Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 15 Απριλίου 2012

Ατυχία .

Κορίτσια απο το Ρώσικο φέις - μπούκ .

Καταπληκτική φύση .

φύση
φύση
φύση
φύση
φύση
φύση
φύση
φύση

Η προσγείωση ενός ελέφαντα .

Το ξέρετε ότι ψεκάζεστε με εμετό φάλαινας;


εμετός φάλαινας, αρώματα, φάλαινα φυσυτήρας, φαλαινοθηρία, ambergis, παρεμπόριο
Μεγάλος αριθμός ακριβών αρωμάτων περιέχει ως απαραίτητο συστατικό εμετό φάλαινας. Μια πανάκριβη πρώτη ύλη (10.000 δολάρια το κιλό) που τείνει να εξαφανιστεί για πάντα.
Ας ξεχάσουμε προς στιγμή πόσες φάλαινες σκοτώνονται κάθε χρόνο για την αξιοποίηση διαφορετικών ζωτικών του οργάνων.
Ας ξεχάσουμε επίσης πόσο αηδιαστικό είναι να μαθαίνεις ότι το πανάκριβο άρωμα που αγόρασες περιέχει ως συστατικό το Ambergis, δηλαδή τον εμετό που εκκρίνεται από τα στόματα των φαλαινών φυσητήρων για να εμποδίζει τα αιχμηρά αντικείμενα να καταλήγουν στα στομάχια τους.
Και ας σταθούμε στο γεγονός ότι οι πέτρες αυτές (σ.σ. Αυτή την μορφή παίρνει ο εμετός όταν έρθει σε επαφή με αλατόνερο) που ξεβράζονται στις παραλίες, κοστολογούνται 10.000 δολάρια ανά κιλό.
Με μια τέτοια τιμή είναι λογικό και αναμενόμενο ο εμετός να γίνεται ένας ακόμη λόγος που ενισχύει την φαλαινοθηρία.
Ουσιαστικά η χρησιμότητά του ambergis είναι να ενισχύει την συνοχή των αρωμάτων.
Αν και, σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι μέρες του συγκεκριμένου εμπορίου είναι μετρημένες, καθώς νέες έρευνες δείχνουν ότι μπορούν να επιτευχθούν αντίστοιχα αποτελέσματα -και με πολύ μικρότερο κόστος- με την χρήση ενός συνδυασμού δενδρολίβανου και κορμού από φτέρες.
Με άλλα λόγια, ο Μόμπι Ντικ θα έχει ένα λιγότερο λόγο να ανησυχεί.
http://www.iefimerida.

Μόδα στα φανάρια .



Πάσχα: Τhe greek way

Το σούβλισμα προ... κρίσης

XΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ



Εν μέσω πονηρών και χαλεπών καιρών, που ο καθένας ανεβαίνει τον δικό του Γολγοθά, η φλόγα της ελπίδας θα πρέπει να παραμείνει άσβεστη.
Το Rc kafe εύχεται
Υγεία, ευτυχία σε όλο τον κόσμο...
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!


Οι Ελληνίδες την βρίσκουν χειροκίνητα .

sexy-woman-laying-in-bed
Η ερωτική ζωή των Ελληνίδων, όπως φαίνεται περνά... κρίση καθώς 6 στις 10 γυναίκες δηλώνουν πως αυτοϊκανοποιούνται, όπως καταγράφουν επίσημα στοιχεία ελληνικών ερευνών. 

Εν έτει 2011, η πλειοψηφία των γυναικών δεν έχει κάποιο σύντροφο στο πλευρό της, με αποτέλεσμα να βρίσκει "τον έρωτα" υπό την μορφή της αυτοϊκανοποίηση.�! 

Σύμφωνα με έρευνα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου και του Ινστιτούτου Σεξουαλικής Υγείας της Γυναίκας, το 69% των γυναικών και μάλιστα των νέων γυναικών δεν έχουν ερωτικό σύντροφο, άρα δεν έχουν σεξουαλική ζωή. Μάλιστα στις γυναίκες από 25-34 ετών το ποσοστό αυτό αγγίζει το 75%.

Επίσης, το 60% δηλώνει, ότι αναγκάζεται να καταφεύγει στην αυτοϊκανοποίηση, ενώ το 22,4% των γυναικών έχει να κάνει σεξ από έξι μήνες έως και ένα χρόνο και το 17,4% απέχει από την ερωτική συνεύρεση από ένα έως δύο χρόνια.

Περίπου μια στις τρεις γυναίκες (30%) παραδέχεται ότι δεν είναι μονογαμική, ενώ περισσότερες από τις μισές από τις 400 γυναίκες, που έλαβαν μέρος στην έρευνα, δήλωσαν, ότι θα μπορούσαν να καταφύγουν σε φαρμακευτικές μεθόδους προκειμένου να βελτιώσουν τη σεξουαλική τους απόδοση.

Παραδέξου οτι δεν ξέρεις να ψήνεις .


Τα παλιά τα χρόνια, τα άμεσα παλιά τουλάχιστον, αυτά των πατεράδων μας, το να ψήνεις ή το να δένεις σωστά τη γραβάτα σου ή το να μην αφήνεις τη γυναίκα να πληρώνει όταν συνοδεύεται ήταν πιο προβλεπέ κι από την κουραμάνα στο στρατό.
Ήταν υποχρέωσή σου να μάθεις από τον πατέρα, το απόλυτο Alpha Maleτης οικογένειας, την τέχνη του ψησίματος. Οι νεότερες γενιές αρσενικών, εμείς, μεγαλώσαμε με μια διαφορετική υποχρέωση κάθε φορά που άναβε η φωτιά και ξεκινούσε η παρέλαση των κρεάτων πάνω της. Να τρώμε μέχρι να αρχίσουμε να ζαλιζόμαστε. Ψήσιμο; Ποιο ψήσιμο;
Είναι ένας από τους άγραφους νόμους στη ζωή ενός αγοριού που έχει μεγαλώσει στην πόλη και δεν έχει ένα χωριό να περνάει το Πάσχα ότι αν επιχειρήσει να ψήσει ένα βράδυ με την παρέα του, θα εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Κι αν η παρέα έχει και κορίτσια, μπορεί να μείνει και 2-3 μήνες παραπάνω μόνος. Γιατί η ικανότητα στο ψήσιμο είναι κληρονομική και όχι πάντα.
 
Περιττό να σου πω -στο λέω γιατί υπάρχουν και μερικοί που εθελοτυφλούν- ότι το να συμμετέχεις στη διαδικασία του "να γυρίζεις το σουβλισμένο αρνί" (κάνα δυο τέτοια να πω ακόμη και θα με επικηρύξει η PETA) δεν έχει καμία σχέση με το ψήσιμο. Ψήσιμο είναι μια σειρά πραγμάτων που αγνοείς επιδεικτικά. Μιας και παραμεθαύριο έχουμε Πάσχα λοιπόν, ας μιλήσουμε συγκεκριμένα για το Πάσχα.
Το ψήσιμο ξεκινά από την επιλογή (όχι απλώς αγορά) κρέατος, την πλήρη επίγνωση των συν και πλην του αρνιού, των συν και πλην του κατσικιού, την επάρκεια γύρω από τη σωστή έννοια του όρου "αμνοερύφιο", το σωστό ratio κιλών κρέατος/κάρβουνων, το τελετουργικό της προπαρασκευής κοκορετσίου-κοντοσουβλίου plus το πέρασμά τους στη σούβλα, το ξύπνημα στις 5 τα ξημερώματα ανήμερα το Πάσχα, το σούβλισμα του αρνιού (μπρουτάλ έ, υποκριτή καναπεδάκια που πορώνεσαι με την καφρίλα του Game of Thrones;), την ετοιμασία της φωτιάς.
Η στιγμή που τα προς ψήσιμο τοποθετούνται πάνω στην ψησταριά, το τελικό στάδιο δηλαδή, είναι το κερασάκι στην τούρτα. Η λεγόμενη και στιγμή του τουρίστα, δηλαδή εσένα και των άλλων που ενδιαφέρεστε μόνο για την κατανάλωση-εξαφάνιση του προϊόντος.
Σχηματικά, το αρνί που ψήνεται αριστοτεχνικά στη σούβλα είναι η Ακρόπολη του σήμερα. Τη θαυμάζουν εκατομμύρια τουρίστες ανά τους αιώνες, αλλά σχεδόν κανείς δεν νοιάζεται για αυτούς που την έχτισαν. Και για να απογειωθεί ο παραλληλισμός, κανείς δεν νοιάζεται να φτιάξει μία και ο ίδιος.
 
Επειδή μας αρέσει να ζούμε με ψευδαισθήσεις, κρίνω σκόπιμο να προχωρήσω σε μερικές διευκρινίσεις. Πρώτον, ο άνθρωπος που ξέρει να ψήνει φαίνεται. Πώς θα τον αναγνωρίσεις; Είναι αυτός που δεν λέει άσκοπες χαζομαρίτσες κατά τη διάρκεια του ψησίματος, αυτός που το μάτι του γυαλίζει, αυτός που δίνει εντολές στους τριγύρω με τη σοφία και την πυγμή του επαΐοντα. Επίσης, είναι αυτός που κάνει κάτι περίεργες κινήσεις με τα χέρια πάνω από την ψησταριά και ο άνθρωπος που δημιούργησε τη σωστή θράκα για να ψηθεί το υλικό. Καλά, αν δεν τον καταλαβαίνεις με τίποτα, είναι αυτός που έχει καταγωγή από Βοιωτία, Αιτωλοακαρνανία μεριά.
Δεύτερον, το να ανάψεις μια φωτιά και να μετατρέψεις κάτι ωμό σε κάτι που μπορεί να φαγωθεί δεν σημαίνει ότι ξέρεις να ψήνεις. Σημαίνει ότι αν ποτέ ναυαγήσεις, μπορεί και να επιβιώσεις. Θα χρειαστεί πρώτα να εντοπίσεις και να σκοτώσεις κάτι, κάτι που πολύ αμφιβάλλω πως θα έκαναν και οι μεγαλύτεροι ψήστες του ντουνιά (σ.σ. "ντουνιάς" καλύτερο του "κόσμος" εν προκειμένω).
Η ουσία είναι μία και το ψήσιμο είναι τέχνη. Το καλό ψήσιμο από το κακό το ξεχωρίζεις κι εσύ από τη μακροχρόνια πείρα σου στο να ξεκοκαλίζεις ό,τι απομακρύνεται από την ψησταριά. Είναι κι αυτό μια τέχνη. Στην οποία είμαστε όλοι βιρτουόζοι. Μόνο που κάποιος πρέπει να ψήνει σωστά το κοκορέτσι και μετά από 30 χρόνια έ;

Αντιμετωπίστε τα κυκλοφοριακά προβλήματα των πασχαλινών μετακινήσεων .



Εκατοντάδες χιλιάδες οδηγοί με τις οικογένειές τους διανύουν μεγάλες αποστάσεις κατά τη διάρκεια των Πασχαλινών διακοπών. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μόνο στη Βρετανία, πέρσι, πάνω από 18 εκατομμύρια αυτοκίνητα από τα 24 εκατομμύρια που κυκλοφορούν εκεί βγήκαν στους δρόμους, με χρόνους ταξιδιού σχεδόν 50% παραπάνω από όσο συνήθως. Με την ευκαιρία του Πάσχα, λοιπόν, η Ford εξέδωσε δελτίο τύπου μέσω του οποίου δίνει συμβουλές για να αντιμετωπίσετε την αυξημένη κίνηση στους δρόμους και να ταξιδέψετε με άνεση και ασφάλεια.
«Οι συμβουλές μας για όσους ταξιδέψουν το Πάσχα είναι: προγραμματίστε καλά το ταξίδι σας, βεβαιωθείτε ότι το όχημά σας είναι σε καλή λειτουργική κατάσταση πριν ξεκινήσετε και προετοιμαστείτε για καθυστερήσεις» δήλωσε ο Pim van der Jagt, managing director του Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας της Ford. «Είναι ζωτικής σημασίας να κάνετε τακτικά διαλείμματα σε ένα μεγάλο ταξίδι. Η κόπωση του οδηγού μπορεί να επηρεάσει τους πάντες – οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα για το πόσο κουρασμένοι είναι στην πραγματικότητα».
Ακολουθούν 10 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε με επιτυχία τις δυσκολίες του ταξιδιού:
1.         Οργανωθείτε: Κάντε μία λίστα με όλα όσα πρέπει να γίνουν. Θα σας γλυτώσει από τη δυσάρεστη διαπίστωση μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα ότι ξεχάσατε να πάρετε το πορτοφόλι σας, το κινητό ή το χάρτη. Απαραίτητα: ένα εφεδρικό σετ κλειδιών, άδεια οδήγησης, ασφαλιστικά έγγραφα και μία λίστα με χρήσιμα τηλέφωνα σε περίπτωση ανάγκης
2.         Προετοιμάστε το αυτοκίνητό σας: Ελέγξτε στάθμες λαδιού, ψυκτικού, υγρού φρένων και παρμπρίζ. Φροντίστε τα ελαστικά να έχουν τη σωστή πίεση, ελέγξτε για κοψίματα και εξογκώματα, και βεβαιωθείτε ότι το βάθος πέλματος είναι τουλάχιστον 1,6 mm (συνιστώμενο 3,0 mm)
3.         Εντοπίστε το Εγχειρίδιο Οδηγιών Χρήσης του αυτοκινήτου σας, που περιέχει οδηγίες για όλες τις περιπτώσεις: Από το να βρείτε την ασφαλειοθήκη μέχρι αλλάξετε λάστιχο, με σωστό τρόπο.
4.         Σχεδιάστε τη διαδρομή σας και σκεφθείτε εναλλακτική: Η μικρότερη σε χιλιόμετρα διαδρομή στο χάρτη ενδέχεται να μην είναι και η ταχύτερη.
5.         Πάρτε σνακ/αναψυκτικά: Έχετε μαζί σας κάτι για να κατευνάσετε την πείνα και τη δίψα σας σε περίπτωση που το ταξίδι έχει μεγαλύτερη από την αναμενόμενη διάρκεια.
6.         Γεμίστε το ρεζερβουάρ πριν ξεκινήσετε: Διασφαλίστε επάρκεια καυσίμου για την περίπτωση που χρειαστεί να κάνετε κάποια παράκαμψη ή που θα πέσετε σε μποτιλιάρισμα.
7.         Φροντίστε για την ψυχαγωγία των παιδιών. Βιβλία και παιχνίδια είναι καλή παρέα στο ταξίδι. Επίσης ένα φορητό (ή ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο) DVD απασχολεί ευχάριστα τα παιδιά στα μεγάλα ταξίδια (ιδιαίτερα αν πάρετε μαζί τις αγαπημένες τους ταινίες).
8.         Συντονίστε το ραδιόφωνο ώστε να ακούτε συχνά ειδήσεις και να πληροφορηθείτε έγκαιρα τυχόν απρόοπτα στη διαδρομή σας.
9.         Φροντίστε να έχετε συμβόλαιο με κάποια οδική βοήθεια.
10.       Κάντε ένα διάλειμμα: Κουρασμένος οδηγός σημαίνει μειωμένα αντανακλαστικά και έλλειψη προσοχής, γεγονός που μπορεί να συμβάλλει στην πρόκληση ατυχήματος.
Επίσης, η ΕΛΠΑ συνιστά στους οδηγούς:
  • Στη διάρκεια της οδήγησης να φορούν πάντα τις ζώνες ασφαλείας -ο οδηγός και όλοι οι επιβαίνοντες και κράνος ο οδηγός και ο αναβάτης της μοτοσικλέτας.
  • Να οδηγούν ευγενικά και κυρίως αμυντικά, αποφεύγοντας την υπερβολική ταχύτητα, τα "τυφλά" προσπεράσματα, την αντικανονική οδήγηση και την οδήγηση ύστερα από κατανάλωση αλκοόλ.
  • Να μειώνουν την ταχύτητά τους όπου οι συνθήκες –καιρού/ κυκλοφορίας, δεν το επιτρέπουν,
  • Να υπακούουν στις υποδείξεις των τροχονόμων, προκειμένου να διευκολύνονται και η διαδρομή τους να γίνεται χωρίς πρόβλημα.
Για κάθε πληροφορία, οι οδηγοί μπορούν να επικοινωνούν ΑΤΕΛΩΣ με τον αριθμό: 10400 της Οδικής Βοήθειας της ΕΛΠΑ σε όλη την Ελλάδα (από σταθερό τηλέφωνο και από κινητό όλων των δικτύων).
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory