Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 3 Ιουνίου 2012

Πως θα ήταν ο πλανήτης αν καταστρέφονταν ο πολιτισμός .

Μία άλλη άποψη της Κίνας .

Εικόνες .

επική μεγάλες φωτογραφίες 1 Καλύτερα φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 9 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 8 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 11 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 2 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 20 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 25 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 28 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)
επική μεγάλες φωτογραφίες 39 καλύτερες φωτογραφίες της εβδομάδας (55 Φωτογραφίες)

Οταν η Αφροδίτη συναντά τον Ηλιο


Ενα σπάνιο αστρονομικό φαινόμενο – τέσσερις φορές ανά δυόμισι αιώνες – θα ζήσουμε στις 6 Ιουνίου
Ευκαιρία ζωής θα είναι η διάβαση της Αφροδίτης μπροστά από τον Ηλιο, που στην Ευρώπη και την Ελλάδα θα είναι ορατή κατά την τελευταία φάση του ταξιδιού της, τα ξημερώματα της 6ης Ιουνίου. Οσοι δεν στρέψουν εκείνη την ώρα τα μάτια τους προς τον ουρανό θα πρέπει να περιμένουν άλλα 105 χρόνια μέχρι να επαναληφθεί το φαινόμενο, δηλαδή το 2117.
Στις 6 το πρωί της 6ης Ιουνίου, μόλις ο Ηλιος ανατείλει, η Αφροδίτη θα έχει ήδη ευθυγραμμιστεί μαζί του και μάλιστα θα βρίσκεται μέσα στον δίσκο του. Για τις επόμενες δύο ώρες θα κινείται δυτικά μπροστά από τον Ηλιο μέχρι να χαθεί τελείως από τα μάτια μας.
Η διάβαση της Αφροδίτης, που θα μοιάζει με μια μικρή σκοτεινή κουκκίδα με φόντο τη φωτεινή επιφάνεια του Ηλιου, είναι ένα σπάνιο αστρονομικό φαινόμενο που παρατηρείται τέσσερις φορές κάθε 243 χρόνια. Σε αντίθεση με τις ηλιακές ή σεληνιακές εκλείψεις που λίγα πράγματα έχουν να προσθέσουν στην επιστημονική γνώση, η διάβαση της

Εκπληκτικές δακτυλιοειδής εκλέιψεις .

ηλιακής eclipse01 Amazing Δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου Φωτογραφίες
ηλιακής eclipse02 Amazing Δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου Φωτογραφίες
ηλιακής eclipse04 Amazing Δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου Φωτογραφίες
ηλιακής eclipse07 Amazing Δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου Φωτογραφίες
ηλιακής eclipse09 Amazing Δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου Φωτογραφίες
ηλιακής eclipse11 Amazing Δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου Φωτογραφίες
ηλιακής eclipse12 Amazing Δακτυλιοειδής έκλειψη ηλίου Φωτογραφίες

Ο παμπάσ μου είναι ηλίθιος .








Ο χρόνος κυλάει πιο γρήγορα στα πόδια ή στο κεφάλι ?


Τη θεωρία του Αϊνστάιν περί σχετικότητας του χρόνου, κατάφεραν να αποδείξουν επιστήμονες στις ΗΠΑ.
Με τη χρήση δύο υπερσύγχρονων «ρολογιών κβαντικής λογικής», όπως ονομάζονται, απέδειξαν ότι πράγματι ο χρόνος κυλάει πιο γρήγορα στο κεφάλι του ανθρώπου σε σχέση με τα πόδια του!
Τι λέει η θεωρία του Αϊνστάιν!
Υπεραπλουστεύοντας την θεωρία του Αϊνστάιν – για να γίνει κατανοητή από όλους- ας φανταστούμε ότι έχουμε δύο ρολόγια: το ένα είναι στο πάτωμα και το άλλο στην κορυφή μιας σκάλας.
Αυτό που έδειξαν οι επιστήμονες είναι ότι ο χρόνος ΔΕΝ κυλάει με την ίδια ταχύτητα στα δύο ρολόγια! Συγκεκριμένα κυλάει πιο αργά στο ρολόι που βρίσκεται στο πάτωμα, σε σχέση με εκείνο που βρίσκεται πάνω στη σκάλα. Αυτό συμβαίνει γιατί το ρολόι που βρίσκεται χαμηλά επηρεάζεται οριακά περισσότερο από την βαρύτητα!
Όσοι ζουν σε ψηλούς ορόφους, γερνούν γρηγορότερα!
Για να αποδείξουν τη θεωρία του Αϊνστάιν οι ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Προτύπων και Τεχνολογίας (www.nist.gov) των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον C.W. Chou, χρησιμοποίησαν δύο δύο υπερσύγχρονα ατομικά οπτικά ρολόγια ύψιστης ακρίβειας, ρολόγια κβαντικής λογικής» τα οποία υπολογίζεται ότι «χάνουν» μόλις ένα δευτερόλεπτο ανά 3,7 δισεκατομμύρια χρόνια, δηλαδή όσο περίπου υπάρχει η ζωή η Γη.
Τα τοποθέτησαν σε υψομετρική διαφορά μόλις 33 εκατοστών το ένα από το άλλο και στη συνέχεια έδειξαν ότι, αν κάποιος ζήσει επί 79 χρόνια σε υψόμετρο 33 εκατοστών ψηλότερο από κάποιον άλλο, θα γεράσει περίπου 90 δισεκατομμυριοστά του δευτερολέπτου περισσότερο!
Ο Αϊνστάιν με τη θεωρία της ειδικής σχετικότητας, είχε εκφράσει την πεποίθηση ότι ο χρόνος δεν κινείται με την ίδια ταχύτητα για όλους και παντού στο σύμπαν αλλά είναι κάτι σχετικό που εξαρτάται από ειδικές συνθήκες.
Η σχετικότητα του χρόνου έχει αποδειχτεί εδώ και χρόνια ότι ισχύει για μεγαλύτερα υψόμετρα και μεγάλες ταχύτητες κίνησης. Είναι η πρώτη φορά που επιβεβαιώνεται για μικρές και ασήμαντες υψομετρικές διαφορές πάνω στη Γη -και μάλιστα μικρότερες του ενός μέτρου- και ταυτόχρονα για μικρές ταχύτητες κάτω των δέκα μέτρων ανά δευτερόλεπτο.
Δεν είναι δηλαδή υπερβολή να πούμε ότι άλλος χρόνος ισχύει στα κεφάλι μας και άλλος στα πόδια μας! Κατ’ επέκταση, οι άνθρωποι που ζουν σε ψηλούς ορόφους, γερνάνε γρηγορότερα από εκείνους που ζουν στα ισόγεια!
[via]

Ενυδάτωση δεν είναι μόνο νερό .


Το νερό είναι απαραίτητο για τη ζωή. O ανθρώπινος οργανισμός είναι με τέτοιο τρόπο ρυθμισμένος, ώστε να διατηρεί την απώλεια νερού του σώματος του κάτω από 0,2-0,5% του Σωματικού Βάρους. Ενώ ο άνθρωπος μπορεί να παραμείνει στην ζωή χωρίς τροφή περίπου 60-70 μέρες, χωρίς νερό όμως, μπορεί να επιβιώσει μόνο 4-5 μέρες. Γι’ αυτό αναφέρεται και ως «απαραίτητο θρεπτικό συστατικό».
Η πρόσβαση σε ασφαλείς πηγές νερού ολοένα και περιορίζεται και αυτό είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα για την ανθρωπότητα. Σήμερα, περίπου ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι πίνουν νερό ακατάλληλο για κατανάλωση. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εκτιμά πως, αν υπάρξουν καλύτερες συνθήκες φύλαξης και προστασίας πόσιμου νερού, θα μειωθεί η παιδική θνησιμότητα λόγω μόλυνσης, κατά 1,4 εκατομμύρια παιδιά ανά έτος.
Εάν συγκεντρωθούν και αναλυθούν όλες οι οργανικές λειτουργίες του νερού για το ανθρώπινο σώμα, θα χρειαστούν πολλές σελίδες. Το νερό, όπως όλοι αντιλαμβάνονται, είναι πολύτιμο για την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Συνοπτικά αναφέρονται οι παρακάτω βασικές του λειτουργίες.
  • Αποτελεί συστατικό των κυτταρικών μεμβρανών
  • Καταστέλλει την όρεξη
  • Είναι ρυθμιστής της οσμωρυθμιστικής διαδικασίας
  • Διατηρεί τις συγκεντρώσεις οργανικών και ανόργανων στοιχείων ανάμεσα σε δύο διαμερίσματα και τις ηλεκτροχημικές ιδιότητές τους
  • Βοηθάει το σώμα να αποβάλλει τα απόβλητα του οργανισμού και τις τοξίνες
  • Ανακουφίζει από την κατακράτηση υγρών
  • Βοηθά στον μεταβολισμό όλων των μακροστοιχείων
  • Ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος και αφού σαν μόριο έχει μεγάλη ειδική θερμότητα, δεν αλλάζει κατά πολύ η δική του θερμοκρασία
  • Αποτελεί μέσο για διάλυση πολλών οργανικών ή μη στοιχείων
  •  Χρησιμεύει σαν αντιδραστήριο για να δωρίσει το υδρογόνο ή το οξυγόνο σε οξείδια, υδροξυλομάδες κ.ο.κ
  • Έχει λιπαντική δράση Προστατεύει διάφορα διαμερίσματα, όπως τον εγκέφαλο και το νωτιαίο μυελό, επειδή είναι ασυμπίεστο.
Η έλλειψη νερού μπορεί να οδηγήσει σε πληθώρα νοσημάτων, όπως νεφρικάμεταβολικάνοσήματα και καρκίνους. Οι πιο πρόσφατες διαιτητικές συστάσεις ανά 24ωρο δίνονται ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, το κλίμα στο οποίο ζει, το ιατρικό του ιστορικό και το αθλητικό του προφίλ.
Η εναλλαγή και η ποικιλία, τόσο στη γεύση των ποτών, όσο και στο είδος τους, μπορεί να κάνει ευκολότερη την πρόσληψη υγρών. Η ενυδάτωση δεν προέρχεται μόνο από την πρόσληψη μεταλλικού νερού. Πολλές γρήγορες επιλογές υπάρχουν για να ενυδατωθούμε κατά την διάρκεια της ημέρας.
Μερικές συμβουλές για πιο εύκολη πρόσληψη νερού και αποφυγή της αφυδάτωσης είναι οι εξής:
  1. Η προσθήκη σε ένα ποτήρι νερό στυμμένου λεμονιού ή λάιμ, καθώς και φρέσκων φύλλων δυόσμου, που δίνουν ευχάριστη γεύση και μυρωδιά στο ποτό μας.
  2. Υπάρχουν τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Ανάλογα με το είδος και τον τύπο επεξεργασίας του τροφίμου, το νερό φτάνει στο 85-99%. Μελέτες παρατηρούν, πως το 25% της ενυδάτωσης προέρχεται από τη στερεά τροφή και το υπόλοιπο 75% από τα διαφορετικά ποτά που καταναλώνουμε.
  3.  Η κατανάλωση φυσικών χυμών, γάλακτος, τσαγιού και καφέ συμβάλλει στο θετικό ισοζύγιο υγρών. Η πρόσληψη καφεΐνης μέχρι 3mg/ kg σωματικού βάρους, όπως φαίνεται από τις πιο πρόσφατες μελέτες, όχι μόνο δεν προκαλεί διούρηση, αλλά αντίθετα, ενυδατώνει.
  4. Μια επιπλέον εναλλακτική, είναι η πρόσληψη ποτών χαμηλής θερμιδικής αξίας τύπου light και αθλητικών ποτών με ελάχιστη ποσότητα ζάχαρης και ηλεκτρολυτών.
  5. Χρησιμοποιώντας καλαμάκι, καταναλώνουμε μεγαλύτερες γουλιές και καταπίνουμε λιγότερο αέρα, αποφεύγοντας το φούσκωμα.
  6. Σε περιπτώσεις δυσφαγίας, καλό είναι να χρησιμοποιούνται πυκνωτικά και να καταναλώνονται ζελέ, ώστε να αποφευχθεί η αφυδάτωση.
  7.  Όλα τα μη αλκοολούχα ποτά και κάποια που περιέχουν ελάχιστο αλκοόλ, συμβάλλουν θετικά στον βαθμό υδάτωσης του ανθρωπίνου σώματος.
 Σε μελέτη με αθλητές, φάνηκε πως η ποικιλία στα είδη, στα χρώματα και στις γεύσεις των ποτών αυξάνει τον βαθμό υδάτωσης. Πρέπει να ληφθεί υπόψη, πως εκτός του νερού, όλα τα άλλα ποτά περιέχουν θερμίδες, που πρέπει να συνυπολογίζονται στο ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής. Στις μέρες μας, η μεγάλη ποικιλία ποτών χωρίς θερμίδες, λύνει τα χέρια στους καταναλωτές, αφού έχουν πλέον μια μεγάλη γκάμα ροφημάτων και ποτών που μπορούν να πιούν.
Το νερό αποτελεί το πιο απλό θρεπτικό ποτό, χρήσιμο για την υγεία μας. Παρά τη χημική του απλότητα, αποτελεί το σημαντικότερο συστατικό για επιβίωση.

Που δεν βλέπεις πορνό .

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory