Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 12 Αυγούστου 2012

Τα κορίτσια του διαδικτύου .

Εικόνες .

Αδιανόητα κουρέμματα .

Αδιανόητη Κουρέματα σκυλιών ζώα 2
Αδιανόητη Κουρέματα σκυλιών ζώα 2
Αδιανόητη Κουρέματα σκυλιών ζώα 2
Αδιανόητη Κουρέματα σκυλιών ζώα 2
Αδιανόητη Κουρέματα σκυλιών ζώα 2
Αδιανόητη Κουρέματα σκυλιών ζώα 2
Αδιανόητη Κουρέματα σκυλιών ζώα 2

Ταξίδι στο κέντρο του ηφαιστείου .

Τα μάτια των παιδιών .

Υποκύψτε !



 Η υποχώρηση στους μικρούς πειρασμούς, μας κάνει πιο ευτυχισμένους και ψυχικά υγιείς, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στη Βρετανια.
  Αν δηλαδή μόλις απολαύσατε το τελευταίο σοκολατάκι στο κουτί και νιώθετε ενοχές, είναι καλύτερα να τις αφήστε κατά μέρος και νακρατήστε απλώς την ανάμνηση της απόλαυσης. Δεν θα νιώσετε μόνο πιο ήσυχοι και ευτυχισμένοι αλλά θα κάνετε μακροπρόθεσμο καλό στην ψυχική σας υγεία.

  Αυτό υποστηρίζει μια έρευνα που διεξήχθη στη Βρετανία. Υποβάλλοντας 2.000 γυναίκες σε ειδικό ερωτηματολόγιο οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι όσες υπέκυπταν σε «αθώους» πειρασμούς σε καθημερινή βάση ήταν πολύ πιο ευτυχισμένες από εκείνες που έδειχναν «σιδηρά» αυτοσυγκράτηση.
Η.... αντίσταση δεν ωφελεί!

   Όταν καταφέρνουμε να αντισταθούμε στον πειρασμό μιας λαχταριστής τούρτας ή του τελευταίου μοντέλου της αγαπημένης μας μάρκας ρούχων οπωσδήποτε νιώθουμε εκείνη τη στιγμή περισσότερο «άξιοι» και ικανοποιημένοι από τον εαυτό μας.

  Οι ειδικοί όμως παρατήρησαν ότι, παρά τη στιγμιαία «ένεση» υπερηφάνειας, μακροπρόθεσμα ο υπερβολικός αυτοέλεγχος δεν ωφελεί. Αντιθέτως η υποχώρηση σε ορισμένες ατασθαλίες - σε αυτά δηλαδή που έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε «μικρές χαρέςτης ζωής»- φαίνεται να αποτελεί τη συνταγή για την ψυχική μας ισορροπία.

Υποκύψτε αλλά με μέτρο.

  "Ολο και περισσότερες ενδείξεις υποδηλώνουν ότι η αντίσταση στους πειρασμούς στην πραγματικότητα μας προκαλεί θυμό"  δήλωσε ο νευροεπιστήμονας Τζακ Λιούις, σχολιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης στα βρετανικά ΜΜΕ.

  "Τα περισσότερα πράγματα είναι καλά όταν γίνονται με μέτρο και το να υποκύπτουμε στις σχετικά αθώες παρορμήσεις μας - ιδιαίτερα όταν οι καιροί είναι δύσκολοι - είναι ένας σπουδαίος τρόπος για να ανταμείψουμε τον εαυτό μας" τόνισε ο ειδικός προσθέτοντας ότι οι γυναίκες θα πρέπει να μάθουν να απολαμβάνουν τις μικροχαρές χωρίς να αφήνουν τις ενοχές τους να τις «χαλάνε».

Ψώνια, γλυκά και Διαδίκτυο
  Οι 2.000 εθελόντριες που συμμετείχαν στην έρευνα, η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό μιας εταιρείας τροφίμων, ανέφεραν κατά σειρά ως πιο δελεαστικούς «πειρασμούς» τα ψώνια (όταν αυτά βγαίνουν εκτός προϋπολογισμού, φυσικά), τα γλυκά και το χάζεμα στο Διαδίκτυο εν ώρα εργασίας.

  Σε ποσοστό 90% οι ερωτηθείσες δήλωσαν ότι υπέκυπταν σε αυτού του είδους τις παρορμήσεις τους κάποιες φορές κάθε τόσο αλλά 60% παραδέχθηκαν ότι το έκαναν σε καθημερινή βάση. Οι τελευταίες εμφανίστηκαν πιο ευτυχισμένες και ικανοποιημένες από τη ζωή τους, όμως τα δύο τρίτα ομολόγησαν ότι μετά την «παρεκτροπή» ένιωθαν ενοχές για αρκετές ώρες.
Πηγή: www.tovima.gr

 

Γιατί μπορεί να μην απαντά στο κινητό .


Της έστειλες το μηνυματάκι σου και δεν έχεις πάρει απάντηση; Μάθε τι μπορεί να φταίει…
Όταν το κινητό μετατρέπεται σε πηγή πελώριου άγχος, κάποιο μήνυμα έχει μείνει αναπάντητο. Σωστά; Και σε ζώνουν τα δαιμόνια, σε πλημμυρίζει η αγωνία, σε τρώει η περιέργεια! Μα γιατί δεν απαντά; Αφού τα πράγματα φαινόταν να πηγαίνουν περίφημα. Να λοιπόν γιατί…
1. Δεν είπες κάτι που να χρήζει απάντησης
2. Ό,τι κι αν κάνει τώρα (που δεν θα είναι και τίποτα σημαντικό) είναι σίγουρα περισσότερο σημαντικό από το να σου απαντήσει
3. Δεν σε γουστάρει (πρέπει να πάρουμε κι αυτό ως ενδεχόμενο)
4. Έχει καλύτερα πράγματα να κάνει την ώρα που πάει για… δεύτερο γύρο
5. Θέλει να απαντήσει αλλά δεν μπορεί να σκεφτεί τίποτα καλύτερο από το «LOL»
6. Απάντησες στο τελευταίο SMS της με «LOL», τι περιμένεις;
7. Δεν θέλει να σου δώσει τη λάθος εντύπωση ότι τη νοιάζει τι έχεις να πεις
8. Θα ’θελε να μπλοκάρει τα SMS σου, αλλά από την άλλη δεν σε σιχαίνεται και τόσο πολύ
9. Το μακροσκελές SMS-ιστορία της ζωής σου που της έστειλες την κατατρόμαξε
10. Περιμένει να απαντήσει την τρίτη φορά που θα της το ξαναστείλεις
11. Δεν μπορεί με ένα τόσο δα μηνυματάκι να σου δείξει πόσο αφόρητα πλήττει μαζί σου
12. Εύχεται ειλικρινά να την έπαιρνες τηλέφωνο

Χάστε τα τελευταία κιλά πολύ εύκολα .


  • Πιείτε εξυπνότερα
Περιορίστε τα υγρά που πίνετε σε νερό και τσάι με βότανα. Ακόμη και λιγότεροι χυμοί ή διαιτητικά αναψυκτικά θα επιταχύνουν την απώλεια βάρους ενώ αν θέλετε κάτι πιο …φρουτώδες, καλύτερα να φάτε ένα φρούτο παρά να πιείτε έναν χυμό, γιατί με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε περισσότερες θρεπτικές ίνες, μειώνοντας παράλληλα την ζάχαρη.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (1)
  • Φάτε με… chopsticks
Αν αντικαταστήσετε το πιρούνι σας με chopsticks το αποτέλεσμα θα το δείτε στη…ζυγαριά σας, καθώς έχει αποδειχτεί από έρευνες ότι όσοι τρώνε με τις ειδικές αυτές «λαβίδες» τρώνε πολύ λιγότερο από όσους χρησιμοποιούν τα κλασικά πιρούνια. Εάν μάλιστα είστε από αυτούς που τρώνε γρήγορα, τα chopsticks είναι η καλύτερη απάντηση στα κιλά σας, αφού όταν κάποιος τρώει με τον… συμβατικό τρόπο, ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να δώσει εντολή ότι το στομάχι έχει χορτάσει, και έτσι συνεχίζει να τρώει.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (4)
  • Ασκήσεις…γραφείου
Αν δεν έχετε ώρα για άσκηση, αυτό δεν πρέπει να αποτελεί πλέον καμία δικαιολογία, γιατί μπορείτε πολύ απλά να γυμναστείτε στη δουλειά σας. Επιλέξτε τα σκαλιά αντί για το ασανσέρ, τεντωθείτε στην καρέκλα σας και κινηθείτε στο χώρο αντί επικοινωνείτε με…msn.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (5)
  • Γεμίστε τον οργανισμό σας με υγιή λίπη
Το λίπος δεν είναι εχθρός σας…μέχρι ένα σημείο φυσικά. Χορτάστε λοιπόν με υγιές λίπος, που μπορείτε να βρείτε στο αβοκάντο, στο ελαιόλαδο και στα ψάρια.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (6)
  • Χοροπηδήστε, τρέξτε, παίξτε
Οι ασκήσεις με ένταση, όπως είναι το τρέξιμο, το σκοινάκι και το τραμπολίνο, δίνουν μία μοναδική ώθηση στον οργανισμό σας. Αυτός είναι και ο ιδανικός τρόπος να ξυπνήστε τον μεταβολισμό σας για τα καλά και να ξεφορτωθείτε μια για πάντα τις τοξίνες και τα λίπη. Προσθέστε μόλις 5 με 10 λεπτά τη μέρα έντονης άσκησης στο καθημερινό σας πρόγραμμα γυμναστικής και θα δείτε τα τελευταία κιλά σας για …τελευταία φορά.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (2)
  • Πασπαλίστε με κανέλα
Λίγη μόνο ποσότητα κανέλας στο γάλα, τα δημητριακά ή τον καφέ σας μπορεί να κάνει τα τελευταία κιλά σας να χαθούν, και αυτό γιατί η κανέλα μπορεί να ελέγξει τα επίπεδα ινσουλίνης, που αυξάνονται μετά το φαγητό. Με λίγες μόνο «σταγόνες» κανέλας ο οργανισμός αντιλαμβάνεται γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (3)
  • Κρέμες, σάλτες: Ευχαριστώ δεν θα πάρω
Ηλίου φαεινότερο ότι οι σάλτσες και τα κρεμώδη dressing περιέχουν περισσότερα ανθυγιεινά λιπαρά και είναι πιο δύσπεπτα και παχυντικά από ένα ολόκληρο γεύμα. Άρα αντί για ένα «αμαρτωλό» dressing επιλέξτε μία σάλτσα με βάση το ελαιόλαδο και το λεμόνι, ενώ αν έχετε να διαλέξτε ανάμεσα σε ένα burger και ένα κομμάτι κρέας με λαχανικά, η δεύτερη επιλογή θα σας δικαιώσει.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (8)
  • Φυτικά γλυκαντικά
Αν είστε από εκείνους που αγαπούν τη ζάχαρη και δε μπορύν να ζήσουν χωρίς αυτή σας συστήνουμε τη στέβια, το φυτικό γλυκαντικό που θα ικανοποιήσει τον ουρανίσκο σας και παράλληλα θα κρατήσει τα επίπεδα της ινσουλίνης σας σε φυσιολογικά επίπεδα.
Χάστε τα τελευταία κιλά με 9 απλά τρικ (7)
  • Το διάβασμα…αδυνατίζει
Στην κορυφή της κατάταξης με τα τρικ για να χάσετε εύκολα και γρήγορα τα τελευταία κιλά βρίσκεται φυσικά η…ανάγνωση. Διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων που αγοράζετε, γιατί πολλά από αυτά κρύβουν εχθρούς…κυρίως όσα περιέχουν υδρογονωμένα έλαια και λίπη, με άλλα λόγια μείνετε μακριά από τα συντηρητικά.
Πηγή: clickatlife.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory