Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Τέχνη σε μύτες μολυβιών .










http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Το πιο μικρό σπίτι στον κόσμο .

KERET HOUSE | WORLDS λεπτότερο ΣΠΙΤΙ | Image
Keret-σπίτι-κόσμους-λεπτότερο-σπίτι-2.jpg
Keret-σπίτι-κόσμους-λεπτότερο-σπίτι-3.jpg
Keret-σπίτι-κόσμους-λεπτότερο-σπίτι-4.jpg
Keret-σπίτι-κόσμους-λεπτότερο-σπίτι-5.jpg
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Πολύ έξυπνο .

iphone5 Vs iphone4s
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Εκπληκτικά παγκάκια .









http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Λάθος κατασκευές .

δεν workmanship01
δεν workmanship02
δεν workmanship04
δεν workmanship06
δεν workmanship07
δεν workmanship10
δεν workmanship11
δεν workmanship24
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Παντρεμένοι για 87 χρόνια .





http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Αντιγηραντική θεραπεία .

Πως θα σηκωθούμε απο τον καναπέ .

Πώς θα σηκωθούμε από τον καναπέ

Τι χρειάζεται για να πειστεί ο κόσμος να αρχίσει να γυμνάζεται; Η βαθιά επιθυμία να αδυνατίσει ή να βελτιώσει τη σιλουέτα του; Η απόφαση να κρατήσει μακριά του την καρδιοπάθεια, τον διαβήτη και τον καρκίνο; Η επιθυμία να μειώσει την πίεση ή τη χοληστερίνη του, να προστατεύσει τα οστά του ή να ζήσει μέχρι τα βαθιά του γηρατειά;
Παρότι η άσκηση κάνει όλα τα προαναφερθέντα, η συντριπτική πλειονότητα των ενηλίκων στη Δύση δεν πείθεται από τις ενημερωτικές εκστρατείες που επικεντρώνονται σε αυτά τα πλεονεκτήματα, με συνέπεια να εξακολουθούν να διάγουν καθιστική ζωή και να παχαίνουν ασταμάτητα.
Τώρα, μια νέα έρευνα δείχνει πως η μελλοντική υγεία, το αδυνάτισμα και η εικόνα του σώματος δεν αποτελούν επαρκή κίνητρα για άσκηση. Αντί γι’ αυτά, οι ερευνητές που την εκπόνησαν συνιστούν να αρχίσουν εκστρατείες που θα σκιαγραφούν την άσκηση ως κάτι πολύ πιο άμεσο: έναν άριστο τρόπο για να αυξήσει κάποιος τη σημερινή ευεξία και ευτυχία του.
Σε μελέτη με 252 υπαλλήλους γραφείου, οι δόκτορες Ντέιβιντ Ινγκλντιου και Ντέιβιντ Μάρκλαντ, ψυχολόγοι από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, ανακάλυψαν πως παρότι πολλοί άρχιζαν να γυμνάζονται για να χάσουν βάρος και να βελτιώσουν την εμφάνισή τους, λίγοι συνέχιζαν για καιρό την προσπάθεια.
Αντιθέτως, όσοι άρχιζαν να ασκούνται για να διώξουν το στρες και να νιώσουν καλύτερα, απεδείχθησαν πολύ πιο πιστοί και επίμονοι στην προπόνησή τους. «Πρέπει να δοθεί έμφαση στα οφέλη της άσκησης, στην ευεξία και την απόλαυση», συνεπέραναν οι ερευνητές.
«Η γυμναστική πρέπει να αποκτήσει κάποια συσχέτιση με την καθημερινότητα των πολιτών», συνηγορεί η ερευνήτρια δρ Μισέλ Λ. Σέγκαρ, από το Ιδρυμα Μελέτης των Γυναικών και του Φύλου στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. «Το ημερήσιο πρόγραμμα όλων μας είναι γεμάτο με ατέλειωτες υποχρεώσεις και μοιραία προσθέτουμε μόνο τα απολύτως απαραίτητα».
Η δρ Σέγκαρ είναι μία από τις ειδικούς που πιστεύουν ότι ουδείς θα επενδύσει στην άσκηση εάν αντιμετωπίζει τα οφέλη της ως κάτι μακρινό ή θεωρητικό.
  • Οχι τιμωρία
«Μελέτες έχουν δείξει πως όσοι πιστεύουν ότι η γυμναστική ωφελεί σήμερα την ποιότητα της ζωής τους, ασκούνται πολύ περισσότερο από ό,τι όσοι τη θεωρούν απαραίτητη για τα μελλοντικά οφέλη της στην υγεία», λέει.
«Το άμεσο κέρδος από την άσκηση είναι πολύ πιο ισχυρό ως κίνητρο από όσο το μακροπρόθεσμο. Το να νιώθει, λ.χ., κάποιος χαρούμενος και λιγότερο στρεσαρισμένος είναι πολύ πιο ισχυρό από ό,τι το να μην πάθει, ενδεχομένως, καρδιοπάθεια ή καρκίνο κάποια στιγμή στη ζωή του».
Η δρ Σέγκαρ το θέτει ως εξής: «Η γυμναστική αποτελεί ελιξήριο της ζωής, αλλά δεν το διδάσκουμε αυτό στον κόσμο. Αντιθέτως, τους λέμε ότι είναι ένα χάπι ή μια τιμωρία για τα περιττά κιλά τους – και αυτό δεν πρόκειται ποτέ να τους πείσει».
Αλλες μελέτες έχουν δείξει ότι το αν θα εντάξει κάποιος για πάντα την άσκηση στη ζωή του ή όχι εξαρτάται από την ηλικία, το φύλο, τις συνθήκες της ζωής του, ακόμα και την εθνικότητά του. Οι φοιτητές λ.χ. παρακινούνται από το αδυνάτισμα, αλλά συνεχίζουν όταν διαπιστώνουν ότι με την καθημερινή προπόνηση απαλλάσσονται από το στρες.
Οι ηλικιωμένοι, από την πλευρά τους, μπορεί να αρχίσουν επειδή ανησυχούν για την υγεία τους, αλλά συνεχίζουν εάν κάνουν φίλους στο γυμναστήριο ή νιώσουν πως εντάσσονται σε μια ομάδα – στοιχεία που συχνά απουσιάζουν από τη ζωή τους.
Αντίστοιχα, σε πρόσφατη μελέτη με 1.690 υπέρβαρους ή παχύσαρκους άνδρες και γυναίκες, η δρ Σέγκαρ ανακάλυψε ότι για τις γυναίκες το πιο ισχυρό κίνητρο για να μην εγκαταλείψουν την άσκηση ήταν το αίσθημα ευεξίας που αποκόμιζαν. Οι δε άνδρες ανέφεραν μεν πως γυμνάζονται σε βάθος χρόνου επειδή θέλουν να φροντίσουν τη σωματική υγεία τους, αλλά η δρ Σέγκαρ πιστεύει πως το είπαν αυτό επειδή δεν ένιωθαν άνετα να εκδηλώσουν τα ψυχικά οφέλη που αποκόμιζαν.
«Συντηρούμε αυτό που μας συντηρεί», προσθέτει παραστατικά. «Αν, συνεπώς, θέλουμε να μπει η άσκηση στη ζωή των ανθρώπων και να μείνει εκεί, πρέπει να τους διδάξουμε πόσο καλύτερη θα γίνει η ζωή τους μαζί της».
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Τι να προσέχετε για να έχετε καλή υγεία .

Τι να προσέχετε για να έχετε καλή υγεία

Ο καρκίνος μπορεί να είναι ιάσιμος και αντιμετωπίσιμος αν η διάγνωση γίνει έγκαιρα και ακολουθηθεί η σωστή θεραπεία. Το σώμα μας, μάς δείχνει τα σημάδια ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά κι αυτά τα σημάδια δεν πρέπει να τα αγνοούμε.
Τα σημάδια και τα συμπτώματα που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας για να ζητήσετε περαιτέρω ιατρική αξιολόγηση είναι τα εξής:
  • Αλλαγές στο στήθος
Αν νιώσετε έναν όγκο στο στήθος, δεν πρέπει να το αγνοήσετε ακόμη κι αν η μαστογραφία σας είναι φυσιολογική. Αν η θηλή σας αποκτήσει φολιδωτή όψη ή ξεφλουδίζει συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή ακόμη αν εμφανίζονται εκκρίσεις γάλακτος ή αίματος.
Επίσης, αν το δέρμα στο πάνω μέρος του στήθους αναπτύξει όψη φλοιού πορτοκαλιού και πρήξιμο.
  • Μη φυσιολογική ή ακανόνιστη αιμορραγία
Μετά την εμμηνόπαυση (12 μήνες δηλαδή χωρίς περίοδο), η αιμορραγία, ακόμη και οι σταγόνες αίματος είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι που δεν πρέπει να αγνοηθεί.
Μπορεί να οφείλεται σε ένα καλοήθη παράγοντα όπως ένας πολύποδας του ενδομητρίου ή κάτι πιο σοβαρό όπως καρκίνος του ενδομητρίου ή του τραχήλου της μήτρας.
Η αιμορραγία γενικότερα που είναι εκτός του φυσιολογικού κύκλου της έμμηνου ρύσεως ή είναι πιο έντονη πρέπει να εξετάζεται. Μπορεί να οφείλεται σε ορμονικές διαταραχές αλλά πρέπει να αποκλείεται ιατρικά η ύπαρξη κάποιας σοβαρότερης κατάστασης.
  • Αιμορραγία του ορθού
Ο καρκίνος του παχέος εντέρου είναι ο τρίτος πιο συνηθισμένος καρκίνος στις γυναίκες. Μια ένδειξη είναι η αιμορραγία του ορθού που πολλές φορές αποδίδεται σε αιμορροΐδες, τα πράγματα όμως δεν είναι πάντα τόσο απλά και μια ιατρική αξιολόγηση είναι απαραίτητη.
  • Κολπικές εκκρίσεις
Οι δύσοσμες κολπικές εκκρίσεις ή εκκρίσεις που περιέχουν και αίμα μπορεί να είναι σημάδι καρκίνου του τραχήλου.
Μπορεί να εμφανιστούν στα διαστήματα μεταξύ περιόδων ή μετά την εμμηνόπαυση. Η εκτίμηση του γιατρού είναι απαραίτητη για να καθοριστεί αν οφείλεται σε κάποια μόλυνση ή για κάτι πιο σοβαρό.
  • Φούσκωμα
Ο καρκίνος των ωοθηκών είναι ο νούμερο 1 θανατηφόρος μεταξύ των καρκίνων των αναπαραγωγικών οργάνων. Θεωρείται «σιωπηλός», αλλά έχει ξεκάθαρα συμπτώματα λένε οι ειδικοί.
Τα 4 πιο κοινά συμπτώματα είναι το «φούσκωμα», όταν δηλαδή ενώ τρώτε αισθάνεστε ότι χορτάσατε νωρίτερα απ’ ό,τι θα έπρεπε, η έντονη και συχνή διούρηση, ο έντονος πόνος χαμηλά στην πλάτη και την κοιλιά.
Δεν είναι ασυνήθιστο να έχετε κάποια από αυτά τα συμπτώματα περιοδικά, ειδικά μετά από ένα πλούσιο γεύμα. Αν όμως αυτά τα συμπτώματα είναι καθημερινά, γίνονται πιο έντονα και η διάρκειά τους ξεπερνά τις δύο εβδομάδες, θα πρέπει να επισκεφθείτε τον γιατρό σας. Δεν χρειάζεται πανικός, μπορεί τα ίδια συμπτώματα να είναι απλώς ένδειξη ινομυωμάτων.
  • Αδικαιολόγητη αλλαγή βάρους
Αν γενικώς διατηρείτε ένα σταθερό βάρος και ξαφνικά χωρίς αλλαγή διατροφικών συνηθειών χάνετε ή παίρνετε κιλά θα ήταν χρήσιμο να επισκεφθείτε τον γιατρό σας.
Τις περισσότερες φορές αυτές οι απότομες αυξομειώσεις βάρους οφείλονται σε προβληματικό θυρεοειδή αδένα, αλλά χρειάζεται η γνώμη του ειδικού για να είστε απόλυτα σίγουροι.
  • Επίμονος βήχας
Κάθε επίμονος βήχας που ξεπερνά τις δύο ή τρεις εβδομάδες θα πρέπει να σας προβληματίσει. Μπορεί να οφείλεται σε αλλεργία ή σε κάποια λοίμωξη του αναπνευστικού αλλά αυτό θα πρέπει να το καθορίσει ο γιατρός σας.
Δεν χρειάζεται να είστε καπνιστής για να ανησυχήσετε, τα ίδια συμπτώματα εμφανίζονται και στους μη ή παθητικούς καπνιστές.
  • Αλλαγές στους λεμφαδένες
Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας αν αισθάνεστε τους λεμφαδένες στο λαιμό ή την μασχάλη σας σκληρούς, μπορεί να είναι αποτέλεσμα λοίμωξης.
  • Κούραση
Μπορεί η κούραση και οι διακυμάνσεις της να είναι δύσκολο να προσδιοριστούν ως ανησυχητικό σύμπτωμα η Αμερικανική Εταιρεία Καρκίνου την ορίζει ως εξής: «ακραία παρατεταμένη κούραση που δεν βελτιώνεται με την ξεκούραση».
Παρόλαυτα μην την αγνοείτε, κάντε τις απαραίτητες εξετάσεις αίματος και αναζητήστε το πιθανό αίτιο της.
  • Δερματικές αλλαγές
Παρακολουθήστε τις δερματικές αλλαγές που μπορεί να προκύψουν σε όλο το σώμα. Πληγές στο στόμα ή την περιοχή των γεννητικών οργάνων που δεν επουλώνονται, ελιές ή αλλαγές στο χρώμα του δέρματος, οτιδήποτε δεν σας φαίνεται φυσιολογικό και σας προβληματίζει πρέπει να εκτιμηθεί από ειδικό.
  • Πρόληψη
Σημαντικό ρόλο στον καρκίνο παίζει επίσης η πρόληψη.
Κάντε το οικογενειακό σας δέντρο υγείας και εντοπίστε ποιες περιοχές μπορεί να είναι πιο επικίνδυνες για σας βάσει οικογενειακού ιστορικού
Κάντε ετήσιο τεστ ΠΑΠ
Κάντε ετήσια μαστογραφία μετά την ηλικία των 40
Κάντε κολονοσκόπηση αν είστε πάνω από 50 ετών.
Δεν χρειάζεται να πανικοβάλλεστε, ούτε να γίνετε υπερβολικοί ή υποχόνδριοι. Παρακολουθήστε απλώς τις αλλαγές στο σώμα σας και μην αγνοείτε κάποια ενοχλητικά συμπτώματα.
Επίσης, δεν σημαίνει ότι αν έχετε κάποιο σύμπτωμα είναι απαραίτητα και καρκίνος. Μην φοβάστε να ζητάτε τη συμβουλή του γιατρού γιατί ό,τι κι αν είναι, η έγκαιρη διάγνωση.
Πηγή: nooz.gr


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory