Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Σπήλαιο μελισσάνης - Κεφαλονιά .

Ζωγραφική χεριών .

Πως χτίστηκε η Νέα Υόρκη .

Πώς κτίριο ny02 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny03 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny04 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny05 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny06 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny07 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny08 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny09 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny11 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες
Πώς κτίριο ny12 Νέα Υόρκη Χτίστηκε Vintage Φωτογραφίες

Στα πάρκα των μεγάλων πόλεων .


Central Park της Νέας Υόρκης

Parc Guell, Βαρκελώνη

Bukit Timah Nature Preserve, Σιγκαπούρη

Phoenix Park, Δουβλίνο

Stanley Park, Βανκούβερ

Monsanto Forest Park, Λισαβόνα

Griffith Park, Λος Άντζελες

Κήπους του Λουξεμβούργου, Παρίσι







Ηφαίστεια απο ψηλά .


Mount Merapi στην Ινδονησία

χώρο vulcanos01

Όρος Belinda στα Νότια Νησιά Σάντουιτς

χώρο vulcanos02

Virunga αλυσίδα της κεντρικής Αφρικής

χώρο vulcanos03

Grimsvotn στην Ισλανδία

χώρο vulcanos04

Santa Ana στο Ελ Σαλβαδόρ

χώρο vulcanos05

Cotopaxi στον Ισημερινό

χώρο vulcanos06

Κλίβελαντ στο Aleutian νησιά

χώρο vulcanos07

Αυγουστίνος στο Cook Inlet, Αλάσκα

χώρο vulcanos08







ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΜΑΣ


Κάθε σκέψη που κάνετε έχει την δικιά της συνείδηση. Είναι σαν μιά ξεχωριστή συνείδηση μέσα στην συνείδηση. Μέσα σε κάθε σκέψη ζεί ένα ηλεκτρομαγνητικό πεδίο πιθανοτήτων. Αυτές οι σκέψεις έλκονται με μαγνητικό τρόπο με άλλες ενέργειες παρόμοιων κραδασμών.
 Όταν αρκετές όμοιες ενέργειες συνδέονται με βάση την ομοιότητά τους, τότε γεννιέται το αντικείμενο της αγάπης / πρόθεσής σας στο φυσικό πεδίο. 
Κάθε σκέψη έχει έναν κραδασμικό παλμό και έτσι μαγνητίζει παρόμοιες σε αυτήν σκέψεις . Καθώς οι σκέψεις ανταποκρίνονται στο ενεργειακό " σάλπισμα - κάλεσμα ", αρχίζουν να πάλλονται και να 
H Συνέχεια ΕΔΩ
Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2012/09/blog-post_3.html#ixzz25f2o3U00

Η ανατομία της ξεπέτας .

Οι γυναίκες που κάνουν one-night stand ελκύονται πάνω απ' όλα από ένα καυτό κορμί -όπως και οι άντρες, άλλωστε- σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Τέξας.

Γυναίκες
Σώμα 34%
Υψος 7%
Μάτια 7%
Πρόσωπο 9%
Μαλλιά 9%
Χαμόγελο 14%
Δέρμα 1%
Ανδρες
Σώμα 48%
Υψος 7%
Μάτια 5%
Πρόσωπο 13%
Μαλλιά  9%
Χαμόγελο 6,5%
Δέρμα 0%
Τι κοιτάζουν οι άντρες όσον αφορά τα φυσικά χαρακτηριστικά Σεξουαλικότητα
Καλή υγιεινή
Ηλικία
Τι κοιτάζουν οι γυναίκες όσον αφορά τα φυσικά χαρακτηριστικά
Σεξουαλικότητα
Χαρακτήρα
Σωματική διάπλαση

Που ωφελεί το τρέξιμο .


Για όραση…αετού!
Οι άνθρωποι που τρέχουν πάνω από 56 χιλιόμετρα την εβδομάδα έχουν κατά 54% λιγότερες πιθανότητες να προσβληθούν από παθήσεις που οδηγούν σε απώλεια όρασης λόγω ηλικίας (όπως π.χ. γλαύκωμα) σε σχέση με όσους τρέχουν περίπου 16 χιλιόμετρα την εβδομάδα.
Αντίο χοληστερίνη
Οι δρομείς που τρέχουν σε εβδομαδιαία βάση 16 –και βάλε-χιλιόμετρα, έχουν κατά 39% λιγότερες πιθανότητες να χρειαστούν χάπια χοληστερίνης σε σύγκριση με όσους δεν τρέχουν πάνω από 4 χλμ. την εβδομάδα.
Για γερά κόκκαλα
Το τρέξιμο ωφελεί τα οστά περισσότερο από κάθε άλλη αεροβική γυμναστική αναφέρουν οι επιστήμονες του πανεπιστημίου του Μιζούρι, που εξέτασαν προσεκτικά την οστική πυκνότητα δρομέων και ποδηλατών. Έτσι, κατέληξαν στο γεγονός ότι 63% των ποδηλατών είχαν χαμηλή οστική πυκνότητα στη λεκάνη και τους γοφούς σε αντίθεση με τους δρομείς που το ποσοστό έφθανε στο 19%.
Για ομαλή ερωτική ζωή
Οι άνδρες που καίνε τουλάχιστον 3.000 θερμίδες την εβδομάδα (που ισοδυναμούν με 5 ώρες τρέξιμο) έχουν κατά 83% λιγότερες πιθανότητες στυτικών δυσλειτουργιών.
Για… βαθύ ύπνο!
Όσοι υπέφεραν από αϋπνίες, σε μέρες που έτρεχαν, τους πήρε ο ύπνος μόλις σε 17 λεπτά σε αντίθεση με τις ημέρες που δεν έτρεχαν και όπου έκαναν πάνω από 38 λεπτά για να αποκοιμηθούν. Το εντυπωσιακό όμως δεν είναι μόνο αυτό αλλά και το γεγονός ότι τις ημέρες που είχαν ασκηθεί, κατόρθωσαν να κοιμηθούν και μία ώρα παραπάνω, ωφελώντας ιδιαίτερα την υγεία τους.
Για μυαλό… ξυράφι
Εργαζόμενοι στη Βρετανία συμμετείχαν σε έρευνα, όπου απάντησαν σε κάποιες ερωτήσεις μία ημέρα που δούλευαν μέσα στην εταιρία και μία άλλη που δούλευαν σε εξωτερικό χώρο. Από τις απαντήσεις τους φάνηκε πως η δράση σε εξωτερικό χώρο τους οδήγησε σε λιγότερα λάθη, ήταν περισσότερο συγκεντρωμένοι ενώ αποδείχθηκε πως ήταν και πιο δραστήριοι, γεγονός που ενισχύει την πεποίθηση πως η άσκηση λειτουργεί ευεργετικά για τον εγκέφαλο.
Αντίο ροχαλητό, αντίο μικρόβια
Όσοι έτρεχαν για μία ώρα καθημερινά, αποδείχθηκε πως έπασχαν κατά 18% λιγότερο από αναπνευστικά προβλήματα σε αντίθεση με όσους έκαναν καθιστική ζωή και έτσι…ροχάλιζαν και λιγότερο! Παράλληλα, σημειώθηκε, πως οι αθλούμενοι είχαν και ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα από τους υπόλοιπους.
Ευκολότερη αναπνοή
Οι ερευνητές μελέτησαν άτομα που έπασχαν από άσθμα και διαπίστωσαν πως όσα από αυτά έτρεχαν συστηματικά μετά από 3 μήνες παρατήρησαν βελτίωση στην αναπνοή τους ενώ παράλληλα πάθαιναν όλο και λιγότερο κρίσεις άσθματος.
Πηγή: Clickatlife.gr

Μύθοι και μυστήρια για τα αεροπορικά εισιτήρια .


Είναι αλήθεια ότι για πολλούς ανθρώπους, τα αεροπορικά ταξίδια δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο. Πολλές φοβίες συνδέονται με αυτά και πολλά άτομα αποφεύγουν τα αεροπορικά ταξίδια λόγω κακής ψυχολογίας. Απορίες, μύθοι και θρύλοι που επικρατούν, κάνουν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα. Ας αποκαταστήσουμε την αλήθεια.
Ποια είναι η ασφαλέστερη θέση στο αεροπλάνο; Γιατί δεν υπάρχει σειρά με το νούμερο «13»; Αποκαλύπτουμε (όπως αναφέρεται στο ταξιδιωτικό site skyscanner.net) την αλήθεια για όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τα αεροπορικά ταξίδια, αλλά διστάζετε να ρωτήσετε.
  • 1. Είναι αλήθεια ότι μεθάμε πιο γρήγορα όταν πίνουμε μέσα στο αεροπλάνο;
Η έλλειψη οξυγόνου στο αεροπλάνο, σημαίνει ότι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, θα σας «χτυπήσει» πολύ πιο γρήγορα στον αέρα από ό, τι αν ήσασταν στη γη. Ωστόσο, έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ της κατανάλωσης στο έδαφος και στα 12.000 πόδια.
  • 2. Γιατί δεν υπάρχει σειρά «13» στα αεροπλάνα;
Αν αποφεύγετε να περνάτε κάτω από σκάλα και φοβάστε τις μαύρες γάτες, τότε θα εκτιμήσετε το παρακάτω: Αντί να τρομάζουν τους προληπτικούς ταξιδιώτες, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν αποφασίσει να παραλείπουν τη σειρά 13 από τα αεροσκάφη τους. Η Lufthansa επίσης έχει παραλείψει τη σειρά 17, ειδικά για τους Ιταλούς που θεωρούν αυτό το νούμερο γρουσούζικο. Η Alaska Airlines είναι ένας από τους λίγους αερομεταφορείς που έχουν κρατήσει στα αεροσκάφη τους τη σειρά 13. Γιατί το κάνουν, αποτελεί μυστήριο…
  • 3. Αποφεύγουν ακόμη τα αεροπλάνα το τρίγωνο των Βερμούδων; (και το έκαναν ποτέ;)
Θρύλοι, μύθοι και μυστήρια για τα αεροπορικά ταξίδια, βρίσκουν απάντηση (2)
Ο θρύλος λέει ότι πάνω από 1.000 αεροπλάνα και πλοία εξαφανίστηκαν, ενώ διέσχιζαν ή περνούσαν πάνω από την περιοχή μεταξύ των Βερμούδων, Πουέρτο Ρίκο και Φλόριντα. Έτσι, μάλλον θα προτιμούσατε κι εσείς από τον πιλότο σας να αποφύγει αυτή την περιοχή. Αλλά δεν θα το κάνει, ούτε το έχουν κάνει ποτέ πιλότοι. Η αλήθεια είναι ότι τα αεροπλάνα ταξιδεύουν σε όλο το εύρος της μυστηριώδους ζώνης εδώ και χρόνια και θα συνεχίσουν να το κάνουν, παρά τους μύθους. Προφανώς αξίζει το ρίσκο, όταν η μόνη άλλη επιλογή είναι μια παράκαμψη 2.900 χλμ..
  • 4. Είναι αλήθεια ότι οι τουαλέτες στο αεροπλάνο πρέπει να είναι εφοδιασμένες με τασάκι, ακόμη κι αν το κάπνισμα στα αεροπλάνα έχει απαγορευτεί εδώ και σχεδόν 15 χρόνια;
Ναι! Η κυβερνητική υπηρεσία των ΗΠΑ, FAA, αναφέρει ότι όλα τα αεροπλάνα πρέπει να έχουν τασάκια και αυτό έχει εγκριθεί από τις αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πτήσεων. Ο κανόνας αυτός τέθηκε σε ισχύ μετά από ένα ατύχημα που έγινε από ένα τσιγάρο το 1973. Έτσι ακόμα κι αν το κάπνισμα στα αεροπλάνα έχει απαγορευθεί εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες, εξακολουθούν να υπάρχουν σταχτοδοχεία, σε περίπτωση που κάποιος καπνιστής ενδώσει στο πάθος του και πάρει το ρίσκο να ανάψει τσιγάρο μέσα στο αεροπλάνο.
  • 5. Το πλήρωμα θαλάμου (αεροσυνοδοί κ.τ.λ.) πρέπει να έχουν συγκεκριμένο σωματότυπο και αναλογίες;
Το πλήρωμα καμπίνας πρέπει να έχει συγκεκριμένο ύψος ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της καμπίνας (να φτάνει τα επάνω ντουλάπια, αλλά να μην είναι και τόσο ψηλό ώστε να δυσκολεύεται να κινηθεί στο χώρο, ιδιαίτερα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης). Όσον αφορά στην περίμετρο της μέσης, δεν υπάρχουν αυστηροί κανόνες, εφ’ όσον ένα άτομο μπορεί να σερβίρει τους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια ακόμη και αναταράξεων, με άνεση.
Οι περιορισμοί σε ύψος και εμφάνιση ισχύουν σε όλες ανεξαιρέτως τις εταιρίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Φυσικά υπάρχουν διαφοροποιήσεις, αλλά σε γενικές γραμμές ισχύουν παρόμοιοι κανόνες.
  • 6. Μπορεί ένας κεραυνός να προκαλέσει αεροπορικό δυστύχημα;
Θρύλοι, μύθοι και μυστήρια για τα αεροπορικά ταξίδια, βρίσκουν απάντηση (3)
Μπορεί να σκέφτεστε ότι ένα μεγάλο όχημα από μέταλλο που πετά μέσα από μια καταιγίδα, είναι πιθανός στόχος για κεραυνούς. Και ναι, είναι. Κεραυνοί χτυπάνε κάθε εμπορικό αεροπλάνο, κατά μέσο όρο μία φορά το χρόνο. Αλλά μην ανησυχείτε (!), το τελευταίο αεροπλάνο που συνετρίβη λόγω αυτού, ήταν το 1967. Σήμερα, τα αεροπλάνα πρέπει να περάσουν επιτυχώς μια σειρά από αυστηρές δοκιμές πιστοποίησης για την αντιμετώπιση κεραυνών και συνήθως αναφέρονται μόνο μικρές αναταράξεις από κεραυνούς.
  • 7. Θα μπορούσε να εκραγεί ένα αεροπλάνο αν κάποιος πυροβολούσε εν ώρα πτήσης;
Αν είστε ο Harrison Ford στο Air Force One, τότε μάλλον δε θα υπάρχει πρόβλημα. Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι πως εξαρτάται το που θα χτυπήσει η σφαίρα. Εάν μια σφαίρα περάσει έναν τοίχο του αεροπλάνου, μπορεί και να μη συμβεί τίποτα. Η πίεση της καμπίνας θα αντισταθμίσει οποιαδήποτε διαρροή από την τρύπα. Εάν η σφαίρα περάσει μέσα από ένα παράθυρο, αυτό είναι λίγο πιο ανησυχητικό. Ο αέρας ορμά έξω από το παράθυρο και μπορεί να πάρει μαζί του διάφορα αντικείμενα που δεν είναι δεμένα. Αν πάλι η σφαίρα χτυπήσει την άτρακτο, τότε υπάρχει πιθανότητα έκρηξης και καλό είναι να χρησιμοποιήσετε την έξοδο κινδύνου, αν είναι δυνατόν.
  • 8. Υπάρχει περίπτωση να ζαλιστούμε από το οξυγόνο που παρέχουν οι μάσκες έκτακτης ανάγκης;
Η πραγματική απάντηση είναι όχι. Ενώ το οξυγόνο θα μπορούσε τεχνικά να μας κάνει να νιώσουμε λίγο πιο «φτιαγμένοι», ένα ποσοστό 100% οξυγόνου, θα μπορούσε να μας σκοτώσει. Αυτό που προκαλεί ζαλάδα και «έξαψη», είναι η απώλεια του οξυγόνου, γι’ αυτό και τα αεροσκάφη διαθέτουν τις σχετικές μάσκες, σε περίπτωση απότομης μείωσης της πίεσης στην καμπίνα.
  • 9. Είναι αλήθεια ότι κανείς δεν επιτρέπεται να σηκωθεί όρθιος, όταν ο πιλότος είναι στην τουαλέτα;
Θρύλοι, μύθοι και μυστήρια για τα αεροπορικά ταξίδια, βρίσκουν απάντηση (4)
Όταν η ένδειξη για τη ζώνη ασφαλείας είναι αναμμένη, όλοι οι επιβάτες πρέπει να παραμένουν καθισμένοι. Παρά τα όσα ίσως πιστεύετε, ένας λόγος μπορεί να είναι και το ότι ο πιλότος βρίσκεται στην τουαλέτα. Ο επικεφαλής από τα μέλη του πληρώματος θαλάμου επιβατών, θα επιτηρεί την πόρτα του θαλάμου διακυβέρνησης για την αποφυγή οποιασδήποτε εφόδου στο πιλοτήριο.
  • 10. Μπορεί τα κινητά τηλέφωνα (ή άλλες ηλεκτρονικές συσκευές), να προκαλέσουν πραγματικά προβλήματα σε ένα αεροπλάνο;
Το αγαπημένο σας iPad, από μόνο του, δε θα μπορούσε να προκαλέσει παρεμβολή στα συστήματα πλοήγησης του αεροσκάφους. Αν όμως όλοι είχαν τα κινητά και τις ηλεκτρονικές συσκευές τους ανοιχτές, τότε η συνδυασμένη παρέμβαση από όλες αυτές τις συσκευές, θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα. Ωστόσο, λίγες πληροφορίες διαθέτουμε σχετικά με τις πραγματικές επιπτώσεις των ηλεκτρονικών συσκευών σε λειτουργία, κατά τη διάρκεια των πτήσεων. Γι’ αυτό και λαμβάνονται προληπτικά μέτρα προς το παρόν και καλό είναι να τηρούμε τους κανόνες, για κάθε ενδεχόμενο.
  • 11. Οι θέσεις που βρίσκονται πλησιέστερα προς τις εξόδους κινδύνου, είναι πιο ασφαλείς σε περίπτωση ατυχήματος;
Αν και ο επιπλέον χώρος για τα πόδια (που υπάρχει στις θέσεις που βρίσκονται στις εξόδους κινδύνου), είναι πολυτέλεια, οι θέσεις αυτές δεν είναι ουσιαστικά πιο ασφαλείς σε περίπτωση αεροπορικού δυστυχήματος. Ατυχήματα συμβαίνουν σε αεροσκάφη για μια σειρά από διαφορετικούς λόγους, γεγονός που καθιστά αδύνατο να πούμε ότι μία θέση είναι πιο ασφαλής από οποιαδήποτε άλλη. Αν για παράδειγμα πιάσει φωτιά στο αεροπλάνο, τότε το να κάθεστε δίπλα σε μια έξοδο κινδύνου, μπορεί να είναι βολικό, αλλά όχι κι αν οι πόρτες αποκολληθούν και είστε οι πρώτοι που θα βρεθείτε στο κενό. Φυσικά, το να γνωρίζετε που βρίσκεται η πλησιέστερη έξοδος κινδύνου, είναι σημαντικό.
Πηγή: clickatlife.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory