Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Πονηρές σκέψεις .

Τα κορίτσια της Ιαπωνίας .

Κορυφαία λάθη .

Ο ποβινσώνας κροίσος της Αυστραλίας .

robinson_crusoe-0001
robinson_crusoe-0002
robinson_crusoe-0004
robinson_crusoe-0005
robinson_crusoe-0006
robinson_crusoe-0008

Πριν τις εκλογές και μετά .

Γιατί διψάμε μετά την γυμναστική?

Το σώμα μας για να λειτουργεί σωστά, χρειάζεται να έχει μία ισορροπία συστατικών μέσα του. Όταν δεν τα έχει, τότε... παραπονιέται! 

Ένα όργανο που καταλαβαίνει την ποσότητα νερού που έχουμε μέσα μας, είναι τα νεφρά. Όταν υπάρχει υπερβολική ποσότητα, τότε ενεργοποιεί την ούρηση, ενώ όταν υπάρχει έλλειψη, τότε ειδοποιεί τον εγκέφαλο και μας κάνει να διψάμε

Βέβαια, δεν είναι μόνο τα νεφρά που "χτυπάνε καμπανάκια" όταν έχουμε έλλειψη νερού, αλλά ένας από τους μηχανισμούς που έχουμε για τη δίψα, είναι και αυτός. 

γιατί διψάμε με τη γυμναστικήΤώρα, ας περάσουμε στο θέμα μας:γιατί διψάμε με τη γυμναστική; Είτε κατα τη διάρκεια, είτε μετά; 

Όταν γυμναζόμαστε, οι χτύποι της καρδιάς αυξάνονται και οι μύες μας δουλεύουν εντατικά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, ο οργανισμός μας να ζεσταίνεται. 

Έτσι, ενεργοποιείται το σύστημα ψύξης του οργανισμού μας, που δεν είναι άλλο παρά ο ιδρώτας

Όταν ιδρώνουμε, τότε από τους πόρους του δέρματός μας βγαίνει νερό και άλατα, τα οποία όταν εξατμιστούν, θα μας δροσίσουν. 

Όμως έχουμε απώλειες νερού, οι οποίες εντοπίζονται από τα νεφρά μας! Έτσι, ανάλογα την ένταση της γυμναστικής και ανάλογα την απώλεια νερού, τα νεφρά "εκπέμπουν σήμα" κι έτσι διψάμε! 

διψάμεΑν είχαμε από πριν ελαφρά απώλεια υγρών, τότε διψάμε κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Αν όμως πήγαμε να γυμναστούμε εντελώς ξεδίψαστοι, τότε αντέχουμε κι έτσι διψάμε μετά τη γυμναστική και μπορεί και ελάχιστα (ανάλογα με την ένταση, την ώρα, κλπ). 

Οπότε, απλά φανταστείτε ότι διψάμε με τη γυμναστική, επειδή ζεσταίνεται ο οργανισμός μας και για να ψύξει τον οργανισμό μας αποβάλλει νερό. 

Αν δεν ζεσταινόταν ο οργανισμός μας κατά τη γυμναστική, δεν θα διψούσαμε επειδή δεν θα χρειαζόταν ψύξη -άρα και δεν θα αποβαλλόταν νερό!
http://coolweb.gr/giati-dipsame-gimnastiki/

Σπιτικές συνταγές για την καούρα .

«Σπιτικές» συνταγές για την καούρα (5)

Τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει ένα ωραίο γεύμα και τη διάθεσή σας φυσικά από τις δυσάρεστες συνέπειες της καούρας. Και αν και υπάρχουν διάφορα αντιόξινα φάρμακα για να την αντιμετωπίσετε, δείτε και μερικές αποτελεσματικές «σπιτικές» συνταγές για να χαρείτε ένα …καυτερό πιάτο.
  • Τσίχλες
«Σπιτικές» συνταγές για την καούρα (3)
Σύμφωνα με το health.com, εκτός από το γεγονός ότι αποβάλλουν τη δυσάρεστη μυρωδιά του σκόρδου, οι τσίχλες μετά το γεύμα έχουν και ευεργετικές ιδιότητες για το στομάχι σας. Οδοντιατρικές έρευνες έχουν δείξει ότι άτομα με σύνδρομο γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης αισθάνονται ανακούφιση από την καούρα όταν, μετά από ένα γεύμα μασήσουν τσίχλα χωρίς ζάχαρη για περίπου μισή ώρα.
Αυτό συμβαίνει επειδή η τσίχλα ενεργοποιεί την έκκριση σάλιου και τα οξέα που απομένουν, στην ουσία «ξεπλένονται» και καθαρίζουν πιο εύκολα.
  • Μαγειρική σόδα
«Σπιτικές» συνταγές για την καούρα (5)
Οι παλιές νοικοκυρές ισχυρίζονται ότι το καλύτερο «φάρμακο» κατά της καούρας είναι λίγη μαγειρική σόδα. Και δεν έχουν άδικο καθώς η βάση της μαγειρικής σόδας βοηθά στην εξουδετέρωση των στομαχικών οξέων.
Ωστόσο πρέπει να είστε φειδωλοί στην ποσότητα. Μισό κουταλάκι του γλυκού μαγειρικής σόδας αναμεμειγμένο με ένα ποτήρι νερό είναι η προτεινόμενη ποσότητα, η οποία ωστόσο να θυμάστε ότι δεν μπορεί να αποτελεί «φάρμακο» αν αντιμετωπίζετε συχνές καούρες, καθώς η υψηλή περιεκτικότητά της σε αλάτι προκαλεί πρήξιμο και ναυτία.
  • Γλυκόριζα
«Σπιτικές» συνταγές για την καούρα (4)
Αν και δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, η γλυκόριζα μπορεί όχι μόνο να «διώξει» την καούρα αλλά να εισχωρήσει στο πρόβλημα.
Η γλυκόριζα έχει φυσικές θεραπευτικές ιδιότητες για το στομάχι καθώς είναι ουσιαστικά ένα φυτικό αντιόξινο, αν και η κατάχρηση βέβαια μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπτώσεις ανεβάζοντας την πίεση λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς της σε γλυκοριζικό οξύ.
  • Αλόη
«Σπιτικές» συνταγές για την καούρα (1)
Η αλόη είναι ένα φυτό που συνήθως χρησιμοποιείται για να καταπραΰνει τον πόνο από τα εγκαύματα. Με την ίδια ακριβώς λογική λειτουργεί και στο στομάχι.
Ο χυμός της μειώνει τις φλεγμονές και «ηρεμεί» όχι μόνο αυτές που βρίσκονται στο στομάχι αλλά και στον οισοφάγο. Μισή κούπα από τον χυμό της αλόης πριν από το γεύμα είναι η ποσότητα που λειτουργεί ως καθαρτικό για το στομάχι.
  • Φτελιά
«Σπιτικές» συνταγές για την καούρα (2)
Τα φύλλα της φτελιάς θεωρούνται μία από τις πιο παλιές θεραπείες κατά της καούρας ενώ παράλληλα τους αποδίδονται και επιπλέον ευεργετικές ιδιότητες καθώς λέγεται ότι είναι «γιατρικό» και για διάφορες άλλες ασθένειες συμπεριλαμβανομένης και της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.
Τα εκχυλίσματα του δέντρου βοηθούν το περίβλημα της βλέννας του στομάχου να γίνει πιο σκληρό, δημιουργώντας ένα ισχυρό εμπόδιο ενάντια στα οξέα.
Στην ουσία δηλαδή δημιουργεί ένα προστατευτικό στρώμα στο στομάχι και η «συνταγή» αναφέρει ότι μια-δυο κουταλιές της σούπας με ένα ποτήρι νερό μετά από το γεύμα και πριν απόν ύπνο μπορεί να σας απαλλάξουν από την καούρα.
Πηγή: clickatlife.gr


Ψάρια και υγεία .


Με κλειστά μάτια ενθάρρυναν οι επιστήμονες υγείας, μέχρι πρόσφατα, τους πολίτες στην κατανάλωση ψαριών, πηγή πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Ποιος δεν έχει ακούσει για τις πολυσυζητημένες ιδιότητές τους! Η ευεργετική τους δράση στην πρόληψη τωνκαρδιαγγειακών παθήσεων, καθώς και σε περιπτώσεις ρευματοειδής αρθρίτιδαςκατάθλιψηςκαι υψηλής πίεσης, δεν μπορεί πλέον να αμφισβητηθεί. Μάλιστα, μελέτες που δεν έχουν ακόμη πλήρως τεκμηριωθεί, υποστηρίζουν ότι μπορεί να επιφέρουν και κάποιας μορφής προστασία και από ορισμένες μορφές καρκίνου.
Ωστόσο, μεγάλος ντόρος έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, καθώς έρευνες έθεσαν ταψάρια στο ειδώλιο του κατηγορουμένου, λόγω της περιεκτικότητάς τους σευδράργυρο, φέρνοντας τους καταναλωτές σε μία πραγματική σύγχυση. Τελικά πού βρίσκεται η αλήθεια;
Ο υδράργυρος φτάνει στη θάλασσα, σε λίμνες και σε ποταμούς, αφενός εξαιτίας βιομηχανικής μόλυνσης από εργοστάσια που χρησιμοποιούν άνθρακα ως καύσιμη ύλη, αφετέρου μέσω ορισμένων πετρωμάτων που απελευθερώνουν υδράργυρο. Έτσι λοιπόν, εύκολα μπορούμε να αντιληφθούμε ότι σε μολυσμένους υδάτινους ορίζοντες, ο υδράργυρος δε θα μπορεί να μην έχει ανάλογη επίπτωση και στα ψάρια.
Οι πρώτες ενδείξεις από διάφορες μελέτες, δείχνουν ότι η έκθεση στον υδράργυροστην Ευρώπη είναι ισοδύναμη με αυτήν στις ΗΠΑ, όπου υπολογίζεται ότι 1 στις 6 γυναίκες μπορεί να γεννήσει ένα παιδί προσβεβλημένο από υδράργυρο. Ποικίλες είναι και οι έρευνες στην Ελλάδα που έχουν επισημάνει τα υψηλά, αλλά εντός των ασφαλών ορίων, επίπεδα υδραργύρου σε υδροφόρους ορίζοντες, όπως στον ποταμόΝέστο και στο Δέλτα του Αξιού. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής (ΕΙΔ), με αφορμή ένα σύνολο παρομοίων δημοσιευμάτων πραγματοποίησε μελέτη, στην οποία εξετάστηκαν ψάρια που έχουν ενοχοποιηθεί για υψηλές συγκεντρώσεις βαρέωνμετάλλων. Κατέληξαν στα εξής συμπεράσματα:
  1. Ο ξιφίας της Μεσογείου έχει 25πλάσια ποσότητα υδραργύρου σε σχέση με άλλα ψάρια που μελετήθηκαν.
  2. Ο καπνιστός σολομός ελληνικής προελεύσεως έχει διπλάσια ποσότηταυδραργύρου σε σχέση με άλλα είδη σολομού, αποδεικνύοντας περίτρανα τη μεγάλη επιβάρυνση της Μεσογείου με τοξικά.
Ποιες όμως είναι οι συνέπειες του υδραργύρου στον οργανισμό;
Ο υδράργυρος αποτελεί ένα μέταλλο το οποίο ταξιδεύει παγκοσμίως και επικάθεται και στο έδαφος και στο νερό. Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί, ότι σε παράκτιες περιοχές μεσογειακών χωρών και της Αρκτικής, σύμφωνα με την Επιτροπή Εκτίμησης της Εξάπλωσης της Επίδρασης Υδραργύρου της Ε.Ε, υπάρχει συνεχής έκθεση στον υδράργυρο, σε συνιστώμενα ασφαλή επίπεδα ή και πάνω από αυτά.
Ο μικροβιακός μεταβολισμός του οδηγεί στο μεθυλυδράργυρο, ένα παράγωγο ακόμη πιο τοξικό. Ο μεθυλυδράργυρος έχει την ικανότητα να συσσωρεύεται στους ανθρώπινους και ζωικούς οργανισμούς (βιοσυσσώρευση) και στην τροφική αλυσίδα (βιομεγένθυση). Έχει την ιδιότητα να προκαλεί βλάβες στον ανθρώπινο εγκέφαλο και στο νευρικό σύστημα.
Σύμφωνα με μία έρευνα στα νησιά Faroe της Δανίας, όπου εξετάστηκαν 1000 μητέρες, μαζί με τα παιδιά τους, διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά με αυξημένα επίπεδα υδραργύρουπαρουσίασαν, όχι μόνο προβλήματα μετάδοσης ηλεκτρικών σημάτων του εγκεφάλου, αλλά και διαταραχές του καρδιακού ρυθμού. Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός Προστασίας Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Πολιτειών, 300.000 έως 600.00 βρέφη ετησίως πάσχουν από απώλεια νοημοσύνης, εξαιτίας της έκθεσης σεμεθυλυδράργυρο.
Επιπλέον, η συσσώρευση του υδραργύρου στον οργανισμό, λόγω του ότι αυτός δρα ως νευροτοξίνη, μπορεί να είναι υπαίτια για αλλαγές στη συμπεριφορά, τρέμουλο, αδυναμία συγκέντρωσης, νεφρική δυσλειτουργία. Χαρακτηριστικές ήταν και οι μοιραίες επιπτώσεις στη Minimata της Ιαπωνίας, όπου ο μεθυλικός υδράργυρος, ως απόβλητο εργοστασίων, διοχετεύτηκε στη θάλασσα μολύνοντας την πανίδα. Μεγάλο μέρος των ατόμων που κατανάλωναν ψάρια εμφάνισαν τις παραπάνω επιπτώσεις, ενώ περίπου 1000 άτομα απεβίωσαν.
Συνοψίζοντας, ας μην ξεχνάμε ότι τα ψάρια, όπως αναφέρθηκε και στην αρχή, αποτελούν ιδιαίτερα ευεργετική τροφή, απαραίτητη για τον οργανισμό μας. Κατανάλωση ψαριών χαμηλών σε υδράργυρο, έως και 2 μερίδες την εβδομάδα για τους ενήλικες, οδηγεί μόνο σε θετικές επιδράσεις για την υγεία μας. Ας δούμε ορισμένες διατροφικά tips που θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας στην επιλογή κατανάλωσης ψαρικών:
  • Δεν συσσωρεύουν όλα τα ψάρια στο ίδιο ποσοστό υδραργύρου. Αυτά με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα είναι τα μεγάλα σε μέγεθος ψάρια, όπως ο ξιφίας, ο τόνος, ο λούτσος, οι φάλαινες, ο καρχαρίας, ο κολιός, το λαβράκι.
  • Αντίθετα, πιο μικρά ψάρια, όπως οι γαρίδες, οι σαρδέλες, η πέστροφα, η γλώσσα, ο μπακαλιάρος, τα μύδια και στρείδια έχουν αισθητά μικρότερες συγκεντρώσειςυδράργυρου.
  • Οι έγκυες γυναίκες, ή γυναίκες που προσπαθούν να κάνουν παιδί και παιδιά κάτω των 16 ετών, θα ήταν προτιμότερο να αποφεύγουν την κατανάλωση των ψαριώντης πρώτης κατηγορίας και να προτιμούν τα μικρά ψάρια.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory