Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 14 Ιουλίου 2012

Χάρτης του κόσμου στην Αυστραλία .

Οταν τα κορίτσια μεθούν .

Δραματικά πορτρέτα στο νερό .

Χωρίς λόγια .

Τα τρομερότερα προιστορικά τέρατα .


. Dunkleosteus
 Kronosaurus
Helicoprion
Livyatan melvillei
 Giant Stingray




Τι είναι τα λειτουργικά τρόφιμα ?



«Λειτουργικά τρόφιμα» θεωρούνται τα τρόφιμα και τα ποτά, τα οποία, με βάση επιστημονικές αποδείξεις, φέρονται να παρέχουν οφέλη στην υγεία, είτε έχουν υποστεί τροποποίηση έτσι ώστε να αυξηθεί η περιεκτικότητα των ωφέλιμων συστατικών.
Αυτό που τα ξεχωρίζει από τα κοινά τρόφιμα είναι ότι παρέχουν οφέλη πέρα από τη θρεπτική αξία τους αυτή καθαυτή (π.χ. από την περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνες ή βιταμίνες) και ορισμένες φορές, τα οφέλη αυτά προκύπτουν από την ενίσχυσή τους με συγκεκριμένα συστατικά.
Οι διάφορες τροφές, περιέχουν φυσικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας για να είναι υγιές. Όταν τρώμε ένα μήλο, ωφελούμαστε από τις φυτικές του ίνες, αλλά και από τις βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που περιέχει. Επιπλέον, τα μήλα περιέχουν φυτοχημικά θρεπτικά συστατικά που μπορεί να επιβραδύνουν τη διαδικασία γήρανσης και προσφέρουν προστασία από ορισμένες ασθένειες όπως ο καρκίνος και οι καρδιοπάθειες. Τα μήλα είναι ένα είδος λειτουργικών τροφίμων, διότι παρέχουν οφέλη για την υγεία που υπερβαίνουν αυτά των απλών τροφίμων. Τα φυτοθρεπτικά συστατικά που περιέχουν, προσφέρουν πρόσθετη προστασία κατά των διαφόρων ασθενειών.
Οι εταιρείες τροφίμων έχουν προχωρήσει αυτή την ιδέα ένα βήμα παραπέρα, εμπλουτίζοντας και ενισχύοντας τα επεξεργασμένα τρόφιμα, με συστατικά των τροφίμων που θεωρείται ότι προσφέρουν επιπλέον οφέλη για την υγεία. Για παράδειγμα, μπορείτε να βρείτε αυγά και γιαούρτι, που περιέχουν τα ωφέλιμα για την καρδιά ωμέγα-3 λιπαρά, χυμό πορτοκαλιού ενισχυμένο με βιταμίνη D και μαργαρίνες με φυτικά συστατικά που ονομάζονται φυτοστερόλες που βοηθούν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Επίσης τα ενισχυμένα με προβιοτικά γαλακτοκομικά προϊόντα και τα dressings, είναι ένα ακόμη παράδειγμα λειτουργικών τροφίμων που αυξάνονται σε δημοτικότητα.
Τα λειτουργικά τρόφιμα ανταποκρίνονται στη… φήμη τους;
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι λειτουργικά τρόφιμα, επειδή περιέχουν φυτοχημικά θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν οφέλη πέρα από αυτά της βασικής διατροφής. Αυτά τα φυτοθρεπτικά συστατικά βρίσκονται ακριβώς στη σωστή αναλογία και έχουν οφέλη που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Από την άλλη πλευρά, οι κατασκευαστές τροφίμων προσθέτοντας τεχνητά αυτά τα συστατικά σε τρόφιμα και ποτά, ελπίζουν ότι προσφέρουν τα ίδια οφέλη, με εκείνα που υπάρχουν στη φυσική τους κατάσταση. Δυστυχώς όμως, όταν απομονώνουμε ένα συστατικό ενός τροφίμου, δεν έχουμε πάντα τα ίδια αποτελέσματα.
Ένα άλλο πρόβλημα με τα βιομηχανοποιημένα λειτουργικά τρόφιμα είναι το ποσό των λειτουργικών συστατικών που περιέχουν. Για παράδειγμα, όταν αγοράζουμε γιαούρτι που είναι εμπλουτισμένο με ω-3 Δεϋδροασκορβικό οξύ (DHA), παίρνουμε μόνο ένα μικρό ποσοστό από το DHA που θα παίρναμε τρώγοντας ένα κομμάτι φρέσκου σολομού.
Επιπλέον, μόνο και μόνο επειδή ένα λειτουργικό τρόφιμο που μπορούμε να το βρούμε στα ράφια ενός σούπερ μάρκετ, έχει προβιοτικά ή ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, δε σημαίνει αυτομάτως ότι είναι και υγιεινό. Διαβάστε προσεκτικά την ετικέτα και μπορεί να ανακαλύψετε ότι το προϊόν εξακολουθεί να περιέχει πρόσθετη ζάχαρη ή αλάτι. Μερικές μαργαρίνες που υποτίθεται πως είναι καλές για την καρδιά και περιέχουν φυτοστερόλες, μπορεί επίσης να περιέχουν μικρές ποσότητες trans λιπαρών οξέων. Μήπως οι φυτοστερόλες αντισταθμίζουν τα trans λιπαρά; Μάλλον όχι. Μην πιστεύετε λοιπόν ότι ένα συσκευασμένο προϊόν με πρόσθετα λειτουργικά συστατικά, είναι αυτόματα υγιεινό.
Τα καλύτερα λειτουργικά τρόφιμα
Τα καλύτερα λειτουργικά τρόφιμα είναι τα φυσικά φρούτα και λαχανικά και τα μη επεξεργασμένα δημητριακά ολικής αλέσεως που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Με μια ισορροπημένη διατροφή υγιεινών, φυσικών τροφών, δε θα χρειάζεστε επεξεργασμένα λειτουργικά τρόφιμα. Μια εξαίρεση μπορεί να είναι κάποιος που ακολουθεί vegan διατροφή και δεν παίρνει αρκετό ασβέστιο μέσω της διατροφής του. Στην περίπτωση αυτή, ο χυμός πορτοκαλιού που είναι εμπλουτισμένος με ασβέστιο, προσφέρει μια καλή πηγή του ασβεστίου δεν μπορεί να πάρει διαφορετικά.
Η φύση μάς παρέχει το τέλειο μίγμα βιταμινών, μετάλλων και φυτοθρεπτικών συστατικών. Όταν ακολουθούμε μια διατροφή με φυσικά τρόφιμα, τα διάφορα συστατικά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και μεγιστοποιούν τα οφέλη για την υγεία μας.

7 τροφές για καλύτερη ερωτική ζωή .



Μήπως η ερωτική σας ζωή περνάει δύσκολη φάση; Μπορείτε να βρείτε ένα σωρό δικαιολογίες, όπως τα παιδιά σας, ότι έχετε πονοκέφαλο, ή ότι υπάρχει μια πλήξη ανάμεσα σε εσάς και τον σύντροφό σας. Σκεφτήκατε όμως να ρίξετε μια ματιά και στο… πιάτο σας;
Η παχυσαρκία μπορεί να επηρεάσει σίγουρα την λίμπιντό σας, ενώ το γρήγορο φαγητό από έξω, δε φημίζεται για τις αφροδισιακές του ιδιότητες. Αντίθετα, αν προτιμάτε φυσικές τροφές, είναι πιθανότερο να βελτιώσετε την ερωτική σας διάθεση.
Το τι τρώτε, μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη σεξουαλική σας ζωή, αλλά όχι μόνο ως προς τις λανθασμένες επιλογές. Έχει επίσης σημασία να καταναλώνετε τροφές που θεωρούνται αφροδισιακές και βελτιώνουν τη διάθεσή σας.
Όσο κι αν μοιάζει αστείο, όσο πιο έντονη οσμή έχουν τα τρόφιμα, τόσο πιο καλά, με εξέχοντα παραδείγματα τα στρείδια, τα σπαράγγια και το σκόρδο. Πάντως, άσχετα με το πόσο και πως μυρίζουν, τα παρακάτω τρόφιμα είναι ωφέλιμα για την περίπτωσή σας και αποτελούν υγιεινές τροφές που θα πρέπει να τρώτε έτσι κι αλλιώς.
Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο, από ένα ρομαντικό, σπιτικό γεύμα, με τροφές που θα σας «ανάψουν». Υπάρχουν όλο και περισσότερα επιστημονικά στοιχεία, που αποδεικνύουν ότι μερικές από τις βιταμίνες και τα συστατικά στα τρόφιμα που ακολουθούν, μπορεί να ενισχύουν τη σεξουαλική λειτουργία και τη σεξουαλική εμπειρία…
Σπαράγγια: είναι πλούσια σε φολικό οξύ, το οποίο μπορεί να αυξήσει την παραγωγή ισταμίνης, γεγονός που καθιστά ευκολότερο τον οργασμό και για τους άνδρες και για τις γυναίκες.
Σκόρδο: περιέχει αλισίνη, ένα αντιοξειδωτικό που αυξάνει τη ροή του αίματος και που ίσως βελτιώνει την καρδιακή λειτουργία.
Στρείδια: είναι νόστιμα και αφροδισιακά, καθώς η πρωτεΐνη που έχουν θα σας δώσει αντοχή. Επίσης έχουν επίσης συνδεθεί με την αύξηση της παραγωγής τεστοστερόνης, η οποία αυξάνει τη λίμπιντο και στα δύο φύλα.
Τζίντζερ: τονώνει τη ροή του αίματος που κάνει τις ερωτογενείς ζώνες πολύ πιο ευαίσθητες.
Σοκολάτα: είναι από τις πιο ερωτικές τροφές, καθώς το κακάο της περιέχει φαινυλαιθυλαμίνη ή αλλιώς ΡΕΑ, το «χημικό της αγάπης», το οποίο προωθεί την παραγωγή ντοπαμίνης στα κέντρα ευχαρίστησης του εγκεφάλου. Το PEA εμπνέει επίσης τα συναισθήματα της ευφορίας και της έλξης.
Αβοκάντο: Τον 16ο αιώνα, καθολικοί ιερείς στο Μεξικό, απαγόρευσαν την κατανάλωση αβοκάντο, λόγω της εμφανούς σεξουαλικής εικόνας τους. Αλλά ο επιστημονικό λόγος που το αβοκάντο θεωρείται αφροδισιακό, είναι ότι είναι πλούσιο σε ακόρεστα λιπαρά και φτωχό σε κορεσμένα λιπαρά, γεγονός που το καθιστά καλό για την καρδιά και τις αρτηρίες. Και οτιδήποτε κρατά την καρδιά δυνατή, βοηθά το αίμα να ρέει προς όλες τις σωστές διευθύνσεις.
Αμύγδαλα: θεωρείται ότι αυξάνουν το πάθος, ενεργούν ως σεξουαλικό διεγερτικό και ενισχύουν τη γονιμότητα. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ιχνοστοιχεία που είναι σημαντικά για τη σεξουαλική υγεία και την αναπαραγωγή, όπως ο ψευδάργυρος, το σελήνιο και η βιταμίνη Ε.

Ο ιδρώτας θα σε σώσει .



Πώς να ετοιμαστώ για το μεγάλο ραντεβού; Σε μία ώρα!
Φούσκωσε τα χέρια σου σαν του Ποπάι με σούπερ σετ κάμψεων δικέφαλων και «τριγωνικές» κάμψεις, λέει ο σύμβουλος του αμερικανικού ΜΗ για θέματα γυμναστικής Michael Mejia. Εξάλλου, αν δεν έχεις πληρώσει για το ραντεβού, το χέρι είναι το πρώτο μέλος του σώματός σου, που θα τσεκάρει και θα πιάσει η δεσποινίς, και η παρακάτω άσκηση εγγυάται να το κρατήσει φουσκωμένο και θεληματικό τουλάχιστον για κάποιες ώρες.
Πούλα το προϊόν σου: Πιάσε μία στραβόμπαρα με μία λαβή από κάτω και άσ’ τη να κρέμεται μπροστά σου - σε τέτοιο σημείο, ώστε να τη φτάνεις αν τεντώσεις τα χέρια σου. Κάνε 6-10 κάμψεις, άσε την μπάρα κάτω, πέσε και παίρνε όσες τριγωνικές κάμψεις αντέχεις (τριγωνικές κάμψεις με τις μύτες αντίχειρα και δείκτη να ακουμπάνε και να σχηματίζουν ένα τρίγωνο). Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα κι επανάλαβε. Κάνε τέσσερα με έξι σούπερ σετ.
Κανονάκι: Κάνε τις κάμψεις δικέφαλων πιο δύσκολα, τεντώνοντας τους καρπούς προς τα πίσω και κρατώντας τους σε αυτήν τη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του σετ. Αυτό αποτρέπει τους πήχεις στο να βοηθάνε και αναγκάζει τους δικέφαλους να δουλέψουν πιο σκληρά - και να φουσκώσουν περισσότερο.
Υπάρχει άσκηση που βελτιώνει τις επιδόσεις μου στο κρεβάτι;Δοκίμασε να διατείνεις το λαγονοψοίτη. Κανένας σοβαρός ποδοσφαιριστής δεν μπαίνει να παίξει 90 λεπτά χωρίς να ’χει κάνει διατάσεις, γι’ αυτό κι εσύ, πριν αποπειραθείς να σηκώσεις το πρωτάθλημα, καλά θα κάνεις να τεντωθείς λίγο πριν από την απονομή.
Η καλύτερη διάταση για τη βουβωνική χώρα και το λαγονοψοίτη μυ: Στάσου με τα πόδια σου στο άνοιγμα των γοφών και μετά κάνε ένα τεράστιο βήμα με το αριστερό σου πόδι. Λύγισε το δεξί σου γόνατο και χαμήλωσε το σώμα σου μέχρι να νιώσεις ένα απαλό κάψιμο στους μυς, που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά της βουβωνικής χώρας. Μπορείς να ακουμπήσεις με τις άκρες των δαχτύλων σου στο έδαφος για να στηριχθείς. Κρατήσου σε αυτή τη στάση μέχρι να χαλαρώσει αυτή η περιοχή και μετά άλλαξε πόδι. Λογικά προλαβαίνεις να φτιάξεις και τις δύο πλευρές μέχρι να τελειώσει εκείνη το «φρεσκάρισμά» της στην τουαλέτα (αν βγει).
Τι πρέπει να κάνω όταν μου λέει να χωρίσουμε;
Πιάσε κάτι και βάρα το. Ερευνα του Πανεπιστημίου του Emory βρήκε ότι ένα 75λεπτο μάθημα Tάε Kβον Ντο μπορεί να φτιάξει σημαντικά τη διάθεσή σου. Οι μαθητές που μετείχαν στην έρευνα είχαν λιγότερο άγχος, κατάθλιψη, οργή, κούραση και σύγχυση.
Κλώτσα: Αν βαριέσαι να παρακολουθήσεις μαθήματα πολεμικής τέχνης, δοκίμασε αυτήν την άσκηση του πρώην πρωταθλητή Ευρώπης Alwyn Cosgrove (η περιγραφή της άσκησης είναι για δεξιόχειρες, οπότε οι αριστερόχειρες κάνουν το αντίθετο).
- Δέκα λεπτά ζέσταμα με σκοινάκι, διατάσεις, χλιαρές γροθιές και κλωτσιές.
Η σωστή στάση (πόδια ελαφρώς λυγισμένα, αριστερό πόδι μπροστά, δεξί πίσω και προς τα έξω, το βάρος σου πέφτει στο δεξί πόδι, η δεξιά γροθιά σου βρίσκεται δίπλα στο αυτί σου, σαν να παίρνεις τηλέφωνο, η αριστερή γροθιά μπροστά στο πιγούνι σου, σαν να ’σαι τηλεοπτικός ρεπόρτερ ή ο Ζαφείρης Μελάς). Τώρα ρίξε 10 γροθιές με το αριστερό σου χέρι.
Ρίξε 10 εναλλάξ αριστερό-δεξί. - Πρόσθεσε και μία ευθεία κλωτσιά με το αριστερό σου πόδι. Φαντάσου ότι πιέζεις προς τα κάτω σκουπίδια στον κάδο, που βρίσκεται στο ύψος της μέσης σου - σήκωσε το αριστερό σου πόδι όσο περισσότερο μπορείς και μετά τράβα το προς τα έξω. Κάνε 10 συνδυασμούς: αριστερή γροθιά, δεξιά γροθιά, αριστερή κλωτσιά.
Πρόσθεσε δεύτερη δεξιά γροθιά. Κάνε 10 συνδυασμούς: αριστερή γροθιά, δεξιά γροθιά, αριστερή κλωτσιά, δεξιά γροθιά, αριστερή κλωτσιά, δεξιά γροθιά.
Πρόσθεσε μία γυριστή κλωτσιά με το δεξί σου πόδι. Φαντάσου ότι το δεξί σου πόδι είναι ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ και ότι προσπαθείς να χτυπήσεις κάποιον στο θώρακα. Σήκωσε το δεξί σου γόνατο, μετά γύρνα τους γοφούς και ίσιωσε το δεξί σου πόδι όσο πλησιάζεις προς το στόχο. Κάνε 10 συνδυασμούς: αριστερή γροθιά, δεξιά γροθιά, αριστερή ίσια κλωτσιά, δεξιά γροθιά, δεξιά γυριστή κλωτσιά.
«Αυτός είναι ένας γύρος - 110 γροθιές, 40 κλωτσιές κι ένας τόνος ιδρώτα», λέει ο Cosgrove. Ξεκουράσου 60 δευτερόλεπτα κι επανάλαβε. Προσπάθησε να ολοκληρώσεις τρεις με πέντε γύρους.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory