Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012

Κολυμβητές ολυμπιακών αγώνων .

olympic_swimmers-0001
olympic_swimmers-0004
olympic_swimmers-0005
olympic_swimmers-0007
olympic_swimmers-0009
olympic_swimmers-0015
olympic_swimmers-0019
Ολυμπιακοί του Λονδίνου γυναίκες Κολύμβηση

Τι μπορείς να κάνεις με ένα παλιό λεωφορείο .

Τα κορίτσια της παραλίας .

Βρώμικο ποδόσφαιρο .

Τηλεφωνική γραμμή για ελεύθερο βρίσιμο .


Μια μέρα στη δουλειά με βρισιές, εκνευρισμό και λεκτική εν γένει κακοποίηση σίγουρα θα ήταν μια πάρα πολύ άσχημη μέρα.
Όχι όμως για το Γερμανικό τηλεφωνικό κέντρο Schimpf-los. Για τους εργαζομένους στην εν λόγω «καυτή» γραμμή οι βρισιές σε καθημερινή βάση είναι απλά άλλη μια μέρα στο γραφείο.
Και αυτό γιατί στην εν λόγω γραμμή μπορούν να τηλεφωνούν ελεύθερα οι εκνευρισμένοι Γερμανοί και να βρίζουν με την άνεσή τους, ξεσπαθώνοντας για κάθε τους πρόβλημα.
Η ομάδα που βρίσκεται πίσω από την εν λόγω ιδέα, τονίζει ότι σκέφτηκε να δημιουργήσει μια γραμμή στην οποία ο κόσμος θα μπορούσε να απελευθερώνει τον θυμό του και να μην ξεσπά σε συγγενείς, φίλους και γνωστούς.
Η κλήση κοστίζει 1.49 ευρώ το λεπτό ενώ το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο ώστε να θυμώνει ακόμα περισσότερο τους καλούντες για περισσότερη ανακούφιση. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούν φράσεις του τύπου «αυτή είναι η τρίτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο».
[via]

Καθίστε και αδυνατίστε .


Το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Vanderbilt ανακοίνωσε ότι αν κάποιος γελάει για 10 με 15 λεπτά τη μέρα, αυτό μπορεί να αποβεί σωτήριο για μία καλλίγραμμη σιλουέτα, καθώς καίγονται ως και 40 θερμίδες.
Ένα δυνατό γέλιο αυξάνει τους ρυθμούς της καρδιάς 10% με 20%, το οποίο σημαίνει ότι αυτόματα αυξάνεται και ο μεταβολισμός, καίγοντας θερμίδες.
Φτιάξτε μυς
Οι άπαχοι μυς καίνε 12 φορές περισσότερες θερμίδες από ότι το λίπος και για κάθε μισό κιλό μυ που προσθέτετε στον οργανισμό σας, οι ειδικοί λένε ότι το σώμα σας αυξάνει τον βασικό μεταβολικό ρυθμό με επιπλέον 50 θερμίδες τη μέρα…και όλα αυτά ενώ κάθεστε.
Με απλά λόγια αν δεν μπορείτε το γυμναστήριο, προσπαθήστε να κάνετε μυς ενώ κάθεστε, μετατρέποντας τα μπουκαλάκια με το νερό σε …βαράκια. Μπορείτε επίσης να γείρετε ελαφρά πίσω στην καρέκλα σας και να ανασηκώσετε τα πόδια σας δημιουργώντας γωνία 45 μοιρών. Έπειτα φέρτε τα γόνατά σας προς το στήθος και αφήστε τα ξανά στην αρχική τους θέση. Τρία σετ των 20 επαναλήψεων θα σας ωφελήσουν με 75 λιγότερες θερμίδες.
Και η νευρικότητα αδυνατίζει
Χτυπήστε τα πόδια σας, κουνηθείτε στο κάθισμά σας, χτυπήστε το στυλό σας στο γραφείο και περπατήστε μέσα στο χώρο σας. Μπορεί να εκνευρίσετε τους συναδέλφους σας αλλά σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστήμιου της Iowa, με αυτές τις κινήσεις εσείς καταναλώνετε 300 θερμίδες τη μέρα.
Ο λόγος που λειτουργεί αυτό είναι απλός. Οι κινήσεις απαιτούν ενέργεια για να γίνουν, το οποίο σημαίνει ότι καταναλώνοντας ενέργεια «καίτε» και θερμίδες.
Αντικαταστήστε την καρέκλα σας
Μπορεί να ακουστεί περίεργο (και σίγουρα αν το κάνετε θα παραξενέψει συναδέλφους και αφεντικά) αλλά αν αντικαταστήσετε την άνετη καρέκλα γραφείου, που διαθέτετε, με μία…μπάλα γα παράδειγμα, το όφελος στο σώμα σας, μάλλον θα παραδειγματίσει πολλούς.
Η εναλλακτική λύση μίας κουνιστής καρέκλας μάλιστα, αν και μπορεί να μην είναι το ίδιο πρακτική, σε επίπεδο αδυνατίσματος πάντως θα σας μειώσει τις θερμίδες σε 150 λιγότερες την ώρα.
Δροσιά Vs θερμίδες
Το σώμα καίει λιγότερες θερμίδες όταν προσπαθεί να παραμείνει ζεστό, άρα αν η θερμοκρασία είναι κατώτερη από αυτή που «δικαιολογεί» τη μη καύση θερμίδων, ο οργανισμός θα προσπαθήσει να καταναλώσει ενέργεια θέλοντας να παραμείνει ζεστός. Δηλαδή θα αυξήσει το ρυθμό μεταβολισμού.
Ενυδάτωση
Η σωστή ενυδάτωση επιτρέπει στο σώμα να λειτουργεί σε αρμονικά επίπεδα. Επιπλέον, έρευνες αναφέρουν ότι το καλύτερο για το «κάψιμο» των θερμίδων είναι να πίνετε ζεστό αντί για κρύο νερό. Αυτό προκαλεί τον μεταβολισμό να ανεβάσει τους ρυθμούς του μέχρι και 30%.
Το κάλιο μάλιστα ενδείκνυται γι αυτήν την περίπτωση καθώς μεταφέρει το νερό στα κύτταρα. Η κατανάλωση τροφίμων με υψηλά ποσοστά περιεκτικότητας σε κάλιο, όπως είναι το αβοκάντο και η μπανάνα βοηθούν στην καλύτερη ενυδάτωση του οργανισμού.
Έξυπνα και συχνά snack
Ορισμένα φαγητά και σνακ αυξάνουν το ρυθμό του μεταβολισμού στο σώμα. Για παράδειγμα τα καυτερά φαγητά, οι πρωτεΐνες και οι τροφές πλούσιες σε ίνες, όπως είναι το μπρόκολο, τα καρότα και τα σπαράγγια είναι «σύμμαχοι» για ένα καλλίγραμμο σώμα.
Το σώμα πρέπει να «δουλέψει» περισσότερο για να μπορέσει να γίνει η πέψη των πρωτεϊνών άρα πρέπει να καταναλώσει περισσότερες θερμίδες. Παράλληλα βέβαια, πέντε μικρά γεύματα τη μέρα, είναι ιδανικά για την καλύτερη καύση θερμίδων από ότι λιγότερα και μεγάλα γεύματα. Με τα μικρά γεύματα κρατάμε «ξύπνιο» τον μεταβολισμό μας και καίμε τις θερμίδες αρμονικά.

Φακοί επαφής στην θάλασσα ?

Φακοί επαφής στη θάλασσα;

Υπάρχουν άνθρωποι με μικρό πρόβλημα που μπορούν χωρίς τα γυαλιά τους. Άλλοι πάλι, δεν βλέπουν την τύφλα τους. Αν ανήκετε κι εσείς σε αυτή την κατηγορία... τότε μάλλον δεν πάτε πουθενά χωρίς τους φακούς επαφής σας. Ακόμη και στην παραλία κρίνονται απαραίτητοι. Τι γίνεται όμως κατά τη διάρκεια του μπάνιου στη θάλασσα;

Δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα μολύνσεων των φακών επαφής από τη θάλασσα, αρκεί βέβαια το νερό να είναι καθαρό και να μην μπάινουμε με ανοιχτά μάτια. Οι πολλες βουτιές ακόμη και με κλειστά μάτια δεν είναι ό, τι καλύτερο εφόσον το αλάτι ξηραίνει και ερεθίζει. Αν φοράτε τους φακούς σας, και βουτάτε στο νερό, υπάρχει κίνδυνος ερεθισμού και τραυματισμού ακόμη του κερατοειδούς, εφόσον ο φακός αφυδατώνεται και σκληραίνει. Αν το κάνετε και ενοχληθείτε μετά καλύτερα να αφαιρέσετε τους φακούς.
Ακόμη καλύτερα χρησιμοποιείστε ημερήσιους φακούς για τα μπάνια στη θάλασσα μιας και ο κίνδυνος να σας φύγουν δεν είναι... μικρός! Στην περίπτωση της πισίσνας, η κατάσταση είναι λίγο χειρότερη εξαιτίας του γλυκού νερού και του χλωρίου που ευνοούν μολύνσεις και λοιμώξεις... Εδώ θα λέγαμε να μην το δοκιμάζετε με τη μουρίτσα μέσα- ούτε για αστείο!

Τι έγινε ?

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory