Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012

Εκπληκτική όαση στην Κίνα .

Χαριτωμένες ασιάτισσες .

Πως διασκεδάζουν οι μοναχές .

Τα πιό παράξενα σουτιέν .

Γειά σας !

Γιατί πρέπει να τρώμε ψάρια ?

Γιατί πρέπει να τρώμε ψάρια; (2)

Υπάρχουν τόσα πολλά οφέλη για την υγεία που συνδέονται με τα ψάρια, ώστε οι ειδικοί στη διατροφή και την υγεία, συστήνουν την τακτική κατανάλωση λιπαρών ψαριών -καλό θα είναι να καταναλώνονται 2 φορές την εβδομάδα. Δείτε γιατί…
Σίγουρα θα γνωρίζετε ότι πρέπει να τρώτε συχνά ψάρι. Εξάλλου φρόντιζε η μαμά σας να σας το λέει πολύ συχνά όταν ήσασταν μικροί. Ξέρετε όμως τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό για την υγεία μας;
Kατ’ αρχάς ότι είναι η καλύτερη πηγή πρωτεϊνών, ενώ περιέχει πολύ λίγο λίπος. Επιπλέον, το λίγο λίπος των ψαριών, είναι πολυακόρεστο, που είναι καλό για την υγεία.
Μία μερίδα ψάρι την ημέρα (περίπου 150-180 γραμμάρια), μπορεί να καλύψει τις καθημερινές απαιτήσεις μας σε πρωτεΐνες, πολύ εύκολα. Τα έλαια των ψαριών περιέχουν επίσης ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι γνωστό ότι είναι ωφέλιμα για την υγεία μας. Δείτε γιατί…
  • Αντικαρκινικές ιδιότητες
Τα ωμέγα- 3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα ψάρια, έχει αποδειχθεί ότι έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες, ιδιαίτερα για τον καρκίνο του μαστού, του παχέος εντέρου και του προστάτη. Οι άνδρες που τρώνε περισσότερα ψάρια, έχουν δυόμισι φορές λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο του προστάτη, λόγω της παρουσίας υψηλών επιπέδων του DHA (που βρίσκονται στα ωμέγα 3).
Μειωμένος κίνδυνος εκδήλωσης ασθενειών της καρδιάς
Η τακτική κατανάλωση ψαριών, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και στηθάγχης. Αυξάνει το επίπεδο της καλής χοληστερόλης στο αίμα, μειώνοντας τους θρόμβους αίματος και τη φλεγμονή. Τέλος, βοηθά στη μείωση της πίεσης του αίματος και στον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.
  • Οφέλη για την εγκυμοσύνη
Γιατί πρέπει να τρώμε ψάρια; (1)
Τα ψάρια είναι εξαιρετικά για τις εγκύους, καθώς η έρευνα έχει δείξει ότι οι γυναίκες που έτρωγαν περισσότερα ψάρια κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους, είχαν πολύ λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από πρόωρους τοκετούς και χαμηλό βάρος των μωρών τους. Απλά να είστε προσεκτικές και να αποφεύγετε ψάρια με υψηλή περιεκτικότητα σε τοξίνες.
  • Βοηθούν στην απώλεια βάρους
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο τα ψάρια κάνουν καλό στην υγεία μας, είναι το ότι η κατανάλωσή τους μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Μελέτες έχουν δείξει ότι άτομα που ακολουθούσαν διατροφή πλούσια σε ψάρια, έχασαν λίπος σε ταχύτερους ρυθμούς από εκείνα που δεν το έκαναν.
  • Καλύτερο ανοσοποιητικό
Τα παιδιά που ακολουθούν πλούσια σε ψάρια διατροφή, έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να αναπτύξουν καλύτερα τη λειτουργία του ανοσοποιητικού τους. Σύμφωνα με έρευνα σε βρέφη 9 έως 12 μηνών στη Δανία, αποδείχθηκε ότι τα βρέφη που ακολουθούσαν διατροφή υψηλότερη σε έλαια ψαριών, ανέπτυξαν καλύτερο και ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Άσθμα
Η τακτική κατανάλωση ψαριών, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης άσθματος στα παιδιά.
Μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης Alzheimer
Οι ηλικιωμένοι που περιλαμβάνουν το ψάρι στη διατροφή τους, είναι λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν άνοια ή Αλτσχάιμερ στα γηρατειά τους.
  • Μειώνουν τα επίπεδα κατάθλιψης
Γιατί πρέπει να τρώμε ψάρια; (3)
Η κατάθλιψη συνδέεται με τα χαμηλά επίπεδα των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων. Ως εκ τούτου, οι άνθρωποι που τρώνε τακτικά ψάρια, μπορεί να μειώσουν την τάση προς κατάθλιψη.
Υπάρχουν τόσα πολλά οφέλη για την υγεία που συνδέονται με τα ψάρια, ώστε οι ειδικοί στη διατροφή και την υγεία, συστήνουν την τακτική κατανάλωση λιπαρών ψαριών -καλό θα είναι να καταναλώνονται 2 φορές την εβδομάδα. Είτε πρόκειται για φρέσκο ψάρι, είτε για κάποιο συμπλήρωμα ελαίου ψαριών, πρόκειται για πολύ υγιεινές επιλογές.
Πηγή: clickatlife.gr


Πόσα χρήμματα ρίχνουν την ημέρα ?

Fontana di Trevi

Το συντριβάνι της Fontana di Trevi στη Ρώμη είναι το πιο πλούσιο συντριβάνι του κόσμου, αφού από τα κέρματα που ρίχνουν κάθε χρόνο οι επισκέπτες του συγκεντρώνεται ένα ποσό που οι περισσότεροι δεν θα δούμε ποτέ στη ζωή μας!
Συγκεκριμένα, στα νερά της Fontana di Trevi πέφτουν κάθε χρόνο κέρματα συνολικής αξίας περίπου 700.000 ευρώ!
Φέτος μάλιστα έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, αφού μόλις στους 6 πρώτους μήνες έχει προσθέσει ήδη 540.000 ευρώ στα ταμεία της πόλης.
Τα κέρματα συλλέγονται από ειδικούς υπαλλήλους με την επίβλεψη της αστυνομίας, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι κάτοικοι και οι επισκέπτες απαγορεύεται ρητώς να πάρουν οποιοδήποτε κέρμα από το συντριβάνι.
http://www.otherside.gr

Πως να κόψεις 100 θερμίδες την ημέρα .


Δεν ζητάς πολλά: να μειώσεις έστω 100 θερμίδες από το σύνολο εκείνων που καταναλώνεις καθημερινά. Υπάρχουν λοιπόν 10 απλοί και γρήγοροι τρόποι για να γλιτώσεις αυτές τις 100 θερμίδες, σε κάθε γεύμα από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Πρωινό: Δώσε γεύση στον καφέ σου με λίγη κανέλα ή μοσχοκάρυδο, αντί για σιρόπι ή έξτρα αφρόγαλα.
Μεσημεριανό: Απόφυγε τα κρουτόν στα σαλάτα σου και αντικατάστησέ τα με καρότο και σέλινο, για να διατηρήσεις την τραγανιστή αίσθηση.
Βραδινό: Παράγγειλε πίτσα με ψητό κοτόπουλο αντί για πεπερόνι. Το κοτόπουλο είναι εξαιρετική πηγή σεληνίου, νιασίνης, βιταμίνης Β6 και ψευδαργύρου. Ζήτησέ το καλοψημένο.
Έλεγχος μερίδας: Άφησε 4 -5 μπουκιές στο πιάτο σου.
Γαρνιτούρες: Προτίμησε εποχικά λαχανικά στον ατμό με λεμόνι και μυρωδικά, αντί για βούτυρο.
Επιδόρπια: Κόψε πιο λεπτό το κομμάτι κέικ και από τη μέση, που περιέχει λιγότερη ζαχαρώδη κρούστα.
Ποτό: Πρόσθεσε στο παγωμένο τσάι σου λίγο 100% φυσικό χυμό, έτσι ώστε να το κάνεις πιο γλυκό χωρίς να προσθέσεις ζάχαρη.
Σνακ: Έλεγξε τη μερίδα σου σερβίροντας τα πατατάκια ή τα κουλουράκια σε μικρό μπολ και τρώγοντάς τα από εκεί, αντί από το σακουλάκι τους.
Εστιατόρια: Ζήτησε να μη σου φέρουν καλαθάκι με ψωμί. Παράγγειλε μία ή και δύο σαλάτες ή φάε το αγαπημένο σου μπέργκερ χωρίς ψωμί, αποφεύγοντας οτιδήποτε τηγανητό και τις σος.
Ντιπ: Βούτηξε τα φρούτα σου μέσα σε γιαούρτι με 0% λιπαρά.
[via]
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory