Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

Βάλτε τον σκύλο σας στο μπλουζάκι ή και το αντίστροφο .

Ρωσίδες νύφες σε σαίτ γνωριμιών .

Καταπληκτικό χειμωνιάτικο μπουφάν .


Οδηγός λεωφορείου στην Ρωσία .

Κοιμάμαι με τον σκύλο μου .

Που πάς ?

Πως να μην τρώτε τα νύχια σας .

Έξυπνοι τρόποι για να μην τρώτε τα νύχια σας!


Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που έχουν την κακή συνήθεια, να τρώνε τα νύχια τους και μάλιστα με πολύ άσχημες συνέπειες για την εμφάνιση των χεριών τους. Σίγουρα η κυριότερη αιτία, βρίσκεται στον ψυχολογικό τομέα.
Σκεφτείτε πόσο άσχημη εμφάνιση παρουσιάζουν τα νύχια όταν δεν είναι περιποιημένα, αλλά και φαγωμένα σε μια γυναίκα.
Μπορείτε όμως να κάνετε κάτι για να το ξεπεράσετε; Σας έχουμε κάποιες έξυπνες συμβουλές, που σταδιακά θα ξεπεράσετε αυτή την κακή συνήθεια και θα απολαμβάνετε την πολύ καλή εμφάνιση των χεριών σας.
Κρατήστε τα χέρια σας απασχολημένα σε διάφορες δραστηριότητες έτσι, ώστε να μην φτάνουν καν στο στόμα σας.
Αν πάλι νιώσετε εκνευρισμό και άγχος τότε χρησιμοποιήστε ένα αντικείμενο anti-stress όπως ένα μπαλάκι. Το ζητούμενο είναι να αντικαταστήσετε την κακή συνήθεια με μια που δεν θα προκαλεί προβλήματα.
Μπορείτε να καλύψετε τα χέρια σας μέσα στο σπίτι καθώς κάνετε δουλειές, αλλά και τις ελεύθερες ώρες σας για να μπορείτε να απομακρύνεται την ανάγκη σας για να δαγκώσετε τα νύχια σας.
Χρησιμοποιήστε τα ειδικά προϊόντα που είναι για αυτό το σκοπό, όπως βερνίκια και κρέμες. Έχουν πολύ όξινη γεύση και είναι αόρατα έτσι ώστε κάθε φορά, που θα πλησιάζετε τα νύχια σας, στο στόμα σας, θα σας είναι αποκρουστικό και έτσι σιγά – σιγά θα απομακρύνεται αυτή τη συνήθεια.
Τέλος μπορείτε να αφήστε το ένα δάχτυλο από κάθε χέρι για να το δαγκώνετε αλλά μην αγγίξετε τα υπόλοιπα μέχρι να μεγαλώσουν.
Όταν θα κάνετε περιποίηση και περιποίηση σε αυτά, τότε αφήστε να μεγαλώσουν και τα δυο τελευταία. Σε όλη αυτή τη διάρκεια, χρησιμοποιήστε και τις παραπάνω συμβουλές.
Πηγή: nooz.gr


Τι ξέρουμε για το πράσινο τσάι ?



Οι πολυφαινόλες, γνωστές ως κατεχίνες, είναι ευεργετικές αντιοξειδωτικές ουσίες, οι οποίες κυριολεκτικά «εισβάλλουν» στον ανθρώπινο οργανισμό προστατεύοντας τον από απλές ασθένειες όπως είναι ο πονόλαιμος και το κρύωμα μέχρι και πιο σοβαρές όπως ο καρκίνος, οι καρδιοπάθειες, η χοληστερίνη κλπ.
Στην περίπτωση του καρκίνου μάλιστα νέες έρευνες αποκαλύπτουν ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού είναι «σωτήρια» απέναντι στον καρκίνο του προστάτη για τους άντρες και του στήθους στις γυναίκες, αφού στην ουσία καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες. Ποιες άλλες ασθένειες όμως κρατά μακριά το πράσινο τσάι;
Προστατεύει την καρδιά
Το τσάι έχει συνδέσει τη δράση του με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Ειδικότερα δε το πράσινο τσάι, σύμφωνα με τους μελετητές, έχει την ιδιότητα να διατηρεί τις αρτηρίες «ευέλικτες και ήρεμες», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το Time.com, θέτοντας έτσι τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την καλύτερη ροή του αίματος. Οι πολυφαινόλες στην ουσία βοηθούν τα ενδοθηλιακά κύτταρα να λειτουργούν σωστά, γεγονός που προλαμβάνει με τη σειρά του τις φραγμένες αρτηρίες.
Ενισχύει την ανοσοποιητικό σύστημα
Αν και αυτό βρίσκεται ακόμη σε στάδιο μελέτης, οι ειδικοί επιμένουν ότι οι ίδιες οι κατεχίνες μπορούν να καταπολεμήσουν συγκεκριμένους ιούς. Σε μία μελέτη, φάνηκε μάλιστα ότι το πράσινο τσάι εμπόδισε την αναπαραγωγή του ιού της γρίπης. Αυτό που στην ουσία δηλαδή κάνει το πράσινο τσάι είναι να ενισχύει τον αριθμό των ρυθμιστικών κυττάρων Τ στον οργανισμό, συμβάλλοντας στην καλύτερη αντίστασή του.
Καταπολεμά την παχυσαρκία
Το πράσινο τσάι βοηθά όμως και ενάντια στη συσσώρευση λίπους. Πέντε φλιτζάνια τη μέρα λένε οι ειδικοί, ότι είναι ιδανικά για να ενισχύσουν το σώμα ώστε να κάψει το λίπος. Πιο συγκεκριμένα, έρευνα του 2011, έδειξε ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού, σε διατροφή με υψηλά λιπαρά, επιβράδυνε σημαντικά την αύξηση του σωματικού βάρους.
Βελτιώνει τη λειτουργία στις μεγάλες ηλικίες
Σε έρευνα που διεξήχθη σε 14.000 συμμετέχοντες άνω των 65, αποδείχθηκε ότι όσοι συνήθιζαν να πίνουν πράσινο τσάι «διαχειρίζονταν» καλύτερα τη διαδικασία γήρανσης και μάλιστα απλές καθημερινές ενέργειες, όπως το ντουζ και το ντύσιμο, έγιναν κατά 7% ευκολότερες για όσους έπιναν τουλάχιστον 5 φλιτζάνια πράσινο τσάι τη μέρα.
Εμποδίζει την εμφάνιση του διαβήτη
Τόσο το μαύρο όσο και το πράσινο τσάι θεωρούνται ότι διαθέτουν ουσίες, οι οποίες μειώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, εμποδίζοντας έτσι την εμφάνιση διαβήτη. Το 2006 μάλιστα μία γιαπωνέζικη έρευνα στην οποία συμμετείχαν 17.000 ενήλικες, κατέγραψε ότι τουλάχιστον έξι φλιτζάνια πράσινο τσάι τη μέρα συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη κατά το 1/3, ενώ άλλοι τύπου τσαγιού δεν πρόσφεραν τόσο μεγάλα ποσοστά προστασίας.
Μειώνει τη χοληστερίνη
Οι ίδιες αυτές ευεργετικές πολυφαινόλες είναι «υπεύθυνες» και για τη μείωση της χοληστερίνης, καθώς μπλοκάρουν την απορρόφηση της, μειώνοντας έτσι την LDL, δηλαδή την «κακή» χοληστερόλη. Αυτό βέβαια δε σημαίνει, σε καμία περίπτωση, ότι το πράσινο τσάι μπορεί να αντικαταστήσει την ειδική φαρμακευτική αγωγή, που σας έχει χορηγήσει ο γιατρός σας για τη χοληστερίνη.
Δυναμώνει τη μνήμη
Οι κατεχίνες βέβαια έχουν και μία επιπλέον ξεχωριστή δράση στον ανθρώπινο οργανισμό: «προστατεύουν» τη μνήμη. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, τα εκχυλίσματα του πράσινου τσαγιού ενισχύουν τη δημιουργία νέων εγκεφαλικών κυττάρων, ενδυναμώνοντας τη διαδικασία της μνήμης και της εκμάθησης.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory