Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 7 Αυγούστου 2012

Κορίτσια για μετάλλιο .

Τα παραμυθέμια χωριά των νήσων Φερρόες .











Ξαφνικά ,

Μια κυριακή σε ρώσικη παραλία .

Καλή ιδέα .

Μόνο στην Ρωσία .

http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ανέκδοτο .

Πάει μια ξανθιά να δώσει συνέντευξη για δουλειά! Τη ρωτάει ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων που έπαιρνε τις συνεντεύξεις...

Αν σου έδινα 500.000 ευρώ θα ερχόσουν μαζί μου ένα ταξιδάκι στο Παρίσι, για παρεούλα, να γυρνάμε μαζί, να με ζεσταίνεις στο κρεβάτι κτλ, κτλ, κτλ ;».
Χαμογελάει καταφατικά η ξανθιά όλο νάζι. Στη συνέχεια τη ρωτάει και πάλι:
- «Αν σου δώσω 20 ευρώ θα κάτσεις να τον... φας εδώ και τώρα πάνω στο γραφείο;»
Και του λέει τσαντισμένη η ξανθιά…
- «Για τι με περάσατε κύριε, για καμία π...να;»
Κι απαντά ο υπεύθυνος: «αυτό το ξεκαθαρίσαμε με την 1η ερώτηση, τώρα διαπραγματευόμαστε την τιμή!!!»

Πόσες μέρες έχει ο κάθε μήνας ?

Εδώ θα σας δείξουμε ένα πολύ ωραίο κολπάκι ώστε να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να βρείτε πόσες μέρες έχει ένας μήνας που θέλετε. 

Η λύση βρίσκεται... στη γροθιά μας! 

Δείτε την παρακάτω εικόνα. 
Αν κάνουμε το χέρι μας γροθιά, αυτό αποτελείται από 4 "εξογκώματα" και 3 "κοιλίες". 


Να έχετε στο μυαλό σας ότι το κάθε εξόγκωμα, υποδηλώνει μήνα με 31 ημέρες, ενώ η κάθε κοιλία, υποδηλώνει μήνα με 30 ημέρες. 

Δείτε τι κάνουμε στη συνέχεια και θα δείτε που κολλάει αυτό! 

Η εκκίνησή μας είναι πάντα το εξόγκωμα στον δείκτη. (Στην παρακάτω εικόνα, είναι το 1) 

Όπως είπαμε, έχουμε 4 εξογκώματα και 3 κοιλίες, άρα στο ένα χέρι μας, σύνολο 7. 

Ξεκινάμε να μετράμε τους μήνες από την εκκίνηση που προαναφέραμε, άρα ο Ιανουάριος είναι στο 1ο εξόγκωμα, ο Φεβρουάριος είναι στην 1η κοιλία, ο Μάρτιος στο 2ο εξόγκωμα, κοκ. 

Όταν τελειώσει και ο Ιούλιος (που έχουν τελειώσει τα εξογκώματα και οι κοιλίες της γροθιάς μας), τότε συνεχίζουμε τον Αύγουστο πάλι από το σημείο εκκίνησης, όπου δηλαδή ήταν και ο Ιανουάριος! 

Δείτε αναλυτικά: 


1) Ιανουάριος, είναι εξόγκωμα, άρα μεγάλος μήνας (έχει 31 ημέρες) 
2) Φεβρουάριος, είναι κοιλία, άρα μικρός μήνας (έχει 28 ή 29 ημέρες) 
3) Μάρτιος, είναι εξόγκωμα, άρα μεγάλος μήνας (έχει 31 ημέρες) 
4) Απρίλιος, είναι κοιλία, άρα μικρός μήνας (έχει 30 ημέρες) 
5) Μάιος, είναι εξόγκωμα, άρα μεγάλος μήνας (έχει 31 ημέρες) 
6) Ιούνιος, είναι κοιλία, άρα μικρός μήνας (έχει 30 ημέρες) 
7) Ιούλιος, είναι εξόγκωμα, άρα μεγάλος μήνας (έχει 31 ημέρες) 
8) Αύγουστος, είναι εξόγκωμα, άρα μεγάλος μήνας (έχει 31 ημέρες) 
9) Σεπτέμβριος, είναι κοιλία, άρα μικρός μήνας (έχει 30 ημέρες) 
10) Οκτώβριος, είναι εξόγκωμα, άρα μεγάλος μήνας (έχει 31 ημέρες) 
11) Νοέμβριος, είναι κοιλία, άρα μικρός μήνας (έχει 30 ημέρες) 
12) Δεκέμβριος, είναι εξόγκωμα, άρα μεγάλος μήνας (έχει 31 ημέρες) 


Να θυμάστε και τα εξής: 

- Ο Φεβρουάριος είναι ο μόνος περίεργος μήνας. Είναι μικρός και δεν έχει 30 ημέρες όπως οι υπόλοιποι, αλλά 28, ή αν είναι δύσεκτο έτος, 29 ημέρες. 

- Για να θυμάστε ότι τα εξογκώματα είναι οι μεγάλοι μήνες και οι κοιλίες οι μικροί, να έχετε στο μυαλό σας το εξής: 
α) το εξόγκωμα προεξέχει = μεγάλοι μήνες με τις πολλές ημέρες (31), 
β) οι κοιλίες δεν προεξέχουν = μικροί μήνες με τις λίγες ημέρες (30). 

Έτσι απλά λοιπόν, θα βρίσκετε πάντα πόσες ημέρες έχει ένας μήνας, ανά πάσα στιγμή, εύκολα και γρήγορα!=
http://coolweb.gr/poses-meres-exei-minas/

Ξυπνήστε το πρωί .

Πρωινό ξύπνημα

Για κάποιους είναι τρόπος ζωής, ενώ για κάποιους άλλους είναι εφιάλτης. Αν πάντως θέλετε να κάνετε τις δουλειές σας, να ανταποκριθείτε στις υποχρεώσεις σας, να κερδίσετε τη μέρα, θα πρέπει να σηκώνεστε νωρίς το πρωί –όσο δύσκολο κι αν σας είναι. Πώς θα τα καταφέρετε;
  • Βραδινή προετοιμασία
Όπως λέει και ο αγαπημένος μας Λουκιανός, «αν κοιμηθώ νωρίς, θα σηκωθώ νωρίς», οπότε το καλό πρωινό ξύπνημα εξαρτάται από τον καλό βραδινό ύπνο –και τις δραστηριότητές σας πριν τον ύπνο.
Για να κοιμάστε καλά -και να ξυπνάτε καλύτερα- αποφεύγετε το βράδυ τον καφέ, το κόκκινο κρασί και την σοκολάτα που, επιστημονικά έχουν αποδειχθεί, πως μπορεί να δημιουργήσουν αϋπνίες, περισσότερο από κάθε άλλη τροφή. Επίσης, αποφεύγετε να πέφτετε για ύπνο με γεμάτο στομάχι γιατί δεν θα σας είναι εύκολο να χωνέψετε.
Ακόμα, ξαπλώστε στο κρεβάτι έχοντας λύσει όλα σας τα προβλήματα με τον σύντροφό σας που κοιμάται ακριβώς δίπλα σας, γιατί η κρεβατομουρμούρα μπορεί επίσης να σας κάνει να χάσετε όχι μόνο τον ύπνο σας, αλλά και την ψυχική σας ηρεμία.
Φροντίστε να έχετε διαμορφώσει έτσι το περιβάλλον στο οποίο κοιμάστε, ώστε να μην υπάρχει τίποτα που να μπορεί να σας διακόψει τον ύπνο, π.χ. θερμοκρασία, φως, ενοχλητικοί θόρυβοι. Αν είστε φαν του φενγκ σούι, ακολουθήστε και τις επιταγές του ως προς τον ύπνο, σύμφωνα με τις οποίες το κρεβάτι πρέπει να βρίσκεται σε τέτοια θέση, ώστε όταν ξαπλώνουμε να κοιτάμε την πόρτα του υπνοδωματίου, αλλά να μην εμποδίζουμε την είσοδο και την έξοδο του «τσι» από αυτήν (της ενέργειας που πρέπει να κυλά ανεμπόδιστη στον χώρο).
  • Πρωινή διαύγεια
Οι υποστηρικτές του πρωινού ξυπνήματος συμβουλεύουν τους… υπναράδες, αφού «χτυπήσει» το ξυπνητήρι, να κάνουν τα εξής:
-Να πιουν ένα δροσερό ποτήρι νερό, το οποίο στο άδειο στομάχι λειτουργεί ως τονωτική ένεση για τον μεταβολισμό, ενώ τονώνει και ξυπνά εντελώς τον οργανισμό.
-Να ασκηθούν. Δεν το συνηθίζουμε στην Ελλάδα, αλλά αν δοκιμάσετε να βγείτε για τρέξιμο ή περπάτημα με την πρώτη πρωινή δροσούλα, θα εντυπωσιαστείτε από την ευεξία που θα νιώσετε και την ενέργεια που θα έχετε όλη την υπόλοιπη μέρα.
-Να κάνουν ένα δροσερό μπάνιο με αφρόλουτρο εμπλουτισμένο με τονωτικά αρώματα, όπως τα αρώματα εσπεριδοειδών –ιδιαίτερα μετά την γυμναστική.
-Να μην πίνουν καφέ κάθε μέρα. Έρευνες έχουν δείξει πως όταν ο οργανισμός συνηθίζει στην καφεΐνη σταδιακά παύει να αντιδρά σε αυτήν –κοινώς μέρα με τη μέρα η καφεΐνη δεν θα σας ξυπνά πια. Μπορείτε, λοιπόν, κάποιες μέρες να πίνετε καφέ, κάποιες άλλες τσάι, και κάποιες άλλες φρέσκο χυμό –ιδιαίτερα ο χυμός μήλου θεωρείται ιδανικός για πρωινό ξύπνημα.
-Να παίρνουν βαθιές ανάσες. Αυτό μπορείτε να το κάνετε μόλις ανοίξετε τα μάτια σας και όσο είστε ακόμα στο κρεβάτι. Εισπνεύστε βαθιά, ώστε ο αέρας να φτάσει μέχρι χαμηλά στην κοιλιά σας, και φανταστείτε ότι εισπνέετε ένα λαμπερό, λευκό φως που γεμίζει το σώμα σας χαρά και ενέργεια.
-Να βρίσκουν το νόημα και την χαρά στη μέρα τους. Ακόμα κι αν ξυπνάτε για να πάτε στην δουλειά, να αντιμετωπίσετε το εκνευριστικό σας αφεντικό, και να τα βγάλετε πέρα με όλες τις υποχρεώσεις της ημέρας, προσπαθείτε να σκεφτείτε κάτι που θα σας φέρει χαρά. Κάτι για το οποίο είστε ευγνώμονες –έστω ότι ξεκινά μία νέα μέρα, και εσείς είστε καλά και είστε εδώ για να την… αδράξετε!
-Να σηκώνονται αμέσως μόλις «χτυπήσει» το ξυπνητήρι. Ξεχάστε το snooze. Το μόνο που θα σας προσφέρει είναι 5-10 λεπτά επιπλέον ύπνου-ξύπνιου που θα σας δημιουργήσουν κακοκεφιά.
Πηγή: in2life.gr, της Έλενα Μπούλια

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory