Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

Φοβερή τέχνη σε χαρτί .







Απερίγραπτη ομορφιά

Κότα μεγαλώνει γατάκια .




Πρέπει να τρώμε μπροστά στην τηλεόραση ?


«Πρέπει να τρώμε μπροστά στην τηλεόραση;» «Για να ταΐσω το παιδί μου, βάζω να δει DVD. Καλά κάνω;» Αυτές είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που μας θέτουν συχνά στον χώρο εργασίας μας, και όχι μόνο. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι η παχυσαρκία στους ενήλικες και στα παιδιά έχει άμεση σχέση με τις ώρες που παρακολουθούμε τηλεόραση. Είναι γεγονός ότι μπροστά στην τηλεόραση όλοι ξεχνιόμαστε και τρώμε περισσότερο. Πρόκειται, λοιπόν, για σύγχρονο πρόβλημα διατροφής, που μπορούμε να το αλλάξουμε μόνο αν το θελήσουμε πραγματικά.
Όταν η οικογένεια συγκεντρώνεται στο τραπέζι για το μεσημεριανό ή το βραδινό γεύμα και η τηλεόραση είναι αναμμένη, κανείς δεν μιλάει, κανείς δεν ασχολείται με το τι και πόσο τρώει, και όλοι είναι προσηλωμένοι στο πρόγραμμα που παρακολουθούν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνεται η επικοινωνία μεταξύ των μελών της οικογένειας, να μασάμε βιαστικά το φαγητό και να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες από τις απαιτούμενες.

Τι υποστηρίζουν οι ψυχολόγοι;
Οι ψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι, όταν η τηλεόραση είναι αναμμένη, η προσοχή όλων είναι στραμμένη στον ήχο και στην εικόνα. Τα παιδιά, έχοντας πάντα ως πρότυπο τους γονείς τους, μαθαίνουν να τρώνε μπροστά στην τηλεόραση, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζονται αρνητικά οι διατροφικές τους συνήθειες.
Μελέτες των τελευταίων ετών έχουν συνδέσει τη συχνή παρακολούθηση τηλεόρασης, κατά την παιδική και την εφηβική ηλικία, με το αυξημένο σωματικό βάρος. Αυτό συμβαίνει γιατί τα παιδιά και οι ενήλικες, όταν τρώνε μπροστά στην τηλεόραση, δεν είναι συγκεντρωμένοι στο φαγητό τους, τρώνε για να περνάει η ώρα, δεν καταναλώνουν υγιεινές τροφές και, φυσικά, δεν κινούνται. Συνεπώς, μπορεί υποσυνείδητα να καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα από αυτήν που θα έτρωγαν αν γευμάτιζαν στο τραπέζι.
Επηρεάζουν οι διαφημίσεις την αύξηση του βάρους;
Οι καταναλωτές είναι πολλές φορές επιρρεπείς σε προϊόντα με χαμηλή θρεπτική αξία, αλλά με αυξημένη θερμιδική αξία, τις λεγόμενες «κενές» θερμίδες. Έτσι, στα διαφημιστικά διαλείμματα, ειδικά στα παιδικά προγράμματα, μας βομβαρδίζουν με προϊόντα πρόχειρου φαγητού και διάφορα σνακ, όπως πατατάκια, σοκολάτες, μπισκότα, παγωτά, γαριδάκια
και καραμέλες, που με πολύ ελκυστικό τρόπο μάς καλούν να τα δοκιμάσουμε. Τα μικρά παιδιά, χωρίς να γνωρίζουν τη θρεπτική τους αξία, πιέζουν τους γονείς τους να τα αγοράσουν.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα στη διατροφή των παιδιών, και πολλές φορές και των ενηλίκων, τρόφιμα χωρίς θρεπτική αξία να αντικαθιστούν άλλα, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα. Έτσι, επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με κενές θερμίδες, αυξάνοντας το σωματικό βάρος μας.
Αν έχουμε την απαιτούμενη υπομονή και συνειδητότητα, πολλά μπορούμε να αλλάξουμε νοοτροπία. Αρκεί:
Να καθιερώσουμε την ώρα του φαγητού ως «ιερή» στιγμή για την οικογένεια. Είναι η ώρα που συγκεντρώνονται όλοι στο σπίτι, από τη δουλειά ή το σχολείο, και έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν για όσα τους ενδιαφέρουν.
Να ανάβει η τηλεόραση λίγες ώρες την ημέρα, και όχι από το πρωί έως το βράδυ.
Να μην υπάρχουν τηλεοράσεις σε όλα τα δωμάτια, και κυρίως στα δωμάτια των παιδιών.
Να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να παίζουν με φίλους ή να αθλούνται, αντί να παρακολουθούν τηλεόραση.

Φάε καλά και φτηνά .



Δώρα, ταξίδια, έξοδοι, ρούχα. Το πέρασμα των γιορτών βρίσκει την τσέπη σου σαν βομβαρδισμένο τοπίο. Αρχίζεις και κόβεις απ' όπου μπορείς. Με το φαγητό τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Να το κόψεις δεν μπορείς, να το μειώσεις δεν χρειάζεται αν δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος. Αν το ρίξεις στα φτηνά φαγητά, συνήθως είναι ανθυγιεινά. Σκέψου ότι μπορείς να πάρεις ένα χάμπουργκερ με ένα ευρώ, ένα σουβλάκι με ενάμισι ευρώ και μία πίτσα με έξι ευρώ. Στην πραγματικότητα, η υγιεινή διατροφή σου κοστίζει λιγότερο. Με τις παρακάτω συμβουλές θα καταφέρεις να εξοικονομήσεις χρήματα και να τρως καλύτερα.
1. Κάθε πράγμα στον καιρό του
Βρες ποιες τροφές είναι της εποχής και μετά ψάξε στο σούπερ μάρκετ για τις καλύτερες τιμές. Τα φρούτα και τα λαχανικά που δεν είναι εποχής συνήθως εισάγονται και κοστίζουν πιο ακριβά. Μην ξεχνάς ότι όσο πιο πολύ ταξιδεύει ένα φρούτο ή λαχανικό τόσο λιγότερα θρεπτικά συστατικά διατηρεί.
2. Ρίξ' το στη Μελέτη
Κοίτα τα φυλλάδια των σούπερ μάρκετ, δεν είναι μόνο για τις νοικοκυρές του σπιτιού ούτε θεωρείται τσιγκουνιά. Αντιθέτως μπορείς να βρεις κάποιες προσφορές, που θα σου γλιτώσουν κάποια χρήματα. Καλό είναι να έχεις κάρτες από το κάθε σούπερ μάρκετ. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να λάβεις ειδικές προσφορές και να μαζέψεις πόντους, έτσι ώστε να λάβεις κι εκπτωτικά κουπόνια.
3. Του Φρονίμου τα παιδιά
Σε καμία περίπτωση μην πας πεινασμένος ή χορτασμένος για ψώνια. Ενα άδειο στομάχι μπορεί να οδηγήσει σε παρορμητικές αγορές, που δεν είναι υγιεινές ούτε οικονομικές. Φάε ένα μικρό γεύμα πριν ξεκινήσεις. Το ίδιο ισχύει και όταν γράφεις τη λίστα με αυτά που θέλεις να αγοράσεις.
4. Φτιάξε το Πλάνο σου  
Σημείωσε σε ένα χαρτί τα γεύματα που τρως συνήθως. Θα αποφύγεις την αγορά προϊόντων που δεν χρησιμοποιείς. Για παράδειγμα, μην αγοράζεις αυγά αν δεν τα τρως σχεδόν ποτέ - θα καταλήξουν στα σκουπίδια. Μία λίστα είναι απαραίτητη όχι μόνο για να μην ξεφύγεις και αγοράσεις άχρηστα πράγματα αλλά και γιατί θα είσαι λιγότερο χρόνο μες στο σούπερ μάρκετ. Οσο περισσότερο χρόνο βρίσκεσαι σε ένα κατάστημα τόσο πιο πολλά χρήματα χαλάς. Προσπέρνα τμήματα που δεν διαθέτουν αυτά που έχεις στη λίστα, αλλιώς μπορεί να παρασυρθείς και να καταλήξεις με ένα νέο DVD στο καρότσι σου.  
5. Κάτσε κάτω από Καταρράκτη 
Πιες περισσότερο νερό απ' όσο συνηθίζεις. Κάνει καλό και είναι φτηνό, ακόμα κι αν το αγοράζεις εμφιαλωμένο. Καταναλώνοντας τα συνιστώμενα 8 ποτήρια την ημέρα θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να λειτουργεί σωστά και θα μειώσεις τον αριθμό κατανάλωσης άλλων δαπανηρών ροφημάτων.
6. Αξιοποίησε την Κατάψυξη
Πόσες φορές έχεις πετάξει διάφορα λαχανικά στα σκουπίδια γιατί δεν πρόλαβες να τα φας πριν χαλάσουν; Τα κατεψυγμένα λαχανικά συνήθως μαζεύονται αμέσως μετά τη συγκομιδή, όταν οι βιταμίνες και τα μέταλλα είναι άφθονα. Με τα κατεψυγμένα λαχανικά έχεις πολύ μικρές απώλειες. Χρησιμοποιείς όσο χρειάζεσαι και το υπόλοιπο το αποθηκεύεις στην κατάψυξη. Καλές επιλογές είναι σπανάκι, φασολάκια, αρακάς, μπάμιες, καρότα.
7. Γαλακτοκομικά
Αν πίνεις γάλα τακτικά, τότε προσδιόρισε πόσο καταναλώνεις ημερησίως, για να μην αναγκαστείς να πετάς το υπόλοιπο. Μην παρασύρεσαι από τις διάφορες μάρκες: οι διατροφικές διαφορές είναι ελάχιστες, με εξαίρεση τα βιολογικά που είναι υψηλότερα σε κάποια συστατικά, τα οποία όμως μπορείς να λάβεις από άλλες τροφές.
8. Μαθήματα Βιολογίας
Υπάρχουν προϊόντα, που έχουν υψηλότερα επίπεδα φυτοφαρμάκων. Γι' αυτόν το λόγο προτίμησε βιολογικά μήλα, ροδάκινα, φράουλες μαρούλι, αχλάδια και σπανάκι. Μπορείς να αγοράσεις άφοβα κρεμμύδια, αρακά, μπανάνες, λάχανο, μπρόκολα και ακτινίδια, αφού δεν χρησιμοποιούνται φυτοφάρμακα.
9. Προσοχή στην πρωτεΐνη
Δεν χρειάζεται να τρως κρέας καθημερινώς προκειμένου να λάβεις την απαραίτητη πρωτεΐνη που χρειάζεσαι. Δοκίμασε φτηνές φυτικές πηγές πρωτεΐνης, όπως όσπρια και ξηρούς καρπούς. Εκτός του ότι είναι πάμφθηνα και διατηρούνται αρκετό καιρό κάνουν και καλό στον οργανισμό σου. Ερευνες έχουν δείξει ότι όταν λαμβάνει κάποιος πρωτεΐνη από μη ζωικές πηγές έχει χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσει καρκίνο, καταναλώνει περισσότερες φυτικές ίνες και λιγότερες θερμίδες. Αν πάλι χρησιμοποιείς συμπληρώματα πρωτεΐνης, δοκίμασε αυτήν την ιδέα: πρόσθεσε σε ένα ποτήρι γάλα τρεις κουταλιές γάλα σε σκόνη για να λάβεις σχεδόν 15 γραμμάρια πρωτεΐνης.
10. Αυτά που μένουν
Αν είσαι από αυτούς που πετούν στα σκουπίδια  ή στα σκυλιά της γειτονιάς ό,τι περισσεύει, τότε να ξέρεις ότι πετάς και λεφτά. Χρησιμοποίησε λαχανικά και κοτόπουλο της προηγουμένης ημέρας σε σούπες, σαλάτες ή ζυμαρικά. Συνδύασε κάτι που έμεινε από χθες με κάτι φρέσκο και μπορείς να έχεις ένα τελείως διαφορετικό γεύμα. Μία απλή λύση: ανακάτεψε το υπόλοιπο κοτόπουλο με μαρούλι και ό,τι άλλα λαχανικά έχεις, πρόσθεσε λίγο τυρί, συνόδευσέ το με μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως κι έχεις ένα πλήρες γεύμα. 
11. Της σειράς
Ολα τα σούπερ μάρκετ έχουν προϊόντα της δικής τους σειράς. Παράγονται προϊόντα με τη φίρμα του σούπερ μάρκετ αντί για κάποια πιο γνωστή φίρμα. Συχνά είναι πιο φτηνά και δεν έχουν διαφορά από άποψη ποιότητας. Κοίτα πρώτα την τιμή -για να διαπιστώσεις αν όντως είναι πιο φτηνά- και μετά τα συστατικά. Η σειρά των συστατικών είναι βάση του βάρους τους. Ετσι, για παράδειγμα, αν αγοράσεις ντοματάκια σε κονσέρβα, θες να βεβαιωθείς ότι το πρώτο συστατικό είναι ντομάτες και όχι νερό. Καλό είναι να σκεφτείς σε ποια προϊόντα μπορείς να συμβιβαστείς με μία φτηνότερη φίρμα.
12. Ξεχώρισε το καλό Λάδι
Το ελαιόλαδο είναι από τα πιο υγιεινά λάδια στον κόσμο. Ευτυχώς εδώ είναι σχετικά φτηνό. Προτίμησε όμως να χρησιμοποιείς ωμά τα πιο ακριβά λάδια, ώστε να μην πάει χαμένη η γεύση του. Αν όμως τηγανίσεις ή βράσεις το φαγητό σου, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο: μπορείς να το αντικαταστήσεις με κάποιο άλλο -πιο φτηνό- φυτικό λάδι. Μην ξεχνάς ότι και το λάδι έχει ημερομηνία λήξης. Αν δεν χρησιμοποιείς πολύ, μην αγοράζεις τεράστια μπουκάλια, τα οποία θα λήξουν πριν προλάβεις να τα χρησιμοποιήσεις.

13. Προτίμησε Φρέσκα Προϊόντα
Οταν αγοράζεις κάτι που είναι πακεταρισμένο, πλυμένο και κομμένο, μπορεί να στοιχίζει μέχρι και πέντε φορές περισσότερο, οπότε καλύτερα να αγοράζεις μικρές ποσότητες φρέσκων προϊόντων - π.χ. μία ντομάτα ή ένα μικρό μαρούλι, που θα προλάβεις να το πλύνεις και να το φας σε 2-3 ημέρες.
14. Γίνε Large
Μερικά πράγματα αξίζει να τα αγοράζεις σε μεγάλες ποσότητες, αρκεί να τα καταναλώνεις. Ετσι, προϊόντα όπως αλάτι, ξίδι ή μουστάρδα δεν χαλάνε γρήγορα και είναι πιο φτηνά αν αγοράζεις μεγάλες συσκευασίες. Αν μπορείς, γίνε μέλος σε καταστήματα που έχουν μεγάλες συσκευασίες σε φτηνές τιμές.
15. Φαΐ από σπίτι
Πάρε φαΐ μαζί σου, για να μην αναγκάζεσαι να παραγγέλνεις απ' έξω κάθε μέρα. Αν υποθέσουμε ότι το λιγότερο πληρώνεις καθημερινώς 3 ευρώ, σε ένα χρόνο μπορείς να εξοικονομήσεις 720 ευρώ. Δεν είναι και λίγα.

Δεν έχει φάει εδώ και 2 χρόνια .

30χρονη δεν έχει φάει εδώ και δύο χρόνια (1)

Από νούμερο 12 στα ρούχα πλέον φοράει… μηδέν!
Η 30χρονη μητέρα δύο παιδιών Natalie Roux-Bean επί δύο χρόνια δε μπορούσε να βάλει ούτε μπουκιά στο στόμα της, εξαιτίας μιας σπάνιας ασθένειας που είχε αποτέλεσμα να… παραλύσει το στομάχι της!
Η νεαρή μητέρα «συρρικνώθηκε» καθώς από νούμερο 12 στα ρούχα έφτασε να φοράει το… μηδέν, παρότι πεινάει συνέχεια!
Όμως δε μπορεί να φάει κάτι παραπάνω από ένα μπισκότο ενώ λαμβάνει 400 θερμίδες ημερησίως με ειδικό σωληνάριο.
Αρχικά οι γιατροί διέγνωσαν ότι η Natalie έπασχε από ένα μικρόβιο στο στομάχι και της έδωσαν θεραπεία για ανορεξικούς, μέχρι που τελικά διέγνωσαν ότι πάσχει από γαστροπάρεση.
30χρονη δεν έχει φάει εδώ και δύο χρόνια (2)
Εξαιτίας της κατάστασής της το στομάχι της δε μπορεί να «αδειάσει» το περιεχόμενό του, με αποτέλεσμα τα τρόφιμα παραμένουν στο στομάχι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το κανονικό.
Η Natalie φοβάται τώρα ότι θα περάσει το υπόλοιπο της ζωής της νιώθοντας πείνα, ενώ αναγκάστηκε να παραιτηθεί από τη δουλειά της επειδή δεν τρέφεται καλά, είναι πολύ αδύναμη και αναγκάζεται να μένει σε αναπηρικό καροτσάκι.
«Το στομάχι μου μού λέει κάθε μέρα ότι είναι πεινασμένο. Μου λείπει η γεύση του φαγητού και δε μπορώ καν να θυμηθώ τι έφαγα την τελευταία φορά. Είμαι τόσο αδύναμη που δεν μπορώ ούτε να παίξω με τα παιδιά μου» λέει η ίδια.
30χρονη δεν έχει φάει εδώ και δύο χρόνια (3)
Πηγή: newsbeast.gr

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory