Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Δεντρόσπιτο .

Η γυμναστική κάνει καλό .

Μνημεία απο ανακυκλωμένα υλικά .

recycled metal monuments1 4 Unconventional Monuments made from Scrap Vehicles & Recycled Metal
cadillac ranch amarillo texas 4 Unconventional Monuments made from Scrap Vehicles & Recycled Metal
a1 lightning xn728 4 Unconventional Monuments made from Scrap Vehicles & Recycled Metal
carhenge 4 Unconventional Monuments made from Scrap Vehicles & Recycled Metal
gaelic chieftain 4 Unconventional Monuments made from Scrap Vehicles & Recycled Metal

Διασημότητες με τρίχες .

Τέχνη στον δρόμο .

Περίεργα ερωτήμματα .

Τι γεύση έχουν τα λυσσακά;

2. Τι μέγεθος πρέπει να αποκτήσει το σαγανάκι για να πάψει να αναφέρεται με υποκοριστικό;

3. Θα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το έσπρωχνε;

4. Υπάρχει επιστημονική εξήγηση γιατί το παρδαλό κατσίκι έχει μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ από τα υπόλοιπα μονόχρωμα;

5. Tο @ σε τι ακριβώς μοιάζει με το παπάκι;

6. Δεν είναι σατανική σύμπτωση όποιος βρίσκεται στην τουαλέτα όταν χτυπάς να ονομάζεται "άλλος";

7. Ο Κουτρούλης πόσους προσκεκλημένους έχει τελικά στο γάμο του;

8. Γιατί όταν οι τράπεζες στέλνουν "τελευταία ειδοποίηση" για μια δόση, στη συνέχεια αθετούν την υπόσχεσή τους και ξανά-ασχολούνται μαζί μας;

9. Τι βύσμα έχει τελικά αυτός ο ουδείς και όλοι τον θεωρούν αναντικατάστατο;

10. Στην Αφρική πως ονομάζεται το αράπικο φιστίκι;

11. Γιατί του διαόλου η μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά; 12. Αυτός που βρίσκεται παγιδευμένος ανάμεσα στο "γκρεμό" και στο "ρέμα", έφτασε εκεί κολυμπώντας ή σκαρφαλώνοντας; 13. Τι μέσο χρησιμοποιεί ένα βουνό για να πάει στον Μωάμεθ; 14. Γιατί επιμένουμε να χαιρετάμε πάντα αυτό τον Πλάτανο αφού μας έχει πάντα χεσμένους;

15. Αυτό το "διαφανές περιτύλιγμα με τις φουσκάλες που κάνουν τσούκου τσούκου και κάθονται όλοι και τις σπάνε σαν υπνωτισμένοι" ξέρει κανένας πως λέγεται με μία λέξη;

16. Tι κάνουν όλη αυτή την καφεΐνη που περισσεύει όταν μετατρέπουν τον κανονικό καφέ σε ντεκαφεινέ;

17. Οι επιγραφές που λένε πως "επιτρέπουν την είσοδο μόνο σε σκυλιά που οδηγούν τυφλούς", περιμένουν να διαβαστούν από τα σκυλιά ή από τους τυφλούς;

18. Πόσο καλή φρούρηση έχουν πια αυτά τα "πράσα" και πιάνουν συνέχεια διάφορους εκεί;

19. Γιατί για να τερματίσουμε τη λειτουργία του pc πατάμε "Έναρξη" ;

20. Στην ερώτηση "θέλετε να γίνετε δωρητής οργάνων;" η απάντηση " πάρτε τα αρχ..ια μου ", θεωρείται θετική ή αρνητική ;

Πως να εξαφανίσετε τις κατσαρίδες .

Αρχικά για να ξεφορτωθούμε τις κατσαρίδες, θα πρέπει πρώτα να "ετοιμάσουμε" κατάλληλα το περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα αφιλόξενο περιβάλλον για αυτές! 

ξεφορτωθείτε τις κατσαρίδεςΕπίσης να αναφέρουμε πως δεν μπορείτε να ξεφορτωθείτε τις κατσαρίδες μόνιμα ακριβώς, απλά μπορείτε να τις "ξεπαστρέψετε" κι έπειτα να μην τις προσφέρετε φιλόξενο περιβάλλον ώστε να σας... επισκέπτονται! 

Τέλος, πληροφοριακά, ας αναφέρουμε και κάτι που πιθανόν δεν ξέρατε: 

1) οι κατσαρίδες αφήνουν αυγά σε έπιπλα, ρούχα, χαλιά, κλπ, και 
2) συμπαθούν το σκοτάδι, σε σχέση με το φως 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν! 

Στερήστε τες το... φαγητό!

Ένα πρώτο καλό βήμα, είναι να βάλετε σε τάξη και το νοικοκυριό σας κι έτσι να τις στερήσετε φαγητό! 

Πιο συγκεκριμένα: 

1) διατηρήστε τα τρόφιμά σας είτε στο ψυγείο, είτε σε τάπερς, είτε σε κάποια τέλος πάντων συσκευασία όπου το φαγητό θα είναι ερμητικά κλεισμένο 

2) κρατήστε τα ράφια, τα συρτάρια, τα τραπέζια, κλπ καθαρά από ψίχουλα κι άλλα υπολλείματα τροφών 

3) βάλτε τα σκουπίδια σας σε σακούλες που είναι ερμητικά κλεισμένες, "σφραγίστε τες" ώστε να μην μπορούν να μπουν μέσα και να πετάτε τα σκουπίδια τακτικά, μην το αμελείτε αυτό! 

4) να πλένετε καθημερινά τα πιάτα και τα ποτήρια, να είναι πάντα καθαρά. Ειδικά το βράδυ, μην αφήνετε τίποτα άπλυτο! 

5) διατηρήστε το αλεύρι, τη ζάχαρη, τα δημητριακά και άλλα τέτοια, σε βάζα ή τέλος πάντων σε συσκευασίες που είναι ερμητικά κλειστές. 

Εξαφανίστε τις κρυψώνες των κατσαριδών!

Γενικά είναι καλό να μη χρησιμοποιείτε ταπετσαρίες στον τοίχο και στα συρτάρια, μιας και είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν καινούριες κρυψώνες κατσαριδών, σε αυτές. 

Τι να κάνετε: 

1) να καθαρίζετε τακτικά, να αφαιρείτε όλα τα σκουπίδια και να συμμαζεύετε συχνά τα ράφια, τα συρτάρια, τις ντουλάπες, κλπ 

2) απαλλαγείτε από άχρηστα έπιπλα, συσκευές, τρόφιμα και ρούχα 

3) κάντε επισκευές στο σπίτι: 
- σφραγίστε ρωγμές, 
- σφραγίστε τυχόν ανοίγματα στον τοίχο που μπορεί να υπάρχουν γύρω από κάποιους σωλήνες 
- αφαιρέστε ή επιδιορθώστε τυχόν "τρύπιες" ή φθαρμένες ταπετσαρίες ή τυχόν προβληματικά "τρύπια" - φθαρμένα σημεία στα σοβατεπιά 
- διορθώστε τυχόν διαρροές νερού 

4) να καθαρίζετε καλά και συχνά τις αποχετεύσεις, το μπάνιο, την κουζίνα, το πάτωμα, τους τοίχους, κλπ, με καθαριστικά, ώστε να έχετε αποτελεσματική καθαριότητα 

5) διατηρείτε όλες τις περιοχές καθαρές και στεγνές 

Διώξτε τις κατσαρίδες: το τελικό χτύπημα!

πως να διώξετε τις κατσαρίδεςΓια να δώσετε και το τελικό χτύπημα και να διώξετε τις κατσαρίδες, αφού καθαρίσετε και ακολουθήστε τα παραπάνω, κάντε και τα εξής: 

1) βάλτε παγίδες κοντά σε "υποπτα σημεία" όπως για παράδειγμα κάτω από έπιπλα, κάτω από νεροχύτες, σημεία "δύσβατα" που είναι δύσκολο να έχουμε πρόσβαση, κοντά στις αποχετεύσεις, κλπ 

2) ψεκάστε με κατσαριδοκτόνο αυτά τα "ύποπτα σημεία" και επαναλάβετε κάθε 2 ημέρες για καμιά βδομάδα. 

Προσοχή με τα κατσαριδοκτόνα!
Είναι επικίνδυνα δηλητήρια και είναι επικίνδυνα και να τα αναπνέουμε! Οπότε πχ ψεκάστε όταν είναι να φύγετε από το σπίτι και αερίστε καλά! Απομακρύνετε τυχόν τρόφιμα και συσκευασίες εκεί που πρόκειται να ψεκάσετε, που μπορεί να ακουμπήσετε κάποια στιγμή.


Γενικά να ξέρετε ότι μπορεί να μη βλέπετε συχνά κατσαρίδες στο σπίτι, αλλά όσο εσείς κοιμάστε, αυτές βολτάρουν στον χώρο σας αναζητώντας τροφή και την βρίσκουν αν δεν έχετε τηρήσει τους παραπάνω στοιχειώδεις κανόνες. Αντίστοιχα, γεννάνε τα αυγά τους σε διάφορα σημεία του σπιτιού σας που ούτε φαντάζεστε. 

κατσαρίδες στο σπίτι

Επίσης, είναι ευκαιρία να γίνετε και άνθρωποι! Να ζείτε σε ένα ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον και παράλληλα πετυχαίνετε να διώχνετε τις κατσαρίδες. 

Μ’ ένα σμπάρο δυο τριγώνια: 

καί καλύτερη ποιότητα ζωής 
καί χωρίς κατσαρίδες στο σπίτι!

Λιπαρά ωξέα και υγεία .


Τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται συνεχώς η αξία τωνω-3 λιπαρών οξέων στην καλή λειτουργία του οργανισμού και την υγεία. Πρόκειται για πολυακόρεστα απαραίτητα λιπαρά οξέα, τα οποία προσλαμβάνονται εξωγενώς, δηλαδή μέσω της διατροφής και έχουν έρθει στην επικαιρότητα λόγω αποτελεσμάτων επιδημιολογικών ερευνών και δημοσιεύσεων, που τα συνδέουν με καλή καρδιαγγειακή λειτουργία και κυτταρική ακεραιότητα. Έχουν αντιθρομβωτική, αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση, γεγονός που τα κάνει απαραίτητα στην καθημερινή πρόσληψη και τα καθιστά παράγοντα προστασίας από ασθένειες, όπως η νόσος Alzheimer και κάποιες νευροεκφυλιστικές παθήσεις.
Πλούσιες πηγές ω-3 λιπαρών οξέων είναι τα ιχθυέλαια και τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, η σαρδέλα, ο γαύρος, η ρέγγα, η πέστροφα, ο μπακαλιάρος, το σκουμπρί και ο τόνος, τα οποία περιέχουν το εικοσιπεντανοϊκό οξύ (EPA) και το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA). Άλλες πηγές είναι τα σπορέλαια, όπως το σογιέλαιο και το λινέλαιο, τα καρύδια και ο λιναρόσπορος, που περιέχουν 18-α-λινολενικό οξύ (ALA), το ποίο μπορεί να μετατραπεί σε EPA και DHA. Η ανάγκη πρόσληψης επαρκούς ποσότητας ω-3 λιπαρών οξέων καθημερινά έχει οδηγήσει και στην παραγωγή εμπλουτισμένων με αυτά τροφίμων, όπως μαλακής φυτικής μαργαρίνης.
Τα ω-3 αποτελούν βασικό δομικό συστατικό των κυτταρικών μεβρανών και διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στην νευροανάπτυξη, γι’ αυτό και έχει ερευνηθεί η επίδρασή τους στην καλή λειτουργία της όρασης και της εγκεφαλικής λειτουργίας. Όσον αφορά στον εγκέφαλο, πολλές μελέτες έχουν προσπαθήσει να συνδέσουν την κατανάλωση ω-3 λιπαρών οξέων με την άνοια, την μνήμη και τη νόσο Alzheimer.
Είναι γεγονός, πως την αύξηση της ηλικίας συνοδεύεται από έκπτωση της καλής νοητικής λειτουργίας και της εγκεφαλικής ανθεκτικότητας. Εκτιμάται, μάλιστα, ότι το 25% του πληθυσμού ηλικίας άνω των 85 ετών έχει σημαντική νοητική βλάβη, που συνοδεύεται από άνοια και νόσο Alzheimer, κάτι που αυτόματα υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής, τόσο του ηλικιωμένου, όσο και του οικογενειακού του περιβάλλοντος. Πλήθος ερευνών έχει προσπαθήσει να ανιχνεύσει την σπουδαιότητα της πρόσληψης ω-3 λιπαρών οξέων στην επιβράδυνση της νοητικής υποβάθμισης και κατ’ επέκταση στην συνολική πνευματική υγεία. Συγκεκριμένα:
Άνοια: Έχει μελετηθεί ένα σύνολο διατροφικών συστατικών μέσα στα οποία είναι και τα ω-3 λιπαρά οξέα και έχει φανεί ότι διαθέτουν προστατευτική δράση με έμφαση στο δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA).
Νόσος Alzheimer: Λόγω της νευροπροστατευτικής δράσης των ω-3 λιπαρών οξέων μελετήθηκε ο ρόλος τους στη νόσο Alzheimer. Τα ευρήματα είναι πολλά υποσχόμενα, καθώς οι έρευνες έχουν δείξει ότι αυτή η προστατευτική δράση μπορεί να οδηγήσει σε πρόληψη ή ακόμα και καθυστέρηση στην έκπτωση της νοητικής λειτουργίας ατόμων με ήπιας μορφής νόσο Alzheimer.
Απόκριση σε νοητικές ασκήσεις: Φάνηκε ότι η επαρκής κατανάλωση ω-3 λιπαρών οξέων οδηγεί σε αυξημένη εγκεφαλική αιμάτωση κατά τη διάρκεια διεξαγωγής νοητικών τεστ σε υγιείς ενήλικες. Επίσης, η χορήγηση 900mg/ ημέρα EPA και DHA στην εγκυμονούσα μητέρα έχει βοηθήσει σε επαρκή νευροανάπτυξη του εμβρύου, καθώς και σε μείωση της πιθανότητας εμφάνισης κατάθλιψης στην ίδια.
Οι συστάσεις της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας αφορούν την κατανάλωση 2 μερίδων ψαριών ανά εβδομάδα για τον υγιή πληθυσμό (κατά προτίμηση λιπαρών ψαριών), για την κάλυψη των αναγκών σε ω-3 λιπαρά οξέα. Στα άτομα με καρδιαγγειακή νόσο, η σύσταση φτάνει μέχρι τις 3 μερίδες ψαριού/εβρομάδα. Στη περίπτωση που κριθεί ότι η πρόσληψη ψαριών δεν αγγίζει το αμενόμενο, προτείνεται η λήψη συμπληρώματος ω-3 λιπαρών οξέων.
Κατά καιρούς, η προστατευτική δράση των ω-3 λιπαρών οξέων, έχει επισκιαστεί από τουςφόβους για τοξικούς ρύπους σε θαλάσσιους οργανισμούς. Έρευνα που μελέτησε τα υπέρ και τα κατά μέσω ανασκόπησης της διεθνούς βιβλιογραφίας, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι ευεργετικές συνέπειες από την κατανάλωση ψαριών και ιχθυελαίων είναι πολύ σημαντικότερες σε σχέση με τον μικρό κίνδυνο από τους ρύπους
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory