Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Κορίτσια και κοκτέιλ .








Μαλλιά ουράνιο τόξο .

Αρχαία υδραγωγεία .







Διασκέδαση αθλητών στους ολυμπιακούς αγώνες .

Olympic Φωτογραφίες party01 των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι
Olympic Φωτογραφίες party02 των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι
ολυμπιακών party03 Φωτογραφίες των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι
ολυμπιακών party05 Φωτογραφίες των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι
Olympic Φωτογραφίες party10 των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι
ολυμπιακών party14 Φωτογραφίες των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι
ολυμπιακών party15 Φωτογραφίες των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι
ολυμπιακών party18 Φωτογραφίες των Ολυμπιακών Αθλητών πάρτι με πολύ κέφι

Ρώσοι αγρότες βλέπουν φώς πρώτη φορά .

Ψάχνοντας λίγη καλοκαιρινή περιπέτεια .

οδηγός καλοκαιρινής επιβίωσης

Καλοκαιράκι, ανέμελη διάθεση, ανέμελα ρούχα, λίγο κρασί λίγο θάλασσα… και όμως κάτι λείπει από το κατά τα άλλα τέλειο σκηνικό. Ναι ναι, είναι το αγόρι σου. Αν και αυτό το καλοκαίρι σε βρήκε single, να γκρινιάζεις που δεν έχεις κάποιον να σε αλείψει με λάδι, μην απελπίζεσαι! Υπάρχει λύση! Για την ακρίβεια 7 λύσεις – συμβουλές που θα σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στη καλοκαιρινή σου περιπέτεια.  Οι 4 πρώτες θα σε βοηθήσουν να σταθείς στο ύψος των περιστάσεων παρουσία ανδρών, ενώ οι 3 τελευταίες, θα σου εξασφαλίσουν την επιτυχία της γοητείας!
Get out (of the house)
Αν σου ακούγεται αυτονόητο, πίστεψέ με , για ένα μεγάλο ποσοστό γυναικών δεν είναι. Αντί λοιπόν να μαζεύεστε με τις κολλητές για tea party (το οποίο ποτέ δε κατάλαβα γιατί έγινε τόσο δημοφιλές), πάρτε τα τσαγάκια σας ή τα ωραιότατα φραπεδάκια σας και βουρ στα υπαίθρια μπαράκια, στα γήπεδα βόλευ ή τένις, στις παραλίες, στα σοκάκια της Πλάκας. Γιατί εκεί θα βρείτε σίγουρα κάτι πολύ πιο ενδιαφέρον από ένα muffin ή ένα cup cake. Κάτι που μας φέρνει στο επόμενο point…
Ντύσου πρόχειρα και βγάλε το κραγιόν σου
Το καλοκαίρι, γενικώς, λόγω καιρού και διάθεσης, κυριαρχεί μια μινιμαλιστική διάθεση. Κοινώς: the less the better! Φόρα λοιπόν κάτι ανάλαφρα καλοκαιρινό. Στην παραλία; Ένα μπικίνι με ένα διχτυωτό φόρεμα (που είναι πολύ Hot this summer) ή και το περσινό σου καφτάνι, είναι σούπερ. Προσοχή όμως, μην το παρακάνεις, γιατί τότε περνάς στο επόμενο άκρο, της απελπισμένης και της «εγώ πότε θα δω τις μελισσούλες επιτέλους» ; Οι άνδρες θέλουν να βλέπουν λίγο δέρμα το καλοκαίρι, αλλά με μέτρο. Τόσο, ώστε να τους εξιτάρει να ζητήσουν περισσότερο.
Same old pack
Αν βγαίνετε συνέχεια με την ίδια παρέα, στα ίδια στέκια, όπου έρχονται οι ίδιοι φίλοι φίλων, τους οποίους έχεις γνωρίσει και δεν σου κάνουν το πολυπόθητο κλικ, τότε είναι καιρός για μια αλλαγή, δε νομίζεις; Την επόμενη φορά λοιπόν, άρπαξε την κολλητή σου από το μπράτσο, πάρτε τα κουβαδάκια σας, και σε άλλη παραλία. Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη περίοδος για να γνωρίσεις όχι μόνο νέα πρόσωπα, αλλά και νέα μέρη, με όλες αυτές τις συναυλίες, τα events, τα beach parties etc etc. Ε, και κάπου εκεί σίγουρα θα υπάρχουν και νέα ενδιαφέροντα πρόσωπα. Τι περιμένετε λοιπόν;
Φλέρταρε με πάθος αλλά όχι λάθος!
Αν έχεις το νου σου σε παραπάνω από ένα πρόσωπο , στο ίδιο μέρος, την ίδια στιγμή, τότε είναι μια καλή στιγμή να εστιάσεις σε ένα τη φορά, γιατί οι άνδρες μπορεί να μην είναι και τόσο παρατηρητικοί σε λεπτομέρειες όπως μαλλιά και νύχια,  αλλά έχουν ειδικό ραντάρ στο αν μία κοπέλα θέλει να γνωρίσει αυτούς ή απλώς οποιονδήποτε. Και το δεύτερο δεν ήταν ποτέ κολακευτικό ή γοητευτικό, ακόμη και για τους πιο προοδευτικούς. Προσοχή λοιπόν στα δίχτυα της γοητείας σου για να μην μπλεχτείς τελικά μόνη σου!
Φλυαρώντας παν στην πόλη (τρέχοντας για να σωθούν)
Αν τα προηγούμενα key points σού πήγαν καλά και πλέον είσαι σε φάση όπου συζητάς με το αντικείμενο του πόθου σου, ΠΡΟΣΟΧΗ! ΔΕΝ θέλει να μάθει για το νέο φόρεμα που αγόρασες (να το δει ίσως, να μάθει λεπτομέρειες για το σχέδιό του, no no no) , ούτε γιατί ο καλύτερος σου φίλος σού έχει θυμώσει. Πίνετε μπύρες παρέα, δεν πλέκετε τα μαλλιά σας πριν πέσετε για ύπνο. Και είναι γεγονός πως, ευτυχώς ή δυστυχώς, πολλές φορές τείνουμε να μιλάμε για θέματα που ενδόμυχα ξέρουμε πως οι άντρες απλώς δεν δίνουν δεκάρα και κάνουν πως μας ακούνε. Οπότε γιατί δεν πιάνετε ένα κοινό ενδιαφέρον θέμα, όπως πχ καλοκαιρινά σχέδια ή μουσική ή σινεμά. Προσοχή νούμερο 2: να θυμάσαι πάντα πως κάνεις διάλογο, και όχι ανάκριση. Κάνε τον άλλο να νιώσει άνετα, και ότι θες όντως να τον γνωρίσεις, και όχι να ανακαλύψεις πιθανά κουσούρια του πριν μπεις στη διαδικασία να κάνεις κάτι μαζί του. Λίγο τακτ ποτέ δεν έβλαψε κάποιον!
Κάνε τον να σου ζητήσει να βγείτε
Όταν πρωτοσυναντάς κάποιον που σου αρέσει, είναι καλό να είσαι λίγο πιο άμεση από ότι συνήθως. Άλλωστε, το καλοκαίρι είναι μόλις 3 μήνες! Οπότε, ποιος έχει τη διάθεση να περιμένει ποιος θα κάνει την πρώτη κίνηση να ζητήσει στον άλλο να βγούνε πρώτος; Οπότε, πάνω στην κουβέντα μπορείς να του πεις κάτι του τύπου «Αυτή η συναυλία που λες λένε πως θα είναι τέλεια. Ανυπομονώ να πάμε!». Αν μη τι άλλο, θα εκτιμήσει την ειλικρίνειά σου, και θα νιώσει καλύτερα, που τελικά τον συμπαθείς και θες να κάνετε κάτι μαζί. Αν πάλι δεν πιάσει το υπονοούμενο, μην επιμείνεις, γιατί ίσως να μην είναι the one, οπότε κερδίζεις χρόνο, φαιά ουσία και αξιοπρέπεια!
Show your face
Last but not least: ο δρόμος για την επιτυχία, πρέπει να έχει πρόσωπο: το δικό σου. Οπότε ένα ακόμη στοιχείο που θα αναζωπυρώσει τη φλόγα με το νέο και ωραίο σου φλερτ είναι να βγείτε εκεί έξω στον αληθινό κόσμο, και να μην μπλέξετε με μηνύματα, emails, facebook, twitter κλπ κλπ.  Βρεθείτε πρόσωπο με πρόσωπο, γιατί όσο περισσότερη προσωπική επαφή έχεις με κάποιον, τόσο περισσότερο δένεστε. Επίσης, ο απογαλακτισμός σου από τέτοια μέσα βοηθά στο να τον κάνεις να νιώσει ότι του λείπεις και να θελήσει να σε ψάξει, οπότε ξυπνάς τον κυνηγό μέσα του. Αν από την άλλη του δίνεις την εντύπωση ότι θα είσαι πάντα και παντού διαθέσιμη, δεν πρόκειται να νιώσει ιδιαίτερα την ανάγκη να σε διεκδικήσει ή να σε αναζητήσει, οπότε finite la musica. Πρέπει να του δώσεις μια ευκαιρία να σε «επιθυμήσει», γιατί όπως ξέρουμε όλοι, από μία επιθυμία ξεκινούν σχεδόν τα πάντα. Το πώς εξελίσσονται και πώς καταλήγουν από την άλλη, είναι μια άλλη ιστορία!

Γιατί κάνει καλό το κολύμπι στην υγεία μας ?



Γνωστό από αρχαιοτάτων χρόνων για τις ευεργετικές του ιδιότητες, το κολύμπι αποτελούσε προσφιλή ενασχόληση όχι μόνο για τους αρχαίους Έλληνες αλλά και για τους Αιγύπτιους, τους Ασσύριους και τους Ρωμαίους. Τον 17ο αιώνα, το κολύμπι έγινε υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία της Ιαπωνίας ενώ την ίδια εποχή, οι Άγγλοι, μετέτρεψαν το κολύμπι από άθλημα σε προϊόν μαζικής διασκέδασης, κατασκευάζοντας τις πρώτες οργανωμένες παραλίες και προωθώντας τον θαλάσσιο τουρισμό.
Οι Έλληνες και το κολύμπι
Ως λαός μπορούμε κάλλιστα να υπερηφανευόμαστε για τις κολυμβητικές μας ικανότητες. Ζώντας σε μια χώρα περιστοιχισμένη από θάλασσα, μαθαίνουμε κολύμπι την ίδια εποχή που κάνουμε και τα πρώτα μας βήματα.
Ειδικά τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ελάχιστοι είναι εκείνοι που περνούν τα σαββατοκύριακα χωρίς ούτε καν να ρίξουν μια βουτιά σε κοντινές ή πιο μακρινές από τις πόλεις παραλίες. Ακόμη και τις εργάσιμες ημέρες, τα απογεύματα, οι παραλίες της Αττικής αποδεικνύουν του λόγου το αληθές καθώς γεμίζουν αμέσως μόλις σχολάσουν οι εργαζόμενοι από τις δουλειές τους.
Στη θάλασσα –για τους τολμηρούς χειμερινούς κολυμβητές- ή σε ανοιχτή θερμαινόμενη ή κλειστή πισίνα, το κολύμπι είναι μια αγαπημένη συνήθεια ακόμη και στην καρδιά του χειμώνα. Επιλέξτε ένα γυμναστήριο με πισίνα ή απευθυνθείτε στο γυμναστήριο του Δήμου σας προκειμένου να μην χάσετε επαφή με το κολύμπι ακόμη και αν η εξωτερική θερμοκρασία αγγίζει το μηδέν. Όσο για τα στιλ κολύμβησης; Είναι τέσσερα και αποτελούν και τα αντίστοιχα ολυμπιακά αγωνίσματα: ελεύθερο, πρόσθιο, πεταλούδα και ύπτιο.
Πόσο μας ωφελεί το κολύμπι;
Η πιο ευχάριστη και διασκεδαστική άσκηση που μας θυμίζει τα ατελείωτα παιδικά μας παιχνίδια στο νερό, είναι εξαιρετικά ευεργετική για τον οργανισμό μας. Πέρα από το κάψιμο πολλών θερμίδων και την απώλεια βάρους, το κολύμπι βελτιώνει σημαντικά την καρδιαγγειακή ικανότητα και ενδυναμώνει ώμους, πλάτη, κοιλιακούς, πόδια, χέρια και γλουτούς.
Βελτιώνει τη στάση του σώματος και συμβάλλει στην ευελιξία ενώ καταπολεμά παθήσεις όπως η αρθρίτιδα.
Ενδυναμώνει τις λειτουργίες της καρδιάς και των πνευμόνων ενώ δρα σημαντικά στην αποκατάσταση της κίνησης μετά από τραυματισμούς ή σπασίματα. Όσο για τον εξοπλισμό που απαιτείται προκειμένου να ξεκινήσετε να κολυμπάτε; Απαραίτητο είναι ένα μαγιό, ένας ειδικός σκούφος κολύμβησης αν κολυμπάτε σε πισίνα καθώς και ειδικά γυαλιά για να μην ερεθίζονται τα μάτια από το χλώριο της πισίνας.
Τι πρέπει να κάνετε για να εξασφαλίσετε τη δική σας ασφάλεια ή του παιδιού σας στη θάλασσα;
-Ελέγξτε το δελτίο καιρού πριν πάτε για κολύμπι, ώστε να μην βρίσκεστε στη θάλασσα αν έχει δυνατό αέρα ή καταιγίδα. Παρόλο που αυτά τα φαινόμενα στην Ελλάδα είναι σπάνια, η παραμονή στη θάλασσα κατά τη διάρκεια καταιγίδας είναι επικίνδυνη, δεδομένου ότι το νερό είναι καλός αγωγός του ηλεκτρισμού.
-Πριν μπείτε στο νερό, ελέγξτε αν υπάρχουν τσούχτρες, μέδουσες, ή άλλοι επικίνδυνοι οργανισμοί στη θάλασσα που το τσίμπημά τους μπορεί να προκαλέσει αλλεργικές αντιδράσεις.
-Αποφεύγετε να κάνετε βουτιές σε ρηχά νερά.
-Μην κολυμπάτε αν είστε πολύ κουρασμένοι, νιώθετε υπερβολικό κρύο ή ζέστη.
-Μάθετε τα όριά σας στο κολύμπι και σεβαστείτε τα. Μην προσπαθείτε να φθάσετε έναν δυνατότερο και ικανότερο κολυμβητή και μην ενθαρρύνετε το αντίστροφο. Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά και τους άπειρους κολυμβητές. Αν φαίνονται κουρασμένοι παροτρύνετέ τους να μείνουν στη στεριά.
-Μην επιχειρείτε να κολυμπήσετε αντίθετα στο ρεύμα. Προσπαθήστε να κολυμπήσετε έξω από αυτό.
-Χρησιμοποιείστε την κοινή λογική όσον αφορά το κολύμπι μετά το φαγητό. Αν έχετε καταναλώσει ένα μεγάλο γεύμα, είναι καλύτερα να αφήσετε να ολοκληρωθεί η πέψη πριν κολυμπήσετε. Επιπλέον, μην μασάτε τσίχλα ή φαγητό όταν κολυμπάτε, είναι επικίνδυνο.
-Στο Αιγαίο η θάλασσα βαθαίνει απότομα. Λίγα βήματα από την ακτή, μπορεί τα νερά να είναι άπατα, επομένως μην αφήνετε τα παιδιά μόνα τους.
Με την επιστημονική συνεργασία του www.iator.gr .

Πόσο επικίνδυνη είναι η κολύμβηση σε πισίνα με χλώριο ?


Η κολύμβηση σε πισίνες που περιέχουν χλώριο, μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο πρόκλησης καρκίνου, σύμφωνα με μια νέα ισπανική επιστημονική έρευνα που καθοδηγήθηκε από έλληνα επιστήμονα.
Ερευνητές του Κέντρου Ερευνών στην Περιβαλλοντική Επιδημιολογία (CREAL) της Βαρκελώνης και του Ερευνητικού Ινστιτούτου του Νοσοκομείου Ντελ Μαρ, υπό τον έλληνα συν-διευθυντή του Κέντρου CREAL επιδημιολόγο Μανόλη Κογεβίνα, σε μελέτη που δημοσίευσαν στο αμερικανικό περιοδικό περιβαλλοντικής υγείας «Environmental Health Perspectives», σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, μελέτησαν σε μια ομάδα ατόμων που κολυμπούσαν σε κλειστές πισίνες, τις αλλαγές που υπήρξαν σε μια σειρά από δείκτες που δείχνουν μόνιμες γενετικές μεταλλάξεις.
Τοξικές για το DNA επιπτώσεις παρατηρήθηκαν σε 49 υγιή άτομα μετά από κολύμβηση μόλις 40 λεπτών σε μια κλειστή χλωριωμένη πισίνα, όπως ανακοίνωσε το CREAL. Οι ερευνητές βρήκαν ενδείξεις για την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου σε υγιείς ανθρώπους, αλλά και για πιθανά αναπνευστικά προβλήματα από το χλώριο που χρησιμοποιείται ως μικροβιοκτόνο.
Ο Κογεβίνας, ο οποίος επίσης συνεργάζεται με την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας της Αθήνας, δήλωσε πάντως ότι τα ευρήματα της έρευνας δεν πρέπει να αποθαρρύνουν τους ανθρώπους από το να κολυμπάνε σε πισίνες, καθώς, όπως είπε, «οι θετικές επιπτώσεις για την υγεία από την κολύμβηση μπορούν να αυξηθούν, αν μειωθούν τα επίπεδα αυτών των χημικών (στις πισίνες)».
«Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να σταματήσουμε την κολύμβηση, αλλά να ενθαρρύνουμε την μείωση των χημικών στις πισίνες», ανέφερε ο Κογεβίνας και πρόσθεσε ότι τα προβλήματα μειώνονται αν οι κολυμβητές κάνουν ντους πριν μπουν στην πισίνα, αν φορούν σκουφάκι και δεν ουρούν μέσα στο νερό.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory