Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Λάθος μαύρισμα .

Mοτοσικλέτες στην Ινδία .

Πέθανε ο Βασίλης Τσιβιλίκας


Πέθανε ο Βασίλης Τσιβιλίκας 
Πραγματικά ,λύπη  αισθανόμαστε για τον αγαπημενο μας ηθοποιό που μας χάρισε γέλιο  με την προσφορά του στο θέατρο και τις ταινίες του.
Ο γνωστός και πολυαγαπημένος ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας απεβίωσε την Τετάρτη το πρωί, σε ηλικία 70 ετών, κατά τη διακομιδή του στο Σισμανόγλειο Γενικό Νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε εσπευσμένα με έντονο πόνο στον θώρακα. Αφησε την τελευταία του πνοή στο ασθενοφόρο, λίγο μετά τις επτά το πρωί, από έμφραγμα. 

Οπως ανέφερε στο Mega η διευθύντρια του Σισμανογλείου Νοσοκομείου, έγιναν προσπάθειες να τον επαναφέρουν στην ζωή εντός του ασθενοφόρου, ενώ η ίδια προσπάθεια έγινε επί 40 λεπτά και από τους γιατρούς του νοσοκομείου δίχως τελικά να τα καταφέρουν. 

Ο Βασίλης Τσιβιλίκας γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1942. Ηδη από το σχολείο οι δάσκαλοί του τον παρότρυναν να στραφεί προς το θέατρο. Παρά το γεγονός ότι μπήκε στην Αγγλική Φιλολογία, αποφάσισε να κατέβει στην Αθήνα και να δώσει εξετάσεις στη Δραματική σχολή του Θεάτρου Τέχνης – δεν πέρασε εκεί αλλά στη σχολή του Πέλου Κατσέλη από όπου και αποφοίτησε. 
Στο θέατρο πρωτοεμφανίστηκε το 1965 και λίγο αργότερα συνεργάστηκε τελικά με τονΚάρολο Κουν και το Θέατρο Τέχνης. Η πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο, στις αρχές της δεκαετίας του ΄70, ήταν στην ταινία του Αλέκου Σακελλάριου «Η θεία μου η χίπισσα». Εκτοτε συμμετείχε σε αρκετές ταινίες, ενώ η παρουσία του στο θέατρο ήταν σταθερή. 

Θιασάρχης εδώ και πολλά χρόνια έπαιζε κάθε χρόνο στη σκηνή, σε κωμωδίες, ελληνικές και ξένες, όπου σκηνοθετούσε και πρωταγωνιστούσε. Φέτος, για δεύτερη σεζόν έπαιζε στην κωμωδία «Ζωή ποδήλατο» μαζί με τον Γιάννη Μποσταντζόγλου, τον Πέτρο Ξεκούκη κ.ά. 

Φύσει κωμικός ηθοποιός ο Βασίλης Τσιβιλίκας γνώρισε μεγάλη επιτυχία τόσο στην πρόζα όσο και στην επιθεώρηση. Ηταν παντρεμένος και είχε δύο παιδιά. 
Με ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού αναφέρει: «Ο Βασίλης Τσιβιλίκας υπηρέτησε επί μακρόν με συνέπεια και ήθος τη θεατρική τέχνη και αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό».
Τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του ηθοποιού έστειλε και ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης. «Ο αδόκητος θάνατος του ηθοποιού και κορυφαίου κωμικού Βασίλη Τσιβιλίκα αποτελεί μεγάλη απώλεια για τον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο και το θέατρο. Υπηρέτησε αγόγγυστα την ελληνική επιθεώρηση, προσφέροντας γέλιο και χαρά».
Η κηδεία του Βασίλη Τσιβιλίκα θα τελεστεί στις 3 το μεσημέρι της Παρασκευής από το νεκροταφείο Αμαρουσίου.


Συγκίνηση και θλίψη στον καλλιτεχνικό κόσμο
Συγκλονισμένος από την είδηση του θανάτου του Βασίλη Τσιβιλίκα δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ηθοποιός, Γιώργος Κωνσταντίνου«Δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Ηταν ένας άνθρωπος υγιέστατος. Δούλεψα μαζί του τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ηταν ένας σπουδαίος θεατράνθρωπος. Ενας άνθρωπος που θαύμαζα για το κουράγιο, τη δύναμη και τα πιστεύω του, τα οποία τα υποστήριζε πάρα πολύ. Ο Βασίλης Τσιβιλίκας ήταν ένας άνθρωπος "ταμένος" στο θέατρο, ήταν όλη του η ζωή. Λυπάμαι γιατί πραγματικά για εμάς είναι μια μεγάλη απώλεια». 

Για τον Βασίλη Τσιβιλίκα μίλησε και ο Γιώργος Παρτσαλάκης«Ηταν άνθρωπος με κουλτούρα, μορφωμένος, με πολύ χιούμορ, γνώστης του θεάτρου, με ανθρωπιά. Ο Βασίλης και η γενιά του υπήρξαν στηρίγματα για τους νέους ανθρώπους. Είχαμε και κάτι άλλο κοινό. Είχαμε τελειώσει και οι δύο τη Σχολή του Πέλου Κατσέλη. Και ο Κατσέλης μάς δίδασκε πρωτίστως να είμαστε συνάδελφοι και εκτός σκηνής. Ο Βασίλης είχε ήθος και πάνω και κάτω από τη σκηνή».

Ευγενικό, δραστήριο και πάντα αισιόδοξο περιγράφει τον κωμικό ηθοποιό ο Σπύρος Μπιμπίλας«Αγαπούσε πάρα πολύ τους νέους ανθρώπους, εργάτης του θεάτρου και κύριος με Κ κεφαλαίο. Έχω συγκλονιστεί γιατί ήταν τόσο αναπάντεχος ο χαμός του, ήταν δραστήριος και μες στα πράγματα. Αν και δεν είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε ποτέ, γνωριζόμασταν πάρα πολύ καλά και η επαφή μας ήταν πολύ συχνή. Ο θάνατος του ήταν ένα ξαφνικό γεγονός το οποίο μας έχει όλους σοκάρει».
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ

Γυναίκες και κουζίνα .

1204 Hot Girls στην κουζίνα
2154 Hot Girls στην κουζίνα
389 Hot Girls στην κουζίνα
480 Hot Girls στην κουζίνα
574 Hot Girls στην κουζίνα
768 Hot Girls στην κουζίνα
865 Hot Girls στην κουζίνα
1062 Hot Girls στην κουζίνα

Φράγμα στο ποτάμι από παλιά αυτοκίνητα .

dam02 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ
dam03 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ
dam04 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ
dam05 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ
dam06 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ
dam07 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ
dam08 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ
dam10 Φράγμα αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ

Το καρναβάλι της Βραζιλίας .

Μια χορεύτρια από τη σχολή σάμπα Mangueira παρελάσεις κατά τη διάρκεια καρναβαλικές εκδηλώσεις στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Μια χορεύτρια του Ρίο Γκράντε σάμπα σχολείο παρελάσεις κατά τη διάρκεια καρναβαλικές εκδηλώσεις στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.  Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Ερμηνευτές από το Ρίο Γκράντε σάμπα μαθητική παρέλαση καρναβαλιού κατά τη διάρκεια εορτασμών στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.  Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Μια χορεύτρια του Unidos da Tijuca σάμπα σχολείο παρελάσεις κατά τη διάρκεια καρναβαλικές εκδηλώσεις στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.  Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Μια χορεύτρια καρναβαλιού κατά τη διάρκεια εορτασμών στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.  Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Μια χορεύτρια του Porto da Pedra σάμπα σχολείο παρελάσεις κατά τη διάρκεια καρναβαλικές εκδηλώσεις στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.  Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Μια χορεύτρια του Ρίο Γκράντε σάμπα σχολείο παρελάσεις σε ένα πλωτήρα κατά τη διάρκεια του καρναβαλιού εκδηλώσεις στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.  Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Μια χορεύτρια από Mocidade σάμπα σχολείο παρελάσεις κατά τη διάρκεια καρναβαλικές εκδηλώσεις στο Sambadrome στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας.  Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012
Τύμπανο βασίλισσα Gracyanne Μπαρμπόσα από χορούς Unidos da Tijuca σχολή σάμπα κατά παρέλαση αρμάτων και καρναβαλιστών Το καλύτερο καρναβάλι της Βραζιλίας 2012

Οι ισχυρότεροι επιχειρηματίες της Κίνας


Έχουν στα χέρια τους τον έλεγχο των μεγαλύτερων εταιρειών του ασιατικού γίγαντα
Ανήκουν στην κοινωνική τάξη των «μαύρων κολάρων». Φοράνε κουστούμια, βγαίνουν από λιμουζίνες και φήμες τους θέλουν να έχουν διασυνδέσεις με σκοτεινούς κύκλους του υπόκοσμου. Ο λόγος για υψηλόβαθμα στελέχη που βρίσκονται πίσω από την οικονομική γιγάντωση της Κίνας.
H Συνέχεια ΕΔΩ

Ατύχημα στην Ρωσία .

Προιστορικά ταξίδια : μύθοι ή πραγματικά ?

Προϊστορικά ταξίδια

Ποιες ήταν οι σχέσεις των κατοίκων της Ανατολικής Μεσογείου με την Ιβηρική Χερσόνησο την Εποχή του Χαλκού;
Έχουν βάση οι μύθοι που αναφέρονται στις θαλάσσιες περιπλανήσεις ηρώων μετά τον Τρωικό Πόλεμο, όπως ο νόστος του Τεύκρου, στον οποίον αποδίδεται η ίδρυση της ισπανικής πόλης Καρθαγένης, ενώ σύμφωνα με τον θρύλο οι άνδρες του έφτασαν μέχρι τις ακτές του Ατλαντικού;
Σύμφωνα με τον δρα Ευάγγελο Νικολόπουλο, αρχαιολόγο της Β΄ΕΠΚΑ, που ερεύνησε τις σχέσεις των δύο περιοχών πριν από τον φοινικικό αποικισμό, την περίοδο από τα τέλη της 2ης έως τις αρχές της 1ης χιλιετίας πΧ, η απάντηση είναι θετική, αλλά χωρίς απλουστεύσεις.
Αυτό φάνηκε και στην πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη που έδωσε για το θέμα στο αμφιθέατρο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου (ΕΑΜ), στο πλαίσιο των εκδηλώσεων των Φίλων του ΕΑΜ, ομιλία που δεν επικεντρωνόταν μόνο σε ποικίλα αρχαιολογικά δεδομένα, αλλά και σε ασυνήθιστες προϊστορικές διαδρομές.
Μακριά από το «Κέντρο», δηλαδή το Αιγαίο και την ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, αλλά και από την «Περιφέρεια», που όριζαν η Σικελία και η Σαρδηνία, υπήρχε το «Περιθώριο».
Έτσι τουλάχιστον χώριζε τον γνωστό κόσμο της 2ης χιλιετίας πΧ ο Άγγλος Άντριου Σέρατ (1946-2006), ένας από τους σημαντικότερους αρχαιολόγους της γενιάς του.
«Ο διαχωρισμός αυτός, που στηρίζεται στη βάση ότι την Εποχή του Χαλκού και μέχρι τα τέλη της 2ης χιλιετίας πΧ οι θαλασσοπόροι της Ανατολικής Μεσογείου δεν είχαν φτάσει πέρα από τη Σαρδηνία, μπορεί να μετατοπιστεί δυτικότερα» πρότεινε ο κ. Νικολόπουλος, παραθέτοντας πληθώρα στοιχείων από έρευνες των τελευταίων ετών. Δεν γίνεται πλέον λόγος για μύθους, αλλά για πραγματικότητα.
Τριάντα όστρακα ημισφαιρικών κυπέλλων από ερυθρή μονόχρωμη κεραμική της χαλκολιθικής φάσης (μέσα 3ης χιλιετίας π.Χ.), που βρέθηκαν στον οικισμό Λες Μορέρες της επαρχίας Αλικάντε, στα νοτιοανατολικά παράλια της Ισπανίας, δεν έχουν κατασκευαστεί από πηλό της Ιβηρικής Χερσονήσου.
«Με πλησιέστερα παράλληλα δύο τύπους κυπέλλων από τη Μικρά Ασία και τη Σάμο, πρόκειται για τη μόνη αξιόπιστη περίπτωση πιθανής εισαγωγής από την Ανατολική Μεσόγειο κατά την 3η χιλιετία πΧ» ανέφερε ο ομιλητής, ξεκινώντας την «περιπλάνηση» από τα πιο πρώιμα χρόνια.
Σ’ αυτή την περίοδο ανήκουν και οι βραχογραφίες πλοίων από τη Μινόρκα, που παραπέμπουν σε πλοία της προ-δυναστικής Αιγύπτου της 4ης χιλιετίας, τα οποία εικονίζονται σε βραχογραφίες στην έρημο της Νουβίας.
Ή το graffito πλοίου, που βρέθηκε στα τοιχώματα του Ντολμέν ντε λας Αντέλας στη βόρεια Πορτογαλία και μοιάζει πολύ με εκείνα που έχουν χαραχθεί σε δύο πλακίδια, το ένα από την Άβυδο της Αιγύπτου (2960 πΧ) και το άλλο από τα Μάλια της Κρήτης (μεταξύ 1400 και 1350 πΧ).
Τα στοιχεία πληθαίνουν προς το β’ μισό της 2ης χιλιετίας πΧ και λίγο αργότερα, εποχή με τα περισσότερα και σημαντικότερα στοιχεία ανατολικής προέλευσης. Τέτοιο είναι το παράδειγμα των δύο μυκηναϊκών οστράκων (πιθανότατα από σκύφο και αμφοροειδή κρατήρα), που βρέθηκαν στις όχθες του Γκουανταλκιβίρ, στην ενδοχώρα της Ανδαλουσίας και τα οποία χρονολογούνται μεταξύ 1375 και 1300 πΧ.
Η εργαστηριακή τους ανάλυση υπέδειξε ως τόπο παραγωγής τους το Μπερμπάτι Αργολίδας, έναν χώρο με πολλά εργαστήρια κεραμικής και παράδοση στη μαζική παραγωγή ειδικά τέτοιων αγγείων. Τα αγγεία αυτά δεν προορίζονταν τόσο για εγχώρια διακίνηση, αλλά εξάγονταν σε μεγάλες ποσότητες, κυρίως στην Κύπρο και δευτερευόντως στην Παλαιστίνη και στην κεντρική Μεσόγειο.
  • Από την Ιρλανδία μέχρι την Κύπρο
Η κεραμική δεν μονοπωλεί το ενδιαφέρον της έρευνας, καθώς μια σειρά από μεταλλικά αντικείμενα συνδέουν τις ιβηρικές ακτές με την ανατολική Μεσόγειο.
Όπως οι χάλκινες πόρπες πρώιμου τύπου που βρέθηκαν σε τάφους, αποθέτες και οικισμούς της Χερσονήσου και οι οποίες θεωρούνται εξωτικά στοιχεία για τους ιβηρικούς πληθυσμούς, καθώς δεν συνδέονται με κανενός τύπου τοπική παράδοση.
Οι περισσότερες από αυτές έχουν τις αντίστοιχές τους στην Κύπρο, περιοχή που σχετίζεται με πολλά ακόμα ευρήματα από την Ιβηρική Χερσόνησο, όπως τελετουργικά σκεύη, υποστάτες, φιάλες, αλλά και απεικονίσεις ασπίδων.
Οι τελευταίες μάλιστα, με τη χαρακτηριστική εγκοπή σε σχήμα V, παραπέμπουν σε ομοιώματα ή αφιερώματα ασπίδων που έχουν βρεθεί στους Δελφούς, την Κρήτη και τη Σάμο αλλά και σε ασπίδες από τη μακρινή Ιρλανδία, οι μόνες πραγματικές τέτοιου τύπου από την Εποχή του Χαλκού που σώζονται.
Σύμφωνα με τον ομιλητή, φαίνεται ότι η Ιρλανδία ήταν η κοιτίδα αυτής της ασπίδας και ότι οι ελληνικές και κυπριακές ασπίδες έχουν δυτική καταγωγή.
Ίσως μάλιστα τα ιρλανδικά δείγματα, που χρονολογούνται από ορισμένους πολύ πριν την 1η χιλιετία π. Χ., να είναι προγενέστερα και των ιβηρικών απεικονίσεων. Σ’ αυτή την περίπτωση φαίνεται ότι οι επιρροές «ταξίδεψαν» αντίστροφα, από την Ιβηρική Χερσόνησο προς την Ανατολική Μεσόγειο.
Ίσως λοιπόν τα ταξίδια των ηρώων του Τρωικού Πολέμου να μην αποτελούν όλα θρύλους ή προϊόντα της προπαγάνδας των Ρωμαίων, που ήθελαν να ενσωματώσουν χωρίς προβλήματα τους κατοίκους των νέων εδαφών στην επικράτεια της Αυτοκρατορίας.
Ο δε μύθος του Τεύκρου από τη Σαλαμίνα, του καλύτερου τοξότη των Ελλήνων στον Τρωικό Πόλεμο, με ρίζες στη νησιωτική περιφέρεια της μυκηναϊκής ηπειρωτικής Ελλάδας και διαδρομές στην Κύπρο, τις παλαιστινιακές ακτές και τα νοτιοανατολικά παράλια της Ιβηρικής Χερσονήσου, δεν φαίνεται τυχαίος.
Οι περιπλανήσεις του συμπίπτουν με την πορεία της πρώτης εισηγμένης τροχήλατης -και δη της μυκηναϊκής- κεραμικής προς την Ιβηρική Χερσόνησο, αλλά και με τις πλουσιότερες περιοχές της Χερσονήσου σε κασσίτερο, χαλκό, μόλυβδο και άργυρο, όπως η Μούρθια, η νοτιοδυτική Ανδαλουσία και η Γαλικία.
«Κάποιοι, λοιπόν, ταξίδευαν στην ανοιχτή θάλασσα της δυτικής Μεσογείου, πέρα από τη Σαρδηνία, ίσως και στον αγριεμένο Ατλαντικό, τουλάχιστον 500 χρόνια πριν ιδρυθούν οι πρώτες φοινικικές αποικίες;
Τώρα έχουμε τα στοιχεία για να υποστηρίξουμε ότι ανταλλαγές γίνονταν μεταξύ Ανατολής και Δύσης από τόσο νωρίς, όταν πλοία από την ανατολική Μεσόγειο προσέγγιζαν τις ιβηρικές ακτές, όχι τυχαία, αλλά με συγκεκριμένους σκοπούς.
Δεν είμαστε βέβαιοι από πού ήταν οι καπεταναίοι και από πού το πλήρωμα. Ξέρουμε όμως ότι οι έμποροι και οι πρωτοπόροι στη μεταλλουργία Κύπριοι είναι αυτοί που κυρίως άφησαν τα υλικά ίχνη τους στα χώματα της Ιβηρικής Χερσονήσου».
Με την εικόνα αυτή ολοκληρώθηκε το νοερό ταξίδι στη Μεσόγειο, που αποτέλεσε γέφυρα πολιτισμών ακόμα και σε εποχές τόσο μακρινές όπως η δεύτερη – ίσως και η τρίτη- χιλιετία πΧ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Ενα και στα γρήγορα .



Ανέβασε τον εβδομαδιαίο σου μέσο όρο αλλά και όλους τους διακόπτες ευχαρίστησης πριν ακόμη πάρεις πρωινό, στο σούπερ μάρκετ, σε ένα φτηνό ξενοδοχείο, οπουδήποτε.
Ας είμαστε ειλικρινείς: σίγουρα έχεις βρεθεί κι εσύ στη φάση που -λόγω κούρασης και ρυθμών που θυμίζουν 100άρι στους Ολυμπιακούς- έχεις δει τη σεξουαλική σου ζωή ανιαρή όσο και της Κοκκινοσκουφίτσας. Σύμφωνα με έρευνα του Work Life Balance Center, το 10% των ανδρών σε όλο τον κόσμο παραδέχονται ότι, όταν γυρνάνε από τη δουλειά, είναι πολύ κουρασμένοι για να κάνουν σεξ το βράδυ. Η λύση; Μην προσπαθείς να χωρέσεις το σεξ στο διάστημα μεταξύ του «κλείνω την τηλεόραση» και «λέω καληνύχτα». Μπορείς να κάνεις μικρή έκπτωση στη διάρκεια, αλλά όχι στην ένταση. Αντί να αναλώνεσαι σε προκαταρκτικά και να προσπαθείς να ξεπατικώσεις ολόκληρο το Κάμα Σούτρα, υιοθέτησε το ένα στα γρήγορα. Για να κρατήσεις τη λίμπιντο σε συνεχές ωράριο αρκούν 5 λεπτά το πρωί, το lunch break κι ένα τεταρτάκι προτού αράξεις μπροστά στην τηλεόραση. Η συνταγή είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Αλλωστε, σύμφωνα με την Censis, η μέση διάρκεια επαφής για το 50% των ανδρών κυμαίνεται από 3-15 λεπτά - και για το 10% αρκούν μόνο 3. Εκμεταλλεύσου λοιπόν και τις στιγμές που παλιότερα απαξίωνες και ανακάλυψε τη μαγεία του σπριντ.
Πρωινό στο Kρεβάτι 
Ιδανικό αν είσαι πρωινός τύπος και η παρτενέρ σου δεν -τονίζουμε ΔΕΝ- έχει αργό μεταβολισμό, γιατί δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να προσπαθείς να ξυπνήσεις μια γυναίκα που καταφέρνει να ενεργοποιήσει τα εγκεφαλικά της κύτταρα -και κυρίως το κορμί της- μόνο μετά από δύο καφέδες και μισό πακέτο τσιγάρα. Αν οι βιορυθμοί σας είναι συμβατοί, το πρωινό σεξ μπορεί να κάνει τη μέρα σου να ξεκινήσει σαν Ferrari στην αφετηρία της Ιμολα. Βάλε το ξυπνητήρι λοιπόν δέκα λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο, πλησίασε την κοπέλα σου -αυτήν που κοιμάται δίπλα σου τέλος πάντων- και ξύπνα τη φιλώντας τη στον αυχένα, στο αυτί και το λαιμό. Αν είσαι καλός (και τυχερός) θα τη δεις να επανέρχεται σιγά σιγά από την κωματώδη κατάσταση. Το πιθανότερο είναι ότι εσύ είσαι ήδη σε θέση μάχης, αφού η τεστοστερόνη φτάνει στα ύψη τις πρώτες ώρες της ημέρας.
Επειδή το πιθανότερο είναι ότι πρωί πρωί κι ενόψει του meeting με τον Κύριο Κοπέογλου δεν έχεις όρεξη να κάνεις τη στάση-ελικόπτερο ή τσουνάμι, γύρισέ τη στο πλάι, ξάπλωσε πίσω της, έτσι ώστε και οι δύο να είστε στο ίδιο πλευρό και βάλε τα χέρια σου στο αιδοίο της. Χάιδεψέ τη για λίγο και στη συνέχεια μπες μέσα της από πίσω αγκαλιάζοντάς την. Η ημιεμβρυακή στάση είναι ιδανική για να μπεις μέσα της γρήγορα και πολύ βαθιά αλλά και για να κάνετε σεξ χωρίς να κουραστεί κανείς σας. Επίσης, δεν είναι η κατάλληλη ώρα να αποδείξεις πως ξέρεις να γυαλίζεις το πόμολο, επειδή ο χρόνος πιέζει κι εκείνη μετά από μερικά λεπτά θα αρχίσει να σκέφτεται πού ακριβώς πάρκαρε χθες και τι θα φορέσει στη δουλειά. Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να χρονοτριβείς με κουβέντες ούτε μετά το πέρας της αποστολής, επομένως θυμήσου να της στείλεις ένα SMS όταν φτάσεις στη δουλειά. Μπορεί να είναι ένα στα γρήγορα, αλλά παραμένει και μία στιγμή πάθους για εκείνη (για σένα παραμένει ένα στα γρήγορα). 
Χρόνος: 5-15 λεπτά  
Καυτό μεσημέρι
Σύμφωνα με τη γυναικεία άποψη, οι άνδρες είναι μονίμως ερεθισμένα τέρατα. Ε, ναι, λοιπόν, ισχύει. Είναι όμως και σκληρά εργαζόμενα κορμιά, γεμάτα άγχος, που πρέπει κάπου να το αποβάλλουν και η καλύτερη στιγμή γι' αυτό είναι το μεσημεριανό διάλειμμα από τη δουλειά. Αντί λοιπόν να υποστείς τα πλαστικά ντολμαδάκια του εστιατορίου της εταιρείας, πάρε το αυτοκίνητό σου και πετάξου για ένα gourmet γεύμα εκτός γραφείου. Η καλύτερη λύση φυσικά δεν είναι το πάρκινγκ της εταιρείας -εκτός κι αν σε ερεθίζει η ιδέα του να σε βλέπει το αφεντικό- αλλά κάποιο ξενοδοχείο κοντά στη δουλειά. Η έξαψη είναι δεδομένη αφού νιώθεις ότι το έχεις σκάσει, ότι τη στιγμή που οι άλλοι μιλάνε για τον ισολογισμό του επόμενου μήνα, εσύ παρακολουθείς εκπαιδευτική τηλεόραση: μαθαίνεις από πρώτο χέρι πώς γίνεται η αναπαραγωγή (χωρίς αναπαραγωγή εννοείται), τι είναι η ηδονή, ο οργασμός κι άλλα παρεμφερή.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να είσαι στην ώρα σου, γιατί κάθε λεπτό μετράει. Αυτό που δεν πρέπει να κάνεις είναι να χάσεις χρόνο στην προθέρμανση, γι' αυτό φρόντισε να φτάσεις πανέτοιμος. Για να μπεις στο κατάλληλο mood, νοίκιασε το προηγούμενο βράδυ τη Γραμματέα ή ξεφύλλισε το Nerves Guide to sex Etiquette by Em & Lo: θα την αφήσεις χωρίς ανάσα. Το δωμάτιο έχει κρεβάτια, μπάνιο, πάτωμα, άλλες σταθερές επιφάνειες, οπότε έχεις τη δυνατότητα να δράσεις κατά βούληση. Μετά κάνε ένα γρήγορο ντους και πίσω στη δουλειά. Το bonus για το εκτός έδρας; Απόλυτη τόνωση της αποδοτικότητάς σου στη δουλειά. Το αποδεικνύει η Αμερικανίδα ψυχολόγος Janet Lever, η οποία πραγματοποίησε έρευνα για το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, σύμφωνα με την οποία οι ερωτικές περιπτύξεις από 9.00-17.00 αυξάνουν την παραγωγικότητά σου. Φοβερό δεν είναι, και να πηδάς, και να παίρνεις προαγωγή;  
Χρόνος: 60 λεπτά (συμπεριλαμβάνονται οι μετακινήσεις)
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory