Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

Τα κινητά του μέλλοντος .

Βρετανίδα παρθένα ψάχνει σύζυγο .

Βιαιοι ελέφαντες .

Violant Indian Elephants (6 Photos)
Violant Indian Elephants (6 Photos)
Violant Indian Elephants (6 Photos)
Violant Indian Elephants (6 Photos)
Violant Indian Elephants (6 Photos)
Violant Indian Elephants (6 Photos)

Ζωγραφίστε τα νύχια του σκύλου σας .






Κοντά στο χείλος του γκρεμού .

brave crazy amazing people extreme sports canoeing Drift
brave crazy amazing people extreme sports canoeing Drift (1)
brave crazy amazing people extreme sports canoeing Drift (7)
brave crazy amazing people extreme sports canoeing Drift (5)

Μεγάλοι μύθοι για τις δίαιτες .

Οι πέντε μεγάλοι μύθοι για τις δίαιτες

Πέντε από τους σημαντικότερους μύθους για το αδυνάτισμα έβαλαν στο μικροσκόπιο τα Εθνικά Ιδρύματα Υγείας (ΝΙΗ) των ΗΠΑ προκειμένου να ξεκαθαρίσουν το τοπίο και να δώσουν λύση, κυρίως στις γυναίκεςπου προσπαθούν χωρίς αποτέλεσμα για ένα σωστό και υγιεινό αδυνάτισμα.
  • 1 ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΤΩΝ CΕLΕΒRΙΤΙΕS ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οι δίαιτες της μόδας δεν αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για μόνιμο αδυνάτισμα. Οι υποσχέσεις τους για σίγουρη απώλεια βάρους- συνήθως σε σύντομο χρονικό διάστημα- ασφαλώς είναι δελεαστικές, αλλά τα μειονεκτήματά τους είναι πολλά. Κατ΄ αρχάς αν επιλέξει κάποιος μια δίαιτα με γεύματα χαμηλής θερμιδικής αξίας ή με μεγάλους περιορισμούς στις ομάδες τροφίμων που επιτρέπεται να καταναλώνει, δεν είναι καθόλου εύκολο να επιτύχει τον στόχο απώλειας βάρους, ειδικά όταν πρέπει η δίαιτα να ακολουθείται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, όσες δίαιτες αποκλείουν ολόκληρες ομάδες τροφίμων όπως είναι τα ζυμαρικά και το ψωμί που περιέχουν υδατάνθρακες, μπορεί να κάνουν κακό στην υγεία, διότι στερούν από τον οργανισμό θρεπτικά συστατικά. Οταν η απώλεια βάρους είναι ταχεία, δηλαδή περισσότερο από 1,5 κιλό την εβδομάδα, είναι σχεδόν σίγουρο πως τα χαμένα κιλά θα ανακτηθούν σε πολύ σύντομο διάστημα αμέσως μετά τη διακοπή της δίαιτας. Το γρήγορο αδυνάτισμα εξάλλου, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, έχει σχετιστεί με αυξημένες πιθανότητες σχηματισμού λίθων στη χοληδόχο κύστη. Οσον αφορά τις ιδιαίτερα στερητικές δίαιτες, αυτές που παρέχουν λιγότερες από 800 θερμίδες την ημέρα, έχει καταδειχθεί ότι μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσουν σε διαταραχές του καρδιακού ρυθμού. Το καλύτερο θα ήταν, υποστηρίζουν οι ειδικοί, να προσπαθείτε να αδυνατίζετε με αργό ρυθμό: να χάνετε 0,5 έως το πολύ 1 κιλό την εβδομάδα.
  • 2 ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΙΝΕΣ
Οι μακροπρόθεσμες πιθανές συνέπειες που έχουν τέτοιου είδους δίαιτες, η πιο γνωστή από τις οποίες είναι η δίαιτα Ατκινς, παραμένουν άγνωστες. Το να λαμβάνει, όμως, κάποιος τις περισσότερες θερμίδες από πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα- όπως το κρέας, τα αυγά και το τυρί- δεν συνιστά ισορροπημένη διατροφή.
Αυτά τα τρόφιμα, εξάλλου, είθισται να περιέχουν πολλά κεκορεσμένα λίπη και χοληστερίνη, δύο συστατικά που αυξάνουν τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου. Επιπλέον, η έλλειψη υδατανθράκων σημαίνει μειωμένη πρόσληψη φρούτων και προϊόντων ολικής αλέσεως, όπως είναι για παράδειγμα το μαύρο ψωμί, τα δημητριακά ολικής αλέσεως κ.ά., γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα λόγω έλλειψης φυτικών ινών. Επιπλέον, η μακροχρόνια ελλιπής κατανάλωση υδατανθράκων (λιγότερο από 130 γραμμάρια την ημέρα) έχει σχετιστεί βάσει ερευνών με αυξημένο κίνδυνο υπερπαραγωγής ουρικού οξέος, που αποτελεί παράγοντα κινδύνου για εκδήλωση ουρικής αρθρίτιδας (ποδάγρας) και νεφρολιθίασης.
  • 3 ΤΟ ΑΜΥΛΟ ΠΑΧΑΙΝΕΙ
Οι περισσότεροι άνθρωποι που επιθυμούν να χάσουν βάρος συνηθίζουν να αποκλείουν από τη διατροφή τους τα πλούσια σε άμυλο τρόφιμα- όπως είναι το ψωμί, το ρύζι, τα ζυμαρικά και οι πατάτες. Ωστόσο, αυτά τα τρόφιμα όταν τρώγονται σκέτα, δηλαδή δίχως βούτυρο και σάλτσες, και σε λογικές ποσότητες, περιέχουν λίγα λίπη και θερμίδες. Επιπλέον, το άμυλο αποτελεί σύνθετο υδατάνθρακα και οι υδατάνθρακες αποτελούν πολύτιμη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό.
  • 4 ΤΟ ΓΚΡΕΪΠ ΦΡΟΥΤ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΧΑΝΟ «ΚΑΙΝΕ» ΤΑ ΛΙΠΗ
Δεν υπάρχουν τρόφιμα που να «καίνε» ή να διαλύουν τα λίπη. Ορισμένα τρόφιμα με καφεΐνη μπορεί να επιταχύνουν τον μεταβολισμό για λίγο, αλλά δεν αδυνατίζουν. Απλώς προκαλούν αφυδάτωση και με την απώλεια υγρών μειώνεται και το βάρος. Εν τούτοις, η υπερκατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση, η οποία είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη κατάσταση.
  • 5 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ
Ενα προϊόν αδυνατίσματος που γράφει ότι είναι φυσικό ή με βότανα δεν σημαίνει ότι οπωσδήποτε είναι ασφαλές. Για να αποδειχθεί η ασφάλεια ενός προϊόντος απαιτούνται πολυετείς, καλά οργανωμένες κλινικές μελέτες, οι οποίες συνήθως δεν γίνονται. Εως πρότινος, λόγου χάριν, κυκλοφορούσαν στη Δύση προϊόντα βοτάνων που περιείχαν εφέδρα, μία ουσία που προκάλεσε σοβαρά προβλήματα υγείας σε αρκετά άτομα. Η ουσία αυτή απαγορεύθηκε και τα προϊόντα αποσύρθηκαν από το εμπόριο. Γι΄ αυτόν τον λόγο, πρέπει πάντα διαλέγετε ένα προϊόν πολύ προσεκτικά και να είστε δύσπιστοι σε όσα υπόσχονται πάρα πολλά. Επιπλέον οι ειδικοί συστήνουν ό,τι και εάν προμηθεύεστε, ακόμη και από φαρμακεία, να ελέγχετε για άδεια του ΕΟΦ.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Πολύ χαλαρά .

Πως ωφελεί το κολύμπι την αρκούδα .

Κολύμπι

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ένιωθα πιο άνετα μέσα στο νερό παρά πάνω στη γη. Ο πατέρας μου με έμαθε να κολυμπάω όταν ήμουν 3 ετών και έκτοτε λάτρεψα το κολύμπι. Αν και οι περισσότερες υδάτινες εμπειρίες μου είναι συνηθισμένες, μερικές είναι αξιομνημόνευτες», γράφει η δημοσιογράφος Τζέιν Μπρόντι στην εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς».
Και συνεχίζει: «Έχω κολυμπήσει με πιράνχας στον Αμαζόνιο, με καρχαρίες και πιγκουΐνους στα Γκαλαπάγκος, με τροπικά ψάρια στην Παπούα-Νέα Γουϊνέα και με θαλάσσιους λέοντες στις ακτές του Μεξικό. Έχω κολυμπήσει ακόμα και σε θερμαινόμενη πισίνα στο Τορόντο, με το χιόνι να σταλάζει στα χέρια μου.
»Ό,τι κι αν έκανα όμως δεν συγκρίνεται με την τόλμη μιας άλλης δημοσιογράφου, της Λυν Σερ, συγγραφέος του βιβλίου “Swim: Why We Love the Water”, η οποία σε ηλικία 69 ετών διήνυσε κολυμπώντας τον Ελλήσποντο (ή Στενά των Δαρδανελίων) σε 1 ώρα 26 λεπτά και 16 δευτερόλεπτα – και βραβεύθηκε γι’ αυτό».
«Το κολύμπι είναι η σωτηρία μου», γράφει η κυρία Σερ στο βιβλίο της. «Τεντώνει το κορμί μου πέρα από τα γήινα όρια, απαλύνοντας κάθε πόνο και φροντίζοντας κάθε μυ. Είναι όμως και ένα εσωτερικό ταξίδι, χρόνος σιωπηλού διαλογισμού όταν, την ώρα που το κορμί περιβάλλεται από ένα στοιχείο εχθρικό και οικείο συνάμα, νιώθω γαλήνια, σε θέση – και ανυπόμονη – να επεκτείνω το μυαλό μου, να φανταστώ νέες πιθανότητες, να επεξεργαστώ τα θέματά μου δίχως τις απρόσμενες διακοπές της ανθρώπινης φωνής ή του σύγχρονου τρόπου ζωής. Η σιωπή είναι εκπληκτική».
Και λίγο πιο κάτω συμπληρώνει: «το κολύμπι σε αναγκάζει να εστιάσεις και θέτει τις βάσεις για διαλογισμό. Σου επιτρέπει να ονειρεύεσαι μεγάλα όνειρα».
  • Τα οφέλη
«Η αλήθεια είναι ότι μερικές από τις καλύτερες ιδέες μου τις είχα την ώρα που διέσχιζα κάποια θάλασσα, με τις απλωτές μου να καταπραΰνουν όλες τις πιέσεις της καθημερινότητάς μου. Τα οφέλη της κολύμβησης όμως δεν τελειώνουν εδώ», επισημαίνει η κυρία Μπρόντι.
«Μία φίλη μου με την οποία κολυμπάμε μαζί, υποστηρίζει ότι οι αλλεπάλληλοι γύροι στην πισίνα την βοηθούν να διατηρεί την λογική της. Μία άλλη, που ζυγίζει 60 κιλά περισσότερο από το φυσιολογικό, λέει ότι το καθημερινό κολύμπι την κρατάει στη ζωή, βοηθώντας την να αποφύγει τα νοσήματα που μοιραία θα εκδήλωνε λόγω της παχυσαρκίας της.
«Και μία τρίτη, όταν κυοφορούσε τα δίδυμα μωρά της, κατέφευγε στην πισίνα για να καταλαγιάζει την αγωνία που ένιωθε αναμένοντας την γέννησή τους».
Το κολύμπι είναι κατάλληλο για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή αναπηρίας, και είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για όσους έχουν αρθρίτιδα ή γόνατα και ισχία εκφυλισμένα από δεκαετίες δραστηριοτήτων που τους ασκούν πιέσεις.
Συμβάλλει επίσης στη διατήρηση με το πέρασμα του χρόνου της φυσικής κατάστασης, της καρδιακής και αναπνευστικής λειτουργίας, του μυϊκού τόνου και της ευλυγισίας. Όταν μάλιστα γίνεται με μεγάλη ταχύτητα, βοηθεί τις αρτηρίες να διατηρηθούν πιο ελαστικές και με λιγότερες στενώσεις.
  • Στους ηλικιωμένους
Σε μελέτες με ηλικιωμένους κολυμβητές, ο δρ Τζόελ Στέιγκερ, αναπληρωτής διευθυντής στο Τμήμα Κινησιολογίας του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα, έχει ανακαλύψει πως το κολύμπι τούς βοηθεί να διατηρήσουν καλύτερες εγκεφαλικές λειτουργίες – ένα όφελος ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένης της συνεχούς γήρανσης του πληθυσμού.
Όπως εξήγησε η κυρία Σερ, η οποία προσφάτως δήλωσε εθελόντρια στις μελέτες του δρος Στέιγκερ, «οι κολυμβητές φαίνεται ότι διαθέτουν υψηλότερη πυκνότητα κυττάρων και περισσότερες συνδέσεις μεταξύ τους στην παρεγκεφαλίδα – ένα τμήμα του εγκεφάλου που παίζει ρόλο στην στάση του σώματος και στην ισορροπία. Μάλιστα οι καλύτεροι κολυμβητές παρουσιάζουν πολύ μικρή έκπτωση στην ταχύτητα με την οποία λέει ο εγκέφαλος στους μυς τι να κάνουν».
Τον πρώτο καιρό, εξάλλου, που κολυμπάει κανείς, μπορεί να χάσει βάρος, αλλά όταν γίνει δεινός κολυμβητής η απώλεια βάρους σταματάει, αν και οι θερμίδες που καίγονται συμβάλλουν στην διατήρηση του υπάρχοντος σωματικού βάρους.
Μπορεί, πάντως, η ζυγαριά να μην δείχνει πια λιγότερα κιλά, αλλά μελέτες έχουν αποδείξει πως όσο πιο πολύ κολυμπάει κανείς, τόσο καλύτερο μυϊκό τόνο έχει και τόσο λιγότερο σωματικό λίπος.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory