Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου 2012

Σκύλος μαξιλάρι .

Τι μπορείτε να κάνετε με τα νεκρά δέντρα .

Δωμάτιο ξενοδοχείου με 50.000 δολ.

Αστείες καταστάσεις στο βόλευ .

Ο πραγματικός ποπάυ .

Φυσάει απόψε περασμένους έρωτες


erotika poiimata

Το ποίημα που θα διαβάσετε παρακάτω ανήκει στην συλλογή
 Φυσάει απόψε περασμένους έρωτες της Ελένης Μαυρογονάτου.
Η ποιητική συλλογή είναι γεμάτη με ποιήματα για τον έρωτα που έχει περάσει, για τους περασμένους έρωτες, που μοιάζουν μερικές φορές να ανήκουν στο παρελθόν, αλλά όμως όλοι οι έρωτες είναι κατά κάποιον τρόπο παρόντες, γιατί αυτοί μας έχουν ζυμώσει και αλλάξει.

Οι περασμένοι έρωτες είναι μερικές φορές γραμμένοι στην ψυχή μας και μας ακολουθούν γιατί έχουν παίξει το δικό τους ρόλο στο να σχηματιστούν τα όνειρα μας και η μνήμη μας.

Πολλές φορές και η λήθη μας οφείλεται στους έρωτες αυτούς που πέρασαν. Και αν μερικές φορές κάποιοι άνθρωποι μες στη μοναξιά τους, ή σε στιγμές ανασκόπησης φέρνουν στο μυαλό τους περασμένους έρωτες, ένα αεράκι τους παίρνει πάλι πίσω, εκεί που ανήκουν…
Η Συνέχεια ΕΔΩ

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2012/09/blog-post_14.html#ixzz26d38Sojw

Μπίρα στην μαγειρική .


Στη γαστρονομία του σήμερα έχει αρχίσει να ανατέλλει μια καινούργια τάση, η αντικατάσταση του κρασιού από τη μπίρα. Πολλοί διακεκριμένοι σεφ στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό την χρησιμοποιούν με διάφορους τρόπους για να δημιουργήσουν εκπληκτικά πιάτα με εξαιρετική γεύση. Τι πρόσφέρει όμως αυτή η νέα γαστρονομική τάση στην υγεία μας;
Η μπίρα είναι ένα από τα παλαιότερα προϊόντα, αφού υπολογίζετε ότι παρασκευάζεται από το 10.000 π.Χ. Η παραγωγή της είναι πολύ σύνθετη, ενώ ανάλογα με τα προϊόντα που χρησμοποιούνται έχουμε και τους διαφορετικούς τύπους μπίρας.
Κύρια συστατικά της μπίρας είναι το νερό, η βύνη κριθαριού και ο λυκίσκος, ενώ περιέχει πολλά ακόμα στοιχεία που βοηθούν στην προάσπιση της υγείας του ανθρώπου.
Αντιοξειδωτική Δράση-Φυτικές Ίνες
Η μπίρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες λόγω της περιεκτικότητάς της σελυκίσκο και κριθάρι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την προστασία του οργανισμού απόκαρδιαγγειακές παθήσεις, λόγω της μείωσης των επιπέδων χοληστερόλης και από την εμφάνιση καρκίνου, λόγω της δράσης των αντιοξειδωτικών ουσιών στις ελεύθερες ρίζες. Ακόμη, η περιέκτικότητά της σε φυτικές ίνες βοηθά στην ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, ενώ παράλληλα επιβραδύνει την πέψη και απορρόφηση του φαγητού, με αποτέλεσμα να παραμένουμε περισσότεροι ώρα χορτάτοι.
Αιθανόλη
Πολλοί πιστεύουν ότι η αιθανόλη (αλκοόλ) που περιέχει η μπίρα εξατμίζεται με το μαγείρεμα, αλλά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Το ποσοστό της μπορεί να μειώνεται αλλά δεν μηδενίζεται. Η περιεκτικότητα της μπίρας σε αιθανόλη φαίνεται να είναι ευεργετική για την υγεία του ανθρώπου. Σύμφωνα με έρευνες, η ελαφριά έως μέτρια κατανάλωση μπίρας βελτιώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη, η οποία σχετίζεται με την εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη, ενώ αυξάνη την HDL-χοληστερόλη (καλή χοληστερόλη). Ακόμη, η με μέτρο κατανάλωση μπίρας δεν φαίνεται να αυξάνει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα, ενώ παρατηρείται βελτίωση της αρτηριακής πίεσης, η οποία όμως σε υπερβολικές ποσότητες αυξάνεται. Τέλος, η παρουσία αιθανόλης στη μπίρα εμποδίζει της δράση ορισμένων ορμονών που οφείλονται για την απώλεια οστικής μάζας και την εμφάνιση οστεοπόρωσης. Έτσι λοιπόν λίγη μπίρα στο μαγείρεμα και νοστιμιά θα μας προσφέρει αλλά και καλή υγεία.
Βιταμίνες και Μέταλλα
Η μπίρα είναι πλούσια σε βιταμίνες, κυρίως του συμπλέγματος Β, καθώς και σε μέταλλα απαραίτητα για τον οργανισμό. Χρησιμοποιώντας την λοιπόν στην παρασκευή του φαγητού εποφελούμαστε από αυτά. Αυτό που θα πρέπει να προσέχουμε όμως όταν μαγειρεύουμε με μπίρα είναι ότι στις υψηλές θερμοκρασίες τα στοιχεία αυτά καταστρέφονται.
Η μπίρα έχει πολλές θερμίδες; Κι αν ναι, θερμιδικά επιβαρύνουμε πολύ το φαγητό μας προσθέτοντάς τη σε αυτό;
Όπως όλα τα αλκοολούχα ποτά έτσι κι η μπίρα έχει θερμίδες. Παρ' όλα αυτά, μπορεί να θεωρηθεί μια πολύ καλή επιλογή με όποιον τρόπο κι αν την καταναλώσουμε, αφού έχειλιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά. Οι θερμίδες των αλκοολούχων ποτών προέρχονται από το αλκοόλ που περιέχουν. Όσο μεγαλύτερο είναι τοποσοστό του αλκοόλ, τόσες περισσότερες οι θερμίδες. Αναφέρθηκε νωρίτερα, ότι με το μαγείρεμα ένα μικρό ποσοστό αυτού εξατμίζεται. Με αυτόν τον τρόπο, οι θερμίδες θα είναι ακόμα λίγοτερες από το να καταναλώναμε απλώς μια παγωμένη μπίρα. Ακόμη, στο μαγείρεμα η ποσότητα μπίρας που χρησιμοποιείται ανά μερίδα είναι πολύ λιγότερη από ένα μπουκάλι μπίρας που θα πίναμε σε μια βόλτα μας, με αποτέλεσμα πάλι οι θερμίδες που θα καταναλώσουμε να είναι λιγότερες. Γίνεται κατανοητό πως η μέτρια κατανάλωση μπίρας μέσω του φαγητού, δεν προσφέρει μόνο νοστιμιά αλλά έχει και θετική επίδραση στην υγεία μας.

Η εξέλιξη των ελληνικών διακοπών .

6 καθημερινά πράγματα που κάνουμε λάθος .


Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε
Το σπρέι καθαρισμού που χρησιμοποιείτε στο σπίτι σας μπορεί να κάνει τα τζάμια… αόρατα αλλά δυστυχώς δε συμβαίνει το ίδιο και με τα μικρόβια. Αυτά τα κααθαριστικά μπορεί να είναι ιδανικά για να γυαλίζουν επιφάνειες αλλά δεν τις απολυμαίνουν το ίδιο εύκολα.
Διαβάστε τις ετικέτες των προϊόντων που αγοράζετε και επιλέξτε αυτό που καθαρίζει και απολυμαίνει. Και μην ξεχνάτε ότι χρειάζεται περίπου 30 με 90 δευτερόλεπτα πριν αρχίσει η απολυμαντική δράση του προϊόντων, άρα την επόμενη φορά που θα ψεκάσετε μία επιφάνεια αφήστε πρώτα το προϊόν να δράσει.
Καθημερινό ντους; Ποτέ
Νερό, πετσέτες και διάθεση έτοιμα για να απολαύστε ένα αναζωογονητικό ντους μετά ή πριν τη δουλειά. Όλα καλά μέχρι εδώ αλλά ποιος σας είπε ότι πρέπει να κάνετε ντους κάθε μέρα; Μέγα λάθος..εκτός φυσικά και αν η εργασία σας το απαιτεί.
Το καθημερινό ντους είναι… πλεονασμός. Και αυτό γιατί το εξωτερικό περίβλημα του δέρματός μας είναι ουσιαστικό για να παγιδεύει την υγρασία. Τα συχνά ντους με τη χρήση αφρόλουτρων και σφουγγαριών, ενδέχεται να απομακρύνουν τα λιπίδια και τα έλαια του στρώματος, τα οποία καταπολεμούν την ξηρότητα.
Ωστόσο εάν επιθυμείτε να κάνετε ντους κάθε μέρα, προτιμήστε να είναι με χλιαρό νερό, να μην υπερβαίνει τα 10 λεπτά και αποφύγετε το τρίψιμο με το σφουγγάρι ή την πετσέτα.
Φακοί επαφής…σαν τα μάτια σας
Οι φακοί επαφής είναι σαν το …αυτοκίνητο. Αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν αλλάζετε τακτικά τα λάδια, και με την ίδια λογική και οι φακοί επαφής δεν «δουλεύουν» σωστά χωρίς νέο υγρό καθαρισμού. Όμως το πιο συχνό λάθος είναι ότι προσθέτετε επιπλέον υγρό στο ήδη υπάρχον. Τα υπολείμματα του παλιού υγρού καταστρέφουν την απολυμαντική δράση του νέου που προσθέτετε και στην ουσία ρισκάρετε με πιθανές μολύνσεις.
Για να αποφύγετε αυτά τα δυσάρεστα συμβάντα ακολουθήστε τα εξής βήματα: Καθαρίστε, ξεπλύνετε και αφήστε να στεγνώσει η θήκη πριν βάλετε μέσα καινούργιο υγρό. Και μην ξεχνάτε ότι αυτό πρέπει να το κάνετε κάθε φορά που φοράτε τους φακούς σας.
Ένα με τον… καναπέ
Η μάχη με τον πόνο της μέσης είναι άνιση, άδικη και χρονοβόρα. Δυστυχώς όμως πολλοί είναι εκείνοι που πάσχουν έτσι ξαφνικά από αφόρητους πόνους στη μέση. Η συχνότερη «λύση»- μύθος είναι ότι προκειμένου να περάσει πρέπει να μείνετε ξαπλωμένοι στον καναπέ. Αν και ακούγεται ξεκούραστο η αλήθεια είναι ότι είναι λάθος. Μάλιστα η καθηγήτρια ορθοπεδικής του ιατρικού Κέντρου της Βαλτιμόρης, Carmen Pichard-Encina, M.D. επιμένει ότι αυτό είναι ότι χειρότερο για τη μέση σας.
Ο λόγος είναι ότι η ακινησία ενισχύει την ακαμψία των μυών και με τον καιρό, η αδράνεια αποδυναμώνει τους μυς σε τέτοιο σημείο που είναι επιρρεπείς και πιο ευαίσθητοι σε πιθανό τραυματισμό. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η λύση είναι η εντατική άσκηση. Φυσικά και μπορείτε να ασκηθείτε αλλά επιλέξτε ήπιας έντασης γυμναστική όπως είναι το περπάτημα και το κολύμπι, που βοηθούν τους μύες της μέσης χωρίς να επιβαρύνουν τις κλειδώσεις.
Οδοντικό νήμα…πριν ή μετά
Πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν ότι το οδοντικό νήμα είναι ιδανικό για να απομακρύνει το …μαρούλι που έχει κολλήσει ανάμεσα από τα δόντια. Μετά η οδοντόβουρτσα και το ξέπλυμα με νερό θα αποτελειώσει τη δουλειά αφήνοντας το στόμα πεντακάθαρο. Λοιπόν αυτή η θεωρία είναι λάθος.
Το οδοντικό νήμα είναι ιδανικό για να απομακρύνει τα μικροσκοπικά σκουπιδάκια που δεν μπορεί η οδοντόβουρτσα να φτάσει. Άρα η σωστή χρήση είναι πρώτα η οδοντόβουρτσα, μετά το οδοντικό νήμα και έπειτα το οδοντικό διάλυμα, το οποίο θα… ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο.
Χεράκια πλύναμε;
Μπορεί ο νέος να είναι ωραίος, αλλά ο παλιός πατροπαράδοτος τρόπος είναι …αλλιώς. Αν ακούσετε λοιπόν, κάποιον να λέει ότι τα ειδικά μηχανήματα που στεγνώνουν τα χέρια στις τουαλέτες των καταστημάτων είναι πιο υγιεινή λύση από το χαρτί, μην τον πιστέψετε. Το να τρίβετε τα χέρια σας κάτω από τον ζεστό αέρα μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των βακτηρίων στην επιφάνεια του δέρματός σας έως και κατά 45%. Αντίθετα το παραδοσιακό χαρτί μειώνει τα επίπεδα μικροβίων στις παλάμες σας μέχρι και 60%.
Πηγή
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory