Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Τα αρχαία πλάσματα υπάρχουν ακόμη .

Επέκταση σπιτιού με τζάμι .

House Extensions Made Of Glass


Εκπληκτικό .

Τι κοιτάζουν οι άντρες σε μία γυναίκα ?

Το εξπρές του μαχαραγιά .

IQ 230!!


Οι δέκα εξυπνότεροι άνθρωποι στον κόσμο
Στη λίστα με τον αριθμό 11 η έκπληξη...
Η λίστα που κατήρτισε η ιστοσελίδα superscolar.org
Ο Τέρενς Τάο, γνωστός κι ως "Μότσαρτ των Μαθηματικών" στα 13 του χρόνια έγινε ο νεότερος άνθρωπος που κέρδισε χρυσό μετάλλιο στην Μαθηματική Ολυμπιάδα
Οι δέκα εξυπνότεροι άνθρωποι στον κόσμο
Η έγκυρη ιστοσελίδα superscolar. org κατάρτησε κι έδωσε στην δημοσιότητα έναν η Συνεχεια ΕΔΩ


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2012/08/iq-230.html#ixzz255yIl9tE

Γιατί ο Φεβρουάριος έχει 28 μέρες ?

Ο Φεβρουάριος έχει 28 ημέρες όπως όλοι γνωρίζουμε. 

Περίεργο ε; 

Ο λόγος λοιπόν που ο Φεβρουάριος έχει τόσο λίγες ημέρες, είναι επειδή είναι ο τελευταίος μήνας του χρόνου!! 

Κι έτσι πολύ απλά, σε αυτόν είναι οι υπόλοιπες ημέρες που περισσεύουν από τις 365 ημέρες του χρόνου! 

Εμείς βέβαια, μετράμε ως τελευταίο μήνα τον Δεκέμβριο, για άλλους πρακτικούς λόγους. Όμως, στην πραγματικότητα αυτό που είχε συμβεί παλιά, ήταν το εξής: 

ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος δεν υπήρχαν παλιά. Ο πρώτος μήνας που ξεκινούσε το έτος ήταν ο Μάρτιος και ο τελευταίος ήταν ο Δεκέμβριος. 

Ήταν οι 10 παραγωγικοί μήνες, αλλά από κει και πέρα, περίσσευαν άγριες χειμερινές ημέρες τις οποίες δεν τις εντάσσανε σε κάποιουςμήνες, μιας και ήταν ημέρες μη παραγωγικές. 

Όμως κάποια στιγμή, αυτό δεν μπορούσε να συνεχίσει έτσι με τις "ξεκρέμαστες" μέρες κι έτσι δημιούργησαν τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο με τις υπολοιπόμενες αυτές ημέρες. 

Φεβρουάριος έχει 28 ημέρεςΓι’ αυτό λοιπόν ο μήνας Φεβρουάριος έχει 28 ημέρες. 

Επίσης, όταν το έτος είναι δίσεκτο, τότε αντί για 365 μέρες το έτος, έχουμε +1 ημέρα, άρα αυτή που θα προστεθεί; 

Μα φυσικά στο τέλος, στο μήνα Φεβρουάριο δηλαδή! Άρα ο μήνας αυτός, αντί για 28 μέρες έχει 29!
http://coolweb.gr/fevrouarios-28-meres/

Το πρωινό αδυνατίζει ?


Το πρόγευμα, αναμφισβήτητα είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας για πολλούς λόγους. Μερικοί από αυτούς τους λόγους είναι:
  1. Γεμίζει το σώμα με ενέργεια. Όταν κοιμόμαστε, το σώμα μας χρειάζεται ενέργεια για τις βασικές του λειτουργίες, όπως τον χτύπο της καρδίας. Το βράδυ μένουμε για πολλές ώρες νηστικοί, έτσι το πρωί πρέπει να αναπληρώσουμε την ενέργεια, με ένα ισορροπημένο και θρεπτικό πρόγευμα. 
  2. Ενισχύει στη συγκέντρωση. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που έπαιρναν καθημερινά πρόγευμα είχαν καλύτερους βαθμούς στα τεστ και καλύτερες αποδόσεις στην τάξη και τη δουλειά, από τα άτομα που δεν έπαιρναν πρόγευμα. Επίσης, τα άτομα που έπαιρναν πρόγευμα είχαν καλύτερες επιδόσεις στα σπορ και γενικά ήταν πιο δημιουργικοί. 
  3. Ενισχύει την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών. Το ισορροπημένο πρόγευμα δίνει το 1/3 των θρεπτικών ουσιών που πρέπει να λαμβάνουμε καθημερινά. Ένα απλό πρόγευμα, όπως 1 φλιτζάνι δημητριακά μαζί με ένα φλιτζάνι γάλα και ένα φρούτο, προσφέρουν μεγάλη ποσότητα ασβεστίου, σιδήρου, φυτικών ινών, βιταμίνης Β6, ριβοφλαβίνης, φυλλικού οξέως και πολλών άλλων βιταμινών και ιχνοστοιχείων. 
  4. Ενισχύει τη διατήρηση του βάρους. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που αποφεύγουν τελείως το πρόγευμα, έχουν διπλάσιες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι από αυτούς που παίρνουν καθημερινά πρόγευμα.
 Πρόσφατη γερμανική έρευνα έδειξε, ότι δεν πρέπει απλά να τρώμε κάτι το πρωί για να γεμίζουμε το στομάχι μας, αλλά πρέπει να ελέγχουμε τη ποιότητα και ποσότητα του προγεύματός μας αν θέλουμε να ελέγξουμε το βάρος μας. Η συγκεκριμένη έρευνα, εξέτασε 280 παχύσαρκα και 100 κανονικού βάρους άτομα. Έβαλε τα άτομα αυτά να καταγράφουν ακριβώς τι καταναλώνουν για 10 μέρες (παχύσαρκα άτομα) και 14 μέρες (άτομα με κανονικό βάρος). Στα παχύσαρκα άτομα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κατανάλωναν στο πρόγευμα από 121 έως 606 θερμίδες. Το ενδιαφέρον αποτέλεσμα αυτής της έρευνας είναι ότι τα άτομα αυτά κατανάλωναν περίπου 550 θερμίδες στο μεσημεριανό και 550 θερμίδες στο βραδινό τους γεύμα, ανεξαρτήτως προγεύματος. Δηλαδή, είτε έτρωγαν πολλές είτε λίγες θερμίδες στο πρόγευμα, τα κυρίως τους γεύματα δεν επηρεάζονταν. Το μόνο που επηρεαζόταν ήταν το πρωινό ενδιάμεσο (σνακ) που τις μέρες που κατανάλωναν μεγάλο πρόγευμα, ήταν συνήθως πιο χαμηλό σε θερμίδες. Στο τέλος της ημέρας, οι συνολικές τους θερμίδες όταν έτρωγαν μεγαλύτερο πρόγευμα ήταν περίπου 400 περισσότερες, απ’ ό,τι όταν έτρωγαν πρόγευμα φτωχότερο σε θερμίδες. Στα άτομα με κανονικό βάρος, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι κατανάλωναν στο πρόγευμα από 134 έως 674 θερμίδες. Ούτε σε αυτά τα άτομα επηρεάστηκε θερμιδικά η κατανάλωση των κυρίως γευμάτων (μεσημεριανού και βραδινού), που κυμαινόταν γύρω στις 500 θερμίδες το κάθε γεύμα. Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα, ότι ναι μεν το πρόγευμα πρέπει να καταναλώνεται συστηματικά και να μην αποφεύγεται, πρέπει όμως και να είναι ισορροπημένο ποιοτικά και θερμιδικά, αν θέλουμε να διατηρήσουμε ή να χάσουμε βάρος. Πρόγευμα που είναι θερμιδικά πλούσιο, αυτόματα αυξάνει τη συνολική ημερήσια πρόσληψη σε θερμίδες. Ο κανόνας για διατήρηση του βάρους είναι απλός: πρέπει να παίρνουμε ημερησίως όσες θερμίδες καταναλώνει το σώμα μας, μέσω της σωματικής άσκησης και των καθημερινών δραστηριοτήτων.

Τι είναι η κρίση πανικού ?

Τι είναι η κρίση πανικού και ποια τα σημάδια της
Ταξιδεύετε με το αεροπλάνο και σας λούζει κρύος ιδρώτας, βρίσκεστε στη συναυλία του αγαπημένου σας καλλιτέχνη και μουδιάζει ξαφνικά όλο σας το σώμα, κάνετε βουτιές στην πιο ονειρική παραλία και αισθάνεστε πως θα πεθάνετε. Ηρεμήστε δεν έχετε τρελαθεί ακόμα, απλώς αυτά είναι μόνο μερικά από τα συμπτώματα της διαταραχής πανικού, η οποία είναι μία διαταραχή που εκδηλώνεται τόσο με ψυχολογικά όσο και με σωματικά συμπτώματα.

Σύμφωνα με έρευνες, 1 στις δύο γυναίκες εμφανίζει το παραπάνω πρόβλημα κάποια στιγμή στη ζωή της από τα 20 έως τα 45, ενώ πολλοί είναι αυτοί που κρύβουν τις κρίσεις πανικού αντί να προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν.

Η κρίση μπορεί να επέλθει σε μία άσχετη στιγμή, αλλά και μετά από χωρισμό, θάνατο, αλλαγή κατοικίας, αλλαγή εργασίας και οποιαδήποτε στρεσογόνο κατάσταση.
Τα σωματικά συμπτώματα που συνοδεύουν αυτές τις κρίσεις μπορεί να είναι από απλός ιδρώτας, μέχρι δύσπνοια, ζάλη, ναυτία, αίσθημα ασφυξίας και πνιγμού, πόνος στο στήθος και τάση λιποθυμίας.

Εάν αισθανθείτε κάτι από τα παραπάνω ή γνωρίζετε κάποιον που πάσχει από αυτήν τη διαταραχήσυμβουλευτείτε ευθύς αμέσως κάποιον ειδικό ψυχίατρο.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory