Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Οδοντίατροι του δρόμου .

Κορίτσια με μπικίνι .

Καταπληκτικό φίδι απο χαρτί .

Καταπληκτικό φίδι paper01 Βίβλο! 

Κάντε μία ευχή στο δέντρο των παπουτσιών .

Amazing Shoe Tree1
Amazing Shoe Tree4
Amazing Shoe Tree10
Amazing Shoe Tree6
Amazing Shoe Tree9
Amazing Shoe Tree7
Amazing Shoe Tree8
Amazing Shoe Tree2

Απώλεια Βάρους… το άγχος όλων των γυναικών λίγο πριν το καλοκαίρι!

Απώλεια Βάρους… το άγχος όλων των γυναικών λίγο πριν το καλοκαίρι!

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι κάθε χρόνο με το που ξεμυτίζει ο Μάρτης οι συνδρομές στα γυμναστήρια αυξάνουν, οι επισκέψεις στους διαιτολόγους το ίδιο όπως επίσης και το άγχος των γυναικών που δεν είναι έτοιμες να βγουν στις παραλίες!
Τα ερωτήματα πολλά.. πόσο πρέπει να είναι το ιδανικό βάρος? ..αν  ιδρώσω θα αδυνατίσω? ..αν  πιω περισσότερο νερό ίσως? ..αν πάρω χάπια αδυνατίσματος κτλ κτλ.
Η αλήθεια είναι πως χρησιμοποιώντας τη σάουνα, φορώντας μια ζώνη λιποδιάλυσης ή νάιλον ρούχα στη διάρκεια της γυμναστικής, θα ιδρώσετε και ο δείκτης της ζυγαριάς θα κατέβει. Πρέπει όμως να ξέρετε πως τα κιλά που «χάνονται» κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν είναι λίπος αλλά νερό. Κάθε μισό κιλό που χάνεται με εντατική άσκηση και εφίδρωση ισοδυναμεί με περίπου δυο ποτήρια νερό. Αυτό σημαίνει πως μόλις «ξεδιψάσετε”, ο δείκτης της ζυγαριάς θα επιστρέψει στην αρχική του θέση.
Το ιδανικό βάρος εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, πέρα από το ύψος:      Από το φύλο, την ηλικία, το ποσοστό λίπους, ακόμη και τη φυλή (πχ. μαύρη, λευκή κ.α.). Κατά κύριο λόγο το ιδανικό βάρος είναι όσο τα εκατοστά του ύψους μείον 10, πχ. το ιδανικό βάρος μιας κοπέλας λευκής φυλής 20 ετών και ύψους 1.78 είναι 68kg. Στην ηλικία των 30+ θα είναι 70kg και στην ηλικία των 50+ θα είναι 74,5kg.
Ο μύθος ότι αν πιω νερό θα αδυνατίσω δεν υφίσταται. Το νερό ούτε αδυνατίζει, ούτε λιώνει λίπος. Πίνοντας όμως νερό αυξάνεται η αίσθηση πληρότητας στο στομάχι σας, υποβοηθάται η μεταφορά θρεπτικών συστατικών, διευκολύνονται οι καύσεις και αποβάλλονται πιο εύκολα οι άχρηστες ουσίες.
Ο μόνος τρόπος για να απαλλαγείτε από το λίπος δεν είναι ούτε τα χάπια αδυνατίσματος, ούτε τα σκευάσματα που κάνουν λιποδιάλυση. Είναι να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε περισσότερη ενέργεια από εκείνη που προσλαμβάνετε. Τι σημαίνει αυτό? Περισσότερη σωματική δραστηριότητα και περιορισμό στη πρόσληψη των θερμίδων.
Γι' αυτό λοιπόν "φρόντισε το σώμα σου γιατι το αγαπάς και όχι για να το αγαπήσεις!"

Οστεοφυλάκιο στην Τσεχία .

Sedkel Ossyary3
Sedkel Ossyary7
Sedkel Ossyary1
Sedkel Ossyary6
Sedkel Ossyary2
Sedkel Ossyary4
Sedkel Ossyary5

Η μπύρα βοηθά στον έλεγχο του στρές .


Η μπίρα, και ιδιαίτερα η μπίρα χωρίς αλκοόλ, βρέθηκε πρόσφατα ότι βοηθά στη μείωση του στρες. Αυτό οφείλεται σε ένα συστατικό που χρησιμοποιείται για την παραγωγή της, τον λυκίσκο. Ο λυκίσκος ή αλλιώς ζυθοβότανο (humulus lupulus ή hop) χρησιμοποιείται στη ζυθοποιία -είναι το συστατικό που δίνει τη χαρακτηριστική γεύση και πικράδα στην μπίρα. Ο λυκίσκος, εκτός από τη βιομηχανία της μπίρας, είναι γνωστός και στη βιομηχανία των φαρμάκων, αφού χρησιμοποιείται το θηλυκό λουλούδι που παράγει αυτό το φυτό για την παραγωγή φαρμάκων, και ιδιαίτερα ομοιοπαθητικών φαρμάκων.
Η ιστορία του λυκίσκου δεν είναι πολύ παλιά, όπως άλλα βότανα. Αν και η χρήση του στη ζυθοποιΐα ήταν γνωστή από τα ρωμαϊκά χρόνια, η εξάπλωσή του παρεμποδίστηκε μέχρι τον 17ο αιώνα, γιατί θεωρείτο ως “άγριο ζιζάνιο που θα κατέστρεφε τη γεύση του ποτού και θα έβαζε σε κίνδυνο την υγεία των ανθρώπων”.
Μετά την εισαγωγή του λυκίσκου στη ζυθοποιία, το ποτό που παρασκευαζόταν με τον παλιό τρόπο, δηλαδή με τη χρησιμοποίηση φυτών όπως το χρυσάνθεμο ή ο κισσός ήτανγνωστό ως ale, ενώ σ’ αυτό που παραγόταν από λυκίσκο δόθηκε το γερμανικό όνομα bier (μπίρα).
Τα άνθη του λυκίσκου είναι φημισμένα για τις υπνωτικές και ηρεμιστικές τους ιδιότητες. Εκτός, από την κατανάλωση της μπίρας (κατά προτίμηση χωρίς αλκοόλ), μπορεί κάποιος να πάρει τις ευεργετικές ιδιότητες του λυκίσκου είτε λαμβάνοντας τα άνθη του ως τσάιείτε πάνω σε μαξιλάρι εμποτισμένο με λυκίσκο. Τα πτητικά έλαια που απελευθερώνονται κατά τη διάρκεια του ύπνου από ένα μαξιλάρι εμποτισμένο με λυκίσκο επιδρούν κατευθείαν στον εγκέφαλο μέσω του οσφρητικού κέντρου. Έρευνες έδειξαν ότιαποστάγματα λυκίσκου χαλαρώνουν τους μαλακούς μύες, ιδίως αυτούς του πεπτικού σωλήνα.
Για τον λόγο αυτό, ο λυκίσκος μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαζί με άλλα βότανα για τηκαταπολέμηση διάφορων παθήσεων, όπως το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου (IBS), η νόσος του Crohn και η νεύρωση του στομάχου. Η ιδιότητα του λυκίσκου να χαλαρώνει και να καταπραΰνει συμπληρώνεται από την αντιβακτηριδιακή του δράση που μπορεί να μειώσει διάφορες σωματικές φλεγμονές. Έτσι, μπορεί να απαλύνει λοιμώξεις του άνω πεπτικού σωλήνα, κάτι που ίσως παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόκληση έλκους του στομαχιού και του δωδεκαδάκτυλου.
Επίσης, ο λυκίσκος περιέχει πολυφαινόλες (τανίνες) και το αμινοξύ ασπαραγίνη, που κάνει το φυτό να επιδρά θετικά στη θεραπεία πετρών στα νεφρά, στη χολή και στην ουροδόχο κύστη. Αυτές οι ουσίες κάνουν τον λυκίσκο διουρητικό.
Ο λυκίσκος βρέθηκε να βοηθά στη θεραπεία του ίκτερου, νευραλγίες, ρευματοπάθειες, πονόδοντο και δυσπεψία.
Ο λυκίσκος πρέπει να χρησιμοποιείται με μέτρο και προσοχή και μόνο με την καθοδήγηση του γιατρού, διότι περιέχει οιστρογόνα (γυναικείες ορμόνες). Η εκτεταμένη χρήση του από γυναίκες (ακόμα και αν μάζευαν μόνο τα λουλούδια του λυκίσκου και δεν τον κατανάλωναν) μπορεί να εμφανίσει διαταραχές ή και πλήρη διακοπή της εμμηνορρυσίας. Στους άνδρες, τα οιστρογόνα που περιέχει το φυτό έχει αναφροδισιακή(μείωση στη σεξουαλική επιθυμία και στύση) επίδραση.
Όσο πιο πολύ οι επιστήμονες μελετούν τον λυκίσκο, τόσο πιο πολλές ιδιότητες βρίσκουν. Εκτός, από τη χρήση του στην παραγωγή της μπίρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα φάρμακα και συμπληρώματα διατροφής για να μπορεί ο κάθε ένας να παίρνει τις ευεργετικές ιδιότητες του λυκίσκου.

Πως να γίνεται πιό αισιόδοξοι .



Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που βλέπουν το… ποτήρι μισογεμάτο, είναι πιο υγιείς από εκείνους που είναι απαισιόδοξοι: δεν αρρωσταίνουν συχνά, αντιμετωπίζουν καλύτερα τις καρδιακές παθήσεις και μπορεί ακόμη και να ζουν περισσότερο.
Ωστόσο, πάρα πολλοί από εμάς θεωρούμε ότι η αισιοδοξία είναι ένα έμφυτο χαρακτηριστικό που αποτελεί προνόμιο μερικών τυχερών. Αυτή είναι μια εντελώς λανθασμένη υπόθεση, καθώς όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, οι άνθρωποι μπορούν να μάθουν να είναι αισιόδοξοι.
Δείτε τι προτείνουν…
Εγκαταλείψτε τις «μαύρες» σκέψεις
Αν, για παράδειγμα, τη «γλιτώσατε» από ένα γύρο απολύσεων στο γραφείο σας, μπορεί να έχετε πανικοβληθεί με την προοπτική να χάσετε τη δουλειά σας. Οι ειδικοί προτείνουν να εγκαταλείψετε την ιδέα ότι υπάρχει μόνο μία δουλειά που θα σας κάνει ευτυχισμένους. Μπορεί να νομίζετε ότι αν χάσετε τη δουλειά σας, δεν θα μπορέσετε ποτέ να βρείτε ένα άλλη αντίστοιχη, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να σκέφτεστε έτσι.
Θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι η παρούσα θέση σας δε μπορεί να διαρκέσει για πάντα και να συνειδητοποιήσετε ότι θα υπάρξουν πιθανώς άλλες επαγγελματικές ευκαιρίες που θα μπορούσαν δυνητικά να σας ικανοποιήσουν. Εφαρμόστε τη σκέψη αυτή σε σχεδόν οποιοδήποτε εμπόδιο για να αποκτήσετε αισιοδοξία.
Πάρτε τον έλεγχο
Οι απαισιόδοξοι έχουν την τάση να πιστεύουν ότι τα άσχημα πράγματα συμβαίνουν σε αυτούς, επειδή έχουν απλώς κακή τύχη ή επειδή δεν έχουν ό,τι χρειάζεται για να είναι επιτυχημένοι, όταν το πραγματικό πρόβλημα μπορεί να είναι μια κακή οικονομία ή μια αποτυχημένη συνεργασία.
θα πρέπει να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στην αποδοχή της ευθύνης για κάποια από τα προβλήματα και την ανάληψη δράσης, όπως για παράδειγμα το να ψάξουμε για μια καλύτερη δουλειά. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να αναγνωρίσει ό,τι είναι πέρα από τον έλεγχό σας.
Η μιζέρια αγαπά την παρέα και αν είστε κοντά σε απαισιόδοξους ανθρώπους, μεγάλη πιθανότητα να σας επηρεάσουν. Προσπαθήστε να αποφεύγετε την αρνητικότητα και κάντε παρέα με φίλους που σας υποστηρίζουν και περάστε το χρόνο σας κάνοντας πράγματα που σας κάνουν ευτυχισμένους. Επίσης αποφύγετε ταινίες ή βιβλία που θα σας κάνουν να νιώσετε λυπημένοι.
Δώστε προσοχή σε όσα σας κάνουν να νιώθετε αισιόδοξοι
Αισθάνεστε πιο ωραία όταν όλα γύρω σας είναι καλύτερα: Τα λουλούδια είναι όμορφα, οι γείτονες φαίνονται ευτυχισμένοι, ο καιρός είναι καλός κ.ο.κ.; Προσπαθήστε να συντονιστείτε σε αυτό που πραγματικά σκέφτεστε και αισθάνεστε κάθε στιγμή. Εάν αισθάνεστε καλά, προσπαθήστε να εντοπίσετε τι σας έφερε εκεί και πώς μπορείτε να το ξαναπετύχετε.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να «μαζεύετε» θετικά συναισθήματα και να τα ανακαλείτε όταν αισθάνεστε το… σκοτάδι έρχεται, όπως για παράδειγμα όταν βρέχει συνεχόμενα για πολλές μέρες και σας χαλάει τη διάθεση. Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι ο χειμώνας είναι παροδικός και ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα τα λουλούδια θα ανθίσουν.
Επιβραβεύστε τον εαυτό σας
Εάν έχετε κουραστεί παραπάνω στη δουλειά σας την τελευταία περίοδο –π.χ. για ένα σημαντικό project-ανταμείψτε τον εαυτό σας π.χ. με ένα ταξίδι στο τέλος αυτής της περιόδου, ή μια περιποίηση προσώπου και σώματος. Το να έχετε κάτι όμορφο να περιμένετε, θα αυξήσει την αισιοδοξία σας.
Κάντε ουσιαστικές συζητήσεις
Οι χαλαρές συζητήσεις είναι καλές για να αυξάνετε τον κοινωνικό σας κύκλο. Αλλά έχοντας ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις, είναι αυτό που πραγματικά δίνει στους ανθρώπους μια μεγαλύτερη αίσθηση ευτυχίας, σύμφωνα με μια μελέτη του 2010 από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα. Μπορεί βέβαια να μην έχετε χρόνο κάθε μέρα για να κάνετε βαθιές φιλοσοφικές συζητήσεις, όταν το κάνετε, θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα.
Όπως επισημαίνουν ειδικοί, τα παντρεμένα ζευγάρια που προχωρούν σε διαζύγιο, συχνά βρίσκονται να μιλάνε για ασήμαντα πράγματα, όπως τηλεοπτικές εκπομπές ή χαζά θέματα. Ο στόχος της βελτίωσης μιας σχέσης ενός ζευγαριού, δεν είναι μόνο να κάνει τα άτομα να ξαναμιλούν, αλλά να συζητάνε για πράγματα που πραγματικά έχουν σημασία.
Δείτε το ποτήρι μισογεμάτο
Το να αποκτήσετε αισιοδοξία έχει να κάνει με το να εγκαταλείψετε παλαιούς τρόπους σκέψης και να υιοθετήσετε νέους. Αν πραγματικά ψάχνετε για ένα ποτήρι που να είναι μισογεμάτο, γιατί να μην το βλέπετε μισογεμάτο; Η επιλογή του να επικεντρώνεστε σε «μισογεμάτα» πράγματα, μπορεί να σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε ότι δεν χρειάζεται πολύς κόπος για να νιώσετε αισιοδοξία.
Να είστε χαρούμενοι
Το να συγκρίνετε τον εαυτό σας με κάποιον που είναι πιο λεπτός, έχει μεγαλύτερο σπίτι, ή πιο ωραίο αυτοκίνητο, θα σας κάνει να είστε ζηλιάρηδες και απαισιόδοξοι. Θυμηθείτε: Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πάντα χειρότερα.

Φάε καρύδια για να μην ασπρίσεις .


Το γκριζάρισμα των μαλλιών για τις περισσότερες γυναίκες είναι συνώνυμο με το πέρασμα των χρόνων.
Ο,τι έχει αντίκτυπο στην καλή ψυχική κατάσταση και εν γένει την υγεία σύντομα περνά στα χέρια των επιστημόνων. Αυτήν τη φορά, οι ερευνητές, έπειτα από μελέτες, κατέληξαν πως για να καθυστερήσουμε το γκριζάρισμα των μαλλιών είναι χρήσιμο να καταναλώνουμε φυσικές αντιοξειδωτικές ουσίες και συγκεκριμένα αμινοξέα. Γι' αυτό προτρέπουν να χρησιμοποιούμε καρύδια, σπανάκι, πατάτες, σόγια, ψάρι, καθώς και τα παράγωγά τους. Μήπως λοιπόν το μυστικό της νεότητας, τουλάχιστον των μαλλιών, κρύβεται σε μία διατροφή πλούσια σε καρύδια;
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory