Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

Καυτά κορμιά .












http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Γιαπωνέζικα χαμόγελα .







Λάτρεις της μπύρας .

beer lovers house01 Beer Lovers Home
beer lovers house02 Beer Lovers Home
beer lovers house03 Beer Lovers Home
beer lovers house04 Beer Lovers Home
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Τέχνη με τριχωτούς άντρες .

πίσω τα μαλλιά art01 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
πίσω τα μαλλιά art02 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
πίσω τα μαλλιά art04 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
πίσω τα μαλλιά art05 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
πίσω τα μαλλιά art08 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
πίσω τα μαλλιά art09 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
πίσω τα μαλλιά ART10 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
πίσω τα μαλλιά ART11 τριχωτοί άντρες και Επιστροφή Τέχνης μαλλιών
http://www.minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ποιά επαγγέλματα δημιουργούν άγχος .

Τα επαγγέλματα που έλκουν τις ψυχολογικές διαταραχές

Πρώτα απ’ όλα, με τον όρο «ψυχολογική διαταραχή» δεν εννοούμε την κατάσταση στην οποία θα πάρει κάποιος ένα αλυσοπρίονο και θα ξεκινήσει να «θερίζει» κόσμο. Εννοούμε αντιθέτως τις διαταραχές της προσωπικότητας, του συναισθήματος, την έλλειψη ενσυναίσθησης, τον εγωκεντρισμό, την ανευθυνότητα, μέχρι και ήπιες αντικοινωνικές συμπεριφορές.
Πάθη της ψυχής δηλαδή καθόλα φυσιολογικά, που αποκλίνουν ωστόσο από την παραδεδομένη φυσιολογικότητα. Υπάρχουν λοιπόν επαγγέλματα που συγκεντρώνουν δυσανάλογα πολύ -ή λίγο- δείκτες τέτοιων ψυχολογικών διαταραχών.
Ας τα δούμε…
  • Υψηλή συγκέντρωση:
1. Γενικοί διευθυντές
2. Δικηγόροι
3. Εργαζόμενοι στα media (τηλεόραση/ραδιόφωνο)
4. Πωλητές
5. Χειρουργοί
6. Δημοσιογράφοι
7. Αστυνομικοί
8. Ιερωμένοι
9. Σεφ
10. Δημόσιοι υπάλληλοι
  • Χαμηλή συγκέντρωση:
1. Βοηθοί σε επαγγέλματα υγείας
2. Νοσοκόμες
3. Θεραπευτές
4. Τεχνίτες
5. Αισθητικοί / στιλίστες
6. Εργαζόμενοι σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις
7. Δάσκαλοι
8. Καλλιτέχνες
9. Γιατροί
10. Λογιστές
Το ερώτημα που αναφύεται τώρα είναι ένα: γιατί;
Τα περισσότερα από τα επαγγέλματα που συγκεντρώνουν χαμηλούς δείκτες ψυχικών διαταραχών απαιτούν ανθρώπινη επαφή, έχουν να κάνουν με συναισθήματα ή/και δεν προσφέρουν δύναμη και εξουσία. Χαρακτηριστικά δηλαδή που από τη φύση τους δεν έλκουν τους ανθρώπους με ψυχολογικές διαταραχές.
Από την άλλη, οι τομείς εργασίας που συγκεντρώνουν υψηλότερους δείκτες διαταραχών προσφέρουν εξουσία, ενώ πολλοί από αυτούς απαιτούν την ικανότητα να παίρνει κάποιος αντικειμενικές και «ψυχρές» αποφάσεις, που δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με το συναίσθημα. Ο άνθρωπος που πάσχει από κάποια ψυχολογική διαταραχή βρίσκει τα επαγγελματικά αυτά πεδία σαφώς πιο πρόσφορα…
Πηγή: newsbeast.gr

Λίγα λόγια για τα κάστανα .

Κάστανα: και νόστιμα και υγιεινά (3)

Τα κάστανα είναι μια υπέροχη λιχουδιά, είτε τα απολαύσει κανείς ψημένα, είτε μαγειρεμένα σε σούπες ή άλλες συνταγές και μάλιστα έχουν μεγάλη θρεπτική αξία.
Τα κάστανα αποτελούν ένα σημαντικό τρόφιμο για πολλές κουλτούρες και ιδιαίτερα γι’ αυτές της Κίνας, της Κορέας, της Ιαπωνίας, της Βόρειας Αμερικής και της Μεσογείου και καλλιεργούνται για περισσότερα από 6.000 χρόνια στην Κίνα και 3.000 χρόνια στην Ευρώπη.
Είναι μια υπέροχη λιχουδιά, είτε τα απολαύσει κανείς ψημένα ή μαγειρεμένα σε σούπες ή άλλες συνταγές και έχουν μεγάλη θρεπτική αξία.
Τέσσερα κύρια είδη καστανιάς καλλιεργούνται σε όλο τον κόσμο για τους καρπούς τους: η castanea sativa στην Ευρώπη, η castanea dentata στη Βόρεια Αμερική, η castanea mollissima στην Κίνα και η castanea crenata στην Ιαπωνία. Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ο κύριος εισαγωγέας κάστανων από την Ευρωπαϊκή Ένωση και η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας ξηρών καρπών σε όλο τον κόσμο και ειδικά στην Ιαπωνία.
  • Τα διατροφικά οφέλη του κάστανου
- Σε αντίθεση με άλλους ξηρούς καρπούς και σπόρους, τα κάστανα είναι σχετικά «φτωχά» σε θερμίδες. Περιέχουν λίγο λίπος, αλλά είναι πλούσια σε μέταλλα, βιταμίνες και φυτοθρεπτικά θρεπτικά συστατικά που ωφελούν την υγεία.
- Τα κάστανα περιέχουν κυρίως άμυλο, σε αντίθεση με άλλους σπόρους και καρπούς, που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, πρωτεΐνη και λίπος. H θρεπτική τους σύνθεση είναι παρόμοια με εκείνη άλλων σημαντικών τροφίμων με άμυλο όπως η γλυκοπατάτα, το γλυκό καλαμπόκι, οι πατάτες κλπ. Επίσης, είναι καλές πηγές ανόργανων αλάτων, βιταμινών και καλής ποιότητας πρωτεϊνών.
- Είναι καλή πηγή διαιτητικών ινών: Παρέχει 8,1 γρ. (περίπου 21% της απαιτούμενης ημερήσιας ποσότητας) ανά 100 γρ. οι διαιτητικές ίνες βοηθούν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα, περιορίζοντας την υπερβολική απορρόφηση χοληστερόλης από το έντερο.
- Τα κάστανα ξεχωρίζουν από άλλους καρπούς και σπόρους για το ξεχωριστό διατροφικό προφίλ τους. Είναι εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνη C (100 γρ. παρέχουν 43 mg βιταμίνης C ή το 72% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας). Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για το σχηματισμό των οστών των δοντιών και για τα αιμοφόρα αγγεία. Είναι επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, που προσφέρει προστασία από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες.
Κάστανα: και νόστιμα και υγιεινά (1)
- Όπως και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα κάστανα είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, το οποίο είναι σημαντικό συστατικό των καρπών και των σπόρων. 100 γρ. καρύδια παρέχουν 62 mg φυλλικού οξέος ή 15,5% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας. Το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο για το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων, τη σύνθεση του DNA. Η επαρκής κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ βοηθά επίσης στην πρόληψη ανωμαλιών του νευρικού σωλήνα στο έμβρυο.
- Είναι πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, όπως το ελαϊκό οξύ και το παλμιτελαϊκό οξύ. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα μονοακόρεστα λίπη στη διατροφή, βοηθούν στη μείωση της συνολικής, όσο και της LDL (κακής χοληστερόλης) και στην αύξηση της HDL (καλής χοληστερόλης) επίπεδα στο αίμα. Η μεσογειακή διατροφή η οποία είναι πλούσια σε διαιτητικές ίνες, μονοακόρεστα λίπη, ωμέγα λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά, βοηθά στην αποτροπή της στεφανιαίας νόσου και των εγκεφαλικών επεισοδίων.
- Είναι μια εξαιρετική πηγή μετάλλων όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο, ο φώσφορος και ο ψευδάργυρος και παρέχουν μια πολύ καλή ποσότητα καλίου (518 mg / 100 g). Το κάλιο μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την πίεση του αίματος, ο σίδηρος βοηθά στην πρόληψη της αναιμίας και το μαγνήσιο και ο φώσφορος είναι σημαντικά συστατικά του μεταβολισμού των οστών.
- Επίσης, τα κάστανα είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β. 100 γρ., παρέχουν 11% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας νιασίνης, 29% πυριδοξίνης (βιταμίνη Β6), 100% της θειαμίνης και 12% της ριβοφλαβίνης.
- Τα κάστανα, όπως τα φουντούκια και τα αμύγδαλα, δεν περιέχουν γλουτένη και μπορούν να τα καταναλώνουν ελεύθερα όσοι έχουν δυσανεξία στη γλουτένη κ.τ.λ.
  • Επιλογή και αποθήκευση
Κάστανα: και νόστιμα και υγιεινά (2)
Τα κάστανα είναι διαθέσιμα στην αγορά από τον Οκτώβριο έως τον Μάρτιο –ανάλογα και με τη θερμοκρασία- με κορύφωση το Δεκέμβριο. Στην Ασία και την Ευρώπη, εξακολουθούν να συλλέγονται και να υποβάλλονται σε επεξεργασία με τις παραδοσιακές μεθόδους.
Όταν αγοράζετε κάστανα, επιλέξτε τα μεγάλα σε μέγεθος και τα πιο φρέσκα, καθώς λόγω του ότι είναι πλούσια σε άμυλο και έχουν λιγότερα λιπαρά από άλλους καρπούς, τείνουν να χαλάνε γρήγορα όταν εκτίθενται στον αέρα και σε υγρασία για πολύ καιρό.
Για να επιβεβαιώσετε τη φρεσκάδα τους, ανοίξτε 1-2 και ελέγξτε αν η ψίχα τους είναι σκληρή και ανοιχτόχρωμη.
Όσον αφορά στην αποθήκευσή τους στο σπίτι, θα πρέπει να κάνετε ό,τι και για τα φρούτα και τα λαχανικά. Τοποθετήστε τα στο ψυγείο, μέσα σε πλαστική σακούλα, απ’ όπου θα έχετε αφαιρέσει τον αέρα, έτσι ώστε να τα διατηρήσετε φρέσκα για μερικές εβδομάδες.
  • Πώς να τα απολαύσετε
Απολαύστε τα ωμά, βραστά ή ψητά. Αν τα ψήσετε, χαρακώστε τα στις δύο πλευρές για να μη σκάσουν και καούν. Επίσης τα κάστανα για τη γέμιση σε κοτόπουλα και γαλοπούλες, ιδίως τα Χριστούγεννα.
Τέλος, φτιάξτε μαρόν γλασέ μουλιάζοντάς τα σε νερό (χωρίς το εξωτερικό περίβλημα) και τοποθετώντας τα έπειτα για βράσιμο σε σιρόπι που έχετε φτιάξει με νερό και ζάχαρη, αρκετές φορές και για αρκετές ώρες, πριν τα τοποθετήσετε τελικά στο ψυγείο.
Πηγή: clickatlife.gr

Πως να ζείς στην ξενιτιά .

Πλέον στην καθημερινότητά μας όλα πρέπει να τα περιμένουμε, όπως και την ξενιτιά: κάθε αύριο είναι ξεχωριστό και πολλές φορές δυσάρεστο. 

Αν πρόκειται να ακολουθήσεις τον δρόμο της ξενιτιάς, δε γνωρίζεις τι θα σε ξημερώσει, ειδικά στο σήμερα που ζούμε. 

ξενιτιάΠόσο κρίμα είναι παιδιά της ηλικίας 20-25 να φεύγουν από την Ελλάδα - να ξενιτεύονται. Ναι, να φεύγουν για να βρουν κάτι καλύτερο σε μια χωρά που δεν είναι πατρίδα σου, σε μια πόλη που δε μπορείς να τη νιώσεις δική σου, σε ένα σπίτι που δεν θα γνωρίζεις το γείτονα να του πεις μια "ωραία καλημέρα". 

Φεύγεις και αφήνεις πίσω αναμνήσεις, όμορφες στιγμές, έστω και δυσάρεστες. 

Αυτό είναι η ξενιτιά. 

Είναι δύσκολα να μένεις έξω, σε ένα κόσμο που δε σε καταλαβαίνει που βλέπει ότι είσαι Έλληνας και το πρώτο που θα σου ρωτήσει είναι "δε ντρέπεσαι να είσαι από την Ελλάδα" και να συνεχίζει να σε υποτιμά όσο μπορεί περισσότερο και με το χειρότερο τρόπο. 

Να σε αντικρίζουν με μισό μάτι και εσύ να μην έχεις κανέναν να πεις αυτό που νιώθεις, είσαι μονός. 

Πολλά άτομα όμως είναι και τυχερά που έχουν έστω ένα άτομο μαζί τους και ανταλλάζουν δυο κουβέντες, άλλα έχουν και την οικογένεια τους που είχαν μεταναστεύσει το 1969 και δεν γύρισαν ποτέ πίσω, αλλά και πάλι η συνήθεια είναι συνήθεια και δύσκολα την αλλάζεις. 

Όταν ξενιτευτείς στον ξένο εκείνο τόπο, σκέπτεσαι να φύγεις ή να μείνεις, δεν ξέρεις τι να κάνεις, η καρδιά σου μπορεί να έχει πολλές επιλογές αλλά το μυαλό μία, να μείνεις γιατί δε γνωρίζεις τι θα κάνεις αν γυρίσεις στην πατρίδα

Και τότε λες στην καρδία σου "να γυρίσω, μα τι θα κάνω σε μια χώρα δίχως αύριο;" 

ξενιτεμένος στην ξενιτιά

Είναι σκληρό να ζεις στην ξενιτιά, να είσαι ξενιτεμένος. Να φεύγεις χωρίς τη θέληση σου. Ναι σε αναγκάζουν οι καταστάσεις στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η πατρίδα μας, Ελλάδα. ΜιαΕλλάδα δίχως μέλλον, χωρίς όνειρα για τα παιδιά. Κρίμα. 
http://coolweb.gr/pos-einai-zoi-ksenitia/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory