Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Τρελά χαμόγελα .

Κορίτσια με μεγάλα στήθη .

Μην προσπερνάς .

Οικογένεια με πολλά κατοικοίδια στην Ρωσία .

Αρκούδα εναντίον αγριεμένης γυναίκας .

http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ξανθά χαμόγελα .

Λίγα λόγια για το ελαιόλαδο .


Η διατροφική αξία του ελαιολάδου είναι πλέοναναμφισβήτητη, αφού περιέχει θρεπτικά συστατικά πολύτιμα για τον οργανισμό και την υγεία γενικότερα, όπως βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες, μέταλλα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Η αναφορά στονΙπποκράτειο Κώδικα περισσότερων από εξήντα φαρμακευτικών χρήσεων του ελαιολάδου δείχνει τη σημαντικότητα που κατέχει. Αποτελεί ένα προϊόν το οποίο προφυλάσσει από τη φυματίωση, τους ρευματισμούς, βοηθά στην επούλωση των πληγών, μειώνει την κακή χοληστερίνη, ενώ φαίνεται να αυξάνει την καλή, ενώ αποτελεί και ασπίδα προστασίας κατά του καρκίνου και της γήρανσης.
Το ελαιόλαδο αποτελεί το βασικότερο συστατικό της διατροφικής πυραμίδας στη Μεσογειακή Διατροφή, που αποτελεί πρότυπο υγιεινής διατροφής, αφού προλαμβάνει και αντιμετωπίζει διάφορες παθήσεις προσφέροντας ταυτόχρονα και μακροζωΐα.
Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχονται στο ελαιόλαδο όπως η βιταμίνη Ε, τακαροτενοειδή, που βρίσκονται σε μεγαλύτερη περιεκτικότητα στις πράσινες ελιές και οιφαινόλες, που εξαρτώνται από τις κλιματολογικές συνθήκες, την παραγωγή, την αποθήκευση και την ωριμότητα των ελιών, αποτελούν τα βασικά θρεπτικά στοιχεία που το καθιστούν τόσο σημαντικό για την προώθηση της υγείας.
Εκτός από τις αντιοξειδωτικές ουσίες, το ελαιόλαδο έχει ως κύριο συστατικό το σκουαλένιο, συστατικό που φαίνεται ότι μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης μελανώματος στο δέρμα. Επιστημονικές μελέτες αναφορικά με τις ευεργετικές ιδιότητες του ελαιολάδου, έχουν αποδείξει τη θετική του επίδραση στα λιπίδια του αίματος και γενικότερα στο καρδιαγγειακό σύστημα, καθώς επίσης και την πρόληψη σχηματισμού θρόμβων και συσσώρευσης αιμοπεταλίων, με αποτέλεσμα τη μικρότερη συχνότητα εμφάνισης καρδιοαγγειακών νοσημάτων.
Το ελαιόλαδο, όμως, φαίνεται να παίζει ρόλο στην πέψη των τροφών και την απορρόφησηθρεπτικών συστατικών (π.χ. ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου), καθώς και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας χάρη στην ελαφριά υπακτική του δράση. Οι σαλάτες με φρέσκα λαχανικά περιέχουν σημαντικές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, πολλά από τα οποία όπως η βιταμίνη Α, D, Ε, Κ, καθώς και τα καροτενοειδή (β-καροτένιο, λυκοπένιο, λουτεΐνη κ.λπ.), που για να απορροφηθούν από τον οργανισμό σε επαρκείς ποσότητες χρειάζονται να λαμβάνονται μαζί με λιπαρό υπόβαθρο.
Σχετική έρευνα πάνω στον βαθμό απορρόφησης θρεπτικών συστατικών έδειξε πως οι διάφορες σάλτσες και τα dressings που είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά και που συνοδεύουν συνήθως τις διάφορες σαλάτες και τα ψητά λαχανικά, φαίνεται πως αποτελούν το καλύτερο λιπαρό μέσο απορρόφησης μεγαλύτερων ποσοτήτων κυρίως καροτενοειδών. Έλαια όπως η ελαιοκράμβη (canola) φαίνεται πως οδήγησαν σε καλύτερη απορρόφηση καροτενοειδών, γεγονός που δείχνει ότι η πηγή αυτή λιπιδίων αποτελεί μια καλή επιλογή για όσους θέλουν και χαμηλότερα λιπαρά, αλλά επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν την απορρόφηση των καροτενοειδών από φρέσκα λαχανικά.
Ωστόσο, το ελαιόλαδο και ιδιαίτερα το παρθένο ελαιόλαδο, το οποίο περιέχει μεγαλύτερες ποσότητες μονοακόρεστων λιπαρών ανάμεσα (σε σχέση με τα έλαια που χρησιμοποιούνται γενικά στη μαγειρική), εκτός από τα ευεργετικά θρεπτικά συστατικά που περιέχει, φαίνεται να προωθεί την απορρόφηση μεγαλύτερων ποσοτήτων θρεπτικών συστατικών, τόσο από τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όσο και από άλλα, όπως η πατάτα. Για τον λόγο αυτό, συστήνεται η κατανάλωση και χρησιμοποίησή του, τόσο στο μαγείρεμα, στην ωμή μορφή του, όσο και ως λιπαρό υπόβαθρο στις σαλάτες.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε βέβαια, πως η κατανάλωση τόσο του ελαιόλάδου όσο και άλλων μορφών ελαίων, πλούσιων κυρίως σε μονοακόρεστα λιπαρά, θα πρέπει να γίνεται με μέτρο και όχι με υπερβολή. Έτσι λοιπόν, ακόμη και με μια μικρή ποσότητα ελαιολάδου, μπορούμε να έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα, όσον αφορά στην απορρόφηση θρεπτικών συστατικών και ταυτόχρονα μια βέλτιστη επιλογή για τη διατήρηση χαμηλών ποσοτήτων λιπαρών στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

Πως να αποφύγεις το γυμναστήριο .



Δεν προλαβαίνω σου λέω, πνίγομαι…
Είναι μακράν η δημοφιλέστερη δικαιολογία προκειμένου να αποφύγετε τη γυμναστική. Ναι, γνωρίζουμε, πως οι σημερινοί ρυθμοί ζωής είναι απαιτητικοί και συχνά εξοντωτικοί και έτσι πολλές φορές δεν προλαβαίνετε να εντάξετε την γυμναστική στην καθημερινότητά σας. Όμως, επειδή ως γνωστόν μόνο ότι δεν θέλουμε δεν προλαβαίνουμε, μάλλον ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσετε τις προτεραιότητές σας και να βρείτε έστω ένα μισάωρο μέσα στην ημέρα για άσκηση.
Εγώ στο γυμναστήριο; Στην ηλικία μου;
Ενώ κάθε φορά που σας ρωτούν την ηλικία σας, ίσως «κρύβετε» 2-3 χρονάκια, όταν πρόκειται για να ασκηθείτε, ξαφνικά και χωρίς δεύτερη σκέψη, προσθέτετε μερικά χρονάκια παραπάνω στην πραγματική σας ηλικία, προκειμένου να την… σκαπουλάρετε. Η ατάκα «που να τρέχω εγώ τώρα στα γυμναστήρια, έχω ήδη γεράσει», ούτε καν ευσταθεί, όπως αναφέρουν οι ειδικοί, καθώς, η άσκηση αποτελεί το καλύτερο «γιατρικό» για κάθε ηλικία προσφέροντάς μας μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
Θα πήγαινα γυμναστήριο, αλλά μόνος μου βαριέμαι…
Και παρέα να είχατε, πάλι θα βαριόσασταν. Η δικαιολογία της παρέας αποτελεί ένα ακόμη «άλλοθι» για να προτιμήσετε τον καναπέ από το στατικό ποδήλατο. Όσο για την παρέα, αν έχετε ανάγκη από συντροφιά όσο θα γυμνάζεστε, δεν έχετε παρά να ψάξετε ανάμεσα σε φίλους και συναδέλφους σας καθώς σίγουρα όλο και κάποιος θα ψάχνει κάτι ανάλογο με εσάς.
Έχω οικογένεια και παιδιά-πού να τρέχω τώρα;
Άλλη μια κλασική δικαιολογία για να αποφύγουμε το γυμναστήριο. Η οικογένεια και κυρίως τα παιδιά αποτελούν το τέλειο «άλλοθι» για να μην περνάμε ούτε απέξω από το γυμναστήριο. Και όμως, οι ειδικοί αναφέρουν, πως πολλές μορφές άσκησης (όπως π.χ. το ποδήλατο) αποτελούν μια πρώτης τάξεως «οικογενειακή» δραστηριότητα που ωφελεί μικρούς και μεγάλους. Παρόμοιες δραστηριότητες υπάρχουν πολλές, όπως π.χ. το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι ή ακόμη και οργανωμένα προγράμματα άσκησης σε γυμναστήρια για γονείς και παιδιά.
Βαριέμαι τη γυμναστική σου λέω. ΒΑ-ΡΙΕ-ΜΑΙ
Το καταλάβαμε. Βαριέστε τη γυμναστική-όπως και πολλοί άλλοι άλλωστε. Και ευτυχώς για εσάς, ανήκετε στους πλέον ειλικρινείς και δεν χρειάζεται να ψάχνετε δικαιολογίες προκειμένου να αποφύγετε το γυμναστήριο. Ωστόσο, για σκεφθείτε. Μήπως βαριέστε ένα συγκεκριμένο είδος γυμναστικής; Αν π.χ. δεν σας αρέσει να τρέχετε, γιατί δεν δοκιμάζετε το ποδήλατο ή το κολύμπι σε κάποια πισίνα γυμναστηρίου ή ακόμη και τον χορό; Το να αφορίζουμε έτσι γενικά και αόριστα τη γυμναστική χωρίς πρώτα να ψάξουμε τι πραγματικά μας αρέσει και τι όχι, είναι τουλάχιστον ανώφελο.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory