Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ασυνήθιστο γυμναστήριο .

Μπαράκι σε δέντρο .

Ανατριχιαστικό γλυπτό σε βράχο .

Οφθαλμαπάτη .

Κεραυνός πέφτει στην θάλασσα .

Ανακάλυψαν σκελετό βαμπίρ .

Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν σκελετό «Βαμπίρ» (1)

Βούλγαροι αρχαιολόγοι ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν έναν σκελετό «βρικόλακα» στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας, στην πόλη της Σωζόπολης, με μία ράβδο σιδήρου καρφωμένη στο στέρνο.
Ο σκελετός, που ανήκε σε άντρα, έφερε μία ράβδο σιδήρου μπηγμένη στο στέρνο του.
Ήταν θαμμένος πάνω από 700 χρόνια και είχε μαχαιρωθεί πολλές φορές στο στήθος και το στομάχι, καθώς οι σύγχρονοί του φοβόταν ότι θα αναστηθεί ως βρικόλακας, αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ το ιδιωτικό πρακτορείο ειδήσεων της Σόφιας Novinite, προαναγγέλλοντας την προβολή σχετικού ντοκιμαντέρ στο National Geographic.
Ιστορικοί, αρχαιολόγοι κι ανθρωπολόγοι επισημαίνουν ότι πρόκειται για συνήθη πρακτική σε βουλγαρικά εδάφη, καθώς και τη σύνδεση μεταξύ των “βρικολάκων” και του κόμη Δράκουλα.
Εν τω μεταξύ, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν αναφέρει απότομη αύξηση του ενδιαφέροντος για τις αποκαλούμενες “διακοπές βρικολάκων” στη Σωζόπολη, ιδιαίτερα των Γερμανών και των Βρετανών.
Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν σκελετό «Βαμπίρ» (2)
  • Ο θρύλος του Krivich
Ο διευθυντής του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου Μπόζινταρ Ντιμίτροφ εξήγησε ότι το όνομα του βρικόλακα ήταν “Krivich” (άνθρωπος με σώμα σε σχήμα γάντζου), ένας θρυλικός πειρατής, διευθυντής του φρουρίου της Σωζόπολης ή ένας από τους κληρονόμους του.
Ο “Krivich”, όπως τον αποκαλούσαν οι σύγχρονοί του, ήταν ανάπηρος, αλλά εξαιρετικά ευφυής άνθρωπος. Τους επισκίασε όλους με τις γνώσεις του για τη θάλασσα, τα αστέρια και τα βότανα.
Τα Βυζαντινά χρονικά περιγράφουν πώς λεηλάτησε ένα βενετσιάνικο πλοίο. Είναι πιθανό ότι ανακηρύχθηκε ειδικός στη μαγεία, εξαιτίας αυτών των ταλέντων, γεγονός που εξηγεί τη μεταλλική σφήνα στην καρδιά του.
Οι ειδικοί πιστεύουν ότι ο άντρας μπορεί να ήταν διανοούμενος, ίσως γιατρός, καθώς τα άτομα αυτά συχνά έγειραν υποψίες κατά τον Μεσαίωνα. Ο τάφος ανακαλύφθηκε κοντά στην αψίδα της εκκλησίας, γεγονός που υποδηλώνει ότι ήταν αριστοκράτης.
Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, είναι η πρώτη φορά που ανακαλύπτεται στη Σωζόπολη μία ταφή “βρικόλακα”.
Σύμφωνα με τον κ. Ντιμιτρόφ, περισσότεροι από 100 σκελετοί έχουν βρεθεί σε ολόκληρη τη Βουλγαρία με μια ράβδο καρφωμένη στο στήθος τους.

Ο ιδρώτας θα σε σώσει .



Φούσκωσε τα χέρια σου σαν του Ποπάι με σούπερ σετ κάμψεων δικέφαλων και «τριγωνικές» κάμψεις, λέει ο σύμβουλος του αμερικανικού ΜΗ για θέματα γυμναστικής Michael Mejia. Εξάλλου, αν δεν έχεις πληρώσει για το ραντεβού, το χέρι είναι το πρώτο μέλος του σώματός σου, που θα τσεκάρει και θα πιάσει η δεσποινίς, και η παρακάτω άσκηση εγγυάται να το κρατήσει φουσκωμένο και θεληματικό τουλάχιστον για κάποιες ώρες.
Πούλα το προϊόν σου: Πιάσε μία στραβόμπαρα με μία λαβή από κάτω και άσ’ τη να κρέμεται μπροστά σου - σε τέτοιο σημείο, ώστε να τη φτάνεις αν τεντώσεις τα χέρια σου. Κάνε 6-10 κάμψεις, άσε την μπάρα κάτω, πέσε και παίρνε όσες τριγωνικές κάμψεις αντέχεις (τριγωνικές κάμψεις με τις μύτες αντίχειρα και δείκτη να ακουμπάνε και να σχηματίζουν ένα τρίγωνο). Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα κι επανάλαβε. Κάνε τέσσερα με έξι σούπερ σετ.
Κανονάκι: Κάνε τις κάμψεις δικέφαλων πιο δύσκολα, τεντώνοντας τους καρπούς προς τα πίσω και κρατώντας τους σε αυτήν τη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του σετ. Αυτό αποτρέπει τους πήχεις στο να βοηθάνε και αναγκάζει τους δικέφαλους να δουλέψουν πιο σκληρά - και να φουσκώσουν περισσότερο.
Υπάρχει άσκηση που βελτιώνει τις επιδόσεις μου στο κρεβάτι;Δοκίμασε να διατείνεις το λαγονοψοίτη. Κανένας σοβαρός ποδοσφαιριστής δεν μπαίνει να παίξει 90 λεπτά χωρίς να ’χει κάνει διατάσεις, γι’ αυτό κι εσύ, πριν αποπειραθείς να σηκώσεις το πρωτάθλημα, καλά θα κάνεις να τεντωθείς λίγο πριν από την απονομή.
Η καλύτερη διάταση για τη βουβωνική χώρα και το λαγονοψοίτη μυ: Στάσου με τα πόδια σου στο άνοιγμα των γοφών και μετά κάνε ένα τεράστιο βήμα με το αριστερό σου πόδι. Λύγισε το δεξί σου γόνατο και χαμήλωσε το σώμα σου μέχρι να νιώσεις ένα απαλό κάψιμο στους μυς, που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά της βουβωνικής χώρας. Μπορείς να ακουμπήσεις με τις άκρες των δαχτύλων σου στο έδαφος για να στηριχθείς. Κρατήσου σε αυτή τη στάση μέχρι να χαλαρώσει αυτή η περιοχή και μετά άλλαξε πόδι. Λογικά προλαβαίνεις να φτιάξεις και τις δύο πλευρές μέχρι να τελειώσει εκείνη το «φρεσκάρισμά» της στην τουαλέτα (αν βγει).
Τι πρέπει να κάνω όταν μου λέει να χωρίσουμε;
Πιάσε κάτι και βάρα το. Ερευνα του Πανεπιστημίου του Emory βρήκε ότι ένα 75λεπτο μάθημα Tάε Kβον Ντο μπορεί να φτιάξει σημαντικά τη διάθεσή σου. Οι μαθητές που μετείχαν στην έρευνα είχαν λιγότερο άγχος, κατάθλιψη, οργή, κούραση και σύγχυση.
Κλώτσα: Αν βαριέσαι να παρακολουθήσεις μαθήματα πολεμικής τέχνης, δοκίμασε αυτήν την άσκηση του πρώην πρωταθλητή Ευρώπης Alwyn Cosgrove (η περιγραφή της άσκησης είναι για δεξιόχειρες, οπότε οι αριστερόχειρες κάνουν το αντίθετο).
- Δέκα λεπτά ζέσταμα με σκοινάκι, διατάσεις, χλιαρές γροθιές και κλωτσιές.
Η σωστή στάση (πόδια ελαφρώς λυγισμένα, αριστερό πόδι μπροστά, δεξί πίσω και προς τα έξω, το βάρος σου πέφτει στο δεξί πόδι, η δεξιά γροθιά σου βρίσκεται δίπλα στο αυτί σου, σαν να παίρνεις τηλέφωνο, η αριστερή γροθιά μπροστά στο πιγούνι σου, σαν να ’σαι τηλεοπτικός ρεπόρτερ ή ο Ζαφείρης Μελάς). Τώρα ρίξε 10 γροθιές με το αριστερό σου χέρι.
Ρίξε 10 εναλλάξ αριστερό-δεξί. - Πρόσθεσε και μία ευθεία κλωτσιά με το αριστερό σου πόδι. Φαντάσου ότι πιέζεις προς τα κάτω σκουπίδια στον κάδο, που βρίσκεται στο ύψος της μέσης σου - σήκωσε το αριστερό σου πόδι όσο περισσότερο μπορείς και μετά τράβα το προς τα έξω. Κάνε 10 συνδυασμούς: αριστερή γροθιά, δεξιά γροθιά, αριστερή κλωτσιά.
Πρόσθεσε δεύτερη δεξιά γροθιά. Κάνε 10 συνδυασμούς: αριστερή γροθιά, δεξιά γροθιά, αριστερή κλωτσιά, δεξιά γροθιά, αριστερή κλωτσιά, δεξιά γροθιά.
Πρόσθεσε μία γυριστή κλωτσιά με το δεξί σου πόδι. Φαντάσου ότι το δεξί σου πόδι είναι ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ και ότι προσπαθείς να χτυπήσεις κάποιον στο θώρακα. Σήκωσε το δεξί σου γόνατο, μετά γύρνα τους γοφούς και ίσιωσε το δεξί σου πόδι όσο πλησιάζεις προς το στόχο. Κάνε 10 συνδυασμούς: αριστερή γροθιά, δεξιά γροθιά, αριστερή ίσια κλωτσιά, δεξιά γροθιά, δεξιά γυριστή κλωτσιά.
«Αυτός είναι ένας γύρος - 110 γροθιές, 40 κλωτσιές κι ένας τόνος ιδρώτα», λέει ο Cosgrove. Ξεκουράσου 60 δευτερόλεπτα κι επανάλαβε. Προσπάθησε να ολοκληρώσεις τρεις με πέντε γύρους.

Σχολική διατροφή .


Από τον Σεπτέμβρη, μέχρι το πέρας της σχολικής χρονιάς, εύκολα θα μπορούσε κανείς να κατατάξει τα παιδιά στην κατηγορία των «σκληρά εργαζόμενων». Έξι ώρες περίπου στο σχολείο, ύστερα στο σπίτι για φαγητό (όσα παιδιά προλαβαίνουν και δεν έχουν κάποια ενασχόληση -ξένη γλώσσα, αθλητισμός κ.ά.- κατά το μεσημέρι. Αργότερα, κάποιες ώρες προετοιμασία (διάβασμα, μελέτη) για την επόμενη σχολική ημέρα. Όση ελεύθερη ώρα έχουν, την αφιερώνουν στο παιχνίδι (ατομικό, συλλογικό), το οποίο μακάρι να περιλαμβάνει δραστηριότητα.
Για όλα τα παραπάνω, οι απαιτήσεις στη διατροφή είναι υψηλές, αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για ανθρώπους που είναι στην ανάπτυξη. Ας κάνουμε λοιπόν ένα μικρό ταξίδι στη διατροφή του παιδιού, αναφερόμενοι στο πρωινό και το σχολικό τους κολατσιό:
Ένα καλό πρωινό. 
Είναι χιλιοειπωμένο ότι το καλό πρωινό προσφέρει πολλά οφέλη στον μαθητή. Διεγείρει τη μνήμη, τη διάθεση, την απόδοση, άρα προλαμβάνει την κόπωση (πνευματική, σωματική). Επίσης, το βελτιώνει την εικόνα της διατροφής, προσφέροντας θρεπτικά συστατικά και βοηθά στην αποσυμφόρηση της παρουσίας ανθυγιεινών τροφίμων στα ενδιάμεσα γεύματα. Αν δεν έχει προηγηθεί ένα καλό πρωινό, αυξάνεται η πιθανότητα το παιδί να καταφύγει σε λιπαρές επιλογές ή να φάει λαίμαργα μεγάλη ποσότητα τροφής στο σχολείο ή να μη φάει τίποτα και να γυρίσει «εξουθενωμένο» στο σπίτι.
Επιλογές πρωινού:
  • Ένα φλιτζάνι δημητριακά με κομμάτια φρέσκων φρούτων και ένα ποτήρι γάλα
  • Χτυπημένο (ή αχτύπητο) αυγό, ψωμί ολικής αλέσεως και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό
  • 2 φέτες ψωμί με μέλι και λίγο βούτυρο ή μαργαρίνη και ένα ποτήρι γάλα
  • Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, με τυρί και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό
  • Μια αραβική πίτα με κοτόπουλο (που μπορεί να σας είχε «μείνει» από την προηγούμενη), τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά
  • 1-2 μουστοκούλουρα και ένα ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά 
Συζητώντας για την υγιεινή διατροφή.
Όσοι φροντίζουν ένα παιδί αποτελούν έναν καλό σύμβουλο. Συζητήστε μαζί του πόσα οφέλη προσφέρει η υγιεινή διατροφή. Αναφέρετε ορισμένους διαπιστωμένους συσχετισμούς υγείας και διατροφής (π.χ. ότι «τα πολλά γλυκά οδηγούν στην τερηδόνα και στα μαύρα δόντια», ότι «τα φρούτα περιέχουν βιταμίνες», «είναι τυχαίο που ο Ποπάυ έτρωγε σπανάκι;»). Γενικά χρησιμοποιήστε ατάκες που λειτουργούν εύηχα και δίνουν θετικά μηνύματα στο παιδί.
Αποτελέστε το «καλό παράδειγμα».
Ωραίο να συζητάτε για υγιεινή διατροφή (βλέπε 2), αλλά αν αυτό δε συνδυαστεί με το να είστε το διατροφικό παράδειγμα, αυξάνετε την πιθανότητα να πάνε στον «βρόντο» οι συμβουλές σας. Φαίνεται ότι το «προσωπικό παράδειγμα» είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να διδάσκει κανείς το οτιδήποτε, αλλά συνάμα και ο πιο δύσκολος. Την επόμενη φορά που θα φάτε μαζί με το παιδί εξηγήστε του γιατί προτιμάτε το τοστ σας να έχει τομάτα, μαρούλι και όχι λουκάνικο ή πάριζα, ή γιατί προτιμάτε να έχετε μαζί σας δύο φρούτα και όχι κρουασάν όταν πάτε στη δουλειά σας. Τα παιδιά είναι «σφουγγάρια», εκμεταλλευτείτε το!
Συζητήστε μαζί του για τα τρόφιμα που πωλούνται στο σχολικό κυλικείο.
Καθίστε αναπαυτικά και όχι βιαστικά και ανοίξτε κουβέντα για το «μενού» του σχολείου. Μπορείτε να το συμβουλεύσετε για το ποιες επιλογές είναι υγιεινότερες, αλλά και να του υπενθυμίσετε για τη σπουδαιότητα των φρούτων ως σχολικό σνακ. Αν δεν του αρέσει τίποτα από αυτά που πωλούνται στο κυλικείο, τότε φροντίστε για την προετοιμασία του κολατσιού από το σπίτι.
Μερικές επιλογές σχολικού σνακ:
  • Τοστ (τυρί)
  • Φρούτα
  • Φρέσκος χυμός ή συσκευασμένος 100% χυμός
  • Ψωμί με τυρί και ένα φρούτο
  • Γάλα
  • Αποξηραμένα φρούτα
  • Για «υγιεινό γλυκό»: παστέλι, μικρή σοκολάτα υγείας ή γάλακτος, μπισκότα χωρίς γέμιση (καλύτερα με αλεύρι ολικής αλέσεως), χαλβάς
Όλα αυτά, εφόσον διασφαλιστεί η ενυδάτωση του παιδιού (1-2 μικρά μπουκάλια νερού ή 0,5-1 λίτρο νερού)
Αν θεωρείτε ότι το σχολικό «μενού» δεν είναι εναρμονισμένο με τις ανάγκες των παιδιών, λάβετε μέτρα!
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ιδιοκτήτη του σχολικού κυλικείου ή με τον υπεύθυνο από το εκπαιδευτικό προσωπικό. Είναι γνωστό ότι υπάρχει νομοθεσία σχετικά με το τι πρέπει να πωλείται στο σχολικό κυλικείο. Είναι όμως πολύ σημαντικό αυτή τη νομοθεσία να τη βοηθήσετε τόσο με το να είστε το «καλό παράδειγμα» (βλέπε 3), αλλά και με τη θετική παρέμβαση σας. Χωρίς καταγγελτική διάθεση το σχολικό κυλικείο μπορεί πολύ εύκολα να γίνει εργαλείο Διατροφικής Αγωγής, αν συνεργαστούν αρμονικά ο Σύλλογος Καθηγητών ή Δασκάλων, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, ο Σύλλογος των Μαθητών. Υπάρχουν πολλά θετικά παραδείγματα ανάδειξης του σχολικού κυλικείου σε εργαλείο Προαγωγής Υγείας. Τότε και οι πωλήσεις προϊόντων θα είναι υψηλές (καλό για τον υπεύθυνο του Κυλικείου), αλλά κυρίως η διατροφή των παιδιών θα ανέβει επίπεδο βοηθώντας τα στη συνολική υγεία, την ανάπτυξη και την επίδοση στα μαθήματα!
Καλή σχολική χρονιά!!!
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory