Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Μποτιλιάρισμα .


http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Στο μεταξύ στην Κίνα .


http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Ασυνήθιστα νομίσματα .

ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money01 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money02 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money03 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money04 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money06 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money07 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money10 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money11 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money12 Money (14 pics)
ασυνήθιστη Ασυνήθιστο money14 Money (14 pics)
http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Εξυπνος γονέας .


http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Παιδιά στην Καμπότζη τρώνε αράχνες .






http://minimarkettrikalon.blogspot.gr/#

Η διατροφή δρά θετικά στο άγχος .

Η διατροφή δρα θετικά στην καταπολέμηση του άγχους

Οι ρυθμοί ζωής πλέον έχουν γίνει πολύ γρήγοροι. Συνεχώς ο καθένας από μας «τρέχει» για προλάβει κάτι, είτε αυτό είναι ένα λεωφορείο, είτε μια διορία, είτε η προθεσμία λήξης ενός δανείου. Αν σε αυτά συνυπολογίσουμε και την αβεβαιότητα για το μέλλον, με βάση τις πρόσφατες εξελίξεις στη χώρα μας, τότε όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι το άγχος κατέχει κυρίαρχη θέση στη ζωή μας.

Πέρα από τις τεχνικές των ψυχολόγων και τις προσωπικές διεξόδους, που έχει αναπτύξει ο καθένας μας για τη μείωση του άγχους και τη βελτίωση της διάθεσής του, υπάρχει και ένα ακόμα όπλο στα χέρια μας: η διατροφή!

Υπάρχουν τρόφιμα και ομάδες τροφίμων που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων άγχους στην καθημερινότητά και στη βελτίωση της διάθεσής.

Διαβάστε ποιες είναι οι τροφές-«αντίδοτα» στο άγχος και στην κακή διάθεση...

Άλιπη πρωτεΐνη (π.χ. κοτόπουλο, άπαχα γαλακτοκομικά κ.α):
 Συμβάλει στη παραγωγή ντοπαμίνης και νοραδρεναλίνης από τα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου. Οι δύο αυτές ουσίες είναι υπεύθυνες για τη διατήρηση της εγρήγορσης και του καλύτερου ελέγχου των αντιδράσεων του οργανισμού. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται το άγχος και περιορίζονται οι ακραίες αντιδράσεις

Επίσης είναι τροφές που περιέχουν απαραίτητα αμινοξέα, είναι πλούσιες σε ιχνοστοιχεία όπως το μαγνήσιο και το σελήνιο, εξασφαλίζοντας έτσι γερά νεύρα και υγιές μυϊκό σύστημα.

Πατάτες, ντομάτες, πιπεριές, μελιτζάνες, ακτινίδια, ανανάς και μπανάνες είναι τροφές που συμβάλλουν στην παραγωγή σεροτονίνης, νευροδιαβιβαστή υπεύθυνου για το αίσθημα της ηρεμίας στον οργανισμό.

Λιπαρά ψάρια (π.χ. σκουμπρί, σαρδέλα, σολομός): Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε ω-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην καταπολέμηση του άγχους. Έρευνα στη Φιλανδία απέδειξε πως όποιος καταναλώνει ψάρι έχει 31% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσει κατάθλιψη.

Φρούτα και λαχανικά: 
Πολύ καλές πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών συστατικών, βοηθούν στην αντιμετώπιση των ελευθέρων ριζών που δημιουργούνται στον οργανισμό λόγω στρες. Πολλά από αυτά μάλιστα (π.χ. μπανάνα) είναι πλούσια σε μαγνήσιο που βοηθά στη χαλάρωση των μυών.

Σοκολάτα: Ένα και μόνο ένα σοκολατάκι είναι ικανό να σου χαρίσει ευφορία. Σύμφωνα με έρευνες η σοκολάτα περιέχει παρόμοιες ουσίες με τις αμφεταμίνες καθώς και ακόμα 380 χημικές ουσίες που επιδρούν σε συγκεκριμένους υποδοχείς του εγκεφάλου με αποτέλεσμα την αλλαγή της κακής διάθεσης.

Ξηροί καρποί: Περιέχουν βιταμίνες και μέταλλα (π.χ. μαγνήσιο), που έχουν την ικανότητα να χαλαρώνουν τους μύες, να προλαμβάνουν τις αρρυθμίες και να διευκολύνουν τον ύπνο.

Δημητριακά ολικής αλέσεως: Ιδανικό σνακ σε περίπτωση που αισθανόμαστε κουρασμένοι και εκνευρισμένοι. Σε αυτή την περίπτωση τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα πιθανότατα έχουν πέσει. Οι υδατάνθρακες από τρόφιμα όπως τα δημητριακά ολικής άλεσης απορροφούνται αργά από το γαστρεντερικό σωλήνα, παρέχοντας στον οργανισμό ενέργεια σε αργό ρυθμό, ώστε να μπορεί να τη χρησιμοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο.

Νερό: Χαμηλά επίπεδα υγρών στον οργανισμό μας μπορεί να οδηγήσουν σε εκνευρισμό, κούραση και έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης. Επομένως πίνοντας επαρκή ποσότητα νερού αποφεύγουμε τις δυσάρεστες αυτές συνέπειες μιας ήπιας αφυδάτωσης.

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο αλκοόλ. Το αλκοόλ δίνει την αίσθηση χαλάρωσης, αλλά υπερβολή στην κατανάλωση του μπορεί να οδηγήσει σε εξάρτηση και σε μεγαλύτερα προβλήματα.

Τέλος, τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη αλλά και προϊόντα από λευκό αλεύρι (π.χ. λευκό ψωμί, μακαρόνια) μπορεί να οδηγήσουν σε υπερδιέγερση εξαιτίας της απότομης αύξησης του σακχάρου στο αίμα.

Κλείνοντας θα πρέπει να τονιστεί ότι τα παραπάνω τρόφιμα είναι ένα συμπληρωματικό όπλο για τη βελτίωση της διάθεσης και την αντιμετώπιση του άγχους. Δεν θα πρέπει το φαγητό να αποτελεί καταφύγιο και να είναι ένας τρόπος για να ξεφεύγει κάποιος από την πραγματικότητα σε κάθε ψυχολογική μετάπτωση.

Γιατί τότε παρατηρούνται περιστατικά υπερφαγίας που μπορεί να οδηγήσουν σε άλλες ανεπιθύμητες συνέπειες. Άλλωστε η διατροφή μας πρέπει να διακατέχεται από μέτρο.

Πηγή: iator.gr

Ποθητοί όσοι το παίζουν δύσκολοι .

Ποθητοί όσοι το παίζουν «δύσκολοι»! (1)

Το παιχνίδι στρατηγικής κατά το οποίο άνδρες και γυναίκες το παίζουν… «δύσκολοι» αποτελεί τελικά ένα πανίσχυρο εξελικτικό εργαλείο με σκοπό την εξεύρεση του ιδανικού συντρόφου, υποστηρίζουν ερευνητές από την Αυστραλία και τη Σιγκαπούρη.
Σύμφωνα με τους ειδικούς των πανεπιστημίων της Δυτικής Αυστραλίας και Διοίκησης της Σιγκαπούρης, μέσα από τον ρόλο του «κακού» τα άτομα αυτά βάζουν σε δοκιμασία τη δέσμευση του συντρόφου τους.
  • Ξεσκεπάζοντας το ερωτικό παιχνίδι
Οι ερευνητές κατέγραψαν 58 διαφορετικούς τύπους της εν λόγω στρατηγικής, οι οποίοι ξεκινούσαν από το «σκωτσέζικο ντουζ» και έφταναν μέχρι την υποτιθέμενη αδιαφορία και την απόρριψη μέσω μηνυμάτων αυτόματου τηλεφωνητή.
«Παίζοντας τον ρόλο του “δύσκολου” τα άτομα αυτά – και κυρίως οι γυναίκες – ουσιαστικά δοκιμάζουν τα όρια της δέσμευσης του συντρόφου τους, μέχρις ότου λάβουν αυτό – ή αυτόν – που επιθυμούν» εξηγούν οι ψυχολόγοι.
«Διαπιστώσαμε ότι όσο περισσότερο κάποιος εμφανίζεται ως μη διαθέσιμος, τόσο περισσότερο το έτερον ήμισυ προτίθεται να επενδύσει στη σχέση. Φαίνεται λοιπόν ότι ισχύει αυτό που λένε, ότι η απουσία κάνει την καρδιά να χτυπά πιο γρήγορα» προσθέτουν.
Ποθητοί όσοι το παίζουν «δύσκολοι»! (2)
Εξελικτικό υπόβαθρο έχει η αιώνια «μάχη» των φύλων
Όπως εξηγούν με δημοσίευσή τους στο επιστημονικό έντυπο «European Journal of Personality», οι ερευνητές πραγματοποίησαν μια μελέτη αποτελούμενη από τέσσερα διαφορετικά στάδια, στα οποία συμμετείχαν συνολικά 1.500 άτομα σε ρόλο «δύσκολου» ώστε να δουν πώς ακριβώς λειτουργεί η συγκεκριμένη στρατηγική. Στην πορεία οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια γύρω από το ποια τακτική είχαν ακολουθήσει, πόσο συχνά την εφάρμοζαν και ποιο ήταν το αποτέλεσμα.
Από τα στοιχεία που συνέλεξαν οι ερευνητές, φάνηκε ότι οι γυναίκες έπαιζαν συχνότερα τέτοιου είδους «παιχνίδια» συγκριτικά με τους άνδρες. Κάτι τέτοιο, πιστεύουν οι ειδικοί, ίσως συμβαίνει γιατί οι γυναίκες προσπαθούν με τον τρόπο αυτόν να συλλέξουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν γύρω από τον υποψήφιο πατέρα των παιδιών τους. Από την πλευρά τους, οι άνδρες ενδεχομένως να καταλήγουν στον ρόλο του «δύσκολου» πιο σπάνια, υπό τον φόβο του ότι μπορεί να χάσουν ευκαιρίες σεξουαλικής συνεύρεσης.
«Επειδή ακριβώς μια γυναίκα ρισκάρει περισσότερα μέσα από τις σχέσεις της – π.χ. μέσω μιας εγκυμοσύνης – εξελικτικά τείνει να διαλέγει τον καλύτερο δυνατό σύντροφο» εξηγούν οι επιστήμονες στη μελέτη τους.
  • Ψυχολογικά «όπλα» ανά φύλο
Από ό,τι είδαν οι ειδικοί, πρώτη σε προτίμηση ερχόταν η τακτική της υψηλής αυτοπεποίθησης, δεύτερη η διατήρηση φιλικών σχέσεων με άλλους υποψηφίους και τρίτη η αποχή από το σεξ.
Οι γυναίκες φάνηκε ότι χρησιμοποιούσαν περισσότερο τακτικές που περιελάμβαναν σαρκασμό, αποχή από το σεξ, τον ρόλο της απασχολημένης, πειράγματα, φλερτ με άλλους άνδρες και την απάντηση-απόρριψη τηλεφωνικών κλήσεων υποψήφιων γαμπρών μέσω… αυτόματου τηλεφωνητή.
Οι άνδρες από την πλευρά τους, φάνηκε να υιοθετούν περισσότερο τρεις τακτικές: τον ρόλο του σκληρού και του αγενή, τον αποστασιοποιημένο γλυκό χωρίς να τηλεφωνούν συχνά στη σύντροφό τους και τον ρόλο του κακού κάνοντας τη σύντροφο να αισθάνεται τιποτένια.
Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

Οι κορυφαίες φάρσες το 2011 .

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory