «ξυπόλητη τραγουδίστρια» σταματά την καριέρα της..

H «ξυπόλητη τραγουδίστρια» σταματά την καριέρα της


Η τραγουδίστρια Σεζάρια Εβόρα, 70 ετών, που βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στο Παρίσι "σε κατάσταση μεγάλης εξάντλησης", θέτει τέλος στην καριέρα της, ανακοίνωσε η δισκογραφική εταιρεία Lusafrica.
Η τραγουδίστρια από το Πράσινο Ακρωτήρι δεν θα πραγματοποιήσει τις προγραμματισμένες για τις επόμενες εβδομάδες συναυλίες της.
Το 1991 η Washington Post έγραφε: « όταν η ξυπόλυτη ντίβα, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε κοινό έξω από τη χώρα της, καταλάβαμε όλοι ότι η φωνή της, δεν ήταν απλή έκφραση μιας χαμένης αγάπης, αλλά η έκφραση μιας αγάπης που ποτέ δεν χάνεται».
Η Cesaria Evora, η αγαπημένη του ελληνικού κοινού, ο άνθρωπος που παρασέρνει τον ακροατή στο αρχιπέλαγος του μακρινού νησιού της, με την τροπική πνοή της φωνής της, που φέρνει τις εικόνες, τα όνειρα και τα συναισθήματά του.
Τα τραγούδια της Evora μιλούν για την πικρή ιστορία της χώρας της που ζούσε στη σκλαβιά. Η μουσική της είναι Morna, αλλά μπλέκει και άλλα είδη μουσικής με στοιχεία από Βραζιλία, Πορτογαλία και Κούβα (choro, forro, fado, rumba). Με μια φωνή που προδίδει δύναμη και συναίσθημα, η Evora γρήγορα τράβηξε την προσοχή πάνω της και άξια απέκτησε την φήμη της Βασίλισσας της Morna.
Ήταν μόλις 16 ετών η Cesaria, όταν ένας συντοπίτης της ναυτικός της δίδαξε την παραδοσιακή μουσική του Πράσινου Ακρωτηρίου. Ξεκίνησε τότε να τραγουδά σε ξενοδοχεία και μπαράκια και με τη βοήθεια των ντόπιων μουσικών άρχισε να γεννιέται η κατοπινή βασίλισσα της morna. Του είδους εκείνου της μουσικής του Capo Verde, που συγγενεύει με τα βραζιλιάνικα φάδος και το αργεντίνικο τάνγκο και τραγουδά τη θλίψη, την οδύνη, τη λαχτάρα, τη νοσταλγία, τη σκλαβιά ... Που η αισθαντικότητά του, συχνά το κάνει να συγκρίνεται με τα μπλουζ.

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory