Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012

Καταπληκτικό .

Τυχερός σκύλος .

Καυτό καλοκαίρι .

Γυμναστική στο τράμ .

Φωτογραφίες την κατάλληλη στιγμή .

Πως να φτιάξω εναν καλό ελληνικό καφέ .

Στην εποχή μας σπανίζει ο καλός ελληνικός καφές, ιδιαίτερα έξω στις καφετέριες. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική πολλοί τον φτιάχνουν στη μηχανή! 

Αυτό δεν είναι ελληνικός καφές, αλλά... χώμα! Είναι σα να φτιάχνουμε... τοστ βραστό! (εύστοχο - ατυχές παράδειγμα δεν ξέρω, πάντως καταλάβατε!) Γι’ αυτό μην προτιμάτε καφετέριες που σας πασάρουν καφέ φτιαγμένο για... σκύλους! Τόσο σας σέβονται κι αυτοί, τόσο να τους προτιμήσετε κι εσείς! 

ελληνικός καφές

Επι του θέματος τώρα! Για να φτιάξουμε έναν σωστό λοιπόν τέτοιο καφέ, δεν είναι δύσκολο, αρκεί να προμηθευτούμε τα σωστά προϊόντα και να τον κάνουμε με το σωστό τρόπο. 

Αρχικά, το ιδανικότερο είναι να προμηθευτείτε μπρούτζινο μπρίκι και όσο πιο μικρό γίνεται. Αυτό θα βοηθήσει να ψηθεί με καλύτερο τρόπο ο καφές. 

Αν το μπρίκι σας δεν είναι μπρούτζινο ή είναι μεγάλο, τότε το καφεδάκι δεν θα βγει καλό. 

Επίσης, αν και ο καλύτερος καφές γίνεται στη χόβολη, είναι λιγάκι δύσκολο να έχουμε τέτοιο πράγμα σπίτι μας. Οπότε προμηθευτείτε καλύτερα ένα γκαζάκι και μην προτιμήσετε το μάτι της κουζίνας σας! 

Τώρα, βάλτε ένα φλιτζανάκι νερό στο μπρίκι σας (αν πρόκειται για μονό), ή δύο αν πρόκειται για διπλό ή 2 καφεδάκια. 

Το νερό να μην είναι κρύο, αλλά ούτε και πολύ ζεστό, να είναι θερμοκρασία περιβάλλοντος. 

Βάλτε το μπρίκι στο γκαζάκι και ανάψτε το. Όσο αυτό θα αρχίσει να ζεσταίνει το νερό, βάλτε μία κουταλιά του γλυκού γεμάτη με ελληνικό καφέ (για μονό καφέ) και τη ζάχαρη που θέλετε (2 κουταλίτσες κοφτές για γλυκό, 1 για μέτριο). 

Προσοχή τώρα εδώ: 

♦ μην βιάζεστε, ψήστε τον σε χαμηλή φωτιά 

♦ ανακατέψτε καλά μόνο στην αρχή και έπειτα ενώ ψήνεται, μην ξανα-ανακατέψετε! 

♦ βγάλτε τον καφέ ακριβώς τότε που πρέπει: όταν πάει να κάνει την πρώτη φουσκάλα, βγάλτε τον αμέσως! Μην αφήσετε να κάνει φουσκάλα/ες. 

Αν πρόκειται για 2 καφέδες, σερβίρετε λίγο στο πρώτο φλυτζάνι, λίγο στο δεύτερο, λίγο ακόμα στο πρώτο, κοκ. Εναλλάξ δηλαδή μέχρι να γεμίσουν τα φλυτζάνια, κι όχι να γεμίσετε πχ το πρώτο και μετά να γεμίσετε το δεύτερο. 

Επίσης, υπάρχει διαφορά από μάρκα σε μάρκα. Γι’ αυτό δοκιμάστε ποικιλία ώστε να δείτε ποια θα σας κάνει τον πιο καλό ελληνικό καφέ. 

Να ξέρετε και ότι ο καφές ξεθυμαίνει. Οπότε για να τον απολαύσετε καλύτερα, φροντίστε να είναι όσο πιο φρέσκος γίνεται και να τον φυλάγετε σε συσκευασία ερμητικά κλειστή. 
http://coolweb.gr/kalos-ellinikos-kafes/

Πόσο επικίνδυνο είναι το κράκ στον αυχένα .

«Kρακ» στον αυχένα (1)

Αν θεωρείτε ότι το χαρακτηριστικό «κρακ» του αυχένα, που τόσο σας απαλλάσσει από τον πόνο και το πιάσιμο είναι κάτι ακίνδυνο ίσως πρέπει να διαβάστε προσεκτικά το κείμενο που ακολουθεί.
Το «κρακ» δεν είναι αποκλειστικό …προνόμιο του αυχένα. Το πιο συχνό είναι αυτό στα δάχτυλα ενώ ακολουθούν η μέση, οι αστράγαλοι και τα δάχτυλα των ποδιών. Με απλά λόγια όλοι οι σύνδεσμοι μπορούν να «σπάσουν». Τι συμβαίνει όμως όταν κάνει αυτό το χαρακτηριστικό «κρακ» ο αυχένας ή καλύτερα οι ενώσεις της συγκεκριμένης περιοχής;
Οι σύνδεσμοι ανάμεσα από τα οστά του ανθρώπινου οργανισμού περιέχουν υγρό και αέρια, όπως είναι το άζωτο και το διοξείδιο του άνθρακα. Όταν το υγρό αυτό βρίσκεται υπό πίεση, τη στιγμή δηλαδή που ασκείται πίεση στον σύνδεσμο, το αέριο απελευθερώνεται και ακούγεται αυτός ο χαρακτηριστικός ήχος. Είναι όμως η ανακουφιστική κατά τα άλλα κίνηση, επικίνδυνη για τον οργανισμό;
  • Γιατροί Vs μασέρ: ο πόλεμος του… αυχένα
Αν και οι ειδικοί μασέρ αναφέρουν ότι δεν υπάρχει σπουδαίος κίνδυνος από μία τέτοια κίνηση, υπάρχουν περιπτώσεις, που ένα άγαρμπο «κρακ» μπορεί να οδηγήσει σε εγκεφαλικό επεισόδιο. Αν και σπάνιες οι περιπτώσεις, το θέμα είναι ότι αν υπάρξει κάποιο εμπόδιο, λόγω της άγαρμπης κίνησης, στη σπονδυλική αρτηρία που μεταφέρει το αίμα στον εγκέφαλο, τότε τα πράγματα δεν είναι καλά.
Ωστόσο και σε αυτό το επίπεδο, οι απόψεις διίστανται. Η ιατρική κοινότητα θεωρεί αρκετά σημαντικό το ποσοστό «κακοποίησης» του αυχένα ενώ από την άλλη μασέρ και χειροπρακτικοί υποστηρίζουν ότι τα ποσοστά εγκεφαλικού επεισοδίου είναι τόσο αμελητέα, ώστε να αξίζει το ρίσκο, επισημαίνοντας ότι η συγκεκριμένη πρακτική είναι απόλυτα ασφαλής.
Την άποψη αυτή αντικρούουν οι γιατροί, οι οποίοι τονίζουν ωστόσο ότι το «σπάσιμο» του αυχένα δεν απαλλάσσει από τον πόνο, περισσότερο από ότι μία συγκεκριμένη γυμναστική άσκηση. Άρα ποιος ο λόγος να συνεχίζεται ο νωτιαίος χειρισμός, όταν υπάρχει πιο ασφαλής τρόπος.
«Kρακ» στον αυχένα (2)
Στην ουσία, ο νωτιαίος χειρισμός προκαλεί διέγερση των περιοχών του εγκεφάλου που μπλοκάρει τον πόνο, αλλάζει τη λειτουργία των μυών που βοηθούν στην στήριξη της σπονδυλικής στήλης και αλλάζει την ευελιξία των τμημάτων, που κινούνται σ αυτήν. Οι ασκήσεις γυμναστικής μπορούν να βοηθήσουν τους μυς να χαλαρώσουν και να απαλλαγεί κάποιος από τον πόνο, χωρίς να επηρεάσουν τους συνδέσμους μεταξύ των οστών.
  • Παίζει ρόλο η ηλικία;
Πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ακόμα ότι σημαντικό ρόλο στο βαθμό επικινδυνότητας παίζει και η ηλικία. Σε ένα σχετικά νεαρό άτομο, η νωτιαία χειραγώγηση είναι σχετικά ασφαλής επειδή διαθέτει μυϊκή και οστική δύναμη.
Αλλά όσο ο άνθρωπος μεγαλώνει και τα αιμοφόρα αγγεία σκληραίνουν, η …αναπόφευκτη σχεδόν αρτηριοσκλήρωση, ειδικά έπειτα από χρόνιο «σπάσιμο» του αυχένα, μπορεί να οδηγήσει σε μία αρτηριακή έκρηξη.
Επιπλέον, οι μεγαλύτεροι άνθρωποι έχουν περισσότερους πόρους στα οστά τους, κάτι που τους κάνει πιο επιρρεπείς στα κατάγματα. Μία γρήγορη και απότομη κίνηση είναι πιο πιθανό να προκαλέσει σοβαρό κάταγμα σε γερασμένα οστά παρά σε νεανικά.
Βέβαια τα καλά νέα για τους μεγαλύτερους σε ηλικία είναι ότι δεν πρέπει να ανησυχούν για αρθρίτιδες. Είναι απλά ένας «αστικός μύθος» ότι το «κρακ» των αρθρώσεων οδηγεί σε αρθρίτιδα και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα.
Συμπερασματικά λοιπόν, οι πιθανότητες να τραυματιστείτε με σοβαρά κατάγματα, να υποστείτε εγκεφαλικό επεισόδιο ή κάποιο νευρολογικό πρόβλημα αν «σπάσετε» τον αυχένα σας είναι ελάχιστες ειδικά αν έχετε γερά οστά και μυς.
Αλλά μην ξεχνάτε ότι αν το ποσοστό 1% σας ακούγεται απειροελάχιστο για να το ρισκάρετε, υπάρχει πάντα η περίπτωση να συμβεί.
Πηγή: clickatlife.gr

Χορευτικά που πονάνε .

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory