Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

Τα απιδιά αγαπούν τον πύθωνα .

παιδί python01
παιδί python02
παιδί python03
παιδί python05
παιδί python07
παιδί python08
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Σφιχτά φορέματα .












http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ρώσικα κοινωνικά δίκτυα .











http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Και όμως είναι 3D εικόνα .

Ζυρίχη Σχέδιο Pavement Πίτσα
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Πίθηκος εκπαιδεύεται στο καράτε .

Καράτε Καταπολέμηση μαϊμού





http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Διατροφή ή άσκηση ?

Διατροφή

Τελικά πώς μπορεί να χάσει κανείς βάρος; Το ερώτημα αυτό απασχολεί μεγάλο μέρος του πληθυσμού με φυσιολογικό βάρος και μη. Υπάρχει, όπως γνωρίζουμε, μεγάλη ποικιλία μεθόδων αντιμετώπισης της παχυσαρκίας, όπως ειδικά βοηθήματα αδυνατίσματος, συσκευές, χειρουργικές επεμβάσεις, χημικές δίαιτες, “μαγικά χάπια” και ραβδιά.
Όμως, πληθώρα μελετών δείχνει ότι η πιο απλή και αποτελεσματική συνταγή είναι η φυσική δραστηριότητα και ένα εξατομικευμένο διαιτολόγιο.
Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει, είναι να ξεκινήσει ο ενδιαφερόμενος δίαιτα και να συνεχίσει με ένα πρόγραμμα άσκησης για απώλεια βάρους και σωματικού λίπους ή μήπως να αρχίσει αντίστροφα; Η απάντηση είναι και τα δύο μαζί.
Ο χρυσός κανόνας είναι διατροφή και άσκηση συγχρόνως! Για να είναι επιτυχής μια προσπάθεια απώλειας κιλών, επιβάλλεται να ακολουθηθεί ένα διαιτολόγιο από έναν ειδικό διαιτολόγο-διατροφολόγο και την ίδια περίοδο ένα πρόγραμμα άσκησης από έναν γυμναστή ή εργοφυσιολόγο προσαρμοσμένο στις δικές του ανάγκες. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι αυτός ο συνδυασμός έχει μεγαλύτερη επιτυχία από την επιλογή μιας μεμονωμένης μεθόδου. Τα αποτελέσματα της απώλειας κιλών είναι πιο άμεσα και τα χαμένα κιλά και το απωλεσθέν λίπος δεν επανακτώνται μακροπρόθεσμα.
Ένα κιλό λίπους έχει 7.500 θερμίδες. Ένα έλλειμμα της τάξεως των 500 θερμίδων από τη διατροφή σε συνδυασμό με μια απώλεια 200 θερμίδων περίπου (30΄κολύμπι) από τη σωματική άσκηση αγγίζει τις 700 θερμίδες ημερησίως. Αυτό σημαίνει περισσότερο από μισό κιλό απώλεια καθαρού λίπους την εβδομάδα.
Είναι επιτακτική ανάγκη λοιπόν, να αλλάξει το άτομο τις διατροφικές του συνήθειες, να εντάξει τη φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητά του, να υιοθετήσει ένα νέο μοντέλο συμπεριφοράς απέναντι στα ζητήματα διατροφής. Έτσι θα επιτύχει τους στόχους του, θα νιώθει υγιής και το πιο σπουδαίο είναι ότι θα το έχει καταφέρει μόνο του!

Πρωτείνη φουσκώνει τους μύς .

Πρωτεΐνη «φουσκώνει» τους μυς

Εντοπίστηκε για πρώτη φορά και σύμφωνα με τους ειδικούς αυξάνει τον μυϊκό όγκο μετά από άσκηση.
Μια πρωτεΐνη που προκαλεί υπερτροφία των μυών έπειτα από την άσκηση με βάρη απομονώθηκε από ερευνητές έγκριτων αμερικανικών ιδρυμάτων, τα οποία ελπίζουν τώρα να την αξιοποιήσουν κατά της απώλειας μυϊκής μάζας σε καρκινοπαθείς και κατάκοιτους ασθενείς. Εφόσον όμως επιβεβαιωθούν τα ευρήματα της μελέτης, η πρωτεΐνη θα μπορούσε ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί και για ντοπάρισμα.
Γενετικές παρεμβάσεις σχεδιασμένες να ανεβάζουν τα επίπεδα της πρωτεΐνης οδήγησαν σε αύξηση του μεγέθους και της δύναμης των μυών, αναφέρουν στην επιθεώρηση Cell ερευνητές του Ινστιτούτου Καρκίνου Dana-Farber, του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και της Κλινικής Mayo.
Η πρωτεΐνη, με την ονομασία PGC-1 α-4, ανιχνεύεται στους σκελετικούς μυς τόσο των τρωκτικών όσο και των ανθρώπων, διαπίστωσε η ερευνητική ομάδα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι η PGC-1 α-4 είναι σχεδόν πανομοιότυπη με μια άλλη πρωτεΐνη, την PGC-1 α, η οποία είναι γνωστό ότι αυξάνει την αντοχή έπειτα από αερόβια άσκηση.
«Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι δύο πρωτεΐνες που προέρχονται από το ίδιο γονίδιο ρυθμίζουν τις επιδράσεις και των δύο τύπων άσκησης [της άσκησης αντίστασης με βάρη και της αερόβιας άσκησης]» σχολίασε ο Χορχέ Ρούας, πρώτος συγγραφέας της μελέτης.
«Θα ήταν συναρπαστικό να βρίσκαμε τρόπο να αυξήσουμε τα επίπεδα αυτής της πρωτεΐνης» πρόσθεσε ο Ρούας, ο οποίος εργαζόταν στο Ινστιτούτου Dana-Farber κατά τη διάρκεια της μελέτης αλλά έχει πλέον μεταφερθεί στο Ινστιτούτο Καρολίνσκα της Σουηδίας.
  • Η μελέτη
Η επίδραση της PGC-1 α-4 στους μυς διαπιστώθηκε με μια ποικιλία πειραμάτων.
  • Σε ένα από αυτά, γενετικά τροποποιημένοι ιοί χρησιμοποιήθηκαν ως φορείς για την εισαγωγή του γονιδίου της πρωτεΐνης στα πόδια ποντικών. Μερικές μέρες αργότερα, οι μυϊκές τους ίνες ήταν 60% μεγαλύτερες σε σχέση με την ομάδα ελέγχου.
  • Σε ένα άλλο πείραμα, ποντίκια που είχαν τροποποιηθεί γενετικά ώστε να παράγουν αυξημένα επίπεδα της PGC-1 α-4 αύξησε κατά 20% τόσο τη μυϊκή δύναμη όσο και την αντοχή. Επιπλέον, τα πειραματόζωα αυτά είχαν μειωμένο ποσοστό σωματικού λίπους σε σχέση με την ομάδα ελέγχου.
Οι ερευνητές μπόρεσαν επίσης να διαλευκάνουν το μηχανισμό δράσης της πρωτεΐνης, ο οποίος είναι διπλός: Από τη μία.η PGC-1 α-4 αυξάνει τη δραστηριότητα μιας άλλης πρωτεΐνης (IGF1) που είναι γνωστό ότι προάγει την αύξηση των μυών. Από την άλλη, καταστέλλει τη δράση της πρωτεΐνης μυοστατίνης, η οποία λειτουργεί σαν φρένο στην αύξηση των μυών.
Η ερευνητική ομάδα ελπίζει τώρα ότι η ανακάλυψη θα ωφελήσει τους καρκινοπαθείς που παρουσιάζουν μεγάλη απώλεια μυϊκής μάζας -ήδη, τα πρώτα πειράματα σε ποντίκια δίνουν ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Επιπλέον, η νέα πρωτεΐνη θα μπορούσε ν περιορίζει τις απώλειες μυϊκής μάζας σε κατάκοιτους ή ηλικιωμένους ασθενείς.
Ο χρόνος θα δείξει αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την αύξηση των αθλητικών επιδόσεων.
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Οι γιθορτές δεν αρέσουν σε όλους .

Τα Χριστούγεννα δεν αρέσουν σε όλους... | Φωτογραφία της ημέρας
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory