Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Απίστευτες φωτογραφίες εκρήξεων .

Κάτι περισσότερο απο μία φωτό .

Ομορφος κάθετος κήπος .

Συντριβάνια στο Ντουμπάι .

Τα δίδυμα δεν είναι πάντα ίδια .

Τέχνη με γυαλί .

Ο άνθρωπος που δεν ξεχνά ποτέ .

Ο άνθρωπος που δεν ξεχνά ποτέ

Νεαρός Βρετανός θυμάται με λεπτομέρειες τι έκανε κάθε ημέρα τα τελευταία εννέα χρόνια! Πρόκειται για έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να θυμούνται λεπτομέρειες που συνέβησαν πριν πολλά χρόνια.
Συγκεντρώστε τη σκέψη σας και ταξιδέψτε έξι χρόνια πίσω. Μπορείτε να θυμηθείτε τι κάνατε την 1η Οκτωβρίου του 2006, τι ημέρα ήταν ή τι φορούσατε; Αν δεν τα καταφέρνετε, μην απελπίζεστε. Είστε ένας από τη μεγάλη πλειονότητα των ανθρώπων που δεν μπορούν να το κάνουν, και είναι απολύτως φυσιολογικοί.
Ο Ορέλιεν Χέιμαν πάλι είναι ένας από τους πολύ λίγους ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να θυμούνται απίστευτες λεπτομέρειες πολλά χρόνια πίσω – και είναι επίσης φυσιολογικοί. Συγκεκριμένα, ο 20χρονος Βρετανός μπορεί να ανακαλέσει στη μνήμη του σχεδόν κάθε ημέρα της ζωής του από όταν ήταν 11 ετών. Η περίπτωσή του θεωρείται εξαιρετικά σπάνια, αλλά και εξαιρετικά χρήσιμη για τους νευρολόγους, οι οποίοι μελετούν τι ακριβώς συμβαίνει στον εγκέφαλό του με την ελπίδα ότι θα μπορέσουν να βοηθήσουν στο μέλλον ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά προβλήματα αμνησίας.
Στο ίδιο ερώτημα – «Τι έκανες την 1η Οκτωβρίου του 2006» – ο Χέιμαν δίνει πλήρες ραπόρτο: «Ηταν Κυριακή, συννεφιασμένη, και στο ραδιόφωνο έπαιζε το “When you where young”. Περιφερόμουν στο σπίτι σαν την άδικη κατάρα. Αγαπούσα ένα κορίτσι τότε, αλλά εκείνη με περιφρονούσε. Την προηγουμένη της είχα ζητήσει να βγούμε έξω, αλλά δεν δέχθηκε. Τι ντροπή!». Ο Χέιμαν μπορεί επίσης να ανακαλέσει στη μνήμη του σημαντικά γεγονότα, φιλτραρισμένα μέσα από την προσωπική του εμπειρία.
Οταν, για παράδειγμα, ο δημοσιογράφος των βρετανικών «Τάιμς» τον ρωτά για την 28η Μαρτίου του 2005, ο Χέιμαν θυμάται πως ετοιμαζόταν με την οικογένειά του για διακοπές στην Ταϊλάνδη. Θυμάται επίσης πως κάπου τότε πέθανε ο Πάπας Ιωάννης Παύλος, ενώ για την 26η Ιουνίου του 2009 απαντά αμέσως: «Ηταν Παρασκευή. Μία μέρα μετά τον θάνατο του Μάικλ Τζάκσον. Είχα πάει για φαγητό με τους φίλους μου».
Επιστημονικά, η σπάνια ικανότητα του νεαρού Βρετανού ονομάζεται υπερθυμησία και συνίσταται σε μία υψηλού επιπέδου αυτοβιογραφική μνήμη. Για πρώτη φορά διαγνώσθηκε το 2006 από αμερικανούς επιστήμονες στην Αμερικανίδα Τζιλ Πράις. Εκτοτε έχουν διαγνωσθεί 33 περιπτώσεις υπερθυμησίας σε όλο τον κόσμο.
Παραδόξως, όμως, η γερή μνήμη του Χέιμαν δεν τον βοηθά ούτε στις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο ούτε στην καθημερινότητά του. «Βγαίνω έξω και ξεχνάω το πορτοφόλι μου ή πού έχω ακουμπήσει τα πράγματά μου», αποκαλύπτει. Το γεγονός αυτό ενισχύει τις υποψίες των ειδικών πως ίσως ο Χέιμαν έχει μία μορφή συναισθησίας, δηλαδή «γεύεται» σχήματα, «ακούει» χρώματα ή «αισθάνεται» ήχους.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Επιτρέπεται ψωμί στην δίαιτα .


Μέχρι πρόσφατα, τα δημητριακά και συγκεκριμένα τα μακαρόνια, το ρύζι και το ψωμί χαρακτηριζόντουσαν ως απαγορευμένα τρόφιμα σ’ ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος. Τώρα πια όμως, ο αποκλεισμός των υδατανθράκων από ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους έχει καταρριφθεί. Ένα διαιτολόγιο, για είναιισορροπημένο, πρέπει να περιέχει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων, έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του ατόμου στα θρεπτικά συστατικά.
Η κατανάλωση των παραπάνω υδατανθρακούχων τροφίμων, δεν σημαίνει ότι θα αυξηθεί το σωματικό βάρος. Αντίθετα, μπορεί να μας βοηθήσει και στην απώλειά του. Δεν παχαίνει το ψωμί, αλλά ο συνδυασμός του με βούτυρο, λιπαρά αλλαντικά, τυριά. Ομοίως, δεν συνιστά απαγορευμένο πιάτο μια μακαρονάδα με μία ελαφριά σάλτσα λαχανικών.Προσοχή όμως στις λιπαρές σάλτσες που έχουν ως βάση τους την κρέμα γάλακτος, το μπέικον και τα τυριά.
Οι υδατάνθρακες αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας στην ανθρώπινη διατροφή. Έχουν ως βάση τους τη γλυκόζη, δηλ. το κύριο καύσιμο κάθε κυττάρου και οργανισμού, γι’ αυτό και πρέπει να υπάρχουν καθημερινά στο ατομικό μας διαιτολόγιο.
Είναι κατανοητό, ότι δεν είναι όλα τα υδατανθρακούχα τρόφιμα ευεργετικά - ειδικά οι υδατάνθρακες που περιέχονται στα επεξεργασμένα τρόφιμαδεν ωφελούν καθόλου τον οργανισμό. Καλό είναι όταν κάνουμε μία προσπάθεια αδυνατίσματος τα υδατανθρακούχα τρόφιμα (όπως και αυτά που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες ή λιπαρά) να περιέχονται στο καθημερινό μας διαιτολόγιο στις σωστές ποσότητες και αναλογίες, έτσι ώστε να επιτύχουμε αρνητικό ισοζύγιο ενέργειας και την επιθυμητή απώλεια βάρους.
Τρόφιμα με κύριο συστατικό τους τους υδατάνθρακες, που ωφελούν τον οργανισμό και συμβάλλουν στον σκοπό του αδυνατίσματος είναι:
  • Το ψωμί ολικής αλέσεως: Παρασκευάζεται από αλεύρι που προέρχεται από ολόκληρο τον καρπό και δεν έχει υποστεί ιδιαίτερη επεξεργασία, γι’ αυτό και υπερτερεί σε σχέση με το άσπρο ψωμί, παρόλο που έχουν σχεδόν το ίδιο θερμιδικό περιεχόμενο. Το ολικής αλέσεως ψωμί περιέχει περισσότερες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και βέβαιαφυτικές ίνες που, εκτός από τη συμβολή τους στην καλή λειτουργία του εντέρου, έχουν την ιδιότητα να προκαλούν ένα αίσθημα κορεσμού. Έτσι δεν κινδυνεύουμε να φάμε περισσότερο.
  • Βρώμη: Είναι ένα είδος δημητριακού που διακρίνεται για τη μεγάλη περιεκτικότητά του σε διαλυτές ίνες, αλλά και βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Είναι ιδανικό για να συνοδεύσει το γάλα στο πρωινό γεύμα. Αντικαταστήστε στις συνταγές σας το απλό αλεύρι με αλεύρι βρώμης.
  • Πλιγούρι: Είναι το χονδροαλεσμένο σιτάρι, το οποίο αποτελεί πολύ καλή πηγήσύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών, που επιφέρουν γρήγορο κορεσμό και οδηγούν στην μειωμένη κατανάλωση τροφής. Είναι τροφή με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, κατάλληλη για κατανάλωση από άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρος.
  • Ζυμαρικά ολικής αλέσεως και καστανό ρύζι: Καλό είναι να εντάξουμε στο διαιτολόγιο μας αυτά τα τρόφιμα 1-2 φορές την εβδομάδα. Περιέχουν 2-3 φορές περισσότερες φυτικές ίνες από τα επεξεργασμένα τρόφιμα (άσπρα ζυμαρικά και ρύζι), προάγοντας έτσι την καλή λειτουργία του εντέρου και συμβάλλοντας στη ρύθμιση του επιπέδου σακχάρου και των λιπιδίων στο αίμα, χωρίς να υπολείπονται σε γεύση.
  • Φρούτα & Λαχανικά: Κύριο συστατικό τους είναι οι υδατάνθρακες. Περιέχουν ελάχιστη πρωτεΐνη και καθόλου λίπους, ενώ διακρίνονται για την υψηλή τουςπεριεκτικότητα σε νερό. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που δεν προσφέρουν πολλές θερμίδες. Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν τη βάση της μεσογειακής μας διατροφής, γι’ αυτό συνιστάται η καθημερινή κατανάλωση τουλάχιστον 5 μερίδωναπό αυτά. Τα λαχανικά συνοδεύουν τα γεύματά μας ή αποτελούν το κύριο γεύμα μας, ενώ τα φρούτα αποτελούν ιδανική λύση ως σνακ ή ως επιδόρπιο γεύματος.
Εκτός από τις παραπάνω υγιεινές επιλογές υδατανθρακούχων, καλό είναι να προσέξουμεκάποιες παγίδες τροφίμων που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες.
Άτομα που λατρεύουν τους υδατάνθρακες, συχνά λατρεύουν και τα γλυκά. Όμως τα γλυκά συνήθως διακρίνονται για την αυξημένη περιεκτικότητά τους σε λίπος, λόγω του βουτύρου, του αυγού και της κρέμας γάλακτος που περιέχουν. Επειδή το λίπος, και ιδιαίτερα το κορεσμένο, είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικό για την υγεία του ατόμου, καλές επιλογές γλυκών που δεν περιέχουν λίπος είναι ένα λουκούμι, μία μερίδα γλυκό του κουταλιού, ζελέ φρούτων και τα αποξηραμένα φρούτα.
Γενικότερα, για να επιτύχουμε την απώλεια σωματικού βάρους, έχοντας πάντα στο διαιτολόγιο μας τους αγαπημένους μας υδατάνθρακες, ιδανικό είναι να τους συνοδεύουμε πάντα με λαχανικά ή φρούτα. Παράλληλα, ο περιορισμός της κατανάλωσης λίπους και η κατανάλωση του σωστού μεγέθους μερίδας φαγητού, ανά κατηγορία τροφίμου συμβάλλουν στην επίτευξη του στόχου μας.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory