Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

Ανατίναξη κτιρίου .

Τα στήθη των διασήμων πρίν και μετά την πλαστική .









Ανακαλύφθηκε χαμένος πίνακας του Da Vinci

Ένας μοναδικός χαμένος πίνακας ανυπολόγιστης αξίας που απεικονίζει τον Ιησού Χριστό, ζωγραφισμένος από τα χέρια του μεγάλου Leonardo Da Vinci, και φέρει το όνομα «Salvator Mundi» (Savior of the World) , έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους εκτιμητές έργων Τέχνης στη Νέα Υόρκη.
Πρόκειται για μια ανακάλυψη τόσο σπάνια, που κανείς από όσους ερεύνησαν το θέμα δεν πίστευε ότι ο πίνακας αυτός θα μπορούσε όντως να έχει επιμεληθεί από τα χέρια του κορυφαίου καλλιτέχνη.

«Η εκτίμηση το συγκεκριμένο έργο να είναι του Da Vinci ήταν για εμάς σχεδόν απίθανο σενάριο. Κι όμως, φαντάζει σαν όνειρο», σχολιάζει χαρακτηριστικά ο εκτιμητής Robert Simon. «Πρόκειται για έναν άκρως ενδιαφέροντα πίνακα, αλλά για να είμαι ειλικρινής όταν τον είδα δεν αναφώνησα: Ωωωωω, Θεέ μου, αυτός πρέπει είναι Leonardo», συνεχίζει ο Simon.

http://a-pistefto.blogspot.com/

Δρόμος στην ορεινή Κίνα .






ΕΚΕΙ ΕΞΩ...ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΑΒΟΥΝ....



Φωτογραφική επιμέλεια ΧΡΟΝΟΣ

Τώρα που ο χρυσός είναι της μόδας και οι χρυσές λίρες έχουν πάρει την ανιούσα, αρκετοί έλληνες τυχοδιώκτες και μη , επαγγελματίες του είδους η απλοί ερασιτέχνες έχουν πάρει τα όρη και τα βουνά και ψάχνουν να βρουν κρυμμένους θησαυρούς .
Οδηγός τους, κάποιος παλιός χάρτης, κάποια μαρτυρία η ένας τοπικός μύθος είναι ικανά να τους κάνουν μοχθηρά βαρβάρους αλλά και επικίνδυνους κάποιους εξ αυτών.
Με την βοήθεια ανιχνευτών μέταλλου ξεσκονίζουν και σαρώνουν τα πάντα στο διάβα τους.
Αυτό όμως που τους κάνει επικίνδυνους είναι γιατί μπροστά στην εικόνα του χρυσού δεν λογαριάζουν τίποτα, δεν σέβονται κανέναν και αν πέσεις στον δρόμο τους στην καλύτερη θα φύγεις με κάνα σπασμένο χέρι και στην χειρότερη ...απλά δεν θα φύγεις...
Σε τι μέρη ψάχνουν;
Όπου πάει η μάλλον όπου δεν πάει ο νους σας.
Σπίτια, πηγάδια, αρχαιολογικούς χώρους, σπηλιές, εκκλησάκια , δέντρα, βράχους ....
Με τι σκάβουν;
Από απλούς γκασμαδες, μέχρι εκσκαφείς αλλά και με δυναμίτες ανατινάζουν κάθε εμπόδιο που βρίσκεται μπροστά τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ το κείμενο αυτό είναι απλά ένας οδηγός διαφυγής σε όλους όσους πεζοπορούν ειδικά στα βουνά και δεν ακολουθούν τα κλασικά μονοπάτια.
ΜΗΝ ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ ΑΜΕΡΙΜΝΟΙ....Να έχετε τον νου σας φίλοι μου όχι μόνο γι αυτούς αλλά και για τις τρύπες που αφήνουν πίσω!!!.
Τώρα θα μου πείτε τι μας λες ρε φίλε;....
Την Κυριακή είχα πάει μια βόλτα για πεζοπορία στον Άγιο Μερκούριο Πάρνηθας,

και παραλίγο εκεί που χάζευα ένα πλατάνι ,να πέσω μέσα σε μια από αυτές τις τρύπες που σας είπα....

3μετρα βάθος 2 μέτρα μήκος! Μπουλντόζα με τσάπα φέρανε στην μέση του πουθενά! Τι να πω, σίγουρα για να σκάψουν εκεί κάτι θα βρήκαν διότι όπως είδα μετά με ηρεμία παρατήρησα ότι είχαν σκάψει δίπλα από έναν τεράστιο βράχο

απέναντι από έναν αιωνόβιο πλάτανο

και δίπλα στο εκκλησάκι του Άγιου Μερκούριου. Όλα αυτά σαν σημάδια είναι ικανά για να μας πουν ότι εκεί ίσως υπήρχε κάτι κρυμμένο και αυτοί πήγαν δασκαλεμένοι....



Κάποιοι άλλοι όμως δεν είναι και τόσο δασκαλεμένοι και σπανέ οποία Αγια τράπεζα βρούνε σε ξωκλήσια...

Οι φωτογραφία είναι από το ναιδριο του Άγιου Σπυρίδωνα, κτισμένο τον 10ο-11ο αιώνα μ.Χ.  στην Πεντέλη.
Το οποίο βέβαια έχει σκάφτει κατά καιρούς από όλες τις πλευρές(ακόμα τα βράδια κάνουν εργασίες κάποιοι).

Τέλος σε φωτογραφία που μου έστειλε ο καλός φίλος ΒΙΣΑΛΤΗΣ, αγρότης της βορείου Ελλάδος αντίκρισε αυτή την εικόνα στο χωράφι του όταν το επισκέφτηκε. Προφανώς αυτός η αυτοί που το έκαναν γνώριζαν διότι μέσα στην λακκούβα βρέθηκαν θεμέλια κτίσματος!!



Διαβάστε περισσότερα: http://paysanias.blogspot.com/2011/11/blog-post_21.html#ixzz1eRB8YxR7

Τι συμβολίζουν τα ζώδια .


Κριός
Βασιλιάς του Ορχομενού στη Βοιωτία ήταν ο Αθάμαντας, ένας τρομερά άτυχος άνθρωπος. Με την πρώτη του γυναίκα απέκτησε τον Φρίξο και την Έλλη, ενώ η δεύτερη που την έλεγαν Ιώ, επιθυμούσε να δει τους δικούς της γιους στο θρόνο κι έτσι σχεδίασε τη δολοφονία του βασιλιά. Έπεισε, λοιπόν, τις .........

γυναίκες της Βοιωτίας να ψήσουν το σιτάρι πριν το σπείρουν προκειμένου να μην καρποφορήσει! Απελπισμένος ο Αθάμαντας, έστειλε αγγελιοφόρους στο μαντείο των Δελφών, τους οποίους η Ιώ δωροδόκησε για να πουν πως έπρεπε να θυσιαστεί ο Φρίξος. Απρόθυμα, ο Αθάναντας οδήγησε τον γιο του στο βωμό του Δία αλλά πριν προλάβει να τον θυσιάσει εμφανίστηκε ένα ιπτάμενο κριάρι (κριός) που πήρε στην πλάτη του τον Φρίξο και την Έλλη και κατευθύνθηκε ανατολικά. Στη διαδρομή το κριάρι (κριός) που είχε ανθρώπινη φωνή και χρυσό δέρας, τους αφηγήθηκε διάφορες ιστορίες. Η Έλλη όμως γλίστρησε κι έπεσε και το σημείο όπου έπεσε ονομάστηκε Ελλήσποντος. Μόλις ο Φρίξος έφτασε στην Κολχίδα ζήτησε να θυμιαστεί το κριάρι του και να κρεμαστεί το χρυσόμαλλο δέρας του σε μία βελανιδιά σε ένα δάσος αφιερωμένο στον Αρη. Στη συνέχεια ο Φρίξος παντρεύτηκε και έζησε στην Κολχίδα μέχρι τα βαθιά του γεράματα χωρίς να ξεχάσει τον κριό που του έσωσε τη ζωή και ο οποίος πέρασε στην αθανασία σαν αστερισμός. Ωστόσο, τα άστρα του δεν λάμπουν ιδιαίτερα καθώς αργότερα το αναζήτησε ο Ιάσωνας με τους Αργοναύτες και το κράτησε στη γη.

Ταύρος
Ο Δίας μεταμορφώθηκε σε λευκό ταύρο σε δύο περιπτώσεις: για να σμίξει ερωτικά με την Ιώ, όταν εκείνη ήταν μεταμορφωμένη σε αγελάδα και για να αρπάξει την πριγκίπισσα της Τύρου Ευρώπη, την ώρα που εκείνη έπαιζε με τις φίλες της στην ακρογιαλιά. Ο ταύρος ήρθε και ξάπλωσε στα πόδια της κοπέλας κι εκείνη, θεωρώντας ότι ήταν ασυνήθιστα γλυκός και ήμερος κάθισε στην πλάτη του. Τότε εκείνος όρμησε στη θάλασσα έχοντας μαζί του τη νέα ερωμένη του. Μαζί έφτασαν στην Κρήτη όπου η Ευρώπη απέκτησε πολλά παιδιά με τον Δία, μεταξύ αυτών και τον Μίνωα. Ο ταύρος τοποθετήθηκε στον ουρανό πάνω από τον Ωρίωνα, ο οποίος σύμφωνα με μια άποψη, κυνηγά τον ταύρο και όχι τον ταπεινό λαγό.

Δίδυμοι
Πιστεύεται πως το ζώδιο των Διδύμων, συμβολίζει τους Διόσκουρους, τον Κάστορα και τον Πολυδεύκη, γιούς της Λήδας και αδερφούς της Κλυταιμνήστρας και της Ωραίας Ελένης. Τα πρώτα ηρωικά κατορθώματά τους πραγματοποιήθηκαν κατά την Αργοναυτική εκστρατεία. Αργότερα έσωσαν την αδερφή τους, Ελένη, μετά την αρπαγή της από τον Θησέα, ο οποίος επιθυμούσε να παντρευτεί μια κόρη του Δία. Μετέπειτα, οι Διόσκουροι (Δίδυμοι) έφυγαν σε αναζήτηση συζύγων, καταλήγωντας στις δύο όμορφες κόρες του Λεύκιππου, τη Φοίβη και την Ιλάειρα. Επειδή όμως οι δύο γυναίκες ήταν παντρεμένες με τα ξαδέρφια τους Λυγκέα και Ίδα, προσπάθησαν να τις πάρουν με τη βία. Ξέσπασε μάχη μεταξύ τους όπου και σκοτώθηκε ο Κάστορας. Ο Πολυδεύκης ικέτευσε τότε τον πατέρα του, τον Δία (εξού και το όνομα “Διόσκουροι”, που σημαίνει γιοι του Δία) να μοιραστεί την αθανασία με τον αγαπημένο του αδερφό. Έτσι λοιπόν, περνούσαν διαδοχικά τις μέρες τους στον Όλυμπο και στον Άδη. Επιπλέον καταστερίστηκαν σχηματίζοντας τον διπλό αστερισμό των Διδύμων. Οι Διόσκουροι θεωρούνται προστάτες των ναυτικών, γι’αυτό πιστευόταν πως αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δουν δύο πύρινες σφαίρες στον ουρανό είναι καλό σημάδι. Αντίθετα, μια πύρινη σφαίρα είναι κακό σημάδι διότι συμβολίζει την Ωραία Ελένη, την αιτία του Τρωικού πολέμου.

Καρκίνος
Ο Καρκίνος ζούσε σε ένα βάλτο μαζί με τη γνωστή λερναίαΎδρα. Όταν ο Ηρακλής πήγε να τη σκοτώσει, ο κάβουρας τη βοήθησε δαγκώνοντας το πόδι του ήρωα. Η Ήρα αντάμειψε τον κάβουρα για την πράξη του μεταμορφώνοντάς τον στον αστερισμό του Καρκίνου.

Λέων
Ο αστερισμός αυτός δημιουργήθηκε από την Ήρα σε ανάμνηση του λιονταριού της Νεμέας το οποίο και σκότωσε ο Ηρακλής. Έτσι, η ονομασία του ζωδίου Λέων, προήλθε από εκεί.

Παρθένος
Οι αρχαίοι συγγραφείς διαφωνούν έντονα για το τι αναπαριστά το συγκεκριμένο ζώδιο του Παρθένου. Ίσως πρόκειται για τη Δίκη (Δικαιοσύνη), που πιθανώς να κρατά τη ζυγαριά του γειτονικού αστερισμού Ζυγού. Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή είναι η Δήμητρα, παρόλο που η θεά αυτή είχε πολλά παιδιά. Αλλά, δεν είναι ξεκάθαρη η σημασία και ο συμβολισμός του παρθένου.

Ζυγός
Ελάχιστα είναι γνωστά για το ζώδιο του ζυγού. Πάντως, αν η γειτονική Παρθένος αναπαριστά τη θεά της δικαιοσύνης Δίκη, τότε ο αστερισμός αυτός πιθανόν να συμβολίζει τη ζυγαριά της.

Σκορπιός
Ο αστερισμός αυτός συμβολίζει τον γιγάντιο σκορπιό που έστειλε η Γαία να σκοτώσει τον Γίγαντα που απείλησε να εξοντώσει όλα τα ζώα της γης.

Τοξότης
Αν και υπάρχουν ερμηνείες από την αραβία και την Ινδία, δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη εκδοχή της ελληνικής μυθολογίας για τον αστερισμό αυτό. Πιθανόν όμως το ζώδιο Τοξότης, να συμβολίζει τους κένταυρους της ελληνικής μυθολογίας που είχαν άριστη γνώση του τόξου.

Αιγόκερος
Ο Πάνας ήταν γιος του Δία και μιας κατσίκας. Κατά την Τυφωνομαχία, ο τυφώνας έκλεψε και έκρυψε τους τένοντες του Δία. Ο Πάνας και ο Ερμής τους πήραν πίσω αλλά ο Τυφώνας τους κυνήγησε μεχρι την Αίγυπτο, όπου και άλλαξαν μορφές. Ο Πάνας μετέτρεψε το κάτω μερος του σώματός του σε ψάρι και διέφυγε από τη θάλασσα. Για να τον ανταμείψει ο Δίας τον μετέτρεψε στον αστερισμό του Αιγόκερω.

Υδροχόος
Πολλά λέγονται για την καταγωγή του νέου Τρώα Γανυμήδη, του οποίου η ομορφιά εντυπωσίαζε ακόμα και τους θεούς. Κάποτε ο βασιλιάς των θεών, Δίας, επέλεξε να ανεβάσει τον νεαρό στον Όλυμπο δίνοντάς του τη δουλειά του υδροχόου, που μέχρι τότε ανήκε στην Ήβη. Έτσι λοιπόν, ο Δίας μεταμορφώθηκε σε αετό και άρπαξε με τα νύχια του τον Γανυμήδη από την Τροία και τον πήγε στον Όλυμπο. Οι γονείς του όμορφου νέου ήταν απαρηγόρητοι κι έτσι ο Δίας τους χάρισε μια χρυσή κληματαριά που είχε δημιουργήσει ο Ήφαιστος. Οι γονείς όμως εξακολουθούσαν να στεναχωριούνται κι έτσι ο Δίας απαθανάτισε την αρπαγή του νέου κάνοντας αστερισμούς τον Γανυμήδη (τον νέο υδροχόο του Ολύμπου) και τον αετό.

Ιχθύς
Μετά τη μάχη των θεών με τους Τιτάνες, η Γαία, σε μια τελευταία προσπάθεια να υποτάξει τους θεούς, γέννησε τον Τυφώνα. Αν και ο Δίας τον νίκησε, οι υπόλοιποι θεοί τράπηκαν σε φυγή. Ο Τυφώνας συνάντησε τον Έρωτα και την Αφροδίτη στις όχθες του Ευφράτη ποταμού κι εκείνοι για να σωθούν μεταμορφώθηκαν σε ψάρια (ιχθύες) και πήδηξαν στο νερό. Από τότε οι δύο θεοί εμφανίζονται σαν ζεύγος ψαριών στον ουρανό.
http://www.i-diadromi.com/2011/11/blog-post_6977.html

Οσα δεν γνωρίζεις για την σοκολάτα .


Η συνεισφορά της σοκολάτας στη ζαχαροπλαστική και τη μαγειρική με τον τρόπο που τη γνωρίζουμε σήμερα είναι σχετικά σύγχρονη.
Μέχρι να φτάσει χάρη στους αποικιοκράτες στην Ευρώπη, να αξιολογηθεί ως πολύτιμο υλικό και να πάρει τη σημερινή μορφή της, η σοκολάτα τύγχανε διαφορετικής χρήσης στον......

τόπο καταγωγής της.

Οι Μάγια από τον 14ο μέχρι τον 16ο αιώνα πίστευαν ότι το κακάο ήταν προνόμιο των ευγενών, ενώ μέχρι το 1850 οι κάτοικοι της Κεντρικής Αμερικής χρησιμοποιούσαν τον καρπό του κακαόδεντρου ως μέσο οικονομικής συναλλαγής.
Θεωρούσαν τη σοκολάτα γιατρικό και την απολάμβαναν κρύα, χωρίς ζάχαρη, ενώ εμπλούτιζαν τη γεύση της με αρκετά μπαχαρικά και καυτερή πιπεριά.
Οι Ευρωπαίοι πρόσθεσαν αργότερα το γάλα και τη ζάχαρη, ισοπεδώνοντας με αυτήν την πρακτική τη γεύση της σοκολάτας για χάρη της ενοποιημένης αγοράς.
Σήμερα, η τάση αυτή διαφοροποιείται και βλέπουμε δεκάδες νέους σεφ να επιστρέφουν στις «ρίζες», αντλώντας την έμπνευσή τους για τη δημιουργία σοκολατένιων γλυκών και ροφήματων από την προκολομβιανή εποχή.
Πρώτοι οι Ιταλοί προσπάθησαν να εισαγάγουν τη σοκολάτα στη μαγειρική, δανειζόμενοι πολλές λατινοαμερικανικές τεχνικές: Σε πολλά ιταλικά βιβλία μαγειρικής του 18ου αιώνα εμφανίζονται συνταγές για «συκώτι τηγανητό με κρούστα κακάου», «πολέντα με αμύγδαλα, βούτυρο και σοκολάτα» και «σούπα σοκολάτας με αβγό και μπαχαρικά σερβιρισμένη με φρυγανισμένο ψωμί». Στην ευρωπαϊκή μαγειρική, η σοκολάτα αποτέλεσε το όχημα για τη δημιουργία βελούδινης υφής. Αντίθετα, στη Λατινική Αμερική έδινε στο φαγητό την πικρή γεύση η οποία πίστευαν ότι ταίριαζε απόλυτα με την αίσθηση του καυτερού.
ΓΛΩΣΣΑΡΙ

Couverture
Στα γαλλικά σημαίνει «επικάλυψη». Είναι η επαγγελματική σοκολάτα, φτιαγμένη με πολύ καλά υλικά, παρόμοια με την κανονική σοκολάτα, αλλά με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βούτυρο κακάο.

Cacahuatl Ή xocolatl
Στη γλώσσα των Αζτέκων σήμαινε «πικρό ύδωρ». Η σύγχρονη λέξη «σοκολάτα» αντλεί τις ρίζες της από αυτές τις λέξεις.

Fudge
Μια παραδοσιακή συνταγή γλυκού, στην οποία αναμειγνύουμε ζάχαρη, βούτυρο, γάλα και σοκολάτα, τα ζεσταίνουμε σε θερμοκρασία 112°C και αφού τα βγάλουμε από τη φωτιά, τα χτυπάμε μέχρι να αποκτήσουν βελούδινη υφή.

Kakawa
Το όνομα της σοκολάτας κατά την παλαιότερη φυλή Ινδιάνων, τους Ολμέκους, στο Μεξικό

Metate
Το είδος πέτρας που χρησιμοποιούσαν στο Μεξικό για να τρίβουν τους σπόρους της σοκολάτας

Molinillo
Ο ξύλινος αναδευτήρας που χρησιμοποιούσαν για την ανάδευση της σοκολάτας έτσι ώστε να δημιουργηθεί αφρός. Υπάρχει ακόμη και σήμερα στη Λατινική Αμερική. Οι Γάλλοι τον αποκαλούν «moussoir».

Μousse au chocolat
Η πασίγνωστη μους σοκολάτας. «Mousse» στα γαλλικά σημαίνει «αφρός». Οι Γάλλοι σεφ ασχολήθηκαν με τους «αφρούς» πολύ πριν από την εμφάνιση του κακάου, αλλά η τεχνική της εισαγωγής αέρα σε μια παρασκευή πήρε την πραγματική της θέση με την ενσωμάτωση της σοκολάτας τον 19ο αι.
www.womenonly.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory