Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

Αγώνας βουβαλιών στο Μπαλί .

119 600x429 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
210 600x898 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
49 600x454 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
68 600x400 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
78 600x898 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
108 600x416 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
1110 600x426 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
145 600x400 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
174 600x457 Racing για βουβαλιών στο Μπαλί
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Κορίτσια σε στενά παντελόνια .

yoga_pants-0045
yoga_pants-0042
yoga_pants-0040
yoga_pants-0039
yoga_pants-0037
yoga_pants-0034
yoga_pants-0031
yoga_pants-0029
yoga_pants-0027
yoga_pants-0022
yoga_pants-0017
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Βόλτα στην νυχτερινή Ρωσία .










http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Η γεωμετρία της άμμου .

114 600x450 Η γεωμετρία της άμμου
26 600x450 Η γεωμετρία της άμμου
35 600x452 Η γεωμετρία της άμμου
44 600x450 Η γεωμετρία της άμμου
55 600x450 Η γεωμετρία της άμμου
75 600x450 Η γεωμετρία της άμμου
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/

Οι πιο σέξυ γυναίκες ανω των 40 .


Connie Nielsen, 47
Daisy Fuentes, 45
Elizabeth Hurley, 47
Gwen Stefani, 43
Julia Louis-Dreyfus, 51
Kate Walsh, 45
Kristin Davis, 47
Lauren Graham, 45
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/







Σπανάκι , είχε δίκιο ο Ποπάυ ?


Το σπανάκι, τουλάχιστον οι παλαιότεροι, το θυμόμαστε να ξεπηδά στη δημοσιότητα μέσω του Ποπάυ (δεκαετίες ’70, ’80). Να λοιπόν ένα διαχρονικό ερώτημα: «έκανε καλά που έτρωγε συσκευασμένο σπανάκι σε κουτάκι ή έπρεπε να το τρώει ωμό;»
Ωμό σπανάκι vs Μαγειρεμένο σπανάκι.
Το σπανάκι είναι πηγή μη αιμικού σιδήρου. Δηλαδή ο σίδηρος που περιέχει δεν είναι βιοδιαθέσιμος στον οργανισμό όπως είναι ο σίδηρος που βρίσκουμε στα ζωικά προϊόντα. Το ωμό σπανάκι περιέχει έναν αναστολέα που λέγεταιοξαλικό οξύ ή οξαλικά. Το οξαλικό οξύ συνδέετει με μέταλλα όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος με αποτέλεσμα το σώμα να καθίσταται δύσκολο να απορροφήσει αυτά τα μέταλλα. Το μαγειρεμένο σπανάκι μπορεί να βοηθήσει στο «ξεκλείδωμα» αυτής της αναστολής στηναπορρόφηση του σιδήρου, άρα έτσι αυξάνεται η βιοδιαθεσιμότητα του σιδήρου. Με λίγα λόγια το μαγειρεμένο σπανάκι περιέχει περισσότερο διαθέσιμο σίδηρο για το σώμα μας!           
Ωμό σπανάκι(1 φλυτζ)  Μαγ/νο σπανάκι(1 φλιτζ)
Σίδηρος (mg) 0,8 6,5
Ασβέστιο (mg) 30 245
Να θυμάστε ότι οι άνδρες (ενήλικοι) χρειάζονται 8 mg σίδηρο/ ημέρα, ενώ οι γυναίκες σε αναπαραγωγική ηλικία χρειάζονται 18 mg (οι έγκυες χρειάζονται 27 mg).
Δηλαδή να σταματήσω να τρώω ωμό σπανάκι; Όχι! Τα οξαλικά φυσιολογικά τα βρίσκουμε σε πολλά τρόφιμα. Δημητριακά ολικής αλέσεως όπως το μαύρο σιτάρι, ο αμάρανθος, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί περιέχουν οξαλικά. Εάν πρόκειται να φάτε ωμό σπανάκι ή άλλες τροφές πλούσιες σε σίδηρο καλό είναι κάνετε τους ακόλουθους συνδυασμούς οι οποίοιενισχύουν την απορρόφηση σιδήρου:
  • Κρέας, ψάρι, πουλερικά
  • Φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C: πορτοκάλια, χυμό πορτοκάλι, πεπόνι, φράουλες, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια κα
  • Λαχανικά: μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, ντομάτες, χυμός ντομάτας, πατάτες, κόκκινες και πράσινες πιπεριές
  • Λευκό κρασί (σε μικρή έως μέτρια ποσότητα!)
Τελικά ο Ποπάυ για την εποχή του καλά έκανε που έτρωγε μαγειρεμένο (συσκευασμένο) το σπανάκι. Σίγουρα, σήμερα μπορούμε να βρίσκουμε σπανάκι φρέσκο αρκετούς μήνες, όπως και άλλα τρόφιμα που είναι εξίσου θρεπτικά στην εποχή τους!
Άλλα πλεονεκτήματα για το σπανάκι (εκτός σιδήρου) Είναι από τις πλέον γνωστές φυτικές πηγές σιδήρου, αυτό όμως αδικεί το σπανάκι, γιατί παρουσιάζει αξιοπρόσεκτο πλούτο σε μεγάλο εύρος θρεπτικών συστατικών.
Περιέχει φλαβονοειδή και πολυφαινόλες (λουτεολίνη, κεπφερόλη), παρουσιάζοντας αντικαρκινική δράση. Η παρουσία των αντιοξειδωτικών είναι σπουδαία και για την προστασία της καρδιακής λειτουργίας και της πρόληψης από εγκεφαλικά επεισόδια.
Περιέχει πεπτίδια, τα οποία σε συνδυασμό με το κάλιο, συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
Η υψηλή περιεκτικότητα βιταμίνης Κ, ασβεστίου και μαγνησίου, προσδίδουν στο σπανάκι την ιδιότητα της προφύλαξης της υγείας των οστών.
Είναι πλούσιο σε φυτ. ίνες, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.
Πρόσφατα, φάνηκε με μελέτες ότι μπορεί η κατανάλωσή του να βοηθά και στην πρόληψηαπό εκφύλιση της εγκεφαλικής λειτουργίας.
Χρήσεις σπανακιού
Τρώγεται μαγειρεμένο (σπανακόρυζο, σουπιές με σπανάκι), σε πίτες (σπανακόπιτα) ή ακόμα τρώγεται και ωμό (ή βραστό) σε διάφορες σαλάτες. Δεδομένου ότι οι υδατοδιαλυτές βιταμίνες χάνονται κατά τη διάρκεια του βρασμού, ο καλύτερος τρόπος είναι να μαγειρέψετε το σπανάκι στον ατμό ή να εφαρμόσετε το ελαφρύ τσιγάρισμα (πχ σε αντικολλητικό σκεύος).
Στην Ελλάδα το σπανάκι είναι πολύ διαδεδομένο. Καλλιεργούνται 25.000 στρέμματα περίπου, και η ετήσια παραγωγή φτάνει τους 36.00 τόνους.

Ο Καζαντζάκης και ο Θεός


Κατά τη διάρκεια όλης της ζωής του, ο Έλληνας συγγραφέας Νίκος Καζαντζάκης (Ζορμπάς, ο Τελευταίος Πειρασμός του Χριστού) ήταν ένας απόλυτα λογικός άνθρωπος. Αν και έθιξε πολλά θρησκευτικά θέματα σε πολλά από τα βιβλία του – μια τόσο εξαίρετη βιογραφία του Αγίου Φραγκίσκου από την Ασίζη – θεωρούσε πάντα τον εαυτό του έναν επικυρωμένο αθεϊστή. Λοιπόν, αυτός ο επικυρωμένος αθεϊστής έγραψε
έναν από τους πιο όμορφους ορισμούς του Θεού που έχω συναντήσει ποτέ:
Η Συνέχεια ΕΔΩ

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2012/12/blog-post.html#ixzz2EXvDZshq

Το ανακάτεμα της τράπουλας και οι πιθανότητες .

Το ανακάτεμα της τράπουλας και οι πιθανότητες

Μπορεί το ανακάτεμα της τράπουλας να σας φαίνεται λίγο κοινότυπο, αλλά από αυτή τη πράξη δημιουργείται κάτι μοναδικό. Για την ακρίβεια, γνωρίζατε ότι κάθε φόρα που ανακατεύετε την τράπουλα, δημιουργείτε μία μοναδική σειρά από τραπουλόχαρτα που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ;
Οι διαφορετικοί συνδυασμοί με την σειρά των τραπουλόχαρτων είναι 52! (παραγοντικό).
Δηλαδή με άλλα λόγια υπάρχουν
80.658.175.170.943.989.571.660.636.856.403.766.975.289.505.440.883.277.824.000.000.000.000
διαφορετικοί συνδυασμοί για την σειρά των τραπουλόχαρτων!
Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, είναι σχεδόν αδύνατο με κάθε τυχαίο ανακάτεμα να έχουμε την ίδια σειρά με τραπουλόχαρτα!

Πηγή: endiaferonta.com

Πως να βελτιώσετε την μνήμη σας .


Αν τώρα έχετε σχετικά σοβαρό πρόβληΞεχνάτε που βάλατε τα κλειδιά σας πριν από λίγες ώρες; Δεν θυμάστε πως λέγεται ο/η τάδε που μόλις γνωρίσατε στο πάρτυ; 

Μερικά από αυτά τα σημάδια δεν έχουν να κάνουν τόσο στο ότι έχετε κάποια θεματάκια με τη μνήμη σας, αλλά μπορεί να οφείλονται και σε άλλους παράγοντες όπως στην αφηρημάδα, στο άγχος, κλπ. 

μνήμη και εγκέφαλοςΌσο μεγαλώνουμε, η ικανότητα μάθησης μειώνεται. Αυτό οφείλεται στο ότι η λειτουργία του εγκεφάλου μας "επιβραδύνεται". 

Αυτό φυσικά συμπερασύρει και όσα έχουν να κάνουνε και με τη μνήμη μας: "δεν μπορείτε να ανακαλέσετε πράγματα από τη μνήμη σας με την ίδια σβελτάδα όπως κάνατε παλιά"... 

Πολλές φορές διάφορες φαρμακευτικές αγωγές είναι ικανές να επιδεινώσουν τα φαινόμενα μερικής αμνησίας, όπως αντίστοιχα και η έλλειψη ύπνου. 
μα, μην το αμελήσετε, επισκεφθείτε το γιατρό σας! 

Και τώρα στο ζουμί... 

Για να βελτιώσετε τη μνήμη σας, ακολουθήστε τα παρακάτω: 

1) Ακολουθήστε μια ρουτίνα σε ανούσια πράγματα: 
να αφήνετε τα κλειδιά, το πορτοφόλι σας, κλπ σε στάνταρ σημεία μέσα στο σπίτι, ώστε να μην αναλώνεστε σε ανούσια επιβάρυνση του εγκεφάλου σας. Αντίστοιχα φυσικά και στο αυτοκίνητο, στο γραφείο, κλπ. 

2) Αφιερώστε χρόνο: 
χαλαρώστε και δώστε προσοχή όταν μαθαίνετε καινούρια πράγματα. Δώστε χρόνο στον εγκέφαλο και στη μνήμη σας ώστε να "απορροφήσουν" σωστά αυτά που πρέπει! Το "μπαμ μπαμ" θα αφήσει κενά και ελλειπή δεδομένα... 

3) Μην κάνετε πολλά πράγματα μαζί: 
γιατί έτσι θα κουράσετε γρήγορα τον εγκέφαλό σας και η μνήμη σας θα σας εγκαταλείψει. Βάλτε τα σε μία σειρά και κάντε ένα πράγμα και καλά κάθε φορά! Είναι πολύ πιο ξεκούραστο και θα λειτουργήσετε καλύτερα. 

4) Δοκιμάστε την επανάληψη: 
όταν για παράδειγμα γνωρίζετε ένα άτομο, για να απομνημονεύσετε το όνομά του, χρησιμοποιήστε το 2-3 φορές στις συζητήσεις σας (πχ "χάρηκα πολύ Κατερίνα"), ή τουλάχιστον επαναλάβετέ το από μέσα σας! 

5) Ακολουθήστε διάφορες παρομοιώσεις: 
για παράδειγμα αν κάποιος έχει παράξενο όνομα, δοκιμάστε να το συγχέσετε με κάτι άλλο που γνωρίζετε, που όταν σας έρθει αυτό στο μυαλό, να σας έρθει και το όνομα. Παράδειγμα: αν κάποιον τον λένε Μπομπ, συνδυάστε το για να το θυμάστε με το παιδικό με το σφουγγαράκι (Μπομπ ο σφουγγαράκης). Έτσι αμέσως θα θυμηθείτε ότι τον λένε Μπομπ. 
Ή αλλιώς, πχ συνδυάστε το με ένα στιχάκι. Αν για παράδειγμα την λένε Καλλιόπη, συνδυάστε το με το τραγούδι: 1-2-3, με λένε Πόπη, σαν τη γιαγιά μου την Καλλιόπη! 
Δεν ξέρω αν είναι ιδιαίτερα εύστοχα τα παραδείγματα, αλλά πιστεύω καταλάβατε :) 
Πάντως όσο πιο αστείο ή "κουφό", τόσο το καλύτερο. 

6) Γίνετε καλύτερος ακροατής: 
όταν μιλάτε με τον άλλον, να τον ακούτε πραγματικά (και ΟΧΙ να κάνετε πως τον ακούτε) και να συμμετέχετε ανακεφαλαιώνοντας αυτά που σας είπε ώστε να τα εμπεδώσετε καλύτερα. Μην σκεφτεστε τα σουβλάκια που θα φάτε μετά!! :) 

7) Αποφύγετε πράγματα που σας αποσπάνε την προσοχή: 
θορυβώδη περιβάλλοντα και όλα τα σχετικά, δεν θα σας βοηθήσουν να απομνημονεύσετε καλά αυτά που θέλετε να θυμάστε, οπότε αποφύγετέ τα όταν θέλετε να θυμάστε καλά αυτό που κάνετε (πχ διάβασμα). 

8) Μάθετε κάτι σταδιακά κι όχι με τη μία: 
μην ξεκινήσετε να μάθετε κάτι περιμένοντας να τα θυμάστε όλα με τη μία. Πχ κάντε μια προσεκτική ανάγνωση στην αρχή, έπειτα ξαναδιαβάστε πιο προσεκτικά εμβαθύνοντας λίγο λίγο, ξανα-διαβάστε 3η φορά εμβαθύνοντας ακόμα περισσότερο, κοκ. 
Με αυτή τη σταδιακή επανάληψη, θα μάθετε και θα θυμάστε καλύτερα, ακόμα και τις λεπτομέρειες. 

9) Κρατήστε σημειώσεις: 
χρησιμοποιήστε και ανακαλέστε πράγματα από τη μνήμη σας εκεί που χρειάζεται. Για πολλά πραγματάκια που μπορούν να σας "κάψουν" τον εγκέφαλο με το να προσπαθείτε να τα θυμάστε, απομνημονεύστε τα... στο μπλοκάκι σας! 
Έτσι η μνήμη και ο εγκέφαλος ...θα είναι στις υπηρεσίες σας όταν θα την/τον χρειαστείτε πραγματικά και δεν θα έχει "καεί"! 
Αντίστοιχα, χρησιμοποιήστε ημερολόγιο σημειώνοντας τι έχετε να κάνετε τις επόμενες μέρες. 

10) Χρησιμοποιήστε κάποιο αντικείμενο που θα σας βοηθήσει να θυμηθείτε κάτι: 
για παράδειγμα, αν είναι επιτακτική ανάγκη να θυμηθείτε κάτι, αλλάξτε βέρες (από το δεξί βάλτε την στο αριστερό). Αυτή η αλλαγή θα σας υπενθυμίζει ότι κάτι πρέπει να κάνετε και είναι πολύ εύκολο να θυμηθείτε τι είναι αυτό. 

βελτίωση μνήμης

Γενικά για να βελτιώσετε τη μνήμη σας, καλό είναι και να "τη γυμνάζετε" και να μην "την καίτε" - την αναλώνετε εκεί που δεν χρειάζεται. Μην εγκαταλείψετε, γιατί θα σας εγκαταλείψει κι αυτή. 
http://www.coolweb.gr/veltiosi-mnimis/
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory