Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012

Τούρτα γενεθλίων .

Ο χορός του αστυνομικού .

http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Το κρασί του χίτλερ .

Η Καταγωγή των Ανδρών


Μια επαναστατική μελέτη για το ανδρικό μόριο και τη λειτουργία του συμβάλλει αποφασιστικά στην πληρέστερη κατανόηση της ψυχολογίας των σύγχρονων ανδρών. Το ΒΗmα παρουσιάζει τα νέα ευρήματα τα οποία μπορούν να αλλάξουν την αντίληψή μας για τα κίνητρα και τα αρχέτυπα των σχέσεων, του σεξ και της απιστίας.  Η καταγωγή των ανδρών
Οι παρατηρητές του αρσενικού μορίου - όσοι και όσες κατατρύχονται από υπαρξιακές αναζητήσεις και οντολογικά ερωτήματα - θα πρέπει να έχουν αναρωτηθεί όχι μόνο για τη σημασία του μεγέθους, αλλά και για τη σκοπιμότητα του σχήματος. «Γιατί έχει αυτό το

Φαράγγια .

Όμορφη όμορφη canyons01 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons02 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons03 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons04 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons08 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons11 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons12 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons14 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια
Όμορφη όμορφη canyons18 Αξιοθέατα της Φύσης: Φαράγγια

Ρετρό μπικίνι .

Η Παναγία της Ελλάδας....Χρόνια Πολλά!

Ενα αφιέρωμα στην Παναγία ανα την Ελλάδα
1η Αυγούστου ξεκινάει η προετοιμασία των Ορθόδοξων χριστιανών με  νηστεία ,για να τιμήσουν τη μητέρα του Θεανθρώπου, αλλά και όλων των ανθρώπων, την αειπάρθενο Μαρία, που στις 15 Αυγούστου γιορτάζεται η Κοίμησή της.
Ετσι από την πρώτη του μήνα οι πιστοί αρχίζουν τη νηστεία που διαρκεί έως τον Δεκαπενταύγουστο, που αποτελεί για τους Ορθόδοξους χριστιανούς το «Πάσχα του καλοκαιριού».
Η Κοίμηση της Θεοτόκου αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες γιορτές της χριστιανοσύνης και στην
Η Συνέχεια ΕΔΩ

Η πανοπλία του άντρα .

Θωράκιση πέους

Η απόλυτη αντι-αυνανιστική συσκευή έρχεται από τα βικτωριανά χρόνια. Έτσι θεράπευαν την... τρέλα!
Είναι γνωστό ότι ο αυνανισμός θεωρούνταν άλλοτε μάστιγα: είχε ενοχοποιηθεί για εκφυλισμό της κοινωνικής συνοχής μέχρι και για πνευματικές και φυσικές νόσους. Και βέβαια στη βικτωριανή εποχή έπρεπε να βρεθεί μια λύση για τον αθεράπευτο αυνανιστή που δεν έπαιρνε από λόγια: οι αντι-αυνανιστικές συσκευές είχαν την τιμητική τους...
Αν δεν ήθελες λοιπόν να αποστερηθείς τη δύναμή σου και να απολέσεις τη διάνοιά σου, έπρεπε να προστατεύεις τη σεξουαλικότητά σου... αποφεύγοντάς τη. Και τι καλύτερος τρόπος από τη χάλκινη πανοπλία για τον «γιαννούκο»! Κρατούσε την «οικογένεια» προστατευμένη από τους λογής πειρασμούς και τις ορμές... τιθασευμένες. Κι έτσι τα νεαρά αγόρια δεν παραδίδονταν στην τρέλα, που ήταν και το τελικό στάδιο στην ηθική κατρακύλα του μανιώδη... έφηβου. Κι αν σου φαίνεται αποτρόπαιη η συσκευή, μάθε ότι ήταν η καλύτερη δυνατή «θεραπεία» για τη νόσο του αυνανισμού, γιατί η εναλλακτική ήταν ο καυτηριασμός του πέους. Πανοπλία και πάλι πανοπλία δηλαδή!

Τι να φάτε ...όταν παραφάγατε .

Τι να φάτε όταν... παραφάγατε (1)

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχει ένας (νόστιμος) τρόπος για να διορθώσουμε τη ζημία που προκαλεί ένα πλούσιο γεύμα στον οργανισμό μας και να μειώσουμε τις ελεύθερες ρίζες…
Στο θέμα του φαγητού, όλοι το παρακάνουμε κάποιες φορές. Όμως με τα να «φορτώνουμε» τον οργανισμό μας με θερμίδες, τον αναγκάζουμε σε υπερπροσπάθεια για να διορθώσει τη ζημιά που προκαλείται από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες που παράγονται για να αφομοιώσουμε τα τρόφιμα (οι ελεύθερες ρίζες επιτίθενται στα κύτταρα και ευνοούν την ανάπτυξη χρόνιων παθήσεων, όπως οι καρδιοπάθειες, ο διαβήτης και ο καρκίνος).
Και φυσικά, όσο πιο πολύ τρώμε, τόσο περισσότερες ελεύθερες ρίζες παράγουμε. Υπάρχουν όμως και καλά νέα: πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχει ένας (νόστιμος) τρόπος για να διορθώσουμε τη ζημία ενός πλούσιου γεύματος και να μειώσουμε τις ελεύθερες ρίζες… να με το να προσθέσουμε τις παρακάτω 5 τροφές στο τραπέζι μας!
  • 1. Φυσικός χυμός πορτοκαλιού
Τα φλαβονοειδή, οι ενώσεις που βρίσκονται στο φυσικό χυμό πορτοκαλιού, μπορεί να αντισταθμίσουν τις βλαβερές για την καρδιά συνέπειες ενός πλούσιου σε θερμίδες και λίπη γεύματος, σύμφωνα με μια μελέτη του 2010 στο American Journal of Clinical Nutrition. Στη μελέτη, τα άτομα που έπιναν χυμό πορτοκαλιού, με ένα πρωινό πλούσιο σε λιπαρά και θερμίδες (51 γραμμάρια λίπους, 900 θερμίδες), είχαν χαμηλότερα επίπεδα επιβλαβών ελεύθερων ριζών και άλλων δεικτών φλεγμονής που σχετίζονται με την καρδιακή νόσο, σε σχέση με τους συμμετέχοντες που έπιναν νερό και έτρωγαν το ίδιο πρωινό.
  • 2. Φρούτα
Τι να φάτε όταν... παραφάγατε (2)
Αν δε μπορέσατε να αντισταθείτε σε ένα βαρύ γεύμα, ολοκληρώστε το τρώγοντας φρούτα. Προτιμήστε τα πλούσια σε αντιοξειδωτικά φρούτα, όπως τα μούρα, τα σταφύλια, τα ακτινίδια και τα κεράσια που συμβάλλουν στην ελαχιστοποίηση των βλαβερών ελεύθερων ριζών που εμφανίζονται μετά από ένα γεύμα. Η κατανάλωση θερμίδων χωρίς τη συνοδεία αντιοξειδωτικών τροφών όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, μπορεί να έχουν επιβλαβείς επιπτώσεις για τον οργανισμό μας με την πάροδο του χρόνου.
  • 3. Ξύδι
Μια κουταλιά της σούπας ξίδι με το γεύμα –π.χ. στη σαλάτα σας- μπορεί να μετριάσει τη βλάβη στο σάκχαρο του αίματος που προκαλείται μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. Για τους περισσότερους από εμάς, μια απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, προκαλεί μια εξίσου ραγδαία πτώση, η οποία αυξάνει την όρεξη. Αυτή η απότομη αύξηση του σακχάρου, αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τους ανθρώπους με διαβήτη (με την πάροδο του χρόνου, η περίσσεια γλυκόζης στο αίμα, προκαλεί βλάβη στους ιστούς).
  • 4. Κρασί
Τι να φάτε όταν... παραφάγατε (3)
Τα αντιοξειδωτικά στο κόκκινο κρασί, μπορεί να μειώσουν τον αρνητικό αντίκτυπο των τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, μειώνοντας τα επίπεδα μιας ένωσης που παράγεται στον οργανισμό μετά την κατανάλωση λίπους και που έχει συνδεθεί με τις καρδιακές παθήσεις. Μαγειρέψτε με κόκκινο κρασί ή απολαύστε ένα ποτήρι με το δείπνο σας. Αλλά θυμηθείτε: το «κλειδί» είναι το μέτρο!
  • 5. Μπαχαρικά
Τα μπαχαρικά μπορεί να συμβάλουν στη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων της υπερφαγίας. Σε μια μικρή μελέτη του 2011, στο The Journal of Nutrition, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν φαγητό που περιελάμβανε περίπου 2 κουταλιές της σούπας μπαχαρικά (ένα μίγμα από δεντρολίβανο, ρίγανη, κανέλα, κουρκούμη, μαύρο πιπέρι, γαρίφαλο, σκόνη σκόρδου και πάπρικα), είχαν χαμηλότερα επίπεδα σε τριγλυκερίδια και ινσουλίνη και υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών, μετά από ένα γεύμα υψηλό σε λιπαρά και πλούσιο σε θερμίδες, σε σύγκριση με όταν έτρωγαν ένα παρόμοιο γεύμα χωρίς μπαχαρικά. Οι ερευνητές πιστεύουν το μείγμα μπαχαρικών μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της απορρόφησης του λίπους και τα αντιοξειδωτικά απομακρύνουν τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες που παράγονται από την υπερφαγία.
Πηγή: clickatlife.gr

Γιατί το δέρμα είναι λιπαρό μερικές φορές ?

Είναι αρκετά περίεργο αυτό το φαινόμενο. Σε αυτό το άρθρο θα λύσουμε αυτό το μυστήριο απλά και κατανοητά, όπως πάντα! 

Αρχικά όμως, ας δούμε για ποιούς λόγους ο οργανισμός μας κάνει τοδέρμα λιπαρό

λιπαρότηταΤο δέρμα χρειάζεται λιπαρότητα πολύ απλά για να είναι μαλακό, απαλό και εύκαμπτο. Βέβαια, αυτό το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται αν υπάρχει λιπαρότητα... με μέτρο! 

Επίσης αυτή η λιπαρότητα που παράγεται, χρησιμεύει και στο να κρατάει κάποιες άμυνες! Για την ακρίβεια, αποτελεί σαν ένας "φράχτης" που δεν επιτρέπει το δέρμα να απορροφήσει μέσα του κάποια εξωτερικά στοιχεία που μας βλάπτουν, όπως η μόλυνση και η βρωμιά. 

Τώρα, "φράχτης" αυτός λειτουργεί και αντίστροφα: δεν επιτρέπει την παρατεταμένη απώλεια υγρών, κι έτσι το δέρμα μας μένει ενυδατωμένο και διατηρεί την ελαστικότητά του και τη λάμψη του. 

Το δέρμα μας έχει από κάτω τους σμηγματογόνους αδένες οι οποίοι παράγουν ένα σύνθετο μίγμα λιπιδίων και έτσι σταδιακά το "ξερνάνε" στην επιφάνεια του δέρματός μας. 

Από ένα σημείο και μετά, αυτή η λίγδα αυξάνεται σε βαθμό που είναι ορατή κι έτσι βλέπουμε το δέρμα μας να είναι λιπαρό. Γι’ αυτό, κάνουμε μπάνιο με σαπούνι ώστε να φύγει η λιπαρότητα και η βρωμιά από το σώμα, μέχρι να ξαναδημιουργηθεί αυτός ο... συνωστισμός! 

Και τώρα γιατί το δέρμα μας είναι λιπαρό... 

δέρμαΑυτός όμως ο μηχανισμός λιπαρότητας που υπάρχει στο δέρμα, διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο, όπως και πολλοί άλλοι μηχανισμοί... 

Κάποιοι παράγουν μεγαλύτερες ποσότητες "λίγδας", κάποιοι μικρότερες, κάποιοι παράγουν με γρηγορότερους ρυθμούς, κάποιοι με πιο αργούς... 

Έτσι πολύ απλά, σε κάποιους το αποτέλεσμα είναι να έχουν πολύ λιπαρό δέρμα μιας και υπάρχει μεγάλη ποσότητα λιπαρότητας, σε κάποιους άλλους το αποτέλεσμα είναι ένα κανονικό - "νορμάλ" δέρμα, και σε κάποιους άλλους είναι ξηρό, τραχύ και άκαμπτο επειδή δεν παράγεται επαρκής ποσότητα ώστε να το "συντηρήσει όπως πρέπει"! 

Γι’ αυτό λοιπόν όλο αυτό το κακό! Και ακόμα χειρότερα, δημιουργούνται και κάποια δυσάρεστα προβλήματα όπως για παράδειγμα τασπυράκια

λιπαρό δέρμα

Τέλος, πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε και τα καλά νέα: αν είστε από αυτούς που έχουν λιπαρό δέρμα, να ξέρετε ότι το δέρμα σας θα αργήσει περισσότερο να γεράσει!
http://coolweb.gr/derma-liparo/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory