Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012

Ζώα με γυαλιά .

ζώα με glasses01 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses02 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses03 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses04 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses05 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses06 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses07 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses08 ζώα με γυαλιά (20 pics)
ζώα με glasses09 ζώα με γυαλιά (20 pics)
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Κορίτσια και μύς .

Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
Δημοσιεύθηκε από catsmob.com
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Καταπληκτικό δεντρόσπιτο .

Treehouse από Baumraum Για Sappi

http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ο χάρτης της καρδιάς της γυναίκας .


http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Γάντια για ποδηλάτες .



http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Social media

Είναι πολλά τα «like»
Social media

Σήμερα  πληρώθηκα, το ανέβασα στο facebook και μου έκαναν "like" η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ και ακόμη 12 οργανισμοί!!!!!

Γιατί μαυρίζουν οι πατάτες πριν το τηγάνησμα .

Το χαρακτηριστικό μαύρισμα- καφέτιασμα που παρατηρείται στα φρούτα ( μήλα, μπανάνες, ωμές πατάτες ), όταν τεμαχίζονται, οφείλεται στην δράση ενός ενζύμου με το χαρακτηριστικό όνομα πολυφαινολική οξειδάση, που οξειδώνει τις φαινολικές ουσίες που περιέχονται στους φυτικούς ιστούς, με αποτέλεσμα με την πάροδο του χρόνου να παρατηρούμε αυτόν τον χρωματισμό. Σε ακέραιους ιστούς, το ένζυμο και οι φαινολικές ουσίες δεν αντιδρούν. Μετά τον τεμαχισμό και την κοπή του ιστού όμως, τα κύτταρα καταστρέφονται και αρχίζει η αντίδραση της αμαύρωσης- στη διεθνή βιβλιογραφία έχει επικρατήσει ο όρος ενζυμική αμαύρωση, για να περιγράψει το φαινόμενο. Οι τρόποι με τους οποίους αντιμετωπίζουμε το φαινόμενο είναι πολλοί, π.χ. με εμβάπτιση σε νερό (εμποδίζουμε τον αέρα που επιταχύνει την αντίδραση), ψύξη, βράσιμο (αδρανοποίηση του ενζύμου), χρήση άλατος (τα ιόντα χλωρίου αδρανοποιούν το ένζυμο) και φυσικά ο χυμός λεμονιού (το όξινο περιβάλλον μειώνει την ταχύτητα της αντίδρασης).

Πως μας επηρεάζει η καθιστική ζωή .


Όλοι μας λίγο πολύ κατά καιρούς έχουμε ενημερωθεί για τα οφέλη στον οργανισμό από την τακτική φυσική δραστηριότητα ακόμα κι αν αυτή είναι χαμηλής έντασης, όπως το περπάτημα. Όμως γνωρίζει κανείς τιεπιπτώσεις μπορεί να έχει η καθιστική ζωή στον οργανισμό;
Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η καθιστική ζωήαποτελεί παράγοντα κινδύνου για παχυσαρκία και καρδιαγγειακά νοσήματα, ανεξάρτητα από το αν κάποιος κάνει γυμναστική ή όχι. Φαίνεται κυρίως ότι όσο πιο πολύ κάθεταικάποιος και δεν κινείται στον εργασιακό του χώρο, τόσο πιο πολύ κινδυνεύει από πρόωρο θάνατο ανεξάρτητα από το αν είναι υπέρβαρος ή όχι. Οπότε θα βοηθούσε αν ο καθένας από εμάς απλά μείωνε το χρόνο καθισιού στη δουλειά του. Σε αυτό θα έπρεπε να συμβάλουν τα κράτη ώστε να βοηθήσουν οι εργοδότες και οι επιχειρήσεις. Ακόμα και η χρήση σκάλας στο χώρο εργασίας για μετάβαση από ένα όροφο στον άλλο, πιθανόν να αποτελεί ένα σημαντικό μέτρο που, εάν υιοθετηθεί μαζικά από τους εργαζομένους, μπορεί να τους προσφέρει πολλά στον τομέα της πρόληψης των καρδιαγγειακών παθήσεων.
Άλλα στοιχεία δείχνουν ότι ακόμα και η εντατική άσκηση στο γυμναστήριο ενδεχομένως να αποδειχτεί ανεπαρκής στο να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου, σε περίπτωση που ένας άνθρωπος ακολουθεί εντελώς καθιστική ζωή. Αυτό έδειξαν αναλύσεις που έγιναν σε μια μεγάλη προοπτική μελέτη στις ΗΠΑ στην οποία συμμετείχαν ενήλικες και εξέτασαν τονελεύθερο χρόνο που δαπανάται στο καθισιό και τη φυσική δραστηριότητα σε σχέση με τη θνησιμότητα. Μετά από προσαρμογή για το κάπνισμα, τον δείκτη μάζας σώματος και άλλους παράγοντες κινδύνου, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο χρόνος καθισιού ήταν άμεσα συνδεδεμένος τον κίνδυνο θανάτου σε γυναίκες και άνδρες. Σημειώνεται πως, ακόμημεγαλύτερος βρέθηκε να είναι ο κίνδυνος θανάτου από καρδιαγγειακά νοσήματα (π.χ. έμφραγμα, εγκεφαλικό κ.α.). Το αξιοσημείωτο είναι, ότι αυτές οι αυξημένες πιθανότητεςδεν άλλαζαν ακόμα και όταν λαμβανόταν υπόψη η αυξημένη φυσική δραστηριότητα που έκαναν ορισμένα άτομα (τα οποία, κατά τα άλλα, έκαναν καθιστική ζωή). Στις περιπτώσεις βέβαια που τα άτομα δεν έκαναν καθόλου φυσική δραστηριότητα, τότε ο κίνδυνος θανάτου λόγω καθισιού αυξανόταν ακόμα περισσότερο.
Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η πολύωρη παρακολούθηση τηλεόρασης σχετίζεται μεαυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα και καρκίνο. Ακόμη και σε άτομα που έκαναν μέτρια φυσική δραστηριότητα για περισσότερες από 7 ώρες την εβδομάδα, βρέθηκε ότι αυτοί που παρακολουθούσαν τηλεόραση για πάνω από 7 ώρες την ημέρα παρουσίαζαν αυξημένο κίνδυνο θανάτου από κάθε αιτία και από νοσήματα της καρδιάς, σε σχέση με εκείνους που παρακολουθούσαν μέχρι 1 ώρα τη μέρα. Στην Αμερική μάλιστα, έχει βρεθεί ότι η μείωση του υπερβολικού καθισιού, σε λιγότερο από 3 ώρες τη μέρα μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής των ατόμων αυτών μέχρι και 2 χρόνια και ηλιγότερη παρακολούθηση τηλεόρασης (<2 strong="strong"> μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια ζωής έως και 1,38 χρόνια.
Όσον αφορά τα παιδιά σχολικής ηλικίας 7-15 ετών, από μια ανασκόπηση ερευνών έχει βρεθεί ότι όσο πιο καθιστική είναι η συμπεριφορά τους τόσο πιο πολλά προβλήματα υγείας προκύπτουν από αυτήν. Όσα παιδιά παρακολουθούν τηλεόραση για παραπάνω από 2 ώρες την ημέρα τείνουν να έχουν πιο αυξημένο σωματικό βάρος και λίπος,μειωμένη αθλητική απόδοση, χαμηλότερα επίπεδα αυτοεκτίμησης και χαμηλότερεςεπιδώσεις στα μαθήματα. Επίσης, υπάρχουν πάρα πολλά επιστημονικά δεδομένα που αποδεικνύουν ότι μια μείωση του χρόνου καθισιού μέσα στη μέρα είναι άμεση συνδεδεμένη με χαμηλότερο κίνδυνο για την υγεία στη νεολαία. Συστήνεται έτσι, ειδικά τα παιδιά να αποφεύγουν την παρακολούθηση τηλεόρασης για πάνω από 2 ώρες την ημέρα.
Η καθιστική ζωή έχει βρεθεί μεταξύ άλλων, ότι έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις για το μεταβολισμό, επηρεάζοντας το επίπεδο των τριγλυκεριδίων, της χοληστερόλης, της γλυκόζης, της αρτηριακής πίεσης κ.ά.

Πως δημιουργήθηκαν τα φανάρια στους δρόμους ?

Μπαίνουμε στο αμάξι μας, γυρίζουμε τη μίζα και ξεκινάμε. Στην πρώτη διασταύρωση πρέπει να σταματήσουμε όμως, επειδή υπάρχουν... φωτάκια που μας αναγκάζουν: τα φανάρια στους δρόμους!! Μέχρι να μας το επιτρέψουν, τα παρατηρούμε ώστε να ξεκινήσουμε... Τίποτε παραπάνω από τρεις λάμπες, αλλά με τόση "οδική" δύναμη!! 

ιστορία των φαναριώνΗ ιστορία των φαναριών ξεκινάει πριν τεθεί σε κυκλοφορία το πρώτο αυτοκίνητο. Τότε που στους δρόμους υπήρχαν μόνο κάρα και άμαξες, πεζοί και ποδήλατα!! 

Το πρώτο φανάρι τοποθετήθηκε έξω από τη Βρετανική Βουλή στο Λονδίνο τον Δεκέμβρη του 1868. Το τοποθέτησε εκεί ο μηχανικός τρένων J. P. Knight. Ήταν ένα ανακατασκευασμένο σιδηροδρομικό φανάρι, με σηματοφόρους βραχίονες και με κόκκινες και πράσινες λάμπες. Οι λυχνίες αερίου ελέγχονταν από έναν μοχλό στη βάση τους, ώστε να φαίνεται προς την κυκλοφορία το κατάλληλο φως. Το συγκεκριμένο σύστημα καταστράφηκε από έκρηξη το 1869 τραυματίζοντας (ή σκοτώνοντας! - δε γνωρίζουμε τι ακριβώς έγινε) τον αστυνομικό που το χειριζόταν εκείνη τη στιγμή. 

Συνεχίζοντας με την ιστορία των φαναριών, το ηλεκτρικό αυτόματο - θα λέγαμε - φανάρι κατασκευάστηκε στην Αμερική το 1912. Εφευρέτης του θεωρείται ο αστυνομικός Lester Wire από το Οχάιο. Το 1914 η Αμερικάνικη Εταιρεία Φωτεινών Σηματοδοτών τοποθέτησε ένα σύστημα με δύο χρώματα, κόκκινο και πράσινο, και έναν βομβητή (buzzer) για να προειδοποιεί για τις αλλαγές. Εμπνευστής του ήταν ο James Hoge. 

Το συγκεκριμένο σύστημα επέτρεπε στην Αστυνομία και την Πυροσβεστική να ελέγχουν τα φανάρια σε περίπτωση ανάγκης. Το πρώτο τρίχρωμο φανάρι τεσσάρων κατευθύνσεων κατασκευάστηκε από τον αστυνομικό William Potts στο Ντιτρόιτ το 1920. Επειδή ήταν υπάλληλος της κυβέρνησης (αστυνομικός) δεν μπορούσε να πατεντάρει την εφεύρεση του. Έτσι, το 1922 ο T.E. Hayes κατοχύρωσε το "Συνδυασμένο οδηγό κυκλοφορίας και ρυθμιστικού σήματος" ("Combination traffic guide and traffic regulating signal")! 

Το πρώτο διασυνδεδεμένο σύστημα κυκλοφορίας εγκαταστάθηκε στο Σολτ Λέικ Σίτυ το 1917 σε δρόμο με έξι διασταυρώσεις, και ελεγχόταν από χειροκίνητους διακόπτες. Ο αυτόματος χειρισμός του συστήματος μπήκε τον Μάρτιο του 1922 στο Χιούστον του Τέξας. Το 1923 ο Garrett Morgan πατεντάρισε τη δικιά του έκδοση. 

Ήταν ένας στύλος σε σχήμα Τ με τρεις θέσεις: σταμάτημα, ξεκίνημα και σταμάτημα προς όλες τις κατευθύνσεις. Η τρίτη κατάσταση έδινε στους οδηγούς τη δυνατότητα να σταματήσουν μέχρι να ξεκινήσει η κυκλοφορία του αντίθετου ρεύματος, και επίσης, για την ασφάλεια των πεζών. Το μεγάλο του πλεονέκτημα ήταν η δυνατότητα χειρισμού του από απόσταση μέσω μηχανικής σύζευξης. 

Η πρώτη πόλη που συνέδεσε με υπολογιστές το σύστημα φαναριών των δρόμων της ήταν το Τορόντο το 1963. 

Τα χρώματα των φαναριών που αναπαριστούν σταμάτημα και ξεκίνημα ενδέχεται να προήλθαν από αυτά που ταυτοποιούσαν το λιμάνι (κόκκινο) και το στρίψιμο προς τα δεξιά (πράσινο) στη ναυσιπλοΐα. 

Σύμφωνα με τους κανόνες ναυτικής κυκλοφορίας, το πλοίο από τα αριστερά έπρεπε να σταματήσει για αυτό που έρχεται από τα δεξιά - πράγμα που ισχύει πλέον και στην χερσαία κυκλοφορία!!|(σε περίπτωση μη ύπαρξης σήμανσης, προτεραιότητα έχει ο κινούμενος από τα δεξιά ΠΑΝΤΑ, όπως μας μαθαίνουν οι δάσκαλοι οδήγησης!!) 

φωτεινοί σηματοδότεςΤέλος, αξίζει να αναφερθούμε και στουςφωτεινούς σηματοδότες με χρονόμετρο. Το σύστημα εισάχθηκε τη δεκαετία του ’90. Η αντίστροφη μέτρηση βοηθάει τους οδηγούς και τους πεζούς να ξέρουν πόσο χρόνο έχουν μέχρι να αλλάξει το φανάρι, ώστε να αποφασίσουν αν θα περάσουν τη διασταύρωση με ασφάλεια ή όχι. 

Τώρα που ξέρετε όλη την ιστορία των φαναριών - των φωτεινών σηματοδοτών, την επόμενη φορά που θα δείτε αυτά τα φωτάκια, θα έχετε κάτι να σκέφτεστε μέχρι να περάσουν τα μερικά δευτερόλεπτα!! Και να θυμάστε: πάντα να οδηγείτε με ασφάλεια!!!
http://www.coolweb.gr/fanaria-istoria-dromos/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory