Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Εικόνες απο Ασία .

Οι ομορφότερες γυναίκες της Λευκορωσίας .

Την κάνεις αυτή την δουλειά ?

Τίτλος του Pic

Αυτό με ενοχλεί .

Αν το κάνετε αυτό
Αν το κάνετε αυτό
Αν το κάνετε αυτό
Αν το κάνετε αυτό
Αν το κάνετε αυτό
Αν το κάνετε αυτό
Αν το κάνετε αυτό

Επίθεση μελισσών σε αυτοκίνητο .

auto abejas
auto abejas
auto abejas
auto abejas

Οδηγός επιβίωσης για παντρεμένους .

Odigos epibiwsis gia hwrismenous!

Εξεπλάγην όταν είδα τηKaley Cuoco από το «The Bing bang theory» να βγαίνει με νέο αμόρε μόλις βδομάδες μετά το χωρισμό της με έναν άλλο άντρα. Σαφώς, κάποιες φορές η συνάντηση έρχεται όταν και όπου δεν το περιμένεις, αλλά και πάλι, ήταν τόσο μα τόσο νωρίς μετά το χωρισμό της. Και έρχομαι ευθύς στο θέμα μας.
Χώρισες πρόσφατα με το έτερον σου ήμισυ σαν τη Kaley; Δες τα θανάσιμα αμαρτήματα της μετά χωρισμού περιόδου και πώς να μείνεις μακριά τους!
Αμάρτημα  Νο 1: Θέλεις να τον πάρεις τηλέφωνο κάθε φορά που τον σκέφτεσαι: Όχι όχι και πάλι όχι. ΟΚ, αν ο πρώην σου ερχόταν στο μυαλό σου κάθε 7-8 λεπτά, δε θα υπήρχε λόγος ανησυχίας. Πώς θα μπορούσες άλλωστε να μην τον σκέφτεσαι όταν παίζει το «τραγούδι σας» (ένα από τα 128 τραγούδια που έτυχε να ακούσετε παρέα) / βρήκες το πουκάμισό του καταχωνιασμένο στη ντουλάπα σας/ κάποιος ανέφερε μία γραμμή από την τελευταία ταινία που είδατε μαζί (για όνομα όμως! Λίγη ενημέρωση στα don’t mention δε βλάπτει!). Όλα αυτά εντάσσονται στη σφαίρα του λογικού και επόμενου. Αν όμως από την άλλη, πληκτρολογείς τον αριθμό του πρώην σου κάθε 7-8 λεπτά, τότε ναι, είσαι στην αρχή παράνοιας!
Αμάρτημα Νο 2: Μοιράζεσαι κάθε up και down σου στο Facebook και στο Twitter: Οκ, καλά τα social networks, μα υπάρχει μία λεπτή γραμμή που χωρίζει την ορθή χρήση από την υπερβολή και ονομάζεται ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. Και για να μη ξεχνιόμαστε, επειδή σε βλέπω αρχίζεις και κοιτάς αδιάφορα δεξιά και αριστερά, στην υπερβολή εντάσσονται δηλώσεις του τύπου: «Κάθε τι γίνεται για ένα λόγο» και «Κάποιοι τελικά θα παραμείνουν πάντα λίγοι» κοκ. Τέτοιες αναρτήσεις, το μόνο που δείχνουν παρά έξω είναι ότι: α. δεν έχεις κάνει ούτε 1/4 βήμα ανάκαμψης και β. είσαι τόσο down, που το μόνο που έχεις τη δύναμη να κάνεις είναι να σαπίσεις στο καναπέ σου αγκαλιά με το λάπτοπ και ένα 2λιτρο παγωτό. Μία λέξη: Tragic! 
Αμάρτημα Νο 3: Επιχείρηση Κούρεμα: Ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει ακόμη γιατί οτιδήποτε γίνεται, τα μαλλάκια μας είναι τα πρώτα που θα την πληρώσουν. Και δε βγάζω την ουρά μου απ’ έξω, παρόλο που ως τώρα το έχω αποφύγει υποδειγματικά (ίσως φταίει και το ότι ο Δημήτρης είναι πολύ καλός στη δουλειά του και αρνείται μερικές τρελές μου ιδέες, όπως πχ φούξια μπούκλες). Ίσως έχει να κάνει με το ότι το κούρεμα είναι η πιο ανώδυνη αλλαγή ανανέωσης που μπορούμε να κάνουμε. Όμως, όταν η ψυχολογία σου είναι ανάκατη, τι ανανέωση θα βγει; Γι’ αυτό καλύτερα, άσε τη στρεσογόνα περίοδο να περάσει πριν κάνεις κάποια ριζική αλλαγή στην εμφάνισή σου (και μα τον Τουτατή! Μακριά από tattoo!)
Αμάρτημα No 4:  Θες να μείνετε φίλοι και το θες τώρα: Πριν αρχίσω να γίνομαι «στριμμένη» και «υπερβολική», έχω ένα πανεύκολο και εγκυρότατο κουίζ για το αν πραγματικά αντέχεις στην υλοποίηση της ιδέας της φιλίας με έναν πρώην. Είναι πολύ απλό.  Φαντάσου ότι είστε σε ένα ειδυλλιακό καφέ με τον πρώην και πίνετε καφέ. Και ξαφνικά αρχίζει να σου λέει για τη κοπέλα που «γουστάρει τρελά τώρα». Αντέχεις; Απάντα με ένα απλό Ναι ή Όχι. Τα συμπεράσματα πιστεύω είναι αυτονόητα.
Αμάρτημα last but not least: Πας να κάνεις κάτι «σοβαρό» με κάποιον άλλον κατευθείαν: Θα είμαι (όπως πάντα) ειλικρινής. Θες να μοιραστείς το διπλό σου στρώμα με κάποιον; Και πολύ καλά θα κάνεις! Μαζί σου, με προφυλάξεις πάντα γιατί κυκλοφορούν και ΣΜΝ. Απλώς να, σκέφτομαι ότι θα ήταν φρόνιμο να μην ξανά ανοιχτείς συναισθηματικά και ξανά μπεις σε μια νέα σχέση ενώ ακόμη δεν τελείωσε καλά καλά η παλιά. Βέβαια, από την άλλη, ποτέ δε ξέρεις τι σε περιμένει στην επόμενη γωνία, και δεδομένου ότι για κάθε μία πόρτα που κλείνει υπάρχει μία άλλη που ανοίγεται, χμ, δε ξέρω. Ποτέ δε ξέρεις πότε θα έρθει το επόμενο κλικ. Και αν είναι σε εντελώς λάθος timing, σαν της Kaley; Σε αυτή την περίπτωση, αν θες να το πας ένα level παραπάνω, προχώρα με προσοχή και την ελπίδα ο άνεμος να ’ναι ούριος και το σκαρί γερό αυτή τη φορά. Από μένα, καλή τύχη! Τι άλλο να ευχηθεί άλλωστε ένας Τοξότης;

Δυσκοιλιότητα και άσκηση .


Η τακτική σωματική άσκηση συστήνεται παραδοσιακά για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, καθώς η μειωμένη σωματική δραστηριότητα έχει φανεί ότι αποτελεί παράγοντα κινδύνου για την εμφάνιση του προβλήματος. Τα δεδομένα επιδημιολογικών ερευνών έχουν δείξει ότι ησυχνότητα εμφάνισης της δυσκοιλιότητας αυξάνεταιμε την ηλικία, παράλληλα με τη μείωση της φυσικής δραστηριότητας του ατόμου, και ασθενείς που παραμένουν κλινήρεις παρουσιάζονται ιδιαίτερα επιρρεπείς στην εμφάνιση δυσκοιλιότητας. Ως εκ τούτου, φαίνεται απόλυτα λογικό το γεγονός ότι η σωματική άσκηση αποτελεί σημαντικό στοιχείο στην προσπάθεια αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας.
Η σωματική άσκηση επιδρά στο γαστρεντερικό σύστημα με ποικίλους τρόπους, και η επίδραση αυτή μπορεί να έχει ευεργετικά ή επιβαρυντικά αποτελέσματα, ανάλογα με την ένταση της δραστηριότητας που εκτελείται. Η άσκηση υψηλής έντασης είναι δυνατόν να προκαλέσει γαστρεντερικά προβλήματα, όπως ναυτία, κοιλιακό πόνο, καούρα, έμετο, κοιλιακές κράμπες, διάρροια, ακόμη και γαστρεντερική αιμορραγία. Τα συμπτώματα αυτά είναι ιδιαίτερα συνήθη κατά τη διάρκεια έντονης άσκησης, όπως το τρέξιμο μακριών αποστάσεων και το τρίαθλο. Παρόλο που ο παθοφυσιολογικός μηχανισμός πρόκλησης των συμπτωμάτων δεν έχει αναλυθεί επαρκώς, πιστεύεται ότι εμπλέκονται ισχαιμικοί, μηχανικοί και νευροενδοκρινολογικοί παράγοντες, όλοι εκ των οποίων σχετίζονται με την ένταση της άσκησης.
Αντίθετα, η ελαφριά έως μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα έχει δειχθεί ότι επιφέρει προστατευτικές επιδράσεις στο γαστρεντερικό σύστημα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν ισχυρά στοιχεία ότι μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου, χολολιθίασης, εκκολπωματικής νόσου, κ.ά.. Η δυσκοιλιότητα έχει παραδοσιακά συσχετιστεί με τη σωματική αδράνεια. Αρκετές μάλιστα επιδημιολογικές έρευνες έχουν καταλήξει σε αρνητική συσχέτιση ανάμεσα στη σωματική άσκηση και τη δυσκοιλιότητα. Σε αναφορά της Nurses Health Study, η οποία διεξήχθη σε 62.036 γυναίκες ηλικίας 36-61 ετών, η μέτρια σωματική άσκηση συσχετίστηκε με σημαντικά μειωμένη συχνότητα δυσκοιλιότητας. Επιπλέον, βελτίωση στα χαρακτηριστικά της αφόδευσης και μειωμένη χρήση καθαρτικών ουσιών έχει παρατηρηθεί σε ηλικιωμένους ασθενείς, οι οποίοι ακολούθησαν προγράμματα σωματικής δραστηριότητας και διατροφής.
Οι εμπλεκόμενοι μηχανισμοί δεν είναι πλήρως κατανοητοί. Παρ’ όλα αυτά, θεωρείται ότι η άσκηση επιδρά επιθυμητά στην κινητικότητα του παχέος εντέρου και στη μείωση της ροής του αίματος στον γαστρεντερικό σωλήνα, ενώ δεν αποκλείεται να εμπλέκονται απλοί μηχανικοί παράγοντες, όπως η συμπίεση του εντέρου από τους κοιλιακούς μύες, νευροενδοκρινολογικές μεταβολές και η αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών, ως αποτέλεσμα της αυξημένης ενεργειακής πρόσληψης.
Ωστόσο, δεν υπάρχει απόλυτη συμφωνία ανάμεσα στα αποτελέσματα των ερευνών. Τα στοιχεία που προέρχονται από ελεγχόμενες μελέτες δεν υποστηρίζουν την θετική επίδραση της άσκησης στην άμβλυνση της δυσκοιλιότητας. Για παράδειγμα, οMeshkinpour και οι συνεργάτες του μελέτησαν ασθενείς με χρόνια δυσκοιλιότητα κατά τη διάρκεια τεσσάρων εβδομάδων ελαφριάς φυσικής δραστηριότητας. Το πρόγραμμα περιλάμβανε μία ώρα περπάτημα, πέντε ημέρες /εβδομάδα. Η απόσταση που διένυαν οι ασθενείς κάθε ημέρα, αυξήθηκε σταδιακά από 2,9 σε 5,2 χιλιόμετρα, χωρίς όμως να επηρεάσει την παρουσία της δυσκοιλιότητας. Παρόμοια είναι και τα συμπεράσματα πρόσφατης έρευνας, σύμφωνα με την οποία η φυσική δραστηριότητα δεν συσχετίστηκε με την δυσκοιλιότητα σε ενήλικες 24-77 ετών.
Οι συστάσεις που αφορούν στην αύξηση της σωματικής άσκησης με σκοπό την βελτίωση της δυσκοιλιότητας έχουν, ως επί το πλείστον, βασιστεί στην παραδοχή ότι η άσκηση αυξάνει την κινητικότητα του εντέρου και επιταχύνει το χρόνο διέλευσης της τροφής στο γαστρεντερικό σωλήνα. Παρ’ όλα αυτά, η επίδραση της άσκησης στην κινητικότητα του εντέρου δεν έχει επιβεβαιωθεί, καθώς οι σχετικές έρευνες έχουν καταλήξει σεαντικρουόμενα αποτελέσματα. Η συχνότητα εμφάνισης της δυσκοιλιότητας αυξάνεται με την ηλικία, και στους ηλικιωμένους που πάσχουν από δυσκοιλιότητα έχει παρατηρηθεί παρατεταμένος χρόνος διέλευσης του υπολείμματος της τροφής στο παχύ έντερο. Σε άτομα μέσης ηλικίας με καθιστική ζωή και συμπτώματα χρόνιας δυσκοιλιότητας, η συστηματική σωματική άσκηση έχει φανεί ότι βελτιώνει τα χαρακτηριστικά της αφόδευσης και μειώνει το χρόνο διέλευσης στο παχύ έντερο.
Σε υγιείς εθελοντές, οι οποίοι ακολούθησαν προγράμματα που περιλάμβαναν τρέξιμο ή/και ποδηλασία, σε υπομέγιστη ένταση άσκησης (70-80% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας), οι ερευνητές παρατήρησαν σημαντική επιτάχυνση της συνολικού χρόνου μεταβίβασης της τροφής στο γαστρεντερικό σωλήνα. Ωστόσο, σε καμία από αυτές τις έρευνες, δεν υπήρξε αυστηρός έλεγχος της διατροφικής πρόσληψης των εθελοντών, η οποία μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το χρόνο διέλευσης και τον όγκο του υπολείμματος της τροφής. Η αύξηση της σωματικής άσκησης είναι πιθανό να οδηγήσει σε υψηλότερη ενεργειακή πρόσληψη και υψηλότερη πρόσληψη φυτικών ινών, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να διαχωριστεί η επίδραση της φυσικής δραστηριότητας από τη διατροφή. Πράγματι, μελέτες στις οποίες υπήρξε αυστηρός έλεγχος της διατροφικής πρόσληψης, έχουν οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι η άσκηση δεν έχει αισθητή επίπτωση στον χρόνο διέλευσης του εντέρου, ανεξάρτητα από την ηλικία, το επίπεδο δραστηριότητας, το φύλο και τη φυσική κατάσταση του ατόμου.
Είναι φανερό ότι η επίδραση της άσκησης στην κινητικότητα του εντέρου και στη δυσκοιλιότητα δεν είναι πλήρως εξακριβωμένη. Παρά τη θεωρητική βάση και τα επιδημιολογικά στοιχεία που έχουν συσχετίσει την φυσική δραστηριότητα με μειωμένο κίνδυνο δυσκοιλιότητας, δεν έχει αποδειχθεί ότι η αύξηση της σωματικής άσκησης, σαν μέθοδος αντιμετώπισης, μειώνει τα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας. Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι σαφώς ένας επιθυμητός στόχος, καθώς βελτιώνει την γενικότερη υγεία του γαστρεντερικού, συμβάλλοντας στην πρόληψη και αντιμετώπιση άλλων γαστρεντερικών καταστάσεων και νόσων, και έχει δειχθεί ότι βελτιώνει την ποιότητα ζωής των πασχόντων από δυσκοιλιότητα. Ωστόσο, η επίδραση της άσκησης στα χαρακτηριστικά και στα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας, απαιτείται να επιβεβαιωθεί από περισσότερες έρευνες που θα συμπεριλάβουν ποικίλες σωματικές δραστηριότητες και διαφορετικά επίπεδα έντασης.

Μετρήστε τον εθισμό σας στο φέις - μπούκ .

Facebook

Ένα ψυχολογικό τεστ που μετρά τον εθισμό των χρηστών του Facebook δημοσιεύτηκε σήμερα στο Psychological Reports και δημιουργήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Bergen.
Επικεφαλής του τεστ «Bergen Facebook Addiction Scale» είναι η καθηγήτρια Cecilia Schou Andreassen σε συνεργασία με 423 φοιτητές.
Ένας χρήστης θεωρείται εθισμένος στο Facebook εάν απαντήσει «συχνά» ή «πάντα» τέσσερις ή παραπάνω φορές σε έξι ερωτήσεις οι οποίες πρέπει να απαντηθούν με τις εξής επιλογές: «πολύ σπάνια», «σπάνια», «μερικές φορές», «συχνά», «πολύ συχνά», «πάντα».
Δείτε τις ερωτήσεις και κάντε μόνοι σας το τεστ:
1. Ξοδεύω πολλή ώρα σκεπτόμενος το Facebook ή σχεδιάζω να χρησιμοποιήσω το Facebook.
2. Νιώθω ολοένα και πιο έντονη την επιθυμία να χρησιμοποιώ το Facebook.
3. Χρησιμοποιώ το Facebook με σκοπό να ξεχάσω τα προσωπικά μου προβλήματα.
4. Προσπάθησα να ελαττώσω τη χρήση του Facebook χωρίς αποτέλεσμα.
5. Γίνομαι ανήσυχος και ενοχλούμαι εάν δε μου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσω το Facebook.
6. Το χρησιμοποιώ τόσο πολύ που έχει επηρεάσει αρνητικά την δουλειά μου/ σχολική επίδοση.
Εάν απαντήσατε «πάντα» ή «συχνά» σε τέσσερις ή περισσότερες από τις παραπάνω ερωτήσεις, το ψυχολογικό τεστ σας εντάσσει στους εθισμένους.
Η καθηγήτρια Cecilia Schou Andreassen τόνισε επίσης ότι οι πιο νέοι άνθρωποι τείνουν να εθίζονται περισσότερο στο Facebook σε σχέση με τους μεγαλύτερους, ενώ λόγω της κοινωνικής φύσης του, οι γυναίκες είναι πιο επιρρεπείς στον εθισμό.
Πηγή: Mediagate.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory