Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Ομορφή συλλογή ρολογιών .

Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
Κομψή Awesome Συλλογή Ρολόγια
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Μεγάλα στήθη .











http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Εκπληκτικά σχέδια .

εκπληκτική drawing01
εκπληκτική drawing02
εκπληκτική drawing03
εκπληκτική drawing04
εκπληκτική drawing05
εκπληκτική drawing06
εκπληκτική drawing07
εκπληκτική drawing08
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Σκυλιά και παντόφλες .

σκυλί slippers01
σκυλί slippers02
σκυλί slippers03
σκυλί slippers04
σκυλί slippers05
σκυλί slippers06
σκυλί slippers08
σκυλί slippers09
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Χορεύοντας με ένα άλογο .

Τροφές που σε χορταίνουν .,


Ένα πολύ συχνό διατροφικό πρόβλημα είναι η επιλογήκατάλληλων τροφών στην καθημερινή διατροφή, που να να παρέχουν τα απαραίτητα διατροφικά στοιχείακαι να χορταίνουν χωρίς να παχαίνουν! Τρόφιμα, τα οποία καταναλώνοντάς τα, παρέχουν στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια, βοηθούν στη διατήρηση ενός υγιή μυϊκού ιστού και ταυτόχρονα «κόβουν» κατά κάποιον τρόπο την όρεξη και συνεπώς την επιθυμία γιατσιμπολόγημα.
  • Είναι γνωστό πως τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, όπως τα πατατάκια και τα μπισκότα, είναι πολύ εύγεστα. Ωστόσο, έχουν πολύ χαμηλή θρεπτική αξία, προσδίδοντας κενές θερμίδες δίχως καμία θρεπτικότητα και για τον λόγο αυτό αποκαλούνται και τρόφιμα υψηλής πυκνότητας. Αντίθετα, η κατανάλωση τροφών χαμηλής πυκνότητας, όπως τα μήλα, τα πορτοκάλια και άλλα φρούτα, προσδίδουν λίγες θερμίδες και ταυτόχρονα εφοδιάζουν τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Οι τροφές αυτές έχουν την ιδιότητα να είναι ιδιαίτερα χαμηλής θερμιδικής αξίας, αλλά να δημιουργούν γρηγορότερα από άλλες το αίσθημα κορεσμού, καθώς περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού και φυτικών ινών.
  • Κόψτε τα διάφορα φρούτα και λαχανικά σε διάφορα σχήματα και συνδυασμούς, ώστε το πιάτο να γίνει ελκυστικό ακόμη και για τους «δύσκολους» καταναλωτές, που αρνούνται κατηγορηματικά ακόμη και να τα πλησιάσουν!
  • Προτιμήστε τρόφιμα πλούσια σε νερό όπως ντομάτα, μαρούλι, αγγούρι και γενικά φρούτα και λαχανικά, αντί για τρόφιμα που τους έχει αφαιρεθεί το νερό. Με τον τρόπο αυτό, καταναλώνοντας δηλαδή τέτοια τρόφιμα και αποκτάτε το αίσθημα τουκορεσμού και λαμβάνετε ταυτόχρονα λιγότερες θερμίδες απ’ το να καταναλώνατε π.χ. κριτσίνια.
  • Καταναλώστε όσπρια όπως φασόλια, φακές, ρεβίθια κ.λπ. Η ομάδα αυτή τροφίμων είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, προκαλώντας την αίσθηση του κορεσμού, καθώς επίσης και παρόμοια ποσότητα πρωτεϊνών, όπως και το κρέας, με τη μόνη διαφορά ότι είναι φτωχά σε λίπος.
  • Για πρωινό προτιμήστε τρόφιμα και δημητριακά ολικής άλεσης σε συνδυασμό με πρωτεΐνη. Ο συνδυασμός αυτός διατηρεί το αίσθημα κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
  •  Αναβαθμίστε τα γεύματα σας! Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε απλά ένα μπολ με μπρόκολο ή κουνουπίδι. Τολμήστε διαφορετικούς συνδυασμούς λαχανικών στη σαλάτα. Δημιουργήστε ένα πολύχρωμο και συνάμα ελκυστικό πιάτο γεμάτο με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, νερό και φυτικές ίνες. Ξεκινήστε το γεύμα σας με μια σαλάτα.
  • Αγαπήστε τις σούπες!! Ένας άλλος τρόπος δημιουργίας κορεσμού είναι η κατανάλωσησούπας φυσικής, όχι με την προσθήκη πρόσθετων λιπαρών υλών όπως κρέμα, τυρί κτλ, πριν από το γεύμα. Με τον τρόπο αυτό και χορταίνουμε σε ένα μεγάλο μέρος,ενυδατωνόμαστε αλλά λαμβάνουμε ταυτόχρονα και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.
  • Καταναλώστε άπαχη πρωτεΐνη. Άπαχα ψάρια, κοτόπουλο, κρέας άπαχο,γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών.
  • Πίνετε νερό. Παρέχει πλήρη ενυδάτωση και συνάμα κόβει και την όρεξη πριν από το γεύμα. Μάθετε σε όλη την οικογένεια να εντάξει στη διατροφή της τα φρούτα, τα όσπρια και τα λαχανικά. Μαγειρεύοντας όλοι μαζί, παίζοντας παιχνίδια με κύριο πρωταγωνιστή τα φρούτα και τα λαχανικά, τα παιδιά είναι σε θέση να αντιληφθούν τηνσημαντικότητα αυτών των τροφών. Εμπλουτίστε τα φαγητά, προσθέτοντας διάφορα φρούτα, τα οποία προσδίδουν μια γλυκόξινη γεύση και κάνουν το πιάτο πιο χαρούμενο χρωματολογικά.

Το χρήγμα ελαφραίνει το στρές .

Το χρήμα ελαφραίνει το στρες
Τα χρήματα μπορεί να μην αγοράζουν την ευτυχία μπορούν όμως να μας βοηθήσουν να αποφύγουμε τις δυσάρεστες επιδράσεις του στρες στη ζωή μας, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα που καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι με υψηλά επίπεδα στρες και υψηλό εισόδημα ζουν περισσότερο από εκείνους με υψηλά επίπεδα στρες και χαμηλό εισόδημα.

Η έρευνα βασίστηκε στην ανάλυση περισσότερων από 66.500 ανθρώπων ηλικίας 35 ετών και άνω μεταξύ των ετών 1994 και 2004. Τα συμπεράσματά της δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Archives of Internal Medicine.

Οι ερευνητές του University College London δεν κατέληξαν σε μια σαφή διαπίστωση του πόσο περισσότερο μπορεί να ζήσει κάποιος αν έχει στρες όταν το εισόδημά του είναι υψηλό καθώς και όταν είναι χαμηλό. Παρ’ όλα αυτά η έρευνα κατέληξε σε ένα συσχετισμό ανάμεσα στην υγεία, το στρες και την θνησιμότητα. 

Πηγή: vita.gr

Εμβόλιο που λιώνει στο στόμα .,

Εμβόλιο που λιώνει στο στόμα για όσους φοβούνται την ένεση
Ευχάριστα νέα για όσους φοβούνται τις βελόνες και αποφεύγουν ακόμη και τα απαραίτητα εμβόλια εξαιτίας του φόβου τους. Δεν αποκλείεται στο κοντινό μέλλον ο εμβολιασμός τους να γίνεται με έναν τόσο απλό τρόπο όσο το πιπίλισμα μιας καραμέλας.

Οι ερευνητές μελετούν ένα νέο τρόπο χορήγησης εμβολίων απευθείας στην κυκλοφορία του αίματος μέσω ενός υδατοδιαλυτού φιλμ που θα τοποθετείται κάτω από τη γλώσσα. Η μέθοδος βασίζεται στη διαπίστωση των επιστημόνων ότι ορισμένα βακτήρια όπως ο Bacilus subtilis μπορούν να αποτελέσουν ένα ασφαλές και σταθερό μέσο χορήγησης των εμβολίων στον οργανισμό.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Simon Cutting από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου ο οποίος διεξάγει σχετικά πειράματα οι εναλλακτικές της βελόνας επιλογές που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν, περιλαμβάνουν ρινικά σπρέι, υγρά από το στόμα ή σε κάψουλα, καθώς και λεπτά φιλμ που λιώνουν στο στόμα σαν τις καραμέλες για δροσερή αναπνοή.

Όπως ο ίδιος εξηγεί οι σπόροι του Bacilus subtilis έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον των μικροβιολόγων εδώ και πολλά χρόνια επειδή έχουν την ιδιότητα να επιβιώνουν επί μακρόν, ο κύκλος ζωής τους είναι πολύ απλός, είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά και θεωρούνται ιδανικά οχήματα για τη μεταφορά αντιγόνων που ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα ώστε να παράγει αντισώματα.

Πηγή: vita.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory